Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Toch vreemd. Bij mij loopt LP echt razendsnel...vandaar ook de overstap vanaf Sense. Meer RAM vrij en alles net iets tot veel soepeler. Overigens heb ik gisteren eens een hard reset gedaan, nadat ik al een 1,5 maand heb lopen spelen met mijn Desire...veel apps geinstalleerd, geprobeerd, verwijderd...veel vervuiling dus. Maar ondanks dat liep LP soepeltjes...daar was HR niet voor nodig. De HR was overigens zo gepiept en binnen 30min was ik weer up&running. Misschien is dat voor jou de oplossing of een idee om eens te doen?l3art schreef op zondag 11 juli 2010 @ 16:01:
Nou eigenlijk met alles, hardware buttons, maar ook het scherm reageert niet altijd even snel. Nu heb ik soms met Sense dat ook wel hoor. Dan is het voornamelijk alleen een progje wat niet altijd even snel reageert, maar de hardware buttons doen het meestal wel gewoon.
Ik heb 'm zojuist aangeschaft...m'n allereerste Android app waar ik voor betaald heb. Echt zo'n app welke groeit en groeit, steeds beter wordt, en zo de moeite waard is dat ik er geld voor uit wil geven. Dat gebeurd niet snel...ik blijf meestal hangen bij "probeer-versies"RoD schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 03:22:
GaafHier zat ik wel echt op te wachten. Launcher Pro is erg goed, maar ik mis toch wel de Sense-widgets op m'n Desire. Zijn imo maar weinig widgets die daar aan kunnen tippen. Ik ga em wel kopen, maar wacht wel even totdat de andere widgets er zijn.
Ja ik ben ook erg benieuwd naar de komende widgets...vooral de Agenda widget. Hopelijk ook snel een Berichten widget en een Mail widget...
Die ga je niet meer missen met de nieuwe LauncherPro Plus!.RoD schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 03:22:
GaafHier zat ik wel echt op te wachten. Launcher Pro is erg goed, maar ik mis toch wel de Sense-widgets op m'n Desire. Zijn imo maar weinig widgets die daar aan kunnen tippen. Ik ga em wel kopen, maar wacht wel even totdat de andere widgets er zijn.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Even ter uwer informatie. De maker meld wel dat de prijs omhoog gaat zodra de andere widgets erbij komen en dat dit een one-time-offer isRoD schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 03:22:
Nou nee, de maker woont niet in een land waar je betaalde apps kan gebruiken in/van de market:MadRettoR schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:28:
Eeuh.. is LauncherPro niet gewoon via de market te downloaden? ...weird
I haven’t made it available through the Android market because unfortunately I don’t live in one of the few countries that Google allows to sell paid apps from. And there’s stil a huge amount of people (including myself) who live in countries where paid apps aren’t even available to purchase. (Way to go, Google!)
Yep...dus snel erbij betekent je bent spek-koperIcyzer schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:33:
[...]
Even ter uwer informatie. De maker meld wel dat de prijs omhoog gaat zodra de andere widgets erbij komen en dat dit een one-time-offer is
www.casarodriguillo.com
De Beta staat nog gewoon in de Market. Volgens mij blijft deze versie er nog gewoon en kan je via de website van LauncherPro de Plus versie kopen. (Lees zijn blog post is even goed!)CLB schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:43:
Yessss eindelijk uit beta dus! Helemaal top!!!
[ Voor 68% gewijzigd door Tenshu op 20-07-2010 14:00 ]
Uhm dat is geheel persoonlijk, ikzelf vind Sense wel leuk en aardig, maar LauncherPro wat strakker / cleaner..Pinin schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 13:53:
Maar heeft het voordelen als je een htc met sense hebt? (legend)
[ Voor 60% gewijzigd door CLB op 20-07-2010 13:58 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Toch vraag ik me af hoelang het duurt voordat HTC dan een rechtzaak gaat starten... Dat was bij alle andere imitatie-sense widgets toch ook al het geval?Tenshu schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:15:
[...]
Die ga je niet meer missen met de nieuwe LauncherPro Plus!.
[afbeelding]
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Yup zoals Fancy Widget (Weer widget) die onlangs uit de Market is gehaald. Maar goed, een beetje tweaker heeft geen "market" nodigom iets te vindenBastiaanN schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:08:
[...]
Toch vraag ik me af hoelang het duurt voordat HTC dan een rechtzaak gaat starten... Dat was bij alle andere imitatie-sense widgets toch ook al het geval?
Tja. Ik gebruikte de meeste Sense widgets toch niet, dus die mis ik niet zo...Pinin schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 13:53:
Maar heeft het voordelen als je een htc met sense hebt? (legend)
Aan de andere kant vind ik de scrollable dock (1/2/3 x5 plaatsen) en het limiteren van het aantal schermen (1 t/m 7 homescreens mogelijk) heerlijk (4 schermen is genoeg voor me).
[ Voor 0% gewijzigd door JAVE op 20-07-2010 17:06 . Reden: typo fixed ]
Leuk dat die kerel een mooie app maakt, maar een beetje uitleg/support zou geen kwaad kunnen.
www.casarodriguillo.com
dat gaat gewoon via de market toch? net als de updates van alle andere apps.Pinin schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 20:27:
Hoe krijg je updates binnen van Launcher pro? en krijg je voor die 2,99 ook de toekomstige widgets.
Leuk dat die kerel een mooie app maakt, maar een beetje uitleg/support zou geen kwaad kunnen.
Updates zul je wel OTA krijgen denk ik, en anders elke maand ff checken of er 'n nieuwe .apk is...
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
dat gaat gewoon via de market toch? net als de updates van alle andere apps.
[/quote]
Dan kan je launcherpro plus wel gewoon installeren.
De maker geeft inderdaad op zijn site aan bezig te zijn om updates via de market te laten lopen.eawert schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:55:
Ik heb het bestand gedownload via de site en opgeslagen op mijn pc. Vervolgens naar mijn telefoon gekopieerd. Ik kan echter geen APK- file vinden met Astro. Kan iemand mij helpen?
dat gaat gewoon via de market toch? net als de updates van alle andere apps.
[/quote]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Je moet de bestandsnaam veranderen van xxx.apk.zip naar xxx.apk
Dan kan je launcherpro plus wel gewoon installeren.
[/quote]
Yup...en dat werkt nu ook al. Je kunt een unlock-code aanvragen waarmee je voortaan de updates via de market vindt en kunt installeren.BillSpaarbank schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 06:00:
[...]
De maker geeft inderdaad op zijn site aan bezig te zijn om updates via de market te laten lopen.
[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 25-07-2010 10:17 ]
dafmay schreef op zondag 25 juli 2010 @ 10:17:
en de mogelijkheid om apps te verbergen in startmenu...erg handig!
Nickname does not reflect reality
Waar zie jij die update dan ? Ik zie op de site niks bij updates en als ik op de link klik die ik via de mail heb gekregen voor launcher pro plus dan zie ik staan dat 0.7.0 de laatste versie is ? Het forum wordt ik ook niet veel wijzer van ...dafmay schreef op zondag 25 juli 2010 @ 10:17:
En weer een major update voor LauncherPro Plus...nu met nieuwe bookmarks widget en de mogelijkheid om apps te verbergen in startmenu...erg handig!
Zie Launcherpro website...breinstein schreef op zondag 25 juli 2010 @ 11:20:
[...]
Waar zie jij die update dan ? Ik zie op de site niks bij updates en als ik op de link klik die ik via de mail heb gekregen voor launcher pro plus dan zie ik staan dat 0.7.0 de laatste versie is ? Het forum wordt ik ook niet veel wijzer van ...
Reden edit : link naar voorlaatste versie verwijderd vanwege verwarring
[ Voor 13% gewijzigd door dafmay op 25-07-2010 23:53 ]
Ja inderdaad...zoals eerder vermeld de unlockcode+market werkt perfect. Excusi, ik zie dat ik je de link naar een voorgaande versie had gegevenbreinstein schreef op zondag 25 juli 2010 @ 11:35:
thanks !! Ben er nu achter wat ik fout deed .. Heb op de eerste dag al gelijk launcher pro plus gekocht en dus de oude methode van downloaden via email link gebruikt .. Zag nu in het forum dat ik gewoon launcherpro uit de market moest downloaden en dan unlock code invoeren , om zo de updates gewoon via de market binne te halen .. heb nu via deze methode launcher pro plus 0.7.1.0 .. Goed lezen is blijkbaar toch lastiger dan ik dacht :-)
Overigens vind ik het feit dat deze Launcher zo ongelofelijk snel is al genoeg reden om er een donatie voor over te hebben.
I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself
Ik zie hier geen optie in om apps te hiden uit de app drawer
Plus nog steeds geen manier om icons te editten met Bettercut. Nou ja, het kán wel maar heel omslachtig. Heb de Plus versie wel gekocht, wil continu kunnen vergelijken tussen deze en ADW. Vind ADW persoonlijk nog wel het fijnst maar zal de komende dagen LP even wat tijd gunnen. Met dan wel zonder hidden apps
Zo moeilijk is het niet
Ben ik echt zo blind dan, net uur lang alles zitten configgenmajoh schreef op zondag 25 juli 2010 @ 22:40:
Menu -> Preferences -> General Settings -> Hidden Apps
Zo moeilijk is het niet

[Edit] Bij General Settings staat alleen Keep in memory, Enable scrollable widgets en Motorola Droid hack.
[Edit2] Nu staat opeens wel de 0.7.1.0 versie in de Market, was uurtje geleden (hier...) echt nog 0.7.0.4

De optie om apps te hiden staat er inderdaad tussen. Great stuff. Weer even verder tweaken nu dus
Anyway, bij die (gelinkte) 0.7.0.4-versie zit die optie er gewoon niet in. Had niet écht verkeerd gekeken dus
[ Voor 69% gewijzigd door Brad Pitt op 25-07-2010 23:08 ]
My mistake...was mijn link, maar deze was inderdaad naar een voorlaatste versie...het gaat ook zo onwaarschijnlijk snel met de updates voor LPPBrad Pitt schreef op zondag 25 juli 2010 @ 22:42:
[...]
Anyway, bij die (gelinkte) 0.7.0.4-versie zit die optie er gewoon niet in. Had niet écht verkeerd gekeken dus
Heerlijk gewoon dat deze optie er is!majoh schreef op zondag 25 juli 2010 @ 22:40:
Menu -> Preferences -> General Settings -> Hidden Apps
Zo moeilijk is het niet
I bad beat my meat by busting my nuts!
Als ik een app wil toevoegen aan mijn snelbalk (onder in het scherm) dan duurt het enkele seconden (5sec of zo) voordat ik het schermpje zie voor de toevoeging en dan weer een paar sec als ik op app druk voor ik de lijst te zien krijg.
Hebben meer mensen dit???
Dat is gewoon Android zelf. Zeker op de wat minder brute telefoons is dit goed merkbaar ja. Open bijvoorbeeld maar eens Instellingen / Toepassingen / Toepassingen beheren. Duurt ook (de eerste keer in ieder geval) enorm lang. Daar kan Launcher Pro op zich weinig aan doen. Die "leest" alle geïnstalleerde apps op dat moment in. Dat het sneller zou moeten kunnen ben ik geheel met je eens hoor, stoor mij er dan ook behoorlijk aanFlix83 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 09:20:
Maar dat kan ook tussen mijn oren zitten natuurlijk.
Same here, op mijn Hero. Ik wijt het aan de processor van de Hero (in mijn geval) aangezien de Launcherpro een complete lijst van applicaties moet laden. Des te meer applicaties je hebt des te langer hij erover doet. Niet meer dan normaal op mijn Hero als je het mij vraagt.Flix83 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 09:20:
Ik draai nu een tijdje met Launcherpro maar ik vind dat hij ipv snel juist erg langzaam is soms.
Als ik een app wil toevoegen aan mijn snelbalk (onder in het scherm) dan duurt het enkele seconden (5sec of zo) voordat ik het schermpje zie voor de toevoeging en dan weer een paar sec als ik op app druk voor ik de lijst te zien krijg.
Verwijderd
Dit heeft niet met je cpu te maken maar met geheugen. Hoe sneller je geheugen des te minder last je er van hebt.Sagaris schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:45:
[...]
Same here, op mijn Hero. Ik wijt het aan de processor van de Hero (in mijn geval) aangezien de Launcherpro een complete lijst van applicaties moet laden. Des te meer applicaties je hebt des te langer hij erover doet. Niet meer dan normaal op mijn Hero als je het mij vraagt.
Zal dus nog sneller gaan in android 2.2
P.s. Heb ook gewoon betaald voor LauncherPro puur omdat ik het geld waard vond.
De optie om apps te verstoppen in de app launcher is ook geweldig. Soms heb je van die waardeloze zooi b.v. Van widgets of programma's die niet te verwijderen zijn, maar die je niet gebruikt.
Hoop dat de 3d drawer nog beter wordt. Volgens mij is die van stock 2.2 veel soepeler. Hij reageerd te snel en dan heb ik ineens bij het scrollen een icoon op me homescreen....
Dacht ik doe eens slim.Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 11:10:
[...]
Dit heeft niet met je cpu te maken maar met geheugen. Hoe sneller je geheugen des te minder last je er van hebt.
Zal dus nog sneller gaan in android 2.2
Jij had ook gewoon gelijk hoor, no worries
Ja zonde hè. Had er ook iets meer van verwacht. Mis voornamelijk een +/Add knopje, om meteen heel snel een entry toe te voegen. Nu open je eerst de agenda, om dan met weer een extra stap iets te kunnen toevoegen.majoh schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 23:24:
Versie 0.7.2.0 van Launcher Pro is uit. Met Agenda Widget. Jammer genoeg vind ik die niet fijn, dus blijf ik bij Android Agenda...
Nou ja, de man zal heus wel weer met een update komen, hem kennende
Wat mij trouwens opviel aan deze release is dat je Swipe acties kan koppelen aan dock items. De swipe acties werken volgens mij onafhankelijk van de knoppen zelf. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen, maar ik zou zeggen probeer het
I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself
Verwijderd
Eerst had ik nogal last van scrollen tussen maanden waarbij de agenda vast bleef zitten en hij niet lekker wilde bladeren. De oplossing voor mensen die dit ook ervaren: Enable scrollable widgets optie aanvinken in de preferences.
Heb een 10 mini, en de replacements die ik heb gebruikt vreten gigantisch snel de accu leeg, dus heb ze maar weer verwijderd... de accutijd steeg weer met 60%
Dat resizen werkt echt leukFor all users:
* Improved screen rotation speed
* New “Launch shortcut…” action for dock icon swipe gestures. Now you can also launch shortcuts like Direct Dial, Bookmark, Direct Message, etc. with the new shortcut swipe gestures!
For Plus users only:
* Fixed a bug with the new Calendar widget that was causing force closes and screen reloads.
* Fixed the bug where opening an event from the Agenda part of the Calendar widget would show the wrong date.
* New “Add” (“+”) button on the Calendar widget for adding events to the calendar.
* New option to use 24-hour format in the Calendar widget. It’s under Preferences > LP Widget Settings > Calendar Widget. Make sure to refresh the widget (use the icon on the bottom bar of the widget) after changing this.
* NEW: Resizable widgets!. Now you can resize any widget! Long-press on a widget until it lifts up the screen, then release it in the same spot. You should now see a resize box around it and a yellowish overlay. Use the resize handle to change the size (use the overlay as a guide) and release the handle to see how the widget will look resized. When you find a size that you like, press the “Back” button on your phone to save the changes and go back to your homescreens.
Voorbeeld, enegiebeheer widget: kan ik nu verkleinen naar 2 'hokjes' breed, en ziet er nog steeds goed uit, en ik goed bedienbaar
[ Voor 10% gewijzigd door majoh op 05-08-2010 22:41 ]
Voor de powerwidget is het idd nog goed te doen met 1x2, maar de Spotify player (Standaard 1x4) moet je niet kleiner willen dan 1x3, dan heb je alleen nog de albumart over, die resized hij niet mee ofzo.
Denk dat het een goede investering was, op mijn oude WM telefoon had ik al heel lang XDAndroid draaien met LauncherPro, en sinds eergister op mijn Desire ook als primair homescreen, en gister maar de Plus gekocht, niet eens zozeer voor de widgets, die zijn momenteel nog niet echt super.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Probleem alleen is dat ik ze niet meer kan terug vinden

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Wat bij de één geweldig draait hoeft bij een ander niet persé zo te zijn. Andere telefoon, Rom, ander aantal homescreens/widgets etc. Experimenteren!
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Openen van het menu kan je met ADW-settings niets aan veranderen. Dit kan hooguit vanuit SpareParts door de wipe-speed aan te passen. Scrollen kan uiteraard wel aangepast worden.Zym0tiC schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:17:
Het ging er om dat bepaalde handelingen zoals het openen v/h menu scrollen etc met de standaard settings niet smooth lopen.
Draai ook beide Launchers op m'n mobiel hoorVergelijk LP met ADW maar op het zelfde systeem en je ziet wat ik bedoel.
Da's inderdaad absurd irritant. Plus zit meestal je vinger er ook nog eens voor. Dus zit je echt als een debiel te rommelen om bijv. de waarde 200 te bereiken. Maar nee hoor, 130, 372, 175, 302, etc. Snap je geheelDe horizontale slider in ADW is trouwens een kreng om doormiddel van trial en error in te stellen. Schiet iedere keer weer voorbij het punt wat ik wil.
-aHome had volgens mij geen calendar widget
-SweeterHome geeft telkens een foutmelding van java
-OpenHome verstopte mijn icoontje vaak, of hij verstopte de tekst, of de iconenen gingen allemaal op de rand van het scherm zitten.Hiervan gebruik ik trouwens een oude versie omdat de nieuwe niet compatible is met 1.5
- DxTop verstopt mijn icoontjes, kan ze alleen zien als ik naar een ander scherm schuif, maar dan heb ik er dus niks aan
- Home++ was niet compatible
- LG Home crasht vaak en heeft maar 3 schermen.
- Panda Home Hero crashte elke keer dat ik de telefoon unlock.
- ADW is niet compatible met 1.5
- Helix Launcher niet compatible
- GDE is niet compatible met Agenda Widget
De zoektocht gaat door...
Edit: Waarschijnlijk ligt een en ander aan Agenda Widget, Ik gebruik nu SMooth Calendar en dat gaat een stuk smoother! Zo werkt DxTop nu wel gewoon goed en GDE crash niet telkens.
BTW misschien is het handig om de topicstart uit te breiden, oa. met compatibiliteit en functies van de verschillende replacements
[ Voor 26% gewijzigd door thefal op 15-08-2010 12:33 ]
Echt heerlijk soepel dus. Deze blijft bij mij er in elk geval in
i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;
Omdat er veel vraag naar is geweest op zijn website...ik vind het geweldig dat de ontwerper zo goed luistert naar zijn gebruikers en ook nog eens continue zijn product verbeterd en updates uitbrengt. Een van de redenen waarom ik LP heb aangeschaft. En aanschaffen van een app doe ik niet zo snelTiNNiT schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 19:34:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom LP zich bezig houd met contact & calendar-widgets.
WSS maak ik een denkfout.
en heeft iemand LP op een legend draaien? bevalt dat ook goed.
www.casarodriguillo.com
Omdat je Sense daarna deactiveert...Pinin schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 21:34:
als je launcher pro installeerd, dan wordt sense toch ook geladen lijkt mij (want zonder rooten niet uit te zetten Toch?) Ik snap dan niet waarom LP sneller is en minder geheugen in beslag neemt.
WSS maak ik een denkfout.
Ik wist niet dat dat mogelijk was
www.casarodriguillo.com
Wil je een volledig Sense-less rom dan wordt het root-en.
[ Voor 15% gewijzigd door dafmay op 20-08-2010 17:37 ]
* ik heb de tekst laten "hiden" halen door L.P.
* als ik een koppeling toevoeg vanuit anykey blijft ie wel behouden na herstart, maar wordt het icon "afgehakt".
* de koppeling maak ik door op screen te hangen en dan kies ik voor sneltoetsen > toepassing
Heeft iemand een idee hoe dit komt en vooral....is het te verhelpen
[ Voor 33% gewijzigd door Pinin op 12-09-2010 20:22 ]
www.casarodriguillo.com
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
www.casarodriguillo.com
Dus problem solved
www.casarodriguillo.com
Zijn er ook andere homescreen-replacements die hetzelfde kunnen?
De gedoodverfde concurrent LauncherPro wellicht?breaky73 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 03:24:
Zijn er ook andere homescreen-replacements die hetzelfde kunnen?
Klopt, maar alleen de betaalde versie.Brad Pitt schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 11:32:
[...]
De gedoodverfde concurrent LauncherPro wellicht?
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Er stond niet bij dat 'ie ook gratis moest zijnMerijnB schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 18:06:
Klopt, maar alleen de betaalde versie.
Helaas valt deze af omdat op mijn telefoon Android 1.6 Donut staat geinstalleerd en er tot nu toe geen roms zijn met een versie 2 of hoger.Brad Pitt schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 11:32:
[...]
Voor de rest idd een pracht launcher
I don't drive fast, I only fly low!
Er is een request gedaan voor het zijwaarts scrollen a la iphone. Het staat in de planning voor komende versies. Op dit moment is hij grotendeels alleen widgets aan het maken voor Plus eigenaren. Na de volgende update komen er weer extra features voor alle gebruikers.yonexfreak schreef op woensdag 15 september 2010 @ 09:09:
zou nog wel graag zien dat je bij Launcherpro kan instellen dat de iconen van links<>rechts kunnen ipv boven<>beneden (ADW heeft deze mogelijkheid)
Voor de rest idd een pracht launcher
Ik moet zeggen dat ik de apptray ook flink gebruikte, maar naar verloop van tijd heb ik het weer teruggezet naar froyo style. Ik weet niet, het werkt voor mij niet zo lekker dat de widgets en de apptray los van elkaar te swipen zijn. Een mooie optie zou zijn dat als je 1x swipt dat zowel het widget deel als de apptray veranderen.CLB schreef op woensdag 15 september 2010 @ 07:54:
LauncherPro Plus is wel echt heel goed geworden in de loop der tijd dat ik geen Android device had! Mooie widgets (gebruik alleen de agenda widget maar toch), optie om alles in de apptray te verbergen wat je wilt, snelheid, uitgebreide mogelijkheden voor customizing!
Ah ok...ben niet de enige dus die het links<>rechts bladeren erg prettig vind werkenRelief2009 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 09:20:
[...]
Er is een request gedaan voor het zijwaarts scrollen a la iphone. Het staat in de planning voor komende versies. Op dit moment is hij grotendeels alleen widgets aan het maken voor Plus eigenaren. Na de volgende update komen er weer extra features voor alle gebruikers.
wacht vol spanning af tot deze update verschijnt...
I don't drive fast, I only fly low!
Weer een nieuwe:Brad Pitt schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 11:32:
[...]
Spark:
http://www.droid-life.com/2010/09/16/app-review-spark-beta/
Verder, nieuwe themes voor LP betaalde versies..
http://www.droid-life.com...white-custom-launcherpro/
[ Voor 21% gewijzigd door Get!em op 17-09-2010 13:22 ]
Nu wil ik mijn telefoon terugzetten naar de standaard homescreen engine, maar ik vind in de settings nergens waar ik dat kan veranderen. Vandaar mijn vraag:
Waar in de settings kun je van default homescreen replacement wisselen? (Ik draai Android 2.2 Eclair)
"Real software engineers work from 9 to 5, because that is the way the job is described in the formal spec. Working late would feel like using an undocumented external procedure."
Hey, bedankt! Er zal ook eens geen app voor zijn...werkt perfect!
Wat meer een tweaker-manierBrad Pitt schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:17:
Of zet gewoon het standaardwaarde-vinkje uit bij instellingen/toepassingen/toepassingen beheren/launcher pro.
[ Voor 41% gewijzigd door Reveller op 20-09-2010 21:52 ]
"Real software engineers work from 9 to 5, because that is the way the job is described in the formal spec. Working late would feel like using an undocumented external procedure."
Die is niceGet!em schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 13:20:
[...]
Verder, nieuwe themes voor LP betaalde versies..
http://www.droid-life.com...white-custom-launcherpro/
Ik denk alleen dat deze niet meer update?
Nog een vraag, is het bij LP mogelijk om het vergroten/verkleinen uit te schakelen?
www.casarodriguillo.com
Na reboot van m'n Legend wil LauncherPro niet meer deftig werken... eigenlijk hangt alles vast. Ik kan nog op de power knop drukken om 't scherm te activeren en ik zie het lock scherm en die kan ik zoals gewoonlijk unlocken (dus Android op zich werkt wel). Enkel de home en power button reageren nog maar van zodra Launcherpro iets moet doen hangt de boel vast. Ik kan ook niet terug naar HTC Sense interface, kan geen oproepen maken, programma's starten, nada gewoon..
wat nu? Nog tips alvorens ik een hard reset doe?
edit: nog eens (na 3 keer) herstart en nu er toch door geraakt... raar
[ Voor 6% gewijzigd door renio op 22-09-2010 11:54 ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=l0L0ehJd8os]
Alleen, wat ik kwijt ben: de standaard versie. Ik kan enkel nog sense of launcherpro, terwijl ik ook altijd de standaard android homescreen kon. Is dit nog een optie?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Voor ik 2.1 had was dit altijd een optie, nadien nooit meer geprobeerd eigenlijk...l3art schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 19:18:
Dan moet dit wel een optie van jou rom zijn. Als jij een rom met Sense hebt en daar zet je Launcher pro over, kan je met de home knop alleen kiezen voor Sense en Launcher Pro.... In ieder geval bij de Desire is dat zo.

Via: http://phandroid.com/2010...e-screen-replacement-app/
Ben benieuwd hoe snel er een Metro UI (WP7) cloon homescreen replacement komt. Op Android heb je die vrijheid immers.|
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2010 17:57 ]
Ben onder de indruk. Al wel eens beetje gestoeid met de gratis versie, maar nooit echt goed getest op alles. Vandaag toch maar besloten Plus te gaan gebruiken. Heb alles nu staan zoals het in Sense ook stond, maar alles werkt echt toch nét even wat soepeler! Launcher Pro Plus voelt echt super snel aan. Het grote voordeel ten opzichte van Sense is dat je een eigen dock kan creeeren/kiezen, en dat begin ik nu toch best leuk te vinden ;-)
http://phandroid.com/2010...-all-android-2-2-devices/
Verwijderd
Op mijn Hero met 2.2 heb ik het vorige week geprobeerd. 't Draaide wel, maar het zag er allemaal belabberd uit
Veel te klein scherm dus.