Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Zojuist ontdekt dat de Nexus/Sense Launcher die hier bovenaan de pagina staat:
http://www.droid-life.com/downloads/
ook werkt op de milestone. het is wel traag, tenminste de eerste keer laden is traag. Maar dat kan ook komen om dat er nu Home++, Laucher standaard, Launcher2, en deze Nexus/Sense tegelijjk als launcher op mn phone staan.

Heeft wel een mooie 3d roller app drawer. Verder een grijze dockbar waar een link naar je telefoon + een link naar je browser in staat (zoals in de sense).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

C00P schreef op woensdag 14 april 2010 @ 02:14:
[...]

hmm, die 1.2 final werkt niet op mijn 1.6 G1.
Jammer, ziet er erg strak uit !
Omdat ik jullie wel wil helpen, maar ik geen andere referentie van deze gratis launcher zag, hier een linkje naar een filedumpsite: http://depositfiles.com/en/files/0mcema1ua

Gaat om de HelixLauncher1.2 voor Donut 1.6

Geen garanties dat t werkt, maar ze zeggen van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Get!em schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:55:
Zojuist ontdekt dat de Nexus/Sense Launcher ook werkt op de milestone...
Die gebruik ik dus al maanden ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

CLB schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:36:
[...]

Die gebruik ik dus al maanden ;)
Prima.. goed om te weten. Echter, hoe is de performance? Jij zult hem als hoofd launcher gebruiken, dus de rest zal niet draaien op de achtergrond?

Is het acceptabel, of met duidelijke hickups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:06
Dat zou wel wonderlijk zijn, want...
Get!em schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:34:
Omdat ik jullie wel wil helpen, maar ik geen andere referentie van deze gratis launcher zag, hier een linkje naar een filedumpsite: http://depositfiles.com/en/files/0mcema1ua

Deze doet het prima, thanks! :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
EDIT @ Hierboven: Dat is een aangepaste launcher voor 1.6 ja, niet voor 2.1 dus, die bij jou niet werkte.
Tevens is dit volgens mij de versie die totaal niet interessant is, omdat nagenoeg alle features missen..

@ Get!em:
Gebruik 'm als hoofdlauncher ja, de rest van de launchers dus niet (Home++ en de standaar launcher)
Wel heb ik daar alle homescreens / widgets en dergelijke vanaf gehaald, zodat er helemaal niks meer draait.

Draait wat mij betreft lekker, snel switchen tussen de 5 homescreens, leuke extra features :)

Enige wat vaak niet lekker werkt is het scrollen door de appslist in landscapemodus, maar dat doe ik
nagenoeg nooit.. Draaide hele tijd Home++, beviel me goed, maar deze 3D weergave van de appslist is :D :)

[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 14-04-2010 17:48 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

CLB schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:46:

Draait wat mij betreft lekker, snel switchen tussen de 5 homescreens, leuke extra features :)
Mooi dat ie goed draait, dan ga ik die ook eens installeren al enige en dan kijken wat performance is.

Welke extra features zijn er te noemen?
maar deze 3D weergave van de appslist is :D :)
Daar is het mij ook om te doen, lijkt wel leuk inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Het snel kunnen switchen tussen de 5 homescreens bijvoorbeeld...

Zo heb ik het dus ook, de 2.1 launcher op m'n 2.0.1 Milestone... even snel als dit =)

EDIT: Even opgezocht, maar gebruik 'm nu dus al twee maanden en gebruik 'm nog steeds, zegt denk genoeg =)
CLB schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 22:12:
Of je kan de 2.1 Launcher los installeren, dus weer een homescreenreplacement:

Is ook te krijgen vanaf Android 1.5 voor zover ik weet, dus nagenoeg voor iedereen... even zoeken...

[ Voor 57% gewijzigd door CLB op 14-04-2010 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CLB schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:46:
Tevens is dit volgens mij de versie die totaal niet interessant is, omdat nagenoeg alle features missen..
Ik zie (nagenoeg) geen verschil in functionaliteit t.o.v. de 1.2 versie voor 2.xx, maar dat zal wel aan mij liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Kan ook dat ik fout zit hoor, heb me niet bijster goed ingelezen.. Je hebt gewoon 3D weergave van je apps enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CLB schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:55:
Kan ook dat ik fout zit hoor, heb me niet bijster goed ingelezen.. Je hebt gewoon 3D weergave van je apps enzo?
Met Helix niet nee, met de ADW launcher wel (als in 3D-effectje bij het openen en sluiten, niet tijdens scrollen), maar knal dat meteen uit, want is op een Ben Hur-age Android zoals een Magic niet zo'n succes hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat verstond ik dus onder features en die zitten er dus niet in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

CLB schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:01:
Dat verstond ik dus onder features en die zitten er dus niet in ;)
Ik heb ondertussen ook even weer een kwartier er mee lopen prutsen.

Die met de sense UI heb ik nu.
Kwa performance wordt ik er niet blij van. Zelfs nu ik nog geen widgets heb toegevoegd aan de screens.

Lelijk: in landscape zijn de buttons van je dockbar/sense bar lelijk.
Ook scrollen in app drawer is lelijk.

Op dit moment, is voor mij kwa functies en snelheid HelixLauncher1 v1.2 voor 2.1 het snelst en het best.
Echter, geen 3d drawer.

Op dit moment is voor mij kwa functies en snelheid HelixLauncher2 v0.7b voor 2.1 het moois, meeste features. Echter deze heeft tov HL1 dat hij vrij buggy is en dus knalt.

Beide Helix hebben een snelkiezer (dubbelklik op je homescreens geeft je miniaturen)
Beide Helix hebben een customizable dockbar, waar je elke app in kunt zetten.
Drawer Icoontje oogt mooi in zowel landscape als portrait

Echter: beide helixen en ook de nexus launchers hebben last van het verschuiven van app titels in de app drawer op random momenten. Nog niet achter kunnen komen of hier systeem in zit.

Voorlopig kies ik voor helixlauncher1 1.2
En zodra 0.7b van HL2 beter bugvrij is, ga ik voor die, aangezien die het meest compleet is en ook snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-05 18:43
Get!em schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:34:
[...]

Geen garanties dat t werkt, maar ze zeggen van wel.
Hij werkt idd.
Deze heeft heel wat potentieel echter zijn er nog wat tekortkomingen.
Ik gebruik deze widget voor mijn mail en een widget van handcent sms.
En helaas kan ik die niet in de tray plaatsen.

Ik heb geen ide in welk scherm ik ben, en dubbeltap op een lege plaats op je scherm is geen oplossing want soms heb ik heel de pagina vol staan en dan werk dat niet.

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

C00P schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:38:
[...]

Hij werkt idd.
Deze heeft heel wat potentieel echter zijn er nog wat tekortkomingen.
Ik gebruik deze widget voor mijn mail en een widget van handcent sms.
En helaas kan ik die niet in de tray plaatsen.
Probeer in beide gevallen de app op de tray te plaatsen.:
Longpress op de app in de drawer en dan slepen naar de tray.
Ik heb geen ide in welk scherm ik ben, en dubbeltap op een lege plaats op je scherm is geen oplossing want soms heb ik heel de pagina vol staan en dan werk dat niet.
Longpress op de appdrawer icon dan krijg je ook de miniaturen van je homescreens.

van beide kan ik het niet met zekerheid zeggen, je zou op het forum (xda) bij de specifieke thread moeten kijken wat wel en niet ondersteund word. Mijn advies komt vanuit versie die ik hier op mijn Milestone heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Get!em schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:06:
Probeer in beide gevallen de app op de tray te plaatsen.:
Longpress op de app in de drawer en dan slepen naar de tray.
Apps zijn het probleem niet, je kan er geen widgets naartoe slepen...
Longpress op de appdrawer icon dan krijg je ook de miniaturen van je homescreens.
Dit werkt niet. Je kan drukken wat je wilt maar er gebeurt niets. Het enige dat je kan doen met de appdrawer is er op klikken dan wel omhoog slepen. Miniaturen krijg je niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Brad Pitt schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:34:
[...]

Apps zijn het probleem niet, je kan er geen widgets naartoe slepen...

[...]
Voor mij zou dit ook logisch zijn, widgets horen op je homescreen, niet in een tray. Maar goed... dien een request in bij de maker als je het graag wil :)
Dit werkt niet. Je kan drukken wat je wilt maar er gebeurt niets. Het enige dat je kan doen met de appdrawer is er op klikken dan wel omhoog slepen. Miniaturen krijg je niet ;)
Ok, andere versie, andere features dus.

Hier runt ondertussen al 2,5 uur de Helixlauncher2 v0.7b weer. Vanuit tips van xda begreep ik dat hij buggy kon worden door ander geinstalleerde versies of eerdere versies. Die dus even opgeruimd en toen opnieuw geinstalleerd. Hij runt nu prima, geen force closes meer, geen spontane reboots tot nu toe.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=641216

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Helixlauncher2 is nu een publieke versie in de market zonder beta: 0.7)

Voor de 3 verschillende helixlaunchers en versies is hier de repos: http://helixproject.ruqqq.sg/
Onderaan deze repos staat ook de donut versie. (dus voor android 1.5 etc)

[ Voor 28% gewijzigd door Get!em op 20-04-2010 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeland
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:06
hier staat een review over 10 homescreens. Ik heb zelf geen android toestel maar dacht, misschien handig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Topicstarter
Smoerel schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 21:03:
hier staat een review over 10 homescreens. Ik heb zelf geen android toestel maar dacht, misschien handig?
Goeie tip, tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Laatst online: 13-01 20:55

Icyzer

Goudvis

Ik moet zeggen al die alternatieven zijn erg mooi, maar een ding mis ik toch echt. De HTC klokwidget, is het mogelijk die op andere homescreens te krijgen?

Of sowieso de HTC widgets, ik heb nog geen mooi alternatief gevonden voor de klok/agenda/muziek-widget.

[ Voor 26% gewijzigd door Icyzer op 26-04-2010 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Alternatieven voor de klok / agenda / muziek zijn er genoeg.. Pure Calendar / DeskClock enzovoort...

Ik gebruik sinds gisteren de HelixLauncher2, aangezien de losse Launcher van de Nexus One niet
lekker werkte sinds de update van Android 2.0.1 naar Android 2.1 op m'n Motorola Milestone... Echt vet!

HelixLauncher 2 (0.7) met dock

HelixLauncher 2 (0.7) zonder dock

HelixLauncher 2 (0.7b) met dock

Jammer dat je alleen in de 0.7beta versie die app-icon rechts hebt, dat vind ik wel stijlvol...
In de 0.7 versie is de app-icon altijd in het midden geplaats, maar kun je wel weer het dock uitschakelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasmancini28
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:17
Ik gebruik zelf inmiddels een tijd home++ en ben daar heel tevreden mee. Zeker sinds ik op mijn milestone 2.1 draai en vanuit de officiele website een nieuwe versie van home++ heb gedownload. (blijkbaar update home++ niet via de market ofzo) Nu heb ik alleen een vraagje:
Weet iemand of je live-wallpapers op home++ kunt draaien? Het is mij zelf nog niet gelukt maar ik hoor op internet in het ene forum dat het wel zou moeten kunnen, maar op een ander forum weer van niet.
Heeft iemand het werkend gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 11:31

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb ook wat replacements geprobeerd maar ze maken m'n Q5 alleen maar slomer en ik zie de toegevoegde waarde er niet van in.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-05 22:02
Ik gebruik nu enige tijd Pandahome en ik vind het erg prettig werken voor al omdat er ook een online editor voor is: http://home.pandaapp.com:888/index.html

Ik stoor me namelijk behoorlijk aan de standaard launcher. Is de te veranderen als ik me Galaxy root? Zo ja, dan ga ik dat maar is doen want Panda maakt EN me toestel traag EN slurpt me batterij leeg als een milkshake. Maarja, ik vind de looks momenteel toch beter. Kan die standaard launcher niet uitstaan...

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

thomasmancini28 schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 12:11:
Ik gebruik zelf inmiddels een tijd home++ en ben daar heel tevreden mee. Zeker sinds ik op mijn milestone 2.1 draai en vanuit de officiele website een nieuwe versie van home++ heb gedownload. (blijkbaar update home++ niet via de market ofzo) Nu heb ik alleen een vraagje:
Weet iemand of je live-wallpapers op home++ kunt draaien? Het is mij zelf nog niet gelukt maar ik hoor op internet in het ene forum dat het wel zou moeten kunnen, maar op een ander forum weer van niet.
Heeft iemand het werkend gekregen?
Kan alleen met een speciale versie en instellingen Ik heb het werkend gekregen. Zie hier: Get!em in "Ervaringen met homescreen-replacements"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion1984
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:34
CLB schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 17:44:
Alternatieven voor de klok / agenda / muziek zijn er genoeg.. Pure Calendar / DeskClock enzovoort...

Ik gebruik sinds gisteren de HelixLauncher2, aangezien de losse Launcher van de Nexus One niet
lekker werkte sinds de update van Android 2.0.1 naar Android 2.1 op m'n Motorola Milestone... Echt vet!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Jammer dat je alleen in de 0.7beta versie die app-icon rechts hebt, dat vind ik wel stijlvol...
In de 0.7 versie is de app-icon altijd in het midden geplaats, maar kun je wel weer het dock uitschakelen...
Ik ben erg tevreden over HelixLauncher (2 nog niet geprobeerd alhoewel die neem ik aan ook mijn telefoon werkt). Het enige probleem wat ik heb is: als ik (expres/per ongeluk) lang op de home toets druk, vergeet het toestel de voorkeur voor de home toets, en moet ik dus weer opnieuw HelixLauncher instellen. Heb jij hier ook last van, of is dit een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Nee hier nergens last van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Scorpion1984 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:50:
[...]

Ik ben erg tevreden over HelixLauncher (2 nog niet geprobeerd alhoewel die neem ik aan ook mijn telefoon werkt). Het enige probleem wat ik heb is: als ik (expres/per ongeluk) lang op de home toets druk, vergeet het toestel de voorkeur voor de home toets, en moet ik dus weer opnieuw HelixLauncher instellen. Heb jij hier ook last van, of is dit een bug?
Hier krijg je de standaard applicatie switcher van actieve apps. (Helixlaunch1 v1.3b)

1.3b is trouwens erg aan te raden, hopelijk binnenkort publiek in de market. Is met transparante background voor de appdrawer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Maar ik kan 'm nog steeds niet vinden... ben benieuwd naar die transparante appdrawer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

CLB schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:25:
Maar ik kan 'm nog steeds niet vinden... ben benieuwd naar die transparante appdrawer...
http://helixproject.ruqqq.sg/

Donators only.. :)

Forum:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=645683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ben ik weer, had die 1.3 al enkele weekjes geleden geinstalleerd.. =p
Toentertijd alleen gekeken of die een 3D appdrawer bevatte, wat dus niet zo is en gelijk weer ge-uninstalled...
Nu gebruik ik 'm al enkele daagjes naar alle tevredenheid! Snel, werkt goed in landscape, geen FC's... ideale HelixLauncher zou er eentje zijn met deze stabiliteit en 3D appdrawer en zo'n zichtbare dock en als laatste met een keuzemogelijkheid voor de plaats van de icon van de appdrawer... Misschien ga ik die developer is mailen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Laatst online: 13-01 20:55

Icyzer

Goudvis

Helixlauncher 2 vind ik ook echt relaxt werken hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Zeker wel hoor =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 23:48:
ideale HelixLauncher zou er eentje zijn met deze stabiliteit en 3D appdrawer en zo'n zichtbare dock
en als laatste met een keuzemogelijkheid voor de plaats van de icon van de appdrawer...
Misschien ga ik die developer is mailen...
Nog geen mail gestuurd, maar kwam net 1.4beta tegen, met dock die je kan showen of niet...
Screenshots geven wel een transparante appdrawer aan en geen 3D versie, ga 'm zo even testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurgenKnops
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-05 18:45
Weer iets nieuws onder de zon: LauncherPro. Nog wel in beta - met de huidige versie 0.1.2 enkel het aantal homescreens instelbaar - maar het ziet er al wel veelbelovend uit. Behalve een soms ietwat haperende menu weergave op de Desire: een snelle en fraaie launcher. Helaas zijn de icoontjes onderin het scherm (nog?) niet naar wens/volgorde in te stellen.
Based on the stock Android Launcher (Home app), LauncherPro adds some new and exciting features:

- Super-smooth scrolling between home screens
- Animated screen previews (like Exposé or HTC Sense)
- Up to 7 home screens
- App drawer with a fly-in effect and smooth scrolling
- Shortcuts to phone, SMS, contacts and browser.
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/21279k6.jpg Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/xanpqu.jpg

Op moment van schrijven ligt de website launcherpro.com eruit, de launcher is wel via de Market te downloaden.

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=100x100&chl=market://search?q=LauncherPro

[ Voor 4% gewijzigd door JurgenKnops op 19-05-2010 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Een mix van HelixLauncher / Home++ en HTC's Sense.. Ik vond 't nog te buggy / te weinig features herbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Kreeg HelixLauncher 1.4beta vandeweek niet geinstalleerd...
Nu wel, misschien omdat m'n gehele Milestone gereset was:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RzRVsufw4xPyyvIQ5s7G2ClH/full.png
31fps hahahaha moet niet gekker worden, nu ff wallpaper / icons plaatsen enzo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

HIer ook al een tijdje 1.4b. Ziet er prima uit. En je ziet meteen waar het misgaat op de homescreens
Hier wisselt eht tussen de 25fps en de 1fps. Verschil zit em in veel widgets en live wallpapers.
Bij leeg screen, hoge fps, bij een vol screen, met veel widgets gaat hij terug naar 8. Bij ook nog live wallpaper wordt het een stuk laster.
Wel vaak FC bij deze 1.4 versie, dat is jammer.
Maar vind em te handig om terug te gaan naar 1.3, die een stuk stabieler was.

Wel jammer dat je niet al je widget en icon instellingen kan bewaren tussen de verschillende versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik heb 'm er meteen weer afgegooid met z'n oerlelijke zwarte appdrawer =s Hier weer 1.3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:22

Sebazzz

3dp

Helix was in combinatie met Beautiful Widgets totaal niet stabiel, en ik vond hem ook niet erg snel. LauncherPro daarentegen is echt geweldig :)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hier totaal geen problemen icm Helix en BW... ik gebruik wel alleen WiFi / Brightness en BlueTooth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Ik gebruik ook Home, misschien dat dat problemen gaf. Hoe dan ook, met LauncherPro ben ik meer tevreden. Het is geen TAT, maar lijkt er steeds meer op.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Laatst online: 07-05 22:29
Helix heb ik ook een week gedraaid op mijn Desire, ik vond hem nogal "laggy" overkomen. Wel moet ik zeggen dat het er piekfijn uitzag!
Gisteren heb ik LauncherPro geprobeerd (ik zag hem toevallig staan). Ik moet zeggen dat er echt een groot verschil tussen de Helix en LauncherPro qua snelheid zit. Qua design moet je echt nog even bij Helix blijven, maar ik hoef niet meer terug. Ik volg LauncherPro wel, die komt er vanzelf ook wel zo mooi uit te zien ;)

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

CLB schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 15:39:
Hier totaal geen problemen icm Helix en BW... ik gebruik wel alleen WiFi / Brightness en BlueTooth...
Helix 1.4 hier. Ook hier veel FC's.

Reden: HelixLauncher 1.4b is net als Helixlauncher2 erg gevoelig voor bepaalde widgets geworden.
Via verschillende fora al gevonden dat inderdaad de Beautifull widgets Home widget en de standaard Photoframe widget voor erg veel problemen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Sinds aHero 1.0 ook naar LauncherPro gegaan, en ik vind hem awesome. Echt heel snel, en voor mij genoeg features :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Er zijn echt heel veel homescreen replacements, maar echt enkele zijn stabiel of snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

LauncherPro heeft een update gekregen. Hij is nu en:
-Snel
-Wijzigbare dock icons

Gaat nu als default gebruikt worden. Helix crashte bij mij nog te vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hmm ik ga na 't weekend ook maar is kijken naar LauncherPro denk ik =) Sounds great!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Is bij jullie ook zo dat LauncherPro bepaalde widgets (o.a. die van HTC Weather) niet laat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Ligt meer aan de widgets denk ik. Je HTC widget zal wel bepaalde dependencies op de Sense launcher hebben,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino_V
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-09-2024
Get!em schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 14:02:
LauncherPro heeft een update gekregen. Hij is nu en:
-Snel
-Wijzigbare dock icons

Gaat nu als default gebruikt worden. Helix crashte bij mij nog te vaak.
Ja de "update" is er inderdaad, maar je kan alleen maar snelkoppelingen koppelen aan de dock icons, dus geen "handcent sms" ..

Heb ik er nog niet veel aan.. :(

Weet iemand waar ik de HTC klok + weer widget (of iets soortgelijks) gratis vandaan kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-05 11:51
Ik kan met geen enkele homescreen replacement naast Sense UI de HTC widgets nog zien, volgens mij is dat ook logisch, aangezien deze aan Sense UI gekoppeld zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crew One
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Voor mij ook LauncherPro sinds kort. Geweldig ding, zeker na de update zodat je mail, phone, contacts en browser-knoppen onderin kan customizen. De Sense widgets zijn voor mij compleet vervangen door pure-messenger, pure-calender, 'weather widgets' ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino_V
Crew One schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 16:51:
Voor mij ook LauncherPro sinds kort. Geweldig ding, zeker na de update zodat je mail, phone, contacts en browser-knoppen onderin kan customizen. De Sense widgets zijn voor mij compleet vervangen door pure-messenger, pure-calender, 'weather widgets' ed.
Welke weather widget gebruik je als ik vragen mag?

En het aanpassen van de dock icons, ik wil bv handcent sms koppelen aan de sms icon in de dock...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Dino_V schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 17:04:
En het aanpassen van de dock icons, ik wil bv handcent sms koppelen aan de sms icon in de dock...
1) Als Handcent SMS je default SMS-programma is zal 'ie die gewoon openen...
2) Of je wijst een specifieke Toepassing aan en kiest aldáár gewoon voor Handcent...

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/launcherprosms-02.png Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/launcherprosms-01.png

[ Voor 30% gewijzigd door Brad Pitt op 28-05-2010 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino_V
Brad Pitt schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 17:08:
[...]

2) Of je wijst een specifieke Toepassing aan en kiest aldáár gewoon voor Handcent...

[afbeelding] [afbeelding]
Ok! Thnx..

Weet jij miss waar de originele HTC klok + weer widget te downloaden is?

En toevallig ook iets als de HTC contacten widget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-05 09:56

job

Ook hier een launcher pro gebruiker. Heb launcher pro geinstalleerd na de update naar 2.1 van mijn spica.
Samsung vond het leuk om een eigen UI te gebruiken welke erg irritant werkt (knop om programma's te zien is te klein, en programma's zijn niet gealfabetiseerd).

Launcher pro werkt tot nu toe echt probleemloos. Weinig extra opties, maar daar zocht ik ook nog niet echt naar.

[ Voor 79% gewijzigd door job op 28-05-2010 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Dino_V schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 21:05:

Volgens mij zijn die nergens "los" te vinden, aangezien ze nogal afhankelijk zijn van het Sense-gebeuren en zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Dino_V schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 21:05:
[...]

Ok! Thnx..

Fancy Widget!

http://www.appbrain.com/app/com.fancywidget.android

Ik, geheel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino_V
Nice! een kopie van HTC klok widget, just what i need!

Nu nog een contacten widget en ik ga niet meer terug naar Sense!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-05 11:51
ADW Launcher final is uit
Androlib pagina
'Changelog'
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://details?id=org.adw.launcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Brad Pitt schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 17:08:
[...]

Weet je dat zeker? Want ik heb net Handcent SMS geïnstalleerd, een smsje gestuurd en daar Handcent SMS als standaard gezet, maar als ik nu het SMS icoon op de dock open dan krijg ik gewoon weer de default applicatie van de telefoon zelf?

Want ik zou de Handcent SMS icoon ook gewoon zelf op de dock van LauncherPro kunnen zetten, maar dan heb ik een stom blauw icoontje tussen de mooie grijze dingen staan en dat ziet natuurlijk niet uit.

[ Voor 16% gewijzigd door Sagaris op 30-05-2010 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hier ook even LauncherPro geprobeert.. Hmm vind 'm niet echt interessant..
Icons zijn te customizen idd, krijg je een lelijk icoontje met kleurtjes.. ugly ass...

Voor de rest lelijke appdrawer.. ik ga weer terug naar Helix en probeer later LP 0.7 wel weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Hier werken beide opties gewoon ja. D.w.z. heb het niet met de final geprobeerd want heb die screenshots alleen maar gemaakt om het te testen, gebruik deze Launcher namelijk zelf niet.
Want ik heb net Handcent SMS geïnstalleerd, een smsje gestuurd en daar Handcent SMS als standaard gezet, maar als ik nu het SMS icoon op de dock open dan krijg ik gewoon weer de default applicatie van de telefoon zelf?
Vaag, op die manier deed 'ie het hier prima.
Want ik zou de Handcent SMS icoon ook gewoon zelf op de dock van LauncherPro kunnen zetten, maar dan heb ik een stom blauw icoontje tussen de mooie grijze dingen staan en dat ziet natuurlijk niet uit.
En als je nu gewoon lang drukt op het SMS icoon en dan bij Toepassingen Handcent selecteert, dan óók niet?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Nope, dat werkt ook niet. Maar ik ben niet de enige waarbij het niet lukt. Om de een of andere reden herkent hij default ingestelde apps niet. Developer weet ervan en het wordt in ieder geval gefixed in de volgende release die deze of volgende week uitkomt. Bedankt voor je hulp iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148769

Even mijn ervaring delen, Ik had het probleem met Helix dat hij enorm traag werd na verloop van tijd. uit stand-by komen duurde ruim een seconde of 4-5 en dat is lasig als je snel iets wilt doen.

eerst LauncherPro geprobeert maar hij beviel mij niet zo goed. de docking onderin vond ik niet zo mooi.
ik gebruik nu ADW omdat je hier lekker veel kunt instellen (altijd leuk). ik vind vooral de overshoot bij het wisselen van homescreens er erg leuk uitzien. verder nog totaal geen problemen gehad. (helix wou nog wel eens crashen).

Ik zou zeggen probeer het eens.

*Edit*
Ik weet het niet zeker maar volgens mij wordt er door deze launcher de orginele overschreven. pas in ieder geval even op. ik was mijn standaard launcher kwijt.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 148769 op 01-06-2010 16:35 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
LauncherPro Beta 0.4.1 is uit. Nu met écht geheel configureerbare iconen naast je Launcher icon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321890

Net van helix launcher (1) naar launcher pro gestapt.
Gaat veel vloeiender dan helix launcher imo. Hier en daar nog wel verbeteringen mogelijk, maar moet zeker niet onderdoen ookal is hij nog maar net uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Brad Pitt schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:13:
LauncherPro Beta 0.4.1 is uit. Nu met écht geheel configureerbare iconen naast je Launcher icon :)
v.0.4.2 is ook al klaar voor de market :)
http://www.launcherpro.com/

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-05 14:55
hopen dat ie snel beschikbaar is in de markt :)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
Markt ligt weer eens op zijn gat... maar hier is ie al te verkrijgen :)

Heb hem zelf nu draaien en met de dock achtergronden ziet het er al weer een stukje mooier uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Ty very mucho :D was der al naar opzoek haha

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Laatst online: 09:09

Sorbo

Uw hulp in huis!

Heb sinds vandaag ook LauncherPro geinstalleerd, en man man man, wat een heerlijke homescreen replacement is het zeg. Het scrollen gaat veel vloeiender dan op Home++, de previews zijn leuk (maar niet erg nodig) en de appdrawer opent een stuk vloeiender dan in t normale homescreen/home++.

Nu alleen nog even een leuke sense-like klok zien te vinden. Ik vind dat lettertype uit de Beautiful Widgets Small Home echt verschrikkelijk lelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Sorbo schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 17:25:
Nu alleen nog even een leuke sense-like klok zien te vinden. Ik vind dat lettertype uit de Beautiful Widgets Small Home echt verschrikkelijk lelijk...
Die is toch gewoon volledig aanpasbaar naar je eigen smaak, qua font, iconen, whatever... ;)

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/beautifulsmaller.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
Aangezien LauncherPro nog steeds niet te vinden is in de market, zal ik het hier nog even zeggen. Er is weer een nieuwe update! Versie 4.0.3. Hij is hier te vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321890

Bij het uit lockscreen komen of vanuit de std 2.x klok app is launcherpro wel even traag.
Ik hoop eigenlijk stiekem dat launcherpro met een goede klok app / widgets komt, maar dat zit meestal niet bij een homereplacer natuurlijk.

nieuwe update eens zoeken, al begrijp ik niet direct de uitleg van de 2de nieuwe feature
edit: gevonden op market, en de feature is dus gewoon een knop voor next/previous screen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 321890 op 05-06-2010 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
En wederom een leuke nieuwe update van LauncherPro, nu met 3D app drawer, zoals op de NexusOne :)

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/launcherpro-01.png Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/launcherpro-02.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuuwnhuusk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-01 02:01
Ikzelf heb op mijn HTC Magic heel lang gebruik gemaakt van home++ dit werkt echt superfijn, omdat de informatieicoontjes tevens snelkoppelingen zijn.

Op dit moment ben ik slidescreen aan het testen wat ook heel erg goed werkt. De laatste versie is verschrikkelijke snel en geeft ook een heel leuk overzicht van wat er op je telefoon gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Brad Pitt schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:21:
En wederom een leuke nieuwe update van LauncherPro, nu met 3D app drawer, zoals op de NexusOne :)

Mooi vind ik hem nog niet, maar hij is wel leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330021

Brad Pitt schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:21:

Het scrollen door de lijst met apps gaat nu nog steeds heel erg soepel. Een van de beste launchers die beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Is versie 0.5.1 met die 3D app drawer? Ga ik die is proberen =)

EDIT: Snel, stabiel, mine! Beter dan de vorige versies, chill, nog meer Live Wallpapers interactief: TOP!

[ Voor 84% gewijzigd door CLB op 11-06-2010 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-05 18:16
Huh, werken Live Wallpapers op LauncherPro?

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Gugger schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 20:18:
Download en probeer het. Duurt minder lang dan hier op antwoord te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221425

Gugger schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 20:18:
Ja [punt]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lock77
  • Laatst online: 02-10-2024
CLB schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 18:41:
Is versie 0.5.1 met die 3D app drawer? Ga ik die is proberen =)

EDIT: Snel, stabiel, mine! Beter dan de vorige versies, chill, nog meer Live Wallpapers interactief: TOP!
Nog meer livewallpapers? Waar kan je die downloaden dan?
Of zijn dit gewoon de livewallpapers die je op de desire standaard hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Nog meer Live Wallpapers interactief zei ik.. bv NexusMod enzo, bij HelixLauncher was die dat niet..
Live Wallpapers kun je vinden in de Market of als losse .apk bestanden op het internet.. en ik heb geen Desire!

[ Voor 34% gewijzigd door CLB op 13-06-2010 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-05 12:02
...en alweer een update...0.5.4

[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 17-06-2010 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0ndersp00n
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-05 22:30
Hebben andere LauncherPro gebruikers ook dat de accu van de telefoon ineens nauwelijks een dag meer doorkomt?

Ik heb nu gekeken naar het accuverbruik, alleen LauncherPro staat daar niet tussen.

Wat mij wel opvalt is dat het percentage inactief en stand-by gelijk is: ik denk dus dat LauncherPro voorkomt dat mijn telefoon inactief wordt... hebben jullie dit ook, of moet ik de oorzaak ergens anders zoeken?

I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

w0ndersp00n schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 00:19:
Hebben andere LauncherPro gebruikers ook dat de accu van de telefoon ineens nauwelijks een dag meer doorkomt?
ik heb wel 't idee dat launcherpro meer energie verbruikt dan de standaard oplossing. Verklaring daarvoor heb ik niet. Heb mijn G1 op 700mhz draaien, njha 684mhz of iets in die richting, maar dat slurpt energie. Echter in de omgang is het beestje wel vrij snel :+

http://dl.dropbox.com/u/7812562/LauncherPro-0.6.0.apk

[ Voor 87% gewijzigd door himlims_ op 18-06-2010 08:43 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148769

Adw Launcher heeft weer een serie updates achter de rug. in mijn mening nog de fijnste.
bekijk even de website: http://jbthemes.com/anderweb/

nu heb je bijvoorbeeld de mogelijkheid om je desktop ipv 4x4 iconen te verhogen tot bijvoorbeeld 5x6. ook kun je widgets wel laten rekken over meedere iconen, dus je krijgt meer iconen en kun je toch widgets groter maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-05 09:35
LauncherPro is ook weer geupdate! :)
Gecopy-paste van launcherpro.com:
* Fixed the bug where the app drawer’s home button would show for a second after coming back from an application.
* Fixed screen previews when choosing to have 2 homescreens
* Fixed some folder-related bugs when 5-row option is selected.
* New screen indicator (optional). If you’re not using the homescreen dots in your dock, you can choose do display a small indicator at the bottom of the screen to know on which homescreen you are. You can enable it in the preferences
* New: The app drawer button is now a regular dock shortcut. That means you can change its position, change its icon, or remove it entirely.
* New: The dock has grown! Swipe the dock to the left (down in landscape) to reveal 5 additional shortcut spaces. Now swipe it again for 5 more! That makes a total of 15 shortctus. You can add the app drawer button on the new dock spaces by long-pressing on one and choosing “App Drawer”.
* New: Option to keep LauncherPro in memory. When you’re running low on memory, the system usually kills LauncherPro, so next time you open it, it has to reload all widgets and icons which takes a few seconds. This option should keep the system from killing LauncherPro. If you experience any troubles with it, please disable it on the settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
'k snap er niets van. Ik heb tot een week geleden LancherPro v0.5.4 gedraaid zonder problemen. Laatst de nieuwe versie 0.6.0. vanuit de Market geinstalleerd, maar nu is het icoontje verdwenen uit het "start menu" 8)7 Ook bij Menu > Toepassingen zien ik 'm niet staan. Als ik weer naar de Market ga dan zie ik dat de app wel degelijk is geinstalleerd...merkwaardig! Iemand toevallig een oplossing/tip?

Nevermind...blijkbaar is het nieuw in de laatste versie dat er geen icoon meer in het startmenu wordt geplaatst, maar LP is wel te starten wanneer Menu > Toepassingen...standwaarden wissen voor HTC Sense, en vervolgens op de Home button drukken...dan kun je wederom voor LP kiezen...en als standaard instellen.

[ Voor 31% gewijzigd door dafmay op 23-06-2010 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quipeace
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-05 14:01
Valt het jullie ook op dat launcherpro meer inzakt dan andere launchers als er een live wallpaper draait? Zelfs scrollen door apps heen gaat plots een stuk langzamer.
(acer liquid @ 1036MHz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 11:31

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb nu ook Home++, samen met QuickDesk. Home++ is tenminste een beetje snel.
QuickDesk is echt veel te traag, als je dat 'quickscherm' start duurt het even voordat alle widgets die je daarom hebt geladen zijn.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Daarom heb ik gewoon geen widgets op m'n QuickDesk staan. Alleen shortcuts.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Er is weer een update uit van LauncherPro...nu eindelijk ook met weergave van het aantal ontvangen Gmail berichten in de dock, en de mogelijkheid om een backup te maken van Homescreen/settings e.d. Hulde voor de maker van deze geweldige app...ongelofelijk hoe vaak en hoe veel nuttige nieuwtjes/verbeteringen worden uitgebracht! _/-\o_

[ Voor 39% gewijzigd door dafmay op 08-07-2010 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:13
De laatste keer dat ik LauncherPro had geprobeerd was het erg instabiel op mijn Motorola Milestone, ben daarna overgestapt op HelixLauncher. Ik heb 'm zonet weer geinstalleerd; het loopt erg soepel!

Ik kijk het een paar dagen aan, maar het ziet ernaar uit dat ik LauncherPro ga blijven gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:46

13art

Moderator Mobile
Met launcher pro lekken mijn knoppen niet altijd even vlot te reageren. Dus die er toen maar weer afgehaald. En weer terug naar Sense maar met een aangepaste layout, etc.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
l3art schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 20:41:
Met launcher pro lekken mijn knoppen niet altijd even vlot te reageren. Dus die er toen maar weer afgehaald. En weer terug naar Sense maar met een aangepaste layout, etc.
Je bedoeld de hardware buttons op je toestel? Ik heb daar zelf met LP overigens helemaal geen last van...loopt als een trein.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste