Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Verwijderd
Draait dat soepel of is het aan te raden om op XP te blijven of anders te upgraden naar andere hardware?
Iemand al getest?
Hoe doe je dat?ArawnofAnnwn schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:55:
[...]
wat ik storend vind in windows 7, is dat als ik wmplayer sluit via het kruisje, het programma open blijft staan.
Als ik op het kruisje klik sluit-ie hier gewoon, namelijk.
Is-ie misschien bezig met muziek indexeren ofzo?
[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 02-09-2009 13:41 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Het werkt, draai het hier ook, op dezelfde specs. Zorg er alleen voor dat je een GPU hebt met Aero support, want zonder gaat alles echt minder soepel heb ik ondervonden.Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 13:29:
Iemand ervaring met windows7 i.c.m. 1GB ram geheugen en AMD Athlon XP 2800 CPU?
Draait dat soepel of is het aan te raden om op XP te blijven of anders te upgraden naar andere hardware?
Iemand al getest?
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Als je 1 GB uit die pc zou halen, dan zou 7 zo rond de 600MB gaan zittenSjah schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:43:
cpu is prima, 2800. 1 gig lijkt me ok, maar wel een opmerking: bij mij zit 7 bij wat vensters open al op 1.3 gig, en xp komt niet vaak boven de 900mb. Dus tja of het echt lekker werkt met 1 gig kan ik niet zeggen, heb mijn twijfels. Ik heb browser openstaan, mp3, irc, mailclient en newsreader; en nog Folding at Home.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Wat ik rete irritant vind (ook al in vista), is dat rechts klik search er niet meer in zit, als je die gebruikte werd een nieuw scherm geopend met zoek resultaten.. Als je in het explorer scherm zelf zoekt ben je gelijk de focus op je map kwijt. Ook wil ik gewoon altijd snel toegang to advanced search, nu krijg je die keuze pas als windows klaar is met zoeken (ik zoek vaker naar system files dan gewone bestanden, ik weet wel waar die staan).Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 20:17:
Wat ik goed vind in de nieuwe verkenner is dat je heel handig kan zoeken in de map waarin jij je bevind.. dus bijvoorbeeld een map met veel muziek is een zoekcomando nodig om zonder nog eens op een zoek knop te drukken gelijk te gaan zoeken.. echter is het jammer dat wanneer je naar een ander map gaat de zoekcommando gereset is!
Verwijderd
Die rechts klik kan je zo weer aanzetten (nog niet op 7 getest):Altijd_Lastig schreef op woensdag 02 september 2009 @ 17:01:
[...]
Wat ik rete irritant vind (ook al in vista), is dat rechts klik search er niet meer in zit, als je die gebruikte werd een nieuw scherm geopend met zoek resultaten.. Als je in het explorer scherm zelf zoekt ben je gelijk de focus op je map kwijt. Ook wil ik gewoon altijd snel toegang to advanced search, nu krijg je die keuze pas als windows klaar is met zoeken (ik zoek vaker naar system files dan gewone bestanden, ik weet wel waar die staan).
http://www.vistax64.com/t...tore-after-vista-sp1.html
Oh ja, da's waar ook
gelijk maar even in een Group Policy Preference verwerkt
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ik ben u dankbaar...Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 17:06:
[...]
Die rechts klik kan je zo weer aanzetten (nog niet op 7 getest):
http://www.vistax64.com/t...tore-after-vista-sp1.html
Jup, en dan geeft die het gevoel dat je goed zit met je geheugen, terwijl die loopt te swappen? Dat deed Vista bij mij niet te weinig, met 512mb, liep te swappen als een hond,l terwijl de memory doodleuk op maar 300mb stond.Ramon schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:59:
[...]
Als je 1 GB uit die pc zou halen, dan zou 7 zo rond de 600MB gaan zitten
Wat ik lees op het net, is dat 7 bij 1 gig niet zulke heftige slowdowns kent als vista kan laten zien, dus laten we het maar op houden dat 1 gig genoeg is.
[ Voor 15% gewijzigd door Sjah op 08-09-2009 14:56 ]