Nee, geen Serious Sam 3, er staat in het allereerste plaatje in dit topic zelfs 'The First Encounter'
[ Voor 38% gewijzigd door Hahn op 24-08-2009 01:31 ]
The devil is in the details.
Nee, geen Serious Sam 3, er staat in het allereerste plaatje in dit topic zelfs 'The First Encounter'
[ Voor 38% gewijzigd door Hahn op 24-08-2009 01:31 ]
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Krijg nou wat!SerSam1 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:10:
vette game !!! ken gewoon nie wachten als ik hem hier op de pc heb
En nu ook nog graag de editor erbij dan ben ik helemaal tevree
What the BBQsaurusrex?
System RequirementsiPims schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:10:
Heb zelf vroeger heel erg veel gespeeld, en nu nog af en toe.
-Now you're all fired-
Wil ook wel eens wete wat de requirements zijn
Dat is nogsteeds niet erg hoogFunkyPunky schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:43:
[...]
System Requirements
Processor: Intel Pentium IV 3+ Ghz or AMD Athlon64 3500+
Memory: 1 GB
Graphics: nVidia GeForce 7600, ATI Radeon X1600 (Shader Model 3.0 required!)
DirectX®: DirectX 9.0c August 2009 Edition or newer
What the BBQsaurusrex?
Bedenk dat het level design hetzelfde is gebleven wat voor deze tijd erg beperkt en klein is. Dat scheelt een hoop in de systeemeisen. Daarbij is het waarschijnlijk een goed geoptimaliseerde engine die gewoon lekker draait
Als je nog nooit Serious Sam hebt gespeeld zou ik eerst eens beginnen met deze HD variant. Second Encounter vind ik persoonlijk nog een heel stuk leuker dan First Encounter dus als de HD-versie daarvan niet 'snel' komt zou ik je aanraden om die een keer los te kopen (kost je misschien € 5,-). Serious Sam II is 'anders' (volgens velen wat minder, ik kon er persoonlijk wel van genietenChandd! schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:52:
Moet ik second encounter en SS2 erbij kopen is dat niet nodig als ik deze heb? (gaat me voornamelijk om online gameplay)
What the BBQsaurusrex?
[ Voor 14% gewijzigd door Graviton12 op 27-11-2009 13:42 ]
Ben ik het wel mee eens, Second Encounter was gewoon geniaal. Massa's monsters, vrolijke kleuren en eindeloos knallen, allemaal vergezeld van prachtige muziek. Vooral het laatste level, Grand Cathedral, prachtig nummer.Graviton12 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 13:38:
Ook al te krijgen in 3 winkels in Nederland.
SS 2 was inderdaad anders, was 'te' grafisch met onzin zoals die kippen en dergelijke, beste versie was imo Second Encounter, heb die singleplayer misschien wel 20-30 keer uitgespeeld toendertijd.
Je hebt dan toch zo'n soort eiland in het midden, waar om de zoveel tijd een ammopack, health and serious damage spawnen? Voor de rest gewoon circle strafe en knallen. En idd, wat wisselen met de wapens.Graviton12 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:50:
Meeste levels van second waren goed gemaakt, laatste level vond ik wel vervelend een keer je op de vlakte komt en je moet alle wapens gaan gebruiken omdat er meer dingen rondlopen dan jij kogels hebt
Ben HD net aan het downloaden, eens zien of het wat is, als je de screenshots ziet .... bwaa
I told you he is the one.Graviton12 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 17:35:
Yep that's the onemaar ik bleef daar altijd buiten, kwam iets dichterbij als alles afgeknald was, dan zorgde je ervoor dat de waves niet tegelijk kwamen maar 1 per 1, duurde heel lang en ammo in de gaten houden maar je was er nooit aan
Grand Cathedral is echt geweldig. Zoveel sfeer, zoveel vijanden, gewoon zoveel lol aan dat level beleefd. Heb Second Encounter idd ook VAAK gespeeld (en ik hoop dan ook dat SE ook in HD uitkomtLucky-Shirt schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:39:
Vooral het laatste level, Grand Cathedral, prachtig nummer.
Inderdaad, daarom laat ik 'm ook maar liggen. Hopen dat dit enkel een voorproefje op SS3 ispeke schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 19:13:
Ziet er zeer mooi uit, echter vind ik die prijs te duur als je het origineel al hebt gekocht, het spel is immers exact hetzelfde maar dan mooier.
Op het eerste zicht is de geometrie van de levels rechtstreeks overgenomen, eveneels als alle geluiden, de AI, ...
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
[ Voor 29% gewijzigd door Bilderbeek op 03-12-2009 22:35 ]
Ik wilde net kijken maar op XBLA is hij nog niet uitDigital-DNA schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:02:
't probleem met het geluid kwam door mijn 7.1 setup, naar het schijnt. Ingesteld op 5.1 werkt het wel goed.
Vooralsnog is het alleen op Steam geloof ik... (en XBLA?)
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
[ Voor 18% gewijzigd door Horizons op 07-12-2009 19:22 ]
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2009 13:40 ]
Lijkt me wel leuk!, ik moet helaas wel nog eerst werken...Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:39:
Ik heb het gespeeld op "normal" en ben nu bij de eindbaas, alleen die gast is zwaar irritant, maar ook heel erg vet.
Is er trouwens iemand die zin heeft om de game vanavond co-op te spelen via Steam? Laat het even weten, wellicht kunnen we een Tweakers pool vormen op Steam?
Damn, ik vind het echt een kerstdagentitelRockvee2 schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:20:
Pas in Januari op xboxlive (hopelijk)
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ook veel van de textures zijn overgenomen, bepaalde sounds en models (guns vijanden) komen uit Serious Sam 2.peke schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 19:13:
Ziet er zeer mooi uit, echter vind ik die prijs te duur als je het origineel al hebt gekocht, het spel is immers exact hetzelfde maar dan mooier.
Op het eerste zicht is de geometrie van de levels rechtstreeks overgenomen, eveneels als alle geluiden, de AI, ...
Als de deathmatch maps van tse er nu zouden inzitten dan koop ik het meteen.![]()
Geniale deathmatch ...
[ Voor 18% gewijzigd door mvz op 10-01-2010 09:38 ]
Lol vandaar het grote aantal nieuwe speler.
Verwijderd
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Verwijderd
ik heb het volledige spel en er zit geen multiplayer in , alleen co-op.CodeCaster schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 18:43:
Hij is erGisteren de demo gedownload en voor 1200 punten kun je 'm kopen. Ik cross zo even heen en weer naar de Mediamarkt want deze moet je gewoon hebben
Ik ben vooral benieuwd naar de multiplayer, maar dat werkt niet in de demo. Ach, voor die vijftien euro...
Sinds wanneer is co-op geen multiplayer?Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 19:05:
[...]
ik heb het volledige spel en er zit geen multiplayer in , alleen co-op.
ikzelf was hier ook zeer telleurgesteld door.
Met 2 pc's en 14 euro kon dat anders wel hoor.Kaasplank schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:39:
Geen split screen? Gemiste kans
Had al zin om met m'n vriendin gezellig op de bank door die levels te raggen
hehe gek onnie
Is gewoon te koop bij bol voor 20 euro.IceStorm schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 18:23:
Mooi moment om mijn vraag te herhalen, iemand enig idee wat er met de retailversie van Serious Sam: First Encounter HD is gebeurd?
Idd, en het kost maar 10 euro ook ondertussen.Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 08:47:
Dit hele weekend kan je gratis Serious Sam HD: The second Encounter spelen!
woeiii
Verwijderd
10 euro?? Hmm, zover had ik niet eens gekeken, startte steam op en zag de meldingpeke schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 16:42:
[...]
Idd, en het kost maar 10 euro ook ondertussen.
Kopen die hap!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2010 16:59 ]
Even nuanceren: je kan geen solo of co-op missies doen, alleen de deathmatch mode doet hetVerwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 08:47:
Dit hele weekend kan je gratis Serious Sam HD: The second Encounter spelen!
woeiii
We do what we must because we can.
The first encounter HD heeft nog aan 5 euro te koop gestaan.ResuCigam schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 17:13:
[...]
Even nuanceren: je kan geen solo of co-op missies doen, alleen de deathmatch mode doet het
Wat je zegt klopt niet helemaal, ik heb met mijn neefje anders gewoon leuk Co-OP gedaan met deze Free weekend versie.ResuCigam schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 17:13:
[...]
Even nuanceren: je kan geen solo of co-op missies doen, alleen de deathmatch mode doet het
Verwijderd
In eerste instantie, maar omdat de aankondiging verkeerd was (alle modes zouden beschikbaar zijn)ResuCigam schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 17:13:
[...]
Ik speel maximaal op hard, op serious worden de monsters voor de helft van de tijd onzichtbaar (alpha 0 -> 100 -> 0).bassie schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 18:17:
Blijft een leuk spelletje. Iemand het al op serious uitgespeeld?
Ik vond versus wel leuk, sinds de korting zijn er veel spelers bijgekomen en ik heb de indruk dat sommigen cheaten.TweakJerommeke schreef op zondag 18 juli 2010 @ 15:57:
Nee dat is Mental. Serious is vrij makkelijk trouwens als je weet wat de vijanden kunnen doen en wat voor wapens je moet gebruiken. Alleen Versus mode is niet echt leuk om te spelen, spel zelf is leuk maar er zitten veel kinderfiguren online zeg.
Verwijderd
Idd en leuk voor de verzameling, maar let op menseh het is een weekend deal dus houdt ergens maandag op.bassie schreef op zondag 26 september 2010 @ 16:30:
Serious sam is weer in de aanbieding op steam. HD FE, HD SE en van beide ook nog de originele. Imo niet gek voor e10.
Oh, dat ben ik helemaal met je eens.Rockvee2 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 19:08:
Helaas niet, je moet het via steam doen. Vroeger was steam een rotprogramma maar tegenwoordig werkt het als een zonnetje
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de aandacht voor deze game, zonder games als BF3 en MW3, nu echt groter geweest zou zijn hoor. Iedere shooterfanaat kent de serie wel, en de gameplay zelf trekt gewoon weinig mensen aan, denk ik. Daarmee bedoel ik het feit dat nagenoeg alle vijanden continue als bezetenen op je af komen rennen.Zanac-ex schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:10:
Serious Sam 3 : BFE is eindelijk uitgekomen!
Helaas een titel waar iedereen overheen heeft gekeken na het BF3/MW3/Skyrim geweld van de laatste maanden maar ook een titel die veel mensen aangenaam zal verrassen.
Heerlijk old school knallen, alleen of met velen tegen nog meer vijanden.
AAAAAAAAAAAAAAAHHH
Launch Trailer:
http://www.youtube.com/wa...er_embedded&v=xqyqnCII5-s
SS is zoals een shooter hoort te zijn. Knallen rennen en knallenbram1984 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 17:10:
[...]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de aandacht voor deze game, zonder games als BF3 en MW3, nu echt groter geweest zou zijn hoor. Iedere shooterfanaat kent de serie wel, en de gameplay zelf trekt gewoon weinig mensen aan, denk ik. Daarmee bedoel ik het feit dat nagenoeg alle vijanden continue als bezetenen op je af komen rennen.
I'll do what I can, but expect very little.
Ik heb hem besteld, maar ik weet ook vrij zeker dat ik me hiermee ga vermaken. Croteam doet met Serious Sam altijd lekker zijn eigen ding. Niks politiek correct, niks moeilijk geneuzel, gewoon heel helder rammen met die handel.4bit schreef op donderdag 24 november 2011 @ 08:14:
Ik ga hier in ieder geval al veel plezier aan beleven. Een spel dat met liefde is gemaakt.
Haha het gaat niet om het geld, maar misschien is het niet iedereens ding. Ik ga ze gewoon het spel geven, dus dan is het zonde als ze het niks vinden.IceStorm schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:02:
(ipv € 2,50 de man lappen voor beide games)
[ Voor 4% gewijzigd door shenr op 29-12-2011 14:14 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Postius op 26-04-2012 18:16 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
[ Voor 14% gewijzigd door 4bit op 03-05-2012 09:54 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq