Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i18.photobucket.com/albums/b120/Berghoff/SSHD/head.jpg

Croteam heeft een tijdje geleden Serious Sam HD aangekondigd.

Serious Sam HD is een remake van The First Encounter. En zal in een modern jasje gestopt worden met de Serious Engine 3.

Serious Sam 2 was geen succes en daarom wil Croteam terug naar de minder-cartoony Serious Sam en Serious Sam 3

Afbeeldingslocatie: http://i18.photobucket.com/albums/b120/Berghoff/SSHD/th_image_serious_sam_hd-10989-1897_000.jpgAfbeeldingslocatie: http://i18.photobucket.com/albums/b120/Berghoff/SSHD/th_image_serious_sam_hd-11272-1897_-1.jpgAfbeeldingslocatie: http://i18.photobucket.com/albums/b120/Berghoff/SSHD/th_image_serious_sam_hd-11272-1897_-2.jpgAfbeeldingslocatie: http://i18.photobucket.com/albums/b120/Berghoff/SSHD/th_image_serious_sam_hd-11272-1897_-3.jpgAfbeeldingslocatie: http://i18.photobucket.com/albums/b120/Berghoff/SSHD/th_image_serious_sam_hd-11272-1897_-4.jpgAfbeeldingslocatie: http://i18.photobucket.com/albums/b120/Berghoff/SSHD/th_image_serious_sam_hd-11272-1897_-5.jpgAfbeeldingslocatie: http://i18.photobucket.com/albums/b120/Berghoff/SSHD/th_image_serious_sam_hd-11272-1897_000.jpg

Aangezien TFE en TSE een van de beste co-ops games voor de PC waren/zijn kijk ik best wel uit naar SSHD. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gruwelijk vet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
Ohja, dat spel hebben wij ook nog :D
WHAHAHAAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA

[ Voor 4% gewijzigd door Shammah op 12-08-2009 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Co-op was SS erg gaaf, de demo van the second encounter kan ik mij nog goed heugen. Online, een grote groene valei inlopen en opeens omsingeld worden door grote Maya tempel en heel veel van die grote Mech's. Madness I tell you, MADNESS!! :*

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vette shit :P

Ik vond overigens SS2 wel erg cool !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

SS2 was echt wel lachuh idd, maar deeltje 1 was gewoon GROTE klasse. Echt humor was die en heerlijk chaotisch. Jeetje wat heb ik daar vaak ontzettend moeten lachen met mijn maten als we die met tig man coop aan het doen waren. Onvergetelijke tijden zijn dat ! Of samen met je maatje het hele verhaal uitspelen in een middag en nacht. Dat vergeet ik echt nooit meer ! En dat kaliber had/heeft SS2 echt niet.

Deze HD versie van deelttje 1 moet ik echt hebben ! Effe old memories naarboven halen met mijn maatje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:49

The Zep Man

🏴‍☠️

JediUberknaft schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 20:58:
SS2 was echt wel lachuh idd, maar deeltje 1 was gewoon GROTE klasse. Echt humor was die en heerlijk chaotisch. Jeetje wat heb ik daar vaak ontzettend moeten lachen met mijn maten als we die met tig man coop aan het doen waren. Onvergetelijke tijden zijn dat ! Of samen met je maatje het hele verhaal uitspelen in een middag en nacht. Dat vergeet ik echt nooit meer ! En dat kaliber had/heeft SS2 echt niet.
"Verhaal"? Mensen spelen Serious Sam om een verhaal? Ik geef toe dat het het meest serieuze spel ooit is, maar het flinterdunne verhaal is er meer om de boel aan elkaar te lijmen. Niet dat dit erg is: Serious Sam blijft kei en keigaaf.
Deze HD versie van deelttje 1 moet ik echt hebben ! Effe old memories naarboven halen met mijn maatje ;)
Deel 1 bestond uit twee delen: First Encounter en Secound Encounter. Deze remake is van de First Encounter. Ik vind het best, als ze maar de vlammenwerper uit deel 2 toevoegen. Laat die sniper rifle maar achterwege. ;)

* The Zep Man kan niet wachten om weer eens Ugh-Zan III af te slachten op de hoogste moeilijkheidsgraad. 8)

[ Voor 5% gewijzigd door The Zep Man op 12-08-2009 21:58 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

The Zep Man schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 21:52:
[...]
"Verhaal"? Mensen spelen Serious Sam om een verhaal? Ik geef toe dat het het meest serieuze spel ooit is, maar het flinterdunne verhaal is er meer om de boel aan elkaar te lijmen. Niet dat dit erg is: Serious Sam blijft kei en keigaaf.

[...]
Deel 1 bestond uit twee delen: First Encounter en Secound Encounter. Deze remake is van de First Encounter. Ik vind het best, als ze maar de vlammenwerper uit deel 2 toevoegen. Laat die sniper rifle maar achterwege. ;)

* The Zep Man kan niet wachten om weer eens Ugh-Zan III af te slachten op de hoogste moeilijkheidsgraad. 8)
Ja over verhaal, ik weet ook wel dat er geen verhaal zin zit of idd flinterdun, ik bedoelde er meer gewoon mee zeggen dat we de hele campaign uitspeelden (of hoe je dat ook moet noemen dan). Neem me niet te letterlijk. :>

En FE en SE en SS 2 uiteraard staan ze allemaal hier op de plank. En daar wordt deze zeker aan toegevoegd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerSam1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 09:32

SerSam1

<+.R.O.G.+>

vette game !!! ken gewoon nie wachten als ik hem hier op de pc heb :P
En nu ook nog graag de editor erbij dan ben ik helemaal tevree :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

The Zep Man schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 21:52:
[...]

[...]

Het is gewoon 3D Space Invaders in een ander jasje, wave na wave killen, soms verandert de achtergrond een beetje, vijanden worden groter en als je de grootste hebt afgemaakt mag je opnieuw beginnen :D Dat was juist het fantastische aan Serious Sam !! Ik vond SS2 minder, maar kan niet wachten om First Encounter helemaal stuk te spelen net zoals de eerdere Encounters, de 'nieuwe' engine is erg cool en de screenshots zijn best aardig, ziet er weer heerlijk chaotisch uit.

Ik denk dat we afhankelijk van de verkoopcijfers al best kunnen uitkijken naar Second Encounter HD, ik zou 'm in ieder geval wel willen hebben en het zou makkelijk cashen kunnen zijn voor Croteam.

[ Voor 6% gewijzigd door KneoK op 14-08-2009 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Ik heb me altijd afgevraagd hoe die jongens met hun bommen me altijd weten te vinden... Ze hebben hun hoofd niet bij! 8)
Aaaah! To you too!

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
http://www.gametrailers.c...ve-epic-serious-sam/54242
Leuk filmpje met gameplay, kan niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demon326
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:38
Geweldige trailer.. dit wordt weer dikke fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ben ik nou de enige die het LAME vindt dat ze bij die vergelijking screenshots, de oude serious sam expres in zo'n laag mogelijk detail hebben gemaakt?

Is wel echt lame om je eigen product er beter uit te laten zien. Serious sam zag er voor zijn tijd extreem goed uit en is nog lange tijd als benchmark gebruikt.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:10
de AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH mannetjes zitten er ook weer in!! haha geniaaaaaal!!!
Je hoort ze vaak al aan komen rennen en dan is het lekker schieten op hun hoofdjes!! :D

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Begin is gejat van een beroemde poster van Duke Nukem 3D. Briljant. :P
harmageddon schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 19:06:
de AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH mannetjes zitten er ook weer in!! haha geniaaaaaal!!!
Je hoort ze vaak al aan komen rennen en dan is het lekker schieten op hun hoofdjes!! :D
Welke hoofdjes? :?

Was ook hilarisch in de oudere delen: je kreeg ze ook terwijl ze op een stier zaten en later werden ze ook door harpy's gedropt. :)

[ Voor 43% gewijzigd door The Zep Man op 16-08-2009 20:59 ]

• dhraom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 08:17
cool, word weer leuke co op tijd :)

zonder haat geen liefde

• Nmxje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 11:02
Postius schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 15:24:
Ben ik nou de enige die het LAME vindt dat ze bij die vergelijking screenshots, de oude serious sam expres in zo'n laag mogelijk detail hebben gemaakt?

Is wel echt lame om je eigen product er beter uit te laten zien. Serious sam zag er voor zijn tijd extreem goed uit en is nog lange tijd als benchmark gebruikt.
Vind het spel zelfs nu nog niet eens zo lelijk. :)

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

First en second encounter waren echt geniaal, heb ze hier nog steeds liggen. Worde deze nog online gespeeld trouwens?

Veel plezier gehad op die gekke maps in co-op op de hoogste moeilijkheids graad, het is gewoon een classic. Hopelijk veranderen ze hier niet veel aan, en voegen ze alleen maar hier aan toe. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Fox op 20-08-2009 11:24 ]

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:07

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

The Zep Man schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 20:55:
[...]
Begin is gejat van een beroemde poster van Duke Nukem 3D. Briljant. :P

[...]
Welke hoofdjes? :?

Was ook hilarisch in de oudere delen: je kreeg ze ook terwijl ze op een stier zaten en later werden ze ook door harpy's gedropt. :)
In de laatste SS, SS2, zitten ook heel veel sneren naar Duke Nukem Forever. Zoals die idioten die Sam nodig hebben. I've been waiting forever for that blondy guy to show up.

Kijk erg uit naar een nieuw deel.

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Lucky-Shirt schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 11:28:
[...]

In de laatste SS, SS2, zitten ook heel veel sneren naar Duke Nukem Forever. Zoals die idioten die Sam nodig hebben. I've been waiting forever for that blondy guy to show up.

Kijk erg uit naar een nieuw deel.
Volgens mij werd dat ook gezegd in een telefooncel in The Second Encounter. ;)

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 23:13
Heb me kostelijk vermaakt met de voorgaande delen, maar ik zit niet echt te wachten op een opgepoetste versie van een spel dat ik toch al heb.
Ik moet zeggen dat ik sam2 helemaal geweldig vond, zeker in co-op met een aantal man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

harmageddon schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 19:06:
Haha, die AAAAAAAAAAAAHHHHHHH mannetjes, die dingen op die stier, dat ding dat die kanonskogels schiet en die alien achtige dingen, echt een van de charmes van het spel. Je had geen idee wat er op je afkwam en of het uberhaupt een naam had (uit je 'journal' bleek vaak van wel :P ) , het waren er gewoon veel en ze maakten meestal herrie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Topicstarter
Twee game-play trailers. Begint al mooi vorm te geven moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:44
Serious Sam 3 HD?

Serious???

1 woord: RAGGEHHHHH :Y :Y :Y

[ Voor 7% gewijzigd door Snowwie op 24-08-2009 02:08 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:04
Snowwie schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 01:30:
Serious Sam 3?

Serious???

1 woord: RAGGEHHHHH :Y :Y :Y
Nee, geen Serious Sam 3, er staat in het allereerste plaatje in dit topic zelfs 'The First Encounter' ;) Het is een remake van het eerste deel dus.

[ Voor 38% gewijzigd door Hahn op 24-08-2009 01:31 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:33
Raar promo filmpje :D Youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ondertussen staat de game in de pre-order voor € 19.49 bij Play.com. Vind ik een hele schappelijke prijs waarvoor ik hem zeker in huis wil halen.
Serious Sam is een van de meest vermakelijke games ooit, niet te serieus, volop actie, briljante gameplay en (altijd al) geweldige graphics.

Moet heel eerlijk zeggen dat mijn hart nog iets meer ligt bij de 2nd Encounter (het laatste level in dat kasteel is zo geweldig om te spelen) maar toch, een HD versie van 1st Encounter ga ik wederom heel veel plezier aan beleven.

En hopelijk doen ze 2nd Encounter ook in HD en gaan ze daarna snel door/beginnen met Serious Sam 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
Die supermercial :')

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
haha, ik heb dit vroeger grijs gespeeld, keer op keer door die duinen raggen met je thompson \m/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 20:43
Hij staat inmiddels ook op steam, voor €17,99

http://store.steampowered.com/app/41000/

Jammer genoeg staat er nog geen release date bij

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

SerSam1 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:10:
vette game !!! ken gewoon nie wachten als ik hem hier op de pc heb :P
En nu ook nog graag de editor erbij dan ben ik helemaal tevree :D
Krijg nou wat! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPims
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-07-2024

iPims

~Lv200 Broan Nightlord~

Heb zelf vroeger heel erg veel gespeeld, en nu nog af en toe.
-Now you're all fired }) -

Wil ook wel eens wete wat de requirements zijn :o

What the BBQsaurusrex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 20:43
iPims schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:10:
Heb zelf vroeger heel erg veel gespeeld, en nu nog af en toe.
-Now you're all fired }) -

Wil ook wel eens wete wat de requirements zijn :o
System Requirements
Processor: Intel Pentium IV 3+ Ghz or AMD Athlon64 3500+
Memory: 1 GB
Graphics: nVidia GeForce 7600, ATI Radeon X1600 (Shader Model 3.0 required!)
DirectX®: DirectX 9.0c August 2009 Edition or newer

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPims

iPims

~Lv200 Broan Nightlord~

FunkyPunky schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:43:
[...]

System Requirements
Processor: Intel Pentium IV 3+ Ghz or AMD Athlon64 3500+
Memory: 1 GB
Graphics: nVidia GeForce 7600, ATI Radeon X1600 (Shader Model 3.0 required!)
DirectX®: DirectX 9.0c August 2009 Edition or newer
Dat is nogsteeds niet erg hoog :D

What the BBQsaurusrex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:35

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

iPims schreef op woensdag 18 november 2009 @ 11:38:
[...]

Dat is nogsteeds niet erg hoog :D
Bedenk dat het level design hetzelfde is gebleven wat voor deze tijd erg beperkt en klein is. Dat scheelt een hoop in de systeemeisen. Daarbij is het waarschijnlijk een goed geoptimaliseerde engine die gewoon lekker draait ;)

Anway: lijkt me leuk, maar nog niet voor 18 euro. Ik wacht mooi even tot het rond een 10tje zit ofzo :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandd!
  • Laatst online: 11-09 14:56
Ik heb serious sam nooit gespeeld, shame on me o.o
maar ik denk dat de tijd is aangebroken, na die filmpjes gezien te hebben denk ik dat ik mijn nieuwe favoriete spel heb gevonden!

Moet ik second encounter en SS2 erbij kopen is dat niet nodig als ik deze heb? (gaat me voornamelijk om online gameplay)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Chandd! schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:52:
Moet ik second encounter en SS2 erbij kopen is dat niet nodig als ik deze heb? (gaat me voornamelijk om online gameplay)
Als je nog nooit Serious Sam hebt gespeeld zou ik eerst eens beginnen met deze HD variant. Second Encounter vind ik persoonlijk nog een heel stuk leuker dan First Encounter dus als de HD-versie daarvan niet 'snel' komt zou ik je aanraden om die een keer los te kopen (kost je misschien € 5,-). Serious Sam II is 'anders' (volgens velen wat minder, ik kon er persoonlijk wel van genieten :P).

Bottomline, gewoon eerst eens kijken of de game je ligt maar als je van een totaal over-the-top game houdt met massa's vijanden en bakken zelfspot zit je goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Hij is uit, iemand hier al gecheckt?

Bij mij doet het geluid het niet (goed), heb alleen maar gekraak... :(
(heb een X-Fi in Vista)

Ziet er wel goed uit, maar ik moet de settings wel omlaag gooien op m'n 8600gt, tijd voor een nieuwe videokaart :).

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPims

iPims

~Lv200 Broan Nightlord~

Ik ga vandaag kijken of hij in de winkel ligt waar ik altijd mijn games haal.
Jullie horen het nog ;)

What the BBQsaurusrex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

't probleem met het geluid kwam door mijn 7.1 setup, naar het schijnt. Ingesteld op 5.1 werkt het wel goed.

Vooralsnog is het alleen op Steam geloof ik... (en XBLA?)

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Ook al te krijgen in 3 winkels in Nederland.

SS 2 was inderdaad anders, was 'te' grafisch met onzin zoals die kippen en dergelijke, beste versie was imo Second Encounter, heb die singleplayer misschien wel 20-30 keer uitgespeeld toendertijd.

[ Voor 14% gewijzigd door Graviton12 op 27-11-2009 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Graviton12 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 13:38:
Ook al te krijgen in 3 winkels in Nederland.

SS 2 was inderdaad anders, was 'te' grafisch met onzin zoals die kippen en dergelijke, beste versie was imo Second Encounter, heb die singleplayer misschien wel 20-30 keer uitgespeeld toendertijd.
Ben ik het wel mee eens, Second Encounter was gewoon geniaal. Massa's monsters, vrolijke kleuren en eindeloos knallen, allemaal vergezeld van prachtige muziek. Vooral het laatste level, Grand Cathedral, prachtig nummer.

Maar ook SS2 heb ik meerdere malen uitgespeeld, maar er zitten wat meer irritante dingen in het spel (zoals die poppetjes, heho ...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Meeste levels van second waren goed gemaakt, laatste level vond ik wel vervelend een keer je op de vlakte komt en je moet alle wapens gaan gebruiken omdat er meer dingen rondlopen dan jij kogels hebt :)

Ben HD net aan het downloaden, eens zien of het wat is, als je de screenshots ziet .... bwaa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Graviton12 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:50:
Meeste levels van second waren goed gemaakt, laatste level vond ik wel vervelend een keer je op de vlakte komt en je moet alle wapens gaan gebruiken omdat er meer dingen rondlopen dan jij kogels hebt :)

Ben HD net aan het downloaden, eens zien of het wat is, als je de screenshots ziet .... bwaa :)
Je hebt dan toch zo'n soort eiland in het midden, waar om de zoveel tijd een ammopack, health and serious damage spawnen? Voor de rest gewoon circle strafe en knallen. En idd, wat wisselen met de wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Yep that's the one :) maar ik bleef daar altijd buiten, kwam iets dichterbij als alles afgeknald was, dan zorgde je ervoor dat de waves niet tegelijk kwamen maar 1 per 1, duurde heel lang en ammo in de gaten houden maar je was er nooit aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Graviton12 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 17:35:
Yep that's the one :) maar ik bleef daar altijd buiten, kwam iets dichterbij als alles afgeknald was, dan zorgde je ervoor dat de waves niet tegelijk kwamen maar 1 per 1, duurde heel lang en ammo in de gaten houden maar je was er nooit aan :)
I told you he is the one. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Lucky-Shirt schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:39:
Vooral het laatste level, Grand Cathedral, prachtig nummer.
Grand Cathedral is echt geweldig. Zoveel sfeer, zoveel vijanden, gewoon zoveel lol aan dat level beleefd. Heb Second Encounter idd ook VAAK gespeeld (en ik hoop dan ook dat SE ook in HD uitkomt ;)).

Helaas is mijn FE nog niet verstuurd vanaf Play.com. Jammer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Ik heb het vermoeden dat ze deze versie uitgebracht hebben om de nieuwe engine te testen.
Wat zou betekenen dat SS3 wel eens vrij snel kan uitkomen.
Als de opvolger zelfs maar een zwak afkooksel is van SS Second Encounter haal ik hem op dag 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Laatst online: 19-05 15:21
Ziet er zeer mooi uit, echter vind ik die prijs te duur als je het origineel al hebt gekocht, het spel is immers exact hetzelfde maar dan mooier.
Op het eerste zicht is de geometrie van de levels rechtstreeks overgenomen, eveneels als alle geluiden, de AI, ...

Als de deathmatch maps van tse er nu zouden inzitten dan koop ik het meteen. :D
Geniale deathmatch ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:54

TommyGun

Stik er maar in!

peke schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 19:13:
Ziet er zeer mooi uit, echter vind ik die prijs te duur als je het origineel al hebt gekocht, het spel is immers exact hetzelfde maar dan mooier.
Op het eerste zicht is de geometrie van de levels rechtstreeks overgenomen, eveneels als alle geluiden, de AI, ...
Inderdaad, daarom laat ik 'm ook maar liggen. Hopen dat dit enkel een voorproefje op SS3 is :P

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Heb hem helaas nog steeds niet binnen maar toch goed nieuws. Ook Second Encounter krijgt een HD jasje!

http://ve3d.ign.com/artic...ounter-Announced#comments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandd!
AAAAAAAH!

Slecht slecht slecht!

Een week geleden dat spel bij Wehkamp besteld, stond er 1 dag levertijd.
Dat werd 1 week.
Dat zijn 4 weken geworden :')

Gelukkig is mijn nieuwe computer er wel al met de videokaart, dus kan ik me daarmee zoethouden tot het spel komt, maar hoopte eigenlijk dat spel dus op me nieuwe pc te testen >.<

Iemand anders eigenlijk het spel al binnen uberhaupt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 14:40
En daarom moet je via Steam dingen bestellen, hoef je tenminste niet te wachten (en voor dit spel hoef je het voor de prijs dan ook niet te laten ;))

Edit: Even vergeten dat sommige mensen ook de Xbox 360 versie kopen natuurlijk, maar goed, dan moet je ook maar wachten :p

[ Voor 29% gewijzigd door Bilderbeek op 03-12-2009 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandd!
Heb de bestelling geannuleerd en inderdaad maar via steam besteld :')
Mensen mogen mij altijd toevoegen op steam voor een potje Serious Sam nu :')
Of Garry's Mod, Half Life 2 deathmatch, TF 2 of andere spellen =p
De naam is: Acxsoup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005

Vrijdag

De Zwarte

Digital-DNA schreef op woensdag 25 november 2009 @ 11:02:
't probleem met het geluid kwam door mijn 7.1 setup, naar het schijnt. Ingesteld op 5.1 werkt het wel goed.

Vooralsnog is het alleen op Steam geloof ik... (en XBLA?)
Ik wilde net kijken maar op XBLA is hij nog niet uit :( Had me net verheugd op een potje WHAAAAAA-knallen ;(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Pas in Januari op xboxlive (hopelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
ben nu bij het oasis level op de 1 stap boven normal difficulty (Serious Sam experts \m/ )

het stuk waarbij je die grenade launcher is niet te doen! (ik was 10 ofzo toen ik de first encounter op tourist speelde met cheats)

SE was imo wel beter (meer kleur), hopelijk komt deze ook in HD uit :)

SS2 was tof, maar kon het niet halen bij de orginele stijl.

Als je trouwens problemen met je audio hebt, je moet je geluidskwaliteit terug schroeven naar 24 bits, 48000hz om het spel te kunnen spelen... beetje zwak imho

[ Voor 18% gewijzigd door Horizons op 07-12-2009 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het gespeeld op "normal" en ben nu bij de eindbaas, alleen die gast is zwaar irritant, maar ook heel erg vet.

Is er trouwens iemand die zin heeft om de game vanavond co-op te spelen via Steam? Laat het even weten, wellicht kunnen we een Tweakers pool vormen op Steam?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2009 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandd!
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:39:
Ik heb het gespeeld op "normal" en ben nu bij de eindbaas, alleen die gast is zwaar irritant, maar ook heel erg vet.

Is er trouwens iemand die zin heeft om de game vanavond co-op te spelen via Steam? Laat het even weten, wellicht kunnen we een Tweakers pool vormen op Steam?
Lijkt me wel leuk!, ik moet helaas wel nog eerst werken...
Dat kan maximaal tot half 10 uitlopen, maar kan niet zo goed ook half 8/ 8 uur worden :')

Mijn account is Acxsoup, als je me toevoegt zie je vanzelf wel wanneer ik er ben.
En anders ben ik morgenavond en vrijdagavond wel vrij + het weekend, maar kans dat ik zaterdagavond weg ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Weet iemand of en zo ja wat voor problemen er zijn met de retail versie van Serious Sam HD? Mijn versie bij Play.com staat nog steeds op 'order taken' en dat geldt eigenlijk ook voor alle andere shops waar ik langs gelopen ben, overal wordt de game 'verwacht'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005

Vrijdag

De Zwarte

Rockvee2 schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:20:
Pas in Januari op xboxlive (hopelijk)
Damn, ik vind het echt een kerstdagentitel ;(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YOGI
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 15:01
Superrrrr Sam is back :D. Alleen wel balen dat er geen andere mappen zijn :(
Ik kijk er toch wel erg naar uit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
peke schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 19:13:

Als de deathmatch maps van tse er nu zouden inzitten dan koop ik het meteen. :D
Geniale deathmatch ...
Ook veel van de textures zijn overgenomen, bepaalde sounds en models (guns vijanden) komen uit Serious Sam 2.
Ik heb het toch even gekocht via Steam, moet zeggen dat het best leuk was, het geheel gaf toch een goeie indruk, het blijft ten slotte een remake.

De remake van TSE wordt zeker weten een stuk populairder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:17

Wimo.

Shake and Bake!

Dit weekend maar 7 euro op steam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Laatst online: 01-09 18:14

mvz

muziek verslaafde

net gekocht,

het heeft beswel horsepower nodig ;p maar dan heb je ook wat, jemig wat ziet et er gelikt uit op hoge settings :D

en voor die 6 euro nogwat is het echt een steal >:)

edit : en uitgespeeld coop de hele nacht lang, wow tis al 9:35 en licht buiten ;x

[ Voor 18% gewijzigd door mvz op 10-01-2010 09:38 ]

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Wimo. schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 19:14:
Dit weekend maar 7 euro op steam :)
Lol vandaar het grote aantal nieuwe speler.
Vorige weekend nog vond ik dikwijls maar 2-4 servers, nu is dat vaak 10-15 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens deze site komt het spel voor de xbox 360 morgen :

http://www.xboxonly.nl/ni...Sam_HD_deze_week_op_XBLA/

ik heb alvast wat punten besteld voor deze klassieker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Hij is er *O* Gisteren de demo gedownload en voor 1200 punten kun je 'm kopen. Ik cross zo even heen en weer naar de Mediamarkt want deze moet je gewoon hebben :P Ik ben vooral benieuwd naar de multiplayer, maar dat werkt niet in de demo. Ach, voor die vijftien euro...

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeCaster schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 18:43:
Hij is er *O* Gisteren de demo gedownload en voor 1200 punten kun je 'm kopen. Ik cross zo even heen en weer naar de Mediamarkt want deze moet je gewoon hebben :P Ik ben vooral benieuwd naar de multiplayer, maar dat werkt niet in de demo. Ach, voor die vijftien euro...
ik heb het volledige spel en er zit geen multiplayer in , alleen co-op.
ikzelf was hier ook zeer telleurgesteld door. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik bedoelde ook co-op :+ Ik heb toch geen Gold-abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 19:05:
[...]

ik heb het volledige spel en er zit geen multiplayer in , alleen co-op.
ikzelf was hier ook zeer telleurgesteld door. :(
Sinds wanneer is co-op geen multiplayer? :D
Co-op is ontzettend fijn, maar je moet niet met 16 man gaan spelen, eerder een goed team van 2-3 op serious mode 8)
Raggen maar!

Deathmatch zit wel in the second encouter, als ze dat gaan implementeren natuurlijk, ik hoop het want ik vond het destijds de beste deathmatch ooit door de wapens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

O -O- Co-op gaat ook via Xbox Live. Geen system link, geen split screen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Geen split screen? Gemiste kans :(
Had al zin om met m'n vriendin gezellig op de bank door die levels te raggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Kaasplank schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:39:
Geen split screen? Gemiste kans :(
Had al zin om met m'n vriendin gezellig op de bank door die levels te raggen :(
Met 2 pc's en 14 euro kon dat anders wel hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
Met 2 pc's op de bank zitten is toch anders dan met één Xbox 360 ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geniaal spel, lekker eenvoudig ouderwets knallen. Heerlijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dharion
  • Laatst online: 14-09 23:11
Ik heb hem ook binnengehaald, en brengt echt weer heerlijk oude herinneringen op, gewoon domweg lekker knallen en lopen!

Graphics vallen overigens ook he-le-maal niet tegen! Dus ik kijk zeker weer uit naar het vervolg op de HD versies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik ben nu bij de eindbaas en die is echt heel erg moeilijk. Ik speel hem op easy en ik krijg hem niet dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Zie de hint in Netrisca ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Nieuwe patch is beschikbaar op Steam.

De belangrijkste nieuwigheden:

deathmatch mode!
7 deathmatch levels!
22 steam achievements!
support for spectators!

http://www.croteam.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
De game lijkt haast dood.
Nieuwe dm is nochtans erg vermakelijk, de level design is dan wel erg sober, het wapenarsenaal maakt dan het ultra snel speelt en dan zorgt voor een grote uitdaging. :)

Ik reken erop dat er straks meer volk zit op tse hd (was bij de originele ook zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
The Second Encounter HD komt binnen 2 weken uit. Hij is nu al vast te koop op steam voor 18 euro (-10%), voor de liefhebbers. :)
Ongeëvenaard goeie games! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Heb de hd versie ook en wacht echt op the second encounter. heerlijk spel was dat op lanparty`s.
Echt te veel gespeeld en heb er nu ook wel best weer zin aan om te spelen.
Heb hem op steam gekocht:).

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Tse hd is uit van gisteren en er heeft nog niemand een thread gemaakt?
8)7

De jeugd van tegenwoordig ! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Mooi moment om mijn vraag te herhalen, iemand enig idee wat er met de retailversie van Serious Sam: First Encounter HD is gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
IceStorm schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 18:23:
Mooi moment om mijn vraag te herhalen, iemand enig idee wat er met de retailversie van Serious Sam: First Encounter HD is gebeurd?
Is gewoon te koop bij bol voor 20 euro.
Heeft ook al 1 weekend te koop gestaan op Steam voor 5 euro, als dat ook voor tse zo is schop ik dit topic (of dat van tse tegen dan?) wel omhoog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit hele weekend kan je gratis Serious Sam HD: The second Encounter spelen!
woeiii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 08:47:
woeiii
Idd, en het kost maar 10 euro ook ondertussen.

Kopen die hap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peke schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 16:42:
[...]

Idd, en het kost maar 10 euro ook ondertussen.

Kopen die hap!
10 euro?? Hmm, zover had ik niet eens gekeken, startte steam op en zag de melding :)
Dat wordt aanschaffen!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2010 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 18:46

ResuCigam

BOFH

Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 08:47:
woeiii
Even nuanceren: je kan geen solo of co-op missies doen, alleen de deathmatch mode doet het :|

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
ResuCigam schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 17:13:
[...]

Even nuanceren: je kan geen solo of co-op missies doen, alleen de deathmatch mode doet het :|
The first encounter HD heeft nog aan 5 euro te koop gestaan.
Tse hd staat nu te koop voor 10 euro, ik zou niet twijfelen voor die prijs, heb je maar een paar biertjes voor in de betere kroeg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
oei, dit roept weer mooie herinneringen op. Gister maar de 4pack gekocht. En weer lekker als van oud wezen raggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
  • Laatst online: 01-03-2024
[...]

Wat je zegt klopt niet helemaal, ik heb met mijn neefje anders gewoon leuk Co-OP gedaan met deze Free weekend versie.

Wat een heerlijk spel weer! Heb hem nu ook gekocht, brengt echt van die oude herinneringen op.

Zijn er ook linux binary's voor dedicated servers? (kan zo snel niet op croteam site wegens webfilter (werk))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

In eerste instantie, maar omdat de aankondiging verkeerd was (alle modes zouden beschikbaar zijn)
hebben ze die volgens mij uiteindelijk de volledige versie beschikbaar gemaakt.

Helaas was kon ik afgelopen weekend niet spelen..
maar ja 10 euro is ook niks natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-06 11:37
Blijft een leuk spelletje. Iemand het al op serious uitgespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
bassie schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 18:17:
Blijft een leuk spelletje. Iemand het al op serious uitgespeeld?
Ik speel maximaal op hard, op serious worden de monsters voor de helft van de tijd onzichtbaar (alpha 0 -> 100 -> 0).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Topicstarter
Nee dat is Mental. Serious is vrij makkelijk trouwens als je weet wat de vijanden kunnen doen en wat voor wapens je moet gebruiken. Alleen Versus mode is niet echt leuk om te spelen, spel zelf is leuk maar er zitten veel kinderfiguren online zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
TweakJerommeke schreef op zondag 18 juli 2010 @ 15:57:
Nee dat is Mental. Serious is vrij makkelijk trouwens als je weet wat de vijanden kunnen doen en wat voor wapens je moet gebruiken. Alleen Versus mode is niet echt leuk om te spelen, spel zelf is leuk maar er zitten veel kinderfiguren online zeg.
Ik vond versus wel leuk, sinds de korting zijn er veel spelers bijgekomen en ik heb de indruk dat sommigen cheaten.
Als 1 persoon 10+ games na elkaar wint met telkens 50% meer frags dan vind ik dat heel vreemd, ik kreeg de indruk te worden neergeschoten terwijl ik achter de hoek stond en de speler nog niet zag (en ik heb lage pings).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-06 11:37
Jup, laatst 4/5 rondes achter elkaar gespeeld. Steeds hetzelfde persoon die met 20 frags won, terwlijk de rest nog op sub 5 stond. Ik denk dat het wel leuk is om het met een stel vrienden op een lan te spelen.

Serious is idd goed te doen als je weet het spawnen en de secrets kent. Hopelijk is het spawnen bij de nieuwe versie iets minder gescript. De tweede keer dat je een stuk speelt weet je al wat je moet verwachten en wat voor wapens je het best kan pakken, beetje jammer imo.
Pagina: 1 2 Laatste