Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-06 11:37
Serious sam is weer in de aanbieding op steam. HD FE, HD SE en van beide ook nog de originele. Imo niet gek voor e10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bassie schreef op zondag 26 september 2010 @ 16:30:
Serious sam is weer in de aanbieding op steam. HD FE, HD SE en van beide ook nog de originele. Imo niet gek voor e10.
Idd en leuk voor de verzameling, maar let op menseh het is een weekend deal dus houdt ergens maandag op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Ik heb dit spel vandaag bij de mediamarkt gekocht voor mijn vader, ter introductie voor PC gaming.

Nu kom ik er echter achter dat er steam voor nodig is. Dat is wel zwaar balen. De kans dat hij het spel niks vindt is te groot voor om voor hem apart een steam account te maken en deze game eraan te koppelen.

Is het mogelijk (en hoe?) om eerst singleplayer zonder steam te proberen? Misschien via hachima of hoe dat ook heet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Helaas niet, je moet het via steam doen. Vroeger was steam een rotprogramma maar tegenwoordig werkt het als een zonnetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Rockvee2 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 19:08:
Helaas niet, je moet het via steam doen. Vroeger was steam een rotprogramma maar tegenwoordig werkt het als een zonnetje :)
Oh, dat ben ik helemaal met je eens.
Ik gebruik tegenwoordig steam voor bijna al mijn spellen (heerlijk die 50% off weekends :P)

Ik vind het alleen jammer dat ik op deze manier mijn vader niet kan introduceren tot PC gaming.... tenzij ik hem mijn steam account geef, wat volgens mij niet mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanac-ex
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 21:04
Serious Sam 3 : BFE is eindelijk uitgekomen!

Helaas een titel waar iedereen overheen heeft gekeken na het BF3/MW3/Skyrim geweld van de laatste maanden maar ook een titel die veel mensen aangenaam zal verrassen.
Heerlijk old school knallen, alleen of met velen tegen nog meer vijanden.

AAAAAAAAAAAAAAAHHH

Launch Trailer:
http://www.youtube.com/wa...er_embedded&v=xqyqnCII5-s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Net gedownload via Steam, 39,99 euro inclusief de oudere versies erbij als je hem download, helaas nog geen oudere versies zien verschijnen in mijn DLC.

Speelt lekker BFE, ziet er redelijk uit, alles op ultra settings 1920x1080 op laptop speelt vlot 35-50 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Zanac-ex schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:10:
Serious Sam 3 : BFE is eindelijk uitgekomen!

Helaas een titel waar iedereen overheen heeft gekeken na het BF3/MW3/Skyrim geweld van de laatste maanden maar ook een titel die veel mensen aangenaam zal verrassen.
Heerlijk old school knallen, alleen of met velen tegen nog meer vijanden.

AAAAAAAAAAAAAAAHHH

Launch Trailer:
http://www.youtube.com/wa...er_embedded&v=xqyqnCII5-s
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de aandacht voor deze game, zonder games als BF3 en MW3, nu echt groter geweest zou zijn hoor. Iedere shooterfanaat kent de serie wel, en de gameplay zelf trekt gewoon weinig mensen aan, denk ik. Daarmee bedoel ik het feit dat nagenoeg alle vijanden continue als bezetenen op je af komen rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:10
bram1984 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 17:10:
[...]

Ik denk eerlijk gezegd niet dat de aandacht voor deze game, zonder games als BF3 en MW3, nu echt groter geweest zou zijn hoor. Iedere shooterfanaat kent de serie wel, en de gameplay zelf trekt gewoon weinig mensen aan, denk ik. Daarmee bedoel ik het feit dat nagenoeg alle vijanden continue als bezetenen op je af komen rennen.
SS is zoals een shooter hoort te zijn. Knallen rennen en knallen :)

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

Gisteren numero 3 gedownload via steam en dan al eens een uur gespeeld. Dit is dus hetgeen dat duke nukem moest zijn. Goed geamuseerd, grote glimlach op mijn gezicht. Ik moet wel terug mijn reflexen verscherpen.

Ik ga hier in ieder geval al veel plezier aan beleven. Een spel dat met liefde is gemaakt.

I'll do what I can, but expect very little.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

4bit schreef op donderdag 24 november 2011 @ 08:14:
Ik ga hier in ieder geval al veel plezier aan beleven. Een spel dat met liefde is gemaakt.
Ik heb hem besteld, maar ik weet ook vrij zeker dat ik me hiermee ga vermaken. Croteam doet met Serious Sam altijd lekker zijn eigen ding. Niks politiek correct, niks moeilijk geneuzel, gewoon heel helder rammen met die handel.

Afgaande op de filmpjes en de eerder games, ga ik me hier iig wel mee vermaken.

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Op 1 of andere manier vind ik de graphics minder goed dan de vorige versies maar dat is meer nostalgie dan iets anders :p

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Hier alles op high, valt goed mee, van dichtbij ziet alles er zeer goed uit. Dingen die ver staan verliezen precies hun anti alliasing ofzo. Maar niets storend.
Net weeral liggen knallen, speelt zeer lekker weg, grote levels, kleine laadtijden, amper framedrops.

Of met de woorden van makers te zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Serious Sam 3 krijgt hier veel te weinig liefde :( .

Daarom hier maar de marketingvideo van Fork Parker:

"Sup nerds, I edited my own video for Serious Sam 3 to show those bums in marketing how it's done. Love it hard then go buy this game now."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel maar €20 op steam, heb hem gekocht :) .

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Vraagje: Vandaag op steam serious sam in de aanbieding. Binnenkort gaan we met 4 man lannen en leek me serious sam hd wel geschikt voor. Nu wil ik een 4pack kopen, kan ik dan beter second of first encounter kopen? Beide gaat me net te ver.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Second Encouter zou ik zeggen. Die is allemaal net wat gepolijster in mijn beleving. Zit meer humor in maar ook veel beter leveldesign imho. Game krijgt op metacritic ook een hoger cijfer (de originele liggen nauwelijks uit elkaar overigens).
Ik zou de term 'volwassener' willen gebruiken maar dat is voor Serious Sam misschien niet helemaal de juiste benadering ;)

Blijft natuurlijk persoonlijk maar ik zou voor SE gaan als je er echt maar 1 wilt kopen (ipv € 2,50 de man lappen voor beide games ;))

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
IceStorm schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:02:
(ipv € 2,50 de man lappen voor beide games ;))
Haha het gaat niet om het geld, maar misschien is het niet iedereens ding. Ik ga ze gewoon het spel geven, dus dan is het zonde als ze het niks vinden.

Second Encouter it is :)

[ Voor 4% gewijzigd door shenr op 29-12-2011 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Mega bump,

serious sam 3 BFE gekocht in de steamaanbieding voor 13 euro. Er was geen topic voor dus dan maar hier, nog mensen die deze goede shooter spelen? Die tenminste uit meer kleuren bestaat dan bruin en grijs-bruin.

(overigens is de eerste serious sam beter dan de 2de ook al is je bericht hierboven nogal oud).

[ Voor 18% gewijzigd door Postius op 26-04-2012 18:16 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
In februari was er ook al -66% op alle Serious Sam games.
SS3 doet mij terugdenken aan SS2 als ik kijk op Youtube dus ik pas.
Heb wel beide HD versies (en ook SD :p ) van tfe en tse, imho de enige SS games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Mochten er nog tweakers zijn die het leuk vinden ss3 BFE coop te spelen, dm me even of laat hier een bericht achter. Serious sam wordt pas serious als je het met minimaal 8 man coop doet :-p

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Ik wil het nog wel eens proberen, 1 van de games waar ik vorig jaar het meeste plezier heb aan beleefd. Zeker met de vele teleurstellingen in andere games. :( Vanavond zal ik mijn steam id hier eens droppen. Steam id: http://steamcommunity.com/profiles/76561198026311818

[ Voor 14% gewijzigd door 4bit op 03-05-2012 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
http://www.devolverdigital.com/post/22657836466

15 mei komt er een nieuwe DLC voor SS HD tse.
Ook worden versus en survival multiplayer modes permanent gratis te spelen op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Alle Serious Sam producten -75% op Steam !
Er is zelfs een complete pack met ook de nieuwe DLC voor TSE HD voor maar 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

intro ss3 :

heerlijke knaller.
Pagina: 1 2 Laatste