Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] BSoD in Parallels Desktop

Pagina: 1
Acties:

• Huisbewoner
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-11-2024
k draai Windows Vista in Parallels Desktop op een Mac. Gisteren ging het nog prima er was niks aan het handje, de machine mooi gepauzeerd zoals ik altijd doe en er was niets anders dan anders.
Vanmorgen probeer ik de machine weer op te starten en krijg ik iedere keer meteen na het laad-balkje met het Windows-logo een blue screen of death.

Er is niets aan de configuratie van de virtuele machine of aan de configuratie van mijn systeem gewijzigd.

Ik ben al jaren een Mac-gebruiker dus ik begrijp niets van die maffe codes die Windows teruggeeft. Weet iemand wat het betekent?

Alvast bedankt.

Afbeeldingslocatie: http://img231.imageshack.us/img231/9959/afbeelding1i.png

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:55

F.West98

Alweer 16 jaar hier

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Huisbewoner
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-11-2024
Oke en hoe los ik dit nou op? Ik heb er werkelijk geen verstand van..

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Nou, juist voor dat soort dingen is er de Windows XP en 2000 BSOD guide - zie de Windows Clients - FAQ daar ook voor.

Verder bestaat er ook nog zoiets als Google, en dat werkt ook op een Mac. ;)

Dat is geen excuus om compleet clueless topics te starten, oplossend vermogen heb je ongeacht welk OS dan ook nodig.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device