Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
Euuhhh.., kijk eens 5 posts omhoog..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:49
Is dat wanneer je naar een externe bron kijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convirion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 16:25
digital8 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 21:16:
Als je in CCC de underscan op +/- 3% zet zouden de zwarte balken weg moeten zijn maar dat levert je nog steeds geen scherper beeld alleen een vullend beeld, waarom het beeld onscherp is kan ik zo niet uitleggen\verklaren.

EDiT

Heb je überhaupt wel de nieuwste ATi Drivers..?
En heb je gecontroleerd of je TV de laatste firmware heeft..?
Inderdaad, beeld is wel schermvullend, maar alles behalve scherp. De drivers zijn de laatste. (niet eens vanaf de cd geprobeerd) de tv zou ik even moeten kijken, maar die komt uit de winkel. Lijkt me wel dat die de laatste versie heeft maar kan allicht kijken. Zal ik morgen-avond even doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 23:00:
Ik heb nu een week de le32c650
Alleen heb ik een vraagje
De tv is 100 hz
Maar als ik op de info knop op mijn ab druk zie ik dat hij 50 hz aangeeft
Weet iemand hoe ik hem op 100 hz krijg
En heeft iemand een overzicht van de beste instellingen om hem in te stellen
Ok voor de laatste keer dan. Je TV is inderdaad 100hz, maar de bron die binnenkomt is over het algemeen 50 of 60hz (PS3, 360 noem maar op) en dat is wat je te zien krijgt als je op info kijkt. Ga er dus maar gewoon van uit dat je tv 100hz toont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je dat controleren dat ie 100 Hz beeld geeft
Ik kijk via Upc digitaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 12:16:
Ik kijk via Upc digitaal
In het menu 'beeld'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar staat dus niets
Ik kan nergens 100 hz vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 12:16:
Ik kijk via Upc digitaal
Dat kan je nergens zien. Het menu geeft niet weer of iets op 100hz staat omdat de tv gewoon altijd 100hz uitzend. De motion plus past wel dingen aan als je die op verschillende settings zet maar de tv zal zover ik weet altijd 100hz laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op zondag 20 juni 2010 @ 14:17:
[...]

Dat kan je nergens zien. Het menu geeft niet weer of iets op 100hz staat omdat de tv gewoon altijd 100hz uitzend. De motion plus past wel dingen aan als je die op verschillende settings zet maar de tv zal zover ik weet altijd 100hz laten zien.
In de handleiding staat dit:
100Hz Motion Plus (Uit / Duidelijk / Standaard / Vloeiend / Aangepast / Demo): hiermee worden vertragingen uit snelle scènes met veel beweging verwijderd voor een scherper beeld.
✎ Wanneer u 100Hz Motion Plus, inschakelt, kan er ruis ontstaan op het scherm. Als dit gebeurt, stelt u 100Hz Motion Plus in op Uit.
Wazigheidsverm.: stelt het wazigheidsverminderingsniveau bij in videobronnen.
Trilvermindering: stelt het trilverminderingsniveau bij voor videobronnen tijdens het afspelen van films.
Resetten: zet de standaardinstellingen terug.

Afbeeldingslocatie: http://www.hdtvtest.co.uk/image/hdtv/Samsung-LE40C650/motion-plus.jpg

Bovendien is het raadzaam die 100hz uit te zetten bij blu-ray ivm het 1080p24 formaat. Als je dat niet doet krijg je vaak zo'n nepbeeld, niet zoals in de bioscoop maar meer zoals een soort superscherpe homevideo. Ik heb deze tv zelf niet dus kan niet met zekerheid zeggen of dit ook zo is bij de C630/C650.

Dus dat is tegelijk een vraag: bij de 630/650 heb je goed bioscoopachtig beeld (film-look) als je 100Hz uitzet?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2010 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 16:03:
[...]

In de handleiding staat dit:
100Hz Motion Plus (Uit / Duidelijk / Standaard / Vloeiend / Aangepast / Demo): hiermee worden vertragingen uit snelle scènes met veel beweging verwijderd voor een scherper beeld.
✎ Wanneer u 100Hz Motion Plus, inschakelt, kan er ruis ontstaan op het scherm. Als dit gebeurt, stelt u 100Hz Motion Plus in op Uit.
Wazigheidsverm.: stelt het wazigheidsverminderingsniveau bij in videobronnen.
Trilvermindering: stelt het trilverminderingsniveau bij voor videobronnen tijdens het afspelen van films.
Resetten: zet de standaardinstellingen terug.

[afbeelding]

Bovendien is het raadzaam die 100hz uit te zetten bij blu-ray ivm het 1080p24 formaat. Als je dat niet doet krijg je vaak zo'n nepbeeld, niet zoals in de bioscoop maar meer zoals een soort superscherpe homevideo. Ik heb deze tv zelf niet dus kan niet met zekerheid zeggen of dit ook zo is bij de C630/C650.

Dus dat is tegelijk een vraag: bij de 630/650 heb je goed bioscoopachtig beeld (film-look) als je 100Hz uitzet?
Ik weet dat dat in de handleiding staat dat klopt. Maar volgens mij als je Motion Plus op uitzet dan doet ie die extra handelingen niet maar het beeld blijft volgens mij nog steeds 100Hz hoor. Het is niet dat de tv in eens 50 of 60Hz word omdat je Motion Plus uitzet. Het enige wat motion plus doet is nabewerking op de beelden om het vloeiend te maken bijvoorbeeld. Ik heb hem eigenlijk altijd op standaard staan en dat werkt prima. Ik kijk best veel series en films en heb echt prima beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op zondag 20 juni 2010 @ 16:24:
[...]

Ik weet dat dat in de handleiding staat dat klopt. Maar volgens mij als je Motion Plus op uitzet dan doet ie die extra handelingen niet maar het beeld blijft volgens mij nog steeds 100Hz hoor. Het is niet dat de tv in eens 50 of 60Hz word omdat je Motion Plus uitzet. Het enige wat motion plus doet is nabewerking op de beelden om het vloeiend te maken bijvoorbeeld. Ik heb hem eigenlijk altijd op standaard staan en dat werkt prima. Ik kijk best veel series en films en heb echt prima beeld.
Maar als je een blu-ray afspeelt is het toch ook bij de C630/C650 mogelijk een beeld te krijgen via de instellingen dat (min of meer) lijkt op een bioscoopbeeld? Dus niet dat videolook achtige zoals je ziet bij tv's die in de winkel staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is het toch met de c550 serie en leveringen? Heel vaak staat de 32C550 in bestelling -_- had ik bijna beslissing genomen om te kopen is die niet leverbaar bij vele goedkope sites :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 16:38:
[...]

Maar als je een blu-ray afspeelt is het toch ook bij de C630/C650 mogelijk een beeld te krijgen via de instellingen dat (min of meer) lijkt op een bioscoopbeeld? Dus niet dat videolook achtige zoals je ziet bij tv's die in de winkel staan?
Ja dat kan ik denk dat ik wel een idee heb wat je bedoelt met bioscoop beeld en dat heb ik inderdaad ook. Maar tv's die over het algemeen in de winkel staan die zijn zoiezo niet goed ingesteld. Maar jah denk dat ieder persoon wel echt zijn eigen voorkeur heeft over wat hij/zij nou echt een top beeld vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:35:
[...]

Ja dat kan ik denk dat ik wel een idee heb wat je bedoelt met bioscoop beeld en dat heb ik inderdaad ook. Maar tv's die over het algemeen in de winkel staan die zijn zoiezo niet goed ingesteld. Maar jah denk dat ieder persoon wel echt zijn eigen voorkeur heeft over wat hij/zij nou echt een top beeld vind.
Welke instellingen gebruik je om die filmlook te krijgen bij bluray/dvd? Gewoon filmmode bij 'beeld' of doe je meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nee, dat heb ik niet eens. Ik heb alleen motion plus op standaard staan. En verder heb ik eigenlijk barweinig veranderd. Maar zoals ik al aangaf het is voor mij wel anders dan dat het voor jou kan zijn. Daarom heeft instellingen wisselen niet zo heel veel nut :).

Kan wel keer opschrijven wat ik allemaal heb gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand Wake on Lan vanaf de TV (c6700) aan de praat gekregen? Ik heb mijn computer goed geconfigureerd (getest door een "magic packet" vanaf een laptop te sturen), maar als ik via DLNA op mijn computer probeer te komen (als deze slaapt) dan wordt ie niet automatisch wakker. Iemand enig idee of dit wel mogelijk moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Mensen,

Sta op het punt om een Samsung LE46C650 te kopen,best wel veel reviews gelezen over verschillende LCD's en diverse LED's
Heb lang getwijfeld tussen een LCD en een LED maar mijn gevoel stuurt me toch naar een LCD ook mede vanwege mijn wens voor een 46 inch en een budget van rond de 1000 euro.
46 inch LED is er gewoon nog niet voor rond de 1000 euro.

Het enige waar ik eigenlijk nog aan twijfel om de LE46C650 aan te schaffen is de lag in games,lees in veel reviews dat dit best hoog is en hoger dan in vorige modellen LCD van Samsung.
Nu is het zo dat ik geen hardcore gamer ben en zo nu en dan met wat vrienden een potje Fifa speel Of Buzz speel.

Hoe groot is dit probleem dan volgens jullie?
Is de Samsung LE46C650 een goede keus?

Bedankt,

ferrytale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er overigens iemand die van een 50 hz naar 100 hz model is gegaan van vergelijkbare grootte? dus bijv een 550 naar 650 of hoger? Hoe veel " beter" is die 100 hz nou..? Bijna knoop doorgehakt de 32c550 te kopen maar weet niet of 100 hz van de 650 het extra geld waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 19:47:
is er overigens iemand die van een 50 hz naar 100 hz model is gegaan van vergelijkbare grootte? dus bijv een 550 naar 650 of hoger? Hoe veel " beter" is die 100 hz nou..? Bijna knoop doorgehakt de 32c550 te kopen maar weet niet of 100 hz van de 650 het extra geld waard is.
Je kan eventueel ook voor een C630 gaan, die is wel 100Hz en heeft mediaspeler, maar niet dat internet@tv (prijsverschil tussen C630 en C650 is vrij groot voor die functies)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 19:46:
Hallo Mensen,

Sta op het punt om een Samsung LE46C650 te kopen,best wel veel reviews gelezen over verschillende LCD's en diverse LED's
Heb lang getwijfeld tussen een LCD en een LED maar mijn gevoel stuurt me toch naar een LCD ook mede vanwege mijn wens voor een 46 inch en een budget van rond de 1000 euro.

Het enige waar ik eigenlijk nog aan twijfel om de LE46C650 aan te schaffen is de lag in games,lees in veel reviews dat dit best hoog is en hoger dan in vorige modellen LCD van Samsung.
Nu is het zo dat ik geen hardcore gamer ben en zo nu en dan met wat vrienden een potje Fifa speel Of Buzz speel.

Bedankt,

ferrytale
Het is een erg goede TV. Ik zelf heb de LE40 maar behalve de grote is hij het zelfde. De 100hz variant zou ik wel nemen maar je kan zoals hier boven al word aan gegeven ook gaan voor de 630. Dat internet@TV is nou nie techt heel erg boeiend.

Wat betreft het gamen. Dat werkt echt uitstekend en ik heb nu toch al wel heeeeeeeeeeeeeel wat uurtjes op deze tv gegamed en me nog geen seconden ergens aan gestoort. En als er wat mee was was het me echt wel opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schizo007nl schreef op zondag 20 juni 2010 @ 20:19:
[...]

Je kan eventueel ook voor een C630 gaan, die is wel 100Hz en heeft mediaspeler, maar niet dat internet@tv (prijsverschil tussen C630 en C650 is vrij groot voor die functies)
jah maar ik vraag me af of het dus heel veel verschil geeft die 50/100 hz... probleem met c630 reeks is dat ze volgens mij niet CI+ gecertificeerd zijn :( toch bedankt voor de tip, ga der wel even naar kijken :)!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2010 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 21:10:
[...]

jah maar ik vraag me af of het dus heel veel verschil geeft die 50/100 hz... probleem met c630 reeks is dat ze volgens mij niet CI+ gecertificeerd zijn :( toch bedankt voor de tip, ga der wel even naar kijken :)!
Ik persoonlijk merk het verschil tussen 50hz en 100hz wel maar sommige mensen ook niet. En wat betreft die CI+ certificeren die van mij heeft dat ook niet maar het werkt als een trein. Dus dat ziggo er geen stempel op zet wil niet zeggen dat het niet werkt ;)

@hieronder: Ja dat had ik dus ook met scrollende text ik wist niet wat ik zag zo'n verschil als dat het was.

[ Voor 8% gewijzigd door WeAreLegion op 20-06-2010 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Laatst online: 26-06 11:35
Als je echt het verschil wilt zien tussen 50 en 100Hz, zou ik gewoon naar de mediamarkt gaan en dan even vragen of de ze een Samsung TV die die functie heeft op Demo willen zetten in het "Beeld \ 100Hz motion plus" menu en dat zie je het het best als je een zender bekijkt waar aan de onderzijde text voorbij scrolt zoals "Nieuws24" of "CNN".

Dan zie e het verschil pas echt goed en geloof me er zit echt veel verschil in, 100Hz is in mijn mening een must have...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:20
Ik heb de UE40C6700 3 weken geleden gekocht bij Modern.nl. Nu ben ik al 3 weken bezig om de cashback formulier in te vullen maar doordat Modern.nl niet voorkomt in de lijst met dealers kom ik dus niet verder.

Mail naar Samsung gestuurd, Krijg mail terug dat zij mij niet kunnen helpen en dat ik maar moet bellen.
Gebeld met Samsung, krijg ik te horen stuur maar een email met deze info naar bepaalde persoon en dan lossen we het op en ontvangt u de juiste info met een paar dagen.

Na een week niets natuurlijk dus maar weer gebeld, natuurlijk niets over bekend dus weer verhaal verteld en hij ging het even uitzoeken. Na 20 minuten viel de wachttoon weg en hoorde ik alles wat er gezegd werd maar mij hoorde ze niet, of wilde mij niet horen. Dus maar opgehangen en weer gebeld.

NU een medewerker die mij melde dat ik niet bij samsung moet zijn maar een email/brief moet sturen naar het adres waar ook de gegevens voor cashback naar gestuurd moeten worden.

Email gestuurd maar totaal geen reactie, nu ook per brief maar weet denk ik al het resultaat.

Modern helpt mij verder ook niet. Gemaild /gebeld en klacht gestuurd per brief op alles geen reactie.
Klacht ging ook nog over de prijs die ineens 225 euro lager was terwijl ik de TV net die dag ontving.

Zo'n leuk bedrijf. Vroeger een top bedrijf maar nu doen ze gewoon net of hun neus bloed en geven geen reactie. Ik geef ze nog 2 dagen, dan hebben ze voldoende tijd gehad, 7 dagen, om een reactie op de brief te geven. Op de website staat dat je binnen 5 dagen een reactie krijgt maar ja je zou eens waarmaken wat je schrijft.

Wordt er gek van. Leuk deze actie maar even meer uitleg gegeven wat te doen. Ik kan de dealer natuurlijk ook niet invullen maar wil gewoon zekerheid. Je kan maar 1x je orginele barcode opsturen en als zij dan moeilijk gaan doen ben ik helemaal klaar. Ik gaf bij Samsung al aan dan vul ik toch met pen dit even in. Dat werdt mij afgeraden.

Mijn vraag is dus
Is er een medetwaker die een LED van Samsung heeft gekocht bij een dealer die hier vermeld staat.
http://www.samsung.com/nl/microsite/retailers/dealers.html maar niet in de lijst voorkomt op het actieformulier. Hoe heb jij dit gedaan en heb je de cashback al ontvangen of een bevestiging.

Zowel Modern, Bobshop en Plasma discount kan ik niet vinden in de lijst. Dus mogelijk is er een andere mannier om dit in te vullen. Straks ik de actie over en kan ik dag zeggen tegen de 75 euro.

[ Voor 15% gewijzigd door MikeOO op 21-06-2010 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:06:
[...]

Heb jij last van clouding toevallig? Ik zie deze klacht steeds vaker voorbijkomen en vraag me af of ik niet voor de LG 42LE8500 moet gaan i.p.v. mijn geliefde merk Samsung...
Als het beeld zwart is, merk je wel dat er clouding is. Is de kamer donker dan zie je het goed, maar tijdens films en tv kijken merk ik er niets van.
Maar hoe vaak zit je nou naar een zwart scherm te kijken? Ik alleen als de tv aangaat en de overige apparatuur nog niet aan is :-)

Dus ja mijn tv heeft last van clouding, maar tijdens gebruik merk ik er niets van.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-06 10:24
MikeOO schreef op maandag 21 juni 2010 @ 09:12:
Mijn vraag is dus
Is er een medetwaker die een LED van Samsung heeft gekocht bij een dealer die hier vermeld staat.
http://www.samsung.com/nl/microsite/retailers/dealers.html maar niet in de lijst voorkomt op het actieformulier. Hoe heb jij dit gedaan en heb je de cashback al ontvangen of een bevestiging.

Zowel Modern, Bobshop en Plasma discount kan ik niet vinden in de lijst. Dus mogelijk is er een andere mannier om dit in te vullen. Straks ik de actie over en kan ik dag zeggen tegen de 75 euro.
Modern.nl valt onder impact retail....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:20
Felke schreef op maandag 21 juni 2010 @ 12:22:
[...]

Modern.nl valt onder impact retail....
Kijk met dat antwoord kan ik teminste iets. Lekker duidelijk ook, moet je maar net weten.

Mijn dank is groot _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-06 10:24
MikeOO schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:17:
[...]

Kijk met dat antwoord kan ik teminste iets. Lekker duidelijk ook, moet je maar net weten.

Mijn dank is groot _/-\o_
staat overgens wel ergens in de voorwaarden ofzo van de website... had er zelf ook naar moeten zoeken ;) Helaas (en gelukkig) heb ik de info niet meer nodig.. heb mijn c6700 opgeruild voor een p42g20 plasma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronzelver
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-06 13:20
Convirion schreef op zondag 20 juni 2010 @ 02:35:
[...]

Inderdaad, beeld is wel schermvullend, maar alles behalve scherp. De drivers zijn de laatste. (niet eens vanaf de cd geprobeerd) de tv zou ik even moeten kijken, maar die komt uit de winkel. Lijkt me wel dat die de laatste versie heeft maar kan allicht kijken. Zal ik morgen-avond even doen.
Dit heeft niets met de firmware van jouw TV te maken, maar des te meer met een instelling van de ATI driver.
Als je in CCC met je rechter muisknop op het kleine icoontje/tekst van jouw beeldscherm klikt en dan 'Instellingen' selecteert dan zie je dat je ineens een tabblad 'Scaling' erbij hebt staan. Op de een of andere vreemde manier vindt ATI het nodig on deze scaling standaard niet op 'full scale' (= 100%) te zetten. Dus bij scaling het schuifje helemaal naar rechts en jouw probleem is opgelost. Nu is het wel zo dat indien de refresh rate (e.g. 60Hz, 24Hz, 50Hz) van je PC veranderd bij het afspelen van films, dat de ATI driver voor iedere refresh rate afzonderlijk deze scaling ingesteld heeft staan, dus voor iedere refresh rate zul je deze handmatig moeten corrigeren. Helaas zelf ook proefondervindelijk achter moeten komen 8)7

GA-Z97X-UD5H, Core i5 4670, 8Gb DDR3, MSI GTX 1050 Ti 4Gb, Samsung 840 EVO 250 Gb SSD, BCM94360CD Wifi+Bluetooth 4.0LE, MacOS 13 High Sierra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik ben op zoek naar een 32" LCD TV voor het gamen op de playstation 3 en de xbox 360 en het bekijken van films van mijn externe hardeschijf.

Hierdoor ben ik op de 'nieuwe' C series van Samsung gestoten, die schijnbaar zelfs .mkv kan afspelen.

Ik ben uitgekomen op de Samsung LE32C530. Heeft hier iemand ervaring mee? Bijzonders omtrent de input lag?

Ik keek al op youtube naar filmpjes over inputlag, maar ik zag er eerlijk gezegd niet veel van, zelfs bij zij-aan-zij vergelijkingen... En ik speel niet erg competitief en ook niet veel first person shooters of beat 'em ups à la street fighter.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ikzelf heb de 32c550. Niet getest met gamen, dus daar kan ik niks over zeggen.

De 550 heeft als extra een netwerkaansluiting (.mkv's over het netwerk kijken werkt prima bij mij) en volgens het Ziggo forum werkt de c530 niet met digitale tv van Ziggo. Blijkbaar toch iets andere hardware dan de C550 (voor C630 vs C650 geldt dit dan weer niet).

Voor mij reden genoeg om voor €60 extra, voor de 32C550 te gaan. Maar als die 2 zaken niet belangrijk voor je zijn, dan is de C530 een goede keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reactie.

Deze TV is inderdaad alleen maar voor de consoles en het spelen van .mkvs van een USB stick von externe hardeschijf. Voor mij dus een reden die 60€ te sparen.

Jammer dat je de TV (nog) niet getest hebt met gamen, dat is het laatste punt waar ik nog iets van moet weten. Voor de rest zijn de reviews mooi positief.

Ben je voor de rest met de TV tevreden?

Mvg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 13:02
Wie heeft de PVR functie al uitgeprobeerd?
Ik zit te denken aan de LE40C750 en wil dmv een USB HD aan te sluiten voor PVR functie.

Simpel weg om even het live-tv te kunnen pauzeren.

Werkt het een beetje zoals Samsung dit promoot?
http://www.samsung.com/nl...rd_detail&tab=feature

Personal Video Recorder Ready - USB recording
Sluit een USB stick of externe harde schijf via USB aan op uw TV en neem uw favoriete HD-TV programma’s op die u ontvangt via de ingebouwde DVB-C, DVB-T of DVB-S tuner. Met deze volledig geïntrigeerde recorder kunt u gemakkelijk pauzeren en ‘time shiften’ en uw favoriete programma’s kunt u gemakkelijk programmeren in EPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convirion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 16:25
ronzelver schreef op maandag 21 juni 2010 @ 14:24:
[...]

Dit heeft niets met de firmware van jouw TV te maken, maar des te meer met een instelling van de ATI driver.
Als je in CCC met je rechter muisknop op het kleine icoontje/tekst van jouw beeldscherm klikt en dan 'Instellingen' selecteert dan zie je dat je ineens een tabblad 'Scaling' erbij hebt staan. Op de een of andere vreemde manier vindt ATI het nodig on deze scaling standaard niet op 'full scale' (= 100%) te zetten. Dus bij scaling het schuifje helemaal naar rechts en jouw probleem is opgelost. Nu is het wel zo dat indien de refresh rate (e.g. 60Hz, 24Hz, 50Hz) van je PC veranderd bij het afspelen van films, dat de ATI driver voor iedere refresh rate afzonderlijk deze scaling ingesteld heeft staan, dus voor iedere refresh rate zul je deze handmatig moeten corrigeren. Helaas zelf ook proefondervindelijk achter moeten komen 8)7
Nee zo'n vermoeden had ik ook al. De functie die je noemt heet under/overscan. Deze zet ik rond de 4% dan vult hij heel het scherm(zelfs iets meer, mis ongv. 10 pixels dan die buiten het scherm vallen). Dus dat lost het probleem ook niet op en het scherm blijft dan nog steeds even blurry/onscherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij precies zeggen wat het verschil is dan tussen de Samsung LE46C630 en LE46C650,is dat alleen het internet gedeelte dan?

Vind het wel vaag want de C650 heeft wel dat internet gebeuren en is bij de mediamarkt 100 euro goedkoper dan de C630.

Dus iemand die mij precies kan vertellen wat de verschillen zijn?

Bedankt
WeAreLegion schreef op zondag 20 juni 2010 @ 20:48:
[...]

Het is een erg goede TV. Ik zelf heb de LE40 maar behalve de grote is hij het zelfde. De 100hz variant zou ik wel nemen maar je kan zoals hier boven al word aan gegeven ook gaan voor de 630. Dat internet@TV is nou nie techt heel erg boeiend.

Wat betreft het gamen. Dat werkt echt uitstekend en ik heb nu toch al wel heeeeeeeeeeeeeel wat uurtjes op deze tv gegamed en me nog geen seconden ergens aan gestoort. En als er wat mee was was het me echt wel opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
De 630 heeft geen Internet@TV en ook geen Ultra Clear Panel dat zijn eigenlijk de grootste verschillen. Ik heb de 630 zelf niet gezien dus het verschil tussen UCP en geen 1 kan ik niet vertellen. Maar dat zijn dus de 2 verschillen.

PS: was niet zo heel moelijk om ze alle 2 even op te zoeken op samsung site ;) de compare functie werkt inderdaad niet maar je kan ze alle 2 gewoon wel opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe vergelijkbaar de C530 en C630/50 zijn?

Omdat er vele posts zijn die zeggen dat gamen goed op de laatste twee gaat denk ik dat het ook op de c530 geen probleem moet zijn, als de techniek/generatie van de TVs vergelijkbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dan zou je toch aannemen dat de 630 voordeliger is maar dat is dus niet zo,is dat niet vreemd?
WeAreLegion schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:05:
De 630 heeft geen Internet@TV en ook geen Ultra Clear Panel dat zijn eigenlijk de grootste verschillen. Ik heb de 630 zelf niet gezien dus het verschil tussen UCP en geen 1 kan ik niet vertellen. Maar dat zijn dus de 2 verschillen.

PS: was niet zo heel moelijk om ze alle 2 even op te zoeken op samsung site ;) de compare functie werkt inderdaad niet maar je kan ze alle 2 gewoon wel opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds enige dagen de UEC6700USXXN in huis (btw bij MM gescoord tijdens shopping night voor € 923 excl retour € 75 van Samsung). Bij MM vertelde verkoper mij dat Ci+ voor Ziggo NIET zou werken met de nieuwste versie van de firmware (versie 1013.2).
Bij mij werkt alles echter wel, maar heb oudere firmwareversie erop staan (versie 1011). Heeft iemand ervaring met upgraden van 1011 (of oudere versie) naar 1013.2? Blijft Ziggo Ci+ werken?
Ik ben bang dat indien ik uppgrade naar 1013.2 m'n Ci+ module niet meer wekt....

Weet iemand welke verbeteringen zijn aangebracht met de nieuwste versie, kortom is het wel zinvol om steeds een upgrade te doen?

Andere vraag voor degenen die de PVR functie hebben geactiveerd door type te wijzigen van C6700 naar C6800. Dit schijnt met de nieuwste firmware niet meer te kunnen. Indien omzetten wel is gelukt: welke firmware update zet je erop: voor C6800 of voor C6700? Iemand dit al gedaan en lukt dit? Ben benieuwd naar jullie ervaringen en tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was vandaag bij de mediamarkt en zag bij de LE46C650 van samsung staan dat het om een WXXN model ging,klopt het dat dit een europees model is? en zo ja is het dan niet raar dat zij niet het PXXN model verkopen wat een nederlands model is.
WeAreLegion schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:36:
[...]

De PXXN is een Nederlands model van deze tv en de WXXN model is een europees model. Maar er zit naar alle waarschijnlijkheid wel gewoon de zelfde hardware in dat veranderen ze niet zo maar. Ik zelf heb dus een WXXN model en ziggo met een CI+ werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 21:37:
Was vandaag bij de mediamarkt en zag bij de LE46C650 van samsung staan dat het om een WXXN model ging,klopt het dat dit een europees model is? en zo ja is het dan niet raar dat zij niet het PXXN model verkopen wat een nederlands model is.

[...]
Op je eerste vraag iets naar boven, ja dat zou je zeggen maar jah dat ligt er maar net aan voor hoeveel ze hem konden inkopen natuurlijk. Misschien vind je hem ergens anders wel goedkoper dan de 650.

En de WXXN is inderdaad een europees model en het is niet vreemd dat ze die meer verkopen want het is voor Mediamarkt zoiezo goedkoper om in het buitenland in te kopen (en daar komt nog bij dat het een duits moederbedrijf heeft).

@Sammy:

Weet het helemaal zeker maar de 530 is volgens mij technisch niet helemaal gelijk aan de 630/650 het is ook een Serie lager namelijk (5 tegen de serie 6). Enige wat ik kan zeggen dat ik nog steeds verliefd ben op me C650 :D

[ Voor 12% gewijzigd door WeAreLegion op 21-06-2010 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreklaver
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-02 15:31
andreklaver schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 13:20:
Heeft iemand hier al eens problemen gehad met een Samsung 6 serie LCD als het gaat om stroperig beeld en hangende frames? Als er bij mijn TV (LE32B650) iets zwarts over iets wits beweegt (bijvoorbeeld) zie ik de contouren van het bewegende object nog lang (tot seconden) terug. Dit resulteert in een streperig, rommelig beeld. Het lijkt wel een soort van plasma scherm met een enorme retentie! Dit is way beyond ghosting. Ik kan soms meer dan een seconde aan frames tellen. Het effect doet mij ook denken aan LCD schermpjes bij vorst bijvoorbeeld.

Soms verdwijnt iets ook wel in de achtergrond als er iets beweegt over een stilstaande achtergrond.

Aangemeld bij Samsung en ruim binnen de garantie is er afgelopen week een module vervangen, een print verantwoordelijk voor de aansturing van het LCD. Ik dacht al dat dat niet ging helpen, en inderdaad: nada. Ik vermoed een slecht LCD paneel.

Heeft iemand hier ervaring mee en is dit opgelost?

LE32B650 LE37B650 LE40B650
Vandaag is het LCD paneel vervangen en is het probleem verholpen. Als ik erg goed mijn best doe zie ik nog wel eens een kleinigheid voorbij komen, maar dat kan ik onder de gebruikelijke ghosting artefacten van een LCD paneel als deze scharen. Eindelijk een rustig gemoed!

Tijdens het vervangen kon ik meekijken en zag ik dat het paneel van de 6 serie van AU-Optronics (AUO) is. Ter info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf toch erg nieuwsgierig van bijvoorbeeld de PVR functie en de DNLA mogelijkheden van bijvoorbeeld de LE40C750.

Kan iemand dit wat meer toelichten?
Heeft iemand dit scherm thuis?

Kan je elke willekeurige USB disk gebruiken als schijf voor de PVR mogelijkheden?

Via DNLA zijn bepaalde bestandsformaten mogelijk, valt dit te tunen of zo?
Ik las ergens over een DNLA server programma (Meezo of zo), waar de makers tweaks hadden om zo meer bestandsformaten af te kunnen spelen.

Heeft iemand hier al mee zitten te spelen (met verschillende formaten)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

ik heb maandag de Samsung UE40C6700 gekocht en ben zeer tevreden so far.
Bij aansluiting op mn mac mini had ik een issue met overscan maar google bood de oplossing; je moet hem op hdmi 1 (dvi) aansluiten en naam wijzigen in "PC DVI" nu pakt hij full HD zonder overscan! :D

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rieverst
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 13:20
[b][message=34220290,noline]
Bij mij werkt alles echter wel, maar heb oudere firmwareversie erop staan (versie 1011). Heeft iemand ervaring met upgraden van 1011 (of oudere versie) naar 1013.2? Blijft Ziggo Ci+ werken?
Ik ben bang dat indien ik upgrade naar 1013.2 m'n Ci+ module niet meer wekt....

Weet iemand welke verbeteringen zijn aangebracht met de nieuwste versie, kortom is het wel zinvol om steeds een upgrade te doen?
Ik heb dan wel een C650, maar Ziggo bleef gewoon werken na de update van 1011 naar 1013. Wel werkte de mediaspeler beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rieverst schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:15:
[...]

Ik heb dan wel een C650, maar Ziggo bleef gewoon werken na de update van 1011 naar 1013. Wel werkte de mediaspeler beter.
hoe bedoel je beter? Reageerde hij vlotter?
Voelde het sneller aan?

Of werden er nu meer formaten media ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 11:46:
Ik blijf toch erg nieuwsgierig van bijvoorbeeld de PVR functie en de DNLA mogelijkheden van bijvoorbeeld de LE40C750.

Kan iemand dit wat meer toelichten?
Heeft iemand dit scherm thuis?

Kan je elke willekeurige USB disk gebruiken als schijf voor de PVR mogelijkheden?

Via DNLA zijn bepaalde bestandsformaten mogelijk, valt dit te tunen of zo?
Ik las ergens over een DNLA server programma (Meezo of zo), waar de makers tweaks hadden om zo meer bestandsformaten af te kunnen spelen.

Heeft iemand hier al mee zitten te spelen (met verschillende formaten)?
Ik heb de LE40C750 besteld, dus als die binnen is zal ik een update geven.

Weeet iemand nog een goedkoop adresje voor een 3D bril(len) van Samsung. Of iemand die hem in de verkoop wil doen? (zal nog wel ff een TKG op V&A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
Ik ben van plan om binnenkort een groter scherm te kopen maar zie door de bomen het bos niet meer,moet ik nu een LED of een LCD kopen???50Hz,100Hz,200Hz???Clouding,Cone effect??Beter paneel,slechter paneel??

In principe hoef ik niet perse een LED maar sommige beweren toch dat het beeldkwaliteit beter is dus als dat het geval is is de keus snel gemaakt want wil nu eenmaal goed/beter beeld...

Ik heb wel al wat toestellen gezien die mij wel aanspraken maar dat is puur beoordeeld door uiterlijk en prijs,het gaat om deze toestellen:

- Samsung UE55C6000

- Samsung UE55C6700

- Samsung LE52B750

- Samsung LE55C670

- Sony KDL-52EX1

- Sony KDL-52EX700

- Sony KDL-52W5500

Denk zelf dat de Samsung UE55C6000/6700 eruit springen maar ook helaas met de prijs maar wel te doen...

Ben nu toch al een paar weken bezig info te verzamelen over deze toestellen maar als je alles zo`n beetje leest dan hebben ze allemaal natuurlijk plus en min punten maar welk toestel is nu ECHT een aanrader...Iemand die mij wat advies kan geven om nu echt eens de knoop door te hakken,een ander model misschien??HELP!!Ik word er nu zo langzamerhand 8)7 |:( van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 19:50
DirtyDutch schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 21:42:
Ik ben van plan om binnenkort een groter scherm te kopen maar zie door de bomen het bos niet meer,moet ik nu een LED of een LCD kopen???50Hz,100Hz,200Hz???Clouding,Cone effect??Beter paneel,slechter paneel??

In principe hoef ik niet perse een LED maar sommige beweren toch dat het beeldkwaliteit beter is dus als dat het geval is is de keus snel gemaakt want wil nu eenmaal goed/beter beeld...

Ik heb wel al wat toestellen gezien die mij wel aanspraken maar dat is puur beoordeeld door uiterlijk en prijs,het gaat om deze toestellen:

- Samsung UE55C6000

- Samsung UE55C6700

- Samsung LE52B750

- Samsung LE55C670

- Sony KDL-52EX1

- Sony KDL-52EX700

- Sony KDL-52W5500

Denk zelf dat de Samsung UE55C6000/6700 eruit springen maar ook helaas met de prijs maar wel te doen...

Ben nu toch al een paar weken bezig info te verzamelen over deze toestellen maar als je alles zo`n beetje leest dan hebben ze allemaal natuurlijk plus en min punten maar welk toestel is nu ECHT een aanrader...Iemand die mij wat advies kan geven om nu echt eens de knoop door te hakken,een ander model misschien??HELP!!Ik word er nu zo langzamerhand 8)7 |:( van...
Als je een grote tv wilt is plasma natuurlijk ook een optie. Over het algemeen goedkoper dan lcd/led met dezelfde features. Het beste is gewoon om in de winkel te kijken welke techniek je het prettigst vindt, ze hebben allemaal voor en nadelen die je hier overal op het forum wel kan teug vinden. Daarnaast post je nu in een samsung lcd topic dus de kans is groot dat je hier niet echt merk/techniek onafhankelijk advies krijgt. Ik zou een eigen topic openen en hierin vermelden wat je allemaal met de tv wilt doen/aansluiten en welk budget je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
Allereerst bedankt voor de snelle reactie :*)

Plasma heb ik ook zeker overwogen maar hoorde daar zoveel meer "spookverhalen"over dat ik dat niet meer als optie zag,plasma verbruikt veel te veel...plasma gaat eruit vandaar dat het zo goedkoop word/is...Plasma is hoorbaar :? ...plasma dit,plasma dat...

In verschillende winkels ben ik wezen kijken,BCC,MediaMarkt,Smitse,Scheer&Foppen...En ik eerlijk gezegd vind ik de Samsungs er qua beeldkwaliteit het beste uitzien maar dat is in de winkel en thuis is meestal anders vandaar dat ik op verschillende forums aan het lezen ben en vragen stel...

Zal sowieso ook even eigen topic starten(bedankt voor de tip!!)...Budget is echt rond de 1750,- maar ben snel over te halen:P

[ Voor 9% gewijzigd door DirtyDutch op 23-06-2010 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Mits internet@tv je niet boeit kun je perfect voor ed 55c6000 gaan ipv de c6700. De rest is exact hetzelfde. Ik heb ook de 55c6000, en mij hoor je maar over 1 ding klagen, en dat is het clouding effect. Toennet (rond een uur of 9) met de gordijnen wagenwijd open nog clouding te zien terwijl ik spartacus aan t kijken ben. Nu is het wel zo dat er een nieuw paneel in de tv komt, en dat het volgens selectro dan opgelost moet zijn. We zullen zien.

Maar verder ben ik hardstikke blij met het design & de verdere beeldkwaliteit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
Killed-1 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 22:20:
Mits internet@tv je niet boeit kun je perfect voor ed 55c6000 gaan ipv de c6700. De rest is exact hetzelfde. Ik heb ook de 55c6000, en mij hoor je maar over 1 ding klagen, en dat is het clouding effect. Toennet (rond een uur of 9) met de gordijnen wagenwijd open nog clouding te zien terwijl ik spartacus aan t kijken ben. Nu is het wel zo dat er een nieuw paneel in de tv komt, en dat het volgens selectro dan opgelost moet zijn. We zullen zien.

Maar verder ben ik hardstikke blij met het design & de verdere beeldkwaliteit!
Nou ik hoop dat je het resultaat van het nieuwe paneel dan ook hier post want ben daar wel benieuwd naar want heb dit inderdaad al vaker gelezen dat clouding bij de 55C6000 vaak voorkomt..Heb jij ook last van dat het beeld wat versnelt regelmatig,heb hier namelijk ook over gelezen...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Vandaag heeft Ziggo een fikse lijst Samsung HDTV’s gecertificeerd voor gebruik met de CI+ CAM module.

De firmware versies waarop de Ziggo goedkeuring van toepassing is zal in de komende dagen beschikbaar komen.

Een aantal toestellen en series ontbreken nog omdat de betreffende modellen tot een ander platform behoren. Daarvoor zijn de tests op dit moment nog niet afgerond.

LCD C650 Serie
• De LE60C650L1WXXN
• De LE55C650L1WXXN
• De LE46C650L1WXXN
• De LE40C650L1WXXN
• De LE37C650L1WXXN
• De LE32C650L1WXXN

• LE46C652L2WXXN
• LE40C652L2WXXN
• LE32C652L2WXXN

• LE46C653M2WXXN
• LE40C653M2WXXN
• LE32C653M2WXXN

• LE46C654M1WXXN
• LE40C654M1WXXN
• LE32C654M1WXXN

LCD 670 Serie
• De LE55C670M1SXXN
• De LE46C670M1SXXN
• De LE40C670M1SXXN
• De LE37C670M1SXXN

LCD C750 Serie
• De LE46C750R2WXXN
• De LE40C750R2WXXN

LED C6000 Serie
• De UE55C6700USXXN
• De UE46C6700USXXN
• De UE40C6700USXXN
• De UE37C6700USXXN
• De UE32C6700USXXN

• De UE46C6710USXXN
• De UE40C6710USXXN
• De UE32C6710USXXN

• UE46C6730USXXN
• UE40C6730USXXN
• UE37C6730USXXN
• UE32C6730USXXN

• UE55C6740SSXXN
• UE46C6740SSXXN
• UE40C6740SSXXN
• UE37C6740SSXXN
• UE32C6740SSXXN

• De UE46C6800USXXN
• De UE40C6800USXXN
• De UE37C6800USXXN
• De UE32C6800USXXN

• De UE46C6820USXXN
• De UE40C6820USXXN
• De UE37C6820USXXN
• De UE32C6820USXXN

• UE46C6900VSXXN
• UE55C6900VSXXN

LED C7000 Serie
• De UE55C7700WSXXN
• De UE46C7700WSXXN
• De UE40C7700WSXXN

LED C8000 Serie
• De UE65C8700XSXXN
• De UE55C8700XSXXN
• De UE46C8700XSXXN
• De UE40C8700XSXXN
• De UE32C8700XSXXN

Plasma 6 Serie
• PS50C670G3SXXC

• De PS58C6500TWXXC
• De PS50C6500TWXXC

Plasma 7 Serie
• De PS63C7000YWXXC
• De PS50C7000YWXXC

Zodra er meer modellen gecertificeerd zijn houden we u natuurlijk op de hoogte.

Bron: http://www.hdtvnieuws.nl/...v-ziggo-ci-plus-20100623/

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

DirtyDutch schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 21:42:
ik heb de mijn 6700 bij www.goedkoopste.nu gekocht. Mn vorige lcd ook. ik heb er daar 1078 voor betaald, prima prijs imo. Verder ben ik er heel erg blij mee al moet ik hem nog wel wat verder afstellen.
Clouding heb ik 1x gezien maar toen had ik hem gewoon slecht ingesteld. was sowieso niet zo erg als de voorbeelden die je op internet vindt. bij tv/film/games kijken zie ik geheel geen ghosting. (en als vormgever vallen dat soort dingen me echt wel op.)

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen wat het verschil in lag is is bij een LCD en een LED van samsung.
Lees veel verhalen dat dit bij een LED groter is dan bij een LCD.

Ben trouwens geen hardcore gamer!!

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws zeg die certificering, ga na mijn vakantie er ook eentje scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
dadj schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:52:
[...]

ik heb de mijn 6700 bij www.goedkoopste.nu gekocht. Mn vorige lcd ook. ik heb er daar 1078 voor betaald, prima prijs imo. Verder ben ik er heel erg blij mee al moet ik hem nog wel wat verder afstellen.
Clouding heb ik 1x gezien maar toen had ik hem gewoon slecht ingesteld. was sowieso niet zo erg als de voorbeelden die je op internet vindt. bij tv/film/games kijken zie ik geheel geen ghosting. (en als vormgever vallen dat soort dingen me echt wel op.)
In de MediaMarkt was ook niks van clouding te zien en misschien speelt een slechte instelling ook wel een rol..beeldkwaliteit vind ik samsungs er toch echt uitspringen,zaterdag nog maar keer rondkijken bij meerdere zaken en wie weet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een antwoord op mijn vraag hoe groot het verschil in lag is van een LED t.o.v een LCD tv?

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2010 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:58:
Kan iemand mij vertellen wat het verschil in lag is is bij een LCD en een LED van samsung.
Lees veel verhalen dat dit bij een LED groter is dan bij een LCD.

Ben trouwens geen hardcore gamer!!

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Input Lag zou niet moeten afhangen van het type lamp dat je achter het schem hangt, maar van de snelheid van het paneel en de snelheid van de beeldverwerkingelectronica.

Led of geen led is geen criterium voor snel of langzaam.

(je koplampen bepalen ook niet het vermogen van je auto)

[ Voor 11% gewijzigd door milenko79 op 25-06-2010 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat vaker gehoord op bepaalde fora.

Wat is dan wel hetgeen wat lag bepaald?
milenko79 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:49:
Input Lag zou niet moeten afhangen van het type lamp dat je achter het schem hangt, maar van de snelheid van het paneel en de snelheid van de beeldverwerkingelectronica.

Led of geen led is geen criterium voor snel of langzaam.

(je koplampen bepalen ook niet het vermogen van je auto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Laatst online: 08-11-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 12:40:
Ik heb dat vaker gehoord op bepaalde fora.

Wat is dan wel hetgeen wat lag bepaald?

[...]
zoals ik al zei:

maar van de snelheid van het paneel en de snelheid van de beeldverwerkingelectronica

De lamp is echt alleen de lamp.

Lag wordt dus bepaald door de combinatie van het paneel, de processor gebruikt voor het verwerken van de input en de software (firmware) die die chip aanstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• info33
  • Laatst online: 13-08 10:33
nog nieuws betreft internet@tv Nederlandse Gadgets?edit , kom er net achter dat mijn 7020 niet ondersteunt word :(
En nu ik toch aan het vragen ben, De Aplhacrypt classic module, kun of zijn er nog mensen die hiermee ziggo kunnen kijken, (mensen die een ledtv hebben die geen ci+ondersteund)

[ Voor 12% gewijzigd door info33 op 26-06-2010 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
Gisteren bij de MediaMarkt geweest en kon de UE55C6000 meenemen voor 1750,-euro maar ga denk ik toch voor de UE55C6700 maar deze hadden ze niet op voorraad dus konden me geen "speciale" prijs geven..

Zouden de LCD en LED tv`s zakken met de prijs na het WK??Of nu de 3D in opmars is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robnieuw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:08
wildcheese schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 16:47:
Bij mij moest het omzetten naar PVR net wat anders:

1. TV uitzetten
2. INFO - MENU - MUTE - POWER achter elkaar gebruiken
3. Option - druk Enter
4. 1x naar beneden (hiermee selecteer je type)
5. Enter
6. 2x naar beneden (hiermee kom je indirect toch bij model keuze)

7. Je ziet UC6700
8. 1x naar rechts voor model UC6800
9. Return
10. Return
11. TV uitzetten!

In bold is bij mij anders. Hoop dat het bij de andere hiermee lukt.
Bij mij werkt het en ik heb de laatse firmware.

Thanks voor de Tip, nu alleen nog de CI+ Kaart aanhet werk zien te krijgen.

Nu dat mijn Tv een c6800 is wilikwel wat opnenemen. Als ik in het menu ga kijken zie ik alleen staan opgenomen programma's afspelen.
Weet iemand hoe je ze kan opnemen? of is er een site waar dat op staat. Ik heb ge googled maar geen resultaat. Ook niet in de handleiding van de c6800 op de samsung site staat het.

Robert

[ Voor 17% gewijzigd door robnieuw op 27-06-2010 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
bjorntju schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 17:58:
<cut>

Mischien iets leuks voor de mensen die een 2010 model met Internet@TV hebben van Samsung en een iPod touch/iPhone hebben. Samsung heeft een app waar dan je TV met je iPod/iPhone kan besturen. Inc. toetsenbord voor Internet@TV! Helaas is dit nog niet in nederland te downloaden. Alleen in de US. Ik zelf heb hem wel en het werkt. Als je draadloos internet hebt en je je tv op het internet hebt aangesloten (ik heb het met kabel, maar de WiFi dongle zal ook moeten werken) Kan je hem gebruiken. Ik heb de ipa. hier. Ik heb hem hier even geupload: http://rapidshare.com/fil...1.11-xCaLeb-359580639.ipa Je kan hem dus alleen gebruiken als je iPod/iPhone gejailbreaked is. (of je moet wachten tot hij in de NL store staat. De App zelf is gratis. Dus het is niet illigaal. Maar mocht dit toch niet mogen, zeg het even dan haal ik de link weg. Heb hem zelf op mijn C650 geprobeerd en het werkt perfect!
iPhone app voor je Samsung "C" series? TV is nu in de NL app store.
Download hier: http://itunes.apple.com/nl/app/tv-remote/id359580639?mt=8

Bedien nu je Samsung TV via je iPhone.. m.a.w. je Iphone is nu een afstandsbediening voor je TV.
Werkt bij mij prima, niet perfect maar voldoet.
Wel fijn dat je bij internet tv (niet alle widgets helaas) je iphone toetsenbord kan gebruiken, typt toch wat gemakkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
wildcheese schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:34:
Voor degene die een alternatief voor de dure Samsung WiFi stick zoeken: deze heb ik en werkt:

Hama MiMO WLAN USB 2.0 Adapter

Het goedkoopste heb ik 'm gevonden bij Amazon in Duitsland, met verzending voor 27 Euro...spaart toch weer wat ;)
De link verwijst niet naar Amazone maar naar heel iets anders...
Is het deze WiFi dongle? http://www.amazon.de/Hama...-de&qid=1277627133&sr=8-1

Zijn er nog andere dongles die compatible zijn?
Werkt de dongle met de 'orginele' Samsung firmware, niet met SamyGO veranderde firmware, toch?

Wat geeft de TV aan welke adapter erin zit? WIS09ABGN of WIS09ABGN2 of WIS10AGBN?

Hier wordt ook gesproken dat de HAMA adapter compatible is:
http://www.hdtv-space-for...-2009-model-wis09abgn/50/

Het typenummer is 00062740 op amazone.

Wie heeft nog meer ervaringen met andere compatible wifi dongles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
RedHead schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 18:53:
[...]

Ik heb de LE40C750 besteld, dus als die binnen is zal ik een update geven.

Weeet iemand nog een goedkoop adresje voor een 3D bril(len) van Samsung. Of iemand die hem in de verkoop wil doen? (zal nog wel ff een TKG op V&A)
LE40C750 is binnen, HD (usb stick zou ook moeten kunnen) aan de USB port en je kan time-shifting doen. Het werkt, heerlijk om even je TV op pauze te zetten zonder allerlei extra kastjes. Alleen het lijkt of je minder gemakkelijk voor en achteruit kan spoelen.

Bij mijn oude TopField PVR (digitenne) kan ik tot 8x voor of achteruit, handig om de reclames door te spoelen. Hoe en of dit gaat bij de Samsung weet ik nog niet.

Mocht iemand nog meer willen weten over de LE40C750 ... zolang ik niet hoef te hacken (ivm garantie) wil ik wel het een en ander uitproberen. 3D echter nog niet, heb nog geen 3D brillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus dat kan je dus nooit weten van tevoren als je een LCD koopt of een LED want je kunt niet zien hoe snel het paneel daadwerkelijk is toch?

Nog een andere vraag klopt het dat de lampen die in een LCD zitten minder lang mee gaan dan de lampen in een LED en hoelang gaan ze dan wel mee?

Bedankt,
milenko79 schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 13:23:
[...]

zoals ik al zei:

maar van de snelheid van het paneel en de snelheid van de beeldverwerkingelectronica

De lamp is echt alleen de lamp.

Lag wordt dus bepaald door de combinatie van het paneel, de processor gebruikt voor het verwerken van de input en de software (firmware) die die chip aanstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 12:39:
Dus dat kan je dus nooit weten van tevoren als je een LCD koopt of een LED want je kunt niet zien hoe snel het paneel daadwerkelijk is toch?

Nog een andere vraag klopt het dat de lampen die in een LCD zitten minder lang mee gaan dan de lampen in een LED en hoelang gaan ze dan wel mee?

Bedankt,

[...]
Lang genoeg ;) tegen die tijd wil jij al weer een andere tv hoor daar zou ik me niet al te druk over maken. Oke tv's gaan in verhouding niet meer zo lang mee als vroeger, maar dat heeft er ook wel mee te maken dat de techniek ook stuk sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DirtyDutch schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 08:41:
Gisteren bij de MediaMarkt geweest en kon de UE55C6000 meenemen voor 1750,-euro maar ga denk ik toch voor de UE55C6700 maar deze hadden ze niet op voorraad dus konden me geen "speciale" prijs geven..

Zouden de LCD en LED tv`s zakken met de prijs na het WK??Of nu de 3D in opmars is???
3d is een grappige feature maar op korte termijn (de komende maanden) is veel belangrijker de opmars van full led met local dimming. Daarvan wordt de beeldkwaliteit pas echt beter. Ook het gebruik van hoogwaardige IPS panelen zou de beeldkwaliteit (met name kijkhoek) sterk kunnen verbeteren. Op langere termijn gaan OLED schermen een rol spelen.

Over 3d: er zijn nog maar erg weinig 3d films, je moet met de huidige techniek altijd die bril op en bij een redelijk aantal mensen geld dat het sneller vermoeit als je naar 3D kijkt. Tot slot zijn er ook best aardig wat mensen die het verschil niet zo zien met 2D. Al met al een leuke techniek die echter nog in de kinderschoenen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DirtyDutch schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 17:06:
[...]

In de MediaMarkt was ook niks van clouding te zien en misschien speelt een slechte instelling ook wel een rol..beeldkwaliteit vind ik samsungs er toch echt uitspringen,zaterdag nog maar keer rondkijken bij meerdere zaken en wie weet :P
Clouding zie je (bijna) niet in de MM. Dit komt door de TL verlichting. Clouding zie je vrijwel alleen in kamers waar het wat donkerder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DirtyDutch schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 08:41:

Als je dat geld wilt besteden en dat formaat tv wilt zou ik of gaan voor Plasma of full led met local dimming. In dat laatste geval zul je voor dat geld wel genoegen moeten nemen met een 42 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst zag ik de Ziggo CI+ certificering voor de Samsung 2010 modellen op deze website http://www.hdtvnieuws.nl/.

Ik zag de LE46C630 er nog niet tussen staan.

Weet iemand of dit voor deze LCD ook al werkt? (is vrijwel hetzelfde als de LE46C650 alleen zonder internet@TV functie)

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 13:21:
Laatst zag ik de Ziggo CI+ certificering voor de Samsung 2010 modellen op deze website http://www.hdtvnieuws.nl/.

Ik zag de LE46C630 er nog niet tussen staan.

Weet iemand of dit voor deze LCD ook al werkt? (is vrijwel hetzelfde als de LE46C650 alleen zonder internet@TV functie)

Bedankt
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=26607

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03

Zeror

Ik Henk 'm!

Thanks voor de link aangezien die voor mij ook bruikbaar is :). Mijn ouders hebben een LE40C630 waar ze graag de CI+ van Ziggo werkend op willen hebben. Dat zal dus wel dezelfde procedure zijn; firmware updaten.

Hoe werkt dat? Exe-bestandje op een USB-stick knallen en gaan?

Edit:
Krijg net van mijn vader te horen dat ie Ziggo gebeld had hiervoor. Zij zeggen dat deze TV niet gaat werken zolang het model niet is aangemeld door Samsung bij Ziggo. Is dit waar? Of is dit gewoon eromheen draaien?
Met Samsung is ook gebeld en zij zeggen min of meer hetzelfde al kwamen hun nog met de suggestie om de firmware te updaten. Mijn vader zegt dat ie het correct gedaan heeft en het niet werkt.

[ Voor 50% gewijzigd door Zeror op 27-06-2010 18:59 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke thanks.

De LEC630 heeft dus niet die internet@tv toepassingen,hoor van veel mensen dat niet veel voorstelt.

Maar welke toepassingen zijn het precies die je kunt gebruiken in dat internet@tv op de LEC650?
En komen daar ook niet regelmatig nieuwe widgets voor zodat het wel leuker wordt in de toekomst?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterx11
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 18:11
Ben zelf in het bezit van een le40b652 en vroeg me af of iemand mij kan vertellen of die ook last hebben van een blauwe waas tijdens het opvragen van teletekst pagina's. Achtergrond is dan niet zwart maar blauwig. Een enkel moment laat hij het wel goed zien dus dan achtergrond compleet zwart maar meestal is het blauwig.

Heb al verscheiden dingen geprobeerd zoals laatste firmware installeren en ander ingang signaal en dergelijke tot aan het aanpassen van alle kleur en verdere instelling tot het niveau wat hier al een eerder is langsgekomen van http://www.hdtvtest.co.uk/Samsung-LE40B650/Settings.htm. Maar nog steeds geen concrete oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even nog een aanvulling op mijn eerdere vraag die hier onder staat.

Stel ik koop een Samsung LEC630 Model zonder de internet@tv functionaliteit,maar ik koop wel een blu-ray speler van samsung die dat ondersteunt.
Is het dan zo dat ik die functies ook gewoon kan benaderen via mijn LCD?

Bedankt!
misterx11 schreef op zondag 27 juni 2010 @ 20:52:
Ben zelf in het bezit van een le40b652 en vroeg me af of iemand mij kan vertellen of die ook last hebben van een blauwe waas tijdens het opvragen van teletekst pagina's. Achtergrond is dan niet zwart maar blauwig. Een enkel moment laat hij het wel goed zien dus dan achtergrond compleet zwart maar meestal is het blauwig.

Heb al verscheiden dingen geprobeerd zoals laatste firmware installeren en ander ingang signaal en dergelijke tot aan het aanpassen van alle kleur en verdere instelling tot het niveau wat hier al een eerder is langsgekomen van http://www.hdtvtest.co.uk/Samsung-LE40B650/Settings.htm. Maar nog steeds geen concrete oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 21:28:
Even nog een aanvulling op mijn eerdere vraag die hier onder staat.

Stel ik koop een Samsung LEC630 Model zonder de internet@tv functionaliteit,maar ik koop wel een blu-ray speler van samsung die dat ondersteunt.
Is het dan zo dat ik die functies ook gewoon kan benaderen via mijn LCD?

Bedankt!

[...]
Ja, mits je je blu-ray speler aanzet en de tv afstelt op de hdmi ingang waar die blu-rayspeler op is aangesloten. Mogelijk heb je wel de AB van de blu-rayspeler nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 23:09:
[...]

Ja, mits je je blu-ray speler aanzet en de tv afstelt op de hdmi ingang waar die blu-rayspeler op is aangesloten. Mogelijk heb je wel de AB van de blu-rayspeler nodig.
Ja het werkt, en als je een samsung BR speler koopt kan je via anynet+ de afstandbediening gebruiken van je tv. Althans dat is wat in de handleiding staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 16:39
Is er eigenlijk de mogelijkheid om snel door teletekst pagina's te bladeren? Bijvoorbeeld pagina 757 ofzo heeft een hoop sub-pagina's, kan je hier niet makkelijk tussen switchen? Nu moet ik elke keer wachten tot de tv zelf beslist de volgende subpagina te laten zien, maar dat vind ik nogal irritant. De pijltjestoetsen van de menu knop werken in ieder geval niet, is er een andere manier?
Het gaat om een LE40C650 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
RedHead schreef op zondag 27 juni 2010 @ 10:38:
[...]
De link verwijst niet naar Amazone maar naar heel iets anders...
Is het deze WiFi dongle? http://www.amazon.de/Hama...-de&qid=1277627133&sr=8-1

Zijn er nog andere dongles die compatible zijn? Werkt de dongle met de 'orginele' Samsung firmware, niet met SamyGO veranderde firmware, toch? Wat geeft de TV aan welke adapter erin zit? WIS09ABGN of WIS09ABGN2 of WIS10AGBN?

Hier wordt ook gesproken dat de HAMA adapter compatible is:
http://www.hdtv-space-for...-2009-model-wis09abgn/50/

Het typenummer is 00062740 op amazone.

Wie heeft nog meer ervaringen met andere compatible wifi dongles?
Oops..blijkbaar de verkeerde link erin gezet. Degene die jij aangeeft is idd de juiste, als je naar de user-reviews kijkt dan zie dat een klant 'm op een Samsung werkende heeft. Bij mij heeft het ook gewerkt, maar aangezien ik mijn Samsung TV terug heb gebracht kan ik niet meer kijken wat de tv aangeeft.

Door de panel loterij van Samsung heb ik besloten een ander merk te kopen, ik heb 2 TV's gehad beide met een zeer slecht paneel (CN01),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Shumway
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 16:54
@Wekko306
Ik heb niet jouw LE40C650, maar een UE40C6000. Snel door teletekst pagina's bladeren gaat prima. En ik mag aannemen dat dat bij jouw type ook snel kan. Ik kwam er bij toeval achter door op wat knoppen te drukken, toen kreeg ik een groen-plus en een rode-min kado (of was het andersom). Ik kan je hiervandaan niet vertellen om welke toetsen het gaat, maar het manual is volgens mij ook duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Zie nu echt door de bomen het bos niet meer welke keuze ik moet maken.

Mijn gevoel ging ik echt nog voor LCD (De LE46C650 ook vanwege de DLNA en internet mogelijkheden) maar ik twijfel toch ook weer om een LED aan te schaffen.

Ik wil zowiezo een 46 inch scherm,LED is met die mogelijkheden in ieder geval nog wel duurder.

Wat heeft nu meer toekomst LED of LCD?
Kan ik beter nog even wachten tot de prijzen van 46 inch LED ook weer wat gedaald zijn?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen om wat meer in de goede richting te gaan.

Bedankt!!
Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 19:46:
Hallo Mensen,

Bedankt,

ferrytale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 17:43
Even een vraag aan de gebruikers van een Samsung TV. Ik heb een Samsung LE40C630 gekocht en vandaag ontvangen. TV kijken en via de XBOX360 gamen gaat prima. (hierbij heb ik dus een volledig gevuld beeld)

Maar als ik mijn PC aansluit via HDMI, of DVI naar HDMI dan krijg ik aan alle zijden een zwarte rand. De resolutie staat natuurlijk ingesteld op 1080p via mijn ATI 5870 met de nieuwste drivers. als ik de resolutie verander naar 1680x1050 heb ik het beeld wel volledig opgevuld, maar ik wil natuurlijk op 1080p Films kijken. Ik heb alle beeldmodes op de TV al uitgeprobeerd.

Het vreemde is dat als ik de PC via VGA aansluit (displayport naar VGA adapter) dat ik dan wel een volledig gevuld scherm heb. Het beeld ziet er via VGA alleen minder mooi uit dus daarom ben ik niet tevreden met die oplossing.

Zijn er mensen die hier een oplossing voor weten of misschien dit probleem ook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
wildcheese schreef op maandag 28 juni 2010 @ 13:54:
[...]

Oops..blijkbaar de verkeerde link erin gezet. Degene die jij aangeeft is idd de juiste, als je naar de user-reviews kijkt dan zie dat een klant 'm op een Samsung werkende heeft. Bij mij heeft het ook gewerkt, maar aangezien ik mijn Samsung TV terug heb gebracht kan ik niet meer kijken wat de tv aangeeft.

Door de panel loterij van Samsung heb ik besloten een ander merk te kopen, ik heb 2 TV's gehad beide met een zeer slecht paneel (CN01),
Hama ondertussen bij amazone.de besteld. Reviews zijn inderdaad positief dus ik verwacht wel dat het gaat werken. Het is natuurlijk wel ff afwachten bij evt. firmware updates, of het dan nog werkt.
Maar dat zien we dan wel, prijsverschil is dat wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05:03

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

jeroen210 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 21:17:
Maar als ik mijn PC aansluit via HDMI, of DVI naar HDMI dan krijg ik aan alle zijden een zwarte rand. De resolutie staat natuurlijk ingesteld op 1080p via mijn ATI 5870 met de nieuwste drivers. als ik de resolutie verander naar 1680x1050 heb ik het beeld wel volledig opgevuld, maar ik wil natuurlijk op 1080p Films kijken. Ik heb alle beeldmodes op de TV al uitgeprobeerd.
Dit is waarschijnlijk een kwestie van overscan uitzetten. Open het catalyst control center, ga naar 'desktops & displays', klik met rechts onderaan op de betreffende monitor/tv, kies configure. Dan bij de tab 'scaling options' overscan op 0% zetten. (hopelijk) veel kijkplezier :)

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij met onderstaande helpen.

Bedankt
Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2010 @ 19:04:
Hallo mensen,

Zie nu echt door de bomen het bos niet meer welke keuze ik moet maken.

Mijn gevoel ging ik echt nog voor LCD (De LE46C650 ook vanwege de DLNA en internet mogelijkheden) maar ik twijfel toch ook weer om een LED aan te schaffen.

Ik wil zowiezo een 46 inch scherm,LED is met die mogelijkheden in ieder geval nog wel duurder.

Kan ik beter nog even wachten tot de prijzen van 46 inch LED ook weer wat gedaald zijn?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen om wat meer in de goede richting te gaan.

Bedankt!!

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 09:32:

[...]
Even het forum doorspitten en googelen levert je al een antwoord op het eerste misverstand op ;)

LED is ook LCD alleen backlight is LED. Schermtype is nog steeds LCD. Zie verder over de toekomst nieuws: Led-backlight streeft in 2011 ccfl voorbij

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2010 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe upgrade file T-VALDEUC-1014.3 staat vandaag op de Samsung site voor de LE**C6, 7, 8 Series.
Heeft te maken denk ik met de Ziggo CI+ certificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand precies hoe je verbinding maakt met de internet@tv toepassing op de samsung televisies?

Hoe werkt dit precies?

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 17:43
Pathfinder schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 00:43:
[...]

Dit is waarschijnlijk een kwestie van overscan uitzetten. Open het catalyst control center, ga naar 'desktops & displays', klik met rechts onderaan op de betreffende monitor/tv, kies configure. Dan bij de tab 'scaling options' overscan op 0% zetten. (hopelijk) veel kijkplezier :)
Bedankt jij bent mijn held voor vandaag ;) Ik heb altijd een nvidia kaart gehad en wist deze instellingen bij ATI niet te vinden (wel een vreemde manier om ze te bereiken) maar het werkt nu perfect! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Laatst online: 06-04 00:29
misterx11 schreef op zondag 27 juni 2010 @ 20:52:

Volgens mij is dit geen bug maar een feature :*)
Teletekst level 2.5
Tenminste als je bedoelt dat de achtergrond blauw is (niet blauwig) bij NOS teletekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Laatst online: 06-04 00:29
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 16:44:
Weet iemand precies hoe je verbinding maakt met de internet@tv toepassing op de samsung televisies?

Hoe werkt dit precies?

Bedankt.
Op de 'Internet' knop van je afstandsbediening drukken ?
Ik ga er vanuit dat je je router/netwerk zo hebt geconfigureerd dat je TV via DHCP een IP adres krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 09:32:
Kan iemand mij met onderstaande helpen.

Bedankt

[...]
Ik zelf ben voor de LCD gegaan (de gewone dus). Voor de kosten hoef je die LED niet te kopen zoveel scheelt dat niet namelijk dat viel me eigenlijk wel vies tegen. Verder heb je bij de LED versies redelijk veel last van clouding het komt althans regelmatig voor. Maar goed ik heb de LE40C650 en vind het nog steeds een top tv. Ben blij dat ik geen ander gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteraard snap ik dat je op de internet knop moet drukken.

Heb je hier dan ook nog die samsung dongle voor nodig of kan het gewoon via een draadloos netwerk?

En waar moet het draadloze netwerk aan voldoen?
Henk007 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 18:08:
[...]

Op de 'Internet' knop van je afstandsbediening drukken ?
Ik ga er vanuit dat je je router/netwerk zo hebt geconfigureerd dat je TV via DHCP een IP adres krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Vanochtend is er bij mijn UE55C6000 eindelijk een nieuw paneel geplaatst! Deze ziet er totaal anders uit van de achterkant dan mijn oude paneel (deze heeft verstevigingsbalken van boven naar onder lopen!) maar het was wel plug&play. Ik ga nu kijken of ik nog last heb van clouding! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
Killed-1 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:33:
Vanochtend is er bij mijn UE55C6000 eindelijk een nieuw paneel geplaatst! Deze ziet er totaal anders uit van de achterkant dan mijn oude paneel (deze heeft verstevigingsbalken van boven naar onder lopen!) maar het was wel plug&play. Ik ga nu kijken of ik nog last heb van clouding! :)
Ik ben ook erg geintresseerd in de UE55C6000/6700 en ben benieuwd of je clouding nu weg is...Moest je lang wachten voordat er een nieuw paneel werd geplaatst en hoelang duurde de 'operatie'??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Sinds een paar uur een Samsung ue40c6000 aan de muur hangen (Vogels EFW 8345 ) en moet zeggen hij hangt prachtig :9

Blueray speler aangesloten standaard gezet op 1080p beeld is prachtig.

Helaas nu nog normaal tv via diggitene..maar over een aantal dagen gelukkig ziggo hd.

Iemand met de zelfde tv die tips heeft qua instellingen?
Pagina: 1 ... 24 ... 75 Laatste