Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Komt morgen binnen, ben benieuwd. Hoop dat het goed past.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Stevige stof (memory-foam), goede ritsen, en past goed om de MBP (15") heen. En hij is niet al te duur (~€26,-)
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Hangt er een beetje van af hoe vol je de tas propt... Als de ritsen constant op spanning staan kan ik me het wel voorstellen. Zelf ook wel eens gehad toen ik nog op de middelbare school zat. Toen had ik het meest eenvoudige model en die propte ik wel eens behoorlijk vol. Toen heb ik in twee jaar tijd internsief gebruik de rits één keer kapot gehad. Voordeel is dat Eastpak daar 30 jaar garantie op geeft en de rits werd dus gratis vervangenBillSpaarbank schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 08:08:
[...]
Mijn ervaring met Eastpak tassen is dat ze bij intensief gebruik snel kapot gaan. De ritsen zijn niet super en de naden gaan op termijn kapot. Ik weet niet of dit bij de laatste modellen nog steeds zo is.
@geldermalsen Ik zou de tas gewoon eens in het echt gaan bekijken bij de V&D of een of andere tassenwinkel in de buurt, meestal hebben ze dit model wel op voorraad.
Al aangekomen? Bevalt ie, en past de rmbp er goed in..? Ben ook op zoek naar iets als dit.RnB schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 20:23:
[...]
Kijk eens aan, een levertijd die vermindert is! Altijd goed om te horen.![]()
Jammer dat ik de 13e op vakantie ga.. Hopelijk vermindert ie nog meer na verloop van tijd.
Ik heb zelf geen ervaring met Mujjo, maar ik heb er veel over gelezen. Op sommige techsites en fora kwam Mujjo zelfs als mooiste/beste sleeves uit de bus. Mocht ie niet bevallen, kan ik dat ding altijd nog terugsturen.

Merk: Freitag
Type: Ben
Prijs: 175 euro
Wel prijzig, tassen zijn gemaakt van gerecycled vrachtwagen materiaal, tas is erg stevig/sterk.
http://www.ebay.com/itm/300621671610
Ik zoek zulk type sleeves maar dan het liefst in een andere kleurstelling (grijs met zwart of zwart met wit) iemand toevallig een webshopje tegengekomen in het verleden? Ik bestel namelijk liever niet via e-bay...
Juist het type sluiting en de plaats ervan spreekt me heel erg aan. Hou niet van ritsen of sleeves met 1 zijde helemaal open. Weet iemand hoe je dit soort sluitingen noemt, dan kan ik daarop googlen! Edit: leren lezen: 'flap over covers'
Veel dank!
[ Voor 4% gewijzigd door Jouel op 24-08-2012 15:32 ]
http://www.gotobags.nl/products/83-network.aspx
heeft iemand ervaring met dit merk en/of dit type tas?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
XBL: bterstege
Knomo Stirling
Het is geen Mac, maar ik post toch in dit topic omdat hier mensen zijn die de tas reeds hebben en hoop dat jullie me kunnen helpen met mijn vraag.
Volgens de officiële site is de Dell 1cm te breed voor de tas. Wat is jullie ervaring? Is daar nog wat speelruimte over zodat ik die tas toch kan gebruiken voor mijn laptop?
Afmetingen Dell (HxBxD):
Hoogte: 0,91 inch (23,2 mm) / breedte: 14,6 inch (371 mm) / diepte 9,8 inch (249 mm)
The North Face Borealis
Foto klikbaar voor info op The North Face site
Ideel voor een MacBook Pro 15 met nog een hele boel accessoires. Er is voldoende plaats met afzonderlijke compartimenten voor MagSafe, externe HD's, etc...
In vergelijking met andere backpacks die ik al heb gehad is deze erg compact en voelt veel minder "bulky" aan.
Ook het draagcomfort is erg goed.
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
BeRtjh: Osprey is populair bij buitensporters (denk mountainbike, fellrunning, bergbeklimmers) en staat bekend om haar lichte, hoge kwaliteitstassen. Ik wist niet dat ze ook een laptoptas maken. Je kan er eigenlijk niet verkeerd mee gaan, het zal ongetwijfeld een enorm uitgedachte tas zijn van goede kwaliteit. Enige nadeel is vaak de prijsBeRtjh schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:57:
Ik heb vorige week deze rugtas besteld op basis van een paar zeer tevreden online reviews.
[afbeelding]
Review 1 en 2.
Iemand ervaringen met het merk Osprey?
Prijs van de tas viel wel mee op zo'n €110, vooral als je elke dag je MacBook Pro op de fiets meeneemt. Dan is enige vorm van kwaliteit toch wel fijnmurphsy schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:15:
[...]
BeRtjh: Osprey is populair bij buitensporters (denk mountainbike, fellrunning, bergbeklimmers) en staat bekend om haar lichte, hoge kwaliteitstassen. Ik wist niet dat ze ook een laptoptas maken. Je kan er eigenlijk niet verkeerd mee gaan, het zal ongetwijfeld een enorm uitgedachte tas zijn van goede kwaliteit. Enige nadeel is vaak de prijs
Ik ken Osprey verder niet, en heb lang gezocht om deze tas te vinden. Het is in ieder geval fijn om te lezen dat het goede tassen zijn
heeft iemand ervaring met deze sleeve?
heb deze tas al een jaar of 4 in gebruikt, er zit nu een gat in de onderkant en hij is een beetje verkleurd, buiten dat een goede tas en heel veel plezier van gehad.Xanion schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:35:
Heb deze besteld vorige week via iBood voor MBP retina: http://be-nl.forum.ibood....op_rugzak_bacpac_mission/
Komt morgen binnen, ben benieuwd. Hoop dat het goed past.
[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 28-08-2012 09:32 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dat is dit model van Targus http://www.hrc.ch/images/grandes/targus-TBS027EU.jpg
Weet er iemand of er op dit moment een vergelijkbare sleeve te krijgen is? Want ik heb tot nu toe alleen maar vrij slappe sleeves gevonden.
Ik zoek er één die zo'n stevige schuim binnenkant heeft zoals bij die van Targus.
Ik heb deze geannuleerd omdat ze na de verkorte levertijd, de levertijd weer hadden uitgesteld. Toen was het 4 september, weet niet wat de status nu is.Sappa schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 19:35:
[...]
Al aangekomen? Bevalt ie, en past de rmbp er goed in..? Ben ook op zoek naar iets als dit.
Ik heb inmiddels wel mijn bestelde Wheelman & co binnen en die bevalt prima.
Die ziet er wel erg vet uit... Voor de 13 Inch is hij alleen maar verkrijgbaar voor de PRO zoals daar staat aangegeven. Zou die ook mooi en goed passen voor de Air of zit hij er dan te los in? Iemand die hier antwoord op kan geven die dezelfde constructie heeft?sjaak81 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:22:
ik ben zoek naar een sleeve voor mn macbook air 11 inch. Niet te dik, maar wel met dikke voering. Ik heb de Cool Bananas Envelope V1 gezien. http://shop.cool-bananas....r-11-6-inch-in-brown.html
http://shop.cool-bananas....o-13-3-Zoll-in-Braun.html
OT, omg, wat zijn sommige bedrijven gefocust op "cool" zijn... welke idioot gaat surfen (op het water) met een macbook...Daarisdie schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:59:
[...]
Die ziet er wel erg vet uit... Voor de 13 Inch is hij alleen maar verkrijgbaar voor de PRO zoals daar staat aangegeven. Zou die ook mooi en goed passen voor de Air of zit hij er dan te los in? Iemand die hier antwoord op kan geven die dezelfde constructie heeft?
http://shop.cool-bananas....o-13-3-Zoll-in-Braun.html
http://shop.cool-bananas....Book-Pro---Air-13-3-.html
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Ik heb hem besteld. Ziet er goed stevig uit en is ook lekker dun.
Verwijderd
Heeft die Thule ook zo'n beschermend randje aan de binnenkant van de rits ? Zodat deLIMIT-AR schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:33:
[...]
Ik heb hem besteld. Ziet er goed stevig uit en is ook lekker dun.
'zipper' niet de macbook kan 'krassen' ?
Jij spreekt er over, met gevolg dat ik ga kijken op hun website dus het 'cool' zijn werkt iig welZer0 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:36:
[...]
OT, omg, wat zijn sommige bedrijven gefocust op "cool" zijn... welke idioot gaat surfen (op het water) met een macbook...
http://shop.cool-bananas....Book-Pro---Air-13-3-.html
haha, hier nog zo eenfilenox schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:52:
[...]
Jij spreekt er over, met gevolg dat ik ga kijken op hun website dus het 'cool' zijn werkt iig wel
Ik heb zelf geen ervaring met deze sleeve wel met andere producten van Cool Bananas.sjaak81 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:22:
ik ben zoek naar een sleeve voor mn macbook air 11 inch. Niet te dik, maar wel met dikke voering. Ik heb de Cool Bananas Envelope V1 gezien. http://shop.cool-bananas....r-11-6-inch-in-brown.html
http://shop.cool-bananas....d-15-4-Zoll-in-Braun.html
ik moet zeggen dat hun prodructen erg goed afgewerkt zijn en het past allemaal perfect.
Verwijderd
Ziet er mij wel een degelijke rugzak uit voor een MBP 15", met nog wat extra ruimte.
Zijn er evt. (betere) alternatieven? Extra Ruimte voor cursussen enz. is wel aangenaam. moet vooral heel stevig zijn. (niet meer dan €100)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2012 21:48 ]
Ik krijg hem morgen binnen, ik zal wel even laten weten hoe hij precies eruit ziet als ik hem heb.Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:51:
[...]
Heeft die Thule ook zo'n beschermend randje aan de binnenkant van de rits ? Zodat de
Zou je in die Thule ook goed een Macbook Air 13" kwijt kunnen (zonder dat hij rondslingert uiteraard)? Ik vind die Thule zeer mooi, echter de sleeve van Thule die bedoeld is voor de MBA niet.LIMIT-AR schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 00:44:
[...]
Ik krijg hem morgen binnen, ik zal wel even laten weten hoe hij precies eruit ziet als ik hem heb.
Ik krijg hem waarschijnlijk vandaag binnen. Hij is gisteren pas verzonden.bterstege schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:57:
[...]
Zou je in die Thule ook goed een Macbook Air 13" kwijt kunnen (zonder dat hij rondslingert uiteraard)? Ik vind die Thule zeer mooi, echter de sleeve van Thule die bedoeld is voor de MBA niet.
Je kunt hem ook sowieso met die band wat meer vastzetten dat helpt ook wel denk ik.

Ik heb hem binnen. Hij heeft geen bescherming over de rits heen.Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:51:
[...]
Heeft die Thule ook zo'n beschermend randje aan de binnenkant van de rits ? Zodat de
http://picasolab.com/stor...pro-retina-black-red.html
En wordt die luxe pen erbij geleverd?
[ Voor 12% gewijzigd door iApp op 01-09-2012 13:36 ]
An a day keeps the doctor away.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Verwijderd
Ah, helaas. Acht je de kans groot dat een MBP krassen oploopt door de rits(sluiting) ?LIMIT-AR schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 19:48:
[...]
Ik heb hem binnen. Hij heeft geen bescherming over de rits heen.

Binnen de pennenwereld wordt de Montblanc Starwalker nou niet als "luxe" gezien, ze zien het als de goedkoopste Montblanc pen die er is. Tenminste...als het hier om een Montblanc gaat en niet om het Braziliaanse Baoer (dat is de ultragoedkope remake)HardCoreGamer schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 13:36:
http://picasolab.com/stor...pro-retina-black-red.html
En wordt die luxe pen erbij geleverd?
De pen op de foto maakt het plaatje compleet.ppl schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 15:53:
[...]
Binnen de pennenwereld wordt de Montblanc Starwalker nou niet als "luxe" gezien, ze zien het als de goedkoopste Montblanc pen die er is. Tenminste...als het hier om een Montblanc gaat en niet om het Braziliaanse Baoer (dat is de ultragoedkope remake)
Op de foto ziet het er namelijk wel chique uit, maar ik weet natuurlijk niet hoe dat in de praktijk zit.
Verwijderd
ik heb er eentje en hij is super !!!
Chiii schreef op zondag 01 juli 2012 @ 05:52:
Ik vind deze wel heel tof maar heb hem nog niet in een fysieke winkel gezien. Zou hem graag willen passen. Iemand tips?
[afbeelding]
Hehehe, het is zeer zeker een mooie pen en vooral ook een hele fijne pen maar ik ben dan ook een beetje biased aangezien ik de normale MB Starwalker hebHardCoreGamer schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 17:14:
De pen op de foto maakt het plaatje compleet.
Op de foto ziet het er namelijk wel chique uit, maar ik weet natuurlijk niet hoe dat in de praktijk zit.
Dat geloof ik graag!ppl schreef op zondag 02 september 2012 @ 15:35:
[...]
Hehehe, het is zeer zeker een mooie pen en vooral ook een hele fijne pen maar ik ben dan ook een beetje biased aangezien ik de normale MB Starwalker hebVoor dat bedrag mag het ook wel trouwens... (je krijgt eerder de sleeve bij de pen dan andersom ben ik bang
).
Dat is net zoals de Ray-ban zonnebrillen, mooie kwaliteit, ik ben dan ook zeer blij dat ik er een heb; Maar aan de andere kant ook pure geldverspilling. Ik koop liever ieder jaar een nieuwe zonnebril van €10,- euro, dan dat ik één keer €200,- euro uitgeef met een zonnebril waar ik het 20 jaar mee moet uithouden.
Wat een prachtig ding. Vind hem persoonlijk uitzonderlijk mooi.
Hij is zeer stevig, vooral in de hoeken. Dus echt alleen maar pluspunten voor mij.
heb je de rugzak al binnen en kan je wat ervaringen delen? zit ook dagelijks een stukje op de fiets met een tas op mijn rug, maar ben al een tijdje aan het kijken naar een nieuwe. De speciale afstemming op fietsers bij deze klinkt goed, maar twijfel aan het materiaal wat gebruikt is voor het deel wat op je rug zit. Zoek iets wat het minste zweet, maar ben bang dat daar niet aan te ontkomen is.. zeker als je een beetje voorover op de fiets zit (en hard fietstBeRtjh schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:57:
Ik heb vorige week deze rugtas besteld op basis van een paar zeer tevreden online reviews.
[afbeelding]
Review 1 en 2.
Iemand ervaringen met het merk Osprey?
Ik zou zelf denk ik voor de 26L gaan.
PS5 User ;-) ...
Als je een zinnig antwoord verwacht zou ik op zijn minst wat extra info geven:supernova schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:19:
Zie heel veel tassen genoemd, maar kan er nog niet helemaal uitkomen. Mijn vraag is nu meer naar de gebruikers toe. Wat is een mooie tas/sleeve voor een MB Air 13 inch.
- zoek je een tas, sleeve, beide los of een combi match
- zoek je een klassieke look met leer, of juist neopreen
- schoudertas, rugzak, hoeveel extra zooi wil je meenemen (alleen lader, en een stapeltje papier, of een halve boekenkast?
- hoeveel bescherming zoek je of heb je nodig (in een zakelijke omgeving met een beetje in en uit de auto heb je bv minder nodig dan met de fiets/ov naar school.
- hoeveel wil je ongeveer uitgeven, ik kan wel een hele mooie leren tas noemen van 300 euro, maar als je niet meer dan 30 wilt uitgeven heeft dat ook niet zoveel zin..
[ Voor 9% gewijzigd door Prulleman op 03-09-2012 14:31 ]
Je heb gelijk.. Maar het is voor mijn belang dat hij goed beschermd word, hij zal niet veel op reis gaan. Alleen auto in en uit, soms op de fiets, maar heb daar geen rugzak voor nodig.Prulleman schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:29:
[...]
Als je een zinnig antwoord verwacht zou ik op zijn minst wat extra info geven:
- zoek je een tas, sleeve, beide los of een combi match
- zoek je een klassieke look met leer, of juist neopreen
- schoudertas, rugzak, hoeveel extra zooi wil je meenemen (alleen lader, en een stapeltje papier, of een halve boekenkast?
- hoeveel bescherming zoek je of heb je nodig (in een zakelijke omgeving met een beetje in en uit de auto heb je bv minder nodig dan met de fiets/ov naar school.
- hoeveel wil je ongeveer uitgeven, ik kan wel een hele mooie leren tas noemen van 300 euro, maar als je niet meer dan 30 wilt uitgeven heeft dat ook niet zoveel zin..
Neem alleen de lader mee, verder niets.
Dus een sleeve zou meer als voldoende zijn, materiaal maakt ook niet zo veel uit. Maar ga er inderdaad geen 300,- aan uitgeven. Dat staat het vrouwtje niet toe.
Zat zelf te denken aan max 100,- euro.
PS5 User ;-) ...
Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar
Zeer stevige tas met veel opbergvakjes.
Ik heb de Medium maat wat ongeveer het formaat van een eastpak rugzak is.
Er zit ook een laptop sleeve in.

Dit gaat 'm worden in de chocolate uitvoering, zonder handle en strap. Achterin kan bv. ook nog mijn ipad...
http://www.sfbags.com/pro...ityslicker-macbookair.php

Het mooiste zou zijn dat in het design van de tas ook sleeves voor zowel de macbook als ipad te verkrijgen zijn.
Iemand ideeën?
De timbuk2 Command messenger voldoet aan je eisen. Er zit een laptop sleeve in die je open kamen maken zonder de hele tas te openen. Ook zit er een speciaal vakje in voor je ipad (zie m'n foto een paar posts hierboven)bacardicoconut schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:12:
Ik ben op zoek naar een tas ( messenger idee ) met een mogelijkheid voor het vervoeren van mijn macbook air 13", mijn ipad 2 en een aantal schoolboeken.
Het mooiste zou zijn dat in het design van de tas ook sleeves voor zowel de macbook als ipad te verkrijgen zijn.
Iemand ideeën?
Moet hem ook nog zakelijk gebruiken en daardoor denk ik dat leer een nettere uitstraling zal hebben.
Nog maar is ff verder zoeken!
Knomo al bekeken?bacardicoconut schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:21:
Niet helemaal mijn stijl om eerlijk te zijn.
Moet hem ook nog zakelijk gebruiken en daardoor denk ik dat leer een nettere uitstraling zal hebben.
Nog maar is ff verder zoeken!
http://www.knomobags.com/eu/men/
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Daarom is het een must dat er zgn. fietshaken aanzitten, zodat ik hem aan mijn bagagedrager kan hangen en geen last van mijn tas tijdens het fietsen heb. Daarnaast vind ik het belangrijk dat het er ook nog een beetje serieus uitziet (liefst leer een geen basisschoolkleurtjes).
Eigenlijk dus zoiets, maar dan met fietshaken: www.laptopverpakking.nl/booq-mamba-slim-13-grey.html
Heeft iemand een suggestie voor een geschikte tas?
Meestal hebben aanhaak tassen een harde backcover zodat de tas niet in kan zakken... hier word je niet echt vrolijk van als je hem de rest van je dag op je rug doet... (ik weet niet of je de tas de rest van de dag draagt in de hand of dus op je rug wilt doen)Oeroeg schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:28:
Even een vraagje of jullie misschien iets weten, ik ben nu al een paar uur op zoek naar een geschikte tas, maar kan niets vinden. Het komt erop neer dat ik naast mijn 13" ultrabook niet zo heel veel meeneem (schrijfblok en af en toe een boek), maar wel zo'n 18km op de fiets afleg (en soms ov).
Daarom is het een must dat er zgn. fietshaken aanzitten, zodat ik hem aan mijn bagagedrager kan hangen en geen last van mijn tas tijdens het fietsen heb. Daarnaast vind ik het belangrijk dat het er ook nog een beetje serieus uitziet (liefst leer een geen basisschoolkleurtjes).
Eigenlijk dus zoiets, maar dan met fietshaken: www.laptopverpakking.nl/booq-mamba-slim-13-grey.html
Heeft iemand een suggestie voor een geschikte tas?
Die harde platen kun je er vaak wel uithalen, maar mooie varianten zijn er sowieso niet echt.
Kun je niet een fietstas kopen waar je hem weer indoet met tas en al.. Fietstassen zijn waterdicht en beschermen tegen het opstuivende zand en modder... Fietstassen heb je echt heel low profile, en bv aan 1 kant van je fiets...
Ik zou mijn mooie tas die vaak niet waterdicht is, niet los op mijn fiets willen hebben met regen en modder en zand////
FreeReef.nl
Timbuk2kevin6 schreef op maandag 03 september 2012 @ 18:00:
Ik gebruik nu al een tijdje de Timbuk2 Command (2012)
Zeer stevige tas met veel opbergvakjes.
Ik heb de Medium maat wat ongeveer het formaat van een eastpak rugzak is.
Er zit ook een laptop sleeve in.
[afbeelding]
[afbeelding]
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Ik zoek een mooie strakke zakelijke tas (ben manueel therapeut met een eigen praktijk) voor mijn 13 inch macbook pro. Er moet ruimte zijn voor mijn externe hd (slim design), mijn kabels en genoeg ruimte voor papieren (heb nu altijd wel een vel of 50 A4tjes bij me met allerhande praktijkgerelateerd spul.
Een tas als de Knomo Saxby (http://www.knomobags.com/...black-15-laptop-bag.html/) alleen die is voor 15inch, heb geen zin dat mijn laptop alle kanten op gaat in mijn tas.
Help?
Edit: http://www.feuerwear.nl/b...bag/q500040w.html?color=8 ook erg cool, gemaakt van gerecyclede brandweerslangen. Elke tas is uniek!
[ Voor 12% gewijzigd door -TheNose- op 19-09-2012 21:40 ]
Weet iemand welke crumpler slip ik nodig heb voor mijn macbook pro 13"?
Crumpler geeft netjes aan voor welke maat laptops hun sleeves zijn... Je moet alleen niet die voor de Air nemen.-TheNose- schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:09:
Het is de Feuerwear scott 13" geworden!
Weet iemand welke crumpler slip ik nodig heb voor mijn macbook pro 13"?
Ze hebben de 13" air en de 13" W, die laatste dus? (http://www.crumpler.eu/in...sprache=EN&productID=5972). Lijkt me namelijk wel handig die slip, zie nu vaak mijn toetsen op mijn scherm staan.GekkePrutser schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:42:
[...]
Crumpler geeft netjes aan voor welke maat laptops hun sleeves zijn... Je moet alleen niet die voor de Air nemen.
merkt type aub ?
Oh sorry, je bedoelde zo'n ding.. Ik dacht dat je een sleeve bedoelde. Daarbij staat het duidelijk aangegeven voor welke laptops het precies is.-TheNose- schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:59:
[...]
Ze hebben de 13" air en de 13" W, die laatste dus? (http://www.crumpler.eu/in...sprache=EN&productID=5972). Lijkt me namelijk wel handig die slip, zie nu vaak mijn toetsen op mijn scherm staan.
Ja die Air lijkt me zo te zien alleen het toetsenbord af te dekken. Maar ik heb er geen ervaring mee. Met de sleeves van Crumpler wel, zijn prima dingen al vind ik die van Be.ez iets prettiger (stugger, dikker).

Het is de meest beschermende sleeve die ik kon vinden. Voor m'n dure mac wil ik natuurlijk de beste bescherming zodat ik er zo lang mogelijk mee kan doen. Persoonlijk vindt ik het een hele mooie sleeve
Laptop rugzak: Case Logic DLBP 15.4 Inch Rugzak Black

Fijne draagcomfort waardoor zelfs met zware boeken nog lekker licht draagt. Er zitten veel vakjes in waar je je Iphone, rekenmachine, Mac lader e.d. in kwijt kunt. De laptopvak is stevig gevoerd waardoor ook een laptop zonder sleeve goed beschermd is.
[ Voor 23% gewijzigd door Pvt_Ryan op 24-09-2012 16:24 ]
Hey, is het deze? http://www.bol.com/nl/p/s...p-zwart/1003004010978323/Pvt_Ryan schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:18:
Laptop rugzak: Case Logic DLBP 15.4 Inch Rugzak Black
Fijne draagcomfort waardoor zelfs met zware boeken nog lekker licht draagt. Er zitten veel vakjes in waar je je Iphone, rekenmachine, Mac lader e.d. in kwijt kunt. De laptopvak is stevig gevoerd waardoor ook een laptop zonder sleeve goed beschermd is.
ik vind hem mooi en valt mee van prijs!
zoniet, waar heb jij hem gekocht?
dank u
http://www.beyzacases.com...inch-zero-series-case.cfm
(Maak me overigens wel een beetje zorgen over de blote/open bovenkant. Stop je de MBA met deze sleeve in een laptoptas, kan de rits van die laptoptas je achterkant nog bekrassen... Denk ik...
Appleman schreef op woensdag 26 september 2012 @ 06:24:
Hij is 35 bij MediaMarkt. Probeer het daar eens.
Heb je er daarbij geen last van dat de retina MBP een stuk dunner is geworden? Lijkt me dat hij vooral in zo'n harde sleeve dan wel eens kan gaan lopen rammelen. Verder lijkt het me ook een mooi ding namelijk.Pvt_Ryan schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:18:
De sleeve voor m'n Macbook pro retina (Thule Gauntlet 15" MacBook Sleeve)
[ Voor 6% gewijzigd door GekkePrutser op 29-09-2012 21:19 ]
Ik heb m ook maar voor mijn rMBP besteld, is een mooi dingetje! Heel strak/zakelijk.De macbook blijft goed op de plaats liggen vanwege de elastieke band (zelfs de dunne retina)
[ Voor 4% gewijzigd door RnB op 29-09-2012 22:14 ]
Het is een bekend fashion merk voor kleding, high end, kwailiteit normaliter erg goed.Alsatian schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:00:
Heeft er iemand ervaring met deze tas of met dit merk?
[afbeelding]
+1 , deze wil ik ook heel graag aanschaffenstefklep schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:41:
Weet iemand of er eventuele andere shops zijn waar je de Speck SmartShell SATIN kan bestellen voor de Macbook Retina, helaas is er geheel geen voorraad in de Speck shop.
altijd op mijn Air gehad , helemaal tervreden mee
Ze zijn gelukkig weer voorradigcardwizard schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 08:17:
[...]
+1 , deze wil ik ook heel graag aanschaffen
altijd op mijn Air gehad , helemaal tervreden mee
waar dan ? of bedoel je bij Speck zelf ?
*edit* zojuist bij Speck besteld , hopelijk snel geleverd
*edit 2* binnen 48 uur in huis , heerlijk snel tegenwoordig !
[ Voor 24% gewijzigd door Cardwizard op 10-10-2012 15:16 ]
Ik ben op zoek naar (voor mijn aan te schaffen MBA11) een compakte aktetas waarin de MBA dus mee kan. Normaal heb ik eigenlijk een lederen map met daarin een A4 noteblock, pennen, visitekaartjes. En wat printjes die handig lijken (maar nooit zijn en dus altijd voor nop mee gaan).
Anyway ik wil dus strak zakelijke (saaie) uitstraling. Leer, zwart, handvatten (bij voorkeur geen schouderband) en vooral niet te groot, ruimte voor een blocknote in een appart vak, iPhone en sleutels is voldoende. Gewoon iets wat je met goed fatsoen mee kan nemen als je in een pak loopt. Owja en landscape tassen, geen portrait.
Ik kan toch niet de enige zijn met die wensen? Maar 40 pagina's topic leverde dat niet echt op. Ja trouwens wel, maar die alternatieven waren 500 euro
Hoe bevalt'ie? Gebruik je hem nog eventueel icm een backpack en in hoeverre past hij daar goed in?JvdGeest schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:01:
Ik heb de Incase Terra alvast gekocht, erg mooie sleeve!Hieronder wat plaatjes, je kunt er op klikken voor een grotere versie.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu alleen de MBA nog die binnen moet komen

Erg fijne tas, lekker plat, past alle randapparatuur goed in (oplader, muis, beeldscherm kabels etc.) Verder heb je ook nog ruimte voor een notieblok
De case bevalt nog steeds uitstekend! Goede kwaliteit van de materialen, ik heb geen beschadingen aan de case of aan m'n MBA opgelopen. Ik gebruik hem erg vaak in een backpack en daar past die zonder problemen in. Aanrader dusSoaDmaggot schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:57:
[...]
Hoe bevalt'ie? Gebruik je hem nog eventueel icm een backpack en in hoeverre past hij daar goed in?
Ik heb deze backpack toevallig vanmiddag nog bewonderd in de MacStore maar moet zeggen dat hij wel erg smal is.. Volgens mij laat hij vrijwel geen ruimte over voor de wat dikkere sleves zoals die van JvdGeest..Stekeltje schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:11:
Ik heb de [afbeelding]
Erg fijne tas, lekker plat, past alle randapparatuur goed in (oplader, muis, beeldscherm kabels etc.) Verder heb je ook nog ruimte voor een notieblok.
Tja omdat hij zo smal is heb je in principe geen sleeve nodig vanwege de perfect fit. Ik denk zelf dat bijvoorbeeld een colca sac wel gewoon past.SoaDmaggot schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:01:
[...]
Ik heb deze backpack toevallig vanmiddag nog bewonderd in de MacStore maar moet zeggen dat hij wel erg smal is.. Volgens mij laat hij vrijwel geen ruimte over voor de wat dikkere sleves zoals die van JvdGeest..
Misschien eerst maar eens op zoek gaan naar een goede sleeve dan, kan ik daarna wel gaan passen met die rugzakStekeltje schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 08:20:
[...]
Tja omdat hij zo smal is heb je in principe geen sleeve nodig vanwege de perfect fit. Ik denk zelf dat bijvoorbeeld een colca sac wel gewoon past.
Hij is redelijk waterdicht, ziet er 'goed' uit en beschermt erg goed. De ritsen gaan wel wat stroef (zijn (spat)water dicht).
Verder wordt ermee geadverteerd dat je hem vanuit de case kunt gebruiken maar dit vind ik een beetje overdreven. De opstaande stijve rits maakt gebruik niet echt comfortabel als je vanaf een vlakke ondergrond (bureau) werkt. De rits 'snijdt/drukt' een beetje in de polsen. Voor mij verder niet van belang want ik gebruik hem nooit vanuit de case.
Al met een heel goede case waar ik persoonlijk erg tevreden mee ben.
Ik heb juist dezelfde enkel in het zwart. Hij zit zeer goed, alleen passen er geen dikke kaften of boeken in. Dus voor degene die veel boeken voor colleges moeten meenemen, kan je beter verder zoeken.
De laptop tas is nog in zeer goede staat. Als je goed kijkt zie je aan de onderkant van de tas dat ie daar op gestaan heeft (dagelijks gebruik, A4 drukwerk, met en zonder laptop, laatste tijd een iPad) maar van echte slijtage mag je eigenlijk niet spreken, wel zitten er wat vlekjes op de tas van dingen die er op/over gevallen zijn. Ritsjes en klitteband werken nog steeds perfect. Gaas (van de zakjes) is niet stuk en lubbert ook niet uit. Eén van de plastic clips is kapot maar dat is geheel mijn eigen schuld, deze zijn los te krijgen
De reden voor een nieuwe tas was dan ook dat ik voor nu een dagrugzak zocht. Crumpler heb ik gekozen i.v.m. de kwaliteit van mijn laptoptas (die ik ook blijf gebruiken, wel wat minder), dit model rugzak specifiek voor de opbergzakjes wat ik toch wel erg handig vind. Het laptop compartiment is ideaal voor A4 drukwerk, mijn iPad zal zich in het middengedeelte moeten vermaken. Sleeve is meegeleverd maar zal ik waarschijnlijk doorgeven naar mijn neefje.
Hopelijk doet de rugzak het net zo goed als de laptoptas.
Waarschijnlijk bestel ik online nog een organiser erbij om het af te maken.
[ Voor 10% gewijzigd door erikafoort op 20-10-2012 18:47 ]
Gaat om deze:
http://www.ipodhoes.nl/ma...r-bag-canvas-natural.html
Ipod Hoes gebeld, hebben hem niet en kunnen er ook niet meer aan komen.
http://acme-made.nl geprobeert ook niet, noch de dealers in hun bestand. Verschrikkelijk, denk je hem te hebben. Kun je hem nergens meer verkrijgen.
Heb ook nog geen soort-gelijken kunnen ontdekken.
Mee eens. Ik ben dan nu afgestudeerd en de afgelopen 4 jaar geen boeken op school hoeven gebruiken maar inderdaad is het geen geschikte tas voor school+boeken gebruiken.Wharfedale schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:26:
[...]
Ik heb juist dezelfde enkel in het zwart. Hij zit zeer goed, alleen passen er geen dikke kaften of boeken in. Dus voor degene die veel boeken voor colleges moeten meenemen, kan je beter verder zoeken.
Verwijderd
https://www.ipraves.com/nl/winkel/product-71-Grote-Tas-Zwart
Als het goed is passen alle 13" MacBooks er in (32.5 x 22.7 cm), want afmetingen van de tas zijn 37 x 29.5 cm.
Ben erg benieuwd, natuurlijk is de smaak persoonlijk, maar ik vind hem zo'n geweldige look hebben dat ik geen saaie tassen meer hoef te bekijken

http://stockfrog.nl/macbook-sleeve-13
33 euro voor een leren hoes lijkt mij niet duur. Het enige wat ik jammer vind is dat ik een MB Air heb en dus verwacht dat die erg los in de hoes gaat zitten (omdat de hoes ook voor een MB pro is).
CISSP! Drop your encryption keys!
Via eBay kwam ik dan ook terecht bij verkoper Cosyhouse, die zegt de hoezen op maat te maken van vilt/wol/leder of 'onscheurbaar papier'. Deze hoezen spraken me eigenlijk direct aan en voor het geld dat je ervoor betaalt.....

Ik heb er later dus gelijk maar een voor de iPad besteld. Jammer dat ik een One X heb anders kwam daar ook nog een hoesje van wol/leder bij
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Zeer tevreden van, en ook iets anders dan al die gewonere laptophoezen

http://www.etsy.com/listi...-macbook-sleeve-case-wool
Deze zijn dus afkomstig van in ieder geval dezelfde maker, als de hoes die ik op eBay heb bestelddummy1988 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 16:41:
Ik kwam enkele weken terug deze tegen op Etsy, en meteen maar besteld voor mijn MacBook Pro 13"
[afbeelding]
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Net dezelde besteld. Ben benieuwddummy1988 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 16:41:
Ik kwam enkele weken terug deze tegen op Etsy, en meteen maar besteld voor mijn MacBook Pro 13"
[afbeelding]
Heb deze gekocht, prima sleeve!laurens0619 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:30:
Wat vinden jullie hiervan?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://stockfrog.nl/macbook-sleeve-13
33 euro voor een leren hoes lijkt mij niet duur. Het enige wat ik jammer vind is dat ik een MB Air heb en dus verwacht dat die erg los in de hoes gaat zitten (omdat de hoes ook voor een MB pro is).
Dit topic is gesloten.