Ja, de Colcasac was gewoon een tegenvaller en Hard Graft vond ik altijd wel mooi, maar prijzig. Vandaar mijn zoektocht naar iets soortgelijks, goedkoper, maar wel hoogwaardig. Byrd and Belle was een mooie optie, maar de 11" is nog niet uit en ik wil nu eigenlijk wel snel wat hebben. Bovendien was de prijs van die ik nu besteld heb ook nog wat beter.Toppe schreef op donderdag 11 november 2010 @ 23:49:
Jij veranderd wel vaak hè :d
Er staan op Etsy zat sleeves en er zitten er ook bij die wat extra bescherming bieden ipv alleen tegen krassen. Bij mij is dat niet echt een issue....mijnes zit toch in mijn tas (zie mijn eerdere posts), maar omdat dat een 11" laptop is in een 15" tas wil ik er graag nog een sleeve bij. En eentje die ik ook zo eens kan gebruiken als ik mijn tas laat staan.Vind etsy wel duur. Daar bij komend dat een sleeve ook bescherming moet bieden, niet alleen tegen krassen...
En qua prijs heb je op Etsy van alles wat naar mijn mening, sorteer mijn link maar eens op prijs...zul je zien dat er zat verkrijgbaar is voor een goede prijs. Colcasac-achtige sleeves vanaf 19 dollar. Bovendien kun je nu nog gebruik maken van de lage koers van de dollar.
Onderstaande bijvoorbeeld kost inclusief verzenden 32 dollar wat neer komt op 22 euro. Maar er zijn dus ook zelfs corduroy-versies die inclusief verzenden op 19 euro komen. Lijkt me niet echt duur toch.