[Transport] Neem je Macbook mee! - deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste
Acties:
  • 313.494 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Ja, de Colcasac was gewoon een tegenvaller en Hard Graft vond ik altijd wel mooi, maar prijzig. Vandaar mijn zoektocht naar iets soortgelijks, goedkoper, maar wel hoogwaardig. Byrd and Belle was een mooie optie, maar de 11" is nog niet uit en ik wil nu eigenlijk wel snel wat hebben. Bovendien was de prijs van die ik nu besteld heb ook nog wat beter.
Vind etsy wel duur. Daar bij komend dat een sleeve ook bescherming moet bieden, niet alleen tegen krassen...
Er staan op Etsy zat sleeves en er zitten er ook bij die wat extra bescherming bieden ipv alleen tegen krassen. Bij mij is dat niet echt een issue....mijnes zit toch in mijn tas (zie mijn eerdere posts), maar omdat dat een 11" laptop is in een 15" tas wil ik er graag nog een sleeve bij. En eentje die ik ook zo eens kan gebruiken als ik mijn tas laat staan.

En qua prijs heb je op Etsy van alles wat naar mijn mening, sorteer mijn link maar eens op prijs...zul je zien dat er zat verkrijgbaar is voor een goede prijs. Colcasac-achtige sleeves vanaf 19 dollar. Bovendien kun je nu nog gebruik maken van de lage koers van de dollar.

Onderstaande bijvoorbeeld kost inclusief verzenden 32 dollar wat neer komt op 22 euro. Maar er zijn dus ook zelfs corduroy-versies die inclusief verzenden op 19 euro komen. Lijkt me niet echt duur toch. :)

Afbeeldingslocatie: http://ny-image0.etsy.com/il_570xN.191445108.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ny-image1.etsy.com/il_570xN.191445109.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Zeer stijlvol en het lijkt erop dat ze niet zoveel (extra) ruimte om je machine heen innemen. Tempting..

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
zimbab schreef op donderdag 04 november 2010 @ 22:49:
[...]

Ik heb vandaag ook de Knomo Tokyo besteld via de Apple store. Bij normale winkels hadden ze hem nergens in de kleur die ik wil (tenminste niet de winkels die ik geprobeerd heb), dus dan maar een paar dagen wachten.....

Dit is een 15,4" tas, vandaar ook nog de aparte sleeve, maar ik ben specifiek voor deze tas gegaan omdat ik al een tijdje een nieuwe tas wil en ook nog wat andere spullen mee wil kunnen nemen in plaats van alleen mijn laptop. Een paar boeken en Moleskines enzo.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe bevalt de tas?

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

zimbab schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:17:
Ik heb een paar dagen geleden ook mijn Knomo Tokyo binnen gekregen. Heel mooi chique dingetje! Ben ik erg blij mee. Voelt ook lekker stevig aan aan de buitenkant (sterke stof, sterk leer, sterke ritssluitingen etc.), aan de binnenkant vind ik het allemaal net iets minder, maar niets ernstig. Overall gezien een heel mooi ding. Ik zal kijken of ik binnenkort real-life pics kan plaatsen.
Bevalt goed dus! De binnenkant is wat minder zeg ik, daar bedoel ik mee dat qua kwaliteitsgevoel er een verschil is tussen de binnen- en buitenkant van de tas. De buitenkant ziet er hoogwaardiger uit en voelt hoogwaardiger aan dan de binnenkant. Maar niet dat de binnenkant écht slecht is.

Er zitten behoorlijk veel vakjes en dergelijke in de tas, de schouderband ziet er ook mooi uit en hij is lekker compact of net iets te klein.....afhankelijk van je eisen. Maar aangezien het eigenlijk een laptoptas is, is er ruimte zat. Ik gebruik hem zelf echter ook nog voor wat boeken enzo.

De bescherming van de laptop zou wat beter kunnen denk ik, maar dat vind ik moeilijk inschatten. Ik ga er zelf sowieso toch nog een sleeve bij gebruiken, dus in die zin is het voor mij voldoende.

[ Voor 7% gewijzigd door zimbab op 12-11-2010 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:00
Eens even een mailtje getikt naar Tucano. Met als antwoord:
Hello, the elements Second skin for McBook Air 11.6" will be available in our site by the end of this month.

Thanks and have a nice day

May Martin
Nou, daar kan ik nog wel op wachten.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een nat ongelukje met mijn Macbook Pro wil ik voor de volgende toch graag een waterdichte hoes. Welke merken bieden deze??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Weet iemand of er een sleeve/hoes bestaat voor de Macbook Air 11.6" waar die alleen maar in kan schuiven? Geen flap, rits, emblemen ed. Heel simpel model dus.

Ik heb dit soort sleeves weleens gezien voor de ipad. Ik dacht dat de bijenkorf ze had.

[ Voor 3% gewijzigd door Philflow op 21-11-2010 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-09 23:25
Zojuist de Pakuma Akara K1 besteld @ www.macstuff.nl voor 45 euro!

Krijg hem deze week binnen, kan niet wachten! Iemand ervaring met deze bag? Let me know ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.macheaven.co.uk/image/cache/data/productimages/pakuma/PAK-CAS-AKARA-K3-BBG-250x250.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Cobesz op 21-11-2010 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cammeliac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-07 13:03
Heb vandaag de COTEetCIEL Messenger besteld in het zwart:
Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/_a0a7R5SiDCc/S4e5Fjks7zI/AAAAAAAAAo0/hMLd9POjeug/s320/B-Messenger-back-white.jpg

en de Colcasac Zagora voor de MacBook 11,6:

Afbeeldingslocatie: http://colcasac.com/images/MacBook%20Sleeve/black/black_macbook_sleeve_adapter_488.jpg

Als ik ze binnen heb zal ik een paar foto's posten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Cammeliac schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:01:
en de Colcasac Zagora voor de MacBook 11,6:

[afbeelding]

Als ik ze binnen heb zal ik een paar foto's posten. ;)
Ben benieuwd naar de foto van de Colcasac. Mijnes kwam namelijk niet overeen met de productfoto en volgens Appelhoes begrijp ik het niet, want Colcasac is immers met de hand gemaakt. Maar dat is naar mijn mening gewoon bullshit, want ook met handwerk kan je een product maken dat op de productfoto lijkt.

Overigens vond ik ook dat er te veel ruimte zat in de sleeve (mijn MBA kon vrijelijk bewegen) en ook de adapter kon bij mij makkelijk uit de daarvoor gemaakte zak vallen.

[ Voor 11% gewijzigd door zimbab op 24-11-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Nu het kouder is en de winter ingevallen lijkt te zijn.
Houden jullie daar ook rekening mee bij het vervoeren van je macbook(pro)

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 13:26
nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Als je er uren mee rond gaat fietsen buiten zou ik hem even de tijd geven voordat je hem binnen weer aanzet, maar als je hem in een padded tas vervoert lijkt me dat het allemaal wel mee moet vallen. Je telefoon etc. blijft het toch ook gewoon doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Laatst online: 02-01-2022
Dat klopt, ik vroeg het me gewoon af.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Niet online
Vandaag mijn nieuwe tas binnen gekregen.
De tas is echt stevig en de buitenkant is van mooi leder.

http://www.knomobags.com/eu/stirling-1.html/
Afbeeldingslocatie: http://www.knomobags.com/media/catalog/product/cache/2/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/f/i/file_10_14.jpg

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:06
Ik heb deze gekocht van mijn Macbook Pro 15"
Afbeeldingslocatie: http://www.ikeafans.com/images/wordpress/uploads/2010/07/ikea-upptacka-black-laptop-bag.jpg
Veel ruimte om je muis en eventuele extra dingetjes in kwijt te kunnen.

[ Voor 20% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 01-12-2010 15:31 ]

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-08 10:40
Zo, wat een prachtige sleeves maken ze voor macbooks.

ik heb bij mijn macbook een Crumpler Le Royale 13" sleeve gekregen, maar die was mij te formeel.
Iemand die hem wil overnemen ?

Verder zoek ik eigenlijk nog iemand die ervaring heeft met deze winkel:
http://www.pack-smooch.com

Want daar wil ik graag mijn nieuwe sleeve bestellen, maar heb eigenlijk nooit iets uit het buitenland besteld O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Feox schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:37:
Zo, wat een prachtige sleeves maken ze voor macbooks.

ik heb bij mijn macbook een Crumpler Le Royale 13" sleeve gekregen, maar die was mij te formeel.
Iemand die hem wil overnemen ?

Verder zoek ik eigenlijk nog iemand die ervaring heeft met deze winkel:
http://www.pack-smooch.com

Want daar wil ik graag mijn nieuwe sleeve bestellen, maar heb eigenlijk nooit iets uit het buitenland besteld O-)
zimbab in "[Transport] Neem je Macbook mee! - deel 2" Had je met de search natuurlijk zo kunnen vinden. ;)

Maar ik heb hem daar gekocht ja en zowel over de levering als de kwaliteit van het product ben ik zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zimbab schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:27:
[...]

zimbab in "[Transport] Neem je Macbook mee! - deel 2" Had je met de search natuurlijk zo kunnen vinden. ;)

Maar ik heb hem daar gekocht ja en zowel over de levering als de kwaliteit van het product ben ik zeer tevreden.
Binnen hoeveel dagen had jij de sleeve binnen? Ik heb hem afgelopen zondag besteld, maar is nog niks bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Best wel snel had ik hem. Deze week heb je hem wel binnen denk ik. Als je betaling goed gegaan is tenminste.

[ Voor 13% gewijzigd door zimbab op 07-12-2010 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitteKoffieMok
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-06-2024
Gisteren de Incase Nylon Backpack gekocht:
http://store.apple.com/us...=MTg2NTk4MTE&s=topSellers

Afbeeldingslocatie: http://storeimages.apple.com/1777/as-images.apple.com/is/image/AppleInc/H1833?wid=185&hei=185&fmt=jpeg&qlt=95&op_sharpen=0&resMode=bicub&op_usm=0.5,0.5,0,0&iccEmbed=0&layer=comp

Ben er erg tevreden mee. Gebruik hem om mijn 15" MacBook Pro mee te nemen. Tot 17" zou er in moeten passen desondanks zit mijn 15" laptop er heel erg stevig in, wanneer ik op pad ben schuift de laptop niet. Andere handig aspecten zijn de kleine pockets aan voor- bovenkant van de tas. Deze zijn, net als het laptop compartiment, bekleed met een zachte stof. Ideaal om je camera in op te bergen. De laptop kan trouwens zonder hoes in de tas meegenomen worden dankzij de zachte voering. Verder is er zat ruimte om boeken mee te nemen. Er zit ook een speciaal vak in om je iPad op te bergen. Zelfs als de tas goed vol zit draagt hij erg comfortabel.

De tas ziet er 'zakelijk' uit, dus ik neem hem zonder zorgen naar mijn werk.

Ik ben er blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:02

DvE

ORA-00000

Ik hem maar na het zien van de plaatjes hierboven bij Etsy de Dark Blue Denim Sleeve voor m'n MacBook Pro 15 besteld. Incl. verzendkosten nog geen 25 euro via etsy.com
Heb al een Colcasac Zagora voor m'n Ipad, maar vind die schapenvoering (of is het schapevoering) toch een beetje 'gevaarlijker' voor m'n MBP.
Ben benieuwd hoe snel die komt.

Heb al een goede samsonite laptop rugzak (ouder model) die tot 17inch laptops kwijt kan, dus m'n MBP met sleeve zou lekker cosy moeten passen.

[ Voor 17% gewijzigd door DvE op 07-12-2010 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zimbab schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:13:
Best wel snel had ik hem. Deze week heb je hem wel binnen denk ik. Als je betaling goed gegaan is tenminste.
Bleef jouw status ook op "Confirmed" staan? Heel het traject?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feox
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 10:06:
[...]

Bleef jouw status ook op "Confirmed" staan? Heel het traject?
Wil je mij even op de hoogte houden, wanneer je hem binnen hebt ?
Ik sta ook op het punt de lichtgrijze laptop sleeve te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Ik heb de Knomo Austin Backpack

Gisteren kreeg ik mijn nieuwe Backpack binnen. De Knomo Austin Backpack.

Dit is echt een geweldige rugzak, mooi afgewerkt en handgemaakt. Hij voelt goed stevig aan en heeft veel vakken waarin ik al mijn spullen kan opbergen. Er is een apart vak voor mijn iPad en Macbook zodat ik ze beide kan vervoeren. Voorin is een vak waarin ik mijn portomonee en iPhone kan opbergen.

Afbeeldingslocatie: http://www.remko.me/img-bin/2010/12/PC163259-e1292599892320.jpg

Lees mijn hele review met foto impressie op http://www.remko.me/archives/2586

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Zelf gebruik ik al een tijdje de Booq Mamba Shift:
http://www.booqbags.com/L...t-L-black-laptop-backpack

Heerlijke rugzak, eindelijk hoef ik niet meer tussen boeken te graaien om de MBP eruit te halen , gewoon mooi een apart vakje voor. Hij is wel niet zo heel erg waterdicht heb ik het idee, de stof wordt aan de binnenkant ook een beetje vochtig, maar als je een 15" of kleinere laptop hebt dan komt ie toch niet tegen dat stuk stof aan.

Verder prima kwaliteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen week mijn Colcasac Zagora's binnen gekregen (welliswaar geen macbook die erin zit, maar aangezien ik hier genoeg mensen zag die behoefte hadden aan foto's van een colcasac inclusief laptop post ik het toch maar). Ik moet zeggen dat ik behoorlijk tevreden ben met deze hoezen, en ik kan ze dan ook aan iedereen aanbevelen! _/-\o_ Vooral nu het zo sneeuwt en koud is buiten is de wollen binnenkant een positieve bijkomstigheid.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1117988/colca1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1117988/colca2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1117988/colca3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:28:
Vooral nu het zo sneeuwt en koud is buiten is de wollen binnenkant een positieve bijkomstigheid.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Want? Vat anders je laptop kou? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-08 14:54
Je krijgt wel condens als je van koud naar warm gaat en onze dure aluminium casing wordt ook vrij koud buiten. De wollen binnenkant zal dit dus (denk ik) verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Nismod schreef op zondag 26 december 2010 @ 09:12:
Je krijgt wel condens als je van koud naar warm gaat en onze dure aluminium casing wordt ook vrij koud buiten. De wollen binnenkant zal dit dus (denk ik) verminderen.
Het condens is nog het minste ;). Als je Logicboard vaak van bv -10 buiten naar 20 graden binnen + Full load op je CPU (70-80graden?) continu wisselt krimpt en zetten de onderdelen extra hard en vaak. Als je het temperatuur verschil van uit-aan op 0 zou kunnen houden is dit de perfecte situatie.

De grote temperatuur verschillen kunnen best gevaarlijk zijn voor een apparaat. En aangezien de aluminiumcase ook als 1 geleider werkt is het verschil over korte tijd best groot.

Daarnaast condensatie tjah... Van binnen naar buiten gaan zal meevallen omdat je mbp warmer is dan de buitenlucht en luchtvochtigheid binnen vaak weinig is (kan de koude lucht dit beter opvangen met amper kans op condensatie), anders om zou het wel kunnen dat je koude lucht met hoge luchtvochtigheid van buiten naar binnen meeneemt waar vocht op kan condenseren, hoewel er binnen weinig is om te condenseren in de winter :).

Het is allemaal maar een beetje overdrijven imho... gewoon goed beschermen. Enkel de temperatuur van -10 naar +20 + gebruik kan op lange termijn wat opleveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06:28
Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:28:
Afgelopen week mijn Colcasac Zagora's binnen gekregen (welliswaar geen macbook die erin zit, maar aangezien ik hier genoeg mensen zag die behoefte hadden aan foto's van een colcasac inclusief laptop post ik het toch maar). Ik moet zeggen dat ik behoorlijk tevreden ben met deze hoezen, en ik kan ze dan ook aan iedereen aanbevelen! _/-\o_ Vooral nu het zo sneeuwt en koud is buiten is de wollen binnenkant een positieve bijkomstigheid.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is die laptop ook, zoals een MBP 13"?
Zo ja, heeft uw laptop ook dezelfde afmetingen?

MacBook Pro 13.3"
Hoogte:
2,41 cm
Breedte:
32,5 cm
Diepte:
22,7 cm

Want anders weet ik nog niet of die goed aansluit ja/nee..

Hoor graag

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trezzahn schreef op zondag 26 december 2010 @ 12:40:
[...]

Is die laptop ook, zoals een MBP 13"?
Zo ja, heeft uw laptop ook dezelfde afmetingen?

MacBook Pro 13.3"
Hoogte:
2,41 cm
Breedte:
32,5 cm
Diepte:
22,7 cm

Want anders weet ik nog niet of die goed aansluit ja/nee..

Hoor graag

BVD
De laptop zelf is 14 inch, en hij heeft zich op dit moment gevestigd in een 15 inch colcasac. Dit gaat in mijn geval perfect en de laptop zit er gewoon prima in. Echter verkoopt colcasac ook gewoon 13" sleeves, dus deze zouden perfect samen moeten gaan met een MacBook Pro 13. De hoes zelf komt van appelhoes.nl. Ik ken zelf weinig andere winkels in NL die hem verkopen en de verzending plus afhandeling daar was prima - dus als je er een van plan bent te halen dan zou ik het daar doen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:04
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2010 @ 17:23:
[...]

De laptop zelf is 14 inch, en hij heeft zich op dit moment gevestigd in een 15 inch colcasac. Dit gaat in mijn geval perfect en de laptop zit er gewoon prima in. Echter verkoopt colcasac ook gewoon 13" sleeves, dus deze zouden perfect samen moeten gaan met een MacBook Pro 13. De hoes zelf komt van appelhoes.nl. Ik ken zelf weinig andere winkels in NL die hem verkopen en de verzending plus afhandeling daar was prima - dus als je er een van plan bent te halen dan zou ik het daar doen ;-)
inderdaad, de colcasac 13" past prima voor de 13" MB(P) (in tegenstelling tot de MBA versie, die is wat aan de ruime kant heb ik begrepen)
service van appelhoes.nl was ook prima!

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Nooit gedacht dat ik op tweakers een tassen topic voor mannen zou tegenkomen :|

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Laatst online: 13:04
Lethalis schreef op maandag 27 december 2010 @ 09:51:
Ik weet niet hoe ik je smiley moet opvatten, maar besef wel dat jij er nu ook aan mee doet :/

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Lethalis schreef op maandag 27 december 2010 @ 09:51:
Misschien een idee om jezelf eens te updaten naar de 21e-eeuw versie? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Laatst online: 11:27
Ik heb afgelopen week ook m'n Colcasac binnengekregen voor mijn 13" Air en moet zeggen dat hij erg bevalt.
In het begin ging hij wel wat lastig in de sleeve, dus de ingang was gewoon wat krapjes. Maar nu hij er een tijdje in heeft gezeten is hij ietsjes uitgerekt waardoor dit probleem opgelost is.

Heb gewoon de blauwe gekozen trouwens.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feox
Vandaag mijn Pack & Smooch sleeve binnen gekregen, het was het wachten waard.

Ik heb de lichtste variant gekozen, voor mijn 13" macbook pro, past perfect en in het voorvakje past mijn magic mouse, usb stick, kladblokje en ik denk ook mijn adapter ook nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04:15
Ik ben mij deze tas gaan halen: http://www.be-ez.com/la-garde-robe-black-addict.html
Die met de groene binnenkant.

Laptop past er goed in, zit een beeje losjes.
Voornaamste is dat ik er ook de oplader met enkele spullen er bij kon steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 23:36
Feox schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 15:32:
Vandaag mijn Pack & Smooch sleeve binnen gekregen, het was het wachten waard.

Ik heb de lichtste variant gekozen, voor mijn 13" macbook pro, past perfect en in het voorvakje past mijn magic mouse, usb stick, kladblokje en ik denk ook mijn adapter ook nog wel.
Ik heb deze net ook besteld voor mijn 11" MacBook Air :)
Enig idee op wat voor levertijd ik kan rekenen?

Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feox
Xcalibur schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 18:02:
[...]

Ik heb deze net ook besteld voor mijn 11" MacBook Air :)
Enig idee op wat voor levertijd ik kan rekenen?
Bij mij heeft het nadat de betaling overgemaakt was ongeveer 2 weken geduurd, maar dat was net voor/tijdens kerst dus zal het wel drukker geweest zijn als nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
Ik kreeg vandaag een mailtje dat ie geshipt is, dus ik hoop hem eind van de week in huis te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:00
Mooi spul van Tucano:

Afbeeldingslocatie: http://hosting11.imagecross.com/image-hosting-58/8181DSC03171.jpg

Afbeeldingslocatie: http://hosting11.imagecross.com/image-hosting-58/3378DSC03172.jpg

Afbeeldingslocatie: http://hosting11.imagecross.com/image-hosting-58/4956DSC03173.jpg

Eindelijk een beetje leverbaar. Heb de mijne op eBay in de UK gekocht voor 29 euro incl shipping.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Afbeeldingslocatie: http://www.pack-smooch.com/components/com_virtuemart/shop_image/product/anthrazit_light__4cc6b8c148163.png

Afbeeldingslocatie: http://www.pack-smooch.com//components/com_virtuemart/shop_image/product/laptop_sleeve_hampshire_alb_motion2_pack-smooch.com.png

Pack en Smooch besteld voor mijn 11" Air, ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Napsju schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 00:59:
Mooi spul van Tucano:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Eindelijk een beetje leverbaar. Heb de mijne op eBay in de UK gekocht voor 29 euro incl shipping.
Netjes ook bescherming ter plaatse vd rits :)! Als mijn sleeve dat had was misschien nu me Trackpad niet kapot gegaan tijdens de val van vorige maand :(! Ritsloper is ook kapot door val dus verklaard het een beetje denk ik...

Hoe dik is die Tucano sleeve? 4-5mm?

Kans is klein dat het gebeurd maar toch :(!

[ Voor 7% gewijzigd door Pat-Juh op 05-01-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Bierkameel schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:34:
[afbeelding]

[afbeelding]

Pack en Smooch besteld voor mijn 11" Air, ben erg benieuwd.
Zal niet tegenvallen...ik heb precies dezelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

heb voor een mbp 13 inch het volgende gehaalt.

Incase 13" Neoprene Sleeve Plus for Macbook Pro

Afbeeldingslocatie: http://www.goincase.com/products/images/CL57408/detail/black1-1.jpg

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 22:18
Ik zoek meer een rugzak voor een Macbook air 13. Een hele slanke rugzak liefst. Hoeft verder niet veel in. Misschien 1 pen of een pakje tissues.

Iemand ideeën?
Zo een Pack en Smooch is wel gigantisch mooi!, alleen is 60 euro voor een sleeve alleen niet erg goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

kx22 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:36:
Ik zoek meer een rugzak voor een Macbook air 13. Een hele slanke rugzak liefst. Hoeft verder niet veel in. Misschien 1 pen of een pakje tissues.

Iemand ideeën?
Zo een Pack en Smooch is wel gigantisch mooi!, alleen is 60 euro voor een sleeve alleen niet erg goedkoop.
Van Crumpler en Booq hebben ze een aantal leuke kleine rugzakjes waar 13" MB(a)'s in passen.

voorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.productwiki.com/upload/images/the_north_face_cornice.jpg
Rugzak voor laptop en camera. Perfect voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik maak gebruik van de Be-ez voor mijn MPB 13 inch:

http://www.be-ez.com/la-robe-black-white.html

Jammer dat er alleen plaats is voor de laptop en niet voor de oplader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Case Logic 13" MacBook Pro Laptop Sleeve (PAS213K) en een Crumpler 'Little Stevie Deep Black' rugtas.
Een Blackbox MBP 13" is in bestelling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Binnenkort moet ik weer naar school dus heb ik een goede tas nodig.

Het is een Converse geworden.
Afbeeldingslocatie: http://www.bagageonline.nl/media/catalog/product/cache/4/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/c/o/converse-schouder-zwart-voorkant.jpg

Samen met een CushCase:
Afbeeldingslocatie: http://ny-image0.etsy.com/il_570xN.191445108.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ny-image1.etsy.com/il_570xN.191445109.jpg

Die ik overigens niet via Etsy heb gekocht maar in de eBay store van CushCase waar uitverkoop was.
http://stores.ebay.nl/CushCase?_rdc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
Xcalibur schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 23:25:
Ik kreeg vandaag een mailtje dat ie geshipt is, dus ik hoop hem eind van de week in huis te hebben :)
Maandag lag er een briefje in de brievenbus dat de postbode langs geweest was en gisteren heb ik hem (eindelijk!) van het postkantoor gehaald :)

Erg mooie sleeve, zat ook mooi verpakt met een papieren wikkel eromheen :)
Ben er erg blij mee, vandaag een paar mensen verrast met het dunne mapje waar ineens een echte laptop uit komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06:28
Al enkele weken in het bezit van een ColcaSac. Bevalt uitstekend!
Goede en snelle service van Appelhoes.nl

In het begin inderdaad vrij krapjes, maar na een aantal keren gebruikt te hebben zit 'ie als gegoten!
Heb een zwarte en kan 'm iedereen aanbevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Laatst online: 18-09-2019
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:15:
[afbeelding]
Rugzak voor laptop en camera. Perfect voor mij
welke tas is dit?

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Afbeeldingslocatie: http://area61.nl/pics/albums/userpics/10001/1~36.jpg

Afbeeldingslocatie: http://area61.nl/pics/albums/userpics/10001/2~35.jpg
Mijne was ondertussen ook binnen, erg fijn ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nalufrank
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-08 20:54
Heb deze hoes hier al eens voorbij zien komen op de eerste paar pagina's.. misschien voor mensen die er naar op zoek zijn? ;)

Prijs: € 12,50
Verzendkosten: € 2,20 (Binnen Nederland)

Afbeeldingslocatie: http://img.auctiva.com/imgdata/1/2/2/9/3/7/6/webimg/276783993_tp.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door nalufrank op 21-01-2011 13:01 ]

Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:29
Die hoes heb ik ook, maar dan voor 1 euro 39 cent van ebay. Dit soort dingen zijn per definitie goedkoper op ebay of dealextreme, omdat de verkoper ze daar ook weg heeft, en waarom niet de marktplaatsverkoper uit de vergelijking kicken en zelf kopen?

Die hoes is kwalitatief redelijk. Materiaal is van dat memory foam, randje prima, de apple is een stickerachtig iets maar blijft wel zitten (zit zo'n doorzichtig randje aan de randen van het logo). Pasvorm prima, maar het memory foam wordt dunner op drukpunten, dus aan de randen enzo.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi heren en dames in het transport topic.

Ik ben eigenlijk al 4 weken op zoek naar een fatsoenlijke tas die aan de volgende eisen voldoet.

1. Kan hetvolgende meenemen:
1x MBA 13" (in Foofbag hoes)
1x iPad (also in Foofbag hoes)
1x Magsafe charger + 2x 30 pins cable
+/- ruimte voor 1 boek van ca 500 blz A4. + enkele items schrijfgerei.

Leder (niet glad, beetje uuhm.. "rugged" zie: http://static.divinetrash...t/I/M/IMG_0520-big_17.jpg)

Max 250 euro.

Iemand suggesties?

also
http://www.google.co.uk/s...ei=WY45TavCMZK1hAeE8ZyyCg

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2011 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:57
FiXeR.nl schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:10:
Binnenkort moet ik weer naar school dus heb ik een goede tas nodig.

Het is een Converse geworden.
[afbeelding]

Samen met een CushCase:
[afbeelding]
[afbeelding]

Die ik overigens niet via Etsy heb gekocht maar in de eBay store van CushCase waar uitverkoop was.
http://stores.ebay.nl/CushCase?_rdc=1
Kan je eens laten zien hoe die tas er uitziet als ie gedragen wordt. Want dat is nergens te vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:21
Ik zie op de foto's van de ColaSac op appelhoes.nl (http://www.appelhoes.nl/W...ColcaSac-Hannakapiai.html) dat er een dikkere (oudere?) Macbook Air in zit. Past de dunne nieuwere er dan ook perfect in, of zit deze dan wat losjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman_Pat
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 15:23
kx22 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:36:

Iemand ideeën?
Kijk anders eens bij http://www.draagdesign.nl. Leuke slanke tassen en rugzak. Enne nederlands design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
Reckoner schreef op zondag 30 januari 2011 @ 22:35:
Ik zie op de foto's van de ColaSac op appelhoes.nl (http://www.appelhoes.nl/W...ColcaSac-Hannakapiai.html) dat er een dikkere (oudere?) Macbook Air in zit. Past de dunne nieuwere er dan ook perfect in, of zit deze dan wat losjes?
Ik heb in december ook een Colcasac gehaald voor de nieuwe 13" MB Air en hij zit zeker niet losjes. In het begin zit hij zelfs nog wat te strak en schuift hij er wat stroefjes in.
Na een tijdje is hij wat opgerekt en past hij er perfect in.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwb
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-02 16:33
mijn nieuwe tas voor mijn 17" er :D
Afbeeldingslocatie: http://media.freitag.ch/000000774806/000000774806_7_0_L.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Die FREITAG tassen zijn echt te gek! Heb inmiddels al 2 tassen en 1 laptop sleeve. Afgelopen zomer was ik in hun flagship store in Zürich. Echt een aanrader om eens heen te gaan, de mensen achter het product zijn ook echt cool. 8)

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwb
Het wordt mijn eerste tas van hun, ben zeer benieuwd
je hoort dat ze echt super lang mee moeten gaan :)

[ Voor 33% gewijzigd door djwb op 02-02-2011 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Ja, schrik niet als de tas stinkt als een malle. :9 Staat ook in het boekje wat je erbij krijgt. Bij mij heeft het twee weken geduurd eer die stank eruit was. De tas die ik in hun flagship store kocht stonk trouwens niet.

Het is ook gaaf dat elk exemplaar uniek is. En hier in Nederland heb ik er nog weinig mensen met zien lopen. Toen ik in Zwitserland was zag ik er zowat elke student mee.

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwb
dat elke tas uniek is vond ik ook tof, op de site veranderd het aanbod ook veel, wat kiezen wel moeilijk maakte ;)

ook heb ik wel even tegen de prijs aangehikt, maar omdat hij zo lang mee gaat kan ik er mee leven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman_Pat
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 15:23
Gisteren heb ik een tas van Kultbag besteld.

Ook ik hikte even tegen de prijs aan (net als djwb bij zijn Freitag). Maar je hebt wel een vrij unieke en duurzame tas.

zie hier de pics...

Afbeeldingslocatie: http://i150.photobucket.com/albums/s82/f650csRider/Kultbag/913ebfc0.jpg

indeling:
Afbeeldingslocatie: http://i150.photobucket.com/albums/s82/f650csRider/Kultbag/86100eda.jpg

en in hoogte verstelbaar
Afbeeldingslocatie: http://i150.photobucket.com/albums/s82/f650csRider/Kultbag/7e864d03.jpg

Nu alleen nog een mooie sleeve erbij en dan ben ik helemaal klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.chromebagsstore.com/bags.html

hebben ze ook mooi spul..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit ook te kijken naar een leuke schoudertas, voor me Macbook Pro 17 inch die ik in mei ga kopen. Ik neem er denk ik een van FREITAG, alleen is het echt lastig welke dit moet gaan worden. Iemand die misschien een schoudertas heeft van FREITAG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwb
de enige tas van freitag waarin de 17" past is de f48 hazard, maar dat is een rugtas. Die andere zijn allemaal voor 15"als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dat zou kloppen is dat best jammer. Ik was al aan het kijken naar de F13 Topcat. Dit is een groot formaat, dus dacht ik dat deze geschikt was voor 17 inch modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Ik heb mijn 15" regelmatig in een schoudertas, maar dat is een gegarandeerde rugpijn. Wil niet weten hoe het voelt om een 17" aan 1 schouder te hebben hangen lange tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
ik ben voor mijn 13inch air opzoek naar een sleeve. Nu is mijn oog gevallen op een ColaSac.
Echter vraag ik me af in hoeverre de binnenkant vezels gaat overdragen aan mijn mac.

iemand die hier iets nuttigs over kan zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bodysnatched
  • Laatst online: 09:52
steffex schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 10:21:
ik ben voor mijn 13inch air opzoek naar een sleeve. Nu is mijn oog gevallen op een ColaSac.
Echter vraag ik me af in hoeverre de binnenkant vezels gaat overdragen aan mijn mac.

iemand die hier iets nuttigs over kan zeggen?
Ik neem aan dat je de Colcasac bedoelt :P Ik heb zelf een Colcasac voor mijn MBP. Gebruik hem nu circa 10 maanden bijna dagelijks. Totaal geen last van vezels of pluisjes die loslaten. Ben er erg tevreden over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djwb schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 07:56:
de enige tas van freitag waarin de 17" past is de f48 hazard, maar dat is een rugtas. Die andere zijn allemaal voor 15"als ik het goed heb.
Je hebt inderdaad gelijk. Heb ze net even een e-mail gestuurd hierover en ik kreeg de volgende reactie:

To carry proper an 17° MacBook we have the HAZZARD.
The HAZZARD is a backpack and you find it in our online shop.

Ik ga eerst kijken naar Kultbag, mocht daar ook niets leuks tussen zitten dan ga ik voor de hazard.

Edit:
Net even gekeken, en je kan volgens de info op de site alleen kiezen voor de tractor-trailer of AucklandXL. En dat is niet wat ik zoek, helaas.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2011 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
Bodysnatched schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 10:30:
[...]

Ik neem aan dat je de Colcasac bedoelt :P Ik heb zelf een Colcasac voor mijn MBP. Gebruik hem nu circa 10 maanden bijna dagelijks. Totaal geen last van vezels of pluisjes die loslaten. Ben er erg tevreden over!
ja die bedoelde ik ;)

Heb mijn oog namelijk op deze laten vallen:
Afbeeldingslocatie: http://7181.static.securearea.eu/Global/Files/ProductPhotos/Large/5377750.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bodysnatched
  • Laatst online: 09:52
Dat is exact dezelfde als ik zelf heb. Als het uiterlijk je aanspreekt, dan is het zeker een goede keuze! Op de foto ziet hij er wat rommelig uit trouwens (zal ook wel door de lader in het voorvakje komen), in het echt is hij toch wel iets netter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook van plan om de ColcaSac Unitah te gaan kopen. Ziet er inderdaad mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwb
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 11:25:
[...]

Je hebt inderdaad gelijk. Heb ze net even een e-mail gestuurd hierover en ik kreeg de volgende reactie:

To carry proper an 17° MacBook we have the HAZZARD.
The HAZZARD is a backpack and you find it in our online shop.

Ik ga eerst kijken naar Kultbag, mocht daar ook niets leuks tussen zitten dan ga ik voor de hazard.

Edit:
Net even gekeken, en je kan volgens de info op de site alleen kiezen voor de tractor-trailer of AucklandXL. En dat is niet wat ik zoek, helaas.
ben erg tevreden over mijn hazzard, mooie tas en op de zijkant zit ook nog een handvat als je de tas met de hand wil dragen. de "hengsels" kan je ook opbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 12:29:
Ik ben ook van plan om de ColcaSac Unitah te gaan kopen. Ziet er inderdaad mooi uit.
heb hem besteld, zal hier snel mijn bevindingen plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steffex schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:00:
[...]heb hem besteld, zal hier snel mijn bevindingen plaatsen!
Ik ben van plan deze sleeve pas over een maandje of 2 te gaan kopen. Tenzij er dan wellicht weer een een nieuwe collectie uit is. Dan kijk ik eerst naar de nieuwe collectie.

Momenteel heb ik er een die ik in 2009 heb gekocht, vraag me niet naar de naam van het model, die weet ik niet uit me hoofd. Behalve dat het een sleeve van ColcaSac is. :P

Ben benieuwd naar je bevindingen.
djwb schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:19:
[...]en op de zijkant zit ook nog een handvat als je de tas met de hand wil dragen. de "hengsels" kan je ook opbergen.
Aha kijk, dat wist ik nog niet. Dat is ook zeer handig. :) Hij is inderdaad aan de prijs, maar je krijgt er wel wat voor terug. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2011 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het maar verantwoord doordat de computer die er in gaat 2000+ is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Laatst online: 07-09 17:54
steffex schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:00:
[...]

heb hem besteld, zal hier snel mijn bevindingen plaatsen!
Ik heb deze sleeve afgelopen weekend ook besteld voor mijn MBP die dinsdag binnen is gekomen. (15")
Sleeve ziet erg erg goed, mooi en leuk uit! Beschermen doet hij volgens mij zoals elke sleeve. Ik heb voor deze sleeve gekozen omdat deze geen rist heeft, maar een opening aan de (korte) zijkant met klittenband sluiting. Het enige wat wat 'minder' is is dat hij wel erg strak om mijn macbook past. het is dus vrij lastig om hem er in en er uit te schuiven. Ik denk dat dit nog wel wat rekt na wat gebruik. Het 'zakje' voorop is ook wel heel klein, en daar gaat een magsafe echt maar net in, zonder stekker adapter.

Verder prima sleeve!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:35:
Ik heb het maar verantwoord doordat de computer die er in gaat 2000+ is ;)
Zo denk ik er ook over. Dan is een goede bescherming een must als je het mij vraagt. En hij krijgt het ook niet koud. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
Igor92 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 21:24:
[...]

Ik heb deze sleeve afgelopen weekend ook besteld voor mijn MBP die dinsdag binnen is gekomen. (15")
Sleeve ziet erg erg goed, mooi en leuk uit! Beschermen doet hij volgens mij zoals elke sleeve. Ik heb voor deze sleeve gekozen omdat deze geen rist heeft, maar een opening aan de (korte) zijkant met klittenband sluiting. Het enige wat wat 'minder' is is dat hij wel erg strak om mijn macbook past. het is dus vrij lastig om hem er in en er uit te schuiven. Ik denk dat dit nog wel wat rekt na wat gebruik. Het 'zakje' voorop is ook wel heel klein, en daar gaat een magsafe echt maar net in, zonder stekker adapter.

Verder prima sleeve!
Goed om te weten. Ben benieuwd hoe de air versie is. die heeft gelukkig ook een kleinere magsafe adapter :)
Hij wordt vandaag bezorgd, dus zal vanavond eens kijken en wat foto's maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
In het begin was mijn Colcasac ook aardig strak rondom mijn Air, maar dit rekt natuurlijk nog op gelukkig.
Het zakje voorop is wel oke naar mijn mening. Mijn magsafe adapter van de Air en een Magic Mouse gaan er toch wel in.
Maar het is allemaal handmade dus het kan zijn dat het ene zakje net wat groter is dan de andere.
Die van mijn broertje bijvoorbeeld is wat groter dan die van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
Zojuist mijn Colcasac ontvangen... moet zeggen dat ie er nu erg strak omheen gaat. Qua bescherming heb ik zo nog mijn twijfels, aangezien de randen van mijn Air niet echt beschermd zijn door de stof, alleen de grote vlakken... Tegen krassen e.d. zal die prima gaan beschermen, maar tegen stoten weet ik het zo net nog niet.

Ik ga het even aanzien, anders gaat ie richting de V&A...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

kun je wat foto;s plaatsen? :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Filipek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-03-2022
Iemand ervaringen met de Booq Viper voor de Macbook Pro 13" ? Zo ja, hoeveel speling zit er tussen de MBP en de case?? Ik heb namelijjk ook al een hardleren case op m'n MBP, maar wilde nog voor extra bescherming tijdens het reizen een Booq Viper kopen, want ik lees op verschillende sites positieve reacties over deze case, en hij ziet er zeer degelijk uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Laatst online: 10-09 13:35
Heb zelf de Bag of Holding van Think Geek waar ik mn 15" MBP in meeneem.
Ruimte zat in het vak voor de MBP en nog andere spullen zoals externe schijf, cd map, wat kabels etc.
http://www.thinkgeek.com/computing/bags/aaa5/

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:39
Beschermen jullie je magic mouse (in het geval je die hebt en meeneemt)?
Stop die nu in een apart vak in mn tas, maar een hoesje eromheen is denk net wat beter (of overdreven)?

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
Ja dat kan ik 8) alles is klikbaar...

hier ligt de air precies voor de opening... je kunt goed zien dat het krapjes gaat worden!
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/91978/colcasac/thumbs/IMG_0264_thumb.jpg

Als je goed kijkt zie je al dat ie er niet recht in gaat...
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/91978/colcasac/thumbs/IMG_0265_thumb.jpg

Hier is goed te zien dat de air niet recht in de hoes zit...
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/91978/colcasac/thumbs/IMG_0266_thumb.jpg

Met de hoes dicht, goed te zien dat de naad van de colcasac de boosdoener is... 8)7
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/91978/colcasac/thumbs/IMG_0270_thumb.jpg

Een kijkje aan de binnenkant, de stof is naar binnen toe vastgenaaid, de air moet hier dus overheen of onderdoor...
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/91978/colcasac/thumbs/IMG_0271_thumb.jpg

Ik ga het nog even aankijken... moet morgen toch naar de locale APR, misschien hebben ze daar nog iets anders wat ik kan proberen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Nu online
Die Colcasac is wel een mooie waar kan je die het best en goedkoopst halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njiwedu0b
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:16
Ah steffex jammer dat het nu even een tegenvaller is. Wellicht dat het na wat rek en strek oefeningen met het schaap. Hij iets groter wordt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

tweakG5 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 20:54:
Die Colcasac is wel een mooie waar kan je die het best en goedkoopst halen?
Goedkoopst weet ik niet, maar wel snel en betrouwbaar: http://www.appelhoes.nl/

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
steffex schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 20:50:
[...]

Ja dat kan ik 8) alles is klikbaar...

hier ligt de air precies voor de opening... je kunt goed zien dat het krapjes gaat worden!
[afbeelding]

Als je goed kijkt zie je al dat ie er niet recht in gaat...
[afbeelding]

Hier is goed te zien dat de air niet recht in de hoes zit...
[afbeelding]

Met de hoes dicht, goed te zien dat de naad van de colcasac de boosdoener is... 8)7
[afbeelding]

Een kijkje aan de binnenkant, de stof is naar binnen toe vastgenaaid, de air moet hier dus overheen of onderdoor...
[afbeelding]

Ik ga het nog even aankijken... moet morgen toch naar de locale APR, misschien hebben ze daar nog iets anders wat ik kan proberen... :P
Die naad is wel wat jammer inderdaad, bij mij ging hij er in het begin ook niet recht in en moest ik de naad dus steeds er overheen/onderdoor leggen.

Na een tijdje rekt dit wat op en gaat hij er al een heel stuk rechter in. Die naad geeft hem wel een bepaalde stevigheid maar had het liever wat anders gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:18
Ik neem mijn 13 inch elke keer mee als ik ga werken. Ik heb zelf een MacBook Pro gehaald omdat MediaMarkt een BTW actie had, Ik een laptop nodig had en een Mac wou. Zelf vind ik werken op een Mac perfect. Het gaat snel, geen problemen en is de uiterlijk van mijn laptop veel mooier.
Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.