Wat is mis zijn de trolleys. Is er niemand die een MBP 17" in een trolley vervoerd en waar deze ook nog aan de voorwaarden voldoet om mee te mogen nemen als handbagage in een vliegtuig,(max afmeting 55x35x25cm).
Ik doe het met een grumpler "sir gimp 13"" sleeve:

Werkt gewoon prima
En het grijs is niet echt hip, maar wel lekker neutraal (Minder jatbaar, professioneler overkomen etc).
Ik vind die colcasac dingetjes een beetje apart moet ik eerlijk zeggen, gewoon een half schaapje ˆˆ. maar ze zullen inderdaad wel lekker koelen en klappen opvangen.
Edit:
Overigens gaat de sleeve weer in deze tas, waar ook niemand iets uit wil jatten vanwege zijn brugpieper imago
.

Werkt gewoon prima
En het grijs is niet echt hip, maar wel lekker neutraal (Minder jatbaar, professioneler overkomen etc).
Ik vind die colcasac dingetjes een beetje apart moet ik eerlijk zeggen, gewoon een half schaapje ˆˆ. maar ze zullen inderdaad wel lekker koelen en klappen opvangen.
Edit:
Overigens gaat de sleeve weer in deze tas, waar ook niemand iets uit wil jatten vanwege zijn brugpieper imago

[ Voor 15% gewijzigd door Eduardboon op 21-07-2010 17:01 ]
Morgen maar is een ColcaSac bestellen. Ziet er zeer mooi uit! iemand anders ervaring bij appelhoes.nl?
Anoniem: 269758
Jup, heb maandag zelf m'n colsasac binnen gekregen. Had hem de woensdag ervoor besteld(met vooruit betalen) en ik woon in België.
Vind het zeer goede service, snel en duidelijk.
Vind het zeer goede service, snel en duidelijk.
Bestelt! Hopelijk is hij er morgen en maak ik gelijk even een fototje 
Iemand nog interrese in mijn oude zeer goedverzorgende sleeve(A)? V&A aangeboden: LArobe be.ez Sleeve 13"

Iemand nog interrese in mijn oude zeer goedverzorgende sleeve(A)? V&A aangeboden: LArobe be.ez Sleeve 13"
[ Voor 58% gewijzigd door s1ck op 23-07-2010 17:20 ]
Bij mij kwam hij gewoon de volgende dag binnen. Vrijdag besteld, zaterdags binnen
Prima service dus!
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Zozo! daar hebben we hem dan, the almighty ColcaSac! Zeer mooi product en voelt lekker zacht aan 

Edit: Thumbnails gemaakt. klik voor groter uiteraard!

Edit: Thumbnails gemaakt. klik voor groter uiteraard!
[ Voor 72% gewijzigd door s1ck op 24-07-2010 13:06 ]
Anoniem: 293659
Heeft er iemand ervaring met de crumpler mood smuggler of silver toy? Ze zien er erg tof uit, dus ik dacht misschien alvast bestellen voor mijn nieuwe MBP 15". Biedt zo'n tas genoeg beschrming? Of kan ik er beter ook nog een sleeve bij kopen?
Hmm, vandaag een vriend van me die een tas had gekocht in februari, maar enorm handig. Ik zoek bij nader inzien misschien wel zoiets.

Een tas met een appart laptopvak, een soort van organizer vak (voor pennen, paspoort, agenda etc) en een appart groter vak waar je bijv. kleding in kan doen.
Iemand die een tas weet met zoiets?

Een tas met een appart laptopvak, een soort van organizer vak (voor pennen, paspoort, agenda etc) en een appart groter vak waar je bijv. kleding in kan doen.
Iemand die een tas weet met zoiets?
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Al een tijdje bezit van de Knomo Lincoln (Slim) bag.
http://www.knomobags.com/...ags/15-inch/lincoln.html/
Te gekke design! Alleen jammer van dat er maar een ruimte is voor wat eventuele benodigdheden zoals accuoplader & muis.
http://www.knomobags.com/...ags/15-inch/lincoln.html/
Te gekke design! Alleen jammer van dat er maar een ruimte is voor wat eventuele benodigdheden zoals accuoplader & muis.
Heb ze wel gezien, maar niets dat groot genoeg is en minder dan 100 euro... ik zoek ook iets zonder flap zeg maar, dat vind ik irritant..azt33 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 22:20:
Heb je bij Knomo gekeken?
http://www.knomobags.com/eu/men/laptop-bags/15-inch/
Anoniem: 363338
Misschien bevalt deze je wel. Lijkt op het voorbeeld dat je eerder gaf. Hij is alleen aardig aan de prijs.Scr33x0r schreef op zondag 25 juli 2010 @ 01:07:
[...]
Heb ze wel gezien, maar niets dat groot genoeg is en minder dan 100 euro... ik zoek ook iets zonder flap zeg maar, dat vind ik irritant..
Crumpler Gentleman Farmer
Crumpler is me allemaal eigenlijk net wat te hip.. ik wil gewoon een zakelijke reistas met een laptop vak 
Ach, misschien maar eens gewoon een lokale tassenboer binnenlopen en kijken wat ze hebben..
Ach, misschien maar eens gewoon een lokale tassenboer binnenlopen en kijken wat ze hebben..
Anoniem: 61754
Mijn MBPro 15,4 neem ik altijd mee in deze Castelijn en Beerens tas. Geweldige kwaliteit en een tijdloos zakelijk uiterlijk. Ook zit er een makkelijke sleeve in voor de MBPro.

Ik heb per abuis ook een 13" model gekocht welke tegen een goede aanbieding verkocht wordt, deze is nog helemaal nieuw en inclusief sleeve en schouderband, ook in de kleur bruin.

Ik heb per abuis ook een 13" model gekocht welke tegen een goede aanbieding verkocht wordt, deze is nog helemaal nieuw en inclusief sleeve en schouderband, ook in de kleur bruin.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 61754 op 27-07-2010 14:47 ]
Vandaag mijn Colcasacs ontvangen, eentje voor de Macbook Pro 13" en eentje voor de iPad:)
PS: besteld bij Appelhoes.nl

Iemand ervaring met de Elecom ZeroShock Compact 15,4"?

Anoniem: 8083
Weet iemand waar de Incase Sleeve Plus (15") te koop is?
http://www.goincase.com/p...prene-sleeve-plus-cl57416
De winkels die ik bezocht hebben verkopen nog de 'oude' (Incase Sleeve)
http://www.goincase.com/p...prene-sleeve-plus-cl57416
De winkels die ik bezocht hebben verkopen nog de 'oude' (Incase Sleeve)
Mooi dingetje, doet me alleen denken aan die Uggsrbrouwers123 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:51:
Vandaag mijn Colcasacs ontvangen, eentje voor de Macbook Pro 13" en eentje voor de iPad:)
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb een simpele hoes gekocht voor mijn 15" Macbook Pro, op advies van mijn telefonische Apple-hulpje:

Anoniem: 323791
Leuk en grappig want ik gebruik al jaren deze.Anoniem: 61754 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:44:
Mijn MBPro 15,4 neem ik altijd mee in deze Castelijn en Beerens tas. Geweldige kwaliteit en een tijdloos zakelijk uiterlijk. Ook zit er een makkelijke sleeve in voor de MBPro.
[afbeelding]
Zo te zien hebben wij beiden een aparte smaak en gaan wij voor die extra kwaliteit en zakelijkheid.
Anoniem: 61754
Ook een hele mooie tas, alleen iets te "stoer" voor mijn werk. Ik gebrijk mijn laptop idd voornamelijk in een zakelijke omgeving (financieel) en vind dit gewoon een simpel maar tijdloos design. Bovendien is de bijgeleverde sleeve erg makkelijk en heb je genoeg vakken voor papieren en accessoires... Zat wel te twijfelen tussen zwart en bruin, maar toch voor bruin gekozen omdat dat juist mooier wordt als het verweerd en zwart juist lelijker...Anoniem: 323791 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 00:05:
[...]
Leuk en grappig want ik gebruik al jaren deze.
Zo te zien hebben wij beiden een aparte smaak en gaan wij voor die extra kwaliteit en zakelijkheid.
Ik bestelde in belgie bij collishop een Hedgren Idolize. Degelijke tas met ruimte voor nog wat cursussen aan één kant en aan de andere kant plaats voor de macbook 15'' en de accesoires zoals muis en oplader.
Zeker een aanrader. Degelijk en genoeg plaats voor andere spullen. Neutraal in het zwart en niet schreeuwend " hier zit een macbook in"
Zeker een aanrader. Degelijk en genoeg plaats voor andere spullen. Neutraal in het zwart en niet schreeuwend " hier zit een macbook in"

Ook maar zo'n ColcaSac in bestelling gezet!
Die donderblauwe
lijkt beetje op denim , i like
Die donderblauwe
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Anoniem: 233239
Ik heb onlangs deze tas besteld, de Medium Wide Leather Satchel.

Als het goed is komt hij deze week bij me aan uit Engeland/Schotland. In totaal heeft het me 82 euro nogwat gekost:-)

Als het goed is komt hij deze week bij me aan uit Engeland/Schotland. In totaal heeft het me 82 euro nogwat gekost:-)
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 233239 op 21-08-2010 11:33 ]
Anoniem: 56775
@Jensie: Mooi tas, en ook nog een redelijke prijs. Hoor graag of hij bevalt, en waar je hem vandaan hebt
Ik heb van het weekend ook een ugly divorce gekocht.CoDe-ReD schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 11:39:
[...]
Ik heb zelf vorige week een Ugly Divorce gekocht. Kan 'm maar op één manier omschrijven: de beste tas die ik ooit in m'n handen heb gehad, zonder twijfel. Stevig, degelijk, en enorm veel ruimte! Zo heb ik vandaag allemaal bij:
15" Unibody MBP, MBP adapter, wireless muis, muismatje, zonnebril koker, portable 2,5" harddisk in hardcase hoes, LaCie harddisk, flesje coca cola, en nog wat andere rommel (pennen, kladblok, etc.), en nog had ik genoeg ruimte over voor één of twee extra boeken.
Owja en de tas is tevens te gebruiken als rugtas: één klipje vastmaken en hij kan mooi achter op je rug. Ik zal binnenkort eens wat pics nemen.
Gebroken wit met zwart. Heerlijke tas. mbp past perfect.
Mis wel een vak wat snel te bereiken is, zonder de flap open te maken.
Nu hopen dat hij niet vies wordt
Ik ben van plan de [url="http://http://www.laptopverpakking.nl/booq-taipan-shadow-s-black.html"]Booq Taipan S Shadow Black[/url] te bestellen voor mijn 13" MBP.
Iemand hier ervaring mee?
Iemand hier ervaring mee?
Vandaag colcasac gekregen voor mn verjaardag, weet nog niet of ik hem hou of hem terugstuur, met die sleeve past bij niet meer in mijn tas.. dus zoek misschien wel wat dunners..
Kan je misschien foto's van je Colasac plaatsen ?Scr33x0r schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:48:
Vandaag colcasac gekregen voor mn verjaardag, weet nog niet of ik hem hou of hem terugstuur, met die sleeve past bij niet meer in mijn tas.. dus zoek misschien wel wat dunners..
Ik zit namelijk te twijfelen of ik hem wel of niet ga kopen.
Hmm foto's plaatsen wordt nu ff lastig, zal morgen wel even kijken.. Hij pas wel perfect trouwens, alleen het zakje erop kan alleen de adapter en een kabeltje in, meer wordt lastig. Ook de magsafe moet erin zonder geaarde stekker, dat past ook niet echt.. Voor de rest wel heel mooi ding, maar voor foto's kan je beter ff op appelhoes.nl kijken, ik heb slechts de camera van een iphone 3gs..
Anoniem: 323791
Weet iemand ( sorry als het het verkeerde subforum is) of er een fraaie Apple laptop tas is voor een 17 inch MBP?
zo ja, linkjes?
zo ja, linkjes?
Nee, dat weet niemand, want dit hele topic gaat niet over sleeves en tassen. Of wacht...

[ Voor 20% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 31-08-2010 20:01 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Anoniem: 56775
Is hij inmiddels aangekomen? ben benieuwd naar de kwaliteit, of je laptop goed past en bij welke webshop je besteld hebt (neem aan http://www.scaramangashop.co.uk/)Anoniem: 233239 schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:32:
Ik heb onlangs deze tas besteld, de Medium Wide Leather Satchel.
[afbeelding]
Ik heb enkele dagen geleden de Crumpler Cheesy Disco ontvangen,
Crumpler Cheesy Disco: (€ 99,99)
YouTube: Crumpler Cheesy Disco Laptop Mac Bag inside out
Ik heb de zwarte variant gekozen, mocht er iemand interesse hebben in foto's dan is dit geen probleem
Crumpler Cheesy Disco: (€ 99,99)
YouTube: Crumpler Cheesy Disco Laptop Mac Bag inside out
Ik heb de zwarte variant gekozen, mocht er iemand interesse hebben in foto's dan is dit geen probleem
Ik ben op zoek naar een 15 inch tas. Liefst zwart zodat hij representatief is. Daarnaast moet er nog een ander vak zijn waar 1/2 boeken in kunnen + archiefmap. Iemand tips?
www.kabeldirect.nl - Dé webwinkel voor al uw kabels en accessoires
Je zou even een kijkje kunnen nemen in dit topic.evanwenkop schreef op woensdag 01 september 2010 @ 00:01:
Ik ben op zoek naar een 15 inch tas. Liefst zwart zodat hij representatief is. Daarnaast moet er nog een ander vak zijn waar 1/2 boeken in kunnen + archiefmap. Iemand tips?

MacBook Pro M1 (2021) Mac Mini (2011) iPhone 12 Pro
Misschien zijn de COTEetCIEL tassen iets voor je?evanwenkop schreef op woensdag 01 september 2010 @ 00:01:
Hebt ze ook in het grijs en bruin.

kijk eens 2 pagina's terug....idutcher schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:49:
[...]
Kan je misschien foto's van je Colasac plaatsen ?
Ik zit namelijk te twijfelen of ik hem wel of niet ga kopen.
Prulleman in "[Transport] Neem je Macbook mee! - deel 2"
Sinds vandaag erg blij met de STM Scout Small voor mijn 13" MBP.
http://www.laptopverpakki...out-shouderbag-olive.html
In NL bijna nergens te koop (via de link hierboven, maar daar was-ie steeds uitverkocht). Uiteindelijk in UK geslaagd en nog goedkoper uit ook!
http://www.cka-net.com/acatalog/info_STMDP09671.html
(nb: er staat in de beschrijving bij dat het voor een 15" MBP is, maar hij is echt voor een 13". Voor de 15" MBP moet je een maatje groter hebben).
http://www.laptopverpakki...out-shouderbag-olive.html
In NL bijna nergens te koop (via de link hierboven, maar daar was-ie steeds uitverkocht). Uiteindelijk in UK geslaagd en nog goedkoper uit ook!
http://www.cka-net.com/acatalog/info_STMDP09671.html
(nb: er staat in de beschrijving bij dat het voor een 15" MBP is, maar hij is echt voor een 13". Voor de 15" MBP moet je een maatje groter hebben).

[ Voor 13% gewijzigd door joepert op 11-10-2010 16:57 ]
iemand een idee waar je van die doekjes kunt kopen voor op je toetsenbord? ik er vaak last van dat er nog vuiltjes op mijn toetsen liggen dat die op mijn scherm zitten.
Mijn oude MacBook 13" (en binnenkort m'n nieuwe MBP 13"
) heb ik altijd vervoerd in een foofbag sleeve (http://www.foofbag.com) 'black as night', 1e model met satin inner-lining.
Met foofbag erom past de MacBook daarna prima in een Freitag F17 Joe messenger bag (http://www.freitag.ch)
Dus Foofbag/Freitag is voor mij de ideale combi!
Met foofbag erom past de MacBook daarna prima in een Freitag F17 Joe messenger bag (http://www.freitag.ch)
Dus Foofbag/Freitag is voor mij de ideale combi!
heb ze van het weekend zien liggen bij macme in leeuwarden, neem aan dat ze deze dus bij alle authorized resellers verkopen (zoals macme en ifactors etx). Online moet ook niet zo moeilijk zijn..kipneck schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:51:
iemand een idee waar je van die doekjes kunt kopen voor op je toetsenbord? ik er vaak last van dat er nog vuiltjes op mijn toetsen liggen dat die op mijn scherm zitten.
iemand ervaring met de Incase Compact Backpack?
http://www.goincase.com/p.../compact-backpack-cl55312
http://www.goincase.com/p.../compact-backpack-cl55312
Had bij ColcaSac de vraag neergelegd of er een verschil is tussen de sleeves voor de 13" MBA en 13" MBP. Voor de liefhebbers, als het goed is krijgt appelhoes.nl volgende week ColcaSac sleeves voor de nieuwe MBA.
Yes, there is a difference in our sleeve sizes between the 13" MacBook Air and the regular 13" MacBook. Our sleeves fit snug, and feel a lot better when its the right size. Our reseller there (Appelhoes) will have the 13" MBA sized sleeves within a week, so you can wait and purchase it from them. Or you can get one now from us. Let me know if you have any other questions.
Thanks! Jared
If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA
Alle spullen voor het naaien van een sleeve, pics asap
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Zijn er ondertussen al wat meer ervaringen met Appelhoes.nl ?
Edit: Bedankt ScatmanJohn!
Edit: Bedankt ScatmanJohn!
[ Voor 34% gewijzigd door Awoodentree op 01-11-2010 23:18 ]
Kunnen BookBook bezitters mij vertellen of deze stevig genoeg is en tegen een stootje kan?
En heeft de MBP last van 'vrije beweging' in de case?
Zoek even op Crumpler the slipkipneck schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:51:
Nieuwe aanwinst voor mn 13inch MBA 

Booq Taipan skin S - Notebook sleeve - 13" - green, khaki (€27 via Ebay)

Booq Taipan skin S - Notebook sleeve - 13" - green, khaki (€27 via Ebay)

Hand gemaakt, bestaande uit vilt in combinatie met teddy beren stof.
Hier zit mn 11,6" MacBook air in plus m'n trackpad!
Hoe goed bedoelt ook, V&A mag niet via het forum. Je kunt wel een advertentie zetten op de frontpage.
[ Voor 15% gewijzigd door Hoedje op 20-11-2010 10:43 ]
Ik niet, mijn dank gaat uit naar m'n moeder! Maar tnx!
Bedoel je die hoes van leer en handgemaakt van 12 south?Bartaz schreef op maandag 01 november 2010 @ 22:07:
Kunnen BookBook bezitters mij vertellen of deze stevig genoeg is en tegen een stootje kan?
Als dat zo is dan kan ik je vertellen dat het kwalitatief top is. Je MBP zit er stevig in, geen speling. Er zit ook een aparte zak bij van een zachte stof. Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat naar mijn mening.
Grtn Tristal
iPhone 8 Plus iPad air 2
Heeft je moeder plannen om ze te verkopen? Vind het echt een coole sleeve!Toppe schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:18:
Ik niet, mijn dank gaat uit naar m'n moeder! Maar tnx!
iPhone 8 Plus iPad air 2
Dm gestuurdTristal schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 19:30:
[...]
Heeft je moeder plannen om ze te verkopen? Vind het echt een coole sleeve!
Morgen ook m'n iPad sleeve maken, heb al een goed idee in m'n hoofd! Pics asap
[ Voor 16% gewijzigd door Toppe op 02-11-2010 23:08 ]
Super, gelijk een Colcasac besteld bij Appelhoes voor mijn nieuwe Air. Thanks voor het melden.Antaresje schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:26:
Had bij ColcaSac de vraag neergelegd of er een verschil is tussen de sleeves voor de 13" MBA en 13" MBP. Voor de liefhebbers, als het goed is krijgt appelhoes.nl volgende week ColcaSac sleeves voor de nieuwe MBA.
[...]

*spam*
[ Voor 181% gewijzigd door Daedalus op 07-11-2010 22:44 ]
Vet! Ik ga voor de blauwe zwarte (blijkbaar) voor mijn 11,6" MBA. Ik zat al te wachten op een beetje leuke sleeve voor die. Morgen meteen even kijken of ik een blauwe Knomo Tokyo kan oppikken in Amsterdam en dan ben ik ready to go!rbrouwers123 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:51:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maaruh....jouw labeltje zit ergens anders dan de Colcasacs die op de site staan.......
Mooi dan bestel ik die gewoon! Vind het een stoere case en ik hou wel van dit soort ontwerpen die niet zijn wat ze lijkenTristal schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 19:28:
[...]
Bedoel je die hoes van leer en handgemaakt van 12 south?
Als dat zo is dan kan ik je vertellen dat het kwalitatief top is. Je MBP zit er stevig in, geen speling. Er zit ook een aparte zak bij van een zachte stof. Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat naar mijn mening.
Grtn Tristal
Thnx
Anoniem: 381814
Ik gebruik de Dakine Mission.
Lekker veel ruimte, laptop ruimte en zit goed bij mij. Kwam erachter dat de tas goed tegen water kan, de tas had een halve nacht in een plas water gestaan en niks was nat geworden van binnen.
Lekker veel ruimte, laptop ruimte en zit goed bij mij. Kwam erachter dat de tas goed tegen water kan, de tas had een halve nacht in een plas water gestaan en niks was nat geworden van binnen.
Heb de mijne vandaag binnengekregen, past echt helemaal goed, geen speling dus de MBA gaat er niet in schuiven.carfreak02 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:25:
[...]
Super, gelijk een Colcasac besteld bij Appelhoes voor mijn nieuwe Air. Thanks voor het melden.
[afbeelding]

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA
Ik krijg morgen de 11,6" Zagora binnen. Ben benieuwd en zal hier ook even laten weten hoe die van de 11,6" bevalt.Antaresje schreef op donderdag 04 november 2010 @ 22:07:
Heb de mijne vandaag binnengekregen, past echt helemaal goed, geen speling dus de MBA gaat er niet in schuiven.
[afbeelding]

Ik heb vandaag ook de Knomo Tokyo besteld via de Apple store. Bij normale winkels hadden ze hem nergens in de kleur die ik wil (tenminste niet de winkels die ik geprobeerd heb), dus dan maar een paar dagen wachten.....
Dit is een 15,4" tas, vandaar ook nog de aparte sleeve, maar ik ben specifiek voor deze tas gegaan omdat ik al een tijdje een nieuwe tas wil en ook nog wat andere spullen mee wil kunnen nemen in plaats van alleen mijn laptop. Een paar boeken en Moleskines enzo.

Anoniem: 109416
Hallo,
Ik ben op zoek naar een zo minimalistische sleeve als mogelijk voor mijn nieuwe MacBook Air 13".
Iemand suggesties?
Marco
Ik ben op zoek naar een zo minimalistische sleeve als mogelijk voor mijn nieuwe MacBook Air 13".
Iemand suggesties?
Marco
Zelf (laten) makenAnoniem: 109416 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 23:39:
Hallo,
Iemand suggesties?
Marco
Zojuist de ColcaSac Austin besteld voor mijn MacBook Air 13". Ben benieuwd! Ziet er uit alsof het goede bescherming geeft tijdens vervoer.
Ja deze "sleeve" is echt stevig genoeg....Bartaz schreef op maandag 01 november 2010 @ 22:07:
ook zit ie vast aan de bovenkanten van het scherm aan de de BookBook zodat ie vast blijft zitten inde BookBook
Nee ik heb in februari dit jaar mijn sleeve besteld en in mei pas ontvangenAnoniem: 365539 schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 14:25:
[...]
Hoe is de Service van Appelhoes.nl? Komt het een beetje snel aan?
Slecht op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.
Website ziet er wel gewoon clean strak en overzichtelijk uit! en werkt gewoon goed
Na bekend gemaakt dat hij leverbaar was binnen 2 dagen ontvangen.
Maar als iets nog niet leverbaar is, hoe kunnen zij het dan versturen? Begrijp ik goed dat toen hij wel weer leverbaar was dat je hem binnen twee dagen had?CKSotos schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:54:
[...]
Nee ik heb in februari dit jaar mijn sleeve besteld en in mei pas ontvangen
Website ziet er wel gewoon clean strak en overzichtelijk uit! en werkt gewoon goed
Een vriend van mij heeft er zijn iPhone 4 hoesje gekocht. De levering was volgens hem snel en hij had niks te klagen.
PS: ChristianK, waarom reageer je trouwens op een post van 13 juli ?
[ Voor 5% gewijzigd door Awoodentree op 05-11-2010 14:32 ]
Gisteren ook de Austin van Appelhoes ontvangen, binnen 24 uur geleverd dus daarover geen klachten. Verder is de maatvoering perfect. Ik ben tevreden.

[ Voor 20% gewijzigd door carfreak02 op 05-11-2010 14:56 ]
Heb een hele andere ervaring met appelhoes. Product stond op "deze week" of "einde week" leverbaar en na een paar hele snelle reacties op emails (bleek dat het shipment nog bij de douane stond) toch besteld en zelfde week nog geleverd met een voorafgaand berichtje dat ze binnen waren en verstuurd (niet een automatisch bericht).CKSotos schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:54:
[...]
Nee ik heb in februari dit jaar mijn sleeve besteld en in mei pas ontvangen
kortom ik was erg tevreden over de service
Heb de Knomo Tokyo Gray inmiddels ook binnen, erg fijne tas. Besteld via bestelgrafisch.nl (scheelde 20 euro), kleur was inderdaad ook niet op voorraad, maar bij de distributeur wel.zimbab schreef op donderdag 04 november 2010 @ 22:49:
[...]
Ik heb vandaag ook de Knomo Tokyo besteld via de Apple store. Bij normale winkels hadden ze hem nergens in de kleur die ik wil (tenminste niet de winkels die ik geprobeerd heb), dus dan maar een paar dagen wachten.....
//
Ik ben benieuwd! Jammer dat ik dat niet wist trouwens.....20 euro is 20 euro.man-o-script schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 12:27:
[...]
Heb de Knomo Tokyo Gray inmiddels ook binnen, erg fijne tas. Besteld via bestelgrafisch.nl (scheelde 20 euro), kleur was inderdaad ook niet op voorraad, maar bij de distributeur wel.
Ik ben trouwens helemaal niet enthousiast over de Colcasac.
1)

Zie het patroon van de stof. De Colcasac die ik kreeg heeft een visgraatmotief.
2)
Eh....bij mij zit aan alle kanten ruimte. Niet centimeters, maar toch zeker wel ongeveer één centimeter aan de zijkanten en dat voelt gewoon als veel. In de hoogte heb ik helemaal veel ruimte over.--It will fit your MacBook perfectly. This is probably more important than you think. A snug fit will make the sleeve + MacBook much more comfortable to carry, and also looks much better.
3)
Nou....die dondert er zonder problemen uit hoor.--A functional pocket that keeps your adapter in place. Worried that it will fall out? It won't.
Op de verpakking staat dat hij voor de 11" MBA is en hij is te klein voor de 13", dus van een mix-up zal geen sprake zijn. De dikte zou trouwens best wel eens geschikt kunnen zijn voor de 13" MacBook Pro, want daar heb ik echt veel ruimte over. Ik kan zonder moeite met mijn hand/arm helemaal de sleeve in als mijn MBA er ook al in zit.
Ik mag hopen dat dit een early-production failure is hoewel ik me afvraag hoe moeilijk het kan zijn om zo'n ding te maken. Is gewoon hetzelfde kunstje als ze normaal gesproken doen alleen met wat andere maten.
Maar goed.....ik zal Appelhoes even aanspreken en anders Colcasac zelf. Het ziet er gelukkig naar uit dat ze een goed aftersalesbeleid hebben.
Zojuist een Bookbook besteld. De zwarte (naja meer bruine) editie.

Ik hoop dat er een BookBook komt voor de nieuwe MBA's, in het bijzonder de 11.6"...
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Anoniem: 312445
Ik heb zelf Tucano Second Skin voor de MBA. Zit er netjes, en strak omheen.Anoniem: 109416 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 23:39:
Hallo,
Iemand suggesties?
Marco
Grappig, kreeg vandaag ook mijn 11" Colcasac binnen, en hij zit inderdaad vrij ruim (nu heb ik verder geen ervaring met sleeves maar toch...). Laat je even weten hoe ze bij Appelhoes reageren?zimbab schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 18:03:
[...]
Ik ben benieuwd! Jammer dat ik dat niet wist trouwens.....20 euro is 20 euro.
Ik ben trouwens helemaal niet enthousiast over de Colcasac.
1)
[afbeelding]
Zie het patroon van de stof. De Colcasac die ik kreeg heeft een visgraatmotief.
2)
[...]
Eh....bij mij zit aan alle kanten ruimte. Niet centimeters, maar toch zeker wel ongeveer één centimeter aan de zijkanten en dat voelt gewoon als veel. In de hoogte heb ik helemaal veel ruimte over.
3)
[...]
Nou....die dondert er zonder problemen uit hoor.![]()
Op de verpakking staat dat hij voor de 11" MBA is en hij is te klein voor de 13", dus van een mix-up zal geen sprake zijn. De dikte zou trouwens best wel eens geschikt kunnen zijn voor de 13" MacBook Pro, want daar heb ik echt veel ruimte over. Ik kan zonder moeite met mijn hand/arm helemaal de sleeve in als mijn MBA er ook al in zit.
Ik mag hopen dat dit een early-production failure is hoewel ik me afvraag hoe moeilijk het kan zijn om zo'n ding te maken. Is gewoon hetzelfde kunstje als ze normaal gesproken doen alleen met wat andere maten.
Maar goed.....ik zal Appelhoes even aanspreken en anders Colcasac zelf. Het ziet er gelukkig naar uit dat ze een goed aftersalesbeleid hebben.
Ik heb gisteren de ColcaSac voor de 13" MBA binnen gekregen en deze zit absoluut niet los. De MBA past er goed strak in!
ColcaSac voor de 13" MBP past prima, service van Appelhoes is ook prima (weekend besteld, dinsdag binnen) maar nu ik er een heb zou ik er persoonlijk zelf nooit meer een kopen. Prima als bescherming tegen krassen, maar de sleeve is toch veel minder beschermend dan andere sleeves die ik heb gezien. Natuurlijk, je moet niet met je laptop in sleeve gaan gooien, maar ik vind hem toch iets te weinig beschermend..
*spam*
[ Voor 96% gewijzigd door Daedalus op 07-11-2010 22:44 ]
Ik heb vandaag de sleeve geretourneerd. Verder niet vooraf een mailtje gestuurd, maar gewoon op de post gedaan met een brief van de reden(en) van retourzending, zoals op hun site vermeld staat. Ik ga er van uit dat ik restitutie van mijn geld kan krijgen aangezien dat ook het beleid van Colcasac zelf is.Mj2sL schreef op zondag 07 november 2010 @ 00:25:
[...]
Grappig, kreeg vandaag ook mijn 11" Colcasac binnen, en hij zit inderdaad vrij ruim (nu heb ik verder geen ervaring met sleeves maar toch...). Laat je even weten hoe ze bij Appelhoes reageren?
Ik heb mijn zinnen ondertussen ook al op een andere sleeve gezet, hoewel ik nog niet eens weet hoe die er exact uit gaan zien! Maar gezien de rest van haar productlijn heb ik er wel vertrouwen in.....
[ Voor 5% gewijzigd door zimbab op 08-11-2010 21:14 ]
Die Bookbook is ook wel erg netjes... Het brengt me echt aan het twijfelen of ik een Colsasac of een Bookbook bestel bij Appelhoes.nlBartaz schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 20:20:
Zojuist een Bookbook besteld. De zwarte (naja meer bruine) editie.
[afbeelding]
Ik verwacht hem morgen.Awoodentree schreef op maandag 08 november 2010 @ 22:49:
[...]
Die Bookbook is ook wel erg netjes... Het brengt me echt aan het twijfelen of ik een Colsasac of een Bookbook bestel bij Appelhoes.nl
Ik denk dat als je geen keuze kan maken je je wat dingen af moet vragen:
1. Ga ik hem echt alleen als sleeve gebruiken of als case?:
2. Als je het makkelijk vind om je case open te maken en je macbook erin te laten zitten, of wil je de case als verhoging gebruiken --> BookBook
3. Wil ik alleen iets wat beschermt? -->Colcasac
Ik heb de BookBook verkozen omdat ik hou van unieke designs ([sluikreclame]De BookBook word met de hand gemaakt en elke is dus uniek.[/sluikreclame]
En ik het makkelijk vind om de MBP in de case te laten zitten terwijl ik erop werk, of omdat ik de MBP graag op een verhoging zet.
Nu gaat mn macbook nog mee in een incase sleeve, en daarna in een nike rugtas. Maar heb een nieuwe tas besteld:
Filson 257

Waarschijnlijk komt het van binnen er ook zo uit te zien, want dat model apple notebook en analoog notebook heb ik ook
Waarom deze tas: Mooi, stevig, duurzaam, en practisch. nu kan ik tenminste wat kleding meenemen als ik elders blijf slapen, mn rugzak wordt dan snel overvol en 'bol'.
Daarnaast past het beter bij de rest van mn kleding.
Filson 257

Waarschijnlijk komt het van binnen er ook zo uit te zien, want dat model apple notebook en analoog notebook heb ik ook
Waarom deze tas: Mooi, stevig, duurzaam, en practisch. nu kan ik tenminste wat kleding meenemen als ik elders blijf slapen, mn rugzak wordt dan snel overvol en 'bol'.
Daarnaast past het beter bij de rest van mn kleding.
oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook
Cheap-ass schooltas met alle kabels los erin.
MBP 13" in deze sleeve:

In het motiefje rechtsondering
MBP 13" in deze sleeve:

In het motiefje rechtsondering

[X] Geschift | [_] Ongeschift
Zojuist de Bookbook binnen gehad!
Wat is dat een machtig mooi ding, stevig, geen speling en lekker zacht van binnen en ideaal om je mac op te zetten als verhoging!
Daarnaast vanmiddag m'n nieuwe MBP binnen gehad, mijn dag kan niet meer stuk!
Wat is dat een machtig mooi ding, stevig, geen speling en lekker zacht van binnen en ideaal om je mac op te zetten als verhoging!
Daarnaast vanmiddag m'n nieuwe MBP binnen gehad, mijn dag kan niet meer stuk!
De Colcasac is retour gegaan en ik kreeg zeer snel een e-mail van Appelhoes. Na wat e-mailverkeer is dat netjes opgelost. Ik heb alleen wel mijn geld retour gevraagd ipv een vervangend product. Dit kon.
Ik heb een paar dagen geleden ook mijn Knomo Tokyo binnen gekregen. Heel mooi chique dingetje! Ben ik erg blij mee. Voelt ook lekker stevig aan aan de buitenkant (sterke stof, sterk leer, sterke ritssluitingen etc.), aan de binnenkant vind ik het allemaal net iets minder, maar niets ernstig. Overall gezien een heel mooi ding. Ik zal kijken of ik binnenkort real-life pics kan plaatsen.
Voor mijn sleeve ga ik nu wachten op Byrd & Belle. Zij komt zeer binnenkort met de nieuwe MBA-sleeve. Ik heb haar sleeves nooit in het echt gezien, maar ik vind ze erg mooi (beetje in de stijl van Hard Graft) en heb er alle vertrouwen in. Koop ik er ook meteen één voor mijn iPod Touch en iPhone 4.
Dit is de reeds bestaande sleeve, de sleeve specifiek voor de MBA moet nog uitkomen, maar gezien de rest van haar collectie zal het design daar niet heel veel van afwijken denk ik. Plaatjes zijn klikbaar.

Voor de iPod Touch:

En nog een simpele voor de iPhone:
Ik heb een paar dagen geleden ook mijn Knomo Tokyo binnen gekregen. Heel mooi chique dingetje! Ben ik erg blij mee. Voelt ook lekker stevig aan aan de buitenkant (sterke stof, sterk leer, sterke ritssluitingen etc.), aan de binnenkant vind ik het allemaal net iets minder, maar niets ernstig. Overall gezien een heel mooi ding. Ik zal kijken of ik binnenkort real-life pics kan plaatsen.
Voor mijn sleeve ga ik nu wachten op Byrd & Belle. Zij komt zeer binnenkort met de nieuwe MBA-sleeve. Ik heb haar sleeves nooit in het echt gezien, maar ik vind ze erg mooi (beetje in de stijl van Hard Graft) en heb er alle vertrouwen in. Koop ik er ook meteen één voor mijn iPod Touch en iPhone 4.
Dit is de reeds bestaande sleeve, de sleeve specifiek voor de MBA moet nog uitkomen, maar gezien de rest van haar collectie zal het design daar niet heel veel van afwijken denk ik. Plaatjes zijn klikbaar.

Voor de iPod Touch:

En nog een simpele voor de iPhone:

Jammer dat er een htc wildfire in de hoes zit...
Waar zie jij een wildfire?
OT: Vind het hoesje met het bruine leren bandje erg leuk, totdat ik het totaal zag. $26 + $14 verzendkosten
OT: Vind het hoesje met het bruine leren bandje erg leuk, totdat ik het totaal zag. $26 + $14 verzendkosten

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Hoesje die omschreven word als iPod touch hoesje
Dat is een iPhone 3G(S)...
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Edit: je hebt gelijk
hij lijkt op de wildfire

[ Voor 81% gewijzigd door Toppe op 10-11-2010 23:27 ]
Wat is het praktisch nut van de discussie om welke devices het gaat? Immers dat het geen afbreuk aan de functionaliteit van de hoes.
Overigens vind ik het een mooie hoes voor een iPod Classic, * DaMarcus krijgt een koopmanie
Overigens vind ik het een mooie hoes voor een iPod Classic, * DaMarcus krijgt een koopmanie
kleine 200 eu inc verzenden vanuit de VS.Anoniem: 252740 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:08:
Mooie tas. Hoeveel kost zo'n tas? Zal wel een behoorlijk prijskaartje aanzitten.
Ze schijnen wel erg duurzaam te zijn dus de komende 10 jaar moet ie wel meegaan
oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook
Vanavond mijn bestelde MBA-sleeve ontvangen.
De sleeve die Toppe aanbiedt heeft z'n ma zelf gemaakt en ik moet zeggen dat hij er erg netjes uit ziet. Voelt kwalitatief ook goed aan en ik weet zeker dat ik nu iets origineels heb
Bedankt Toppe!
De sleeve die Toppe aanbiedt heeft z'n ma zelf gemaakt en ik moet zeggen dat hij er erg netjes uit ziet. Voelt kwalitatief ook goed aan en ik weet zeker dat ik nu iets origineels heb
Graag gedaan! Ben blij dat hij bevalt. Is het zakje groot genoeg?heuker schreef op donderdag 11 november 2010 @ 19:52:
Vanavond mijn bestelde MBA-sleeve ontvangen.
De sleeve die Toppe aanbiedt heeft z'n ma zelf gemaakt en ik moet zeggen dat hij er erg netjes uit ziet. Voelt kwalitatief ook goed aan en ik weet zeker dat ik nu iets origineels hebBedankt Toppe!
Plan changed.......zimbab schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:17:
Voor mijn sleeve ga ik nu wachten op Byrd & Belle. Zij komt zeer binnenkort met de nieuwe MBA-sleeve......
Ik heb even verder gezocht en kwam iets dichter bij huis soortgelijke sleeves tegen waarvan de 11" versie al beschikbaar is. Bovendien kwam de prijs ook wat lager uit.....60 euro inclusief verzendkosten voor de 11". De 13" is 5 euro duurder geloof ik. Onderstaande heb ik nu besteld.

Ook in andere afwerking(en) verkrijgbaar waaronder deze:

Zie hier voor de webshop: http://www.pack-smooch.com/
En voor mensen die naar wat aparte sleeves/ tassen op zoek zijn zie Etsy.com. Ook heel veel voor de 11" MacBook Air!
Jij veranderd wel vaak hè :d
Vind etsy wel duur. Daar bij komend dat een sleeve ook bescherming moet bieden, niet alleen tegen krassen...
Vind etsy wel duur. Daar bij komend dat een sleeve ook bescherming moet bieden, niet alleen tegen krassen...
Dit topic is gesloten.