Ovi maps kunnen mijn ....... kussen ik wil sygic.
Alle roddels en semi officiële uitspraken opgeteld verschijnt sygic eind februari.
volg Anna via twitter
http://twitter.com/sygicofficial
Even mijn mening over maemo 5 en 6 in samenhang met de n900
Als ik hier zo de berichtjes volg merk ik dat sommige leden niet helemaal happy zijn met hun telefoon werkend onder maemo 5.
Daarnaast uiten enkele leden hun twijfels over de duur van ondersteuning door Nokia voor maemo 5 door de geruchten van nieuwe toestellen van Nokia die draaien op maemo 6.
Alles goed en wel maar wat verwacht je eigenlijk van een gsm uit 2009?
Je hebt een pc waar je erg verwent bent met windows, apple, of linux.
daarnaast heb je een nu telefoon die naast bellen allerlei luxe pc-fratsen bezit en steeds meer dingen overneemt die eerst op de pc gedaan werden.
Goed jij aan de gang met die nieuwe phone met in je achterhoofd de iphone, android of weet ik wat voor een slimme gsm die nu te krijgen is.
Dan loop je ineens tegen een aantal zaken aan die in jouw ogen toch niet helemaal soepel lopen omdat die wel (tussen haakjes) goed lopen op die iphone, android, of een andere smartphone.
tenminste dat denk jij die allerlei luxe al zowiezo gewend was op je Windows-, apple- of linuxbak.
Daarnaast lees je ineens dat de opvolger van maemo 5 waarschijnlijk veel beter word.
Verdraaid heb ik daar net een smartphone aangeschaft en dit werkt niet goed en dat werkt niet goed.
Realiseer je dan wel dat er steeds meer functionaliteit in een steeds kleiner apparaat word gestopt en dat de weg naar een perfect werkend stuk communicatiemiddel nog erg lang is.
Hoe graag mensen ook vergelijken en bekritiseren je kunt eenvoudig niet Windows met Apple of Linux vergelijken, of met de n900 in je hand scheel naar een iphone, Android of andere aankomende smartphone gluren.
Ondanks zakelijke beslissingen die genomen worden bij bv Nokia brengen ze wel een telefoon op de markt die jouw leven weer een stuk aangenamer maakt met de intentie om deze te verbeteren en nadien nog betere modellen uit te brengen.
Dat men niet gelijk de perfecte smartphone uitvind die alles kan en een levensduur van 10 jaar heeft is het eenvoudige gevolg van de evolutie in onze kapitalistische maatschappij van vandaag de dag.
Kortom de n900 is niet perfect (ik ook niet) maar een verdraaid leuk apparaatje waarmee je ineens een aantal zaken in je leven kunt centraliseren.
Nokia krijgt daarvoor van mij een veer in hun ..........:)