Wat ik me nou al afvraag zolang ik hier kom: waarom hebben jullie in 's hemelsnaam jullie NAAM als nick, en dan in de ergste gevallen nog voor- EN achternaam?
Niet dat Captain Pervert alles is, maar er moeten toch leukere dingen te bedenken zijn?
Zeker in het geval van Floris, no offense, maar ik zag laatst weer een leukerd die jou wilde pesten... Maar in some way ben jij daar mede schuldig aan.
En net zag ik Wouter Tinus opduiken, simpelweg als 'WouterTinus.'
Ik durf niet eens te kijken wat voor nickname Hielko hier heeft...
Nog iets vreemds is, dat ik op de hoofdpagina mods zie als 'AcidBurn' en 'Diadem', maar die zie ik nooit posten. Zal wel aan mij liggen dan.
Anyway, leg eens uit? Misschien kunnen jullie mij ervan overtuigen dat het cool is als ik mij ArnaudSprenger zou noemen op GoT
Niet dat Captain Pervert alles is, maar er moeten toch leukere dingen te bedenken zijn?
Zeker in het geval van Floris, no offense, maar ik zag laatst weer een leukerd die jou wilde pesten... Maar in some way ben jij daar mede schuldig aan.
En net zag ik Wouter Tinus opduiken, simpelweg als 'WouterTinus.'
Ik durf niet eens te kijken wat voor nickname Hielko hier heeft...
Nog iets vreemds is, dat ik op de hoofdpagina mods zie als 'AcidBurn' en 'Diadem', maar die zie ik nooit posten. Zal wel aan mij liggen dan.
Anyway, leg eens uit? Misschien kunnen jullie mij ervan overtuigen dat het cool is als ik mij ArnaudSprenger zou noemen op GoT
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.