Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
http://twitter.com/markmoons/status/25098511171190785
Hopelijk zit daar mijn HTC Desire bij!
vogelaarke135
Hmm, dus omdat de concurrentie nog bezig is met Froyo gaat HTC niet updaten naar Gingerbread?vogelaarke135 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:25:
HTC NL voorman Mark Moons over Gingerbread update op de HTCs:
http://twitter.com/markmoons/status/25098511171190785
Hopelijk zit daar mijn HTC Desire bij!
Commercieel gezien wel handig natuurllijk, waarom een voorsprong nemen als je die al hebt
Dat staat er niet. Er staat dat ze snel met gingerbread willen komen, terwijl de concurrentie hopeloos achterloopt. Ze geven zichzelf gewoon een schouderklopje.TripleQ schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:28:
[...]
Hmm, dus omdat de concurrentie nog bezig is met Froyo gaat HTC niet updaten naar Gingerbread?
Commercieel gezien wel handig natuurllijk, waarom een voorsprong nemen als je die al hebt
PSN: DutchTrickle PVoutput
In een filmpje, wie ik zo niet terug kan vinden, wordt er gesproken van een Big promise naar 2,3 voor de Atrix.Kenny1001 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 22:23:
[...]
design kan mn rug op! Ik was razend benieuwd toen moto zei met een 2ghz af te komen. Deden ze niet zoals verwacht. Dit maakt het imo echt goed.
Ja de aankomende xperia is mooier, maar imo onder de kap zit dan veel minder.
De iPhone is ook 'mooier' mr appelgedrag is een afknapper. en niet geJB is het gewoon een dure samsung star/jet/lg cookie. 800euries en je kan geen bluetoothfiletransfer doen..
Ik maak me om 1 ding zorgen, das de support(die heeft de iPhone TE veel). Kunnen ze die 2.3 geven en mss 3.0 dan wil ik direct meegaan.
Daarnaast zijn veel sites erg enthousiast over de Atrix.
Android and Me heeft een "7 Reasons to buy the Atrix" gemaakt
Idd, je hebt gelijk. Bij nader inzien kan je het ook zo lezenMaverick schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:32:
[...]
Dat staat er niet. Er staat dat ze snel met gingerbread willen komen, terwijl de concurrentie hopeloos achterloopt. Ze geven zichzelf gewoon een schouderklopje.
Anoniem: 312396
Echt een prachtig apparaat! Ik hoop dat dit soort techniek een goeie vervanging wordt voor mijn laptop.
Hoe het er nu naar uitziet boot de telefoon een klein karig OS-je van motorola. Waarom zou dit niet gewoon een fully functional OS zijn? De eerste fabrikant met een telefoon die tegelijkertijd ook een volwaardig OS kan draaien loopt binnen lijkt me.
Beetje het "als je het doet, doe het dan goed" idee.
En wat dacht je van de "European Version"
Wat dacht je van Chrome OS? Een combo van Android en Chrome OS op een smartphone zou echt geniaal zijn...Anoniem: 312396 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:13:
[video]
Echt een prachtig apparaat! Ik hoop dat dit soort techniek een goeie vervanging wordt voor mijn laptop.
Hoe het er nu naar uitziet boot de telefoon een klein karig OS-je van motorola. Waarom zou dit niet gewoon een fully functional OS zijn? De eerste fabrikant met een telefoon die tegelijkertijd ook een volwaardig OS kan draaien loopt binnen lijkt me.
Beetje het "als je het doet, doe het dan goed" idee.
Via Engadget.com. Begin alvast maar met sparen en je 2 jaar abbo je telefoontje na 1 jaar (gratis) simlock vrij te laten maken door je telco voor verkoop. Deze zomer wordt hot met 2 rokende cores in telefoons =)JK Shin, president of Samsung Mobile, has now gone on record saying that we'll get a new Galaxy S device at Mobile World Congress in February that'll feature Gingerbread, a dual-core processor (whether that's Tegra 2, Orion, or something else entirely, we're not sure), and the Super AMOLED Plus technology that debuted at CES last week.
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 12-01-2011 22:08 ]
Wat dacht je van de invoerrechten, verzendkosten en de BTW
307 aankoop (huidige koers)
20 verzendkosten
------
327
3,5% invoerrechten over 327
-------
338,45
19% BTW over 338,45
--------
402,75 EUR
Alsnog iets van 70E goedkoper dan een Desire HD / div. andere high-end phones die de komende tijd uitkomen. Gelukkig betaal je nog geen douanerechten op smartphones.
[ Voor 8% gewijzigd door davidov2008 op 12-01-2011 22:26 ]
Hoe kom je aan die verzendkosten?davidov2008 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 22:21:
[...]
Wat dacht je van de invoerrechten, verzendkosten en de BTW? Zo te zien wordt dit vanuit de VS verzonden dus:
307 aankoop (huidige koers)
20 verzendkosten
------
327
3,5% invoerrechten over 327
-------
338,45
19% BTW over 338,45
--------
402,75 EUR
Alsnog iets van 70E goedkoper dan een Desire HD / div. andere high-end phones die de komende tijd uitkomen. Gelukkig betaal je nog geen douanerechten op smartphones.
Mijn Nexus One kwam via Bonvu.com en daar was het ongeveer 55 dollar
die galaxy s was toch niet met dual core op (de aangekondigde op CES)?Anoniem: 69767 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 22:01:
[...]
Via Engadget.com. Begin alvast maar met sparen en je 2 jaar abbo je telefoontje na 1 jaar (gratis) simlock vrij te laten maken door je telco voor verkoop. Deze zomer wordt hot met 2 rokende cores in telefoons =)
Dat was idd de Samsung Infuse 4G. Op de MWC in feb. wordt dus de Galaxy S2 aangekondigd met dualcore.Kenny1001 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 22:45:
[...]
die galaxy s was toch niet met dual core op (de aangekondigde op CES)?
Bron? Of zegt je gevoel dat?Anoniem: 69767 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 23:00:
[...]
Dat was idd de Samsung Infuse 4G. Op de MWC in feb. wordt dus de Galaxy S2 aangekondigd met dualcore.
Wat zei hij ook alweer in December?
http://androidandme.com/2...d-2-4-in-february-at-mwc/Honeycomb is the name for Android 2.4, not 3.0 like we have been reporting. The target release date for Honeycomb is February, around the time of Mobile World Congress.
Terwijl Honeycomb toch echt 3.0 is geworden...Official @ http://googlemobile.blogs...android-30-honeycomb.html
Alweer zo'n crappy rumor waarmee hij groots probeerde uit te pakken. Androidandme sucks.
@Koen: http://www.engadget.com/2...uccessor-galaxy-tab-road/
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 12-01-2011 23:23 ]
Iemand?
Nog een paar filmpjes gezien, de hardware is wel zie-ke-lijk inderdaad, prachtig..
Het design, tsjaa smaken verschillen maar ik vind hem wel plasticness, erg jammer..
Donkerblauwe Arc is toch wel ugly-ass:
[ Voor 77% gewijzigd door CLB op 14-01-2011 00:33 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

De Samsung Galaxy Mini die aangekondigd gaat worden op de MWC.
[ http://www.samsunghub.com...is-the-galaxy-mini-s5570/ ]
En daarnaast ook pre-MWC uitgelekt: De Galaxy Ace (bovenste) & Suit (onderste)

Eerste NFC-App verschenen in de Android Market
http://www.nfcnews.com/20...-nfc-apps-hit-android-2-3
HTC komt met 3D Android telefoon?

En voor de echte fans is er nu een officiele Disney Android telefoon

( http://www.electronista.c...te.steve.jobs.connection/ )
en tot slot de eerste non-touchscreen (!) Android telefoon van Motorola
[ Voor 106% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 17-01-2011 22:38 ]
Heb zelf een Desire, maar die willen ze niet.
Moeilijk is het om een toestel te vinden wat een mooi design heeft en nog goed is ook. Wil ze geen wildfire voorschotelen.
Hopelijk komen er meer mobi's uit deze 2 maanden.
Huub Huub Barbatruc!
Of hebben je moeder en zusje echt zo iets van 'ja daggg ik hoef geen HTC met Android 2.2 als 2.3 er al is..
Tevens is het RAM veel te weinig voor de toepassingen die ik wil gebruiken en de CPU is veel te langzaam'
Ze vinden mijn desire niet mooi. Desire Z vinden ze wel ok. Maar er moeten toch meer opties zijn
SE vind ik ook wel mooi, maar de skin die ze hebben gemaakt is echt poeptraag.
Maar ik wacht gewoon even af totdat de releasedata van de nieuwe toestellen bekend zijn. Zeker wanneer de mobile congres in Barca is afgelopen.
[ Voor 24% gewijzigd door DNA_Saint op 17-01-2011 23:05 ]
Huub Huub Barbatruc!
In dat artikel staat dat de App "Taglet" compatibel is met Mifare. Dat is dezelfde chip die gebruikt wordt in de OV-Chipkaart. Ik voorspel OV-Chiptelefoons (al dan niet legaalAnoniem: 69767 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 22:21:
[...]
Eerste NFC-App verschenen in de Android Market
http://www.nfcnews.com/20...-nfc-apps-hit-android-2-3
[...]
Klaar:

Lijkt me ook inderdaad
Die Arc is echt een but ugly telefoon. Jaren 90 design.gwystyl schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 08:35:
[...]
Lijkt me ook inderdaad. En als je de interface niet leuk/mooi/snel genoeg vindt, zet je er toch een andere launcher op?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik hoop wel dat ze dan normale updates uitbrengen. De updates voor de X10 (Mini) waren schandalig in getal.gwystyl schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 08:35:
[...]
Lijkt me ook inderdaad. En als je de interface niet leuk/mooi/snel genoeg vindt, zet je er toch een andere launcher op?
Anoniem: 81768
huh welke tel zag er zo uit in de jaren 90?Phusebox schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 07:30:
[...]
Die Arc is echt een but ugly telefoon. Jaren 90 design.
naar mijn weten was het design meer op dit georiënteerd

Engadget (en andere sites) hebben de teasersite van Samsung gevonden.
Het vermoeden: Tegra 2, Super Amoled+, Android 2.3

Ik ben benieuwd hoe Google en Oracle hierop gaan reageren. Het zal wel weer aankomen op het schrijven van een dikke cheque.
Standaard: ofwel een rechtszaak: Google wint. Geen problemen.Mottebelke schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 20:07:
Interessant nieuws: er zijn aantijgingen dat Google code files voor Android direct heeft gekopieerd van Sun/Oracle zonder toestemming.
Google verliest/geen rechtszaak: een ruil van patenten of een overeenkomst (=Google heeft diepe zakken). Geen problemen.
En daarnaast kan Google dat stukje code waarschijnlijk gewoon herschrijven, als een deal niet lukt. Ook geen problemen.
Overigens loopt de aanklacht al sinds augustus ofzo ( http://arstechnica.com/te...f-java-in-android-sdk.ars )
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 21-01-2011 20:12 ]
Het lijkt er inderdaad wel heel sterk op. Die stukken code zijn gewoon identiek. En dan ook nog 37 keer een copyrightheader van Sun in de broncode van Android vindenMottebelke schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 20:07:
Interessant nieuws: er zijn aantijgingen dat Google code files voor Android direct heeft gekopieerd van Sun/Oracle zonder toestemming.
Ik ben benieuwd hoe Google en Oracle hierop gaan reageren. Het zal wel weer aankomen op het schrijven van een dikke cheque.

Hoe dachten ze hier mee weg te komen?
Ja, maar dat lijkt er niet opAnoniem: 69767 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 20:10:
[...]
Standaard: ofwel een rechtszaak: Google wint. Geen problemen.
Er zwerven berichten op het internet dat Google te weinig patenten heeft om Android goed te kunnen verdedigen. Dan kunnen ze natuurlijk een (forse) schikking treffen, maar op het uitdelen van geld zit geen enkel bedrijf te wachten natuurlijk.Google verliest/geen rechtszaak: een ruil van patenten of een overeenkomst (=Google heeft diepe zakken). Geen problemen.
Maar de gekopieerde broncode is al verspreid zonder dat Google hier toestemming voor had. Herschrijven kunnen ze doen, maar dan blijven ze schuldig aan ongeoorloofd gebruik en verspreiding van copyrighted broncode.En daarnaast kan Google dat stukje code waarschijnlijk gewoon herschrijven, als een deal niet lukt. Ook geen problemen.
[ Voor 41% gewijzigd door RoD op 21-01-2011 21:31 ]
Ten tweede, waar kwam die code ook alweer vandaan? ....
Dat zit wel Schnorr.
De 7 bestanden komen uit de test unit en worden niet eens gebruikt, die zijn ondertussen ook al verwijderd.
Zowel Google als Oracle hebben erg goede advocaten, maar het gaat Oracle alleen maar om het geld dus de toekomst van Android zal echt niet in het geding zijn.
Het hele verhaal van die gast wordt ook gedebunked @RoD schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 02:44:
Hmm, het weblog leek overtuigend, maar dan lijkt het toch anders in elkaar te zitten. Blijft het echter zo dat de files zich in de Android-broncode bevonden en dus aangeboden zijn onder de Apache-licentie. Ben benieuwd wat daar juridisch gezien nog uit gaat volgen. Technisch gezien lijkt het me wel illegaal, al gaat het dan waarschijnlijk om een foutje bij een paar onbenullige tests.
http://arstechnica.com/op...nt-isnt-a-smoking-gun.ars
http://tech.slashdot.org/...ght-Violations-On-the-ASF
Die heb ik zelfs nog gehad, een NMT volgens mij toch? Voor GSM tijdperk.Anoniem: 81768 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:54:
[...]
huh welke tel zag er zo uit in de jaren 90?
naar mijn weten was het design meer op dit georiënteerd![]()
[afbeelding]
Nja jaren 90 design is misschien wat overdreven, maar ik vind het nou niet echt een ontwerp waarvan ik zeg "wow, daar hebben ze echt over nagedacht" en vernieuwend is het al helemaal niet.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Mobile phone to blast into orbit
British engineers are planning to put a mobile phone in space.
The team at Surrey Satellite Technology Limited (SSTL) in Guildford want to see if the sophisticated capabilities in today's phones will function in the most challenging environment known.
The phone will run on Google's Android operating system but the exact model has not yet been disclosed.
It will be used to control a 30cm-long satellite and take pictures of the Earth in the mission later this year.
[...]
"The open source nature of the software is very exciting because you can see how further down the line, once we've got the phone working in orbit, we could get people to develop apps for it," Mr Liddle added.
[ Voor 15% gewijzigd door anandus op 24-01-2011 08:48 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
'HTC Sensation is the UI for HTC tablets'
http://androidos.in/2011/...s-the-ui-for-htc-tablets/
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 24-01-2011 18:48 ]
Lots more Android goodies to come as we get closer to IO.
http://twitter.com/#!/AndroidDev/status/29970340037787654
Overigens is de site van de Google I/O Conference (waar vorig jaar Froyo werd aangekondigd) online. Aanmelden kost je toch zo'n $450, je zal wel weer een gratis toestel krijgen (Motorola Xoom ofzoiets, vorig jaar gratis HTC Evo 4G). Site: http://www.google.com/events/io/2011/
Ik denk wel dat er minimum-eisen gaan komen, lijkt me niet dat alle games geweldig gaan draaien op bv een HTC Legend. Dit wordt wel prachtig lekker Final Fantasy & Metal Gear Solid op je telefoon. Zo heeft een 4" scherm of groter toch nog zin =)Maverick schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 07:34:
PSP games komen naar alle Android toestellen: http://www.engadget.com/2...ounces-playstation-suite/
Btw ook vet dat t dus OOK naar tablets gaat komen, dat gaat zeker wel lekker draaien op Tegra 2.
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 27-01-2011 08:45 ]
Al een tijdje niets over gehoord, zou bijna denken dat het een hoax is
Ik hoop dat de 2.x-lijn nog verder ontwikkeld wordt in ieder geval.
[ Voor 18% gewijzigd door anandus op 27-01-2011 09:15 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu

(via phandroid.com)
btw het blijkt idd enkel te gaan om PSOne games, niet PSP
Is gepulld uit de SDK, niet echt zo speels als de rest..CLB schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 09:56:
Hmm imho meer een fanrender... Wat gaat Google neerzetten bij hun HQ dan...?
Een aantal dagen geleden had de Nederlandse telecomketen The PhoneHouse per abuis een foto van de LG Optimus 3D op hun site gezet bij hun categorie verwachte toestellen. Deze afbeelding is er dan ook meteen weer afgehaald, maar Google cache was hen alweer voor. Dus schreef de internationale pers erover, want een Androidtoestel met 3D-scherm waarvoor geen 3D-bril nodig zou zijn, klonk als muziek in de oren.
LG Optimus 3D
Phandroid neemt een aardige gok door een foto te bestempelen als de mogelijke LG Optimus 3D. Uiteraard is aan een foto niet te zien of een Androidtoestel een 3D-scherm bevat, dit zul je toch met eigen ogen moeten aanschouwen. Maar de tipgever heeft wel een aantal specificaties laten doorschemeren. Zo zou dit nieuwste Androidtoestel van LG een 4.3 inch scherm bevatten met een driedimensionaal die echt prachtig is. Daarnaast zou het net als de Optimus 2X een dual-core processor bevatten, maar ook multi-channel RAM en een camera aan de voorkant. De LG Optimus 3D zou in staat zijn om zowel video’s in 3D op te nemen als af te spelen en dit alles zonder 3D-bril. Wederom zou LG met dit toestel een plek veroveren tussen de high-end Androidtoestellen.
Uitnodiging LG persconferentie
LG was al de eerste fabrikant ter wereld die haar Optimus 2X van een dual-core processor voorzag. Misschien zal dit Androidtoestel met 3D-scherm, naast de Sharp Galapagos 3D, een nieuwe trend gaan zetten in de Androidwereld. En ook wij zijn op de aanstaande MWC in Barcelona uitgenodigd voor de LG ‘Into a new dimension’-persconferentie waarbij we dan hopelijk de nieuwe dimensie kunnen omschrijven als een Androidtoestel met 3D-scherm…
#bron:androidworld.nl
[ Voor 94% gewijzigd door Alexander6501 op 31-01-2011 21:39 ]
Natuurlijk heeft zo'n poll alleen zin als er ook daadwerkelijk WebOS 2.0 devices in de omloop waren, en dat is niet echt het geval, dus dan faalt de poll ongeacht te uitslag.
Zoveel nut heeft die poll dus ook.
* Stukfruit vindt het trouwens jammer dat je die 3d-beelden niet op video kan zien..

Dat zit wel Schnorr.
YouTube: Kanaal van androiddevelopers
Nieuwe telefoons naast de Motorola Atrixen, de paar LG's en de Samsung Galaxy S2 zijn ook gewenst =)
En dat maakt het eindelijk goed snelAnoniem: 69767 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 19:15:
Android 3.0 heeft 2D gpu/hw-acceleratie!
Monster Madness

Meer op Engadget.com http://www.engadget.com/2...om-googles-android-event/
[ Voor 45% gewijzigd door RetroTycoon op 02-02-2011 19:22 ]
/woot nu een volledige WEBstore erbij vanaf je pc =)
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 02-02-2011 19:35 ]
Betalen op pc, leuk, maar geen Paypal?
[ Voor 67% gewijzigd door RetroTycoon op 02-02-2011 19:38 ]
EDIT: Gewoon een AppBrain dus maar dan Officieel van Google icm betaalde zut
[ Voor 41% gewijzigd door CLB op 02-02-2011 19:40 ]
Buzz gaat eruit?10:40AM You've got a Tweet button on the app pages so you can automatically tweet about them. Huh... no Buzz button? What's that all about?
[ Voor 51% gewijzigd door RetroTycoon op 02-02-2011 19:46 ]
Over enkele maanden wordt er wel meer bekend icm betalingen en dergelijke.. hmmm
TAPPPPPPPPPPPPPPPPPPP TAPP
[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 02-02-2011 19:48 ]
Zo bedoelde ik het ook niet, maar ik somde wat op... Nu Disney, yeahCLB schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 19:47:
in-app heeft daar niks mee te maken =)
Over enkele maanden wordt er wel meer bekend icm betalingen en dergelijke.. hmmm
TAPPPPPPPPPPPPPPPPPPP TAPP

Ik ben onder de indruk over de snelheid van Google en dan met name over het ontwikkelen van software. Ze hadden het al een beetje laten zien met Chrome en Android, maar dat Honeycomb mag er ook wezen. Al een hoop besproken in de slowchat tijdens de presentatie, maar wat ik echt gaaf vond was de notificationbar en appswitcher in Honeycomb.

Nog niet. Wel wat bevindingen van na de presentatie.monnick schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 20:21:
Is die presentatie al ergens (terug) te kijken?
Kan het niet vinden.
http://www.engadget.com/2...erfeed&utm_medium=twitter
Nice! Gelijk geprobeerd natuurlijk. Werkt perfect.Miki schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 19:39:
Gaaf, via webstore kopen en dan verzenden naar je phone!
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Wat me vooral bevalt is dat ze meer de nadruk hebben gelegd op populaire apps ipv apps die net zijn binnengekomen. Hoe meer mensen iets downloaden, hoe meer je bovenaan komt. Ik vind het een stuk beter zo
Hopelijk gaat versie 2.3.0 van de Market app er op dezelfde manier achteraan en hoeven we nooit meer die ranzige apps te zien met "sexy" dames en onzinapps van goudzoekers die met webtool nummer zoveel hun rotzooi in elkaar hebben geklikt

Dat was al bekend na de vrijgave van de preview-SDKAnoniem: 69767 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 19:15:
Android 3.0 heeft 2D gpu/hw-acceleratie!
En daarnaast "heeft" Android 3.0 dat niet op de manier waarop jij dat denkt. Hardwareversnelling staat vziw (na lezen van de docs) alleen standaard aan voor dingen als webviews ed. Voor andere dingen moet je het als programmeur van een app *zelf* aanzetten. Standaard staat het uit.
Als het net zo gaat als met vorige "video-momenten" op Youtube, dan zal je 'm later vandaag (donderdag) vast wel op de volgende url kunnen vindenmonnick schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 20:21:
Is die presentatie al ergens (terug) te kijken?
Kan het niet vinden.
YouTube: androiddevelopers's Channel
Ehm, de popup die je bij in-app betalingen ziet is van Android Market en biedt dezelfde betalingsopties aan. Natuurlijk heeft het daar dan wat mee te makenCLB schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 19:47:
in-app heeft daar niks mee te maken =)
Heel leuk dat je binnenkort in-app kan gebruiken, maar met alleen die ellendige creditkaarten is het voor veel mensen nog altijd een nutteloze feature.
Dat zit wel Schnorr.
* monnick is best wel impressed
[ Voor 21% gewijzigd door monnick op 03-02-2011 01:43 ]
O.a. Weatherbug, CNN, Sports Illustrated, The Economist en We Rule
monnick schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 01:35:
De presentatie staat inmiddels online!
* monnick is best wel impressed
[video]
Deze zijn allemaal aan bod gekomen in de Topic: Het Mtorola Xoom Topic - Deel 1Alexander6501 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 07:57:
Hier veel handson filmpjes: YouTube: Kanaal van AndroidCentral
O.a. Weatherbug, CNN, Sports Illustrated, The Economist en We Rule
Het apparaat en de software zien er inderdaad wel heel erg gelikt uit!
Als Google niet rept over PayPal bij aankoop van applicaties / games / widgets..Stukfruit schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 00:09:
Ehm, de popup die je bij in-app betalingen ziet is van Android Market
en biedt dezelfde betalingsopties aan. Natuurlijk heeft het daar dan wat mee te maken
denk jij wel dat het in-app wel gesupported wordt? Ehm, dan denk ik toch van: neuh
http://webwereld.nl/nieuw...m=website&utm_campaign=wwMomenteel wordt ook gewerkt aan een applicatie voor Android-telefoons, waardoor het zelf-inchecken in het openbaar vervoer subtieler wordt.
Wat ik me wel kan voorstellen is een applicatie die o.b.v. je locatie een reispatroon kan genereren (in- en uitstapplaatsen o.i.d.) die je vervolgens kunt exporteren en kunt gebruiken om als in- en uitcheckpunten op je ov-chipkaart te zetten. Maar vooralsnog zie ik hier het nut niet van in.
Dus: wat moet ik me voorstellen bij een ov-chiphack op Android?
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Geen idee. Er is nog niet veel over bekend. Of hij naapt alleen het incheck-geluidje na (boring) of het gaat mogelijk ook wat spannends doen op NFC gebied. Zo heeft de Nexus S al een NFC-chip aanboord.Pinobigbird schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 18:57:
Dus: wat moet ik me voorstellen bij een ov-chiphack op Android?

Uitgebreide info over de prestaties van tegra 2 en android
http://mobile-review.com/articles/2011/nvidia-tegra2.shtml
en ja je wilt niks anders meer, hij is echt heel veel sneller op bijna alle vlakken.
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 04-02-2011 21:54 ]
HTC komt anders ook met een dualcore-telefoon: nieuws: 'HTC brengt in voorjaar Android-smartphone met dualcore-cpu uit'. De genoemde processor heeft twee Scorpion-cores die vergelijkbaar zouden zijn met de Cortex A9-cores in de Tegra 2. Ik denk dat HTC qua "power" in ieder geval niet achter wil blijven bij de rest; ik neem aan dat zodra het Qualcomm-spul niet meer voldoet, ze wel overstappen, naar Nvidia bijvoorbeeld, of anderen, zoals de Orion- of OMAP-soc.Stukfruit schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 22:18:
Tja, als HTC die dingen nu ook ging gebruiken ipv het spul van Qualcomm...
De Desire wordt binnenkort ingehaald door al het Tegra-geweld, en de DesireZ vind ik te zwaar/lomp.
I.i.g. front-facing camera, capacitieve menu/home-buttons en iets kleiner. De rest is even afwachten idd. Gelukkig is de MWC over een weekRoD schreef op zondag 06 februari 2011 @ 20:00:
Zeer voorspelbaar HTC-uiterlijk. Ben eigenlijk alleen benieuwd naar de specs
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 06-02-2011 20:03 ]