Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me al ingeschreven, lijkt me echt tof om zelf apps te kunnen maken zonder al die programmeertaal. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op maandag 12 juli 2010 @ 09:40:
Ik heb me al ingeschreven, lijkt me echt tof om zelf apps te kunnen maken zonder al die programmeertaal. _/-\o_
Hier nog een! Ik hoop dat je ook de code kan aanpassen in de omgeving, maar het lijkt me zonder ook schitterend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
@ alle geinteresseerden van de App Inventor: nu nog eens bedenken wat voor app ik ga bouwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik wil een soundboard maken als eerste App Inventor project :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:53
Slashdotter schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 01:43:
Ik wil een soundboard maken als eerste App Inventor project :Y
Leuk, want die zijn er nog niet genoeg O-)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga proberen of ik een rooster app kan maken voor school, hoef ik niet elke keer naar de website. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Maverick schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 07:22:
[...]

Leuk, want die zijn er nog niet genoeg O-)
Geeft niet, App Inventor is ook niet bedoeld om brakke apps mee in de Market te pleuren :)

Sterker, het staat zelfs nergens beschreven hoe je je apps als App Inventor-gebruiker daarin moet krijgen. Wat wel overal uitgebreid wordt geschreven (in de documentatie van Google zelf) is dat het bedoeld is om vooral jonge mensen te interesseren voor de ontwikkeling van apps op Android. Geen AV-apps dus, maar echte die je zelf in Java moet schrijven.

En daar hebben ze een punt, want als ik bv naar mezelf kijk.. ben bijvoorbeeld ooit met spul als Toolbook begonnen en eindigde bij hardcore C++ omdat ik die klik en pleur programma's te beperkt vond...

Dit is dus een erg slimme zet van Google! :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
@ laatste posters: wanneer krijg je dan een uitnodiging? Ik heb nog niets mogen ontvangen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry beste mensen, maar App Inventor is toch echt bedoeld voor volwassenen. :7
Wil je kinderen vanaf 8 jaar laten programmeren, dan is hiervoor het programma "Scratch". <+:)
Wikipedia: Scratch (programmeertaal)
Het programma "Scratch" lijkt veel op die van App Inventor, maar deze laatste heeft
professionele Componenten, om er serieuze programma's mee te maken. ;)

Heb je nog geen Email ontvangen om App Inventor te kunnen gaan gebruiken (na aanmelding),
dan kun je alvast oefenen met Scratch. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
..en de relevantie daarvan in een topic / discussie over Android en hippe smartphones is?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Totaal niks...

Iemand die weet of er al een high-end Androider aankomt met de formfactor van de Nokia E71 / E72 / HTC Salsa.. En dan dus met een fysiek toetsenbord, maar ook met een touchscreen.. Zodat ik beiden heb zeg maar.

De HTC Salsa ken ik al, budget model.. geen leuke looks...
De HTC Trophy is best nice, op 1 ding na, hij draait op Windows Mobile :F

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
CLB schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 12:51:
Totaal niks...

Iemand die weet of er al een high-end Androider aankomt met de formfactor van de Nokia E71 / E72 / HTC Salsa.. En dan dus met een fysiek toetsenbord, maar ook met een touchscreen.. Zodat ik beiden heb zeg maar.

De HTC Salsa ken ik al, budget model.. geen leuke looks...
De HTC Trophy is best nice, op 1 ding na, hij draait op Windows Mobile :F
Motorola Droid 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ja okee okee.. maar ik doelde eigenlijk op deze formfactor...
De Milestone ken ik uiteraard, de Droid ook, en de 2e versie ook =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gok dat ie' meer iets bedoeld in de zin van Motorola Charm. Droid 2 is een slider.

Kliklinkje

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/07/charmbronzedynluptmo201007061724533.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Oops, my bad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukfruit schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 12:43:
..en de relevantie daarvan in een topic / discussie over Android en hippe smartphones is?
Relevantie, relevantie ? Dit is dacht ik "De Grote Android-nieuwstread" en de presentatie van Google van App Investor voor Android-toestellen is redelijk vers nieuws. Elders kun je al heeeel veel op forums daarover lezen, maar op dit forum "mondjes maat". Trouwens wat is de relevantie van jouw opmerking over dit onderwerp eigenlijk ? Een grote broek ? Sorry. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Word ik hier nu serieus geflambeerd door een volwassen man van in de zestig? :o Dat maak je ook niet iedere dag mee :$

Maar misschien kunt u de mensen in dit topic even vertellen hoe met dat "Scratch" apps voor Android in elkaar kunnen worden gezet?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Kan het weer ontopic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Jahoor.. =)

Maar zoiets bedoel ik inderdaad PPREWN, alleen is bij dit toestel de resolutie way too low: 320x240...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 15:45:

Maar zoiets bedoel ik inderdaad PPREWN, alleen is bij dit toestel de resolutie way too low: 320x240...
True. Motorola doelt met dit toestel op de jongeren/budgetmarkt. Alleen de specs zijn er totaal niet naar (OMAP3410, 512MB RAM etc)

De (verwachte) prijs weer wel natuurlijk: 280 dollar full price :9

Zo'n soort toestel qua specs + vormgeving, maar dan met 480 x 320 px resolutie zou voor mij een must-buy zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Die trophy heeft 'n VGA-scherm... Eigenlijk een toppertje, alleen dan Android erop..
En als er dan toch wat te zeiken valt mag er een iets snellere CPU in, maarja dat valt denk wel mee:
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/1260188170.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 17:04:
Die trophy heeft 'n VGA-scherm... Eigenlijk een toppertje, alleen dan Android erop..
En als er dan toch wat te zeiken valt mag er een iets snellere CPU in, maarja dat valt denk wel mee:
[afbeelding]
640 x 480.. Geen idee of dat wel ideaal is met Android eigenlijk.

Ik weet, ik weet. Sinds de release van 1.6 is praktisch elke resolutie gesupport* door de Android-core, maar.. De appdevs moeten er natuurlijk ook wel wat mee gaan doen natuurlijk.

Geen idee hoe het bij WinMo zit, zal me daar eens op moeten verdiepen.

* leesvoer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Interessant artikel over android vs iphone verkoopcijfers: http://phandroid.com/2010...d-vs-iphone-sales-battle/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Er komen nieuwe betaalmogelijkheden aan voor de Market *O*

http://android-developers...ent-to-market-legals.html

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:26
Ideal zou echt IDEAAL zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:50

The_Worst

Unox

Goed nieuws! iDeal op een telefoon zal 'm waarschijnlijk niet worden maar ik ben zelf ook wel tevreden met PayPal ondersteuning. Kan ik eindelijk de programma's aanschaffen die ik wil hebben.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-05-2023
Als er echt PayPal ondersteuning komt ga ik ook wat apps kopen. Het is wel dubbel voor Google: PayPal is concurrent van hun eigen betalingssysteem, maar veel groter, en er zijn dus uiteindelijk meer mensen die kunnen betalen -> meer winst voor Google. iDeal is echt iets Nederlands en gaat er niet op komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Hmz, volgens mij had ik hier nog een reactie neergezet, maar die is weer verwijderd.. (misschien door m'n brakke verbinding?).

Maar goed, waar het op neerkwam is dat ik niet op Paypal of iDeal hoop. Voor een gebruiker zijn die systemen best goed (zeker iDeal), maar voor een verkoper komen er alleen maar kosten bij, wat erg bitter is als je programmaatjes van gemiddeld 2 dollar per stuk verkoopt. De prijs zou met die systemen gelijk met 25% omhoog moeten!

Let ook op de bewoording in het artikel achter de link, ze spreken over "authorized carriers", "payment processors" en belastingafhandeling, wat mij doet denken dat ze verder zijn gegaan dan Paypal/iDeal en de oplossing misschien beter gezocht kan worden in ondersteuning van micropayments via andere kanalen...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist leuk mailtje ontvangen van Google:
Welcome to App Inventor for Android!

The Google account that you are receiving this email on has been given access to App Inventor.

We recommend you start your app building adventures by working through the Getting Started material. You might also want to read more about App Inventor and take a look at some sample apps. Finally, you can ask questions and get help by signing up for the App Inventor Google Group.

Thanks!
Google's App Inventor Team
Dat betekent denk ik dat mensen die zich ingeschreven hebben vanaf nu aan de slag kunnen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu dat is niet vanaf nu. ;)
Ik ben al een aantal dagen geleden actief en heb ondertussen aan Google
al gemeld, hoe het zit om de Motorola Milestone aan de praat te krijgen. 8)
Je krijgt wel kontakt met de Stone, maar plaatjes en geluid vertikt hij.
Na lang zoeken (een aantal dagen) ben ik erachter gekomen, hoe je dit moet oplossen.

Toch wacht ik maar met meer gegevens te verstrekken over dit gebeuren, want hier in Nederland staan
veel eigenaren nogal negatief tegenover deze nieuwe manier van de 21e eeuw om te kunnen programmeren.

Ik had op dit forum allang een eigen topic verwacht over App Inventor, maar niets van dit alles. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dan maak je een topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je maakt geen topic voor jezelf. ;)
Dit geweldig onderwerp speelt hier in Nederland totaal niet.
Ik ben op het forum van Google hooguit 2 lieden uit Nederland tegengekomen die er mee bezig zijn.
En alles verkeert bij Google trouwens ook nog in een testfase. :?
Ik heb al gezien, dat veel dingen nog fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 13:28:
Je maakt geen topic voor jezelf. ;)
Dit geweldig onderwerp speelt hier in Nederland totaal niet.
Ik ben op het forum van Google hooguit 2 lieden uit Nederland tegengekomen die er mee bezig zijn.
En alles verkeert bij Google trouwens ook nog in een testfase. :?
Ik heb al gezien, dat veel dingen nog fout gaan.
Eerst verwacht je een topic en als RoD dan zegt dat je die moet maken dan zeg je dat het hier totaal niet speelt... beetje tegenstrijdig ?:P

Ik heb trouwens nog geen mail gehad van App Inventory, heb me er wel voor ingeschreven tijd geleden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Brummetje en anderen. Misschien ben ik wel wat teleurgesteld over de "zeer" weinige berichten op dit
forum over App Inventory van Google. Vertwijfeld vraag ik me af, of ik de enige ben in Nederland die deze nieuwe wijze van programmeren (21e eeuw) zie zitten. Het gaat me er niet om, of er nu prul programma's gaan komen, het is de nieuwe methode van programmeren die de jongere generatie moet gaan aanspreken en die kun je gaan proberen met een Android smartphone. Dat is toch geweldig.
Als ik tientallen mensen hier in dit topic zag schrijven over App Inventory, ok dan zou ik zeggen, er is behoefte aan een eigen topic over App. Maar wie reageren er nu ? Het zal toch niet waar zijn, dat ik een van de weinige ben die App van Google mag gaan proberen.

Hoe lang is een tijd geleden Brummetje ? Het duurt minimaal 7 dagen voordat je kans maakt op een berichtje van Google dat je toegang krijgt op hun site en dat je via Java het programma mag gaan gebruiken.
Gewoon even geduldig wachten en voortdurend je Email checken, want het bericht komt zo maar uit de lucht vallen. Je voelt je dan net een kind die een kado'tje heeft gekregen.
Het programma van die mauwende poes gaan maken is een must, plus ook het 2e gedeelte.
Laat ik nu eens in het algemeen de vraag stellen,
Wie heeft er nu al een bericht van Google gehad ?
Ossieboy en ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:11

Nakebod

Nope.

Ik nog niet,heb mezelf vrij snel ingeschreven.
Als ik inlog krijg ik het registratieformulier gewoon nog een keer, geen idee of dat de bedoeling is eigenlijk. Of nog een keer invullen dan :P
Had wel wat willen knutselen, al zou er vast niet nuttigs uitkomen bij mij :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 16:27:
Laat ik nu eens in het algemeen de vraag stellen,
Wie heeft er nu al een bericht van Google gehad ?
Ossieboy en ik ?
Ik heb het bericht een paar dagen geleden ook gehad, een geweldig doordacht programma zoals we dat van Google gewent zijn. Het zou een eigen topic verdienen denk ik. Ik heb al wel een idee voor een App maar moet het nog een beetje uitwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het lijkt me goed als iemand hier even een eigen topic voor maakt. Dit heeft met nieuws inmiddels niet zoveel meer te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Nakebod en @ JoetjeE Heel goed. Kijk dat zijn de eerste signalen die ik nodig heb. Zal er in Nederland dan toch plaats zijn voor een groep App gebruikers ?
@ Nakebod, het is inderdaad gebruikelijk, dat je het formulier weer krijgt, indien Google je nog niet toegelaten heeft. Nog een keer invullen is niet noodzakelijk. Als het meer dan 4 weken geleden is, dan kan het zin hebben, waarschijnlijk krijg je dan binnen een paar uur een reactie.
Normaal duurt het ongeveer een dikke 7 a 8 / 9 dagen.
@ JoetjeF, de mauwende poes kun je altijd eerst gaan proberen. Geluid en plaatje van de poes moet dan op
je smartphone verschijnen. Probeer dit alvast maar eens.

Dus we hebben nu drie toegelaten personen (op dit forum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:03
Heb mij ook ingeschreven met 2 verschillende mail adressen meteen toen het nieuws hier op tweakers stond. Heb op beide nog niets gekregen helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Hier al wel, maar ben op vakantie. We gaan er volgende week mee aan de slag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addinjo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-03-2021
Flying Bobman schreef op zondag 25 juli 2010 @ 15:05:
Als er echt PayPal ondersteuning komt ga ik ook wat apps kopen. Het is wel dubbel voor Google: PayPal is concurrent van hun eigen betalingssysteem, maar veel groter, en er zijn dus uiteindelijk meer mensen die kunnen betalen -> meer winst voor Google. iDeal is echt iets Nederlands en gaat er niet op komen denk ik.
Concurrentie klopt inderdaad maar met Paypal kunnen ze hun klantenkring met 'app-betalers' flink uitbreiden. Ik persoonlijk zou het erg tof vinden als ik mijn paypal kan gebruiken om apps te kopen.

swing when you're winning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Droid X (Milestone X?) and Droid 2 (Milestone 2?) Headed to Europe?

We’re not sure what Motorola would call these devices if they did end up getting European counterparts, but new rumors suggest that the Motorola Droid X and the yet-to-be-announced Motorola Droid 2 could be headed to Europe. French Android blog FrAndroid reports that the Droid X will be launched near the end of the year, with the Droid 2 soon to follow.

We can’t confirm their source (nor do the pictures give us any indication that this rumor has any legs – the devices pictured are Verizon-branded, though FrAndroid claims it’s because they’re prototypes and their designs have yet to be finalized) but I’m sure Motorola’s not going to ignore the European market for their latest flagship phones.
Wooooooo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flying Bobman schreef op zondag 25 juli 2010 @ 15:05:
Daarom moet google ook van die soort iTunes kaartjes verkopen waarmee je dan je Google Checkout account kan opwaarderen. En dan hier mee applicaties kopen.
Ze willen toch net zoiets als iTunes uitbrengen om muziek te verkopen? Dan zou dat ook fijn zijn.
Geen creditcards en gedoe meer...
Ideal zou idd heel mooi zijn. Maar dat wordt hem niet. Ik zou al blij wezen met Paypal. Met Paypal heb ik ook games van Gameloft voor 3 euro per stuk gekocht. En ik vind ze dat dubbel en dwars waard. Wel mooie graphics voor op je Galaxy S 8) Doet de GPU echt ten goede..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, de meldingen over "App Inventor" kunnen nu geplaatst worden op een eigen topic !
* Google App Inventor (for Dummies ?) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 22:05
Android verslaat iPhone en BlackBerry in VS

Mobiele telefoons die uitgerust zijn met Android-software van Google hebben in het tweede kwartaal van 2010 een leidend marktaandeel in de Verenigde Staten bereikt. Een op de drie verkochte smartphones werkt met Android.

Dat blijkt uit de laatste marktcijfers voor smartphones van het Amerikaanse marktonderzoeksbureau Canalys. Daarmee is het aandeel van Android de helft groter dan dat van de Apple iPhone. Het Android platform heeft nu een marktaandeel van 34 procent. Op de tweede plaats staat BlackBerry met 32 procent. Apple is goed voor de derde plaats (23 procent).

Software

Na een mislukte poging om onder eigen merknaam een toestel te verkopen, levert Google alleen nog maar software voor smartphones. Android-programma's draaien op telefoons van uiteenlopende merken zoals Motorola, HTC, Samsung en Sony-Ericsson.

Wereldwijd is het marktaandeel van Android-telefoons ook bijna vernegenvoudigd maar dat was nog niet genoeg om de bestaande marktleiders te passeren.

Net als de iPhone gebruiken Nokia- en BlackBerry-telefoons eigen software die niet of nauwelijks op andere toestellen draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjokki
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Google Android gains pace, social Web a focus-CEO

About 200,000 smartphones and other devices based on Google's (GOOG.O) Android operating system are sold every day, CEO Eric Schmidt said on Wednesday, underscoring the strong challenge to rivals like Apple's (AAPL.O) iPhone.

(meer achter de link)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Droid 2 in de winkel in september

met de gloednieuwe 1Ghz TI OMAP 3640 cpu, 8GB (max 40GB !), 5.0 megapixel camera, 3.7" scherm, Android 2.2, Flash 10.1 en geen Motoblur/skin.

(de OMAP 3640 heeft een betere GPU performance dan de Quallcomm Snapdragon)

Afbeeldingslocatie: http://phandroid.com/wp-content/uploads/2010/08/motorola_droid_2_verizon-540x429.jpg
Built on Android 2.2 with Adobe® Flash® Player 10.1, DROID 2 Comes Equipped with More Power, More Speed and an Improved QWERTY Keyboard
BASKING RIDGE, NJ, and LIBERTYVILLE, IL — Verizon Wireless, the company with the nation’s largest and most reliable wireless 3G network, and Motorola, Inc. (NYSE: MOT), a pioneer in the mobile industry, today announced that DROID™ 2 by Motorola will be available for pre-sale on August 11. Hitting all the right keys, DROID 2 is a feature-packed device that helps manage work and social life with an enhanced QWERTY keyboard, ultra high-speed Web browsing, 3G Mobile HotSpot capabilities, full push corporate e-mail, intuitive social messaging and Adobe® Flash® Player 10.1 for access to the full web – all built on Android 2.2.

“When we announced DROID X last month, we reaffirmed our commitment to continue to bring unique Android experiences to the Verizon Wireless network,” said Jeffrey Dietel, vice president – wireless device, marketing and development for Verizon Wireless. “The DROID by Motorola was our first Android device, so it is important for us to include the successor to that phone in our portfolio. DROID 2 is not only a continuation of our commitment to Android but offers customers the features and form-factor they crave on the Verizon Wireless network.”

“With the new DROID 2, we’ve taken a big leap forward from the original DROID,” said Bill Ogle, chief marketing officer of Motorola Mobile Devices and Home Business. “We listened to consumers and are providing an even more robust experience built on Android 2.2 that includes a new keyboard, increased processing power, Adobe Flash Player 10.1 and 3G Mobile HotSpot capabilities to send, access and share information even quicker than before.”
DROID 2’s super-slim design helps customers e-mail, text and tweet with ease. DROID 2 offers a redesigned symmetrical keyboard with raised keys for more responsive typing to push out notes and status updates. Speech-to-text input and the virtual multi-touch keyboard allow for quick messaging; or customers can also use Swype for even easier text input. In addition, full push corporate e-mail delivers enhanced features such as remote wipe and password enforcement so that information remains secure.
DROID 2 packs power and speed. Customers can enjoy the freedom of wireless with the 3G Mobile HotSpot and the ability to connect up to five compatible Wi-Fi® devices, and watch content on the full multi-touch 3.7-inch brilliant display, or share content captured on the 5-megapixel camera with enhanced functionality and DVD-quality video capture with DLNA connectivity to share on compatible devices.
Customers can also download favorite apps from Android Market™, which has more than 70,000 applications, and store them on 8 GB of preloaded on-board memory and the 8 GB microSD™ card, which can be upgraded to a 32 GB SD card for a total cargo capacity of 40 GB. Popular apps available on DROID 2 include NFL Mobile (downloadable), Skype mobile(™) and BLOCKBUSTER On Demand® presented by V CAST Video. Customers can even manage their wireless accounts or their contacts from their phones with My Verizon and with Backup Assistant(SM).
“It’s great to see amazing new smartphones like the DROID 2 come pre-installed with Flash Player 10.1,” said David Wadhwani, senior vice president and general manager, Creative and Interactive Solution Business Unit at Adobe. “With the completely redesigned and hardware accelerated Flash Player 10.1, DROID 2 users will be able to experience the full Web on the go.”
Adobe Flash Player 10.1 lets mobile users experience millions of websites the way they were meant to be seen – with rich Internet applications (RIAs), content inside the browser, including games, animations, data presentations and visualizations, e-commerce, music, video, audio and more.
R2-D2 DROID 2
In honor of the iconic Astromech Droid from the Star Wars™ Saga, Verizon Wireless will offer a limited-edition R2-D2 version of the DROID 2, available only online in September. The special version of the phone will feature exclusive Star Wars content and external hardware designed to look like the trusty Droid from the film saga. Visitors to the upcoming Star Wars Celebration V in Orlando, Fla., can see a preview of the limited edition phone and sign up to receive alerts when the phone is ready for sale.

Pricing and Availability
DROID 2 by Motorola will be available at www.verizonwireless.com on August 11, and it will be in Verizon Wireless Communications Stores beginning August 12 for $199.99 after a $100 mail-in rebate with a new two-year customer agreement. Customers will receive the rebate in the form of a debit card; upon receipt, customers may use the card as cash anywhere debit cards are accepted. In addition to subscribing to a Nationwide Talk plan or a Nationwide Talk & Text plan, customers will also need to subscribe to an Email and Web for Smartphone plan. Nationwide Talk plans begin at $39.99 monthly access. Email and Web for Smartphone plans start at $29.99 for unlimited monthly access.
Customers can add the optional 3G Mobile HotSpot service to their DROID 2 smartphones for $20 per month. The 3G Mobile HotSpot allows customers to turn their phones into a wireless modem for up to five compatible Wi-Fi® devices. In addition, current Verizon Wireless customers who have contracts ending by December 31, 2010, can upgrade to any smartphone, including DROID 2, without penalty.
For more information on DROID 2 by Motorola, go to www.droiddoes.com. For information about Verizon Wireless products and services, visit a Verizon Wireless Communications Store, call 1-800-2 JOIN IN or go to www.verizonwireless.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43
Morgen een Google Mobile press event:
http://gizmodo.com/560957...t-planned-for-august-12th

Ben benieuwd, de vorige keer kondigden ze turn-by-turn navigatie aan...
"unveiling a couple of cool new mobile features." Een beetje Gingerbread features showcase?
Streaming music? Google Voice for everybody?

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vet alternatief *spam*

[ Voor 70% gewijzigd door pven op 27-09-2010 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:57
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 23:26:
Droid 2 in de winkel in september

met de gloednieuwe 1Ghz TI OMAP 3640 cpu, 8GB (max 40GB !), 5.0 megapixel camera, 3.7" scherm, Android 2.2, Flash 10.1 en geen Motoblur/skin.

(de OMAP 3640 heeft een betere GPU performance dan de Quallcomm Snapdragon)
Nice, maar een gelockte bootloader laat mij van deze vendor niet nogmaals een telefoon kopen.
Nu moet HTC nog eens met iets moois komen :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
vogelaarke135 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:40:
Morgen een Google Mobile press event:
http://gizmodo.com/560957...t-planned-for-august-12th

Ben benieuwd, de vorige keer kondigden ze turn-by-turn navigatie aan...
"unveiling a couple of cool new mobile features." Een beetje Gingerbread features showcase?
Streaming music? Google Voice for everybody?
Nou, dat was ook niet echt spannend:

http://techztalk.com/tech...tension-and-voice-actions

Dit wel trouwens, maar ik zou toch liever iets anders dan Paypal zien...

[ Voor 14% gewijzigd door Stukfruit op 14-08-2010 20:20 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opvolger Gingerbread (Android 3.0) heet "Honeycomb" ?

http://www.techradar.com/...ext-up-from-google-711132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-08 23:05
Nog steeds niets over de Droid-X GSM versie... als tech-geek moet je gewoon naar de States verhuizen omdat ze hier geen fatsoenlijke toestellen in de markt willen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:08
Nieuwe teaser van de galaxy tab. (ook te gebruiken als phone?)
YouTube: [GALAXY Tab] GALAXY Tab Teaser

Heb uit de teaser tijdens die snelle flitsen wat plaatjes gehaald, ziet er interessant uit!

Email client
Afbeeldingslocatie: http://img826.imageshack.us/img826/521/vlcsnap2010082417h21m59.png

Afbeeldingslocatie: http://img835.imageshack.us/img835/535/vlcsnap2010082417h22m21.png

Swype
Afbeeldingslocatie: http://img844.imageshack.us/img844/1871/vlcsnap2010082417h22m47.png

Layar
Afbeeldingslocatie: http://img839.imageshack.us/img839/2337/vlcsnap2010082417h23m13.png

IM client? msn?
Afbeeldingslocatie: http://img251.imageshack.us/img251/3295/vlcsnap2010082417h23m28.png

Beeldscherm delen?
Afbeeldingslocatie: http://img178.imageshack.us/img178/5471/vlcsnap2010082417h23m35.png

Samsun store?
Afbeeldingslocatie: http://img686.imageshack.us/img686/3262/vlcsnap2010082417h23m47.png

[ Voor 11% gewijzigd door Qoon3x op 24-08-2010 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
Die Galaxy tab ziet er verrassend goed uit. ik zat net tijdens het eten te bespreken dat android op een tablet niet gaat werken, omdat je niet het menu naast de content heb zoals bij een ipad. blijkbaar is ook aan mij gedacht!

Overigens, vraag ik me wel af of ze een ipad cloon wouden bouwen, of een echte android tablet...

Meer pics: http://bit.ly/aGYQJb

edit: die 'samsung store' is een lijst met dichtbijzijnste winkels

[ Voor 9% gewijzigd door The_Double op 24-08-2010 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
komt er eigenlijk ook een galaxy s pro (dus met keyboard) naar nederland?

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:41

gwystyl

Beugeltje dan maar?

JarlSX schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:01:
komt er eigenlijk ook een galaxy s pro (dus met keyboard) naar nederland?
Hij schijnt in ieder geval wel te bestaan, maar verder is het afwachten denk ik. Als het inderdaad een 4G apparaat wordt, moet eerst worden uitgevochten welke standaard er in Nederland gebruikt gaat worden. Als dat bekend is, gaan fabrikanten er misschien over nadenken om bepaalde toestellen wel of niet in NL te leveren.

edit: officieel aangekondigd voor Sprint USA

[ Voor 10% gewijzigd door gwystyl op 25-08-2010 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
ik hoef geen 4g, alleen een GS met keyboard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 12:23
Heb me nog nooit zo erg geïrriteerd aan een slecht nieuws item. Normaal ben ik altijd kijker van het NOS journaal, maar nu stond RTL4 aan. Er was een item over Nokia dat de boot heeft gemist (dit was het enige feit dat klopte). Vervolgens worden de BBs en de Iphones weer aangedragen. Het hele item rept geen woord over het meest verkocht mobiele OS, Andriod.

Chapeau RTL weer eens laten zien dat jullie een eenzijdige kijk op de wereld hebben (de niet representatieve hyves polls van Jan de Hoop doen hier ook aan mee)!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
samsung mag dan eens aan de galaxy s 2 beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:45
Qoon3x schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:39:
Heb uit de teaser tijdens die snelle flitsen wat plaatjes gehaald, ziet er interessant uit!
Ongelooflijk toevallig hè, dat je preciés dezelfde plaatjes er uit vist als Engadget. What are the odds!

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ben al weer een tijd in de running voor een nieuwe Androider en wil wachten op de volgende generaties..
De Motorola Milestone vond ik een prachtdevice, maar de Milestone 2, hmm van wat ik gezien heb van de
Droid 2 kan die me nog niet overtuigen qua looks.. En aangezien de Droid en Milestone ook exact hetzelfde waren qua uiterlijk neem ik aan dat de Milestone 2 er hier in Europa ook niet heel veel anders uit gaat zien..

Dan heb je nog de aangekondigde T-mobile G2 / Desire Z en dergelijke..
Die G2 ziet er best slick uit met z'n aluminium look en dergelijke maar dat slidermechanisme...

Kan iemand mij uitleggen hoe dit slidersysteem werkt:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/TMobile-G2-a.jpg

Het slidersysteem van de Motorola Milestone vond ik erg netjes, strak, weinig speling.. maar dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:43
CLB schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 20:34:
[..]
Het slidersysteem van de Motorola Milestone vond ik erg netjes, strak, weinig speling.. maar dit?
Om het artikel waar die afbeelding uit komt maar te citeren:
We hate to be the bearer of bad news, but we've just been told that the G2 doesn't have a tilting screen, despite what you see up there -- it's just the inner workings of the slide being pulled up. Our hearts have been ripped from our chests on this one, rest assured.
Oftewel, het zal een normale slider zijn die op deze afbeelding uit elkaar getrokken wordt op enige wijze die ongetwijfeld niet in het productiemodel toegestaan zal zijn ;)

• iBurger
Orcie schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 20:02:
Heb me nog nooit zo erg geïrriteerd aan een slecht nieuws item. Normaal ben ik altijd kijker van het NOS journaal, maar nu stond RTL4 aan. Er was een item over Nokia dat de boot heeft gemist (dit was het enige feit dat klopte). Vervolgens worden de BBs en de Iphones weer aangedragen. Het hele item rept geen woord over het meest verkocht mobiele OS, Andriod.

Chapeau RTL weer eens laten zien dat jullie een eenzijdige kijk op de wereld hebben (de niet representatieve hyves polls van Jan de Hoop doen hier ook aan mee)!!!!
Android is gewoon niet echt populair in Nederland. En het verbaasd me niets want er liggen bijna geen interessante Android toestellen in de winkels. Alleen de Samsung Galaxy S. Niemand kan de Nexus One leveren, het winkel-personeel vind Motorola een slecht merk en niemand weet dat er uberhaupt een Motorola Milestone is!

Als HTC, LG, Samsung (en Motorola) de GSM markt lings laten liggen, zoals dat je afgelopen 6 maanden hebben gedaan wordt het natuurlijk nooit wat met Android.

@CLB. T-Mobile G2. Inderdaad een goed toestel en quad-band is vrij aanmelijk omdat T-Mobile hem gaat lancheren. oja, btw. je had trouwens 100% gelijk dat de Milestone 2 een crap-fone ging worden. Heb net alle reviews eens doorgelezen, en het is allemaal "too late, too little"... sad... :'(

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
iBurger schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:01:
[...]

Android is gewoon niet echt populair in Nederland. En het verbaasd me niets want er liggen bijna geen interessant Android toestellen in de winkels. Alleen de Samsung Galaxy S. Niemand kan de Nexus One leveren, het winkel-personeel vind Motorola een slecht merk en niemand weet dat er uberhaupt een Motorola Milestone is!

Als HTC, LG, Samsung (en Motorola) de GSM markt lings laten liggen, zoals dat je afgelopen 6 maanden hebben gedaan wordt het natuurlijk nooit wat met Android.

@CLB. T-Mobile G2. Inderdaad een goed toestel en quad-band is vrij aanmelijk omdat T-Mobile hem gaat lancheren. oja, btw. je had trouwens 100% gelijk dat de Milestone 2 een crap-fone ging worden. Heb net alle reviews eens doorgelezen, en het is allemaal "too late, too little"... sad... :'(
Ik zie toch heel andere dingen om me heen gebeuren. Zo'n beetje iedereen in mijn omgeving die een andere telefoon heeft gekocht/gekregen (aflopende contracten e.d.), is overgestapt op Android.
Samsung maakt erg veel reclame op dit moment. HTC loopt voorop met het op de markt brengen van Android telefoons. Sony Ericson is erop overgestapt voor hun high-end toestellen.

Dat voor jou de enige interressante smartphone de Samsung Galaxy S is, wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt. Ook voor de wat kleinere budgetten zijn nu smartphones te koop, terwijl dat vroeger helemaal niet het geval was.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• iBurger
u_nix_we_all schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:10:
[...]
Dat voor jou de enige interressante smartphone de Samsung Galaxy S is, wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt. Ook voor de wat kleinere budgetten zijn nu smartphones te koop, terwijl dat vroeger helemaal niet het geval was.
Dat is het hele punt!@ Android toestellen in het medium/low end segment. Maar de iPhone laat zien dat mensen willen betalen voor een goede telefoon. Natuurlijk, je hebt ook goedkopere telefoons nodig, maar veel tweakers (incl. me) willen een highend smartphone, denk ik.
Ik zie toch heel andere dingen om me heen gebeuren. Zo'n beetje iedereen in mijn omgeving die een andere telefoon heeft gekocht/gekregen (aflopende contracten e.d.), is overgestapt op Android.
Samsung maakt erg veel reclame op dit moment. HTC loopt voorop met het op de markt brengen van Android telefoons. Sony Ericson is erop overgestapt voor hun high-end toestellen.
Watvoor Android toestellen kopen mensen in je omgeving? Ik ben serieus benieuwd. Een vriendin van me heeft die SonyEricsson gehaald, die met het grote scherm - welke CLB trouwens slecht vind. _/-\o_ . - maar afgezien zegt iedereen blackberry, blackberry, en soms iPhone. :)

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
iBurger schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:31:
[...]

Dat is het hele punt!@ Android toestellen in het medium/low end segment. Maar de iPhone laat zien dat mensen willen betalen voor een goede telefoon. Natuurlijk, je hebt ook goedkopere telefoons nodig, maar veel tweakers (incl. me) willen een highend smartphone, denk ik.
Ja, maar de markt bestaat natuurlijk niet alleen uit tweakers.
Watvoor Android toestellen kopen mensen in je omgeving? Ik ben serieus benieuwd. Een vriendin van me heeft die SonyEricsson gehaald, die met het grote scherm - welke CLB trouwens slecht vind. _/-\o_ . - maar afgezien zegt iedereen blackberry, blackberry, en soms iPhone. :)
SE X10 (2x), HTC Desire (2x), Legend (2x), Tweedehands Hero bij iemand met wat minder budget, HTC Wildfire / Tattoo, Motorolo droid, zo'n beetje het hele spectrum eigenlijk.

Edit:
Misschien (waarschijnlijk) ligt het ook erg aan de cultuur binnen de omgeving waar je zit. Hier zie ik bijvoorbeeld nauwelijks blackberrys terwijl die erg populair waren bij het bedrijf waar ik hiervoor voor werkte.

[ Voor 10% gewijzigd door u_nix_we_all op 26-08-2010 11:40 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• CLB
  • Niet online
Je had trouwens 100% gelijk dat de Milestone 2 een crap-fone ging worden.
Heb net alle reviews eens doorgelezen, en het is allemaal "too late, too little"... sad... :'(
Dat heb ik niet gezegd... De Milestone 2 is een pracht-apparaat alleen het uiterlijk kan me nog niet bekoren..
Het toetsenbordje is aangepast, er mist een D-pad, wat ik erg fijn vond.. De kleurstelling vind ik niet mooi
en aan de onderkant van het scherm zit nu een extra plastic randje wat ik niet echt mooi vind eerlijk gezegd.

Afbeeldingslocatie: http://www.allaboutphones.nl/photos/12771341218310/Motorola-Droid-2-spypic.jpg
Maar misschien valt dit in reallife alleszins mee en dan schaf ik hem gelijk aan, de Milestone, is / was prachtig!

En dat het een crap-phone is / wordt.. haha denk het niet _O-

Prachtig scherm, fysiek toetsenbord, hoge resolutie, geen Androidskin..
En dan vernieuwingen in de vorm van een snellere CPU, meer opslag, meer RAM!!
Dit wordt net als de Milestone weer een toppertje hoor, dat geloof ik zeker :Y *O*

Voor de rest ben ik het alleen maar eens met u_nix_we_all, die gewoon de waarheid spreekt.
Android wordt meer en sneller verkocht als iPhones / Symbian of Windows Mobile devices.
Artikelen zoals The Numbers No One Wants to Talk About in the Android vs. iPhone Sales Battle of Aantal verkochte Android-telefoons in twee maanden verdubbeld of Verkoop Android-toestellen stijgt met 60 procent in anderhalve maand hebben het over getallen die nauwelijks te bevatten zijn en in reallife zie ik dat zeker terug!

Ik die de high-end Motorola Milestone heb gehaald toen die net uitkwam.. Okee ik ben een tweaker maar toch. Maar dan denkend aan m'n schoonmoeder die een gloednieuwe HTC Legend heeft gekozen bij haar abonnement en die hiervoor met een Nokia 3310 liep.. Een vriend van me die ook met een nieuwe HTC Legend loopt en daarvoor met een Nokia 6700. Een andere vriend met iets minder budget is gegaan voor een HTC Wildfire terwijl die altijd met SonyEricssons liep (bijvoorbeeld de K700i) Vriendin van me die normaal met die cheapass telefoontjes als 'n LG Cookie liep, loopt nu met een SE X10 pro and so on... Is toch wel erg goed te noemen!

Ik ken ook genoeg mensen (voornamelijk meiden) die een BlackBerry nemen..
Maar die komen ook af van hun LG Cookies en zien een mooie witte BlackBerry 9700 bij HI.. *jeej* :9

• RoD
  • Niet online

RoD

[...]

Android is gewoon niet echt populair in Nederland. En het verbaasd me niets want er liggen bijna geen interessant Android toestellen in de winkels. Alleen de Samsung Galaxy S. Niemand kan de Nexus One leveren, het winkel-personeel vind Motorola een slecht merk en niemand weet dat er uberhaupt een Motorola Milestone is!

:? Er liggen zat HTC-toestellen in de winkels. G1, Magic, Hero, Desire, Legend... allemaal vrij goed te verkrijgen (geweest). De N1 is een beetje einde verhaal, dat is bekend.

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 22:07

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Om mij heen zie ik juist iedereen naar Android stappen, mede doordat ze even met mijn telefoon spelen en zien dat het gewoon lekker werkt, voor stuk minder geld dan een iPhone, welke sommige ook hebben. En ik ken echt niemand in mijn vriendenkring met een Blackberry. Misschien komt dat omdat mijn vriendenkring niet echt modieus is, maar ik vind het iig een positieve ontwikkeling. Android is leuk.

• iBurger
High-end Android toestellen. Daar gaat het om! Het is opvallend dat er gewoon minder high-end toestellen in de winkels liggen hier. Heb even een paar gemarkeerd die nu op "The Ultimate US Android Phone Spreadsheet" staan en die we niet hebben.

- HTC EVO 4G
- Motorola Droid X
- Samsung EPIC 4G

Stuk voor stuk powerhouses, superphones met high-end specs. Potentiele iPhone 4 killers! Als je veel geld uitgeeft aan een telefoon moet je wel verwachten dat ie minstens zo goed is als de iPhone. Misschien de Galaxy S, misschien de HTC Desire? Ik wil gewoon meer alternatieven hebben.

More choices!! folks. That's what we need. :)

@CLB: Crap-phone is misschien wel erg hard heh :P . Maar denk je echt dat je het een succes gaat worden? Als jij hemzelf niet gaan halen, en denkend aan het feit dat je de doelgroep bent, wie moet hem dan kopen?
@Rod: True true, en zijn natuurlijk wel HTC toestellen op de markt
@u_nix_we_all: Goed te zien dat Android zo populair is. Het is bij allemaal BB om me heen, maar die worden ook gesponseerd vanuit onze werkgever dus dat vertekend de boel wellicht.

Ultimate US Android Phone Spreadsheet
Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/2yobt4o.png

• Stukfruit
  • Niet online
Ehm, je noemt ze daar zelf al. Desire, Galaxy S, enz.

En daarbij hebben ze bij oa. HTC hier in Nederland echt keihard lopen adverteren. In April hing bij ieder bushokje hier in Noord Holland wel een poster met daarop een Desire of Legend. HTC doet ook aan weggeefdagen in winkels waarbij iedereen afaik een gratis toestel meekrijgt, enz.

Volgens mij timmeren ze best hard aan de weg hoor!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

iBurger schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:00:
High-end Android toestellen. Daar gaat het om! Het is opvallend dat er gewoon minder high-end toestellen in de winkels liggen hier. Heb even een paar gemarkeerd die nu op "The Ultimate US Android Phone Spreadsheet" staan en die we niet hebben.

- HTC EVO 4G
- Motorola Droid X
- Samsung EPIC 4G

Stuk voor stuk powerhouses, superphones met high-end specs. Potentiele iPhone 4 killers! Als je veel geld uitgeeft aan een telefoon moet je wel verwachten dat ie minstens zo goed is als de iPhone. Misschien de Galaxy S, misschien de HTC Desire? Ik wil gewoon meer alternatieven hebben.

More choices!! folks. That's what we need. :)

Ultimate US Android Phone Spreadsheet
[afbeelding]
Wel een beetje rare redenatie, je geeft veel geld uit voor een telefoon en je verwacht dat ie minstens zo goed is als de iPhone.... diezelfde iPhone die _veel_ duurder is dan bv een Galaxy S of een Desire? (verder inhoudelijk over wat beter is zullen we het dan maar niet hebben). Daarnaast wil je meer alternatieven. Om dan nog maar eens de vergelijking met de iPhone te maken, hoeveel alternatieven heb je daar :+

Verder zeg je dat Android niet echt populair is in Nederland. Ik denk dat je jezelf hier lelijk in vergist. Android is hard op weg om (verreweg) het grootst te worden. Mensen die hun abonnement verlengen kunnen kiezen uit een heel scala aan Android telefoons en zelfs voor relatief weinig geld heb je al een topmodel van Samsung of HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
wph schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:26:
[...]

Wel een beetje rare redenatie, je geeft veel geld uit voor een telefoon en je verwacht dat ie minstens zo goed is als de iPhone.... diezelfde iPhone die _veel_ duurder is dan bv een Galaxy S of een Desire? (verder inhoudelijk over wat beter is zullen we het dan maar niet hebben). Daarnaast wil je meer alternatieven. Om dan nog maar eens de vergelijking met de iPhone te maken, hoeveel alternatieven heb je daar :+
All right Android phanboy :) . iPhone 4G is echt geen slechte smartphone, natuurlijk heeft het platform z'n beperkingen maar alles dat erin zit werkt 100% goed. En je bevestigt ook weer m'n punt, als je flink wil betalen voor een super-smartphone heb je in de VS gewoon meer keuze behalve de Galaxy S of de HTC Desire. That's my whole point.... maar ik ben alleen blijkbaar, niemand loopt in Nederland te wachten op die rot DroidX blijkbaar. hehehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Alles werkt gewoon 100%? Niks meegekregen over ontvangstprobleempjes :+ En wat ik zeg over de prijs wil je ook niet helemaal begrijpen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
wph schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:03:
Alles werkt gewoon 100%? Niks meegekregen over ontvangstprobleempjes :+ En wat ik zeg over de prijs wil je ook niet helemaal begrijpen geloof ik.
1. Natuurlijk, de ontvangstproblemen bestaan maar zijn enorm uitgeblazen in de pers. Een vriend van me heeft die iPhone 4G en het is bullshit dat je er niet mee zou kunnen bellen.
2. De prijs. Wat je zegt is dit denk ik: Samsung Galaxy S(*) heeft Android en is gelijkwaardig of beter dan de iPhone 4G .> Cheaper > En dus een betere smartphone.

Maar ik denk dat de appeal van de iPhone 4 ook grotendeels in het design en de bouw-kwaliteit van het toestel zit. Een plastic Samsung Galaxy S kan je niet hardware-matig vergelijken met een iPhone 4G. Wat me weer terug brengt tot dit punt: geef me de mogelijkheid om een GSM versie aan te schaffen van die HTC EVO of DroidX, EPIC 4G. Deze toestellen zijn toch echt een stapje beter dan de HTC Desire denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd ik snap niet waarom nu ineens amerika voorloopt op gebied van telefoons. Dit was toch voorheen altijd andersom?

Maar goed deze HTC lijkt me ook wel wat. :9~ Wss weer eerst in the US

Afbeeldingslocatie: http://phandroid.com/wp-content/uploads/2010/08/htcverizonmyst1-550x412.jpg
Afbeeldingslocatie: http://phandroid.com/wp-content/uploads/2010/08/htcverizonmyst2-550x412.jpg

http://phandroid.com/2010...ould-it-be-the-htc-merge/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Leftblank schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 22:06:
[...]

Om het artikel waar die afbeelding uit komt maar te citeren:

[...]

Oftewel, het zal een normale slider zijn die op deze afbeelding uit elkaar getrokken wordt op enige wijze die ongetwijfeld niet in het productiemodel toegestaan zal zijn ;)
Een normale slider zou ik het niet noemen. In dat artikel ontkrachten ze het gerucht dat er een verstelbaar scherm a la Touch Pro 2 op zit. Dat vind ik persoonlijk niet erg maar als je goed kijkt naar de foto kun je zien dat het toestel als het ware ineenklapt als je het uitschuift. Hierdoor blijft het erg dun en is hij ook ingeklapt een pak dunner dan veel slider toestellen :) Volgens mij is dit de eerste keer dat dit systeem gebruikt wordt.

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Volgens mij is 't een prototype...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 21:58
Waar haalt iedereen hier zijn nieuws vandaan?

Ikzelf van:
Androidworld en planet android!

Graag tips voor betere nieuwssites :P

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Opperclowntje schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 09:10:
Waar haalt iedereen hier zijn nieuws vandaan?

Ikzelf van:
Androidworld en planet android!

Graag tips voor betere nieuwssites :P
Phandroid.com
Androidcentral.com
Engadget.com

Dat zijn degene die ik gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
"The Engadet mobile podcast" is erg vermakelijk en informatief. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Op het moment Androinica en Planet Android :)

AndroidWorld ben ik langzaam aan het laten vallen. De artikelen daar zijn volop gevuld met loze eigen meningen en gruwelijk veel spel-, schrijf- en stijlfouten die ik niet in nieuwsberichten wil zien.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 21:58
THX

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:12
Omdat tweakers er maar geen nieuwsbericht over geeft (gister al verstuurd, maarja al dat iSpul heeft natuurlijk voorrang) http://www.androidworld.n...f-nieuwe-android-tablets/

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• JarlSX
dat stond een paar dagen geleden al in het grote Android Tablet topic in DMS :)

[ Voor 33% gewijzigd door JarlSX op 02-09-2010 14:50 ]

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:41

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Op het moment is er een Samsung event bezig, dus daar zal eind vandaag/morgen ook wel een hoop nieuws uitkomen. In ieder geval is er al aangekondigd dat de Samsung TAB op den duur ook Android 3.0 krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
700 euro, wat een gekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:47

Sorbo

Uw hulp in huis!

Duur, maar wel te begrijpen. De Galaxy Tab wordt logischerwijs boven de Galaxy S geplaatst, en aangezien die laatste al een adviesprijs heeft van rond de 500 euro, is 700 euro niet ondenkbaar. De meerprijs zou dan moeten zitten in het grotere scherm en de aanpassingen die samsung gedaan heeft aan Android. Of dit 200 euro waard is hangt natuurlijk af van de gebruiker, maar een meerprijs van 200 euro lijkt me zeker te verantwoorden.

Bedenk je wel dat die 700 euro waarschijnlijk een introductie/adviesprijs zal zijn, de meeste webshops duiken daar al snel onder.

Dit neemt niet weg dat het apparaat belachelijk duur is, maar dat had ik ook al met de Galaxy S. Doe mij maar lekker mijn eigen Legendje, precies groot genoeg voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar het scherm van de Galaxy Tab heeft wel een hogere PPI dan de iPad...Waar zijn Steve Jobs en de Apple fanboys nu met hun "het draait allemaal om de PPI van het scherm". O-)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2010 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyronick
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:06

Pyronick

Vorsprung durch gas geben.

Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 18:24:
Maar het scherm van de Galaxy Tab heeft wel een hogere PPI dan de iPad...Waar zijn Steve Jobs en de Apple fanboys nu met hun "het draait allemaal om de PPI van het scherm". O-)
Betere PPI, betere contrastwaarde, hogere verversfrequentie. En zover ik weet heeft OLED nog altijd een betere inkijkhoek dan IPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 13:27
Goed nieuws! Android zal binnenkort muziek kunnen streamen, á la Grooveshark en Spotify. Ofja, dat is in ieder geval wat ik uit dit bericht kan opmaken.

Vreemd is wel dat in het artikel te vinden is: 'De muziek, die kan worden aangeschaft via Android Market wordt automatisch gesynchroniseerd met het Androidapparaat'. Ik kan het me niet voorstellen, gezien het gratis karakter van Google, en het feit dat veel andere diensten al volop gratis muziekstreaming aanbieden. Maargoed, de kwaliteit van artikels op nu.nl is niet altijd even hoog op nu.nl, dus het zou goed kunnen dat het een vertaal- of interpretatiefout is.

[ Voor 49% gewijzigd door thamm op 03-09-2010 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
@ thamm: een Amerikaans persbericht duid er inderdaad op dat Google het Spotify model gaat volgen. Streamen en verkoop-per-nummer. Heel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:08
Ben benieuwd of google ook nog met iets nieuws komt op de IFA. Zie net dat Eric Schmidt de IFA vrijdag zal afsluiten.

http://www1.messe-berlin....ional_Keynotes/index.html

Hopelijk meer nieuws over Gingerbread, Chrome OS of een tablet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorbo schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:56:
[...]

Duur, maar wel te begrijpen. De Galaxy Tab wordt logischerwijs boven de Galaxy S geplaatst, en aangezien die laatste al een adviesprijs heeft van rond de 500 euro, is 700 euro niet ondenkbaar. De meerprijs zou dan moeten zitten in het grotere scherm en de aanpassingen die samsung gedaan heeft aan Android. Of dit 200 euro waard is hangt natuurlijk af van de gebruiker, maar een meerprijs van 200 euro lijkt me zeker te verantwoorden.

Bedenk je wel dat die 700 euro waarschijnlijk een introductie/adviesprijs zal zijn, de meeste webshops duiken daar al snel onder.

Dit neemt niet weg dat het apparaat belachelijk duur is, maar dat had ik ook al met de Galaxy S. Doe mij maar lekker mijn eigen Legendje, precies groot genoeg voor mij :)
Aan de dure kant wel inderdaad. Toch denk ik dat de Galaxy Tab een groot succes gaat worden. Er kan mee gebeld worden, dus is het voor telecomproviders interessant de tablet te subsidiëren. 2-jarig abonnement + internet + bijbetaling van 100 euro o.i.d
Pagina: 1 ... 14 ... 19 Laatste