HTC Hero [part deux] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 84.174 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baca
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-10-2024
Heeft iemand al n fatsoenlijke fietssteun gevonden voor de Hero? Ik vind alleen universele houders, maar die vertrouw ik niet als ik met 70km/uur in een afdaling over een hobbel rij. Cardiotrainer is een geweldig programma, maar ik zou ook graag onderweg wat willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 15:56
CLB schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 19:44:
[...]

Klinkt goed inderdaad en ziet er nog smoother uit...
Ikzelf twijfel nog, mag verlengen, maarja wat gaat er uit komen binnenkort...
Qua telefoons denk ik niet dat er erg veel uitkomt. Ik heb 2 jaar lang met een iPhone rondgelopen en wou eens wat anders, maar wat wel qua kwaliteit gelijk staat aan de iPhone. Kwam al vrij snel uit op de HTC Hero, gezien de Palm Pre nog niet te krijgen was/is. Deze komt nu wel uit aan het einde van het jaar, maar nog niet in Nederland. Dan zul je em dus los moeten kopen in duitsland voor 400/500 euro.
Voor de rest zijn er in mijn ogen geen telefoons op het moment die gelijk staan op het niveau als de Hero en de iPhone.

Make your choice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
baca schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 19:50:
Heeft iemand al n fatsoenlijke fietssteun gevonden voor de Hero? Ik vind alleen universele houders, maar die vertrouw ik niet als ik met 70km/uur in een afdaling over een hobbel rij. Cardiotrainer is een geweldig programma, maar ik zou ook graag onderweg wat willen zien.
Accessoires voor de HTC Hero :)
Ik weet wel zeker dat er veel uitkomt.. Zijn nu slechts 3 Androiders, dat worden er zo'n 25 :) Mja komt wel..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
CLB schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 20:09:
[...]

Accessoires voor de HTC Hero :)

[...]

Ik weet wel zeker dat er veel uitkomt.. Zijn nu slechts 3 Androiders, dat worden er zo'n 25 :) Mja komt wel..
Van die 25 zijn er ook al veel uitgesteld na volgend jaar :) Tis maar net hoe lang je ook wil wachten he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
enzoronald schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 19:41:
[...]

Hmm lijkt erop dat er wel een nieuwe update komt :

http://www.youtube.com/watch?v=GYV9NNoI8Hc

deze persoon heeft em al en alles lijkt een stuk sneller :)
Ziet er erg goed uit! Nice. Ik zie eigenlijk geen lag in die video. Dat belooft wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:00
Enige wat me opvalt is dat aan het eind van het filmpje de tijd een minuut verder springt zonder de animatie die er bij hoort.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boaty schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 21:37:
Enige wat me opvalt is dat aan het eind van het filmpje de tijd een minuut verder springt zonder de animatie die er bij hoort.
Wat mij opvalt, is dat ik in vergelijking met mijn Hero, er absoluut geen verschil in zie. En dan staat mijn homescreen voller dan die op het filmpje. Als je het mij vraagt, is het gewoon een hoax.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 21:47:
[...]

Wat mij opvalt, is dat ik in vergelijking met mijn Hero, er absoluut geen verschil in zie. En dan staat mijn homescreen voller dan die op het filmpje. Als je het mij vraagt, is het gewoon een hoax.. O-)
Ja, idd. Ik zie niet echt een verschil met dat wat ik gewend ben van mijn eigen hero eigenlijk. Dus die snelheidswinst valt wel mee denk ik.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deem schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 21:59:
[...]

Ja, idd. Ik zie niet echt een verschil met dat wat ik gewend ben van mijn eigen hero eigenlijk. Dus die snelheidswinst valt wel mee denk ik.
Zal ook wel gevoelsmatig zijn. Objectief zonder benchmarks te gebruiken is het lastig om te constateren dat deze "nieuwe" rom sneller is. Zelf heb ik mijn Hero gerooted en heb na een empirisch onderzoek wel geconstateerd dat hij sneller is dan de out of the box Hero... 8) Dat voor wat mijn onderzoek ook waard moge zijn.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21
De notification bar reageert wel een stuk vlotter dan op mijn Hero. Het home screen heeft slechts af en toe nog wat lag. Veel minder dan in het begin, gewoon wat minder widgets er op gezet. Of ik ben er al aan gewend

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraKaa
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09-2009
Heb nu een krappe 2 weken ervaring opgedaan met dit toestel. Qua mogelijkheden een zeer goed apparaat.

In de directe vergelijking met de Iphone 3GS van mijn vrouw verlies hij het enkel op bedieningsgemak en leesbaarheid, alles is veel "friemeliger" te bedienen als bij de 3GS. Voor de doorsnee user geen issue maar voor mij, als 50+'er met versleten beeldschermogen, uiteindelijk toch niet werkbaar. Na een half uurtje werken worden de ogen merkbaar vermoeid ook omdat de toetsenplaatsing niet zo intuitief is.

Qua performance, met vele widgets actief, geen problemen, het werkt allemaal behoorlijk vloeiend zonder storende lag, wel net een fractie minder als de 3GS.

Hij staat nu op marktplaats, Ik wacht maar op de 4 Inchers~!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:02

The_Worst

Unox

Volgens mij zei hij in het begin: "will be released in a couple of months". Vreemd omdat htc zei dat deze binnenkort zal worden vrijgegeven. Zal wel niks zijn, maar wel vreemd als hij dit zegt wanneer deze update van htc komt.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Wifi is driving me nuts. Inmiddels Wifi van mijn router op diverse broadcasting kanalen gezet maar maakt weinig uit. Inmiddels dit topic gevonden op een Android forum en daar blijkt toch wel dat ik niet de enige ben. Onder andere Zyxel wordt hier als "probleemrouter" aangemerkt. http://androidforums.com/...ect-via-wifi-problem.html

Er zijn hier vast wel meer personen met een Zyxel 2602 HW router (zwart model). Ben benieuwd of die ook last hebben van slechte wifi performance.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Heeft iemand enig idee hoe je het woordenboek van de Hero aan kunt passen? Ik heb wel eens dat ik per ongeluk een woord toevoeg aan het woordenboek dat ik er liever niet in wil hebben. Zo staat er bij mij 'twrugden' in mijn woordenboek, ... kwam erin toen ik eens 'terug' wilde typen en er het een en ander mis ging. ;)

Ik kan nergens de optie vinden, en de instructies voor de standaard Android-versie (niet HTC Sense) gaan niet op want die verhalen over opties die op de Hero niet te vinden zijn. Het zou idioot zijn om een hard reset te moeten doen om je woordenboek te legen.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-09 07:46
Ik zit zelf te denken om er ook een te halen maar ik hoor verschillende verhalen over de verschillende telecom aanbieders, ik zoek een abo met fatsoenlijk internet maar ik zie regelmatig verhalen over beperkingen wat betreft streaming en imap, is dat nog steeds het geval bij sommige aanbieders?

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

RunaR schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 22:11:
De notification bar reageert wel een stuk vlotter dan op mijn Hero. Het home screen heeft slechts af en toe nog wat lag. Veel minder dan in het begin, gewoon wat minder widgets er op gezet. Of ik ben er al aan gewend
Ik denk het laatste.. :P Kijk maar eens naar dit filmpje van de Hero, en vergelijk dat met die met de "nieuwe' firmware. Deze dus. Ben bang dat er dus niet echt veel verschil tussen zal zijn, maar dat we het hebben over wat minor bugfixes. We wachten wel af.. :z

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2009 00:26 ]

• enzoronald
The_Worst schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 22:49:
Volgens mij zei hij in het begin: "will be released in a couple of months". Vreemd omdat htc zei dat deze binnenkort zal worden vrijgegeven. Zal wel niks zijn, maar wel vreemd als hij dit zegt wanneer deze update van htc komt.
HTC heeft zelf bevestigd dat het hier gaat om een update die snel beschikbaar zal zijn :

http://www.slashgear.com/...nfirmed-imminent-1852644/

En zelfs eventueel al binnen 10 dagen en dan vervolgens een grotere update in september.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:02
robbydw schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 23:12:
Wifi is driving me nuts. Inmiddels Wifi van mijn router op diverse broadcasting kanalen gezet maar maakt weinig uit. Inmiddels dit topic gevonden op een Android forum en daar blijkt toch wel dat ik niet de enige ben. Onder andere Zyxel wordt hier als "probleemrouter" aangemerkt. http://androidforums.com/...ect-via-wifi-problem.html

Er zijn hier vast wel meer personen met een Zyxel 2602 HW router (zwart model). Ben benieuwd of die ook last hebben van slechte wifi performance.
Ik heb een linksys router met een SSID die verborgen is en na een herstart pakt ie die ook niet meer op :(

• pixel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2024
Ik heb nu ook een tijdje een hero.
Moet zeggen dat ik er erg blij mee ben, werkt goed.
Soms wel wat last van lag in de menu's maar hoop dat dit met de software update goed gaat komen.

Echter wel een opmerking voor de Live! gebruikers.
Ik lees dat er veel mensen zijn die dit niet aan de gang krijgen.
Bij mij was live ook niet aan de gang te krijgen. 100 keer de instellingen gecontroleerd enzo.
Ook na een hardreset was het niet aan de gang te krijgen.
Toen toch maar eens gebeld met vodafone. Het probleem uitgelegd enzo. Instellingen gecontroleerd, en ik had alles goed ingesteld. Maar tot mijn berbazing had ik wel ineens verbinding terwijl er echt NIETS gewijzigd was!
Volgens mij heeft die miep van de helpdesk WEL wat zitten veranderen, zodat het ineens werkte. Ergens een vinkje ofzo.
Ik heb wel vaker het idee dat een helpdesk stiekum toch een aanpassing maakt zodat het wel werkt. maar dit zeggen ze dan niet omdat het hun eigen fout is.

Dus als je Live! niet werkt, is het wellicht de moeite waard om toch even te bellen naar de helpdesk.

brabrabrabra...

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:26

Paladin

Play Ball!

Hopelijk kan iemand mij hier helpen, Ik zit eraan te denken deze telefoon te kopen, maar vroeg me af of voice dial via een bluetooth carkit ook ondersteund wordt. Dit is voor mij wel een redelijk belangrijke feature voor het bellen in de auto enz.

Carkit is een parrot ck3000 evolution

[ Voor 7% gewijzigd door Paladin op 20-08-2009 12:59 ]

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

• baca
Is het normaal dat als je met gmail synct, de hero contactpersonen toevoegt die je niet bij de contactpersonen in gmail hebt gezet maar wel een email verzonden hebt? Vind dit namelijk behoorlijk irritant, ik wil op mijn hero alleen contactpersonen die ook in gmail bij contactpersonen staat, en niet n webwinkel die ik een mail heb gestuurd.
Even zoeken misschien.. Is volgens mij wel vaker voorgekomen namelijk! Succes

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:37
CLB schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 13:38:
Even zoeken misschien.. Is volgens mij wel vaker voorgekomen namelijk! Succes
Kun je ons misschien een subtiele hint geven waar te zoeken. Ik heb beide deeltjes afgezocht op contacten en gmail maar tevergeefs. Thanks!

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Kan zijn dat ik fout zit hoor, daarom ook 'volgens mij' ... mijn excuses dan..

Wel mooi filmpje:

Ook van de kleur Urban Brown, maar ook ten opzichte van de iPhone 3GS

• robbydw

robbydw

live your life

Weet iemand of er een app is a la SPB Wireless Monitor voor Windows Mobile om het data verbruik in de gaten te houden. Omdat mijn databundel nog niet is ingegaan wil ik de hoeveelheid data verkeer een beetje binnen de perken houden.

Geen commentaar

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
robbydw schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 14:43:
Weet iemand of er een app is a la SPB Wireless Monitor voor Windows Mobile om het data verbruik in de gaten te houden. Omdat mijn databundel nog niet is ingegaan wil ik de hoeveelheid data verkeer een beetje binnen de perken houden.
netcounter doet volgens mij wat je bedoelt. De windows-app ken ik niet.

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Verwijderd

robbydw schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 23:12:

Ik heb dezelfde Router, en ook problemen met de wifi. Telefoon is verbonden etc, goede signaal sterkte. De wifi werkt wel. Maar een site als nu.nl laden duurt meer dan 2 minuten.
Beter gezegt, me telefoon internet is gewoon 10x zo snel.

Enige wat ik qua beveiliging aan heb staan is een 64bit wep key.

Zal vanavond is bij iemand anders zijn wifi verbinding proberen..
Nu maar hopen dat dit met de firmware update opgelost wordt...
Android Software & Discussie

Staat zelfs in de TopicWaarschuwing genoemd ;)

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Dit hoort dus eigenlijk in een ander topic, maar ik kan je NetSentry aanraden. Daarin kun je instellen hoeveel je maximaal zou willen gebruiken, en bij welk verbruik je gewaarschuwd wilt worden in de notification bar. Tevens scheidt NetSentry het verbruik via WiFi van het verbruik via 3G.

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=100x100&chl=market://search?q=pname:com.googlecode.netsentry

[ Voor 9% gewijzigd door gday op 20-08-2009 15:42 ]

• Gummie
  • Laatst online: 13-09 18:55
baca schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 13:31:
Is het normaal dat als je met gmail synct, de hero contactpersonen toevoegt die je niet bij de contactpersonen in gmail hebt gezet maar wel een email verzonden hebt? Vind dit namelijk behoorlijk irritant, ik wil op mijn hero alleen contactpersonen die ook in gmail bij contactpersonen staat, en niet n webwinkel die ik een mail heb gestuurd.
Klopt dit "probleem" had ik ook.
Ga naar contacten > groepen. Dan op menu klikken > "Sync groepen" en dan vinkje bij alle "contacten synchroniseren" uitzetten.
Als minimaal bij "Mijn contacten" een vinkje staat is het goed. Als je namelijk in Gmail een persoon toevoegd aan een groep zit hij standaard ook in de "Mijn contacten" groep.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
CLB schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 14:23:
Ook van de kleur Urban Brown, maar ook ten opzichte van de iPhone 3GS
Hmmm, kan als Android bezitter alleen maar zwáár jaloers zijn op dat Apple scherm :'(

Nickname does not reflect reality

• MetalManic
Ach B.,

Als ze de helderheid van de magic nu even goed zetten dan vallen de meeste verschillen wel weg!!! Ik denk dat een hoop Apple bezitters weer jaloers zijn op een hoop andere zaken zoals Android an sich ;-) Zoals mensen ook vaak lelijke medemensen opbeuren... het gaat niet om de buitenkant maar om de binnenkant hehehe

grtz, M.

[ Voor 20% gewijzigd door MetalManic op 20-08-2009 16:38 ]

• Brad Pitt
MHTC06 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 16:37:
het gaat niet om de buitenkant maar om de binnenkant hehehe
Geef jij dat even door aan de dames dan please? ;)

• MetalManic
hahaha volgens mij zijn dames weer onderwerp voor een heel ander topic!! En wat zou jij je druk maken om de buitenkant? BRAD PITT!!!

Maar serieus, Er zijn al genoeg figuren overgelopen van apple naar android en nog niemand daarvan heb ik horen miepen over het scherm. In de praktijk zal het verschil dan ook een stuk kleiner zijn dan het filmpje doet voorkomen. Vuile propaganda van Apple is dat filmpje, het zou verboden moeten worden!

• Ichiko
  • Laatst online: 03-10-2024
Gummie schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 15:55:
[...]

Ga naar contacten > groepen. Dan op menu klikken > "Sync groepen" en dan vinkje bij alle "contacten synchroniseren" uitzetten.
Als minimaal bij "Mijn contacten" een vinkje staat is het goed. Als je namelijk in Gmail een persoon toevoegd aan een groep zit hij standaard ook in de "Mijn contacten" groep.
Thanks, ik had dat probleem ook. Ooit bij de eerste keer opstarten van de hero gekozen om alle contacten te synchroniseren, niet wetende dat daar ook alle mensen bij horen waar je ooit een mail naar toe gestuurd hebt. 8)7 Weet ik ook meteen dat je in die schermen waar je zo onderin kan schuiven naar een ander soort scherm schijnbaar voor ieder scherm een ander menu kan hebben.

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
MHTC06 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 16:37:
Ach B.,

Als ze de helderheid van de magic nu even goed zetten dan vallen de meeste verschillen wel weg!!!
Dat denk ik eigenlijk ook. Dit kan nooit kloppen, zo'n verschil in helderheid. Volgens mij is er qua scherm echt nauwelijks verschil tussen de twee. Als je echt een mooi scherm wilt moet je uberhaubt geen van beide kopen. Dan moet je een AMOLED-ding halen, zoals de i7500.

• Brad Pitt
Zal wel enorm biased zijn (retorisch) maar vind het schermpie van de Magic echt heel erg mooi :9

• olson
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 21:38
Zo juist mijn nieuwe HTC hero proberen te pairen met een Parrot CK3100.
Dat gaat allemaal goed. Hij lijkt ook mijn adresboek te syncen, maar als ik naar het adresboek op de Parrot ga is het 'grijs' (mag m niet selecteren).
Het lijkt erop dat de sync toch niet helemaal goed gaat. Parrot firmware is up2date (4.19).

Iemand dit wel aan de gang gekregen?

Compjoeters... hu?

Verwijderd

Na een week of 3 nog steeds zeer tevreden met de Hero, alleen heb ik deze week een paar nieuwe bugjes ontdekt. Allereerst is de Hero afgelopen dagen twee keer ineens gestopt met opladen, beetje vreemd maar niet zo'n probleem (batterij zelf gaat goed lang mee, ik zit constant die leuke spelletjes van de market te spelen en hoef niet eens dagelijks op te laden).
Tweede issue is dat vandaag ineens al m'n homescreens leeg waren wat enkel met het volledig uitzetten vna de telefoon gefixed was. Geen groot probleem en de enige bugjes tot nu toe, het soort dingetjes wat met een firmware update-je wel gefixed zal worden.

Overigens vind ik het scherm van de Hero super, ik waarder een iphone scherm niet echt beter eerlijk gezegd 8) En de Sense UI is gewoon super.

• robbydw

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 14:54:
[...]

Ik heb dezelfde Router, en ook problemen met de wifi. Telefoon is verbonden etc, goede signaal sterkte. De wifi werkt wel. Maar een site als nu.nl laden duurt meer dan 2 minuten.
Beter gezegt, me telefoon internet is gewoon 10x zo snel.

Enige wat ik qua beveiliging aan heb staan is een 64bit wep key.

Zal vanavond is bij iemand anders zijn wifi verbinding proberen..
Nu maar hopen dat dit met de firmware update opgelost wordt...
Vanmiddag bij BurgerKing langs de A2 een open wifi spot gebruikt en ging als een malle. Ligt dus echt aan de router.

Laten we inderdaad maar hopen dat de firmware verbetering brengt.
MHTC06 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 14:50:

[...]

netcounter doet volgens mij wat je bedoelt. De windows-app ken ik niet.
Dank voor de tip. Ga hem zoeken.
CLB schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 14:55:
[...]

Android Software & Discussie

Staat zelfs in de TopicWaarschuwing genoemd ;)
Ben weer wakker :O Excuses.
gday schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 15:41:
[...]

Dit hoort dus eigenlijk in een ander topic, maar ik kan je NetSentry aanraden. Daarin kun je instellen hoeveel je maximaal zou willen gebruiken, en bij welk verbruik je gewaarschuwd wilt worden in de notification bar. Tevens scheidt NetSentry het verbruik via WiFi van het verbruik via 3G.

[afbeelding]
Nemen we ook mee. Die scheiding is zeker nu wel handig zolang databundel nog niet actief is.

Geen commentaar

• Gummie
  • Laatst online: 13-09 18:55
olson schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 20:33:
Zo juist mijn nieuwe HTC hero proberen te pairen met een Parrot CK3100.
Dat gaat allemaal goed. Hij lijkt ook mijn adresboek te syncen, maar als ik naar het adresboek op de Parrot ga is het 'grijs' (mag m niet selecteren).
Het lijkt erop dat de sync toch niet helemaal goed gaat. Parrot firmware is up2date (4.19).

Iemand dit wel aan de gang gekregen?
Nee heb ook hetzelfde probleem. En op internet is er ook geen info over te vinden.
Op de site van Parrot staat hij ook niet in de lijst dat hij ondersteund word. De Magic echter wel dus ik zou de Hero ook in de lijst verwachten. Maar blijkbaar zit er dus wel een groot verschil tussen. Misschien dat ze je op het forum van Parrot verder kunnen helpen. Ben er zelf nog niet aan toe gekomen om de vraag daar te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:27
Ik heb nu ook z`n 2 weken de Hero en moet zeggen dat ik er best wel tevreden over ben.

Alleen krijg ik HTC Sync niet aan de praat op zowel m`n XP computer als m`n Vista laptop.
Ik heb de laatste versie gedownload via de HTC site en vervolgens geïnstalleerd met m`n virusscanner (Avast) uit.
Maar hij kan helaas geen verbinding maken.

Verder werken bij mij ook de knoppen op de headset niet, dus de forward & backward. Ik wil deze gebruiken bij het afspelen van mijn muziek. Hebben meerdere mensen hier last van, anders ga ik HTC maar eens bellen.

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blite
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09-2022
pvdlaan schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:35:
Ik heb nu ook z`n 2 weken de Hero en moet zeggen dat ik er best wel tevreden over ben.

Alleen krijg ik HTC Sync niet aan de praat op zowel m`n XP computer als m`n Vista laptop.
Ik heb de laatste versie gedownload via de HTC site en vervolgens geïnstalleerd met m`n virusscanner (Avast) uit.
Maar hij kan helaas geen verbinding maken.
Zet je de telefoon wel op USB-modus? Want hier wordt de telefoon wel herkend door de pc, maar er lijkt niks te gebeuren idd als je er iets mee probeert te doen, dus ik kwam erachter dat je op de telefoon in de notificatiebar even moet aanklikken dat je wil dat de telefoon verbinding met de pc maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baca
Gummie schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 15:55:
[...]

Hartelijk dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
Afbeeldingslocatie: http://cache-foo-09.gawkerassets.com/gawker/assets/images/4/2009/08/500x_androidhacktop.jpg

Weet iemand wat het icoontje rechst van de wifi is?
Ik had die laatst in mijn display en nu is die weer weg :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
DarkChylde schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:45:
Weet iemand wat het icoontje rechst van de wifi is?
Ik had die laatst in mijn display en nu is die weer weg :S
Op linker plaatje signaalsterkte-aanduiding, op rechterplaatje dat de telefoon op stil/trillen staat (volume op één na laagste stand drukken aan de zijkant, laagste stand is helemaal stil zonder trillen).

[ Voor 14% gewijzigd door Brad Pitt op 21-08-2009 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

gday schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 23:34:
Heeft iemand enig idee hoe je het woordenboek van de Hero aan kunt passen? Ik heb wel eens dat ik per ongeluk een woord toevoeg aan het woordenboek dat ik er liever niet in wil hebben. Zo staat er bij mij 'twrugden' in mijn woordenboek, ... kwam erin toen ik eens 'terug' wilde typen en er het een en ander mis ging. ;)

Ik kan nergens de optie vinden, en de instructies voor de standaard Android-versie (niet HTC Sense) gaan niet op want die verhalen over opties die op de Hero niet te vinden zijn. Het zou idioot zijn om een hard reset te moeten doen om je woordenboek te legen.
Even mezelf quoten.

Voor bovenstaand probleem heb ik een omweg gevonden om het te 'fixen'. Op de Hero kun je een bestand vinden onder /data/data/com.htc.android.htcime genaamd udb. In dat bestand wordt de user dictionary opgeslagen. Ik heb dat bestand verwijderd, en na een reboot was mijn user dictionary weer leeg. Hiervoor heb je echter wel root access nodig, wat je standaard uiteraard niet hebt maar genoeg bronnen online die je helpen het te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waaronder de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Brad Pitt schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:49:
[...]

Op linker plaatje signaalsterkte-aanduiding, op rechterplaatje dat de telefoon op stil/trillen staat (volume op één na laagste stand drukken aan de zijkant, laagste stand is helemaal stil zonder trillen).
Goeie tip. Ik gebruik altijd de uitknop voor trilstand :+ Dit is makkelijker

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:58:
[...]

Even mezelf quoten.

Voor bovenstaand probleem heb ik een omweg gevonden om het te 'fixen'. Op de Hero kun je een bestand vinden onder /data/data/com.htc.android.htcime genaamd udb. In dat bestand wordt de user dictionary opgeslagen. Ik heb dat bestand verwijderd, en na een reboot was mijn user dictionary weer leeg. Hiervoor heb je echter wel root access nodig, wat je standaard uiteraard niet hebt maar genoeg bronnen online die je helpen het te verkrijgen.
Naar aanleiding van jouw vraag, heb ik mij ook suf zitten zoeken.. ;) Heb die udb nu ook verwijderd en schoon is de dictionary weer.. :)

Waar heb je die truuk trouwens gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even bij de BC geweest om wat prijzen te checken, maar dat is offtopic..
De witte stond in de vitrine en van de bruine hadden ze een demo-model (waar 'n filmpje op draaide)

Allebei erg mooie kleuren moet ik zeggen.. Dacht dat ik me ging storen aan de zwarte bezel bij het witte model, maar dat viel me echt mee.. Wordt nog een puntje om mee te nemen in de 'nieuwe PDA queste'
samen met 'misschien wachten op Android 2.0 en de daarbij nieuwere / betere Android toestellen.

Ben ook benieuwd of dat wit nou echt wit blijft door dat teflonlaagje.. Hier op GoT is er maar 1 user die er over klaagde dat z'n toestel zo gauw smerig werd.. Kwam onder andere door inkthanden enzo, maar toch.. Moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:22:
[...]

Allebei erg mooie kleuren moet ik zeggen.. Dacht dat ik me ging storen aan de zwarte bezel bij het witte model, maar dat viel me echt mee.. Wordt nog een puntje om mee te nemen in de 'nieuwe PDA queste'
samen met 'misschien wachten op Android 2.0 en de daarbij nieuwere / betere Android toestellen.

[...]
Wachten, wachten tot...je een ons weegt?! Er komt altijd wel iets beters of anders. Kopen moet je, en wel nu.. 8)

Zo komen we nooit uit de economische recessie.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

CLB schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:22:
Ben ook benieuwd of dat wit nou echt wit blijft door dat teflonlaagje.. Hier op GoT is er maar 1 user die er over klaagde dat z'n toestel zo gauw smerig werd.. Kwam onder andere door inkthanden enzo, maar toch.. Moeilijk.
Ik heb ook een witte en ook op een tekening gelegd met allemaal inkt en zo .. en pindakaas met jam en zo. Maar ik vind hem in ieder geval makkelijk schoon te maken, vies worden ze toch.. wat mij betreft ziet hij er als nieuw uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:02:
Wachten, wachten tot...je een ons weegt?!
Er komt altijd wel iets beters of anders. Kopen moet je, en wel nu.. 8)

Zo komen we nooit uit de economische recessie.. 8)7
In 'n tijdsbestek van een maandje komt er denk nog wel redelijk wat uit.. Daar kan ik nog wel op wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoter
  • Laatst online: 03-09 17:39
Zijn er meer mensen waarbij de LED het niet meer doet, zowel bij nieuwe email als opladen? De trackball 'gloeit' ook niet meer bij een nieuwe SMS en de headset wordt niet meer herkend.

Vanmiddag HTC gebeld en 2x hard reset gedaan, heeft niet geholpen en moet nu mn telefoon opsturen (4 weken kwijt |:( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brabbelaar
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-05-2023
Paladin schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 12:58:
Hopelijk kan iemand mij hier helpen, Ik zit eraan te denken deze telefoon te kopen, maar vroeg me af of voice dial via een bluetooth carkit ook ondersteund wordt. Dit is voor mij wel een redelijk belangrijke feature voor het bellen in de auto enz.

Carkit is een parrot ck3000 evolution
Je antwoord staat hier:
Het komt neer op ga naar people > groups > menu > sync groups > en kies daar 'my contacts' zorg dat in je gmail je contacten die je in telefoon wilt in my contacts staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brabbelaar
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-05-2023
data counter widget in market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Zo ik heb vandaag ook binnengekregen, en wat een geweldig telefoontje :) Heb al wat leuke appjes gevonden, zoals StreamFurious (internet streams luisteren), Layar, DaraIRC, Nimbuzz, barcode scanner en nog wat :D

1 probleempje, mijn camera zeurt de hele tijd dat ik eerst een SD kaart er in moet stoppen, terwijl die er zeker in zit, en de browser kan ook gewoon downloaden naar de sd kaart. Iemand die een oplossing weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je de ingestelde account in Gmail app kunt wijzigen, kan dit nergens vinden ook niet bij instellingen van de app of van de algemene instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 22:07:
weet iemand hoe je de ingestelde account in Gmail app kunt wijzigen, kan dit nergens vinden ook niet bij instellingen van de app of van de algemene instellingen.
Als je je G-Mail account settings wilt veranderen/opnieuw instellen kan dat op deze manier bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sh4wn schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:56:
1 probleempje, mijn camera zeurt de hele tijd dat ik eerst een SD kaart er in moet stoppen, terwijl die er zeker in zit, en de browser kan ook gewoon downloaden naar de sd kaart. Iemand die een oplossing weet?
Even zoeken, brengt je de oplossing: XENTiC in "HTC Hero [part deux]"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

it0 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:39:
[...]

Ik heb ook een witte en ook op een tekening gelegd met allemaal inkt en zo .. en pindakaas met jam en zo. Maar ik vind hem in ieder geval makkelijk schoon te maken, vies worden ze toch.. wat mij betreft ziet hij er als nieuw uit...
Als ik vragen mag, waarom leg je je telefoon op een verse tekening ofwel pindakaas met jam? :p Ik heb overigens ook een witte en vooralsog gaat elk vuiltje er zonder problemen zo vanaf. Maar ik heb 'm dan ook nog niet in etenswaren oid gelegd :p

Nog even een kleine offtopic opmerking: als je het nog niet kent, check het programmaatje Shazam eens, briljant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:17:
[...]

Naar aanleiding van jouw vraag, heb ik mij ook suf zitten zoeken.. ;) Heb die udb nu ook verwijderd en schoon is de dictionary weer.. :)

Waar heb je die truuk trouwens gevonden?
Ik vond op xda-developers wat posts die me de goede weg op stuurden. Wat ik vond klopte nog niet helemaal maar dat was uiteindelijk niet veel werk meer om uit te zoeken. :)
Pjoter schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:15:
Zijn er meer mensen waarbij de LED het niet meer doet, zowel bij nieuwe email als opladen? De trackball 'gloeit' ook niet meer bij een nieuwe SMS en de headset wordt niet meer herkend.

Vanmiddag HTC gebeld en 2x hard reset gedaan, heeft niet geholpen en moet nu mn telefoon opsturen (4 weken kwijt |:( ).
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=545575
Hier heb je een topic van 7 pagina's met mensen met hetzelfde probleem.

[ Voor 35% gewijzigd door gday op 22-08-2009 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
Brad Pitt schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:49:
[...]

Thanks. Klopt helemaal zie ik nu.
Je ziet het symbool ook bij het aanpassen van het volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clox
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-08 08:25
Heb de Hero nu een paar dagen en vind het echt een heerlijke telefoon. Ik heb niet echt veel ervaring met de iphone op het soms gebruiken van die van vrienden na, maar uit die ervaringen kan ik wel zeggen dat er voor mij bijna geen verschil tussen de gevoeligheid van het scherm zit. Overall vind ik de telefoon soepel genoeg lopen. Ik had tot nu toe alleen ervaring met iphones en de xperia1 van m'n moeder, en alles was zo'n beetje beter dan dat dus ik ben erg tevreden. Met de toekomstige update in zicht waar de laatste lag zou moeten verdwijnen ben ik helemaal blij.

Het hele syncverhaal is nog wel even moeilijk in het begin, maar ik denk dat ik nu bijna alles geregeld heb. Had mijn oude simcontacts naar de telefoon gekopieerd, en daarna gesynct met mijn google contacts. Dit pakte verrassend goed uit: Google kopieerde alle contacten en gooide automatisch alle phonecontacts onder het mycontacts kopje zodat er geen vervuiling is van mailadressen uit je googlecontacts. Vervolgens de calendar uiteindelijk ook aan de praat gekregen. Het duurde even voordat ik met mijn stomme hoofd doorhad dat ik bij het maken van een event nog steeds 'My calendar' gebruikte wat dus de standaard HTC calendar is die NIET synct met mijn google calendar.

Nu zit ik alleen nog met het invoeren van verjaardagen. Daar wil ik nu ook wel eens een fatsoenlijke kalender voor hebben. Als ik handmatig verjaardagen invoer in google contacts dan komen ze keurig in de 'fun'calendar van mijn google calendar terecht. Nu ontdekte ik gisteren toevallig ook de fatastische functie om je phonecontacts aan een facebookaccount te koppelen. Dit heb ik inmiddels bij een groot aantal personen gedaan, en nu zie ik ook automagisch een foto en een ingevoerde verjaardag. Probleem is alleen nu dat die ingevoerde verjaardag dus weer NIET synct met mijn calendar. Als ik in mijn google contacts de betreffende persoon opzoek dan staat er in dat contact ook alleen bij 'notes' een soort van linkje naar zijn/haar facebook pagina. Ik had gehoopt dat de facebookverjaardag automatisch in google contacts ingevoerd zou worden wat dus niet het geval is. Heeft iemand hier toevallig al ervaring mee?

Macbook Pro, 640 WD extern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pjoter schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:15:

Er zijn inderdaad meerderen die daar last van hebben. Heb nu zelf even wat tests gedaan en vooralsnog werkt het hier wel. Misschien is het te simpel, maar heb je bij:

menu\instellingen\meldingsflits

wel alles aangevinkt staan?
gday schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 00:11:
[...]
Ik vond op xda-developers wat posts die me de goede weg op stuurden. Wat ik vond klopte nog niet helemaal maar dat was uiteindelijk niet veel werk meer om uit te zoeken. :)
[...]
Zal volgende keer mijn zoekopdrachten maar eens wat beter invoeren.. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Laatst online: 04-09 12:08
Clox schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:49:
Nu ontdekte ik gisteren toevallig ook de fatastische functie om je phonecontacts aan een facebookaccount te koppelen. Dit heb ik inmiddels bij een groot aantal personen gedaan, en nu zie ik ook automagisch een foto en een ingevoerde verjaardag. Probleem is alleen nu dat die ingevoerde verjaardag dus weer NIET synct met mijn calendar. Als ik in mijn google contacts de betreffende persoon opzoek dan staat er in dat contact ook alleen bij 'notes' een soort van linkje naar zijn/haar facebook pagina. Ik had gehoopt dat de facebookverjaardag automatisch in google contacts ingevoerd zou worden wat dus niet het geval is. Heeft iemand hier toevallig al ervaring mee?
Bedankt voor het delen van je ervaringen! Gisteren mijn abonnement verlengt met dit toestel (en helaas nog wel een paar dagen wachtende op TNT post) maar ik vroeg mij al af of bij het koppelen met facebook er automatisch verjaardag en foto mee werd genomen, en het antwoord is dus ja :) (scheelt een hoop contact foto's maken en opslaan :P ) Weet jij of iemand anders toevallig of het wel mogelijk is reminders te krijgen van de verjaardagen, ondanks dat ze dus niet in de kalender opgenomen lijken te worden? Helaas gebruiken lang niet al mijn telefooncontacten Facebook, dus weet iemand of er ook zoiets bestaat voor Hyves?

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clox
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-08 08:25
Hyves weet ik niet. Heb zelf ook geen Hyves, dus heb me daar ook niet in verdiept. Ik ben net wel even verder gaan zoeken voor die FB integratie in de google calendar en heb wel iets gevonden: http://www.fbcal.com/

Wat het doet staat precies uitgelegd op de site, kan ik niet beter doen. Heb het net geinstalleerd op mijn facebookpagina en volgens mij werkt het. Ik kreeg in ieder geval meteen een extra kalender in de google calendar. Het duurde volgens mij wel even voordat alles was geimporteerd, maar inmiddels staat alles op de telefoon en online. Omdat het zolang duurde heb ik ook maar meteen een ical bestandje gedownload en deze in ical geimporteerd. Dat is dus ook allemaal mogelijk, maar eigenlijk niet nodig omdat mijn ical toch al met google calendar synct. Maargoed, het werkt dus, al is er wel een extra online app voor nodig.

Macbook Pro, 640 WD extern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoter
  • Laatst online: 03-09 17:39
@ gday: thnx voor de link, ik ben dus 'gelukkig' niet de enige :/
Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:05:

menu\instellingen\meldingsflits
Er zijn inderdaad meerderen die daar last van hebben. Heb nu zelf even wat tests gedaan en vooralsnog werkt het hier wel. Misschien is het te simpel, maar heb je bij:
wel alles aangevinkt staan?
Ja, alles staat aangevinkt maar hij doet t nog steeds niet.
- LED + trackball geven geen licht meer.
- Toetsen lichten niet meer op
- Headset werkt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoghi
  • Laatst online: 01-03-2018
Banjy schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:47:
[...]

Bedankt voor het delen van je ervaringen! Gisteren mijn abonnement verlengt met dit toestel (en helaas nog wel een paar dagen wachtende op TNT post) maar ik vroeg mij al af of bij het koppelen met facebook er automatisch verjaardag en foto mee werd genomen, en het antwoord is dus ja :) (scheelt een hoop contact foto's maken en opslaan :P ) Weet jij of iemand anders toevallig of het wel mogelijk is reminders te krijgen van de verjaardagen, ondanks dat ze dus niet in de kalender opgenomen lijken te worden? Helaas gebruiken lang niet al mijn telefooncontacten Facebook, dus weet iemand of er ook zoiets bestaat voor Hyves?
De updates en gebeurtenissen van Facebook, dus ook verjaardagen, verschijnen in je contactenlijst. Ze worden aangegeven met een groen rondje met daarin een cijfer bij de foto van de desbetreffende contactpersoon. Een verjaardag word al een maand van tevoren aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pjoter schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:24:
@ gday: thnx voor de link, ik ben dus 'gelukkig' niet de enige :/

[...]

Ja, alles staat aangevinkt maar hij doet t nog steeds niet.
- LED + trackball geven geen licht meer.
- Toetsen lichten niet meer op
- Headset werkt niet meer.
Na het lezen van wat berichtjes hierover kreeg ik toch een wat angstig gevoel en guess what, vandaag schrok ik me kapot toen de led niet ging flitsen na een sms/gemiste oproep. De trackball daarentegen wel. Heb 'm nu uitgezet en weer aan en in de oplader gestopt en daar gaat de LED nog wel van aan.
Headphones doen het ook gewoon nog dus het lijkt gelukkig mee te vallen. Maargoed wel even schrikken na een aantal zulke berichtjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nou bij mij heeft het ledje het nog nooit gedaan als ik een sms heb ontvangen! Wel gaat de trackball oplichten maar het ledje heeft van het begin af aan nog nooit gebrand als ik een sms ontvang moet je hier iets voor aanvinken dan?

Overigens brand hij wel gewoon als ik hem aan de oplader leg of als de batterij bijna leeg raakt.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over videos op de hero zetten.

Vandaag probeerde ik een mpg filmpje erop te zetten van rond de 30mb.

Alleen als ik dan op mijn telefoon kijk, is die nergens terug te vinden, niet bij albums, nergens.

Enig idee hoe dit mogelijk is?

Als ik namelijk mijn telefoon weer aansluit via usb aansluiting, dan staat het bestand wel op mijn sd card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

schnumi schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 16:02:
Nou bij mij heeft het ledje het nog nooit gedaan als ik een sms heb ontvangen! Wel gaat de trackball oplichten maar het ledje heeft van het begin af aan nog nooit gebrand als ik een sms ontvang moet je hier iets voor aanvinken dan?

Overigens brand hij wel gewoon als ik hem aan de oplader leg of als de batterij bijna leeg raakt.
Volgens mij gaat dat ledje helemaal niet branden bij een sms. Bij een gemiste oproep ook niet verwacht ik, maar dat heb ik niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 14:31
Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 17:12:

Alleen als ik dan op mijn telefoon kijk, is die nergens terug te vinden, niet bij albums, nergens.

Als ik namelijk mijn telefoon weer aansluit via usb aansluiting, dan staat het bestand wel op mijn sd card.
Zoek in de Android Market naar een explorer. Zijn er in overvloed. Hiermee kun je al je mappen doorzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hej, bedankt,

Dat is inderdaad wel een handige tip.

Alleen moet ik nog even wachten tot mijn internet ingaat op de telefoon dus kan het dan pas proberen.

In ieder geval bedankt.
TomasE schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 17:35:
[...]

Zoek in de Android Market naar een explorer. Zijn er in overvloed. Hiermee kun je al je mappen doorzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21

Android ondersteund ook geen mpg bestanden (Supported Media). Dus je zal het filmpje eerst moeten converteren. Dat is al een keer voorbij gekomen in deze thread.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stond ook in de TS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteRaver
  • Niet online

WhiteRaver

Dank u.

Hero koppelen met de Parrot CK3100, hierover wil ik even wat over zeggen en vragen.
In deel 1 van deze topic reeks had ik er al mijn ervaring neergezet over het koppelen met mijn Parrot maar het is weer iets anders geworden. In de tussentijd heb ik de firmware geupdate naar de nieuwste versie. Mijn Parrot werkt nog steeds niet goed: onthoud geen instellingen/contactpersonen en gaat soms niet aan, maar dat is weer een ander verhaal...
Sinds deze week is mijn Vodafone abonnement ingegaan (met "zorgeloos" mobiel internet) en mijn Hi sim-only stopgezet en sindsdien synchroniseert hij wel contacten met de Parrot! Het was me nog niet eerder gelukt om contacten in de Parrot te krijgen en nu ging het ineens automatisch. Voor zover ik weet heb ik niks aan de telefoon instellingen veranderd en zeker niks in de Parrot, iemand hier een verklaring voor?

Gewoon even nieuwsgierig, waarom moet ik wel internet instellingen aanpassen voor mijn nieuwe Vodafone abonnement en toentertijd niet voor mijn Hi sim-only abonnement?

Bij het volgende vraag ik mij ook weer iets af: waarom? Ik heb nu ook sinds de laatste paar dagen (sinds de omschakeling naar Vodafone volgens mij) dat ik een echo hoor in de overgangstoon. Dus "piep > 2 seconden stilte > piep" is nu dan "piep > vage zachte piep > piep". Iemand hier een verklaring voor?

Ben nu wel heel blij trouwens dat ik mobiel internet heb, maakt de telefoon eindelijk compleet 8) .

Graag gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ichiko
Hebben jullie al meegemaakt dat soms smsjes niet aankomen?

Het gevaar is natuurlijk dat je dit nooit merkt, omdat er nooit iemand is die je er op aanspreekt. Toevallig kreeg ik een tijdje terug dus wel van iemand op mijn kop waarom ik niet op haar sms had gereageerd.

Echter, die betreffende sms is nooit bij mij aangekomen. Ik heb het daarna in de gaten gehouden en dit komt helaas vaker voor, ook bij andere afzenders.

Hi is mijn provider, maar ik geloof niet dat het probleem daar ligt. Ik moet wel zeggen dat ik HandcentSms naast de normale sms app heb geinstalleerd. De normale app staat als standaard, maar soms kijk ik in HandcentSms om het exacte tijdstip van een sms te kunnen zien.

Opvallend is dat ik binnen dit topic ook al iemand anders heb gezien die HandcentSms geinstalleerd had en beweerde soms geen smsjes binnen te krijgen. (Zie hier)

Probleem met HandcentSms? Of hebben ook mensen zonder HandcentSms hier last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
WhiteRaver schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 03:40:
Hero koppelen met de Parrot CK3100, hierover wil ik even wat over zeggen en vragen.
Het was me nog niet eerder gelukt om contacten in de Parrot te krijgen en nu ging het ineens automatisch. Voor zover ik weet heb ik niks aan de telefoon instellingen veranderd en zeker niks in de Parrot, iemand hier een verklaring voor?
Goed bezig!!! Wel benieuwd wat er nu gewijzigd is op je phone. Ik zou een moord plegen om dit werkend te krijgen 8)7

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
Ichiko schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 08:54:

Probleem met HandcentSms? Of hebben ook mensen zonder HandcentSms hier last van gehad?
<offtopic> check je blacklist eens </offtopic>

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyArt
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 14:04
Ichiko schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 08:54:
Hebben jullie al meegemaakt dat soms smsjes niet aankomen?

Het gevaar is natuurlijk dat je dit nooit merkt, omdat er nooit iemand is die je er op aanspreekt. Toevallig kreeg ik een tijdje terug dus wel van iemand op mijn kop waarom ik niet op haar sms had gereageerd.

Echter, die betreffende sms is nooit bij mij aangekomen. Ik heb het daarna in de gaten gehouden en dit komt helaas vaker voor, ook bij andere afzenders.

Hi is mijn provider, maar ik geloof niet dat het probleem daar ligt. Ik moet wel zeggen dat ik HandcentSms naast de normale sms app heb geinstalleerd. De normale app staat als standaard, maar soms kijk ik in HandcentSms om het exacte tijdstip van een sms te kunnen zien.

Opvallend is dat ik binnen dit topic ook al iemand anders heb gezien die HandcentSms geinstalleerd had en beweerde soms geen smsjes binnen te krijgen. (Zie hier)

Ik heb ook Hi en gebruik geen handcent maar van de week is er ook in ieder geval 1 sms niet bij mij aangekomen.Ik heb het nog gecontroleerd bij diegene die me de sms had gestuurd maar stond toch echt als correct verzonden in zijn telefoon, maar ik heb totaal niets ontvangen. Andere smsjes van hem krijg ik altijd wel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
olson schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 09:25:
[...]

Goed bezig!!! Wel benieuwd wat er nu gewijzigd is op je phone. Ik zou een moord plegen om dit werkend te krijgen 8)7 (contacts syncen met parrot ck3100(
ik denk dat ik iets gevonden heb: bij contacten staat in de settings een optie "weergeven".
google 202 contacten
exchange 0
telefoon 0
sim 0 (terwijl er hier toch inzitten)

Volgens mij niet zo raar dat er geen contacten gesynced worden!
(nu nog de oplossing)

[ Voor 3% gewijzigd door olson op 23-08-2009 09:54 ]

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:53
DyArt schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 09:38:
[...]

Ik heb ook Hi en gebruik geen handcent maar van de week is er ook in ieder geval 1 sms niet bij mij aangekomen.Ik heb het nog gecontroleerd bij diegene die me de sms had gestuurd maar stond toch echt als correct verzonden in zijn telefoon, maar ik heb totaal niets ontvangen. Andere smsjes van hem krijg ik altijd wel netjes.
Hier hetzelfde verhaal. Ik ben tot nu toe pas op de hoogte van 1 smsje dat niet bij mij is aangekomen. Ik gebruik geen andere SMS-app naast de standaard die op de Hero zit. Ik had een sms niet ontvangen van mijn vriendin. Toen ze dezelfde SMS een paar uur later nogmaals verstuurde, ontving ik hem wel direct. Het lijkt me een probleem van de telefoon, want ik zit bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteRaver
  • Niet online

WhiteRaver

Dank u.

@ olson,
Ik zal mijn verhaal nog iets uitbreiden.
Bij contacten weergeven komt er bij mij ook 0 te staan onder sim-contacten terwijl ik er wel een aantal heb, raar... Exchange staat er bij mij niet tussen maar daar heb ik ook nog nooit wat voor ingesteld, alle contactpersonen worden via Gmail contactpersonen gesynct. Het enige wat ik tussen de sync van contactpersonen had veranderd zijn onder het tabblad groepen, "Alle contacten synchroniseren" heb ik uitgevinkt en alle andere groepen aangevinkt. Heel misschien dat het probleem daarin zit?
Heb jij trouwens mobiel internet? Ik heb het vaag vermoeden dat dat gewoon meespeelt, ik heb daar wel een aantal instellingen aangepast om het werkend te krijgen. Gewoon even een gooi in het wilde...

Graag gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Ik heb dit probleem ook, bijv. als ik mbv van SambaExplorer files naar mijn Hero download. Maar ook als ik met een filemanager bestanden verplaats, raken de video en fotoalbum in de war. Deze gebruiken een cache waarin de inhoud van je SDkaart staat, en deze is dan niet up to date.
En nu de oplossing: SDrescan ! Doet precies wat ik wil, geweldig tooltje !

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ichiko
Ik schrik ervan dat diverse mensen reageren om te melden dat ook zij soms geen sms binnen krijgen.
Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 10:34:
ik onderschrijf het probleem dat andere apps de werking van Hero kunnen beinvloeden. Bij mij: Handcent SMS in combinatie met de standaard Berichten app (die niet verwijderd kan worden) zorgde ervoor dat sommige sms-jes die aan mij gestuurd werden niet aankwamen of veel later aankwamen.
...*knip*...
DyArt schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 09:38:
Ik heb ook Hi en gebruik geen handcent maar van de week is er ook in ieder geval 1 sms niet bij mij aangekomen.
...*knip*...
SkyR schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 10:52:
Hier hetzelfde verhaal. Ik ben tot nu toe pas op de hoogte van 1 smsje dat niet bij mij is aangekomen.
...*knip*...
Het lijkt me een probleem van de telefoon, want ik zit bij Vodafone.
Ik ga eens een mail naar HTC sturen om te vragen of hier wat van bekend is. Ook al lijkt het niet aan de provider te liggen stuur ik misschien ook nog een mail richting Hi klantenservice. Wellicht dat zij hier ook nog wat in kunnen betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ichiko
olson schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 09:33:
[...]

<offtopic> check je blacklist eens </offtopic>
Was dit als grapje bedoeld, of bestaat er een blacklist in de message app? I'm confused...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf nog geen last gehad van niet aankomende sms berichten, maar het zou natuurlijk kunnen dat ik dit niet gemerkt heb. Een vriend van me die ook een HTC Hero heeft sprak laatst wel van een sms die hij niet ontvangen had. Ook had hij het over het niet kunnen versturen van een bepaalde bericht terwijl alles goed ingesteld stond en hij vol bereik had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
Ichiko schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 12:40:
[...]

Was dit als grapje bedoeld, of bestaat er een blacklist in de message app? I'm confused...
Dit is zeker geen grapje. Er is een blacklist in de handcent sms. Zit ergens ver weg onder de settings.

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
WhiteRaver schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 11:04:
@ olson,
Ik zal mijn verhaal nog iets uitbreiden.
Bij contacten weergeven komt er bij mij ook 0 te staan onder sim-contacten terwijl ik er wel een aantal heb, raar... Exchange staat er bij mij niet tussen maar daar heb ik ook nog nooit wat voor ingesteld, alle contactpersonen worden via Gmail contactpersonen gesynct. Het enige wat ik tussen de sync van contactpersonen had veranderd zijn onder het tabblad groepen, "Alle contacten synchroniseren" heb ik uitgevinkt en alle andere groepen aangevinkt. Heel misschien dat het probleem daarin zit?
Heb jij trouwens mobiel internet? Ik heb het vaag vermoeden dat dat gewoon meespeelt, ik heb daar wel een aantal instellingen aangepast om het werkend te krijgen. Gewoon even een gooi in het wilde...
Opgelost! :D

Ik heb 1 nieuw contact gemaakt op de SIM. (sim weergave staat nu op 1)
Hierna synced de Hero z'n volledige adressenboek naar de Parrot ck3100.

vraag me niet waarom, maar het werkt :) 8)7

Voice dail (via de Parrot) werkt nu perfect!

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het kader van de contacten het volgende. Iemand enig idee hoe de contacten van je telefoon te kopieëren naar de simkaart? Zoek me suf, maar kan het niet vinden. Ik zal er wel gigantisch overheen kijken.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ichiko
olson schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 12:48:
[...]

Dit is zeker geen grapje. Er is een blacklist in de handcent sms. Zit ergens ver weg onder de settings.
Ah oke! Bedankt voor de uitleg. Nee, helaas heeft dat niks opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 13:22:
In het kader van de contacten het volgende. Iemand enig idee hoe de contacten van je telefoon te kopieëren naar de simkaart? Zoek me suf, maar kan het niet vinden. Ik zal er wel gigantisch overheen kijken.

Iemand?
Ik weet niet of er een manier is om alle contacten in één keer te kopiëren, je kan echter wel als je een contact persoon hebt geopend de optie 'Opslaan op Sim' selecteren :) Helaas zal je dit dus per contact moeten doen als er geen andere manier is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ichiko
Ichiko schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 12:26:
Ik schrik ervan dat diverse mensen reageren om te melden dat ook zij soms geen sms binnen krijgen.

Ik ga eens een mail naar HTC sturen om te vragen of hier wat van bekend is. Ook al lijkt het niet aan de provider te liggen stuur ik misschien ook nog een mail richting Hi klantenservice. Wellicht dat zij hier ook nog wat in kunnen betekenen.
Mail naar zowel HTC als Hi klantenservice verstuurd. Ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 13:39:
[...]

Ik weet niet of er een manier is om alle contacten in één keer te kopiëren, je kan echter wel als je een contact persoon hebt geopend de optie 'Opslaan op Sim' selecteren :) Helaas zal je dit dus per contact moeten doen als er geen andere manier is...
Gaan we het op die manier doen..gelukkig heb ik niet zo veel vrienden.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

Na jaren een WM toestel gehad te hebben ben ik ook overgestapt op Android. Op wat kleine dingen na ben ik er ook erg tevreden mee.

Met de WM toestellen was ik gewend om op mijn prepaid vodafone (incl. internet blox dus) geregeld te internetten en bijna elke dag een uurtje naar een radiostream te luisteren. Nooit problemen mee gehad :)
Met de hero is dat luisteren naar een stream al wat lastiger maar toch lukte het me om iig naar 3FM te kunnen luisteren. (streamfurious)

8 Augustus kreeg ik een berichtje dat ik bijna aan het limiet zat van de internetblox. in eerste instantie had ik niet echt door dat dit veel te vroeg was.
20 Augustus was weer mijn tegoed op.(wtf?) Dus ik maar weer opwaarderen maar ook meteen een data counter geinstaleerd en uit voorzorge zo goed als geen online radio geluisterd. Nu 23 Augustus kreeg ik alweer een berichtje dat ik de grens van de blox aan het naderen ben. 195mb down en 11mb up volgens de teller. Ok, ik heb vanmiddag idd een uurtje naar 3 fm geluisterd. 1 uur!

Ligt het nou aan mij? Ligt het aan streamfurious? Ligt het aan Vodafone die strenger word?

Of ligt het aan de hero zelf die mischien door vodafone meer in de gaten kan worden gehouden

(voor de duidelijkheid, Ik kon met een WM toestel dus zonder zorgen dagelijks naar een radiostream luisteren en met de hero word ik al snel uit de blox gegooid)
Ook al is het maar in 3 dagen maar 200mb is toch helemaal niet zoveel?

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Leutje schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 18:25:
Na jaren een WM toestel gehad te hebben ben ik ook overgestapt op Android. Op wat kleine dingen na ben ik er ook erg tevreden mee.

Met de WM toestellen was ik gewend om op mijn prepaid vodafone (incl. internet blox dus) geregeld te internetten en bijna elke dag een uurtje naar een radiostream te luisteren. Nooit problemen mee gehad :)
Met de hero is dat luisteren naar een stream al wat lastiger maar toch lukte het me om iig naar 3FM te kunnen luisteren. (streamfurious)

8 Augustus kreeg ik een berichtje dat ik bijna aan het limiet zat van de internetblox. in eerste instantie had ik niet echt door dat dit veel te vroeg was.
20 Augustus was weer mijn tegoed op.(wtf?) Dus ik maar weer opwaarderen maar ook meteen een data counter geinstaleerd en uit voorzorge zo goed als geen online radio geluisterd. Nu 23 Augustus kreeg ik alweer een berichtje dat ik de grens van de blox aan het naderen ben. 195mb down en 11mb up volgens de teller. Ok, ik heb vanmiddag idd een uurtje naar 3 fm geluisterd. 1 uur!

Ligt het nou aan mij? Ligt het aan streamfurious? Ligt het aan Vodafone die strenger word?

Of ligt het aan de hero zelf die mischien door vodafone meer in de gaten kan worden gehouden

(voor de duidelijkheid, Ik kon met een WM toestel dus zonder zorgen dagelijks naar een radiostream luisteren en met de hero word ik al snel uit de blox gegooid)
Ook al is het maar in 3 dagen maar 200mb is toch helemaal niet zoveel?
Ik heb een beetje hetzelfde, heb sinds vrijdag de Hero, en zoals je altijd doet met iets nieuws, je gaat alles uitproberen. Ook lekker internet radio luisteren via streamfurious, (uiteindelijk maar iets van 50 MB gebruikt aan internet radio). Natuurlijk komen er ook nog de apps bij die je download en alle sync data, maarja, zoveel kan dat toch ook niet zijn?

Ik kreeg vanmiddag een smsje van KPN dat ik morgen moest bellen voor 12 uur over het gebruikte data verkeer.. Like wtf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Laatst online: 04-09 12:08
Sh4wn schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 19:59:
[...]

Ik heb een beetje hetzelfde, heb sinds vrijdag de Hero, en zoals je altijd doet met iets nieuws, je gaat alles uitproberen. Ook lekker internet radio luisteren via streamfurious, (uiteindelijk maar iets van 50 MB gebruikt aan internet radio). Natuurlijk komen er ook nog de apps bij die je download en alle sync data, maarja, zoveel kan dat toch ook niet zijn?

Ik kreeg vanmiddag een smsje van KPN dat ik morgen moest bellen voor 12 uur over het gebruikte data verkeer.. Like wtf..
Is het ook niet zo dat Android misschien met standaard instellingen meer bandbreedte verbruikt dan een normale (WM) telefoon? Er zijn natuurlijk de nodige apps die hier en daar het een en ander vrij continu bijhouden... Al kan ik mij bijna niet voorstellen dat dit zo snel zou aantikken.

Wel bijzonder dat jij inderdaad zelf KPN moet gaan bellen, is toch een redelijke 'kwaliteit' provider. Maar met een onbeperkt internet abonnement lijkt mij dat een snel en kort gesprek ;) Zij houden met die belachelijk gelimiteerde snelheden toch al rekening met max verbruik? Waarom knijpen Hi en KPN anders zo erg die snelheden? Maar goed volgens mij is dit lichtelijk offtopic :P

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over het toestel. Discussie over Android-software mag in Themaforum: Android.