HTC Hero [part deux] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 84.175 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 16:23:
Misschien was het nog niet langsgekomen, maar de Hero gebruiken als modem voor je laptop kan dus ook gewoon. Is al build in. Check deze link.
Als je de t-mobile versie hebt staat dit gewoon vermeld in hun handleiding die op de sd-kaart staat. Blijkbaar heeft t-mobile er dus niks tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 16:23:
Misschien was het nog niet langsgekomen, maar de Hero gebruiken als modem voor je laptop kan dus ook gewoon. Is al build in. Check deze link.

Antwoorden op vele vragen en tips&truuks zijn ook te vinden in het engelstalig Hero-topic op XDA. 8)7
Dit werkt bij Ubuntu hélemaal out-of-the-box want je hebt niet eens HTC Sync nodig. Gewoon aansluiten via USB en hokje aanvinken, en dan krijg je er een usb0-interface bij.

T-Mobile verbiedt dit naar ik weet inderdaad niet, of ja ... het is op z'n minst een soort gedoogbeleid.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-Mobile verbiedt dit naar ik weet inderdaad niet, of ja ... het is op z'n minst een soort gedoogbeleid.
Het enige wat ik weet dat ze het bij Vodafone niet warderen en dat het bij andere providers zelfs in de algemene voorwaarden staat..maar w/e, het was maar een tipje..:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:08
Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 17:08:
[...]

Zal je even mijn instellingen geven

APN: live.vodafone.com
Proxy: 192.168.251.150 [schijnt niet nodig te zijn?!]
Poort: 8799 [ kan je als je geen proxy instelt dus leeg laten]
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Server t/m MMS-poort leeg laten
Mms-protocol: WAP 2.0
MCC: 204
MNC: 04
APN-type: leeglaten

Daarna wel zorgen dat bij de APN's je APN aangevinkt is. En bij de opties onder 'Draadloze bedieningselementen' ==> Mobiel netwerk aanvinken.

Aangezie....
Okeej! Ik heb nu wel die Proxy en Poort ingevuld en Voila! Hij werkt!
Nu staat er dus 3g bovenin, en werkt het internet perfect.
Gelijk maar effe Vodafone Blox geactiveerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebizzle
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09-2022
Hi

ik kan geen emails ophalen met de hero en mijn ziggo accounts. Hij zegt meteen geen nieuwe mail altijd. Erg irritant! Moet ik een bepaalde instelling aanpassen??
Heb gewoon de wizard doorlopen met ziggo instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baca
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-10-2024
Hebben meer mensen problemen met internet via wifi met de standaard browser? Opera werkt perfect en ook via 3g gaat het prima maar als ik wifi inschakel doet internet het niet, marketplace etc werkt wel met wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sebizzle schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 19:42:
Hi

ik kan geen emails ophalen met de hero en mijn ziggo accounts. Hij zegt meteen geen nieuwe mail altijd. Erg irritant! Moet ik een bepaalde instelling aanpassen??
Heb gewoon de wizard doorlopen met ziggo instellingen.
Blijft altijd een probleem met de juiste instellingen. In principe zou je voor inkomende mail de instellingen van je ISP moeten gebruiken. Bij Ziggo is het sowieso wat anders omdat ze met verschillende pop-instellingen werken voor alle ISP's die ze hebben overgenomen na de fusie.. 8)7 Gebruik voor inkomende mail de instellingen zoals je ze ook in je mail-client op je PC hebt.

Voor uitgaande mail wordt het wat anders in de meeste gevallen....

Servers voor uitgaande e-mail, zogenaamde SMTP servers, zijn namelijk hele gevoelige servers en internet providers zijn hier heel voorzichtig mee geworden. Dit omdat een slecht beveiligde SMTP server kan misbruikt worden om grote hoeveelheden SPAM te versturen.

Om te voorkomen dat iedereen ter wereld gebruik kan maken van een SMTP server van een bepaalde internet provider, stellen internet providers de server zo in dat alleen eigen klanten vanaf het eigen netwerk e-mail kunnen versturen via hun SMTP server. Ziggo klanten kunnen dus gebruik maken van de SMTP server van Ziggo zolang zij via het Ziggo netwerk verbinding maken. UPC klanten kunnen gebruik maken van de SMTP server van UPC zolang zij zich op het UPC netwerk bevinden.

Wanneer u mail wilt versturen vanaf uw mobiele telefoon moet u dus de SMTP server gebruiken van uw mobiele telecom aanbieder (bijvoorbeeld Vodafone, KPN, T-Mobile, Orange, Telfort, Proximus, Mobistar of Base). Hieronder geven wij een kort overzicht van deze SMTP servers. Kies de SMTP server van de provider waarbij je met uw mobiele telefoon bent aangesloten:

Nederlandse providers:
KPN, Hi en Simyo: smtp.kpnplanet.nl
Telfort: smtp.telfortmail.nl
Orange: smtp.orange.nl
T-Mobile: smtp.gprs.t-mobile.nl
Vodafone: authsmtp.vodafone.nl

EDIT: als username je volledige email-adres in vullen. I.e. ikzelfthuis@ziggo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21
Ik krijg het toch nog niet voor elkaar om mail naar buiten te sturen. Ik zit bij t-mobile. Ik heb smtp.gprs.t-mobile.nl geprobeerd, maar ik krijg na een tijdje een melding dat ik geen mail kan versturen. Ook mijn eigen server geprobeerd, maar t-mobile vangt al het smtp verkeer af en stuurt het naar zijn eigen server. Het kan er aan liggen dat ik een .net domein heb en dat t-mobile het blokkeert. Of zit er toch iets scheef in de Hero? Iemand hier meer ervaring mee?

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Betreffende mijn reactie eerder (gday in "HTC Hero [part deux]") ... ik heb nu een topic gevonden op xda-developers met mensen met hetzelfde probleem. Wellicht dat andere mensen dat probleem alsnog herkennen.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=548607

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebizzle
Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 21:16:
[...]

Blijft altijd een probleem met de juiste instellingen. In principe zou je voor inkomende mail de instellingen van je ISP moeten gebruiken. Bij Ziggo is het sowieso wat anders omdat ze met verschillende pop-instellingen werken voor alle ISP's die ze hebben overgenomen na de fusie.. 8)7 Gebruik voor inkomende mail de instellingen zoals je ze ook in je mail-client op je PC hebt.

Voor uitgaande mail wordt het wat anders in de meeste gevallen....

Servers voor uitgaande e-mail, zogenaamde SMTP servers, zijn namelijk hele gevoelige servers en internet providers zijn hier heel voorzichtig mee geworden. Dit omdat een slecht beveiligde SMTP server kan misbruikt worden om grote hoeveelheden SPAM te versturen.

Om te voorkomen dat iedereen ter wereld gebruik kan maken van een SMTP server van een bepaalde internet provider, stellen internet providers de server zo in dat alleen eigen klanten vanaf het eigen netwerk e-mail kunnen versturen via hun SMTP server. Ziggo klanten kunnen dus gebruik maken van de SMTP server van Ziggo zolang zij via het Ziggo netwerk verbinding maken. UPC klanten kunnen gebruik maken van de SMTP server van UPC zolang zij zich op het UPC netwerk bevinden.

Wanneer u mail wilt versturen vanaf uw mobiele telefoon moet u dus de SMTP server gebruiken van uw mobiele telecom aanbieder (bijvoorbeeld Vodafone, KPN, T-Mobile, Orange, Telfort, Proximus, Mobistar of Base). Hieronder geven wij een kort overzicht van deze SMTP servers. Kies de SMTP server van de provider waarbij je met uw mobiele telefoon bent aangesloten:

Nederlandse providers:
KPN, Hi en Simyo: smtp.kpnplanet.nl
Telfort: smtp.telfortmail.nl
Orange: smtp.orange.nl
T-Mobile: smtp.gprs.t-mobile.nl
Vodafone: authsmtp.vodafone.nl

EDIT: als username je volledige email-adres in vullen. I.e. ikzelfthuis@ziggo.nl
Ik heb het idd over email ophalen. ik heb daar gewoon hetzelfde als in mn outlook,

pop.ziggo.nl
username mn emailadres
en paswoord.
verder niks veranderd. hij haalt niks op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk voor elkaar gekregen: sipdroid geinstalleerd (volledige versie met gebruik van 3g), account aangemaakt bij pbxes.org, instellingen gemaakt voor mijn voipbusteraccount, en jawel!! kan nu bellen over 3g naar alle vaste nummers in nederland via voipbuster en ik ben ook bereikbaar op mijn hero via mijn inbound 085 nummer, superrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phizzie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 00:05

phizzie

always look on the bright side

Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 01:10:
eindelijk voor elkaar gekregen: sipdroid geinstalleerd (volledige versie met gebruik van 3g), account aangemaakt bij pbxes.org, instellingen gemaakt voor mijn voipbusteraccount, en jawel!! kan nu bellen over 3g naar alle vaste nummers in nederland via voipbuster en ik ben ook bereikbaar op mijn hero via mijn inbound 085 nummer, superrr.
Oeh, interessant, heb je misschien nog iets meer informatie?
Ben je nog aparte dingen tegengekomen, of dergelijke?

aw snap, was dat het alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phizzie schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 08:23:
[...]

Oeh, interessant, heb je misschien nog iets meer informatie?
Ben je nog aparte dingen tegengekomen, of dergelijke?
Als je via onderstaande link alles volgt moet het goed komen, alleen wel een werkend voipbusteraccount hebben, en voor bellen naar je Hero moet je wel een inbound nummer hebben bij voipbuster, het enige nadeel vind ik dat je niet kunt kiezen of je belt over sip of via gsm als sipdroid aanstaat, dan gaan alle gesprekken over sip, voor bellen naar vast geen probleem maar voor 06 nummers zou je eigenlijk via gsm moeten bellen maarja misschien komt er nog een update voor sipdroid.

linkje:

http://www.pletform.eu/in...th-SIP-Sipdroid-free.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebizzle
kan iemand die Ziggo mail werkend kan ontvangen op zn hero please ff vertellen wat hij precies heeft ingesteld ik word gek dat het niet lukt !

ik heb nu staan
POP protocol
pop.ziggo.nl
SSL nee
port 110
username mijnemailnaam@ziggo.nl
en paswoord mn paswoord

maar niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een mp3 op mijn sdkaart staan maar kan deze niet selecteren als berichtentoon voor sms klopt dit? of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 11:07:
ik heb een mp3 op mijn sdkaart staan maar kan deze niet selecteren als berichtentoon voor sms klopt dit? of doe ik iets verkeerd?
Ik meen te hebben gelezen ergens in dit topic dat je die in een speciale map moet zetten. Even zoeken dus.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 21:51

TdV

baca schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 20:30:
Hebben meer mensen problemen met internet via wifi met de standaard browser? Opera werkt perfect en ook via 3g gaat het prima maar als ik wifi inschakel doet internet het niet, marketplace etc werkt wel met wifi.
Geen probleem met de ingebouwde browser over wifi hier. Ik heb overigens een G2 touch, mogelijk dat er iets anders aan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:02

The_Worst

Unox

Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 11:07:
Deze moet je in de map notifications zetten. Hierna is dit zichtbaar in de lijst voor berichttoon.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TSP7
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-09 22:47
Ik heb sinds vrijdag eindelijk mijn Hero thuis, maar heb een vraag over de update-interval van verschillende internetservices. Hoe vaak zouden de verschillende services (twitter, gmail, weer, etc.) moeten updaten?

Ik ben nu in de gaten aan het houden hoe lang een e-mailbericht in mijn gmail inbox er over doet om opgepikt te worden en dat duurt nu al 30 minuten! Ook verschillende widgets (het weer bijvoorbeeld: best lullig als er staat dat het zonnig is terwijl je ziet dat het giet..) updaten niet of zelden.

Ik ben verbonden via wi-fi en heb een nog niet-geactiveerde vodafone-simkaart in de Hero zitten, zou dat een van de problemen kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen die bij het aanmaken van een exchange account problemen hebben?

Aanmeldgegevens worden gechecked, gegevens zijn correct. Dan krijg ik een scherm waar ik kan aangeven wat ik wil syncen, mail, contacten en agenda. Als ik dan wil voltooien krijg ik de melding:
"kan account nu niet aanmaken, probeer het later nog eens".
Ben radeloos, hoop dat iemand de oplossing heeft. Voorlopig maar terug naar mijn touch pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
  • Laatst online: 28-03-2023
Ben op zich tevreden over de Hero (nu ruim een week in bezit) en gebruik zowel exchange als gmail als popmail.
Ik heb ook tethering voor elkaar met PdaNet. Vind de integratie met applicaties als Twitter en Facebook ook zeer goed uitgevoerd. Ik zou dit ook wel graag zien met Hyves, aangezien nog een aardig deel van mijn netwerk nog niet op facebook zit.
Daarnaast merk ik hier en daar nog wat instabiliteit in applicaties en heb inmiddels 1 spontane herstart gehad. Bij iedere crash had ik aCast actief, dus dat is de vermoedelijke boosdoener.
Het grootste minpunt is echter de camera. Die is zodra de schemer invalt waardeloos. Maar het lijkt wel of het softwarematig niet goed gaat, want ook brightness aanpassen heeft helemaal geen effect: er zit geen verschil tussen -2 en +2.
Ik vind de meerdere agenda's in 1 overzicht ook erg prettig. Het is alleen jammer dat je bij aanmaken van agendapunten niet meerdere agenda's tegelijk kunt selecteren of de agenda waar de afspraak in staat achteraf kan wijzigen.

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoghi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-03-2018
xoun schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:44:
Het grootste minpunt is echter de camera. Die is zodra de schemer invalt waardeloos. Maar het lijkt wel of het softwarematig niet goed gaat, want ook brightness aanpassen heeft helemaal geen effect: er zit geen verschil tussen -2 en +2.
Ik heb precies hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Yoghi schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:49:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem.
Heb ik ook ja. Brightness instellen geeft bij mij geen verschil. Het is een prachtige telefoon, maar over de camera ben ik het minst te spreken, alhoewel hij bij daglicht best mooie plaatjes kan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baca
  • Laatst online: 07-10-2024
TdV schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 11:30:
[...]

Geen probleem met de ingebouwde browser over wifi hier. Ik heb overigens een G2 touch, mogelijk dat er iets anders aan is.
Probleem lijkt opgelost, als 3g uitstaat werkt wifi gewoon goed.
Ik heb wel een ander zeer irritant probleem, ik heb mijn contactpersonen van mijn oude telefoon (w880i) naar outlook geëxporteerd en ze zo naar mijn hero importeert. Dat ging goed, maar als ik nu smsjes krijg staan ze in de standaard app allemaal onder een persoon (degene die de eerste sms stuurt), in de app handcent staan ze ook onder een persoon (een hele andere persoon als degene die m gestuurd heeft). Kan dit te maken hebben met de manier hoe ik mijn contactpersonen heb toegevoegd? Overigens kreeg ik in eerste instantie geen sms binnen, pas toen ik mijn voicemail had ingesteld en had aangevraagd om gemiste oproepen per sms te ontvangen kreeg ik mijn eerste sms binnen (daarna volgde de smsjes die ik niet ontvangen had). Meer mensen dit probleem en/of een oplossing hiervoor?

Inmiddels opgelost, wel terug naar fabrieksinstellingen moeten gaan. Alle contacten in gmail gezet en opnieuw gesynct, en opgelost.

[ Voor 5% gewijzigd door baca op 19-08-2009 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beekforel schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:05:
Hoe gaan jullie om met je carkit? Ik heb een hele mooie Parrot CK3200 maar moet nu iedere keer als ik in de auto stap handmatig verbinding maken.
Dat schiet niet op dus zit ik weer met dat ding aan m'n oor. :P

Ik was al eens door de market geweest maar kan niet echt iets vinden waarvan ik denk dat het mij helpt...
Ik ben (althans bij mij) er achter gekomen waarom ik dacht dat ik iedere keer handmatig verbinding moest maken... ik moest gewoon even 1 a 2 minuten wachten... dan doet hij het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:03:
Meer mensen die bij het aanmaken van een exchange account problemen hebben?

Aanmeldgegevens worden gechecked, gegevens zijn correct. Dan krijg ik een scherm waar ik kan aangeven wat ik wil syncen, mail, contacten en agenda. Als ik dan wil voltooien krijg ik de melding:
"kan account nu niet aanmaken, probeer het later nog eens".
Ben radeloos, hoop dat iemand de oplossing heeft. Voorlopig maar terug naar mijn touch pro.
ssl aangevinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-08 15:21

Knud

Sandvich

Meer mensen last van wegvallende verbinding / simkaart gedeactiveerd?
Was afgelopen zaterdag bij een festival en vaak viel de verbinding (GSM + 3G) weg. Heeft dat met drukte te maken?
(T-mobile btw; voorheen nooit gehad eigenlijk op zelfde soort festivals met andere telefoons.)

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Meer mensen die last hebben van dode pixels? Ik heb er 3 :(. Ver heb ik ook veel lichtlekkage aan de onderzijde rechts van het scherm. Meer mensen hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenzeau
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 17:51
Eeeey, van XDA forum die het weer van een ander forum hebben:
Vonn over at Android Community Forums just posted that they got an email from HTC Customer Care saying that there will be an update in the very near future.

Full post from Vonn:
Quote:
Lots of people will probably be interested in this. It was mailed to me today from HTC Customer Care and comes from HTC Head Office.

"HTC is actively working on a software update that will make your experience on your Hero device better. A partial software update is ready in 10 days and a major release will be available in mid September containing local language support.. Please check our website from time to time and update your device when the software is available"

Customer Care don't know exactly what will be contained in the update though so keep an eye on the site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Hebben meerdere mensen op dit moment problemen met Vodafone live? Ik kan niet op sommige websites komen. Google werkt dan wel weer, maar anderen niet. Verder kan mijn weer applicatie ook geen verbinding maken, net als Twitter. De mail applicatie werkt dan weer wel. :?

De Vodafone website ligt er op dit moment ook uit. Misschien heeft het met elkaar te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Snoop schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:29:
[...]

Heb ik ook ja. Brightness instellen geeft bij mij geen verschil. Het is een prachtige telefoon, maar over de camera ben ik het minst te spreken, alhoewel hij bij daglicht best mooie plaatjes kan schieten.
Zelfde hier zodra het maar iets donker is ook al is het nog vrij licht buiten of binnen dan is het gewoon bagger je ziet totaal niks, alleen zeer heldere dingen zoals een tv scherm valt dan nog te zien. En brightness instellen werkt voor geen meter.

Hoop dat dit met een softwareupdate verholpen kan worden of in iedergeval verbeterd kan worden moet kunnen lijkt me.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snoop schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 22:42:
Hebben meerdere mensen op dit moment problemen met Vodafone live? Ik kan niet op sommige websites komen. Google werkt dan wel weer, maar anderen niet. Verder kan mijn weer applicatie ook geen verbinding maken, net als Twitter. De mail applicatie werkt dan weer wel. :?

De Vodafone website ligt er op dit moment ook uit. Misschien heeft het met elkaar te maken
Ditto. Al sinds een uur of 19:00uur. Krijg in de browser de 504 melding en bij HTC-weer de 503. Mail gaat wel maar erg traag. Ze zullen inderdaad wel wat problemen hebben.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu sinds 2 dagen de hero in mijn bezit en vind de hele sense inteface echt heerlijk werken! Tot nu toe alleen maar lof eigenlijk.

Nu komt mijn vraag, wanneer zou de trackbal licht moeten geven? Ik zie het af en toe voorbij komen op het internet, maar ik heb die van mij nog nooit licht zien geven, wellicht is deze kapot? Of heb ik dit per ongeluk uitgezet, heb zelf al gezocht in het menu van de telefoon, maar kon er niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 23:06:
[...]

Ditto. Al sinds een uur of 19:00uur. Krijg in de browser de 504 melding en bij HTC-weer de 503. Mail gaat wel maar erg traag. Ze zullen inderdaad wel wat problemen hebben.. :O
Gelukkig ben ik dus niet de enige. Het ligt dus hopelijk niet aan het toestel. Heb verder ook niks aan mijn instellingen veranderd ofzo, en ik heb voorheen geen enkel probleem gehad met de verbinding. Hopelijk zal alles het snel weer doen, al blijf ik het vreemd vinden dat sommige websites het wel gewoon doen (bijv. Tweakers, Google) en anderen weer niet (bijv Hyves, VI)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snoop schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 00:07:
[...]

Gelukkig ben ik dus niet de enige. Het ligt dus hopelijk niet aan het toestel. Heb verder ook niks aan mijn instellingen veranderd ofzo, en ik heb voorheen geen enkel probleem gehad met de verbinding. Hopelijk zal alles het snel weer doen, al blijf ik het vreemd vinden dat sommige websites het wel gewoon doen (bijv. Tweakers, Google) en anderen weer niet (bijv Hyves, VI)
Misschien nog het e.e.a in je cache?! Maar ik heb net even de proxy uitgezet en dan werkt het e.e.a. wel. Proxy aan en ik krijg weer de 504 en 503's! Vodafone site is ook nog steeds niet bereikbaar. Over een paar uurtjes ..en dan komt het allemaal weer goed..:-) Ligt zeker niet aan het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 00:45:
[...]

Misschien nog het e.e.a in je cache?! Maar ik heb net even de proxy uitgezet en dan werkt het e.e.a. wel. Proxy aan en ik krijg weer de 504 en 503's! Vodafone site is ook nog steeds niet bereikbaar. Over een paar uurtjes ..en dan komt het allemaal weer goed..:-) Ligt zeker niet aan het toestel.
Hm nee ik had mn cache, geschiedenis enzo juist net verwijderd. Maar als het goed is doet nu alles het weer ;) Behalve de weer applicatie, die geeft nog steeds een error..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, vandaag ook iets leuks. Er zat iets vettigs op mijn scherm, en dat bleef een beetje bij dat rubberen randje tussen scherm en toestel zitten. Dus ik met mijn nagel het eraf vegen, is gelijk dat hele rubbertje daartussen verweerd en ruw. Nooit meer doen dus :| Gelukkig valt het nog wel mee, maar bij zo'n nieuwe telefoon ben je even extra zuinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep. Verificatie van de gegevens gaat ook goed.
Na verificatie kan ik aangeven welke gegevens gesynchroniseerd moeten worden. Wat ik daar ook kies, krijg de foutmelding dat het account niet aangemaakt kan worden.

Syncen met een andere exchange 2003 server werkt wel. Het moet dus een instelling in de server zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Wat een geweldig lekker toestelletje is die Hero. Ik had vandaag de keuze tussen een iPhone 3g en de Hero. In eerste instantie ging mijn (zogenaamd verstandige) keuze naar de 3g, maar toen ik ze naast elkaar had liggen nam de emotie het over en kon ik de Hero niet laten liggen. Het idee van Android en het uiterlijk van het toestel sprak me gewoon veel meer aan.

Tuurlijk zullen er wat nadelen aanzitten, maar mail, internet en sms werkt zeer goed. De algehele snelheid van het toestel valt ook niet tegen. Zometeen maar even het topic over navigatiesoftware doorlezen. Dat is het enige wat ik nog een beetje mis.

Ik ben er blij mee :)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 18:02

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

had je de keuze tussen 3g en hero of de 3gs en hero

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Mavel 128 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:16:
had je de keuze tussen 3g en hero of de 3gs en hero
3g, 16 gb

Ik moet erbij zeggen dat ik al een iPod touch heb. Ik denk dat ik heel snel op een iPhone uitgekeken zou zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door BillSpaarbank op 18-08-2009 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen!

Hopelijk kunnen jullie mij hier bij helpen..

Kreeg net de melding dat mijn geheugen vol zat..

Maar hij slaat helemaal niks op mijn gehuegenkaart op heb ik het idee..Als ik dat nakijk is daar nog heel veel ruimte en is mijn interne geheugen bijna leeg.

Als ik app. download van de market zet die ze dus niet aut. in de sdkaart, maar kan ook nergens vinden hoe ik dat om kan zetten!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:19:
Beste mensen!

Hopelijk kunnen jullie mij hier bij helpen..

Kreeg net de melding dat mijn geheugen vol zat..

Maar hij slaat helemaal niks op mijn gehuegenkaart op heb ik het idee..Als ik dat nakijk is daar nog heel veel ruimte en is mijn interne geheugen bijna leeg.

Als ik app. download van de market zet die ze dus niet aut. in de sdkaart, maar kan ook nergens vinden hoe ik dat om kan zetten!

Alvast bedankt!
Dat kan zoiezo niet out-of-the-box helaas (wel met hoop tweaken + rooten). Maar wat heb je in godsnaam allemaal erop gezet dat je al door het interne geheugen heen bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja niet zo heel veel, wat fotos en ringtones en natuurlijk wat tools van de market. Maarja intern is niet zo groot!

Maar dat geheugenkaartje zit der natuurlijk niet voor niks haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ja, volgens mij heb je HEEL veel applicaties geinstalleerd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

BillSpaarbank schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:29:
Wat een geweldig lekker toestelletje is die Hero. Ik had vandaag de keuze tussen een iPhone 3g en de Hero. In eerste instantie ging mijn (zogenaamd verstandige) keuze naar de 3g, maar toen ik ze naast elkaar had liggen nam de emotie het over en kon ik de Hero niet laten liggen. Het idee van Android en het uiterlijk van het toestel sprak me gewoon veel meer aan.

Tuurlijk zullen er wat nadelen aanzitten, maar mail, internet en sms werkt zeer goed. De algehele snelheid van het toestel valt ook niet tegen. Zometeen maar even het topic over navigatiesoftware doorlezen. Dat is het enige wat ik nog een beetje mis.

Ik ben er blij mee :)
Hey Bill ;) :w

Ik heb sinds een anderhalve week ofzo de T-Mobile G2. Oftewel, de Hero. Hij bevalt erg goed. Het typen was wel even wennen, aangezien ik hardware-qwerty gewend was.

Enige wat ik jammer vind, is dat er geen lekkere WPA2-Enterprise ondersteuning is... Ik kan me hier op de zaak niet aanmelden (Aanmelden via gebruikersnaam/wachtwoord/domein, MSCHAPv2 ofzo). Hoop dat het in de volgende release is opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:26:
Ja niet zo heel veel, wat fotos en ringtones en natuurlijk wat tools van de market. Maarja intern is niet zo groot!

Zet foto's, ringtones, filmopnames en muziek zoiezo op de geheugenkaart. Mocht je eens een keer hardresetten dan ben je die data alvast niet kwijt. Probeer het interne geheugen alleen te gebruiken voor app's uit de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat probeerde ik ook, want dat neemt gewoon veel ruimte in. Heb niet zo heel veel apps van de market dus daar kan het niet aan liggen.

Maar ik kan nergens vinden hoe ik fotos enzo op de geheugenkaart kan zetten/verplaatsen.
Deem schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:29:
[...]

Zet foto's, ringtones, filmopnames en muziek zoiezo op de geheugenkaart. Mocht je eens een keer hardresetten dan ben je die data alvast niet kwijt. Probeer het interne geheugen alleen te gebruiken voor app's uit de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:37:
Ja dat probeerde ik ook, want dat neemt gewoon veel ruimte in. Heb niet zo heel veel apps van de market dus daar kan het niet aan liggen.

Maar ik kan nergens vinden hoe ik fotos enzo op de geheugenkaart kan zetten/verplaatsen.

[...]
Standaard worden ze daar al opgeslagen. Je kunt altijd Linda downloaden van de market om daar files mee te verplaatsen. Verder managed android zelf de locatie van foto's en filmpjes.

Trouwens, wat is niet zo heel veel app's? Ik heb er nu een stuk of 30 op staan en nog lang geen problemen ondervonden met het interne geheugen. Verder is het ook afhankelijk van hoe groot de apps zijn. Copilot vreet al 60mb op bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow nee nog lang geen 30! Dus ligt echt aan de fotos enzo. Ga linda even een bezoek brengen! ;)

Alvast bedankt!
Deem schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:47:
[...]

Standaard worden ze daar al opgeslagen. Je kunt altijd Linda downloaden van de market om daar files mee te verplaatsen. Verder managed android zelf de locatie van foto's en filmpjes.

Trouwens, wat is niet zo heel veel app's? Ik heb er nu een stuk of 30 op staan en nog lang geen problemen ondervonden met het interne geheugen. Verder is het ook afhankelijk van hoe groot de apps zijn. Copilot vreet al 60mb op bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:26:

Het is al gezegd, zet je filmpjes, ringtones en muziek op je sd-kaart. Maak af&toe je cache leeg. Apps installeert de Hero automatisch out of the box op je interne geheugen. Op zich helemaal geen probleem, want zo groot zijn de meeste apps nu ook weer niet. Zelf heb ik er zo n 42 op staan en hou na een reboot zo n 127MB over aan interngeheugen. Als je interne geheugen vol dreigt te lopen zal de Hero op de achtergrond draaiende apps zelf killen om meer ruimte te creëren.

Installeer anders Advanced Task Manager , herstart je Hero en kijk daarna hoeveel intern geheugen je t.b.s hebt. Druk dan in Advanced Task Manager even op 'end all' , en kijk dan eens of je meer free mem hebt. Mocht het weinig tot geen verschil maken, dan heb je waarschijnlijk diverse rommel op je interne geheugen gezet die op je sd-kaart thuis horen.

Wil je je interne geheugen zo schoon mogelijk houden, dan moet je gaan 'rooten' en eens kijken naar apps2sd. Zou hier wel voorzichtig mee zijn.. 8)
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:37:

[...]
Met wat anderen ook al vertelden en met de kennis die je nu hebt, is het misschien verstandig om een de fabrieksinstellingen te herstellen en met een schone lei te beginnen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2009 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lichtelijk OT, maar er staat wel 'n gefotoshopte HTC Hero met TT:
nieuws: 'TomTom werkt aan navigatiesoftware voor Android'

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En daar hebben we de topicreport voor.

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 18-08-2009 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Laatst online: 00:02

The_Worst

Unox

Hebben meer mensen momenteel problemen met het bezoeken van got.tweakers.net? Gisteravond was de layout naar de knoppen want de menubalk was te breed waardoor de advertenties midden in het forum geplaatst werden. Nu laad de website helemaal niet meer... Overigens via wifi.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

The_Worst schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:59:
Hebben meer mensen momenteel problemen met het bezoeken van got.tweakers.net? Gisteravond was de layout naar de knoppen want de menubalk was te breed waardoor de advertenties midden in het forum geplaatst werden. Nu laad de website helemaal niet meer... Overigens via wifi.
Nee, hier geen problemen mee. Sterker nog, dit bericht is geplaatst met mijn hero. Wel over g3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 17:16

crashtestdummy

Ajoeto member

Reneger schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:29:
[...]
Enige wat ik jammer vind, is dat er geen lekkere WPA2-Enterprise ondersteuning is... Ik kan me hier op de zaak niet aanmelden (Aanmelden via gebruikersnaam/wachtwoord/domein, MSCHAPv2 ofzo). Hoop dat het in de volgende release is opgelost!
De WPA2 ondersteuning is juist prima in orde bij de Hero (en ontbreekt op de Magic en G1).
Alle authenticatie varianten worden geboden: TLS, TTLS en PEAP. Voor MSCHAPv2 kies je voor PEAP.

Appeltje / eitje

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds gisteren ook de htc hero icm een vodafone abbo en wat een geweldig toestel zeg!
Nu lukt het mij alleen niet om internet over 3g werkende te krijgen. Wifi werkt prima.
Ik heb ook al de instellingen van de magic (hero staat er nog niet tussen) en de algemene instellingen geprobeert maar beide werken bij mij niet. Maar ik weet nu ook niet of je de server moet in vullen want die staat er niet tussen bij de algemene instellingen op de site van vodafone. nu is mijn vraag dus of iemand met vodafone abbo eventjes zijn instellingen zou willen neerzetten.

Alvast heel erg bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Heb mijn HTC Hero gisteren ontvangen bij mijn contractverlening bij Telfort. Ben echt helemaal heppy de peppy. Hiervoor had ik een SE K800i. Dit is wel even wat anders. Toestel ligt prima in de hand en de wat ruwe achterkant is wel fijn voor de grip. Ik ben nog flink aan het ontdekken maar vind het nu al een geweldig toestel.
Nog geen last gehad van haperingen of vastlopers.

Omdat mijn nieuwe Abo (met data) pas 21 oktober ingaat wil ik tot dan voornamelijk van wifi gebruik maken.
Dit vormt bij mij echter een probleem. Ik heb een connectie met mijn router / Ap (Zyxel 2602HW) en de verbindingssatus is goed. Sites openen is echter een drama als het al lukt om sites te openen is het tergend langzaam. Waardoor het komt, zeg het maar?!?!

Laptops en PC's hier in huis werken zonder problemen met wifi.

Ik heb al even de data verbinding van de telefoon aangezet en dat gaat supersnel. Krijg wel de roaming waarschuwing omdat ik via Telfort van het KPN netwerkgebruik maak en zie continu een "R" in het scherm maar daar erger ik me niet aan.

Iemand die een tip heeft om wireless performance te verbeteren? Alvast dank voor de tips.

edit:Krijg de meeste tijd dus de melding: Webpagina niet beschikbaar

[ Voor 3% gewijzigd door robbydw op 18-08-2009 20:29 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

crashtestdummy schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 18:40:
[...]

De WPA2 ondersteuning is juist prima in orde bij de Hero (en ontbreekt op de Magic en G1).
Alle authenticatie varianten worden geboden: TLS, TTLS en PEAP. Voor MSCHAPv2 kies je voor PEAP.

Appeltje / eitje
Zal ik morgen proberen.

Geen idee of het een Hero gerelateerd probleem is, maar, als ik interwebs toegang via gsm/gprs/3g aan heb, vertikt mn phone om MMSjes op te halen.
Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij het volgende vertellen: Ik probeer een stad toe te voegen in de weather widget, maar hij staat niet in de lijst die je ziet. Weet iemand een oplossing?

Gr,
D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me herinneren dat ik dit zelf ook had met de Touch HD en had toen zelf de oplossing gevonden hier in een topic op het forum. Zoek anders eens op "htc touch hd weather widget"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 23:03
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:04:
Kan iemand mij het volgende vertellen: Ik probeer een stad toe te voegen in de weather widget, maar hij staat niet in de lijst die je ziet. Weet iemand een oplossing?

Gr,
D
Ik weet niet meer precies hoe het ging, maar ik kon mijn gat ook niet vinden en heb hem toen opgezocht via een kaart die opeens tevoorschijn kwam? :+ Weet niet meer precies, ik ga morgen het toestel halen (Urban Brown :*) ) dus dan kan ik het even voor je nakijken. Heb pas overmorgen tijd aangezien ik morgen op visite moet (heb ik een nieuw toestel, moet ik op visite en mag ik er dus niet aanzitten... Gaat mijn vriendin er als eerste echt mee spelen :o )

[ Voor 15% gewijzigd door Arjan90 op 18-08-2009 22:28 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:04:

Gr,
D
Helemaal bovenaan staat 'mijn locatie', je krijgt dan een kaart met pin te zien die je kan verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:02:
[...]...nu is mijn vraag dus of iemand met vodafone abbo eventjes zijn instellingen zou willen neerzetten.
Ik geef toe, het was ook niet zo n erg groot bericht... klikklik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Reneger schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:29:
[...]

Hey Bill ;) :w

Ik heb sinds een anderhalve week ofzo de T-Mobile G2. Oftewel, de Hero. Hij bevalt erg goed. Het typen was wel even wennen, aangezien ik hardware-qwerty gewend was.

Hey Rene, jij hier ;) :W

Ik kom ook van een hardware-qwerty af en typen gaat inderdaad lekker makkelijk en precies. Touchscreen is naar mijn idee ook nauwkeuriger dan de iPod touch.

Nu maar eens in de android store snuffelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gadgetfun
  • Laatst online: 25-04 10:12
Nielsepiels schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 20:46:
Vandaag mijn 2e Hero binnengekregen. De vorige heb ik teruggestuurd vanwege instabiel dataverkeer. Internetverbinding werkte vaker niet dan wel, en uieindelijk had ik alleen nog maar een gprs verbinding.

Nu heb ik de nieuwe ingesteld volgens de juiste Vodafone instellingen, en naar verloop van tijd is ie weer instabiel geworden. Elke keer een 'netwerkfout', of 'kan geen verbinding maken' etc...

Zijn er mensen hier die wel een vlekkeloze verbinding met Vodafone hebben? Continue? Ik word er gestoord van, ik zal toch niet wéér een brak toestel gekregen hebben? Voor de rest werkt alles prima...
Hoi Niels,
Heb je hier al een oplossing voor gevonden?
Ik kamp met hetzelfde. Ik heb een nieuw htc hero wit. Ik krijg een netwerkfout als ik naar Market wil. Instabiel internet. Mijn vriend zat naast mij met zijn htc magic en had wel internetverbinding. Mijn werkmobiel had ook internet.
Ik zit nu thuis op Wifi en dat werkt wel.
Internet heb ik gisteren wel aan het werk gehad zonder problemen, dus het is geen probleem met Vodafone internet instellingen.
Iemand een idee hoe dit komt?

[ Voor 17% gewijzigd door gadgetfun op 19-08-2009 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 18:02

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

Even heel snel een vraagje, ik neem een hero icm met vodafone. Is me hero dan vodafone branded? haal het niet via de vodafone shop maar bij telefoonkopen. kan iemand er antwoord opgeven?

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Mavel 128 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 09:44:
Even heel snel een vraagje, ik neem een hero icm met vodafone. Is me hero dan vodafone branded? haal het niet via de vodafone shop maar bij telefoonkopen. kan iemand er antwoord opgeven?
Naar mijn weten is er alleen een T-mobile branded versie. Grote kans dus dat hij niet branded is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:37
Ik heb gisteren ook mijn Hero ontvangen. Nu is boven mijn scherm het bekende 'gat' te zien.
Over de hele breedte van het scherm sluit het rubber aan de bovenkant niet aan, en kan ik zo naar binnenin het toestel kijken.

Nu vroeg ik mij af of stof ook werkelijk onder het scherm kan gaan zitten. Of gaat het stof alleen in het toestel en is het scherm van binnenuit ook afgesloten?

Ik twijfel namelijk sterk of ik hem terug moet sturen.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Laatst online: 13-09 21:00
Kun je eens een foto plaatsen van het gat boven je scherm?

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

He ik zie Vodafone shit, ik had hier ook al behoorlijk last van. :(

Heb een KPN sim van m'n werk, deze moet straks toch mijn "hoofdsim" worden dus heb ze maar geruild. Nu heb ik wel prima internet gelukkig. :)

Ik kreeg heel vaak 503 en 503 http errors op bijvoorbeeld Hyves. M'n weerwidget update wel prima, maar HTC Peep weer voor geen meter. Heel afwisselend dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

gadgetfun schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 09:41:
[...]

Hoi Niels,
Ik kamp met hetzelfde. Ik heb een nieuw htc hero wit. Ik krijg een netwerkfout als ik naar Market wil. Instabiel internet. Mijn vriend zat naast mij met zijn htc magic en had wel internetverbinding. Mijn werkmobiel had ook internet.
Op mijn laptop gebruik ik nu wifi thuis, maar wifi werkt op mijn htc hero ook niet. Hij geeft wel een groene vink als ik hem aanvink, maar als ik op internet wil dan krijg is de melding "netwerk fout" netwerk verbinding is niet beschikbaar....
Internet heb ik gisteren wel aan het werk gehad zonder problemen, dus het is geen probleem met Vodafone internet instellingen.
Dat wat wifi betreft heb ik dus ook. Vol bereik volgens het icoon maar merendeel van de tijd netwerkfouten, en dan ineens doet hij het weer even :/ Gisteren een tijd bezig geweest in de app store via wifi. Ene keer download hij een app direct, de keer erop één groot drama.

Zou het aan mijn toestel liggen of toch aan wifi instellingen op mijn router? Misschien dat het wifi channel wijzigen op de router helpt? Dit ga ik vanavond in ieder geval even proberen.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanardenne schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:42:
[...]

Helemaal bovenaan staat 'mijn locatie', je krijgt dan een kaart met pin te zien die je kan verplaatsen.
Bingo, dat was hem. Bedankt, dan kan ik nu mooi bijhouden wat het weer straks gaat doen op vakantie ;)

D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
mastair schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 10:07:
Ik heb gisteren ook mijn Hero ontvangen. Nu is boven mijn scherm het bekende 'gat' te zien.
Over de hele breedte van het scherm sluit het rubber aan de bovenkant niet aan, en kan ik zo naar binnenin het toestel kijken.

Nu vroeg ik mij af of stof ook werkelijk onder het scherm kan gaan zitten. Of gaat het stof alleen in het toestel en is het scherm van binnenuit ook afgesloten?

Ik twijfel namelijk sterk of ik hem terug moet sturen.
Heb je hier een bron van? Ik lees alleen maar goeie dingen over de build quality. Als je een gat hebt zou ik hem zeker retourneren. Hier sluit alles perfect aan (witte versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Het lijkt me zeer waarschijnlijk dat de geruchten over een update of nieuwe rom gewoon waar zijn:
Afbeeldingslocatie: http://img23.imageshack.us/img23/4828/1250579993915.pngAfbeeldingslocatie: http://img134.imageshack.us/img134/2645/1250580075836.pngAfbeeldingslocatie: http://img12.imageshack.us/img12/2630/1250580053882.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hoi Niels,
Bij mij werkt mobiel internet van Vodafone vlekkeloos. Ik moest alleen de goede APN gegevens invoeren. Eenmaal gedaan kwam er een groen vinkje achter staan en sindsdien werkt het volledig. Ik ondervind ook geen enkel probleem met Wifi, echter heb wel het vermoeden dat het wifi stoort met het gsm-signaal (deze valt vaak wat omlaag).

Wat mij wel opvalt, wanneer 3g wegvalt en je gaat over op GPRS dan werkt alleen mijn gmail/cal functie goed, hij kan dan geen info vernieuwen van mijn weather-widgets (wellicht teveel data met een te lage overdrachtsnelheid?).

D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brabbelaar
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-05-2023
Knud schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 21:09:
Meer mensen last van wegvallende verbinding / simkaart gedeactiveerd?
Ja, maar toen ik hem open maakte bleek dat ik de simkaart niet goed vast had zitten. Het schuifje kan een stukje verder over de kaart geschoven worden en zit dan goed vast. Daardoor viel bij mij soms de simkaart uit. Sinds deze fix geen last meer van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brabbelaar
  • Laatst online: 02-05-2023
t-mobile verbiedt het wel degelijk je telefoon als een modem te gebruiken / tethering. Of ze het gedogen? Tja, het is lastig te controleren wellicht. Ik kan immers zelfs een bittorent client op m'n telefoon installeren nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:37
BillSpaarbank schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 10:44:
[...]

Heb je hier een bron van? Ik lees alleen maar goeie dingen over de build quality. Als je een gat hebt zou ik hem zeker retourneren. Hier sluit alles perfect aan (witte versie).
Hier kun je meer lezen over het probleem. Vandaag bij de belcompany geweest maar die deden of ik gek was. Maar als er stof onder het scherm zou komen dan kon ik hem omruilen.

Edit:
Ik heb even een foto gemaakt van het 'gat' boven het scherm. Hoop dat het duidelijk is, in het echt is het duidelijker (alhoewel de belcompany medewerkers dat niet vinden). Tussen het rubber en het scherm zie je de weerspiegeling van de componenten in de telefoon. Met andere woorden, het rubber sluit niet aan op het scherm.

Afbeeldingslocatie: http://img12.imageshack.us/img12/9135/p1010064i.th.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door mastair op 19-08-2009 16:17 ]

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
  • Laatst online: 26-11-2015
[...]

Hoi Niels,
Ik heb het iets drastischer gedaan dan bovenstaande reacties; ik heb hem teruggestuurd en een nieuwe ontvangen. Met de nieuwe heb ik ook weer lopen klooien, maar met deze instellingen moet het werken. Is de verbinding daarna nog steeds instabiel, dan zou ik teruggaan/terugsturen naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deem schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 10:50:
Het lijkt me zeer waarschijnlijk dat de geruchten over een update of nieuwe rom gewoon waar zijn:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
haykuro is een rom bakker bij XDA... Dit is een kernel/release die door hem in elkaar is gezet lijkt het. Ik kan alleen de Business card reader nergens los vinden, dat is wel bijzonder jah..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gadgetfun
Nielsepiels schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 13:00:
[...]

Ik heb het iets drastischer gedaan dan bovenstaande reacties; ik heb hem teruggestuurd en een nieuwe ontvangen. Met de nieuwe heb ik ook weer lopen klooien, maar met deze instellingen moet het werken. Is de verbinding daarna nog steeds instabiel, dan zou ik teruggaan/terugsturen naar de winkel.
Niels, thanks voor je reactie. Deze instellingen heb ik al in mijn telefoon staan.
Ik heb ook met taskpanel alle applicaties afgesloten en zelfs APNdroid en Tobbledata verwijderd...just incase zij mijn data verkeer belemmerden, (al is dat onwaarschijnlijk, want ik had ze uit staan/ en WIFI werkt wel!!)
De vodafone helpdesk raad gewoon een hard reset aan naar fabrieksinstellingen, maar ik heb geen zin om al mijn applicaties kwijt te zijn :-(

Een vraagje over Android Market: je kunt in Android Market zien welke programma's je al hebt gedownload in het verleden. Een mooi overzicht. Als ik mijn htc hero een hard reset geef en ik bezoek met schone htc weer Android Markt. Kan ik dan een overzicht zien van mijn applicatie geschiedenis?
dat zou opnieuw downloaden wel versnellen!

[ Voor 8% gewijzigd door gadgetfun op 19-08-2009 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

gadgetfun schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 14:21:
[...]

Niels, thanks voor je reactie. Deze instellingen heb ik al in mijn telefoon staan.
Ik heb ook met taskpanel alle applicaties afgesloten en zelfs APNdroid en Tobbledata verwijderd...just incase zij mijn data verkeer belemmerden, (al is dat onwaarschijnlijk, want ik had ze uit staan)
De vodafone helpdesk raad gewoon een hard reset aan naar fabrieksinstellingen, maar ik heb geen zin om al mijn applicaties kwijt te zijn :-(

Een vraagje over Android Market: je kunt in Anroid Market zien welke programma's je al hebt gedownload in het verleden. Een mooi overzicht. Als ik mijn htc hero een hard reset geef en ik bezoek met schone htc weer Android Markt. Kan ik dan een overzicht zien van mijn applicatie geschiedenis?
Ja naar zoiets was ik ook al op zoek. Bv een programma dat een lijst exporteert naar de geheugenkaart met daarin de namen van de app's die geinstalleerd zijn. Want laatst had ik een hardreset gedaan en toen was het toch even zoekwerk welke app's ik miste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gadgetfun
Wat gebeurt er met gemaakte foto's bij een hard reset naar fabrieksinstellingen?

Edit:
Na wat zoekwerk naar ervaringen van anderen, lijkt het erop dat de applicatie geschiedenis in Android Market blijft staan.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=3200769

Nu lijkt zo'n reset minder erg....toch handig dat ik straks vrij snel mijn favoriete programma's kan terugvinden.

[ Voor 66% gewijzigd door gadgetfun op 19-08-2009 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Als je een hardreset doet gebeurt er niets met je foto's. Deze worden opgeslagen en staan op het geheugenkaartje en daar verandert niets aan bij een hardreset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gadgetfun
Deem schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 14:45:
Als je een hardreset doet gebeurt er niets met je foto's. Deze worden opgeslagen en staan op het geheugenkaartje en daar verandert niets aan bij een hardreset.
Thanks. Gelukkig maar.
Inmiddels heb ik een hardreset uitgevoerd en alle vodafone provider gegevens voor internet opnieuw ingevoerd. Dit heeft gewerkt. Ik zal nooit weten, wat er eigenlijk fout ging :?
Gelukkig heb ik weer 3G verbinding en ga ik nu weer alle programma's downloaden en zaken instellen...

Edit:
Ter info. Na een hardreset ben je wel je Android Market geschiedenis kwijt. Althans grotendeels. Van de 14 programma's die ik heb gedownload, waren er maar 2 in mijn geschiedenis...vreemd.
De rest was uit de lijst verdwenen.

[ Voor 16% gewijzigd door gadgetfun op 19-08-2009 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
  • Laatst online: 26-11-2015
gadgetfun schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 14:21:
[...]

Ik heb ook met taskpanel alle applicaties afgesloten en zelfs APNdroid en Tobbledata verwijderd...just incase zij mijn data verkeer belemmerden, (al is dat onwaarschijnlijk, want ik had ze uit staan/ en WIFI werkt wel!!)

Een vraagje over Android Market: je kunt in Android Market zien welke programma's je al hebt gedownload in het verleden. Een mooi overzicht. Als ik mijn htc hero een hard reset geef en ik bezoek met schone htc weer Android Markt. Kan ik dan een overzicht zien van mijn applicatie geschiedenis?
Ja, de market is gekoppeld aan je Gmail account, dus in 'Mijn Downloads' staan nog steeds al je programma's. Ik was in 2 minuten weer helemaal bij... :) Kun je ook weer wat progjes weglaten die bij nader inzien niet veel gebruikt werden.

Edit: laat maar, ik zie net dat het bij jou niet gelukt is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Nielsepiels schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 16:22:
[...]

Ja, de market is gekoppeld aan je Gmail account, dus in 'Mijn Downloads' staan nog steeds al je programma's. Ik was in 2 minuten weer helemaal bij... :) Kun je ook weer wat progjes weglaten die bij nader inzien niet veel gebruikt werden.

Edit: laat maar, ik zie net dat het bij jou niet gelukt is...
Wat vreemd? Want dit was bij mijn hardreset niet het geval? Ik moest alle app opnieuw zoeken en installen op mijn phone.

Edit: Nope, Niet geroot ofzo, gewoon out-of-the-box niets aan gedaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Deem op 19-08-2009 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien had jij 'm geroot, waardoor je apps op de SD kaart werden geinstalleerd?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 14:31
Ik vind het 3D-kompas nou niet echt geweldig. Gisteren geprobeerd in Amsterdam met Streetview, en had bijna een afwijking van 180 graden, zodat ik op m'n scherm zag wat er zich achter me bevond. Ook zomaar even 'rondkijken' met StreetView in bijvoorbeeld New York levert vaker dan me lief is een snel roterend/misselijkmakend beeld op.
De compass-applicaties uit de Android Market doen het iets beter, maar ook die zijn niet al te nauwkeurig. Het noorden wordt bijvoorbeeld met een afwijking van ongeveer 25 graden gegeven.
Wat is jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zulke apps gewoon voor de 'funfactor' zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 12:39
CLB schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 16:43:
Misschien had jij 'm geroot, waardoor je apps op de SD kaart werden geinstalleerd?
Heb je bij het installeren niet de keuze om hem op SD te zetten? Dat is wel een beperkende factor dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noopz, alles wordt op het interne geheugen geinstalled, is gewoon Android related, niet perse HTC Hero!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Inderdaad, behalve dus als je het ding root en apps2sd installeert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomasE schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 17:53:
Ik vind het 3D-kompas nou niet echt geweldig. Gisteren geprobeerd in Amsterdam met Streetview, en had bijna een afwijking van 180 graden, zodat ik op m'n scherm zag wat er zich achter me bevond. Ook zomaar even 'rondkijken' met StreetView in bijvoorbeeld New York levert vaker dan me lief is een snel roterend/misselijkmakend beeld op.
De compass-applicaties uit de Android Market doen het iets beter, maar ook die zijn niet al te nauwkeurig. Het noorden wordt bijvoorbeeld met een afwijking van ongeveer 25 graden gegeven.
Wat is jullie ervaring?
Dit is ook mijn ervaring met het 3D-kompas, erg onnauwkeurig! Jammer, want had een zeer nuttige functie gevonden. Heb ook al eens gehad dat hij geen 'kompas' fix kreeg en alleen maar bleef rondtollen. Zeker jammer, vind het niet iets wat bijdraagt aan de funfactor zoals een poster hierboven zegt, maar iets wat gewoon fatsoenlijk moet werken.

Heb een review van 3,5 A4tje over de Hero geschreven, die zal vanavond inclusief foto's online staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 19:05:
[...]

Dit is ook mijn ervaring met het 3D-kompas, erg onnauwkeurig! Jammer, want had een zeer nuttige functie gevonden. Heb ook al eens gehad dat hij geen 'kompas' fix kreeg en alleen maar bleef rondtollen. Zeker jammer, vind het niet iets wat bijdraagt aan de funfactor zoals een poster hierboven zegt, maar iets wat gewoon fatsoenlijk moet werken.

Heb een review van 3,5 A4tje over de Hero geschreven, die zal vanavond inclusief foto's online staan :)
Hmmm, de kompas werkt redelijk goed. Af en toe wat schokkerig. Als er ijzer in de buurt heeft hij een afwijking. Maar verder geen problemen. In Google Sky Map heeft hij een afwijking van misschien 5 graden, maar dan moet je je telefoon gewoon iets gedraaid voor je houden.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Ik heb niet echt problemen hoor met dat kompas, Layar en Wikitude werken gewoon perfekt als ik het gebruik op gebouwen waarvan ik weet waar ze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 15:56
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 13:29:
[...]

haykuro is een rom bakker bij XDA... Dit is een kernel/release die door hem in elkaar is gezet lijkt het. Ik kan alleen de Business card reader nergens los vinden, dat is wel bijzonder jah..
Hmm lijkt erop dat er wel een nieuwe update komt :

http://www.youtube.com/watch?v=GYV9NNoI8Hc

deze persoon heeft em al en alles lijkt een stuk sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RunaR schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 19:19:
[...]

Hmmm, de kompas werkt redelijk goed. Af en toe wat schokkerig. Als er ijzer in de buurt heeft hij een afwijking. Maar verder geen problemen. In Google Sky Map heeft hij een afwijking van misschien 5 graden, maar dan moet je je telefoon gewoon iets gedraaid voor je houden.
Google Sky Map werkt bij mij ook goed, heb ook maar enkele keren verkeerde waarden gehad, maar vind dat vreemd aangezien er een hardwarematig kompas in zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
enzoronald schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 19:41:
deze persoon heeft em al en alles lijkt een stuk sneller :)
Klinkt goed inderdaad en ziet er nog smoother uit...
Ikzelf twijfel nog, mag verlengen, maarja wat gaat er uit komen binnenkort...

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over het toestel. Discussie over Android-software mag in Themaforum: Android.