HTC Hero [part deux] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 84.176 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dreanor schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 17:05:
[...]

Denk je echt, dat ze binnen nu en een jaar al Android versies gaan maken die niet op de Hero draaien? Dan kan je de G1 alvast gaan inruilen want die is nog langzamer!!! Trouwens, is het niet de bedoeling dat Android een snel OS wordt die weinig resources vraagt of heb ik dat verkeerd?

Ik denk dat elke versie van android op de G1 en zeker de Magic/Hero zullen draaien zonder problemen. Of de Hero HTC Sence dan moeilijkheden gaat geven zou ik niet durven zeggen.
Nouja, de ontwikkelingen gaan erg snel. Als de telefoons sneller worden en de concurrentie zich vernieuwd, dan zal Android mee moeten. Vooruitgang tegenhouden omdat het dan niet meer op oudere telefoons zou draaien is niet verstandig. Dus ja, ik denk dat er zeker een moment komt dat het gewoon ophoudt voor de Hero. Of dat al binnen een jaar is, geen flauw idee. Zoals ik zei, de ontwikkelingen gaan erg snel. Misschien kan de Hero nog wel een jaar mee qua updates, of misschien wel twee jaar. Maar ik denk wel dat Android meer van een telefoon gaat vragen qua resources, in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 15:18
En daarom neem ik nou net een abbo van 1 jaar ;) kan ik over een jaar een nieuwe Android foon uitzoeken :)

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
mar88vdv schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 17:03:
[...]

Ja, ik heb ook de T-mobile klantenservice gebeld. Vorige week heb ik ook een nieuwe SIM gekregen. Heeft geen effect gehad. Eergisteren nogmaals gebeld. Toen lag het onder andere aan de onstabiele verbinding en moest ik een keer de 3G functie uitzetten. Meerdere malen geprobeerd op meerde locaties in mijn regio. Dat maakte, zoals ik al verwachte ook allemaal niks uit.

Vandaag weer gebeld en er duidelijk bij vermeld dat er meer mensen die dit probleem hebben met de G2. Toen kreeg ik de suggestie om alles terug te zetten naar fabrieksinstellingen, (via instellingen, beveiliging) ik heb dit zelf nog niet geprobeerd.

Ze hadden ondertussen al meer meldingen hiervan binnengekregen, maar een echt goede oplossing hadden ze nog niet.
Bij mij werkt alles probleemloos met de G2. Ik heb eerst een week lang een orange sim erin gehad, maar geen mobiel internet gebruikt. Wel wifi. Verbinding 3g en geluidskwaliteit ben ik tevreden over.
Heb verder ook niets in hoeven te stellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

RoD schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 17:08:
Nouja, de ontwikkelingen gaan erg snel. Als de telefoons sneller worden en de concurrentie zich vernieuwd, dan zal Android mee moeten. Vooruitgang tegenhouden omdat het dan niet meer op oudere telefoons zou draaien is niet verstandig. Dus ja, ik denk dat er zeker een moment komt dat het gewoon ophoudt voor de Hero. Of dat al binnen een jaar is, geen flauw idee. Zoals ik zei, de ontwikkelingen gaan erg snel. Misschien kan de Hero nog wel een jaar mee qua updates, of misschien wel twee jaar. Maar ik denk wel dat Android meer van een telefoon gaat vragen qua resources, in de toekomst.
Je hebt wel gelijk idd, Android is nieuw en zal zich waarschijnlijk veel sneller ontwikkelen dan Windows Mobile. Nu kom ik van een WiMo phone en daar kwam in 2 jaar tijd geen update (wel 6.5, maar weer niet voor mijn phone :P).

Ik hoop alleen niet dat ik mijn net nieuwe hero over 1 jaar beter niet kan updaten omdat tie te langzaam is voor versie 3.5. Ik denk (hoop eigenlijk) dat ze bij Android meer slimme dingen ontwikkelen die meer doen met minder resources dan zware processen en grafische show off (dan neem ik we de Nvidea phone als ik grafisch will showen).

Maarja, we zullen moeten afwachten wat de toekomstige Android builds brengen. Ik denk echter wel dat het slecht zou zijn als binnen 6 tot 12 maanden na uitkomen van een Android phone en deze de nieuwe updates niet zou kunnen draaien dat google/android zichzelf misschien in de voeten zou kunnen schieten.

ff offtopic:
Havocnl schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 17:18:
En daarom neem ik nou net een abbo van 1 jaar ;) kan ik over een jaar een nieuwe Android foon uitzoeken :)
Wat voor abbo heb jij? Ik had namelijk geen zin om een veel te hoog abbo te nemen (lees 25 of meer) of om hele hoge kosten voor het mobiel bij te betalen (van 300€ of meer). Ik heb nu Hi 15 + internet en moest 140 ofzo bij betalen.

[ Voor 19% gewijzigd door Dreanor op 12-08-2009 19:14 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik krijg geen 3G verbinding via T-Mobile en mijn Wifi verbinding valt ook iedere keer weg... ???

Ik heb net een nieuwe duo simkaart...???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AC77
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2024
mar88vdv schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 17:03:
[...]

Ja, ik heb ook de T-mobile klantenservice gebeld. Vorige week heb ik ook een nieuwe SIM gekregen. Heeft geen effect gehad. Eergisteren nogmaals gebeld. Toen lag het onder andere aan de onstabiele verbinding en moest ik een keer de 3G functie uitzetten. Meerdere malen geprobeerd op meerde locaties in mijn regio. Dat maakte, zoals ik al verwachte ook allemaal niks uit.

Vandaag weer gebeld en er duidelijk bij vermeld dat er meer mensen die dit probleem hebben met de G2. Toen kreeg ik de suggestie om alles terug te zetten naar fabrieksinstellingen, (via instellingen, beveiliging) ik heb dit zelf nog niet geprobeerd.

Ze hadden ondertussen al meer meldingen hiervan binnengekregen, maar een echt goede oplossing hadden ze nog niet.
de oplossing voor dit probleem is dus een harde reset en dan meteen je google gegevens invullen

zie eerdere post

heb t-mobile nog even gebeld om het door te geven maar die gasten begrepen me niet en vertelde dat ik toch nog maar een keer een nieuwe sim moet proberen 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door AC77 op 12-08-2009 22:55 ]

AMD FX 6300, gforce GTX 1050ti, 12gb +1500gb hd;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige dat me tot nu toe wel tegen valt is de instabiliteit van de apps. Ik heb al meerdere keren gehad dat verschillende (standaard) apps crashen met zo'n schermpje waar je alleen OK kan klikken. Na opnieuw de app starten deed ie het wel weer, maar toch. Ik had wat stabielers verwacht gezien de linux base en het feit dat dat zogenaamd voor stabiliteit staat. We hopen op een update.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ichiko
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10-2024
Ik gebruik de HTC Mail app. Bij 'Meldinginstellingen' kan ik alleen geluid en trilling aan of uit vinken. Echter, kan ik ook ergens het soort geluid instellen? Ik hoor nu namelijk alleen een HELE korte toon. Zo kort dat ik hem alleen hoor als ik speciaal ga wachten op het binnenkomen van een email.

Is er trouwens ook een mogelijkheid om een melding in mijn notifications te krijgen, net zoals bij een nieuwe email bij de Gmail app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Sorry, zelfquote, maar ik ben er erg benieuwd naar en kan geen antwoord vinden. Iemand? _/-\o_
FuZZy04 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 23:32:
Ik vroeg me wat af over het rooten van je Hero (je krijgt adminrechten, dat weet ik, maar wat kun je hier allemaal meer mee doen?). Wat zijn nu precies de voordelen hiervan? En wat voor risico's zitten er aan? Kun je je Hero kapot maken, of vervalt garantie? En is het mogelijk de Hero te updaten als deze mogelijkheid er komt (vast binnenkort)? Is het mogelijk de telefoon weer in oorspronkelijke staat te zetten? Zijn er al veel mensen hier die dit gedaan hebben?

Ben altijd erg bang dat ik een klein dingetje verkeerd doe en mijn Hero verpest... ;)

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 12:17

Fjeze

AllesPerfect!

Ik heb een T-Mobile Touch G2 (HTC Hero), als ik deze root met die recovery img heb ik dan de orignele HTC Hero Rom in plaats van de G2 touch Rom? dus geen T-Mobile opstart logo meer?

Fly or Die

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:02

The_Worst

Unox

Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 20:43:
Enige dat me tot nu toe wel tegen valt is de instabiliteit van de apps. Ik heb al meerdere keren gehad dat verschillende (standaard) apps crashen met zo'n schermpje waar je alleen OK kan klikken. Na opnieuw de app starten deed ie het wel weer, maar toch. Ik had wat stabielers verwacht gezien de linux base en het feit dat dat zogenaamd voor stabiliteit staat. We hopen op een update.... :)
Ik heb hier geen problemen met instabiliteit van de standaard applicaties. Alleen de nu.nl-applicatie crasht soms maar ik vermoed dat dit met verbindingsproblemen te maken heeft. Zit nu namelijk in een gebied waar het bereik slecht tot zeer slecht is.

Welke app geeft bij jouw problemen?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Verwijderd

Ik had een vraag over de Mail apps (beiden, dus ook Gmail)
Zou heb mogelijk zijn om meldingen van nieuwe mailtjes uit te schakelen tussen een bepaalde tijd? Want het is zo irritant om wakker te worden savonds van een nieuw mailtje :(

Of is er anders een of andere app te vinden in de market die hiervoor zou kunnen zorgen

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21
FuZZy04 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 23:28:
Sorry, zelfquote, maar ik ben er erg benieuwd naar en kan geen antwoord vinden. Iemand? _/-\o_

[...]
N-E-R-D schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 00:47:
Ik heb een T-Mobile Touch G2 (HTC Hero), als ik deze root met die recovery img heb ik dan de orignele HTC Hero Rom in plaats van de G2 touch Rom? dus geen T-Mobile opstart logo meer?
Als je niet weet wat rooten precies doet, heb je het niet nodig.

Als je root heb je admin rechten op je telefoon. Dan kan je bij alle bestanden inclusief de systeem bestanden.
Het veranderd verder niets aan je rom.
Eventueel kan je een andere rom op je telefoon zetten. Als die er al zouden zijn.

ISS Detector en meer voor Android

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Ik heb het volgende aan de hand en wil even checken of meer mensen hier last van hebben.

Soms als ik de home knop druk verschijnt er een venster met 'Actie voltooien met' en dan kan ik kiezen tussen Startpagina of TouchFlo. Dit moet natuurlijk gewoon altijd touchflo zijn. Ik kan een vinkje zetten bij Standaard gebruiken voor deze actie, maar als ik dan weer op de home knop druk verschijnt hetzelfde venster alsof de telefoon de setting niet onthoud. Iemand dit al opgelost?

Ik heb al een hardreset geprobeert maar dit fixed het niet. Misschien een bug?

"May our framerates be high and our temperatures low."

• Wekko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:39
Deem schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 08:17:
Ik heb het volgende aan de hand en wil even checken of meer mensen hier last van hebben.

Soms als ik de home knop druk verschijnt er een venster met 'Actie voltooien met' en dan kan ik kiezen tussen Startpagina of TouchFlo. Dit moet natuurlijk gewoon altijd touchflo zijn. Ik kan een vinkje zetten bij Standaard gebruiken voor deze actie, maar als ik dan weer op de home knop druk verschijnt hetzelfde venster alsof de telefoon de setting niet onthoud. Iemand dit al opgelost?

Ik heb al een hardreset geprobeert maar dit fixed het niet. Misschien een bug?
Dat heb ik ook af en toe ja. Als ik het vinkje zet onthoud ie het wel, maar op willekeurige momenten wil het dan nog wel eens terugkomen.

• Jayden
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
N-E-R-D schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 00:47:
Tijdens het rooten start je op via een recovery rom, deze wordt niet op je telefoon gezet. Je moet het zien als een opstart-cd. Het verandert dus niets aan je telefoon.
Wat je daarna doet is één bestand op je telefoon aanpassen zodat je een super user (su) kan worden.
Je behoudt dus je T-Mobile logo.
Hier vind je meer informatie.

"I reject your reality and substitute my own." ~Adam Savage | "When does the hurting stop?" ~Bill

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Wekko schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 08:31:
[...]

Dat heb ik ook af en toe ja. Als ik het vinkje zet onthoud ie het wel, maar op willekeurige momenten wil het dan nog wel eens terugkomen.
Heb jij enig idee hoe het komt? Heb ik misschien teveel gekloot met app's? Wel vervelende bug :S

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Deem schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 08:37:
[...]

Heb jij enig idee hoe het komt? Heb ik misschien teveel gekloot met app's? Wel vervelende bug :S
Volgens mij is dit geen bug maar een feature. Als je 'home' lang in gedrukt houdt krijg je het 'alt-tab' schermpje waarbij je tussen de laatste 6 programma's kan kiezen, als je dan nog een keer 'home' indrukt krijg je het keuze schermpje tussen de android en htc startpagina. Zodat je makkelijk kan wisselen tussen wel of niet Sense gebruiken. Volgens mij gebeurt het bij mij dus ook alleen als ik home lang ingedrukt houdt en dan nog een keer druk.

• m3nno
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-03-2024
Niemand een idee waarom het groene bolletje met een 1ntje erin bij berichten blijft staan? Heb er geen last van, het beïnvloed de werking ook niet. Staat alleen nogal dom als er geen nieuwe berichten zijn.

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

vanardenne schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 09:02:
[...]

Volgens mij is dit geen bug maar een feature. Als je 'home' lang in gedrukt houdt krijg je het 'alt-tab' schermpje waarbij je tussen de laatste 6 programma's kan kiezen, als je dan nog een keer 'home' indrukt krijg je het keuze schermpje tussen de android en htc startpagina. Zodat je makkelijk kan wisselen tussen wel of niet Sense gebruiken. Volgens mij gebeurt het bij mij dus ook alleen als ik home lang ingedrukt houdt en dan nog een keer druk.
Rare feature. Kan het me niet voorstellen dat dat de intentie is, want ik heb het ook wel eens als ik op de 'end call' knop druk dat ie niet meer weet aan welke app dat gekoppeld is.

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21
m3nno schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 09:09:
Niemand een idee waarom het groene bolletje met een 1ntje erin bij berichten blijft staan? Heb er geen last van, het beïnvloed de werking ook niet. Staat alleen nogal dom als er geen nieuwe berichten zijn.
In je mail app even op menu drukken en alle mappen na kijken, misschien staat er een ongelezen mail in een van de sub mappen.

ISS Detector en meer voor Android

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:59
RunaR schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 09:50:
In je mail app even op menu drukken en alle mappen na kijken, misschien staat er een ongelezen mail in een van de sub mappen.
Ik denk dat hij bedoelt dat wanneer je een nieuwe e-mail via de e-mailwidget bekijkt hij niet als gelezen wordt gemarkeerd. Dat heb ik namelijk ook.. Oplossing: Gewoon even op het bericht klikken zodat hij mail fullscreen opent. Dan markeert tie hem wel als gelezen.

Verwijderd

The_Worst schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 00:49:
[...]
Welke app geeft bij jouw problemen?
Verschillende. In ieder geval heb ik al een paar keer gehad dat de touchscreen app of het proces (com.touchscreen ofzo) ermee kapt. Weliswaar werkte de touchscreen toen nog wel alleen zag je in de huidige app niet meer wat je intypte. Verder gehad dat de muziekplayer crashte, en verder nog 1 of 2 apps maar ik weet niet meer 100% zeker welke dat waren. Jekrijgt dan zo'n melding met zoiets van "app.nogwat has stopped unexpectedly press OK" ofzo.

• Wekko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:39
[...]

Klopt dat ie dan verschijnt, maar ik heb het ook als ik soms vanuit een programma even op home druk om terug te gaan. Dat lijkt dus wel een bug te zijn. Ik heb iig geen oplossing.

• Gummie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 18:55
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 01:12:
Zou heb mogelijk zijn om meldingen van nieuwe mailtjes uit te schakelen tussen een bepaalde tijd? Want het is zo irritant om wakker te worden savonds van een nieuw mailtje :(

Of is er anders een of andere app te vinden in de market die hiervoor zou kunnen zorgen
Is offtopic hoort eigenlijk in het Android Software & Discussie. Maar met de applicatie Locale kan je dit instellen.

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 12:17

Fjeze

AllesPerfect!

Iemand al een manier gevonden om Sense helemaal uit te schakelen? Ik zou eigenlijk wel eens het gewone Android 1.5 besturingssysteem op de Hero willen draaien, is dat mogelijk?

Fly or Die

Even zoeken misschien? Staat zelfs enkele posts boven je genoemd:

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Club-Mobile
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-05 00:11
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 01:12:

Ik ken 3 mogelijkheden:

Mogelijkheid 1: Uitknop ingedrukt houden. Dan kies MOBILE NETWERK om internet verbinding uit te schakelen
Mogelijkheid 2: APNDroid van de Android Market installeren (zelfde effect als mogelijkheid 1
Mogelijkheid 3: LOCAL van de Android Market installeren met plugin SYNC of WiSYNC. Hiermee kun je dan automatisch instellen dat er tussen bepaalde tijden geen Synchronisatie mag plaatsvinden.

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:51
CLB schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 11:29:
Even zoeken misschien? Staat zelfs enkele posts boven je genoemd:

[...]
Bij mij werkt dat niet hoor. Ik krijg wel het alt-tab achtige scherm, maar als ik dan nogmaals home indruk krijg ik weer m'n desktop.

Verwijderd

tiguan schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:11:
[...]

Bij mij werkt dat niet hoor. Ik krijg wel het alt-tab achtige scherm, maar als ik dan nogmaals home indruk krijg ik weer m'n desktop.
Gelijk heb je. Hier werkt dat ook niet.. Moet je eerst een app voor installeren. Maar dat mag ik hier niet zeggen, sorry.

CLB, je hebt de telefoon toch nog geen eens?

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2009 12:33 ]

tiguan schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:11:
[...]
Bij mij werkt dat niet hoor. Ik krijg wel het alt-tab achtige scherm,
maar als ik dan nogmaals home indruk krijg ik weer m'n desktop.
Hmm sorry hoor, it was just a quote :)
?
CLB, je hebt de telefoon toch nog geen eens?
Noopz nog niet, volgende week kan ik 'm wel bestellen :)
offtopic:
Nu ook wel, maar dan voor hogere prijzen dan via Telecomadvies.nl Dus ik wacht daar wel even op

EDIT: En doe niet zo childish met je 'mag ik hier niet zeggen' :')

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 13-08-2009 12:35 ]

Verwijderd

beste...aangezien mijn vorig topic gesloten werd...
hier mijn problemen...deze komen blijkbaar bij veel mensen terug...

Ik had het eerst ook niet door toen ik de problemen op een ander forum las...

- Trackball gaf in het begin te veel licht (ook aan het afgaan wanneer ik geen nieuwe sms, email etc had)
- Trackball is nu dood, geeft geen licht meer
- Alle verlichting van de knoppen werken ook niet meer
- Leds verlichting werkt ook niet
- Alarm gaat niet af (gsm staat duidelijk niet op stil)
- Geluid van alarm bij het instellen van alarm gaan ook niet meer af als ik een keuze maak...

Hard reset werkt niet...Op xda developers hebben ze ook nog geen antwoord...op android forums ook nog niet...
Soft reset werkt ook niet...

En voor de rest kan je zelf niet veel doen veronderstel ik?

• m3nno
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-03-2024
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:52:

- Trackball gaf in het begin te veel licht (ook aan het afgaan wanneer ik geen nieuwe sms, email etc had)
- Geluid van alarm bij het instellen van alarm gaan ook niet meer af als ik een keuze maak...

Hard reset werkt niet...Op xda developers hebben ze ook nog geen antwoord...op android forums ook nog niet...

Lijkt me dan een gevalletje garantie..

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:00
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:52:

Eerlijk gezegd klinkt mij dat in de oren als maar 2 problemen. Namelijk kapotte verlichting en een kapotte speaker.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Verwijderd

Toch bizar dat dit bij heel veel mensen dan is? De kapotte verlichting dan...
Kapotte speaker zal het niet zijn want alle andere geluiden werken nog, sms, inkomende oproep etc....
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 13:35:
Toch bizar dat dit bij heel veel mensen dan is? De kapotte verlichting dan...
Waar lees je dat dan?

Verwijderd

xda developers forum?
android forums?

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=508
www.androidforums.com en daar htc hero

Ook veel problemen met de audiojack
Hmm vind 't wel meevallen.. Mensen die klagen doen dat op internet, dan lijkt het aantal altijd groot.
Mijn advies aan jou: Neem contact op met de toko waar je je Hero hebt gekocht, die moeten 't regelen.

EDIT @ Hieronder: Ik maak niet voor niks een TS: Accessoires voor de HTC Hero O-)

[ Voor 22% gewijzigd door CLB op 13-08-2009 14:33 ]

• ffb
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-02-2023

ffb

Heeft iemand van jullie al een cradle aangeschaft, of weet iemand hier wat over het algemeen goede HTC cradles zijn?

Alvast bedankt,

ffb

• dlenstra
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 16:33

dlenstra

....

Weet iemand van jullie ook of het mogelijk is om trackball op te laten lichten bij nieuwe mail in je gmail account? Ik was er namelijk zo zat van dat ik mn Hotmail berichten 2 keer moest behandelen (1 keer op de hero en nogmaals op de pc omdat ze gewoon ongelezen blijven staan binnen Hotmail) dat ik nu gmail ook mn Hotmail binnen laat halen. Deze berichten worden nu dus ook naar mn Hero gepushed en op ongelezen in gmail gezet zodra ik ze op de hero open.
ik mis nu alleen wel de oplichtende trackball. Vond het juist een handig dingetje om in een oogopslag en van een afstandje te kunnen zien of er nieuwe mail (of een andere melding) is. ik vind het ledje minder opvallend van een afstandje

Verwijderd

dlenstra schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 15:08:
Weet iemand van jullie ook of het mogelijk is om trackball op te laten lichten bij nieuwe mail in je gmail account? Ik was er namelijk zo zat van dat ik mn Hotmail berichten 2 keer moest behandelen (1 keer op de hero en nogmaals op de pc omdat ze gewoon ongelezen blijven staan binnen Hotmail) dat ik nu gmail ook mn Hotmail binnen laat halen. Deze berichten worden nu dus ook naar mn Hero gepushed en op ongelezen in gmail gezet zodra ik ze op de hero open.
ik mis nu alleen wel de oplichtende trackball. Vond het juist een hadig dingetje om in een oogopslag en van een afstandje te kunnen zien of er nieuwe mail (of een andere melding) is. ik vind het ledje minder opvallend van een afstandje
bij een mailtje via gmail licht de indicator op naast de speaker
Dat zegt hij ook! Maar hij vind die te onduidelijk, dus wil de trackball daar aan assignen..

Verwijderd

Hoi,

Ik weet niet zeker of deze vraag hier hoort.

Mijn vraag is: Ik gebruik de Gmail app om mijn mail te krijgen (ik begrijp dat dit pushmail is) en deze setup werkt perfect, maar waar ik geen antwoord op vind is of het via een SSL wordt verzonden (je mail en wachtwoord)? Met andere woorden is de data verzonden via het netwerk versleuteld?

Ik heb het toestel nu een week en het bevalt me zeer goed. Ik heb geen enkele issue ermee en alles werkt perfect, zeker de integratie met Gmail/cal/contacts vind ik subliem.

Groeten,
D

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 16:52:
Hoi,

Ik weet niet zeker of deze vraag hier hoort.

Mijn vraag is: Ik gebruik de Gmail app om mijn mail te krijgen (ik begrijp dat dit pushmail is) en deze setup werkt perfect, maar waar ik geen antwoord op vind is of het via een SSL wordt verzonden (je mail en wachtwoord)? Met andere woorden is de data verzonden via het netwerk versleuteld?

Ik heb het toestel nu een week en het bevalt me zeer goed. Ik heb geen enkele issue ermee en alles werkt perfect, zeker de integratie met Gmail/cal/contacts vind ik subliem.

Groeten,
D
Neem maar aan dat een bedrijf als google sterk aan de veiligheid heeft gedacht. Ze willen zeker op gebied van veiligheid geen slechte naam krijgen. :)

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:37

Eijkb

Zo.

Zijn er mensen die nog een kale hero (zonder apps van de market) hebben én toch problemen? Als je leest hoe android werkt zal je wellicht begrijpen dat het installeren van apps soms vreemde uitwerkingen kan hebben. Je moet het eigen zo zien:

Hardware <- Android <- App's

Binnen app's kan je alle hardware triggers afvangen of afvuren. Bv. het oplichten van de trackball. Die gebeurtenis kan je triggeren maar ook afvangen. Standaard gaat de trackball bij wijze van spreken oplichten na ontvangst van SMS. Als je nu een app installeert die per ongeluk (bugje oid) alle "trackball aan" events afvangt en stopt indien er binnen die app niets aan de hand is, gaat je trackball niet meer aan.

Met andere woorden: bugjes, incompatabiliteit tussen apps en zo verder. Ook wel kinderziektes en die horen nu eenmaal bij een nieuwe platform. Geef niet meteen de hardware, HTC, Google of een app de schuld maar hou bv. een schone SD kaart met schone install bij de hand om te testen.

.

Verwijderd

Normaal is het zo dat als ik een sms krijg het trackbal wit licht geeft.
Maar als ik dan bijvoorbeeld die sms leef en zelfs terug sms, blijft hij branden.

Probeer dan nogmaals mijn berichten te openen en af te sluiten en ook via het scherm van een sms widget druk ik erop, maar toch blijft hij wit.

Soms als ik paar x in mijn bericht ga en weer terug stopt het lichtje, maar soms blijft hij gewoon gaan. Heb verder ook geen email of een gemist oproep. Internet verbinding staat ook niet aan en heb nog niks in mijn agenda.

Wie heeft hetzelfde?

In het begin deed hij dit niet zo, als ik gewoon een sms kreeg en deze had gelezen ging dat licht ook gewoon stoppen.

Edit: Merk nu dat het opeens is gestopt met branden (2 a 3 min niks aangeraakt), maar ik wil dat het gewoon gelijk stopt. Anders lijkt het alsof ik weer een sms heb gehad, wat verwarring en irritaties veroorzaakt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2009 19:02 ]

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Probleem heb ik ook bij de SMS applicatie. Tevens is bij mij de SMS applicatie erg sloom. Wanneer ik een SMS typ is ie erg laggy.

Als je wilt dat de trackbal niet meer oplicht na een SMS, moet je even naar je meldingen gaan. Dan licht de trackbal ook niet meer op.

Verwijderd

Eijkb schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 18:50:
Zijn er mensen die nog een kale hero (zonder apps van de market) hebben én toch problemen?
Mijn com.Touchscreen crashes traden op voordat ik uberhaupt een gmail account geconfigged had en dus nog niet eens op de market geweest was. Had het ding ook nog nooit aan mn pc gehangen overigens.

• numm!e
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-05 12:23

numm!e

ttl =< 0 ms

Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 16:52:

Goede opmerking, met name voor draadloze diensten is er (alweer lang geleden) een vinkje bijgekomen in de instellingen van Gmail:
Browser connection:
- Always use https (aanvinken)
- Don't always use https (is standaard aangevinkt)

Iedereen hier zou deze instellingen moeten checken (kan via gmail op de pc)

[ Voor 29% gewijzigd door numm!e op 13-08-2009 20:38 ]

\\reboot_the_planet

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 18:59:
Normaal is het zo dat als ik een sms krijg het trackbal wit licht geeft.
Maar als ik dan bijvoorbeeld die sms leef en zelfs terug sms, blijft hij branden.

Probeer dan nogmaals mijn berichten te openen en af te sluiten en ook via het scherm van een sms widget druk ik erop, maar toch blijft hij wit.

Soms als ik paar x in mijn bericht ga en weer terug stopt het lichtje, maar soms blijft hij gewoon gaan. Heb verder ook geen email of een gemist oproep. Internet verbinding staat ook niet aan en heb nog niks in mijn agenda.

Wie heeft hetzelfde?

In het begin deed hij dit niet zo, als ik gewoon een sms kreeg en deze had gelezen ging dat licht ook gewoon stoppen.

Edit: Merk nu dat het opeens is gestopt met branden (2 a 3 min niks aangeraakt), maar ik wil dat het gewoon gelijk stopt. Anders lijkt het alsof ik weer een sms heb gehad, wat verwarring en irritaties veroorzaakt.
ik heb het idee dat hij blijft oplichten totdat de hero in slaapstand gaat

Verwijderd

numm!e schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 20:37:
[...]

Goede opmerking, met name voor draadloze diensten is er (alweer lang geleden) een vinkje bijgekomen in de instellingen van Gmail:
Browser connection:
- Always use https (aanvinken)
- Don't always use https (is standaard aangevinkt)

Iedereen hier zou deze instellingen moeten checken (kan via gmail op de pc)
Dit bepaalt nog niet of de gegevens via SSL worden versleuteld.

Maar hoe dan ook, Gmail ondersteunt alleen het pushen van mail over IMAP, en daarvoor is SSL vereist: http://mail.google.com/su...wer.py?hl=en&answer=78799

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Iemand op het XDA forum heeft de stock rom gepost. Hiermee kan je misschien de Ledjes en de koptelefooon aansluiting fixen.

http://rapidshare.com/fil...E_release_signed_NoDriver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eijkb schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 18:50:
...

Met andere woorden: bugjes, incompatabiliteit tussen apps en zo verder. Ook wel kinderziektes en die horen nu eenmaal bij een nieuwe platform. Geef niet meteen de hardware, HTC, Google of een app de schuld maar hou bv. een schone SD kaart met schone install bij de hand om te testen.
Uhm.. Er wordt bij mijn weten zonder root access niets op de SD kaart geinstalleerd, dus waarom zou je je SD kaart moeten schonen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 21:32:
[...]

Dit bepaalt nog niet of de gegevens via SSL worden versleuteld.

Maar hoe dan ook, Gmail ondersteunt alleen het pushen van mail over IMAP, en daarvoor is SSL vereist: http://mail.google.com/su...wer.py?hl=en&answer=78799
Super, bedankt. Maakt het allemaal weer wat duidelijker.

Ik heb geen problemen met mijn sms-applicatie, het werkt goed en snel. Ik heb echter wel dat er een 1'tje bij mijn messages blijft staan ondanks dat ik hem al heb gelezen en de notifications heb verwijderd. Het enige remedie is om het toestel opnieuw op te starten. Wellicht een bug..

D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
Ik heb een probleem met foto's maken. Wanneer ik de camera applicatie opstart en een foto wil maken zegt ie dat ik een SD kaart in moet voeren. Er zit gewoon een SD kaart in die Android ook ziet en album laat ook de foto's zien op de SD kaart maar wanneer ik een foto wil maken dan ziet ie hem niet?

Meerdere mensen met dit probleem, en hoe je dit kunt oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grhmpf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05-2022

grhmpf

Android <3

Iemand toevallig ook een peugeot carkit in combinatie met de Hero? Probleem is dat het telefoonboek niet synct met de carkit. Het vreemde is dat ie het ooit een keer "opeens" heeft gedaan, maar na een hardreset van de telefoon is het weer stuk :( En ik heb geen flauw idee wat ik veranderd zou kunnen hebben...

Het lijkt wel alsof de carkit niet eens probeert te syncen, met een andere (portable) carkit werkt het syncen wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XENTiC schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:56:
Ik heb een probleem met foto's maken. Wanneer ik de camera applicatie opstart en een foto wil maken zegt ie dat ik een SD kaart in moet voeren. Er zit gewoon een SD kaart in die Android ook ziet en album laat ook de foto's zien op de SD kaart maar wanneer ik een foto wil maken dan ziet ie hem niet?
Doe eens menu/instellingen/sd-kaart en telefoongeheugen===>sd-kaart ontkoppelen, daarna verwijderen uit je toestel en weer opnieuw plaatsen. Misschien dat dat helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum.

Heb sinds gisteren een htc hero in bezit maar ik kan 1 ding niet uitvogelen.
Als ik een smsje terugstuur staat daar achter de datumnotatie 6 januari 1980.
Bij instellingen -> datum en tijdsinstellingen staat: datumnotatie selecteren: do, dec 31, 2009

Hoe kan ik dat veranderen in de huidige datumnotatie?

Maurice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je ook gekeken of je toestel de tijd van je telefoon (wat ingevoerd is) onthoud of maak je gebruik van de tijd die je provider door geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 11:39:
Gisteravond teruggekomen uit belgie, en de roaming "R" is weg, maarrrrrr als ik iemand bel staat er nog steeds B Mobistar (T-mobile NL) bovenin mijn scherm. Ik neem aan dat ik gewoon via t-mobile nl aan het bellen ben, want Mobistar heeft hier dus gewoon geen bereik, maar wel weer zo'n vervelend foutje in de software waarvan er maar meer en meer blijven komen. HTC kan beter snel met een software upgrade komen, een beetje jammer dat ze duidelijk niet eerst het toestel getest hebben voor de release. Nu kunnen wij er mooi voor opdraaien
en de lag wordt ook alleen maar erger met de dag, als we toch aan het zeiken zijn!
Ik ben net uit belgie en ik kan je bevestigen dat het perfect is gegaan. Hij schakelt netjes de Dataverbinding af en er komt een 'R' bovenin staan.
Toen ik terug kwam had ik weer gewoon T-Mobile en was alles weer zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij datum en tijdsinstellingen heb ik Automatisch uitgezet en zelf alles ingevoerd. Alleen bij datumnotatie selecteren kan ik alleen kiezen uit de datum 31 dec. 2009 en bij mijn sms berichten zie ik dan de datum 01/06/80 -> Tijd van verzending van het sms bericht

Ik weet niet hoe ik deze instellingen kan veranderen. Het is misschien een klein lullig iets maar het klopt niet
Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:56:
Heb je ook gekeken of je toestel de tijd van je telefoon (wat ingevoerd is) onthoud of maak je gebruik van de tijd die je provider door geeft?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2009 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:03:
[...]

Doe eens menu/instellingen/sd-kaart en telefoongeheugen===>sd-kaart ontkoppelen, daarna verwijderen uit je toestel en weer opnieuw plaatsen. Misschien dat dat helpt
Nee help ook niet. Als ik ook naar de instellingen van de camera kijk, dan kan ik "opslaan op SD" ook niet selecteren. Terwijl hij er toch ook echt inzit. Het is gewoon een Sandisk 8gig SDHC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agathos2602
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-08 09:00
XENTiC schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:56:

Meerdere mensen met dit probleem, en hoe je dit kunt oplossen?
Dit probleem heb ik ook gehad. Hero zag bij mij de kaart wel zitten maar was niet benaderbaar. Door kaart te formatteren in hero was probleem opgelost. :X

[ Voor 26% gewijzigd door Agathos2602 op 15-08-2009 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
Agathos2602 schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 09:14:
[...]

Dit probleem heb ik ook gehad. Hero zag bij mij de kaart wel zitten maar was niet benaderbaar. Door kaart te formatteren in hero was probleem opgelost. :X
Nouja, dat maar gedaan. Werkt inderdaad. Nu kan ik wel foto's maken. Dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik onderschrijf het probleem dat andere apps de werking van Hero kunnen beinvloeden. Bij mij: Handcent SMS in combinatie met de standaard Berichten app (die niet verwijderd kan worden) zorgde ervoor dat sommige sms-jes die aan mij gestuurd werden niet aankwamen of veel later aankwamen. Als ik mijzelf een sms stuurde duurde het soms 10 minuten voordat die weer aankwam.

Na het verwijderen van Handcent SMS werkt het echter allemaal weer zoals het hoort, ook SMS-jes aan mijzelf komen binnen een paar seconden na verzenden binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoghi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-03-2018
Ik vind het erg apart dat er zoveel verschillende mankementen optreden bij verschillende mensen. Ik prijs me gelukkig dat de meeste dingen bij mijn Hero niet voorkomen. Mijn lichtsensor werkt normaal, net als het LEDje. Ik heb ook geen last van vastlopende applicaties. Over het algemeen functioneert mijn Hero zoals je mag verwachten. Ik heb wel een keer gehad dat de trackball bleef branden na een ontvangen bericht maar hij ging ook weer vrij vlot uit. Ik had het bericht toen overigens geopend via het pictogram terwijl ik het normaal gesproken doe via de meldingen. Een groen rondje is ook weleens blijven staan bij het berichtenpictogram als ik een bericht had geopend met chompSMS. Ik gebruik het standaardprogramma en chompSMS naast elkaar en heb chompSMS niet ingesteld als standaard.

Wat bij mij wel regelmatig voorkomt is dat bij de startschermen het beeld automatisch helemaal naar rechts gaat of in de programma's het meest rechtse pictogram word geselecteerd. Trackball met een eigen wil ofzo.
Ook heb ik mijn twijfels bij de camera. Als het licht maar een beetje minder word is er gelijk vrijwel niks meer te zien op de foto. Instellen van de helderheid lijkt niks te veranderen. Komt dit iemand bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-06 20:21
Weet iemand hoe je kan zien hoeveel tekens je hebt getikt tijdens het maken van een sms? Ik probeer dat te achterhalen maar ik zie het nergens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het niet zo dat er een countertje gaat tellen bij de laatste 20 tekens ofzo? Dat is bij m'n SE's wel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-06 20:21
CLB schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:41:
Is het niet zo dat er een countertje gaat tellen bij de laatste 20 tekens ofzo? Dat is bij m'n SE's wel namelijk.
Het lijkt er op dat je gelijk hebt, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ffb
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-02-2023

ffb

Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 15:21:
[...]

bij een mailtje via gmail licht de indicator op naast de speaker
Bij mij licht de trackball altijd wit op bij een inkomende mail. Ik gebruik echter alleen de htc mail app en niet de gmail app.. misschien dat het daar aan ligt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Voor degenen die het zich afvragen ... als je naar de standaard Android-interface wilt kun je dat doen door naar 'Instellingen > Toepassingen > Toepassingen beheren' te gaan, en daar dan bij TouchFLO kiezen voor 'Standaardwaarden wissen' oid. Als je daarna op de Home-knop drukt krijg je de keus tussen TouchFLO en de standaard startpagina van Android. De manier met Home-knop ingedrukt houden en dan nog een keer op Home drukken berust volgens mij puur op toeval. :)

Je kunt er ook nog voor kiezen om TouchFLO helemaal niet op te starten waardoor je feitelijk gewoon een standaard Android-telefoon krijgt met wat HTC-apps.

Als je weer terug wilt naar TouchFLO (Sense dus) moet je gewoon aanvinken dat TouchFLO voortaan de standaard app is. (Dit heeft bij mij een paar keer niet gewerkt, maar werkt nu eigenlijk altijd.)

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:53
Ik heb van alles geprobeerd om internet werkend te krijgen op mijn Hero, maar niks heeft geholpen.
De instellingen zoals vermeld staan door iemand op dit forum ingevuld en opgeslagen en als standaart internet providor opgeslage, maar alsnog kan hij niet connecten.
Ik zit zelf bij vodafone, en volgens mij is mijn vodafone onbeperkt internet nog niet ingegaan.
Maar dat betekend toch nog niet dat ik niet kan internetten?
Ik kan wel gewoon via Wi-Fi connecten op mijn router, maar buitenshuis kan ik niks doen omdat ik niet kan connecten met de Vodafone server, iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gyrolion schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:11:
Ik heb van alles geprobeerd om internet werkend te krijgen op mijn Hero, maar niks heeft geholpen.
De instellingen zoals vermeld staan door iemand op dit forum ingevuld en opgeslagen en als standaart internet providor opgeslage, maar alsnog kan hij niet connecten.
Ik zit zelf bij vodafone, en volgens mij is mijn vodafone onbeperkt internet nog niet ingegaan.
Ik kan wel gewoon via Wi-Fi connecten op mijn router, maar buitenshuis kan ik niks doen omdat ik niet kan connecten met de Vodafone server, iemand een suggestie?
Welke instellingen heb je? Kan je die hier even neerzetten? Het hangt vaak op een komma, spatie of punt.. :)

Kijk ook even in: menu/instellingen/draadloze-bedieningselementen ===> of je bij 'Mobiel Netwerk' wel een groen vinkje hebt staan.

NOTE: als je blox nog niet aan hebt staan, kost het bakken met geld. Zou het maar snel aanzetten

Even een KICK van mezelf. Ik had een keer gevraagd of iemand weet of, en hoe je de zoekopdrachten van 'market' kan verwijderen. In het begin deed ik nogal veel zoekopdrachten en het staat aardig vol. Tia.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2009 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XENTiC schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 10:11:
[...]

Nouja, dat maar gedaan. Werkt inderdaad. Nu kan ik wel foto's maken. Dankje!
maar op die sd kaart van de hero staan allerlei progjes, ben je die nu kwijt of eerst een kopie gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:20

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Hoe gaan jullie om met je carkit? Ik heb een hele mooie Parrot CK3200 maar moet nu iedere keer als ik in de auto stap handmatig verbinding maken.
Dat schiet niet op dus zit ik weer met dat ding aan m'n oor. :P

Ik was al eens door de market geweest maar kan niet echt iets vinden waarvan ik denk dat het mij helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
gday schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:40:
Voor degenen die het zich afvragen ... als je naar de standaard Android-interface wilt kun je dat doen door naar 'Instellingen > Toepassingen > Toepassingen beheren' te gaan, en daar dan bij TouchFLO kiezen voor 'Standaardwaarden wissen' oid. Als je daarna op de Home-knop drukt krijg je de keus tussen TouchFLO en de standaard startpagina van Android. De manier met Home-knop ingedrukt houden en dan nog een keer op Home drukken berust volgens mij puur op toeval. :)

Je kunt er ook nog voor kiezen om TouchFLO helemaal niet op te starten waardoor je feitelijk gewoon een standaard Android-telefoon krijgt met wat HTC-apps.

Als je weer terug wilt naar TouchFLO (Sense dus) moet je gewoon aanvinken dat TouchFLO voortaan de standaard app is. (Dit heeft bij mij een paar keer niet gewerkt, maar werkt nu eigenlijk altijd.)
Maar nu kan ik niet meer terug naar touchflo? ... teminste ik kan nu geen keuze meer maken, omdat ik niet meer in die keuze menu kan komen?

[ Voor 9% gewijzigd door struik978 op 15-08-2009 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:40:
[...]

maar op die sd kaart van de hero staan allerlei progjes, ben je die nu kwijt of eerst een kopie gemaakt?
Ja, heb die bestanden eerst gekopieerd en daarna geformatteerd, toen getest of de camera nu wel werkte en daarna weer die bestanden erop gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XENTiC schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:25:
[...]

Ja, heb die bestanden eerst gekopieerd en daarna geformatteerd, toen getest of de camera nu wel werkte en daarna weer die bestanden erop gezet.
ok, dan kun je ze dus ook zo maar op een 16 gig kaart zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

struik978 schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:22:
[...]

Maar nu kan ik niet meer terug naar touchflo? ... teminste ik kan nu geen keuze meer maken, omdat ik niet meer in die keuze menu kan komen?
Bij Menu/Instellingen/Toepassingen/Toepassingen beheren\ Startpagina===> de standaard waarden wissen. Als het goed is kan je het daarmee herstellen en krijg je je keuze-optie weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingcharles
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01-2023
Gyrolion schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:11:
Ik had ook geen succes met de standaard vodafone instellingen. Ik heb een nieuw APN aangemaakt met enkel de minimale internet instellingen en zonder de MMS zaken. Daarna de standaard APN's die in de telefoon stonden gewist. Sindsdien geen probleem meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu weer de touchscreen process error bij de youtube applicatie. Aangezien ik er toch een andere gsm bij de hand had er maar eens een fototje van gemaakt. Iemand enig idee waar ik de oplossing hiervoor zou kunnen zoeken?

Afbeeldingslocatie: http://www.nyn.dds.nl/Afb0125.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje. Als je naar een contactpersoon gaat en je schuift onderaan berichten, updates of gebeurtenissen of albums dan zie ik voor die contactpersoon inderdaad zijn berichten (sms), updates (facebook) en fotos (facebook en flickr). Enkel bij mail zie ik niets verschijnen. Ik heb dit zowel bij berichten die via de htc mail app of gmail binnen komen. Heeft iemand anders ook dit probleem?

Ik heb mijn Hero nu 2 dagen in gebruik en ben heel tevreden over het toestel. Ik heb let wel op dat er niet teveel apps tegelijkertijd draaien. Gphone Manager Free is hierbij een ongelooflijke hulp. Heb nog een boel andere task managers gebruikt, maar deze app is echt super.

Batterij is ook fantastisch, heb hem vandaag heel intensief gebruikt, met zowel Wifi, HDSPA en GPS aan en pas nu begint ie leeg te geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

struik978 schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:22:
[...]

Dan moet je gaan naar 'Instellingen > Toepassingen > Toepassingen beheren' en dan tikken op Startpagina. Daar kun je dan tikken op de knop 'Standaardwaarden wissen'. Dan moet je de volgende keer dat je op de Home-knop drukt weer de keuze krijgen. :)

Edit: antwoord was al gegeven zie ik nu ...

[ Voor 4% gewijzigd door gday op 16-08-2009 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beekforel schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:05:
Hoe gaan jullie om met je carkit? Ik heb een hele mooie Parrot CK3200 maar moet nu iedere keer als ik in de auto stap handmatig verbinding maken.
Dat schiet niet op dus zit ik weer met dat ding aan m'n oor. :P

Ik was al eens door de market geweest maar kan niet echt iets vinden waarvan ik denk dat het mij helpt...
Ik heb dit probleem ook, heb div. programma's gedownload en uitgeprobeerd, maar helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somethingsin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-09 22:13

Somethingsin

Disaster in a Bottle

Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:06:
Ik heb een probleempje. Als je naar een contactpersoon gaat en je schuift onderaan berichten, updates of gebeurtenissen of albums dan zie ik voor die contactpersoon inderdaad zijn berichten (sms), updates (facebook) en fotos (facebook en flickr). Enkel bij mail zie ik niets verschijnen. Ik heb dit zowel bij berichten die via de htc mail app of gmail binnen komen. Heeft iemand anders ook dit probleem?

Ik heb mijn Hero nu 2 dagen in gebruik en ben heel tevreden over het toestel. Ik heb let wel op dat er niet teveel apps tegelijkertijd draaien. Gphone Manager Free is hierbij een ongelooflijke hulp. Heb nog een boel andere task managers gebruikt, maar deze app is echt super.

Batterij is ook fantastisch, heb hem vandaag heel intensief gebruikt, met zowel Wifi, HDSPA en GPS aan en pas nu begint ie leeg te geraken.
Ik heb ook geen mailtjes in de people-app staan. Ik gebruik alleen de gmail app voor email (nog geen zin gehad om de ander in te stellen.)

Is het nuttig om dat wel te doen, of is het handiger om alleen gmail te blijven gebruiken?
Ik ben zelf ook iets minder enthousiast over de batterij. Bij het intensieve gebruik dat ik de afgelopen paar dagen heb moet ie toch twee keer per dag opgeladen worden, en dan heb ik blauwtand nog uitstaan.

-'sin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Laatst online: 04-08 00:14
Kan iemand mij vertellen hoe ik het weerbericht van het homescreen verander in een andere locatie? Ik zit er nu al een hele lange tijd mee te klooien maar krijg het niet voor elkaar..

De locatie klopt namelijk niet meer en stond eerst wel altijd goed. Ook na het krijgen van een nieuwe GPS-fix past hij het niet meer aan..

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
-Cyril- schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 10:28:
Kan iemand mij vertellen hoe ik het weerbericht van het homescreen verander in een andere locatie? Ik zit er nu al een hele lange tijd mee te klooien maar krijg het niet voor elkaar..

De locatie klopt namelijk niet meer en stond eerst wel altijd goed. Ook na het krijgen van een nieuwe GPS-fix past hij het niet meer aan..
De weer widget op je homescreen aanklikken, en dan rechtsonder op de + drukken, dan kan je kiezen voor mijn lokatie of honderden andere lokaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:45:
Nu weer de touchscreen process error bij de youtube applicatie. Aangezien ik er toch een andere gsm bij de hand had er maar eens een fototje van gemaakt. Iemand enig idee waar ik de oplossing hiervoor zou kunnen zoeken?

[afbeelding]
Heb even wat reacties van je teruggelezen en je hebt wel meer problemen gehad met je Hero. Ik zou eens een restore naar fabrieksinstellingen doen. Menu/instellingen/beveiliging===> terugzetten op fabrieks-instellingen.

Drastisch, maar dan weet je meteen waar het aan zou kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Laatst online: 04-08 00:14
erreen schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 11:49:
[...]

De weer widget op je homescreen aanklikken, en dan rechtsonder op de + drukken, dan kan je kiezen voor mijn lokatie of honderden andere lokaties.
Toch weergeeft hij deze dan niet als (Huidig) of op het homescreen. Dit had ik al geprobeerd.. Als ik hem handmatig versleep zegt hij ook, locatie al in de lijst maar maakt hem niet als de huidige locatie..

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phizzie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 00:05

phizzie

always look on the bright side

DarkFly schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 21:30:
[...]

De mailwidget ziet er zo uit:
[afbeelding]

Het gewone mail-programma zo:
[afbeelding]

Weet trouwens iemand hoe ik mijn Gmail ook in de mail-widget krijg, zodat die ook op een van de schermen kan? Kortom, ik wil mijn Gmail ook zoals het bovenste plaatje. Ik begrijp dat ik 'm als nieuw account kan invoeren, maar dat wil ik niet (en account dan dubbel in de telefoon en geen push)...
Hoe heb je deze screenshots gemaakt? Voor een website heb ik een klacht en daarvoor wil ik ook een nette screenshot maken.

aw snap, was dat het alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 16:52
CLB schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:41:
waar zie je dat dan?? Ik gebruik de standaard message app, maar ik zie niets. En ik erger me daar behoorlijk aan. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:53
-Cyril- schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 13:24:
[...]

Toch weergeeft hij deze dan niet als (Huidig) of op het homescreen. Dit had ik al geprobeerd.. Als ik hem handmatig versleep zegt hij ook, locatie al in de lijst maar maakt hem niet als de huidige locatie..
Hier heb ik ook last van gehad. Hij bleef heel erg lang hangen op een 'oude' locatie, waar ik alweer even weg was. Echter, na een dag, 2 dagen was het opeens weer goed, zonder dat GPS of mobiel netwerk aan heeft gestaan. Het lijkt erop dat de locatie-vernieuwing niet altijd even goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Sinds een tijdje kan ik niet meer zien wat de sterkte is van de WiFi-netwerken waar ik mee verbonden ben. Ik zie standaard een wit bolletje met donkergrijze strepen erboven. Hebben meer mensen daar last van? Het ziet er dus steeds uit alsof ik nauwelijks bereik heb waardoor ik altijd geneigd ben om WiFi maar weer uit te zetten. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
  • Laatst online: 12:51
Er komen geregeld geen smsjes bij me aan. Het ligt niet aan de anderen, want vaak ontvang ik hun berichten wel en ze zitten allemaal verspreid qua provider. Bekend probleem op de HTC Hero? Of moet ik Vodafone nog maar eens aan de tand voelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomasE schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 15:18:
Er komen geregeld geen smsjes bij me aan. Het ligt niet aan de anderen, want vaak ontvang ik hun berichten wel en ze zitten allemaal verspreid qua provider. Bekend probleem op de HTC Hero? Of moet ik Vodafone nog maar eens aan de tand voelen...
Ik zou eerst vodafone eens aan de tand voelen, ik heb nergens last van en heb het hier op het forum nog niet langs horen gaan. Succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien was het nog niet langsgekomen, maar de Hero gebruiken als modem voor je laptop kan dus ook gewoon. Is al build in. Check deze link.

Antwoorden op vele vragen en tips&truuks zijn ook te vinden in het engelstalig Hero-topic op XDA. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:53
Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:36:
[...]

Welke instellingen heb je? Kan je die hier even neerzetten? Het hangt vaak op een komma, spatie of punt.. :)

Kijk ook even in: menu/instellingen/draadloze-bedieningselementen ===> of je bij 'Mobiel Netwerk' wel een groen vinkje hebt staan.
Ik heb alles nagelopen, naar de instellingen op de vodafone site gekeken.
Ik heb zelfs BLOX geactiveert, maar nog steeds niks. De instellingen zijn als volgt:

* Name: Vodafone NL
* APN: live.vodafone.com

* Username: vodafone
* Password: vodafone

* MCC: 204
* MNC: 04

En nog steeds geen internet, het vinkje staat ook aan bij Mobiel Netwerk, heb hem ook een paar keer aan en uit gezet maar niks... wie kan mij helpen? :/

Ik heb nu ook die andere internet settings verwijderd en ook de oude en weer her ingetikt.... nog steeds niks.. als ik dan internet in ga dan zegt ie gelijk van je hebt geen verbindings mogelijkheden.. lijkt wel alsof hij geneens probeert.

[ Voor 12% gewijzigd door Gyrolion op 16-08-2009 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gyrolion schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 16:28:
[...]

Ik heb alles nagelopen, naar de instellingen op de vodafone site gekeken.
Ik heb zelfs BLOX geactiveert, maar nog steeds niks. De instellingen zijn als volgt:

Ik heb nu ook die andere internet settings verwijderd en ook de oude en weer her ingetikt.... nog steeds niks.. als ik dan internet in ga dan zegt ie gelijk van je hebt geen verbindings mogelijkheden.. lijkt wel alsof hij geneens probeert.
Zal je even mijn instellingen geven

APN: live.vodafone.com
Proxy: 192.168.251.150 [schijnt niet nodig te zijn?!]
Poort: 8799 [ kan je als je geen proxy instelt dus leeg laten]
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Server t/m MMS-poort leeg laten
Mms-protocol: WAP 2.0
MCC: 204
MNC: 04
APN-type: leeglaten

Daarna wel zorgen dat bij de APN's je APN aangevinkt is. En bij de opties onder 'Draadloze bedieningselementen' ==> Mobiel netwerk aanvinken.

Aangezien ik die problemen van jouw wilde reproduceren heb ik mijn sim eruit gehaald en alles wat met mobiele instellingen te maken had gewist en daarna op bovengenoemde manier weer ingesteld. Geen enkel probleem ondervonden.

Zie je boven in je taakbalk wel een G of 3G verschijnen? En heb je een oude sim of een nieuwe usim van Vodafone?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over het toestel. Discussie over Android-software mag in Themaforum: Android.