hm, dat is zuur! Heb je al geprobeerd je telefoon uit en aan te doen, dat lijkt vaak een probleem op te lossen voor de HTC Hero. Ik heb ContactSync zelf ook even laten draaien maar leek geen problemen te veroorzaken.Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 15:09:
[...]
Helaas kan nu helemaal niet meer syncen met google, nadat ContactSync alles heeft omgezet naar google contacts krijg ik de foutmelding: Android.process.acore has stopped unexpectedly .
Kan ContactSync dus niet aanraden! Ga met de maker even contacten.. Houd jullie op de hoogte!
Verwijderd
ok, dat probleem had ik nietvanardenne schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:47:
[...]
Google synct geen contacten die niet 'google contacts' zijn in de telefoon. Met deze app kan je je 'phone contacts' omzetten naar 'google contacts'.
Want bij jou synct hij wel alle contacten in je telefoon met Google? Ook die onder het type 'phone' of 'sim' vallen?
Verwijderd
Ja is zeker zuur.. Aan en uit al paar keer geprobeerd. Zal straks wel een complete restore doen.. vrees ik.vanardenne schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 15:17:
[...]
hm, dat is zuur! Heb je al geprobeerd je telefoon uit en aan te doen, dat lijkt vaak een probleem op te lossen voor de HTC Hero. Ik heb ContactSync zelf ook even laten draaien maar leek geen problemen te veroorzaken.
Verwijderd
ik heb hem net binnen (de witte), maar ik heb wat problemen met 3G/internet. Als ik mijn netwerk moet kiezen geeft de telefoon drie netwerken weer, ik kies dan voor KPN (ik heb telfort) maar dan krijg ik het niet voor elkaar om 3g te krijgen dit lukt wel als ik roaming toe sta, nu ben ik bang dat dit voor extra kosten zorgt!! maar het kan ook zo zijn dat ik met deze instelling gewoon telfort 3G krijg. Helaas kon de telfort helpdesk me niet helpen(de mevrouw snapte er niets van, Ehh Hero???) Zijn er al meer telfort heroes here??
Verder omhoog is meerdere malen te lezen dat Telfort gebruikers altijd "roaming" zijn, dit omdat ze het kpn netwerk gebruiken.
Zover ik weet is dit niet te omzeilen dus goed opletten in het buitenland!
je zit niet op het Telfort netwerk, maar op KPN, daarom is het roaming, maar kost je niets extra's, omdat je nou eenmaal via Telfort op het KPN netwerk moet zitten (zit in je abonnement).Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 15:29:
ik heb hem net binnen (de witte), maar ik heb wat problemen met 3G/internet. Als ik mijn netwerk moet kiezen geeft de telefoon drie netwerken weer, ik kies dan voor KPN (ik heb telfort) maar dan krijg ik het niet voor elkaar om 3g te krijgen dit lukt wel als ik roaming toe sta, nu ben ik bang dat dit voor extra kosten zorgt!! maar het kan ook zo zijn dat ik met deze instelling gewoon telfort 3G krijg. Helaas kon de telfort helpdesk me niet helpen(de mevrouw snapte er niets van, Ehh Hero???) Zijn er al meer telfort heroes here??
kijk hier naar een reactie die ik gaf op iemand anders met ongeveer hetzelfde probleem:
Boy in "HTC Hero [part deux]"
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Inderdaad gewoon je netwerk handmatig op KPN zetten. Dat lijkt me de veiligste manier.Boy schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 15:37:
[...]
je zit niet op het Telfort netwerk, maar op KPN, daarom is het roaming, maar kost je niets extra's, omdat je nou eenmaal via Telfort op het KPN netwerk moet zitten (zit in je abonnement).
kijk hier naar een reactie die ik gaf op iemand anders met ongeveer hetzelfde probleem:
Boy in "HTC Hero [part deux]"
En even bellen met Telfort of je een USIM (UMTS Sim) kan krijgen met als thuisnetwerk KPN. Deze zijn er namelijk wel degelijk! Hoe oud is je huidige kaart?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Verwijderd
Heb een vraagje over flash op de Hero; is het mogelijk deze uit te zetten? Heb de indruk dat hij toch niet helemaal compatibel is, en het lijkt me vervelend om flash te hebben om enkel advertenties op sites te kunnen zien..
Verwijderd
die heb ik geen, alles geimporteerd in google vanuit outlookvanardenne schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 15:21:
[...]
Want bij jou synct hij wel alle contacten in je telefoon met Google? Ook die onder het type 'phone' of 'sim' vallen?
Dit heb ik wel eens vaker gehoord. Ikzelf heb overigens HI maar mijn simkaart is inmiddels al een paar jaar oud (nog van mijn prepaid periode) en heb altijd dezelfde kaart gehouden.Sp!tF!re schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 15:52:
En even bellen met Telfort of je een USIM (UMTS Sim) kan krijgen met als thuisnetwerk KPN. Deze zijn er namelijk wel degelijk! Hoe oud is je huidige kaart?
Is het dan ook verstandig om een nieuwe simkaart aan te vragen of is het dan niet nodig omdat HI van kpn is? Omdat ik ook internet enz.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Aangezien je Hi van KPN hebt maakt het niet zoveel uit, tenzij je een GSM sim hebt en geen UMTS sim (hiervoor kun je je kaart uit je telefoon halen en dan moet er ergens USIM op staan, na een 8-cijferig nummer). Als je al abonnee bent zou je USIM als het goed is gratis moeten zijn, als je al een USIM hebt en je vraagt een nieuwe aan (om wat voor een reden dan ook) zullen hier 25 euro kosten voor in rekening worden gebracht. Jij zal geen last hebben van de roaming problemen die Telfort klanten wel hebben.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik ga binnenkort op vakantie. Is er een handige (en 100% zekere) mogelijkheid om dataverkeer e.d. helemaal uit te zetten, zodat ik geen extra kosten heb. Kortom, alle verbindingen moeten uit, behalve SMS en gewoon telefoon...
Ik heb nog een heel oude Sim van Telfort (uit 2004, er staat alleen een 16-cijferig simnummer op). Is er naast roaming op het KPN netwerk ook nog een verschil in snelheid als je een GSM sim hebt?Sp!tF!re schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 17:10:
Aangezien je Hi van KPN hebt maakt het niet zoveel uit, tenzij je een GSM sim hebt en geen UMTS sim (hiervoor kun je je kaart uit je telefoon halen en dan moet er ergens USIM op staan, na een 8-cijferig nummer). Als je al abonnee bent zou je USIM als het goed is gratis moeten zijn, als je al een USIM hebt en je vraagt een nieuwe aan (om wat voor een reden dan ook) zullen hier 25 euro kosten voor in rekening worden gebracht. Jij zal geen last hebben van de roaming problemen die Telfort klanten wel hebben.
Verwijderd
Bedankt, ik ga er nu maar van uit dat het goed zit. Moet nu inderdaad wel opletten in grensgebieden!irule schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 15:36:
Verder omhoog is meerdere malen te lezen dat Telfort gebruikers altijd "roaming" zijn, dit omdat ze het kpn netwerk gebruiken.
Heb op dit moment een magic en ben hier zeer tevreden over! Heb in tegenstelling tot mijn vorige toestel (windows mobile) nog nooit een vastloper gehad. Nu is mijn vraag is de hero even betrouwbaar met de skin van htc?
Dit zijn dingen die je kunt vinden door reviews te lezen en dit topic en het vorige door te nemen. Beetje zelfinitiatief aub.nielsvv schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 18:33:
Heb op dit moment een magic en ben hier zeer tevreden over! Heb in tegenstelling tot mijn vorige toestel (windows mobile) nog nooit een vastloper gehad. Nu is mijn vraag is de hero even betrouwbaar met de skin van htc?
Ik doe hem gewoon zo in mijn broekzak, deed ik ook met touch-pro en vorige telefoons. Nog nooit een krasje gehad. Tevens heb ik er geen screenprotector op zitten. Gewoon niet met sleutels of andere zaken in je broekzak doen dan kan er weinig fout gaan...Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:56:
Eindelijk ook binnen, wat een mooie telefoon! Stuk groter dan ik had verwacht, maar wel een mooi formaat. Ik vroeg me af waar jullie hem in bewaren (of juist niet doen). Ik gebruik een phonesock voor de diamond, ziet er goed uit en past hier ook. Alleen nog een screenprotector van Brando (nog niet leverbaar helaas) en ik ben helemaal klaar. Maar ik vroeg me af wat jullie oplossingen zijn, of doen jullie hem gewoon zo in je broekzak?
Echt? Dat vind ik wel bijzonder. Ik heb mijn N958GB al anderhalf jaar in een leren shell van noreve zitten om te voorkomen dat er iets mee gebeurt. Moet zeggen, het ding ziet er als nieuw uit. Heb net de Hero besteld, weet nog niet of ik er een case voor ga kopen. Mijn N95 is nu overbodig geworden maar ziet er nog als nieuw uit, ook niet heel zinnig (tenzij voor de verkoop natuurlijk). Wel zo dat die kin misschien het scherm enigszins vrij houdt. Ben erg benieuwd naar de telefoon verder. Heb hem uitgebreid bestudeerd op allerlei sites maar wil hem nu wel in mijn handen krijgen.Cavalera125 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 18:37:
[...]
Ik doe hem gewoon zo in mijn broekzak, deed ik ook met touch-pro en vorige telefoons. Nog nooit een krasje gehad. Tevens heb ik er geen screenprotector op zitten. Gewoon niet met sleutels of andere zaken in je broekzak doen dan kan er weinig fout gaan...
*knip* spammen met je eigen site stellen we niet op prijs.
[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 06-08-2009 19:27 ]
Verwijderd
Hier hetzelfde. Ik heb 'm toch bij een 1 jarig abbo. Over een jaartje neem ik toch weer een ander, en doorverkopen doe ik nooit zo aan. Dus voor mij is wat gebruikssporen helemaal niet zo belangrijk. Ik gebruik dus ook geen screenprotector of hoesjes. Gaat nu al +-5 maanden prima op mn G1, heb tot nu toe maar één heel klein krasje die met het dispay aan toch niet opvalt. Knippen jullie je nagels niet ofzoCavalera125 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 18:37:
[...]
Ik doe hem gewoon zo in mijn broekzak, deed ik ook met touch-pro en vorige telefoons. Nog nooit een krasje gehad. Tevens heb ik er geen screenprotector op zitten. Gewoon niet met sleutels of andere zaken in je broekzak doen dan kan er weinig fout gaan...

Als je een 2 jarig abbo hebt kan ik het wel begrijpen dat je er wat voorzichtiger mee bent. Maar daar ben ik niet zo van.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2009 19:31 ]
Commentaar mag via mail of DM.
[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 06-08-2009 19:32 ]
Ik heb nu al een paar dagen kunnen spelen met de Hero, maar ik zit nog wel met een vraag wat betreft het gebruik van de Scene's. Ik merk dat ik handmatig eigenlijk nooit wissel; is er een mogelijkheid om automatisch (bijvoorbeeld op basis van de dag van de week) van Scene te wisselen?
Ja die is er check: http://www.phonedog.com/cell-phone-videos/htc-hero-browser-scenes-and-the-keyboard.aspxSkyR schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 19:30:
Ik heb nu al een paar dagen kunnen spelen met de Hero, maar ik zit nog wel met een vraag wat betreft het gebruik van de Scene's. Ik merk dat ik handmatig eigenlijk nooit wissel; is er een mogelijkheid om automatisch (bijvoorbeeld op basis van de dag van de week) van Scene te wisselen?
[ Voor 5% gewijzigd door ffb op 06-08-2009 19:34 ]
---
[ Voor 100% gewijzigd door ffb op 06-08-2009 19:35 ]
17 euro excl. BTW.Sp!tF!re schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 17:10:
als je al een USIM hebt en je vraagt een nieuwe aan (om wat voor een reden dan ook) zullen hier 25 euro kosten voor in rekening worden gebracht.
Jazeker, die kaartjes kunnen geen UMTS aan dus je bent gelimiteerd aan een GPRS snelheid van nog geen 110 kb/s (als je dat in de praktijk al haalt)!!!vanardenne schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 18:01:
Ik heb nog een heel oude Sim van Telfort (uit 2004, er staat alleen een 16-cijferig simnummer op). Is er naast roaming op het KPN netwerk ook nog een verschil in snelheid als je een GSM sim hebt?
Ik hoor hem praten over dat het hem interessant lijkt als Scene's zouden kunnen wisselen op basis van GPS. Ik zie echter niet hoe je een Scene in kunt stellen voor bepaalde dagen in de week in dit filmpje. Mis ik iets?
Dat meen je. En waarom vertelt Telfort mij dat niet?jelle. schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 19:36:
Jazeker, die kaartjes kunnen geen UMTS aan dus je bent gelimiteerd aan een GPRS snelheid van nog geen 110 kb/s (als je dat in de praktijk al haalt)!!!
Ik krijg overigens wel een 3G/H icoontje in mijn scherm maar ik haal op speedtest.nl gemiddeld telkens 90kb/s
edit: klantenservice Telfort zegt dat ik gewoon een goede SIM zou moeten hebben. Maar ze gaan het uitzoeken.
edit2: ik test het nu op op mobilespeedtest.com en daar haal ik wel 769kbps, dan is het blijkbaar toch wel goed.
edit3: Ah, ik zie het nu. Speedtest.nl laat het resultaat zien in 90KB/s ipv kbps. My bad.
[ Voor 26% gewijzigd door vanardenne op 06-08-2009 20:59 ]
Ok verkeerde filmpje denk ik, op dit filmpje heeft de dame het over 12 clock settings (waaronder weekend modus) waardoor je telefoon constant verandert. Het moet dus wel kunnen.SkyR schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 19:54:
[...]
Ik hoor hem praten over dat het hem interessant lijkt als Scene's zouden kunnen wisselen op basis van GPS. Ik zie echter niet hoe je een Scene in kunt stellen voor bepaalde dagen in de week in dit filmpje. Mis ik iets?
http://www.youtube.com/watch?v=tYRgtc-itGI
Ik doe hem in mijn broekzak, maar niet zonder bescherming. Als je immers gekozen hebt om 2 jaar aan deze telefoon vast te willen zitten, ga je er vanzelf wel zuiniger mee omVerwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:56:
Eindelijk ook binnen, wat een mooie telefoon! Stuk groter dan ik had verwacht, maar wel een mooi formaat. Ik vroeg me af waar jullie hem in bewaren (of juist niet doen). Ik gebruik een phonesock voor de diamond, ziet er goed uit en past hier ook. Alleen nog een screenprotector van Brando (nog niet leverbaar helaas) en ik ben helemaal klaar. Maar ik vroeg me af wat jullie oplossingen zijn, of doen jullie hem gewoon zo in je broekzak?

Het verbaast me overigens niets dat alle beschermhoesjes nogal prijzig zijn. Maargoed, dat is vrijwel altijd met accessoires. Daarom heb ik Mama Producties (tm) een beschermhoesje laten breien.. Goedkoper, en ziet er erg goed uit!
Bluetooth
Iemand al geprobeerd om bestanden (foto's, muziek, video) uit te wisselen met andere telefoons/pc via bluetooth? Ik kreeg dit niet voor elkaar.. De Hero vindt alle apparaten wel en kan ook met ze paren. Een filetransfer kon ik echter niet voor elkaar krijgen.
Iemand al geprobeerd om bestanden (foto's, muziek, video) uit te wisselen met andere telefoons/pc via bluetooth? Ik kreeg dit niet voor elkaar.. De Hero vindt alle apparaten wel en kan ook met ze paren. Een filetransfer kon ik echter niet voor elkaar krijgen.
Verwijderd
Ik probeer mijn HTC Hero te verbinden op mijn ad-hoc wifi verbinding maar om een of andere reden zie ik mijn SSID naam niet. Het vreemde is dat wanneer ik een programma gebruik om WIFI's te scannen (Wifi scanner van Konstantinos Poly...) dan zie ik wel mijn SSID naam .. helaas staat het programma niet toe om te connecten.
heeft iemand enig idee wat er aan de hand is?
p.s.
Weet iemand of er al een Vodafone beltegoed applicatie op de markt is?
p.s.
Weet iemand of er al een Vodafone beltegoed applicatie op de markt is?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2009 21:12 ]
ik zoek ook een mediaplayer met eq, dus als iemand iets weet...Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 05:11:
[...]
Ik kick m nog maar even..Muziek klinkt vrij vlak dus ik zoek zoiets als een audiobooster of een alternatieve mediaplayer met equalizer. Uiteraard heb ik mij al suf gezocht..
Verwijderd
Bij mij wordt hij alleen warm als ik hem oplaad.. in m'n broekzak of daarbuiten, zonder voeding erin wordt hij nauwelijks warm hoor!Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 21:35:
telefoon kan trouwens heul warm worden, is dat wel gezond zo in mijn broekzak?
Lukt mij dus ook niet.. ben benieuwd of iemand dit is gelukt.Snoop schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 21:04:
Bluetooth
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2009 21:38 ]
Verwijderd
Ik zit nog wel met 2 dingetjes die niet geweldig lukken..
1. Ik wil foto's indelen in albums. Volgens mij kan dat wel als je op de PC dirs aanmaakt op de memcard, maar op de telefoon zelf is me nog niet gelukt?
2. In het "bel" scherm staan altijd je laatst gebelde nummers en favourites boven/achter je dialpad. Als je ff verkeerd drukt bel je zo een van je laatst gebelde nummers; ik wil eigenlijk een blanco scherm met alleen dialpad en geen laatste gebelde nummers of favourites tenzij ik daar expliciet voor kies, is hier ook wat voor om dat te fixen?
1. Ik wil foto's indelen in albums. Volgens mij kan dat wel als je op de PC dirs aanmaakt op de memcard, maar op de telefoon zelf is me nog niet gelukt?
2. In het "bel" scherm staan altijd je laatst gebelde nummers en favourites boven/achter je dialpad. Als je ff verkeerd drukt bel je zo een van je laatst gebelde nummers; ik wil eigenlijk een blanco scherm met alleen dialpad en geen laatste gebelde nummers of favourites tenzij ik daar expliciet voor kies, is hier ook wat voor om dat te fixen?
Verwijderd
en het scherm niet op donker tijdens het bellen, ook dat is lastigVerwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 21:57:
Er zijn nog wel wat problemen met de HTC Mail Client op de Hero. Zie ook dit topic:
http://www.hmailserver.co...viewtopic.php?f=7&t=15813
Ik heb zelf ook hMailServer draaien en kan dus via IMAP niet bij mijn e-mail. Tot er een oplossing is gebruik ik maar K-9 mail.
Er schijnt ook een probleem te zijn met Hotmail icm de HTC mail client. Ook hier bied K-9mail een oplossing.
Ik heb zelf ook hMailServer draaien en kan dus via IMAP niet bij mijn e-mail. Tot er een oplossing is gebruik ik maar K-9 mail.
Er schijnt ook een probleem te zijn met Hotmail icm de HTC mail client. Ook hier bied K-9mail een oplossing.
Niet zo goed nieuws:Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 21:36:
[...]
Lukt mij dus ook niet.. ben benieuwd of iemand dit is gelukt.
http://androidcommunity.c...ofiles-detailed-20090724/
Maar er is hoop
http://www.cyrket.com/package/com.alex.BluetoothFileshare
Voor alle mensen die nog een wekker app zoeken; download alarmania. Geloof ik hoor je de inbuilt wekker niet omdat die afhankelijk is van mediavolume. Alarmania hoor je iig wel. Zit verder ook heel goed in elkaar; top-app
Verwijderd
Top bedankt, zo gelijk even uitproberenGersompie schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 23:53:
Voor alle mensen die nog een wekker app zoeken; download alarmania. Geloof ik hoor je de inbuilt wekker niet omdat die afhankelijk is van mediavolume. Alarmania hoor je iig wel. Zit verder ook heel goed in elkaar; top-app
Verwijderd
ik heb een imap en een hotmail account in de standaard app en ik ben nog geen problemen tegen gekomenFlappie schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 23:16:
Er zijn nog wel wat problemen met de HTC Mail Client op de Hero. Zie ook dit topic:
In deel 1 had ik al ergens gelezen dat de groene led het niet deed als notificatie van bijvoorbeeld een sms. Nu ben ik er op gaan letten en bij mij werkt die ook niet.
Verder heb ik nog een bug met die led, als ik me telefoon oplaad wordt hij nooit groen als die vol is en blijft mijn accu op 99% (gechecked met zo'n percentage battery app) zodra ik mijn telefoon dan uit/aanzet en ik hang hem weer aan de oplader wordt hij wel groen en staat ook de accu op 100%.
Hebben er meer mensen last van dat de led niet groen wil worden?
Verder heb ik nog een bug met die led, als ik me telefoon oplaad wordt hij nooit groen als die vol is en blijft mijn accu op 99% (gechecked met zo'n percentage battery app) zodra ik mijn telefoon dan uit/aanzet en ik hang hem weer aan de oplader wordt hij wel groen en staat ook de accu op 100%.
Ik ga binnenkort een Hero kopen maar heb nog een vraag waar ik nergens het antwoord op gevonden heb.
Is de Hero compactible met een microSDHC kaart (Link)? Ik heb al op diverse sites gezocht, maar nergens vond ik een duidelijk antwoord.
Is de Hero compactible met een microSDHC kaart (Link)? Ik heb al op diverse sites gezocht, maar nergens vond ik een duidelijk antwoord.
Ja.perejoseph schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:35:
Is de Hero compactible met een microSDHC kaart
Nickname does not reflect reality
Gelukkig staan zulke oersimpele dingen niet in de TopicStart neeperejoseph schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:35:
Ik ga binnenkort een Hero kopen maar heb nog een vraag waar ik nergens het antwoord op gevonden heb.

Tevens attendeer ik jullie nogmaals op:
Android Software & Discussie
en
Accessoires voor de HTC Hero
Zijn speciale topics over de desbetreffende onderwerpen, dus dan hoeft dat hier niet aangekaart te worden
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Zelfde probleem hier met mijn ad-hoc verbinding ook wifi scanner gebruikt en dan ziet die hem wel maar helaas nog steeds geen verbinding kunnen maken.Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 21:11:
Ik probeer mijn HTC Hero te verbinden op mijn ad-hoc wifi verbinding maar om een of andere reden zie ik mijn SSID naam niet. Het vreemde is dat wanneer ik een programma gebruik om WIFI's te scannen (Wifi scanner van Konstantinos Poly...) dan zie ik wel mijn SSID naam .. helaas staat het programma niet toe om te connecten.

dus het zelfde voor mij als iemand het zelfde heeft en heeft opgelost zou ik het graag willen weten.
Verwijderd
Wat betreft puntje 2 heb ik ontdekt dat je ook andere dialers kan installeren, ik gebruik nu geloof ik "dialer+" ofzo die me al iets beter bevalt; niet meer het probleem dat als je net verkeerd drukt en iets boven de eerste rij keys op die grijze balk drukt dat de dialpad dan weg gaat en je op contacts gaat drukken. Ik wil eigenlijk gewoon de standaard android dialer maar is me nog niet gelukt om die te installeren. We zoeken nog ff verder...Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 21:57:
Verwijderd
Bij mij (t-mobile branded) wordt ie gewoon groen als ie opgeladen is.Beekhouse schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:31:
Ik ben sind gister de bezitter van een Hero en jeej wat een vooruitgang is dit zeg ten opzichte van mijn Touch Pro. De bediening is heerlijk. Het onscreen toetsenbord werkt echt verbazend goed eigenlijk en het OS is een stuk snellen dan Wimo. Wat een heerlijk toestel is dit zeg!
"May our framerates be high and our temperatures low."
Sinds gisteren heb ik problemen met de Twitter applicatie van HTC. Hij laadt geen nieuwe twitterberichten meer in. Wat heb ik gedaan: Ik heb de cache van de Twitter applicatie bij toepassingen leeg gemaakt en mijn account een keer verwijderd en opnieuw aangemeld. Helaas geen resultaat, terwijl ik hem wel lekker vond werken.
Misschien te overwegen waard dat ik een ander Twitter app moet gaan gebruiken, maar het zou fijner zijn als het out-of-the-box werkt..
Edit: Nu werkt er geen één Twitter client bij mij, alleen de mobiele site. En android market had straks ook wat haperingen, maar heb een reset uitgevoerd en daarna werkte Market gelukkig wel..
Misschien te overwegen waard dat ik een ander Twitter app moet gaan gebruiken, maar het zou fijner zijn als het out-of-the-box werkt..
Edit: Nu werkt er geen één Twitter client bij mij, alleen de mobiele site. En android market had straks ook wat haperingen, maar heb een reset uitgevoerd en daarna werkte Market gelukkig wel..
[ Voor 17% gewijzigd door DaJohn op 07-08-2009 13:08 ]
Dat probleem heb ik ook. Collega van mij heeft ook HTC Hero sinds gister en die kan wel met de HTC Peep sturen / ontvangen.
Lijkt echt door de twitter ellende te komen.
Lijkt echt door de twitter ellende te komen.
Ik had ook nog een oude sim van Hi. Heb via Hi een nieuwe simkaart aangevraagd (had aangevinkt dat mijn oude sim het niet deed in mijn nieuwe toestel). De volgende dag lag er een USim in de brievenbus. Hieraan zijn zover ik weet geen kosten aan verbonden. Usim in me Hero gedaan, klantenservice gebeld en die hebben mijn nieuwe simkaart geactiveerd. Werkt prima.Sp!tF!re schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 17:10:
Voor de mensen die een nieuwe USim willen aanvragen via Hi:
http://www.hi.nl/web/show/id=662139
Heb sinds vandaag ook de Hero (eindelijk). Maar nu vraag ik me af wat de beste manier is om het adresboek uit mijn SonyEricsson C905 over te zetten naar de Hero? Via bluetooth zou je zeggen, maar de C905 doet niks als er geen SIM kaart in zit
kopieer contacten naar sim (vanaf je SE). Dan sim eruit, sim in hero, kopieer van sim naar hero et voila... ff syncen met google en daar staan ze dan ook... de techniek staat voor niets
Snoep verstandig, verslind een Apple!
Ja dat lijkt de meest logische optie, maar op je simkaart kan je de helft van de contactinfo niet opslaan en dan verlies ik dus extra telefoonnummers, adres gegevens, verjaardagen enzovoorts. Voor zover ik weet kan je dat niet op een simkaart opslaan. Dus ik zocht eigenlijk een andere manier waarbij wel alle contactgegevens bewaard blijven.
Misschien iSync van Apple, dat werkt altijd wel goed geloof ik. Iemand ervaring daarmee?
Misschien iSync van Apple, dat werkt altijd wel goed geloof ik. Iemand ervaring daarmee?
Of je gebruikt My Phone Explorer voor SE telefoons (http://www.fjsoft.at/en/) om je contacten naar Outlook te krijgen. Vervolgens met HTC Sync naar je Hero.tiguan schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 12:01:
Heb sinds vandaag ook de Hero (eindelijk). Maar nu vraag ik me af wat de beste manier is om het adresboek uit mijn SonyEricsson C905 over te zetten naar de Hero? Via bluetooth zou je zeggen, maar de C905 doet niks als er geen SIM kaart in zit
of Soocial.com om het naar het web te krijgen, vanaf daar naar gmail.
[ Voor 44% gewijzigd door vanardenne op 07-08-2009 13:12 ]
Verwijderd
Wat voor probleem? Ik heb een Exchange en Hotmail account ingesteld in de HTC mail client en beiden werkten meteenFlappie schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 23:16:
Als je niets kan vinden, klop het dan gewoon in op je pc in Google/Gmail. Dat werkt stukken sneller dan op je telefoon. Je ziet vanzelf bij je contactpersonen in gmail welke info wel is doorgekomen.
Kan je anders niet je contacten opslaan op de site van je provider??
Kan je anders niet je contacten opslaan op de site van je provider??
Snoep verstandig, verslind een Apple!
Verwijderd
Ook hier bij mij gisteren problemen met HTC Peep, inmiddels werkt alles weer, maar het lijkt er op dat het te maken had met de DDOS aanval.
Dat weet ik wel zeker. Twitter was echt een drama gisteren. Peep werkt nu weer prima.Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 12:23:
Ook hier bij mij gisteren problemen met HTC Peep, inmiddels werkt alles weer, maar het lijkt er op dat het te maken had met de DDOS aanval.
Verwijderd
Overigens is de app 'spare parts' een aanrader voor elke Hero-gebruiker. In deze app kun je de battery-status aflezen (niveau, temperatuur, conditie), maar ook de lettergrootte instellen, de snelheid (uit, langzaam, normaal, snel) en soort (fancy of normaal) animaties instellen. Ook is het mogelijk om het gedrag van de rode end button in te stellen. Nu ga je direct in slaap modus, maar je kan er ook voor kiezen om eerst naar het home screen te keren, en bij het opnieuw indrukken van de knop kom je pas in slaap modus.
Met deze app worden verborgen instellingen dus zichtbaar gemaakt.
Verwijderd
Ik gebruik zelf de gmail app voor de mail, vind die erg handig werken omdat de gewone applicatie alle mail nogal door elkaar gooit. Maar ik vroeg mij af hoe vaak die gmail app kijkt naar nieuwe mail? Ik kan zo 1,2,3 de instelling daarnaartoe niet vinden. Alvast bedankt!
Supper app! De animatie aanpassen is mooi. Als je het schem kantelt zie ik een animatieVerwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 12:52:
Overigens is de app 'spare parts' een aanrader voor elke Hero-gebruiker. In deze app kun je de battery-status aflezen (niveau, temperatuur, conditie), maar ook de lettergrootte instellen, de snelheid (uit, langzaam, normaal, snel) en soort (fancy of normaal) animaties instellen. Ook is het mogelijk om het gedrag van de rode end button in te stellen. Nu ga je direct in slaap modus, maar je kan er ook voor kiezen om eerst naar het home screen te keren, en bij het opnieuw indrukken van de knop kom je pas in slaap modus.
[afbeelding]
"May our framerates be high and our temperatures low."
Die werkt met push mail, daarom kun je het niet instellen.Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:36:
Ik gebruik zelf de gmail app voor de mail, vind die erg handig werken omdat de gewone applicatie alle mail nogal door elkaar gooit. Maar ik vroeg mij af hoe vaak die gmail app kijkt naar nieuwe mail? Ik kan zo 1,2,3 de instelling daarnaartoe niet vinden. Alvast bedankt!
Verwijderd
Dat verklaart een hoop, thanks! Wel handig, werkt erg goed die gmail app. Ik heb die gewone mail app maar laten zitten al werkt die ook niet slecht. Ben nog altijd erg blij met de telefoon, misschien nog even wachten op een screenprotector van Brando (al weet ik niet zeker of het nodig is gezien ik geen pennetje gebruik). Ik snap niet dat veel reviews zijn snelheid afkraakten, ik vind hem erg vlot en soepel werken.Wekko schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:43:
[...]
Die werkt met push mail, daarom kun je het niet instellen.
Van dat laatste heb ik geen last nee. De groene LED werkt alleen bij notificaties uit de Gmail applicatie. Dit is volgens mij gewoon zo ingesteld en heeft iedereen. Op zich wel jammer. Had hem ook graag willen zien knipperen bij een gemiste oproep/nieuwe sms. Hierbij licht echter alleen de trackball op, net als bij nieuwe mailtjes van je accounts in de HTC mail applicatie.Beekhouse schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:31:
In deel 1 had ik al ergens gelezen dat de groene led het niet deed als notificatie van bijvoorbeeld een sms. Nu ben ik er op gaan letten en bij mij werkt die ook niet.
Welke is dat?Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 12:52:
Ook is het mogelijk om het gedrag van de rode end button in te stellen. Nu ga je direct in slaap modus, maar je kan er ook voor kiezen om eerst naar het home screen te keren, en bij het opnieuw indrukken van de knop kom je pas in slaap modus.
Eerste overgang naar USIM is ook kosteloos zoals Sp!tF!re aangeeftXENTiC schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 11:49:
[...]
Ik had ook nog een oude sim van Hi. Heb via Hi een nieuwe simkaart aangevraagd (had aangevinkt dat mijn oude sim het niet deed in mijn nieuwe toestel). De volgende dag lag er een USim in de brievenbus. Hieraan zijn zover ik weet geen kosten aan verbonden. Usim in me Hero gedaan, klantenservice gebeld en die hebben mijn nieuwe simkaart geactiveerd. Werkt prima.
Voor de mensen die een nieuwe USim willen aanvragen via Hi:
http://www.hi.nl/web/show/id=662139
Heb net mn HTC Hero binnen gekregen.
Toch kan ik 1 ding niet vinden in de forums.
Ik gebruik Google apps (zakelijke variant gmail).
Als ik mijn google account ingeef en sync met agenda / contacten / email en er is een nieuwe email dan geeft het icoontje op de homepagina geen 1tje weer?
Als ik de mail via Imap instel wel?
Klopt dit?
Toch kan ik 1 ding niet vinden in de forums.
Ik gebruik Google apps (zakelijke variant gmail).
Als ik mijn google account ingeef en sync met agenda / contacten / email en er is een nieuwe email dan geeft het icoontje op de homepagina geen 1tje weer?
Als ik de mail via Imap instel wel?
Klopt dit?
ツ
Tijdje weggeweest, nog wel een deeltje 2 kunnen starten via 'n brakke Wi-Fi verbinding in 'n hotel in Frankrijk.
Daarna ook geen tijd gehad om deeltje 2 bij te lezen wat ik net dus gedaan heb.. Vind het nogal jammer dat de helft van alle posts over software gaat, wat hier niet besproken dient te worden. Er is een speciaal Android Software en Applicatie topic voor gestart en aparte Hero software bestaat er niet. Ook zijn er tig posts gemaakt over hoesjes / screenprotectors en dergelijke waar ook een speciaal HTC Hero accesoires topic voor is gestart.
Mensen let daar aub op.. dit topic gaat enkel en alleen over het bespreken van de HTC Hero als toestel ansich
Dankjullie

Daarna ook geen tijd gehad om deeltje 2 bij te lezen wat ik net dus gedaan heb.. Vind het nogal jammer dat de helft van alle posts over software gaat, wat hier niet besproken dient te worden. Er is een speciaal Android Software en Applicatie topic voor gestart en aparte Hero software bestaat er niet. Ook zijn er tig posts gemaakt over hoesjes / screenprotectors en dergelijke waar ook een speciaal HTC Hero accesoires topic voor is gestart.
Mensen let daar aub op.. dit topic gaat enkel en alleen over het bespreken van de HTC Hero als toestel ansich
Dankjullie
Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 14:09:
Ik heb alleen even een vraagje, ik kan als ik zoek op android market Layar niet vinden,
en ik wil het zo graag hebben!iemand enig idee hoe ik aan Layar kan komen?!
Android Software & DiscussieVerwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 15:47:
Nog even een paar uurtjes heerlijk aangerommeld met het toestel, ik had alleen even twee korte vraagjes nog:
1) Welke (gratis) streaming audio-app is aan te raden? Ik heb er een aantal geprobeerd, met als beste een shoutcast streamer. Echter wil ik ook streams die niet op shoutcast te vinden zijn afspelen (als in de URL handmatig invullen)
1 tel zoeken en je zou erachter komen dat dit niet standaard kan in Android..Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 18:12:
iemand al bluetooth aan de praat gekregen om bijvoorbeeld muziek nummers te verzenden naar elkaar?
Android Software & DiscussieHanky74 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 19:03:
Droidlive is trouwens nog beter moet ik zeggen.
Android Software & DiscussieVerwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 10:10:
Heb je de androidworld.nl app geinstalleerd?
Android Software & DiscussieFlappie schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:53:
Weet iemand een applicatie om de contacten en agenda items te backuppen naar bijv. SD-kaart?
Android Software & DiscussieRuzor schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 13:14:
Met de applicatie AppManager kun je ze ook allemaal tegelijk naar de SD kaart kopiëren, scheelt wat opzoekwerk
Android Software & DiscussieVerwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 13:47:
Die icons rechtsboven in je homescreen, die zijn ook grappig.
Verander je die ook met Bar Control? Of is dat een andere app? Zo ja welke..
Nice, toch wel handig in de zomerdagen!!MrPhill schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 17:20:
Ik heb zojuist mijn Hero ontvangen en gelijk even in de volle zon gestaan met het ding. Het werkt niet zoals de n82 met een soort van negatief maar het backlight is gewoon sterk genoeg(zelfs op een zonnige dag(28graden) in de volle zon)
Sounds good!Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 17:25:
[Blaat]
Al met al is het voor mij een grote stap vooruit vanaf de Diamond (die ik ook heerlijk vondt). Ik hoop dat de Market wat nuttigere apps krijgt en meer fun apps zoals de App store. Ik houdt deze weer voor een jaartje!
Je hoeft niet te rooten, maar kunt 'Sense' gewoon uitschakelen.Cabo schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 22:01:
Heb nu ook de HTC Hero. Hebben mensen de HTC scene eraf gehaald door bv de hero te rooten. En merk je veel verschil kwa snelheid? De HTC hero is niet langzaam, maar elke snelheidswinst is mooi meegenomen.
Android Software & DiscussieVerwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 05:11:
[...]
Ik kick m nog maar even..Muziek klinkt vrij vlak dus ik zoek zoiets als een audiobooster
of een alternatieve mediaplayer met equalizer. Uiteraard heb ik mij al suf gezocht..
Accessoires voor de HTC HeroFrenkpie schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 09:38:
Weet iemand waar je een beschermingshoesje voor de hero/G2 kunt halen? Bij mij zat er geen bij m'n abbonement van T-mobile en bij verschillende shops (o.a. een T-mobile) hadden ze nog geen beschermingshoesjes waar deze telefoon goed inpast.
Hmm en al verder uitgeplozen? Moet natuurlijk wel beetje fancy muziekspelertje worden qua uiterlijkmurdock_nl_ schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 11:27:
Heb een probleem met de album art van albums die wordt nie weergegevens. Heb een map van een album daarin staan de mp3's en ook een folder.jpg maar die wordt nie weergegeven. is er nog iets anders wat gedaan moet worden. Ging er vanuit dat dit genoeg zou moeten zijn.
Accessoires voor de HTC Herovanardenne schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 12:44:
deze is onderweg: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6498
iPhone en HTC Hero zijn redelijk vergelijkbaar qua formaat, denkt dat het wel past.
Android Software & DiscussieVerwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 13:55:
Hoe heet deze app dan? Kan er nergens iets over vinden, ook niet in de market itself.
Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:12:
Thanks!! Ga het even checken.
Edit: Ge-checked en het werkt idd perfect!!
Geweldige app dit!
Android Software & DiscussieVerwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:31:
wat doet die app dan extra tov standaard, google synct toch gewoon alles mee?
Accessoires voor de HTC HeroVerwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:56:
Lees allebei de topics? Lees reviews? Check ze in winkels? Check YouTube.. Lijkt me simpel zatSannieboy schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 15:12:
Ok ik formuleer het anders, voor mensen die beide toestellen in handen hebben gehad, is de Hero langzamer qua interface dan de Diamond 2? Hoe zit het bijvoorbeeld met de tiksnelheid en e-mail mogelijkheden?

Is dat niet standaard zo ingesteld? Dit ivm het aanraken van het scherm met je wang en dergelijke?Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 18:15:
weet iemand hoe je in moet stellen dat het scherm niet op zwart gaat tijdens het bellen?
Zie eerder in dit bericht de melding dat Android dat niet ondersteund.Snoop schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 21:04:
Bluetooth
Dat heb je 4 uur eerder ook gezegd dus of dat nou weer moest?Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 22:28:
en het scherm niet op donker tijdens het bellen, ook dat is lastig
Gersompie schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 23:53:
Android Software & DiscussieVerwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 01:44:
Top bedankt, zo gelijk even uitproberen
Ben ik ook benieuwd naar dat tobo, maar ze zeggen dat het het beste onscreen tobo ever is..Deem schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:45:
Ik ben sind gister de bezitter van een Hero en jeej wat een vooruitgang is dit zeg ten opzichte van mijn Touch Pro. De bediening is heerlijk. Het onscreen toetsenbord werkt echt verbazend goed eigenlijk en het OS is een stuk snellen dan Wimo. Wat een heerlijk toestel is dit zeg!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nee verschillende dingen geprobeerd. Nog geen oplossing, zal vast wel iets fout doen, straks nog even proberen om andere versie van de id3tag te gebruiken, kijken of dat helpt. en suggeties zijn natuurlijk ook welkom.CLB schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 15:41:
quote:
murdock_nl_ schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 11:27:
Heb een probleem met de album art van albums die wordt nie weergegevens. Heb een map van een album daarin staan de mp3's en ook een folder.jpg maar die wordt nie weergegeven. is er nog iets anders wat gedaan moet worden. Ging er vanuit dat dit genoeg zou moeten zijn.
Hmm en al verder uitgeplozen? Moet natuurlijk wel beetje fancy muziekspelertje worden qua uiterlijk
offtopic: En wat een lange post van jou zeg,
Idd je hebt gelijk bij een mailtje in me Gmail app knippert die idd wel toch vreemd dat die niet op groen wil springen tijdens opladen zal misschien wel een app zijn die het onderdrukt ofzo.Snoop schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:25:
[...]
Van dat laatste heb ik geen last nee. De groene LED werkt alleen bij notificaties uit de Gmail applicatie. Dit is volgens mij gewoon zo ingesteld en heeft iedereen. Op zich wel jammer. Had hem ook graag willen zien knipperen bij een gemiste oproep/nieuwe sms. Hierbij licht echter alleen de trackball op, net als bij nieuwe mailtjes van je accounts in de HTC mail applicatie.
Welke button wordt daar mee bedoelt dan?Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:40:
[...]
End button bevahior. Staat er toch duidelijk
Ahhhh...de softwarematige...ik dacht de hardwarematige button.
Er word ook de hardware button mee bedoeld, het horizontale telefoontje dus, overgens is dit programma ook voor alle android toestellen, niet specifiek voor de Hero. Wij zitten dus fijn weer de regels te overtreden.. Nu maar weer OnTopic verder.Ruzor schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 16:39:
[...]
Ahhhh...de softwarematige...ik dacht de hardwarematige button.
Ondertussen is er een update voor je synchronisatiesoftware te vinden op de HTC support pagina
aw snap, was dat het alweer?
Verwijderd
CLB, alles kan wel opgesplitst blijven worden in algemene en subtopics, maar mogen we het hier enkel over de teflon laag op de achterkant hebben ofzo?
Wat een onzin om alles betreffende apps hier te verbieden. Dit topic bevindt zich nog in een fase waarin een ieder de telefoon begint uit te vinden en dus af en toe hulp nodig heeft, zij het met de HTC software, zij het met de App market apps.
Wat een onzin om alles betreffende apps hier te verbieden. Dit topic bevindt zich nog in een fase waarin een ieder de telefoon begint uit te vinden en dus af en toe hulp nodig heeft, zij het met de HTC software, zij het met de App market apps.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2009 17:29 ]
heb een stofofdeeltje onder me scherm geconstateert.
zal niet veel goeds beloven, moet er nog achter komen waar dat binnen kan komen.
jammer jammer
zal niet veel goeds beloven, moet er nog achter komen waar dat binnen kan komen.
jammer jammer
Denk je dat ik dat beslis?Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 17:28:
CLB, alles kan wel opgesplitst blijven worden in algemene en subtopics,
maar mogen we het hier enkel over de teflon laag op de achterkant hebben ofzo?
Ik heb geen zin in een grote teringzooi waarin alles wat betreffende een toestel wordt besproken wordt gedumpt. Zou wat zijn als dit topic moest gaan over software / abonnementen en accesoires voor de HTC Hero zeg.. Leuke warboel.. Moderators hebben besloten dat er aparte topics moeten komen, die zijn er dus dat lijkt me duidelijk zat. Ben je het er niet mee eens, DM een moderator of open een apart topic, maar kom het niet hier spammen.
Verwijderd
Je spamt het zelf toch ook? Als het echt uit de hand zou lopen zou een moderator wel ingrijpen. Natuurlijk vind ik een accessoiretopic en een abotopic goed, neemt nog niet weg dat je in dit topic af en toe een verwijzing maakt.CLB schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 17:33:
[...]
Denk je dat ik dat beslis?
Ik heb geen zin in een grote teringzooi waarin alles wat betreffende een toestel wordt besproken wordt gedumpt. Zou wat zijn als dit topic moest gaan over software / abonnementen en accesoires voor de HTC Hero zeg.. Leuke warboel.. Moderators hebben besloten dat er aparte topics moeten komen, die zijn er dus dat lijkt me duidelijk zat. Ben je het er niet mee eens, DM een moderator of open een apart topic, maar kom het niet hier spammen.
Ik spam? Ik ben de laatste 500 posts niet eens aanwezig geweest hierzo
Verwijderd
Nou daar heb je dan een goed puntCLB schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 17:39:
Ik spam? Ik ben de laatste 500 posts niet eens aanwezig geweest hierzo
Weet iemand mij te vertellen wat het ideale videoformaat is voor de hero. Ik heb vanalles geprobeerd, maar flv speelt ie niet af, avi ook niet, mp4 geeft een zwart beeld. Ik ben nu al twee dagen bezig om gewoon een filmpje op dat ding te zetten en af te spelen maar tevergeefs. Verder zie ik dat er htc streaming applicatie op staat (bij software beheren) maar deze kan ik zelf niet openen. Als ik een link invul in de browser naar een stream (bijvoorbeeld 3fm webcam) dan gebeurt er gewoon niks.
Time is an illusion. Lunchtime doubly so.
Formaten die die aankan volgens HTC zelf: MPEG-4, H.263, H.264 and Windows Media® Video 9
Voor de rest heeft het alles te maken met de codecs, de resolutie, het originele bestand enzovoort enzovoort.
Zelf vind ik .mp4 bestanden altijd wel relaxed. Zijn veel te downloaden of anders snel om te zetten
Voor de rest heeft het alles te maken met de codecs, de resolutie, het originele bestand enzovoort enzovoort.
Zelf vind ik .mp4 bestanden altijd wel relaxed. Zijn veel te downloaden of anders snel om te zetten
Verwijderd
misschien vanaf fabriek almregeling2005 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 17:28:
heb een stofofdeeltje onder me scherm geconstateert.
jammer jammer
Verwijderd
*weg* dit soort dingen past prima in Themaforum: Android Feedbacktopic
[ Voor 107% gewijzigd door pven op 07-08-2009 20:08 ]
*knip* zie hierboven
[ Voor 171% gewijzigd door pven op 07-08-2009 20:08 ]
Verwijderd
Weet iemand hoe ik in gmail en ook in sms berichten stukjes tekst kan kopieren?
Met HTC mail (Exchange ActiveSync) moet je op het scherm drukken voor een paar seconden en dan krijg je een optie voor 'kopieren tekst'. Deze opties zijn niet in Gmail en sms te vinden.
tnx
Met HTC mail (Exchange ActiveSync) moet je op het scherm drukken voor een paar seconden en dan krijg je een optie voor 'kopieren tekst'. Deze opties zijn niet in Gmail en sms te vinden.
tnx
Thanks iedereen voor de antwoorden over het overzetten van het adresboek. Uiteindelijk heb ik het maar via Outlook 2007 gedaan, dat was zo'n beetje de enige nette manier. Via SIM kaart kopieren werkt niet mooi, dan krijg je allemaal misvormde contacten met /1 /2 enzo erachter bijvoorbeeld.
Maar dus eerst via Sony Ericsson pc suite de contacten synchen naar Outlook en dan met HTC Sync weer terugsyncen naar de Hero. Dat werkt het beste voor zover ik weet.
Verder dacht ik daarvoor dat eventueel het adresboek via bluetooth over te zetten zou zijn, omdat ik nog een tweede simkaart heb zou dat mogelijk moeten zijn, dacht ik. Maar mijn C905 kan de Hero niet vinden via bluetooth. Pairen andersom lukt wel, maar ja, versturen lukt gewoon niet. De C905 kan ook absoluut geen services vinden op de Hero via bluetooth, m'n MacBook ook niet. Ik vraag me af waar bluetooth op de Hero dan voor gebruikt kan worden
.
Maar dus eerst via Sony Ericsson pc suite de contacten synchen naar Outlook en dan met HTC Sync weer terugsyncen naar de Hero. Dat werkt het beste voor zover ik weet.
Verder dacht ik daarvoor dat eventueel het adresboek via bluetooth over te zetten zou zijn, omdat ik nog een tweede simkaart heb zou dat mogelijk moeten zijn, dacht ik. Maar mijn C905 kan de Hero niet vinden via bluetooth. Pairen andersom lukt wel, maar ja, versturen lukt gewoon niet. De C905 kan ook absoluut geen services vinden op de Hero via bluetooth, m'n MacBook ook niet. Ik vraag me af waar bluetooth op de Hero dan voor gebruikt kan worden
Ligt niet aan je HTC Hero, maar aan Android, zoals ik al tig x verteld heb.tiguan schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 20:37:
Maar mijn C905 kan de Hero niet vinden via bluetooth. Pairen andersom lukt wel, maar ja, versturen lukt gewoon niet. De C905 kan ook absoluut geen services vinden op de Hero via bluetooth, m'n MacBook ook niet. Ik vraag me af waar bluetooth op de Hero dan voor gebruikt kan worden.
Je kan BlueTooth gebruiken om een headset aan je Android toestel te hangen
In de Market zijn er wel verschillende applicaties te downloaden waarmee je wel BlueTooth FileTransfer hebt!
Verwijderd
Er is een nieuwe HTC Sync for HTC Hero V2.0.4.
Hier te downen http://www.htc.com/nl/Sup...spx?dl_id=631&news_id=222
Uitleg staat erbij.
Hier te downen http://www.htc.com/nl/Sup...spx?dl_id=631&news_id=222
Uitleg staat erbij.
Verwijderd
Ik ben nog altijd op zoek naar een oplossing om mijn HTC Hero aan mijn adhoc WIFI te verbinden... Hero ziet wel al mijn buren met WIFI maar niet mijn adhoc WIFI
Dus als iemand iets weet hoe ik dit kan oplossen ...
Dus als iemand iets weet hoe ik dit kan oplossen ...
Verwijderd
Ja zoiets lijkt mij ook, bij mijn Diamond kwam het veel voor aan de kant waar het pennetje inging. Daar was het scherm ook zichbaar (mits je het klepje opende natuurlijk). Hier is de afdichting volgens mij beter voor elkaar, maar ook ik hoop geen stofjes eronder te krijgen.
nee, ik heb het ook niet eerder zien zitten.
tis maar 1 deeltje maar nu je weet dat het daar zit blijf je erop letten.
niet te veel meer na kijken is denk ik het beste
zou ook niet weten waar het vandaan moet komen, want ik kan nergens kieren o.i.d ontdekken.
Verwijderd
Kweet niet of het gepost is, maar misschien dubbel niet eens zo erg:
zo root je de HTC Hero: http://phandroid.com/2009...-access-on-your-htc-hero/
(meer info @ http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=541807 )
Let op daar hebben ze het over de Orange UK HTC Rom dat is wsl een andere image dan jij op je toestel hebt draaien. Maar die is vast ook ergens verkrijgbaar. De UK rom zal heus niet als enige leeggetrokken zijn. Om vervolgens andere roms te installeren na de root zie de htc magic rom thread in TFA daar staan een hoop links en verdere info.
mss. handig om in de TS op te nemen? Een vlugge blik leverde mij niks op in de TS hierover
zo root je de HTC Hero: http://phandroid.com/2009...-access-on-your-htc-hero/
(meer info @ http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=541807 )
Let op daar hebben ze het over de Orange UK HTC Rom dat is wsl een andere image dan jij op je toestel hebt draaien. Maar die is vast ook ergens verkrijgbaar. De UK rom zal heus niet als enige leeggetrokken zijn. Om vervolgens andere roms te installeren na de root zie de htc magic rom thread in TFA daar staan een hoop links en verdere info.
mss. handig om in de TS op te nemen? Een vlugge blik leverde mij niks op in de TS hierover
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2009 00:10 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over het toestel. Discussie over Android-software mag in Themaforum: Android.
Dit topic gaat over het toestel. Discussie over Android-software mag in Themaforum: Android.