Ik ken het helemaal, zeker net na aanschaf ben ik erg zuinig en wordt elk vlekje zorgvuldig weggepoetst. De stofjes bij mijn Diamond intresseerden mij na een tijdje ook niet. Ik ga voor deze wel een goed hoesje kopen, de huidige sok is soms erg stoffig en dat lijkt mij risicovol voor stofjes op het scherm.mregeling2005 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 23:09:
[...]
nee, ik heb het ook niet eerder zien zitten.
tis maar 1 deeltje maar nu je weet dat het daar zit blijf je erop letten.
niet te veel meer na kijken is denk ik het beste
zou ook niet weten waar het vandaan moet komen, want ik kan nergens kieren o.i.d ontdekken.
'Hotfixes' toegevoegd aan de TS!
Dus wat betreffende geheugenkaartjes / hoesjes / simlock enzovoort... Kan ik 't eventueel aanpassen!
Ook toegevoegd, in de 'FAQ' welteverstaan! Let ook op:Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 23:29:
mss. handig om in de TS op te nemen? Een vlugge blik leverde mij niks op in de TS hierover
En kunnen mensen verifieren of de info bij HTC Hero [part deux] klopt?
Dus wat betreffende geheugenkaartjes / hoesjes / simlock enzovoort... Kan ik 't eventueel aanpassen!
[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 08-08-2009 00:52 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik gebruik SUPER om te converteren naar MP4 voor iPod. De codec die ik gebruik is H.264/AVC, Audiocodec is AAC LC. Resolutie is 480x320. HiQuality, Stretch it en 44k audio staan uit. De bitrate staat op 720, op 25 fps. SUPER is gratis en kan je hier downloaden.sdy schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 18:33:
Weet iemand mij te vertellen wat het ideale videoformaat is voor de hero. Ik heb vanalles geprobeerd, maar flv speelt ie niet af, avi ook niet, mp4 geeft een zwart beeld. Ik ben nu al twee dagen bezig om gewoon een filmpje op dat ding te zetten en af te spelen maar tevergeefs. Verder zie ik dat er htc streaming applicatie op staat (bij software beheren) maar deze kan ik zelf niet openen. Als ik een link invul in de browser naar een stream (bijvoorbeeld 3fm webcam) dan gebeurt er gewoon niks.
aw snap, was dat het alweer?
Bij mijn bruine Hero zat geen hoesje. Lijkt me sterk als dit bij de witte er wel bij zou zitten.CLB schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 00:47:
'Hotfixes' toegevoegd aan de TS!
[...]
En kunnen mensen verifieren of de info bij HTC Hero [part deux] klopt?
Verwijderd
niks gevonden bij de wittem3nno schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 08:09:
[...]
Bij mijn bruine Hero zat geen hoesje. Lijkt me sterk als dit bij de witte er wel bij zou zitten.
Okee dan staat het dus goed in de TS vermeld!
En de Touch G2 van T-mobile, daar zit ook geen hoesje bij?
En de Touch G2 van T-mobile, daar zit ook geen hoesje bij?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Iemand enig idee hoe ik de mediaplayer naar voren kan krijgen tijdens browsen zonder helemaal terug te gaan naar de homescreen?
Normaal kan je de balk bovenaan de scherm naar beneden halen om de meldingen te zijn van programma's die actief zijn, maar tijdens het browsen door het internet is dit niet mogelijk. Iemand enig idee hoe dit moet? En is er een manier om makkelijk tussen alle actieve programma's te switchen? Zag in een youtube film dat dit niet mogelijk was.
Alvast bedankt!
Normaal kan je de balk bovenaan de scherm naar beneden halen om de meldingen te zijn van programma's die actief zijn, maar tijdens het browsen door het internet is dit niet mogelijk. Iemand enig idee hoe dit moet? En is er een manier om makkelijk tussen alle actieve programma's te switchen? Zag in een youtube film dat dit niet mogelijk was.
Alvast bedankt!
Lang op Home drukken en zodoende de laatste zes gebruikte applicaties zien werkt ook niet?
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Nee want als ik in de internet browser ben en dan home lang indruk kom ik gewoon weer naar het home scherm, dat werd ook op youtube verteld. Dat hij raar vond dat lang home indrukken alleen werkt als je in het home scherm bent.
Oh ok, wist ik niet, op de Magic werkt dat prima. Vaag dat dat op de Hero dan anders isVerwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 13:33:
Nee want als ik in de internet browser ben en dan home lang indruk kom ik gewoon weer naar het home scherm, dat werd ook op youtube verteld. Dat hij raar vond dat lang home indrukken alleen werkt als je in het home scherm bent.

[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 08-08-2009 13:38 ]
Verwijderd
Ja ik vind dat ook raar, maar hoop dat daar wel een optie voor is, want anders zou wel jammer zijn.
Zal wel komen omdat de Hero een andere browser applicatie heeft. Zou die echter niet gaan vervangen voor de standaard browser aangezien die minder mooi is. Dan maar geen lang-Home-drukken optie hèVerwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 13:38:
Ja ik vind dat ook raar, maar hoop dat daar wel een optie voor is, want anders zou wel jammer zijn.
Verwijderd
Nog even een vraagje, dat stoere android poppetje (linksboven op je screen) kon je aan een applicatie koppelen als ik me niet vergis. Maar waar kun je dat doen?Brad Pitt schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 13:36:
[...]
Oh ok, wist ik niet, op de Magic werkt dat prima. Vaag dat dat op de Hero dan anders is
[afbeelding]
Even zoeken misschien? Gezocht op 'groen'
Brad Pitt schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 10:50:
[...]
Als je doelt op dit groene mannetje:
[afbeelding]
Da's een icoontje dat je kan kiezen als je Bar Control installeert. Met dat programma kan je een applicatie uitzoeken die erna dus op de taskbar komt te staan en zodoende snel(ler) is te kiezen en vrijwel altijd onder handbereik is. Vond het groene poppetje het leukst, zoals je ziet is er een ruime keuze aan iconen
In dit geval verwijst ie inderdaad naar Task Manager maar je kan elke applicatie uitkiezen die je wilt.
Bar Control installerenVerwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 13:45:
Nog even een vraagje, dat stoere android poppetje (linksboven op je screen) kon je aan een applicatie koppelen als ik me niet vergis. Maar waar kun je dat doen?
[spuit elf

[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 08-08-2009 13:47 ]
Hallo allemaal,
Na al jaren het Tweakers-forum gebruikt te hebben als informatiebron, heb ik besloten me maar eens aan te melden als actief lid. Dank voor al jullie adviezen.
Ik gebruik reeds een jaar de T-Mobile MDA Compact 4 met de meest recente Touch Diamond ROM. Mijn abbo loopt bijna af, tijd voor een nieuw toestel. Mijn huidige is op zich prima. Maar een beetje traag en de batterij houdt het geen volle dag uit.
Nu ben ik wel gecharmeerd van de Hero/Touch G2. Ik wil echter alleen een toestel zonder simlock. Nu zegt hier een aantal gebruikers dat de G2 Touch simlockvrij is. Echter op de T-Mobile website staat dat alle toestellen met een simlock geleverd worden (net als de Topic Start).
Is de Touch G2 nu simlockvrij of niet?
Groet
Na al jaren het Tweakers-forum gebruikt te hebben als informatiebron, heb ik besloten me maar eens aan te melden als actief lid. Dank voor al jullie adviezen.
Ik gebruik reeds een jaar de T-Mobile MDA Compact 4 met de meest recente Touch Diamond ROM. Mijn abbo loopt bijna af, tijd voor een nieuw toestel. Mijn huidige is op zich prima. Maar een beetje traag en de batterij houdt het geen volle dag uit.
Nu ben ik wel gecharmeerd van de Hero/Touch G2. Ik wil echter alleen een toestel zonder simlock. Nu zegt hier een aantal gebruikers dat de G2 Touch simlockvrij is. Echter op de T-Mobile website staat dat alle toestellen met een simlock geleverd worden (net als de Topic Start).
Groet
Uhm ik zie het niet staan hoor...Bard1982 schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 13:51:
Echter op de T-Mobile website staat dat alle toestellen
met een simlock geleverd worden (net als de Topic Start).
EDIT: En kunnen mensen ook wat reallifepics plaatsen van de Hero / G2 enzovoort? Lijkt me wel leuk!
[ Voor 13% gewijzigd door CLB op 08-08-2009 13:54 ]
Ik draai geen windows, maar ubuntu. Ik heb wel converters maar blijkbaar niet het juiste formaat. Ik ga het nog eens proberen met de instellingen die jij gebruiktphizzie schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 01:05:
[...]
Ik gebruik SUPER om te converteren naar MP4 voor iPod. [...]
Time is an illusion. Lunchtime doubly so.
Ik lees op Gsm Arena.com het volgende:phizzie schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 01:05:
[...]
Ik gebruik SUPER om te converteren naar MP4 voor iPod. De codec die ik gebruik is H.264/AVC, Audiocodec is AAC LC. Resolutie is 480x320. HiQuality, Stretch it en 44k audio staan uit. De bitrate staat op 720, op 25 fps. SUPER is gratis en kan je hier downloaden.
Nadelen =
* No DivX or XviD video support or a third-party application to play that
* Poor MP4 playback performance - barely watchable in video resolution above QVGA
Kan ik bijvoorbeeld wel een South Park episode kijken op de Hero zonder hapering?
Ik krijg één van mijn email accounts niet ingesteld. Als ik handmatig de imap instellingen invoer dan gaat de hero het verifieren. Hij geeft dan aan dat het beveiligingscertificaat niet klopt. Dat weet ik dus ik druk op doorgaan, vervolgens gaat hij nogmaals de account verifieren, en krijg ik weet hetzelfde scherm met het beveiligingscertificaat dat niet klopt. Dit gaat alsmaar door.
Heeft iemand dit ook en misschien een oplossing?
Heeft iemand dit ook en misschien een oplossing?
Zoals ze zeggen, ligt dat geheel aan de instellingen, resolutie, gebruikte codecs enzovoort...Roodey schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 17:07:Kan ik bijvoorbeeld wel een South Park episode kijken op de Hero zonder hapering?
ja dat heb ik in dit topic gelezen. mensen posten hun gebruikte instellingen, maar is het dan nog een beetje te doen achteraf?CLB schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 17:13:
[...]
Zoals ze zeggen, ligt dat geheel aan de instellingen, resolutie, gebruikte codecs enzovoort...
Ik heb een aantal kleine "probleempjes" met mijn Hero waar ik nog niet helemaal uit kom, ik hoop dat jullie mij zouden kunnen helpen.
1) Ik heb het idee dat je een app nooit helemaal afsluit (en af kan sluiten). Is dit idee ook echt zo, en blijven programma's ook daadwerkelijk draaien? Op mijn vorige telefoon (Nokia N82) had ik hier ook last van en kwam ik er later achter dat ik alles handmatig moest afsluiten. Dit scheelde me erg veel accuduur.
2) Bluetoot, maar daar zal ik verder maar niet over beginnen
4) Ik krijg mijn hotmail niet werkende in HTC Mail. Wat ik in dit topic zag was dat het een kwestie van mail + ww invullen zou zijn, maar dit werkte echter niet.Nu heb ik officieel ook geen hotmail maar livemail (opvolger van), zal dit uitmaken? En voor de gene die het wel werkende hebben, wat voor instellingen heb je precies?
Alvast bedankt voor de reacties!
1) Ik heb het idee dat je een app nooit helemaal afsluit (en af kan sluiten). Is dit idee ook echt zo, en blijven programma's ook daadwerkelijk draaien? Op mijn vorige telefoon (Nokia N82) had ik hier ook last van en kwam ik er later achter dat ik alles handmatig moest afsluiten. Dit scheelde me erg veel accuduur.
2) Bluetoot, maar daar zal ik verder maar niet over beginnen
3) Wat moet/kan ik allemaal het beste uitschakelen als ik mijn telefoon even niet gebruik (mbt besparen op accu).CLB schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 20:41:
[...]
Ligt niet aan je HTC Hero, maar aan Android, zoals ik al tig x verteld heb.
4) Ik krijg mijn hotmail niet werkende in HTC Mail. Wat ik in dit topic zag was dat het een kwestie van mail + ww invullen zou zijn, maar dit werkte echter niet.Nu heb ik officieel ook geen hotmail maar livemail (opvolger van), zal dit uitmaken? En voor de gene die het wel werkende hebben, wat voor instellingen heb je precies?
Alvast bedankt voor de reacties!
"Uw Microsoft Exchange Server-account heeft met de huidige instellingen geen toestemming om te synchroniseren. Neem contact op met de Exchange Server-beheerder". Met een Windows Mobile toestel kan ik prima synchen met Exchange, collega's met iPhones idem, maar ik krijg deze error op mijn HTC Hero?
Het is me niet echt duidelijk wélke instelling niet goed is, en even pielen op onze Exhcange omgeving zit er ook niet echt in...
Iemand een idee?
Oh, vinkje SSL hahahaha
Het is me niet echt duidelijk wélke instelling niet goed is, en even pielen op onze Exhcange omgeving zit er ook niet echt in...
Iemand een idee?
Oh, vinkje SSL hahahaha

[ Voor 3% gewijzigd door Beekforel op 08-08-2009 17:23 ]
Verwijderd
'FuZZy04 schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 17:21:
Taskpanel erop zetten wijst zich daarna vanzelf. Vindt je in de 'market'.
De hele telefoon uitzetten..3) Wat moet/kan ik allemaal het beste uitschakelen als ik mijn telefoon even niet gebruik (mbt besparen op accu).
Kijk even in , deze link daar staan de instelingen voor hotmail/live accounts. Alleen voor de uitgaande smtp-server zou je andere instellingen moeten nemen, afhankelijk van je telefoon-provider. Een search in dit topic of in Google en ze zijn zo gevonden..4) Ik krijg mijn hotmail niet werkende in HTC Mail. Wat ik in dit topic zag was dat het een kwestie van mail + ww invullen zou zijn, maar dit werkte echter niet.Nu heb ik officieel ook geen hotmail maar livemail (opvolger van), zal dit uitmaken? En voor de gene die het wel werkende hebben, wat voor instellingen heb je precies?
Reallifepics?!CLB schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 13:53:
[...]
EDIT: En kunnen mensen ook wat reallifepics plaatsen van de Hero / G2 enzovoort? Lijkt me wel leuk!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2009 18:01 ]
*weg* zie de topicwaarschuwing voor het waarom
[ Voor 87% gewijzigd door pven op 08-08-2009 20:07 ]
Pics van het toestel tijdens het algemeen gebruik.Verwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 17:44:
Reallifepics?!
In vergelijking met handen, in vergelijking met andere gebruiksvoorwerpen.
Reviews posten die ook wel, maar heel vaak met klinische witte achtergrondjes --> erg nep!
Stimmt, moet hierzo: Android Software & DiscussieFlogging Hank schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 19:57:
ik heb het idee dat ik dit wellicht in het verkeerde topic post. Als dat zo is: excuses.
Ik krijg maandag (vrijdag om 17: 30 besteld dus niet binnen 24uur in huis) mijn Hero binnen. En ik vroeg mij af: welk apps zijn nou echt musthaves voor de hero/androidphones? een tweetal apps die ik hier al zag langskomen zijn Taskpanel en Barcontrol. maar er moeten er vast nogwel meer zijn. en uiteraard geldt hier ook de regel "ligt eraan waar je naar op zoek bent.." maar ik sta voor alles open
Hm, crap. Ik heb nu m'n Exchange contacts en m'n Gmail contacts in m'n toestel. Nou zijn die contacts nagenoeg hetzelfde omdat ik die handmatig synch normaal gesproken. M'n Hero vol met dubbele contacten dus...
Hoe kan ik dit weer rechtbreien? Het mooiste zou zijn dat ik mijn Google Contacts en Calendar en m'n Exchange Calendar synch met m'n toestel, waarbij het toestel zorgt dat beide kanten hetzelfde worden. Begrijpelijk?
Hoe kan ik dit weer rechtbreien? Het mooiste zou zijn dat ik mijn Google Contacts en Calendar en m'n Exchange Calendar synch met m'n toestel, waarbij het toestel zorgt dat beide kanten hetzelfde worden. Begrijpelijk?
Ik heb hem vandaag bij de Hi winkel in Almere-Stad gekocht. Ik had gevraagd of ik het toestel mocht bekijken en dat kon. Voordat ik er überhaupt naar kon kijken, was de verkoper er al mee aan het spelen
.
Eenmaal thuis was ik er mee gaan spelen. Ik moet zeggen: een erg fijn toestel!
Ik was eerst bang voor het touchscreen, dat deze foute aanrakingen zou gaan registreren, maar dit viel reuze mee. Na 8 sms'jes kon ik ermee overweg.
Het scherm is van goede kwaliteit en heeft mooie kleuren. Verder is het toestel erg goed gebouwd en voelt het niet goedkoop aan.
Nadeel: Ik kan geen verbinding maken met de Hero via usb naar m'n Macbook. Zelfs bluetooth werkt niet..
Eenmaal thuis was ik er mee gaan spelen. Ik moet zeggen: een erg fijn toestel!
Ik was eerst bang voor het touchscreen, dat deze foute aanrakingen zou gaan registreren, maar dit viel reuze mee. Na 8 sms'jes kon ik ermee overweg.
Het scherm is van goede kwaliteit en heeft mooie kleuren. Verder is het toestel erg goed gebouwd en voelt het niet goedkoop aan.
Nadeel: Ik kan geen verbinding maken met de Hero via usb naar m'n Macbook. Zelfs bluetooth werkt niet..
[ Voor 9% gewijzigd door lockwood op 08-08-2009 21:33 ]
Verwijderd
Ik durf niet voor alle G2 touch te spreken, maar de mijne die ik uit een t-mobile winkel heb is wel simlock vrij.Bard1982 schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 13:51:
Groet
Verwijderd
in contacten kun je aangeven welke je wilt zien, gmail-, exchange of allebeiBeekforel schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 20:33:
Hm, crap. Ik heb nu m'n Exchange contacts en m'n Gmail contacts in m'n toestel. Nou zijn die contacts nagenoeg hetzelfde omdat ik die handmatig synch normaal gesproken. M'n Hero vol met dubbele contacten dus...
Even een vraag van mijn kant. Ik heb het idee dat de achterkant van mijn witte hero niet goed sluit. Aan de kant van de kop telefoon plug klikt hij niet vast. Nu blijft hij prima zitten maar ik voel het klepje iets bewegen en stoor me gewoon aan het feit dat hij niet goed sluit.
Zijn er meer mensen die dit hebben? Als ik bijvoorbeeld me nagel achter het stukje zet waar je het klepje mee los haalt dan komt hij gelijk omhoog zonder eerst los te 'klikken'.
Zijn er meer mensen die dit hebben? Als ik bijvoorbeeld me nagel achter het stukje zet waar je het klepje mee los haalt dan komt hij gelijk omhoog zonder eerst los te 'klikken'.
Het klepje zit inderdaad niet ontzettend goed vast. Maar merk er eigenlijk niets aan, alleen als ik hem los wil halen dan gaat dat wel erg makkelijk.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Als ik een smsje krijg, dan licht mijn trackball op. Wanneer ik het smsje heb gelezen blijft mijn trackball oplichten. Je zou verwachten dat wanneer je hem hebt gelezen de trackball ook ophoudt. Pas wanneer ik naar me meldingen ga (waar vervolgens niets instaat) stopt de trackball met oplichten.
Ik vind dit vrij irritant, hebben meer mensen dit, of is er een oplossing voor?
Verwijderd
Heb ik ook, heb er geen oplossing voor. Ik ga nu altijd via de melding ( taakbalk bovenaan) naar het smsje of mail.XENTiC schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 10:00:
Als ik een smsje krijg, dan licht mijn trackball op. Wanneer ik het smsje heb gelezen blijft mijn trackball oplichten. Je zou verwachten dat wanneer je hem hebt gelezen de trackball ook ophoudt. Pas wanneer ik naar me meldingen ga (waar vervolgens niets instaat) stopt de trackball met oplichten.
Misschien in toekomstige software updates dat die kleine bugs eruit gehaald worden.
Bij mij is er geen beweging in te krijgen, als ik hem open wil maken moet ik er veel moeite voor doen, je hebt zelfs het idee dat je het moet breken. zo komt het over in iedergevalKirretje schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 01:15:
Even een vraag van mijn kant. Ik heb het idee dat de achterkant van mijn witte hero niet goed sluit. Aan de kant van de kop telefoon plug klikt hij niet vast. Nu blijft hij prima zitten maar ik voel het klepje iets bewegen en stoor me gewoon aan het feit dat hij niet goed sluit.
Verwijderd
hier precies hetzelfdemurdock_nl_ schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 12:03:
[...]
Bij mij is er geen beweging in te krijgen, als ik hem open wil maken moet ik er veel moeite voor doen, je hebt zelfs het idee dat je het moet breken. zo komt het over in iedergeval
heb hier een htc hero. verlengt bij vodafone. internet erbij genomen maar nu steek ik mijn sim erin en doet het internet het niet. alles nagelopen maar dat hielp ook niet. heb zeker weten de juiste instellingen. iemand een idee wat er mis kan zijn? sim is ongeveer 2 jaar oud.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Ten eerste zou ik een nieuwe simkaart halen, die van jou ondersteund waarschijnlijk nog geen 3G. (USIM)
En ten tweede heb je de proxyserver al uitgeschakeld, is ook een bekende issue. Succes!
En ten tweede heb je de proxyserver al uitgeschakeld, is ook een bekende issue. Succes!
nieuwe sim is natuurlijk laatste optie. ik zal eens kijken naar die proxy dank je. ga ermee aan de slag. het vreemde was dat de sim het wel deed in een htc touch pro2CLB schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 13:10:
Ten eerste zou ik een nieuwe simkaart halen, die van jou ondersteund waarschijnlijk nog geen 3G. (USIM)
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Als je de hero aansluit via usb moet je ook even via de telefoon aangeven dat je hem als usb device wilt gebruiken. Op mijn imac werkte het in ieder geval wel.lockwood schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 21:31:
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
hebben er meer mensen last van het feit dat downloaden van apps in de market ontzettend langzaam gaat? Hij blijft eeuwen op "starting download" staan. As ik tegelijkertijd iets download via de browser gaat dat wel in enkele seconden maar in de android market moet ik meerdere minuten wachten.
Verwijderd
Mensen die problemen hadden met het aanmelden in de Market, hebben jullie de oplossing al gevonden??
Ik krijg deze melding:
Kan geen betrouwbare gegevensverbinding met de server tot stand brengen. Dit is mogelijk een tijdelijk probleem of uw SIM-kaart is niet geschikt voor gegevensservice.
Ik kan verder gewoon op internet, 3g verbinding en af en toe H.
Ik krijg deze melding:
Kan geen betrouwbare gegevensverbinding met de server tot stand brengen. Dit is mogelijk een tijdelijk probleem of uw SIM-kaart is niet geschikt voor gegevensservice.
Verwijderd
Ik heb dat probleem enkel met wifi niet onder 3g. Nog niet kunnen oplossen dus ik download het gewoon met wifi uit werkt prima zo.Maverick schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 13:26:
hebben er meer mensen last van het feit dat downloaden van apps in de market ontzettend langzaam gaat? Hij blijft eeuwen op "starting download" staan. As ik tegelijkertijd iets download via de browser gaat dat wel in enkele seconden maar in de android market moet ik meerdere minuten wachten.
ah ok, het is inderdaad bij het gebruik van wifi. 3G heb ik nog niet kunnen testen, heb nog geen 3g abbo. Er valt vooralsnog nog wel even mee te leven.Verwijderd schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 13:54:
[...]
Ik heb dat probleem enkel met wifi niet onder 3g. Nog niet kunnen oplossen dus ik download het gewoon met wifi uit werkt prima zo.
op je HTC:raydekok schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 13:07:
heb hier een htc hero. verlengt bij vodafone. internet erbij genomen maar nu steek ik mijn sim erin en doet het internet het niet. alles nagelopen maar dat hielp ook niet. heb zeker weten de juiste instellingen. iemand een idee wat er mis kan zijn? sim is ongeveer 2 jaar oud.
- Instellingen mobiel netwerk -
- Namen toegangspunten -
- Hardware toets MENU drukken en nieuwe APN kiezen -
dan invullen:
Naam = Vodafone internet
APN = live.vodafone.com
Gebruikersnaam = vodafone
wachtwoord = vodafone
MCC = 204
MNC = 04
rest van de invulvelden leeg laten,.
ik heb ook verlenging met vodafone, na 2 jaar N73. Mobiel internet doet het nu perfect na deze instellingen.
is eigenlijk ook online te vinden na ff zoeken, zo ben ik er ook aan gekomen!
suc6
iemand enig idee hoe je de handset op handsfree zet tijdens het bellen (
wat een domme vraag
)

Ik had hetzelfde probleem. Je moet de telefoon terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Daarna werkt het wel gewoon goed.Verwijderd schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 13:33:
Mensen die problemen hadden met het aanmelden in de Market, hebben jullie de oplossing al gevonden??
Ik krijg deze melding:
Verwijderd
Tijdens het bellen op hardware toets " menu" klikken en daar kiezen voor speaker.Maverick schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 16:15:
iemand enig idee hoe je de handset op handsfree zet tijdens het bellen (wat een domme vraag
)
Verwijderd
@All
Aangezien het plaatsen en bespreken van apps hier niet gewúnscht is, heb ik in het Android Software & Discussie topic gedaan. Misschien dat men er wat aan heeft. Ik hoop het, anders heb ik me voor niets suf zitten typen..:-) Klikklik
Aangezien het plaatsen en bespreken van apps hier niet gewúnscht is, heb ik in het Android Software & Discussie topic gedaan. Misschien dat men er wat aan heeft. Ik hoop het, anders heb ik me voor niets suf zitten typen..:-) Klikklik
Verwijderd
Heb hier een paar 10-tallen posts terug al eens naar gevraagd, maar nog geen antwoord, dus nog eens:
weet er iemand misschien of flash uit te zetten in hero's browser? Heb hem (nog) niet, maar vroeg het me af, zou pagina's alvast sneller kunnen laden op een EDGE netwerk ..
weet er iemand misschien of flash uit te zetten in hero's browser? Heb hem (nog) niet, maar vroeg het me af, zou pagina's alvast sneller kunnen laden op een EDGE netwerk ..
Dit is eigenlijk ook een softwarevraag, maar gezien de flashsupport van de hero (die eerlijk gezegd bagger is) logish dat je je vraag hier stelt (imho). Je kunt plug-ins uitzetten in de browser. Ik neem aan dat je daarmee ook flasf uitzet, kan het alleen momenteel even niet voor je testen, misschien dat iemand anders dit kan doen? Verder kun je ook javascript uitschakelen en afbeeldingen wat ook een hoop data scheelt.Verwijderd schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 17:27:
Heb hier een paar 10-tallen posts terug al eens naar gevraagd, maar nog geen antwoord, dus nog eens:
Time is an illusion. Lunchtime doubly so.
Verwijderd
ik krijg mijn email niet ingesteld, ik krijg de melding authenticatie mislukt...???
en mijn wifi verbinding valt vaker weg..?
Verwijderd
email probleem is al opgelost...Verwijderd schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 18:42:
ik krijg mijn email niet ingesteld, ik krijg de melding authenticatie mislukt...???
wifi nog niet
Heeft iemand toevallig MMS getest op de Hero met een Vodafone netwerk? Standaard stonden er twee APNs ingesteld voor MMS, hier heb ik een 'Vodafone Internet' APN bijgevoegd en geselecteerd om gebruik te kunnen maken van Internet via het mobiele netwerk. Wat ik ook probeer, ik krijg geen MMS de deur uit. Ze blijven als undelivered staan. MMS'en ontvangen werkt prima. Iemand enig idee?
Mijn ervaringen na de telefoon ongeveer anderhalf week gebruikt te hebben.
Ik heb tijden het luisterens van muziek vaak last van haperingen. de muziek begint dan een paar seconde heel erg te schokken, en dat is erg irritant. Ik ga de komende paar dagen proberen of andere programma's hier ook last van hebben. Ik vind het ook jammer dat er geen goede muzieksoftware is, met in elk geval betere bestandsondersteuning. Zo blijf ik met meerdere apparaten rondlopen.
Verder is de telefoon soms erg traag, vooral als ik terug naar het homescreen ga. Helemaal lastig zijn de keren dat het toestel even niet reageert, waardoor ik denk dat ik niet goed op het scherm gedrukt heb, en er een ander programma opstart. Dan duurt het alleen maar langer voordat de boel weer regeert. Het automatisch draaien van het scherm duurt soms ook enkele seconden, en de agenda start te langzaam op.
Verder zijn er nog een par kleine ongemakken, zoals het niet kunnen verwijderen van homescreens. Ik gebruik er maar drie of vier, waarom moeten er dan nog een paar lege op m'n telefoon staan?
"Albums" werkt een beetje apart: standaard staan er drie tabjes: albums, Facebook en Flicr. Als je opzij scrolt wordt het scherm even grijs, en komt er te staan naar welk tapje je gaat. Als je de Flicr en Facebook tabjes uitzet kan je nog steeds op zij scrollen, wordt het scherm grijs, maar ga je niet naar het volgende tabje (want die zijn er niet meer) en komt er te staan dat ik bij me mappen kom. Niet heel erg vervelend, maar wel apart.
Als ik iemand bel hoor het piepjes, als teken dat de telefoon overgaat, maar op de achergrond hoor ik ook piepjes, en dat is echt heel erg irritant. Iets minder irritant, maar nog steeds lastig, is dat het scherm uitgaat als je aan t bellen bent.
Als laatste vind ik raar dat alleen het belgeluid uitgaat als ik de telefoon op stille modus zet. Om het mediageluid uit te zetten moet je dat ergens in de instelling verdanderen, of een app starten die geluid maakt. Ook gaat je telefoon van tril-modus af als het geluid uitdoet via de geluid-aan-uit-widget.
Waar ik wel erg tevreden over ben is de batterijduur: 3G staat de hele dag aan, behalve als ik thuis ben, dan naamt de wi-fi het over. Verder gebuik ik de telefoon om af en toe te bellen en regelmatig te sms-en, internet ik regelmatig, en speel af en toe een spelletje of start een handige applicatie. En ik meestal precies het einde van de dag.
Er staan hierboven best veel nadelen, maar ik ben zek wel tevreden met de telefoon. Het browsen gaat erg goed en er zijn veel handige en leuke applicaties te downloaden via de market. Wat wel jammer is is dat die applicaties in 1 lang, onoverzichtelijk scherm komen. het scherm is best mooi, en de rest van de behuising erg stevig en goed bestand tegen vingerafdrukken. op het scherm komen die natuurlijk wel, maar ze gaan er wel af als je er 1 keer met je T-shirt over veegt.
Ik heb tijden het luisterens van muziek vaak last van haperingen. de muziek begint dan een paar seconde heel erg te schokken, en dat is erg irritant. Ik ga de komende paar dagen proberen of andere programma's hier ook last van hebben. Ik vind het ook jammer dat er geen goede muzieksoftware is, met in elk geval betere bestandsondersteuning. Zo blijf ik met meerdere apparaten rondlopen.
Verder is de telefoon soms erg traag, vooral als ik terug naar het homescreen ga. Helemaal lastig zijn de keren dat het toestel even niet reageert, waardoor ik denk dat ik niet goed op het scherm gedrukt heb, en er een ander programma opstart. Dan duurt het alleen maar langer voordat de boel weer regeert. Het automatisch draaien van het scherm duurt soms ook enkele seconden, en de agenda start te langzaam op.
Verder zijn er nog een par kleine ongemakken, zoals het niet kunnen verwijderen van homescreens. Ik gebruik er maar drie of vier, waarom moeten er dan nog een paar lege op m'n telefoon staan?
"Albums" werkt een beetje apart: standaard staan er drie tabjes: albums, Facebook en Flicr. Als je opzij scrolt wordt het scherm even grijs, en komt er te staan naar welk tapje je gaat. Als je de Flicr en Facebook tabjes uitzet kan je nog steeds op zij scrollen, wordt het scherm grijs, maar ga je niet naar het volgende tabje (want die zijn er niet meer) en komt er te staan dat ik bij me mappen kom. Niet heel erg vervelend, maar wel apart.
Als ik iemand bel hoor het piepjes, als teken dat de telefoon overgaat, maar op de achergrond hoor ik ook piepjes, en dat is echt heel erg irritant. Iets minder irritant, maar nog steeds lastig, is dat het scherm uitgaat als je aan t bellen bent.
Als laatste vind ik raar dat alleen het belgeluid uitgaat als ik de telefoon op stille modus zet. Om het mediageluid uit te zetten moet je dat ergens in de instelling verdanderen, of een app starten die geluid maakt. Ook gaat je telefoon van tril-modus af als het geluid uitdoet via de geluid-aan-uit-widget.
Waar ik wel erg tevreden over ben is de batterijduur: 3G staat de hele dag aan, behalve als ik thuis ben, dan naamt de wi-fi het over. Verder gebuik ik de telefoon om af en toe te bellen en regelmatig te sms-en, internet ik regelmatig, en speel af en toe een spelletje of start een handige applicatie. En ik meestal precies het einde van de dag.
Er staan hierboven best veel nadelen, maar ik ben zek wel tevreden met de telefoon. Het browsen gaat erg goed en er zijn veel handige en leuke applicaties te downloaden via de market. Wat wel jammer is is dat die applicaties in 1 lang, onoverzichtelijk scherm komen. het scherm is best mooi, en de rest van de behuising erg stevig en goed bestand tegen vingerafdrukken. op het scherm komen die natuurlijk wel, maar ze gaan er wel af als je er 1 keer met je T-shirt over veegt.
Iemand trouwens ook last van dat HTC peep haast niet functioneert over 3g (vodafone)? Ook twitterpagina in de browser is niet te bereiken, terwijl andere sites het wel doen. Als ik via wifi connect is er niks aan de hand.
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Ja! Ook andere twitterapps drama. Nu even via Wifi gekeken en inderdaad werkt het wel.StefSOFT schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 20:34:
Iemand trouwens ook last van dat HTC peep haast niet functioneert over 3g (vodafone)? Ook twitterpagina in de browser is niet te bereiken, terwijl andere sites het wel doen. Als ik via wifi connect is er niks aan de hand.
Ik vermoedde vanmiddag dat het misschien wel wat te maken kan hebben met de ddos aanval van laatst op Twitter. De API is nog steeds niet helemaal vrij gegeven schijnt. Maar dan is het wel vaag dat het wel over wifi en niet over 3G werkt.
Idd, heeft volgens mij niks te maken met de software. Lees via twitter dat er meerdere mensen last hebben met twitteren via vodafone 3g, ook met iPhone bijvoorbeeldBeekforel schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 20:52:
[...]
Ja! Ook andere twitterapps drama. Nu even via Wifi gekeken en inderdaad werkt het wel.
Ik vermoedde vanmiddag dat het misschien wel wat te maken kan hebben met de ddos aanval van laatst op Twitter. De API is nog steeds niet helemaal vrij gegeven schijnt. Maar dan is het wel vaag dat het wel over wifi en niet over 3G werkt.
Het viel mij op dat de haperingen bij het wisselen tussen schermen en naar home gaan waar mensen het over hebben bij mij pas optrad nadat ik locale had geinstalleerd (deze installeert ook een service die blijkbaar altijd draait ook al heb je niks ingesteld), na weer verwijderen van locale draait het bij mij weer prima.
Is er toevallig iemand die dit probleem herkent? http://www.google.com/sup...id=4bfda0f31da5eba2&hl=en Rete irritant. Kan nu dus niet fatsoenlijk mijn google calender editten als ik onderweg ben. Dat was voor mij pluspunt nr 1 van deze gsm
Ik neem aan dat de originele calendar app van google wel werkt zoals het zou moeten... Kan ik die niet ergens downloaden?
Ik neem aan dat de originele calendar app van google wel werkt zoals het zou moeten... Kan ik die niet ergens downloaden?
[ Voor 18% gewijzigd door Maverick op 09-08-2009 21:22 ]
Dat heb ik ook merk ik nu. Standaard staat My Calendar als agenda categorie en die wordt niet gesynct naar online calendar.Maverick schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 21:13:
Is er toevallig iemand die dit probleem herkent? http://www.google.com/sup...id=4bfda0f31da5eba2&hl=en Rete irritant. Kan nu dus niet fatsoenlijk mijn google calender editten als ik onderweg ben. Dat was voor mij pluspunt nr 1 van deze gsm
edit: is toch niet waar. Hij stond bij mij standaard op My Calendar maar nadat ik hem verplaatst heb naar mijn google calendar blijft hij daar ook op staan, ook nadat ik de telefoon opnieuw opstart. Ik heb daarbij onder 'menu' | 'agenda's' | My calendar (en ook 'outlook' uitgevinkt, ik weet niet of dat perse het verschil maakte.
Je kan sowieso gewoon de google calendar mobile versie gebruiken. Hoewel die wel wat langzamer is, is die wel fijner dan de native app. Je kan daar bijvoorbeeld wel van 'dag' naar 'dag' bladeren in plaats van dat je van 'dag' eerst terug naar 'maand' moet om vervolgens naar de volgende 'dag' te gaan.
[ Voor 15% gewijzigd door vanardenne op 09-08-2009 21:46 ]
toppie werkte, dank dankMaverick schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 16:15:
iemand enig idee hoe je de handset op handsfree zet tijdens het bellen (wat een domme vraag
)
Kijk dit heeft geholpen.vanardenne schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 21:37:
[...]
edit: is toch niet waar. Hij stond bij mij standaard op My Calendar maar nadat ik hem verplaatst heb naar mijn google calendar blijft hij daar ook op staan, ook nadat ik de telefoon opnieuw opstart. Ik heb daarbij onder 'menu' | 'agenda's' | My calendar (en ook 'outlook' uitgevinkt, ik weet niet of dat perse het verschil maakte.
Als je op een dag bent kun je dmv naar rechts of links "swipen"naar de volgende of vorige dagJe kan sowieso gewoon de google calendar mobile versie gebruiken. Hoewel die wel wat langzamer is, is die wel fijner dan de native app. Je kan daar bijvoorbeeld wel van 'dag' naar 'dag' bladeren in plaats van dat je van 'dag' eerst terug naar 'maand' moet om vervolgens naar de volgende 'dag' te gaan.
Even uitgeprobeerd maar het blijkt dat dit alleen kan als je de dagweergave op ''tijd raster' hebt staan terwijl ik hem juist op 'event list' wil hebben zodat je dan in 1 opslag alles ziet. Bij 'tijd raster' moet je de 24u door van boven naar beneden door scrollen.Maverick schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 22:11:
[...]
Als je op een dag bent kun je dmv naar rechts of links "swipen"naar de volgende of vorige dag
reactie heb hier neergezet: vanardenne in "Android Software & Discussie"Vihaio schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 20:28:
Op het xda-developers forum is er iemand die beweert dat HTC met binnenkort met een nieuwe ROM komt.
"iammorris: For those of you who think the lag is enough to make you want to sell the phone, you may want to hold off just a little while. I have a very reliable source who has confirmed that HTC will be releasing a very, very speedy ROM soon." (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=545970&page=2&p=4296537)
Iemand daar al wat meer over?
"iammorris: For those of you who think the lag is enough to make you want to sell the phone, you may want to hold off just a little while. I have a very reliable source who has confirmed that HTC will be releasing a very, very speedy ROM soon." (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=545970&page=2&p=4296537)
Die Rom is hier niet nodig aangezien de lag erg mee schijnt te vallen volgens de meeste gebruikersFleurieus schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 09:15:
Hm, vannacht is m'n hero plotsklaps uitgevallen. Ik werd dus niet gewekt door de wekker. Kreeg 'm alleen nog maar aan de praat door de accu los te halen. Geen flauw idee hoe dat nou weer kan!
[ Voor 3% gewijzigd door netiul op 10-08-2009 10:06 ]
Ik heb regelmatig dat ik opnieuw de code van mijn simkaart moet invoeren zonder dat ik de Hero op vliegmodus heb gezet. Het lijkt gewoon spontaan te gebeuren. Ik ben dan dus ook niet bereikbaar.
Ligt dat aan slecht contact met de simkaart, of heeft iemand een idee hoe je dit op kunt lossen?
Ligt dat aan slecht contact met de simkaart, of heeft iemand een idee hoe je dit op kunt lossen?
Nou ik heb voor de Hero een Magic gehad en vind de LAG veel erger dan bij de MagicBrad Pitt schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 09:20:
[...]
Die Rom is hier niet nodig aangezien de lag erg mee schijnt te vallen volgens de meeste gebruikers
Op de Magic had ik vrijwel GEEN lag.
Ben dus niet heeeel tevreden met mn Hero.
[ Voor 5% gewijzigd door struik978 op 10-08-2009 10:57 ]
ツ
Verwijderd
Bedankt!TolgaGok007 schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 16:25:
[...]
Ik had hetzelfde probleem. Je moet de telefoon terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Daarna werkt het wel gewoon goed.
Nu kan ik alles weer, dus heb gelijk paar apps gedownload.
Verwijderd
Zou best kunnen dat je sim slecht contact maakt of je sim is defekt. Zeker is dit niet, kan ook softwarematig probleem zijn.bosaap22 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 10:45:
Ik heb regelmatig dat ik opnieuw de code van mijn simkaart moet invoeren zonder dat ik de Hero op vliegmodus heb gezet. Het lijkt gewoon spontaan te gebeuren. Ik ben dan dus ook niet bereikbaar.
Persoonlik nog niet voorgehad.
Nu dat je het toch over vliegmodus hebt, s'avonds zet ik hem in vliegmodus, s'morgens zet ik hem terug uit en dan gebeurt het soms dat de data connectie niet tot stand komt. Als je dan naar settings en data connectie gaat kijken dan zie je " mobile data" trachten te connecteren en het vinkje wordt groen, om dan enkele seconden later terug grijs te worden en terug trachten te connecten.
Enkel een reboot lost het probleem op. Het lijkt me dat uit vliegmodus komen niet altijd vlotjes lukt.
Verwijderd
Heeft iemand hier misschien al andere headphones geprobeerd? En kan je hier ook mee nummers skippen? Ik denk aan de headphone bij de ipod shuffle (laatste gen) of de iphone bv? Deze lijken me iets hogere kwaliteit dan die bij de hero geleverd worden. Of vallen deze laatste heel goed mee?
Als je ook even zou willen beschrijven in wat voor situaties, wat je ermee doet, waar 't je irriteert.. Dan hebben mensen er misschien wat meer aan! Dank.struik978 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 10:52:
[...]
Nou ik heb voor de Hero een Magic gehad en vind de LAG veel erger dan bij de Magic.
Op de Magic had ik vrijwel GEEN lag.
Ben dus niet heeeel tevreden met mn Hero.
1> De klachten zijn bij de Hero zoals ze hier ook al eerder in het forum naar voren zijn gekomen ... zoals vanuit een programma terug naar Home... en dan naar linker of rechter menu is vertraagd.CLB schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 12:51:
[...]
Als je ook even zou willen beschrijven in wat voor situaties, wat je ermee doet, waar 't je irriteert.. Dan hebben mensen er misschien wat meer aan! Dank.
2> Naar agenda ... duurt seconde of 3
3> Browser is stuk trager met starten en laad langzamer.
Op zich allemaal niet erg, maar het verschil met de magic is aanzienlijk. Dit natuurlijk door de Sense interface.
ツ
*knip* Eerst zelf wat moeite doen, daarna mag je je vraag onderbouwd opnieuw stellen.
[ Voor 78% gewijzigd door pven op 10-08-2009 13:14 ]
Als het je echt irriteert kan je er natuurlijk voor kiezen op die interface niet te gebruiken maar gewoon de standaard android interface.struik978 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 12:58:
[...]
Dit natuurlijk door de Sense interface.
Dat hoeft ook weer niet ... wou alleen aangeven dat er wel iets verschil inzit.vanardenne schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 13:11:
[...]
Als het je echt irriteert kan je er natuurlijk voor kiezen op die interface niet te gebruiken maar gewoon de standaard android interface.
Maargoed... android werkt verder super en denkt dat ze langzaam de poten onder Windows Mobile weg zagen.
ツ
Heb de toestel nu een lang weekend in gebruik en de telefoon bevalt me erg goed. Het is erg wennen, vooral het typen, maar dit gaat naar even oefenen, zelfs in portraide mode, erg goed. Batterijduur valt me erg mee, alleen gps vreet stroom. Het syncen van contacten, agenda, en mail kun je per onderdeel naar gelang aan- of uitzetten. Het syncen met de agenda moet ik nog even uitzoeken want hij zet ze standaard in een groep die niet gesyncd wordt. Oplossing hiervoor staat volgens mij een paar berichten boven mij. Ik heb verder geen last van noemenswaardige lag tijdens het gebruik met uitzondering van de agenda want het starten hiervan duurt langer dan andere applicaties.
Wat echt ontbreekt is fatsoenlijke bluetooth-ondersteuning maar dit is een beperking van Android (maar dit wordt opgelost?)
Hier een erg tevreden gebruiker. Dit verhaal is uiteraard geschreven op het toestel.
Wat echt ontbreekt is fatsoenlijke bluetooth-ondersteuning maar dit is een beperking van Android (maar dit wordt opgelost?)
Hier een erg tevreden gebruiker. Dit verhaal is uiteraard geschreven op het toestel.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Verwijderd
Als ik Outlook op m'n Core2 open staat die ook niet direct op de desktop.struik978 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 12:58:
[...]
1> De klachten zijn bij de Hero zoals ze hier ook al eerder in het forum naar voren zijn gekomen ... zoals vanuit een programma terug naar Home... en dan naar linker of rechter menu is vertraagd.
2> Naar agenda ... duurt seconde of 3
3> Browser is stuk trager met starten en laad langzamer.
Op zich allemaal niet erg, maar het verschil met de magic is aanzienlijk. Dit natuurlijk door de Sense interface.
En Firefox start ook niet instant op..daar zit vaak ook een paar seconden wachttijd in. Dat vind ik stom van Microsoft en Mozilla.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2009 15:09 ]
Yes Android Donut 2.0 zal 't waarschijnlijk out of the box ondersteunen. Anders kun je een applicatie uit de market downloaden.The_Worst schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 15:03:
Nee daar hebben we google chrome voorVerwijderd schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 15:07:
[...]
Als ik Outlook op m'n Core2 open staat die ook niet direct op de desktop.
En Firefox start ook niet instant op..daar zit vaak ook een paar seconden wachttijd in. Dat vind ik stom van Microsoft en Mozilla.
ツ
Ja klopt, maar voor het ontvangen van bestanden moet je je toestel geroot hebben en dat hoeft voor mij nog niet perse.CLB schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 15:17:
[...]
Yes Android Donut 2.0 zal 't waarschijnlijk out of the box ondersteunen. Anders kun je een applicatie uit de market downloaden.
Dan nog een (klein) nadeel, het roteren van het scherm duurt een paar seconden terwijl het met, bijvoorbeeld, de samsung jet wel instant gaat. Nu stoor ik mij daar niet aan, maar ik kan begrijpen dat mensen dit als vervelend ervaren. Ben benieuwd met welke verbeteringen htc komt.
Btw. Heeft iemand een manier gevonden om een sms te versturen in landscape-mode? In portrait-mode staat een knop versturen maar niet in landscape.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Toetsenbord linksonder "weg" drukken dan wel op Menu drukken bieden beiden geen soelaas? Heb geen Hero maar dat soort dingen werken meestal prima op de Magic en zoThe_Worst schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 15:48:
[...]
Btw. Heeft iemand een manier gevonden om een sms te versturen in landscape-mode? In portrait-mode staat een knop versturen maar niet in landscape.
Heeft iemand eigenlijk ooit gemerkt dat de ambient light-sensor iets doet? In de manual staat niet aangegeven dat er een dergelijke sensor in zit (blz. 23) en ik merk ook geen verschil qua schermhelderheid, terwijl ik wel heb aangezet dat ie de helderheid moet aanpassen a.d.v. lichtomstandigheden.
ingen vill veta var du köpt din tröja
Ik heb dit ook een keer of 2-3 meegemaakt, zonder enige aanleiding. Ik heb daarnaast ook wel eens gehad dat het phone-proces crasht (ook een keer of 3) en dat dat proces daarna weer automatisch herstart en ik weer mijn pin-code in moet tikken.bosaap22 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 10:45:
excuses voor vergeten van gebruik van edit-knop
[ Voor 4% gewijzigd door gday op 10-08-2009 16:48 ]
ingen vill veta var du köpt din tröja
ik merk er hier ook niks van.gday schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 16:44:
Heeft iemand eigenlijk ooit gemerkt dat de ambient light-sensor iets doet? In de manual staat niet aangegeven dat er een dergelijke sensor in zit (blz. 23) en ik merk ook geen verschil qua schermhelderheid, terwijl ik wel heb aangezet dat ie de helderheid moet aanpassen a.d.v. lichtomstandigheden.
Verder heb ik hier geen problemen met de simkaart of een crashende telefoon.
Verwijderd
Het vinkje moet uit staan onder de instellingen om 'm te laten werken. Een foutje in de UI, maar de tekst er bij klopt wel. Als je het vinkje uitzet werkt de sensor. Hou je vinger maar eens op het linker ledje (sensor dus).The_Worst schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 17:05:
[...]
ik merk er hier ook niks van.
Verder heb ik hier geen problemen met de simkaart of een crashende telefoon.
Verwijderd
Werkt perfect... Even je vinger op de sensor en je ziet hem donkerder worden...gday schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 16:44:
Vanmorgen alarm niet afgegaan (schijnt normaal te zijn voor android...), muziek wilde niet via die koptelefoon spelen (dit werkte pas na een reboot weer) en geen gps verbinding (die normaal bijna direct gevonden is). Ik begin me behoorlijk te irriteren aan deze Hero moet ik zeggen
Ik las vandaag ergens op internet dat de witte hero een andere coating voor en/of achter heeft dan de donkere coating.
http://www.pcmweb.nl/artikel.jsp?id=2451886
Iemand die dit ook uit ervaring kan bevestigen?
Ik heb zelf interesse in de witte, maar helaas nog nooit kunnen spelen met de witte en eigenlijk een beetje bang voor vette vingers/krasjes.
http://www.pcmweb.nl/artikel.jsp?id=2451886
Ik heb zelf interesse in de witte, maar helaas nog nooit kunnen spelen met de witte en eigenlijk een beetje bang voor vette vingers/krasjes.
Laat me raden, niéts van dit forum verder gelezen neem ik aan?WaarAnders schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 17:31:
laat me raden, je standaard antwoord?Brad Pitt schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 17:34:
[...]
Laat me raden, niéts van dit forum verder gelezen neem ik aan?
Om antwoord te geven op je vraag. Veel gelezen (oa hier en via Google) en bekeken op Youtube, maar niet gevonden wat ik wilde vinden. Als je me nu kan helpen met het antwoord op mijn vraag of me op een post kan wijzen dan ben ik je dankbaar.
Meen je dit nou serieus?
1500 posts hier op the Gathering zou moeten impliceren dat je wel weet wat de 'search'functie is?
Dit vraagstuk is echt werkelijk waar al tientallen keren voorgekomen, dus ik begrijp z'n reactie wel eerlijk gezegd.
1500 posts hier op the Gathering zou moeten impliceren dat je wel weet wat de 'search'functie is?
Dit vraagstuk is echt werkelijk waar al tientallen keren voorgekomen, dus ik begrijp z'n reactie wel eerlijk gezegd.
hmm, als de 2e dit nou ook wel zegt dan ga ik wel aan mezelf twijfelen. ik zoek nog wel even verder en excuses als ik het toch fout heb. Kon net namelijk echt niks specifieks vinden.CLB schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 17:57:
Meen je dit nou serieus?
edit:
Heb inderdaad gezocht op teflon, maar afgezien van bovenstaande quote nergens een berichtje over dat de teflon coating ook daadwerkelijk iets toevoegt (of juist niet). Wit heeft coating en bruin/zwart niet, maar is deze coating nou zo goed/bijzonder dat je op wit ook echt geen of bijna geen krasjes ziet?Mj2sL schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 19:16:
Mijn witte Hero begint heel licht te verkleuren, ik vermoed dat het iets met het hoesje te maken heeft
(ook officieel HTC). Ga morgen even bellen. Pas in ieder geval op met hoesjes of iets dergelijks.
edit2: Nog een reactie gevonden dat het goed lijkt te werken, maar ook op bruine/zwarte zijn de mensen blij met de coating. Iemand die beide coatings getest heeft?
[ Voor 41% gewijzigd door WaarAnders op 10-08-2009 18:34 . Reden: toevoeging ]
Zoek eens op 'teflon'
Verwijderd
Inderdaad, dit werkt allebei. Beetje verwarrend is alleen dat als je in landscape mode een bericht gaat typen je altijd eerst de ontvanger moet specificeren en daarna pas je bericht kan gaan typen. Had in het begin een aantal keer een heel verhaal getyped, bleek dat dat voor de ontvanger was.Brad Pitt schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 15:55:
[...]
Toetsenbord linksonder "weg" drukken dan wel op Menu drukken bieden beiden geen soelaas? Heb geen Hero maar dat soort dingen werken meestal prima op de Magic en zo
Verder, na een weekje in bezit te zijn van de Hero ben ik nog steeds tevreden. Geen last van erg gekke dingen of enorme lag (ik verwacht dan ook geen supercomputer die alles *meteen* kan). Ik kan er wel mee leven dat ik heeeel eventjes een seconde moet wachten als ik 'm wakker maak omdat 'ie de Wifi aan het connecten is of iets dergelijks
De licht sensor doet het bij mij prima. Hij zit aan de bovenkant van je scherm, links naast het htc logo. Je moet in het settings menu overigens het vinkje uitzetten. Houd je vinger op de sensor en het licht wordt gedimd.gday schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 16:44:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over het toestel. Discussie over Android-software mag in Themaforum: Android.
Dit topic gaat over het toestel. Discussie over Android-software mag in Themaforum: Android.