Oh die kan je ook uitzetten ? Ik laat altijd die vent afschieten uit irritatie , maar dat is dus niet eens nodigVerwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 13:21:
[...]
Idd daar hadden ze wat mij betreft wel wat meer moeite in mogen stoppen. Je hoeft geen rainman te zijn om elke radio boodschap te herkennen.
tropico 4 is aangekondigt 
en er is al een trailer.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=OYuMyOPFmCA&feature=player_embedded]
en er is al een trailer.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=OYuMyOPFmCA&feature=player_embedded]
[ Voor 10% gewijzigd door dragon9114 op 12-03-2011 20:56 ]
Wow Augustus aldragon9114 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 20:56:
tropico 4 is aangekondigt
en er is al een trailer.
Ik ben wel benieuwd hoe het werkelijk zal zijn, want Tropico3 was echt zeer vermakelijk al die inside jokes en woordgrapjesBeakzz schreef op zondag 13 maart 2011 @ 19:05:
[...]
Wow Augustus alIk heb er hoe dan ook weer zin in. Alleen die muziek en sfeer al. Snap niet dat ze het spel in de zomer uitbrengen , maar ok. Ik speel het juist als het buiten guur en koud is. (Dat is natuurlijk bijna het hele jaar hier in NL
)
Gewoon eventjes tippen:

op Steam
Gold edition is €6,24

op Steam
Gold edition is €6,24
[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 11-05-2011 16:52 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Verwijderd
Een vraagje.
Ik heb twee farms, twee garages en twee teamstergebouwen. De output van de farms staan hoog en er wordt dus niks geëxporteerd. Hoe kan dit
??
Ik heb twee farms, twee garages en twee teamstergebouwen. De output van de farms staan hoog en er wordt dus niks geëxporteerd. Hoe kan dit
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Iemand Tropico 4 al aan het spelen? Ik speel het en vind het weer een heerlijk tropico niveau hebben. Geweldige humor en city building. Wel weer erg makkelijk om winst te draaien.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety
ja leuke game. zitten paar veranderingen in die ik persoonlijk prettiger vind dan tropico 3.
Weet ze zo even niet op te noemen, maar was ze tegengekomen tijdens het spelen
Weet ze zo even niet op te noemen, maar was ze tegengekomen tijdens het spelen
Dan ben ik er gewoon heel slecht in. Ik krijg gewoon de enviroment niet boven de 65 % bij de tevredenheid bij de mensen. Ik kan tuinen bouwen wat ik wil, het helpt toch niet... Ook heb ik problemen om lager geclasseerde werkers te vinden. Op een gegeven moment zijn mij havens gewoon leeg en ook de garages etc etc.harmen1987 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 15:33:
Iemand Tropico 4 al aan het spelen? Ik speel het en vind het weer een heerlijk tropico niveau hebben. Geweldige humor en city building. Wel weer erg makkelijk om winst te draaien.
Misschien stop jij iets te veel aandacht in scholing en het welzijn van je mensen? werken moeten ze.The DenMan schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:33:
[...]
Dan ben ik er gewoon heel slecht in. Ik krijg gewoon de enviroment niet boven de 65 % bij de tevredenheid bij de mensen. Ik kan tuinen bouwen wat ik wil, het helpt toch niet... Ook heb ik problemen om lager geclasseerde werkers te vinden. Op een gegeven moment zijn mij havens gewoon leeg en ook de garages etc etc.
Laag geschoolde mensen krijg je door een immigration office te bouwen en die op "open door policy" te zetten. En niet te veel scholen te bouwen
Zoiso hoeft de happyness van je volk maar op 50% ofzo te zitten om geen problemen te krijgen met rebellen en protesten.
Ik wilde Tropico 4 vandaag op Steam kopen...gewoon €55 euro, wtf
.

[ Voor 14% gewijzigd door Cubic X op 01-09-2011 19:57 ]