Tropico 3 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:56
Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 13:21:
[...]

Idd daar hadden ze wat mij betreft wel wat meer moeite in mogen stoppen. Je hoeft geen rainman te zijn om elke radio boodschap te herkennen.
Oh die kan je ook uitzetten ? Ik laat altijd die vent afschieten uit irritatie , maar dat is dus niet eens nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
tropico 4 is aangekondigt :D
en er is al een trailer.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=OYuMyOPFmCA&feature=player_embedded]

[ Voor 10% gewijzigd door dragon9114 op 12-03-2011 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:56
dragon9114 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 20:56:
tropico 4 is aangekondigt :D
en er is al een trailer.
Wow Augustus al :D Ik heb er hoe dan ook weer zin in. Alleen die muziek en sfeer al. Snap niet dat ze het spel in de zomer uitbrengen , maar ok. Ik speel het juist als het buiten guur en koud is. (Dat is natuurlijk bijna het hele jaar hier in NL :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 22:33
Beakzz schreef op zondag 13 maart 2011 @ 19:05:
[...]

Wow Augustus al :D Ik heb er hoe dan ook weer zin in. Alleen die muziek en sfeer al. Snap niet dat ze het spel in de zomer uitbrengen , maar ok. Ik speel het juist als het buiten guur en koud is. (Dat is natuurlijk bijna het hele jaar hier in NL :P)
Ik ben wel benieuwd hoe het werkelijk zal zijn, want Tropico3 was echt zeer vermakelijk al die inside jokes en woordgrapjes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:52
Gewoon eventjes tippen:
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/24azrs2.png

op Steam

Gold edition is €6,24

[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 11-05-2011 16:52 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Bedankt! Direct maar aangeschaft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje.

Ik heb twee farms, twee garages en twee teamstergebouwen. De output van de farms staan hoog en er wordt dus niks geëxporteerd. Hoe kan dit :-( ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Bijna *O*

Wikipedia: Tropico 4

[ Voor 195% gewijzigd door TommyGun op 23-08-2011 01:50 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• harmen1987
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
Iemand Tropico 4 al aan het spelen? Ik speel het en vind het weer een heerlijk tropico niveau hebben. Geweldige humor en city building. Wel weer erg makkelijk om winst te draaien.

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

• N1traat
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:17
ja leuke game. zitten paar veranderingen in die ik persoonlijk prettiger vind dan tropico 3.

Weet ze zo even niet op te noemen, maar was ze tegengekomen tijdens het spelen ;)

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:31

The DenMan

PSN ID: Thedenman

harmen1987 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 15:33:
Iemand Tropico 4 al aan het spelen? Ik speel het en vind het weer een heerlijk tropico niveau hebben. Geweldige humor en city building. Wel weer erg makkelijk om winst te draaien.
Dan ben ik er gewoon heel slecht in. Ik krijg gewoon de enviroment niet boven de 65 % bij de tevredenheid bij de mensen. Ik kan tuinen bouwen wat ik wil, het helpt toch niet... Ook heb ik problemen om lager geclasseerde werkers te vinden. Op een gegeven moment zijn mij havens gewoon leeg en ook de garages etc etc.

Mijn iRacing Profiel

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:47
The DenMan schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:33:
[...]

Dan ben ik er gewoon heel slecht in. Ik krijg gewoon de enviroment niet boven de 65 % bij de tevredenheid bij de mensen. Ik kan tuinen bouwen wat ik wil, het helpt toch niet... Ook heb ik problemen om lager geclasseerde werkers te vinden. Op een gegeven moment zijn mij havens gewoon leeg en ook de garages etc etc.
Misschien stop jij iets te veel aandacht in scholing en het welzijn van je mensen? werken moeten ze.
Laag geschoolde mensen krijg je door een immigration office te bouwen en die op "open door policy" te zetten. En niet te veel scholen te bouwen :P
Zoiso hoeft de happyness van je volk maar op 50% ofzo te zitten om geen problemen te krijgen met rebellen en protesten.

TheS4ndm4n#1919

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Ik wilde Tropico 4 vandaag op Steam kopen...gewoon €55 euro, wtf 8)7 .

[ Voor 14% gewijzigd door Cubic X op 01-09-2011 19:57 ]

Pagina: 1 2 Laatste