Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Tropico 3 OverzichtLaatste deel

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• StijnBos
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 12-05-2014

StijnBos

Duitse beursbabe :)

Topicstarter
Het vervolg op Tropico!

Ik zit nu in de beta test en vroeg me af of hier nog meer Tweakers zijn die het nu ook uit proberen. Het is echt een prachtig spel en het ziet er naar uit dat dit voor mij het spel van het jaar gaat worden! Enige probleem is alleen dat hij bij mij na een aantal minuten crasht.
Meer mensen met ervaringen?

• KneoK
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 18:49

KneoK

Not in a million lightyears

Het nut van een beta is dat je dit soort info doorspeelt aan degene die het spel ontwikkelt, het feit dat het een beta is geeft al aan dat we je waarschijnlijk niet kunnen helpen omdat het een feit is dat beta's nog fouten kunnen bevatten ;)

Je kan natuurlijk altijd de diverse troubleshoots doen wat betreft vastlopen van spellen in het algemeen.

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 23:14
Verdiend dit spel niet een iets betere OP ? Tropico Gold speel ik nog steeds elke week dus ik kijk dan ook echt uit naar dit deeltje. Als e de muziek maar terugbrengen en het sfeertje. Heerlijk :)

• Beakzz
Heeft nog niemand de demo geprobeerd of zie ik een ander topic over het hoofd ?
Kvon deeltje 1 zo'n topsspel en dat speel ik nu nog weleens , maar de demo kan ik niet testen door een oud pctje en ik ben reuze benieuwd of hoe het gaat spelen op de Xbox.

Khad verwacht dat Tropico 3 meer zou leven onder tweakers dan dat ik nu zie ;)

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Ik heb vroeger lange tijd Tropico Gold gespeeld. Vind het een prachtig spel, leuk concept ook. Maar dat er een opvolger in de maak is wist ik niet. Door wie wordt Tropico 3 gemaakt dan?

• Accesteam
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22:10
Tropico 3 heb ik gezien/gespeeld op GamesCom in Keulen. Was wel een aardig spel, was alleen best druk dus heb het helaas niet al te lang kunnen spelen.

• Kraanwater
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 16-06 20:57
Die teaser heeft mijn aandacht gewekt, alleen ik kan hier niet veel wijs uit maken. Wat voor een soort spel is dit kwa gameplay?

• Beakzz
quote:
Synth schreef op zondag 13 september 2009 @ 15:31:
Die teaser heeft mijn aandacht gewekt, alleen ik kan hier niet veel wijs uit maken. Wat voor een soort spel is dit kwa gameplay?
Het is alsware een soort Citybuilder op een tropisch eiland, maar dan weer niet helemaal. Je kan als dictator leven of eerlijke verkiezingen houden, Geld achterover drukken of gebruiken voor scholen en ziekenhuizen. Je kan de russen als bondgenoten kiezen of de amerikanen en je beslist zelf wat er verbouwd wordt op het eiland.

Vele mogelijkheden dus maar ik heb het wel over deel 1. Volgens de preview op Ign lijkt het weer veel meer op deel 1 dan op 2 gelukkig ( http://xbox360.ign.com/articles/102/1023961p1.html )

En ja voor de rest is er een demo uit en wacht ik op een eventuele Xbox demo.

• vinpower
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 22:43
Ik heb de demo gespeeld! Heerlijk spel! Si el presidente!!! 8)7
Ik kan niet wachten tot de full-version uitkomt! Eindelijk hotels bouwen O-)

• Beakzz
quote:
vinpower schreef op maandag 14 september 2009 @ 11:19:
Ik heb de demo gespeeld! Heerlijk spel! Si el presidente!!! 8)7
Ik kan niet wachten tot de full-version uitkomt! Eindelijk hotels bouwen O-)
Ikke jaloers ! mijn systeempje kan het echt niet aan dus ben zeer benieuwd of de Xbox-versie niet een uitgeklede versie wordt die lastig te besturen valt. Anders maar een half jaartje wachten, want zodra ik een huis heb gekocht komt er een nieuw systeempje in te staan :)

Heeft het spel nog allee opties van deel 1 ?

• IStealYourGun
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 22:28

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

*zet spel op to-do lijstjes*

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

• brambest
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 03-06-2018
Er bestaat nog zo'n soort spel, holiday island. Moest je ook op een vakantie eiland hotels bouwen etc, is dat soms tropico?

• vinpower
quote:
brambest schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:00:
Er bestaat nog zo'n soort spel, holiday island. Moest je ook op een vakantie eiland hotels bouwen etc, is dat soms tropico?
holidy island is iets totaal anders dan tropico!

• Bananenspin
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 15:30

Bananenspin

Omdat het kan

De demo paar dagen geleden gespeeld. Ik kende Tropico wel maar heb er nooit naar omgekeken. Maar wat ben ik blij dat ik de demo heb geprobeerd. Niet alleen ziet het er onwijs mooi uit ( en draait het daarnaast ook gewoon super op een niet al te nieuwe pc ) maar ook is het hele sfeertje goed aanwezig. Kan niet wachten om met een full version aan de slag te gaan!

HOI.

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

quote:
brambest schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:00:
Nee, Holiday Island was echt wat de naam al zei een vakantieeiland bouwen (dus puur gebouwd op toerisme). Als je daar een opvolger voor zoekt kun je beter kijken naar BeachLife (is al wel een paar jaar oud, maar best grappig).

In Tropico bestaat de basis uit farming en industrie samen met toerisme. Ik bouwde in de eerste Tropico hotels pas op het moment dat ik een solide basis had als economie gebaseerd op mining en dergelijke.

Ik heb de Tropico 3 demo net even geinstalleerd op m'n werk en het ziet er echt leuk uit, precies de sfeer die Tropico ook uitademda, erg leuk. Leuk detail vind ik dat je nu ook echte straten hebt met auto's, dat had je in Tropico nog niet namelijk, wat het wat minder realistisch maakte (maar niet veel minder leuk). Verder ziet het erg mooi uit, zit er een fatsoenlijk zoomlevel in en kun je alle kanten opdraaien.

TERW_DAN wijzigde deze reactie 11-06-2011 12:45 (5%)

X-Life lanparty: 14-16 juni 2019

Mijn BGG-list

• Northwave4500
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 05-06 06:52
Het ziet er leuk uit zo op het eerste gezicht:) kan alleen de knop om het beeld te roteren niet vinden haha...
En ik vind de almanac uit Tropico 1 net wat overzichtelijker.. Maar dit spel ga ik waarschijnlijk wel kopen:)

Merge wuurd 't beter

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

quote:
Northwave4500 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:04:
Het ziet er leuk uit zo op het eerste gezicht:) kan alleen de knop om het beeld te roteren niet vinden haha...
En ik vind de almanac uit Tropico 1 net wat overzichtelijker.. Maar dit spel ga ik waarschijnlijk wel kopen:)
Roteren is simpel, druk je scrollwheel in en draai erop los. Je zit niet langer vast aan 4 camera punten zoals bij Tropico 1 het geval was, dit is echt 3D, dus je kunt de camera er opzetten zoals je dat zelf wilt.
Er zat geloof ik wel een classic view optie in, maar echt nodig is die niet lijkt me.

Mijn BGG-list

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Voor de liefhebbers wat screenshotjes (1920*1200 met allle opties open).

Mijn BGG-list

• 134147
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 03-08-2017
Heb de demo inmiddels al aardig onder de knie. Ging eerst enkele keren de mist in maar als je een trait kiest met +10 respect to all gaat het een stuk makkelijker. Ook niet te snel dure woningen bouwen, gewoon die goedkopere tenements om mee te beginnen. Een guard housje houdt de rebels wel buiten en een armory om de militaristen tevreden te houden. Kan niet wachten tot de 16de. Spel blijft erg dicht bij het origineel maar speelt allemaal net wat makkelijker (heb nog niet kunnen ontdekken waarom). Ziet er ook goed uit!

Mocht het nog niet vermeld zijn: kwam er zojuist achter dat de steam versie extra opties zal bieden, 2 extra mappen en 2 extra avatar costuums.

134147 wijzigde deze reactie 17-09-2009 23:27 (11%)

• JBrennan
  • Laatst online: 24-10-2018
Gisteren een mailtje van Stardock gehad, op Impulse kon je hem pre-orderen voor $32.99. Klik er op, is ie opeens € 35.99. wtf? Dit deed Steam ook al, maar nu (kennelijk) dus ook Impulse. Weet iemand waar je hem nog wél in $$$ kan betalen?

JBrennan wijzigde deze reactie 18-09-2009 08:20 (3%)

• Beakzz
Ben zo benieuwd hoe deze game gaat spelen op de Xbox. Of het ook goed te besturen is . Mijn Pctje kan het spel gewoon niet draaien en met een huisje op komst zit een upgrade er ook niet in, maar een spel kopen kan ik nog wel goed verantwoorden :p (best vaak tegenover mijzelf ).

Iemand al een artikel of preview van gevonden ? (voor de xbox)

edit : Het gokje maar genomen met 34 euro bij zavvi :) ze hebben nog wat te goed,want tropico gold heb ik pas gekocht toen hij 10 euro was en volgens 1 preview zijn de controls goed overgezet naar de Xbox en alleen de kleuren iets minder shiny dan de pc versie

Beakzz wijzigde deze reactie 21-09-2009 21:54 (27%)

• GreatDictator
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 17-04 19:03
Wat is het rustig in dit topic :p

In elk geval is het spel vandaag uit in Duitsland, en aangezien de Duitse versie ook in het Engels gespeeld kan worden (volgens het officiele forum) heb ik 'm besteld via Amazon.de.

Charlie was a chemist, but Charlie is no more. What Charlie thought was H2O was H2SO4.

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Ik kon niet wachten dus heb hem alvast binnengehaald van nieuwsgroepen. M'n pre-order blijft wel gewoon staan maar nu kan ik lekker alvast ff wennen aan het spel. De eerste missie van de campaign is helaas gewoon de demo missie. Daarna komen er meer eilanden vrij dan één. Het valt me wel op dat onder sommige bouw tabs er geen gebouwen staan.. is het helemaal blank, terwijl de demo de gebouwen wel had maar dan met een kruis erdoorheen. Wellicht pas later in de campaign dat die gebouwen tot de mogelijkheden behoren om te bouwen. Ook tof is dat je je stad online kan delen ( hoe dit in z'n werk gaat weet ik nog niet precies ). Maar het lijkt me leuk als er nog meer achter zit.

HOI.

• Gizz
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 23:05

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

quote:
De hoeveelheid textures is dus vrij ondermaats (4x dezelfde dame en heer). Ze hebben niet eens de moeite genomen om dezelfde jurk te pakken maar dan een andere kleur, of om het hoofddeksel te veranderen, beetje jammer :)

Is dit definitief of zou het aan de demo liggen?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Lipton16
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 19:06
Tropico 3 is ontwikkeld door een andere bedrijf, vaak zie je dan dat het spel verknald wordt, of gewoon heel anders is.
Tropico 3 is erg mooi en goed gemaakt, en bezit meer gebouwen dan deel 1.
Ook is de humor en de sfeer nog steeds aanwezig

Kortom: Pre Ordered!

• Brons
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 21:16

Brons

Fail!

Ik heb het even gedaan. Het is eigenlijk meer van hetzelfde + mooie (!!) graphics en wat random events. Ook zijn er wat extra gebouwtjes. Wat wel een grote verandering is ten opzichte van T1 zijn de auto's. Je kan nu daadwerkelijk producten en mensen van de ene kant van het eiland naar de andere laten gaan, zou je dat willen. Overall ben ik niet zo onder de indruk van de gameplay omdat er eigenlijk weinig anders is dan T1. Toch ben ik bang dat dit een mooie verslaving gaat worden.

Trouwens wel gaar dat ze enkel nog maar het spel in Duitsland te koop hebben. De rest van de wereld moet tot november wachten! Dit terwijl het spel al gewoon te downloaden is. Lijkt mij niet zo'n goede strategie.

• Aurelium
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 22:07
Ik heb er gisteravond ook al even van kunnen genieten. Het ademt echt weer de sfeer uit van tropico 1, leuke muziek, humor en fijne frisse graphics. Ook de auto's zijn een goede toevoeging, waar je in tropico 1 op een gegeven moment vast liep omdat je mensen alleen maar onderweg waren loopt alles hier soepeltjes. Wel erg jammer ook weer in tropico 3, en voor mij ook het grootste minpunt van tropico 1, zijn de veel te lange bouwtijden. Atthans, het bouwen zelf duurt niet zo lang, maar die lui van je construction offices zijn altijd met van alles bezig behalve werken. Vaak genoeg heb ik vijf, zes, zeven buildings sites open, en staan er bij de construction offices geen actieve opdrachten. En als ze er uiteindelijk naartoe rijden dan werken ze 10 seconden en vertrekken ze weer.

Maar overall weer erg verslavend!

• GreatDictator
Nederland (en de rest van europa) krijgt 'm officieel op 16 october, geloof ik. Nog steeds te laat, maar goed.

Charlie was a chemist, but Charlie is no more. What Charlie thought was H2O was H2SO4.

• Beakzz
quote:
Gizz schreef op donderdag 24 september 2009 @ 11:34:
[...]

De hoeveelheid textures is dus vrij ondermaats (4x dezelfde dame en heer). Ze hebben niet eens de moeite genomen om dezelfde jurk te pakken maar dan een andere kleur, of om het hoofddeksel te veranderen, beetje jammer :)

Is dit definitief of zou het aan de demo liggen?
Kheb de game nog niet kunnen spelen door een gare pc , maar in Tropico 1 gaf de kleding van het poppetje alleen maar aan wat voor werk hij deed en waren dus alle barmensen, houthakkers enz per categorie hetzelfde gekleed. Wel zo makkelijk als je wil zien waar je werknemers rondrennen en hoever ze van hun werk afwonen.[
quote:
Aurelium schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:48:
Wel erg jammer ook weer in tropico 3, en voor mij ook het grootste minpunt van tropico 1, zijn de veel te lange bouwtijden. Atthans, het bouwen zelf duurt niet zo lang, maar die lui van je construction offices zijn altijd met van alles bezig behalve werken. Vaak genoeg heb ik vijf, zes, zeven buildings sites open, en staan er bij de construction offices geen actieve opdrachten. En als ze er uiteindelijk naartoe rijden dan werken ze 10 seconden en vertrekken ze weer.

Jij bent gewoon veel te westers ingesteld voor dit spel ...iets beter naar de muziek luisteren en naar het zonnige beeld kijken en dan weet je weer dat je op een tropisch eiland zit waar werken niet in de top 3 thuis hoort van prioriteiten stellen >:) :+
Nee ik zit nu van pure ellende maar tropico 1 te spelen en kan de ergenis ten volle begrijpen. Jammer dat het niet veranderd is, maar geduld is bij dit spel gewoon nodig.

• Brons

Brons

Fail!

quote:
Aurelium schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:48:
Ik heb er gisteravond ook al even van kunnen genieten. Het ademt echt weer de sfeer uit van tropico 1, leuke muziek, humor en fijne frisse graphics. Ook de auto's zijn een goede toevoeging, waar je in tropico 1 op een gegeven moment vast liep omdat je mensen alleen maar onderweg waren loopt alles hier soepeltjes. Wel erg jammer ook weer in tropico 3, en voor mij ook het grootste minpunt van tropico 1, zijn de veel te lange bouwtijden. Atthans, het bouwen zelf duurt niet zo lang, maar die lui van je construction offices zijn altijd met van alles bezig behalve werken. Vaak genoeg heb ik vijf, zes, zeven buildings sites open, en staan er bij de construction offices geen actieve opdrachten. En als ze er uiteindelijk naartoe rijden dan werken ze 10 seconden en vertrekken ze weer.

Er moet natuurlijk een Caribische sfeer aan het spel hangen. Alles hoort dan wat trager en gedesorganiseerd te lopen. Maar voor de gamebalance mogen de bouwers wel eens wat sneller werken. Zeker als je de campaign speelt, en een time limit hebt, kan het irritant zijn.

Net een campaign map verloren. De map waar je begint met 2 oil wells en nationalistische events. Je moet 65% happiness halen. Op een bepaald moment had ik de anti-litter ordinance (oid) en de wire tap edict gedaan en ik zag de liberty happiness naar beneden donderen. Ik dacht dat het door de anti-litter komt (geeft ook een liberty penalty) en was vergeten dat ik wiretap aan had. Oeps, verloren met 59% happiness en 30% liberty.

• vinpower
hmm ik zit met een probleem!

Ik kan bij het immigratie kantoor niet open doors kiezen.. Nu komt niemand op me eiland werken. Ik heb een zwaar te kort aan uneducated people! Wat te doen?

• aquila2
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 20-05 22:16

aquila2

ik ben niet gek ?! of wel ?

bouw een high school zorg dat je gebouwen met een oprit aan de weg aangesloten zijn

• vinpower
quote:
aquila2 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 23:07:
bouw een high school zorg dat je gebouwen met een oprit aan de weg aangesloten zijn
dat is de oplossing!

not }:O

• Seth_Chaos
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
Ik vindt het aantal soorten gebouwen die je kan bouwen en de opties die je hebt erg beperkt. Er is vrij weinig mogelijk.

• Gammro
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 07-06 09:43
Oh wat baal ik, ik wou even kijken of hij weer net zo goed is als deeltje 1(welke ik ook uren in heb verspeelt), blijkt dat ook deze game bij mij BSOD's opwekt.
Maar even verder sleutelen aan mijn PC...

• Countess
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 16-06 18:06
quote:
vinpower schreef op donderdag 24 september 2009 @ 22:09:
hmm ik zit met een probleem!

Ik kan bij het immigratie kantoor niet open doors kiezen.. Nu komt niemand op me eiland werken. Ik heb een zwaar te kort aan uneducated people! Wat te doen?
immigratie kantoor slopen? dat is het zelfde als open doors eigenlijk.

heb je misschien een deal gesloten met de nationalists? of een bepaald trekje waardoor het niet kan?

en zorg wel dat je mensen tevreden zijn en de lonen hoog genoeg, anders willen mensen niet komen natuurlijk.

Countess wijzigde deze reactie 25-09-2009 16:26 (10%)

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• Aurelium
Zitten volgens mij nog wel wat bugs in. Kreeg in het level 'the great game', waar ik gekozen had om kapitalist te worden, de melding dat ik verloren had. Ik moest 500000 dollar aan goederen exporteren, maar ik kreeg op een gegeven moment al de melding dat ik een miljoen gexporteerd had. Helaas hield het spel het op de een of andere manier niet bij en had ik alsnog verloren :/

• Brons

Brons

Fail!

Ik had dat ook. Maar volgens mij valt het voor de rest best mee met de bugs.

Ik ben ongeveer op de helft van de campaign. Ik moet zeggen dat de missies met al die vreemde events best leuk zijn.

• ZiSE
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 22:23
Ik ben ook bezig met de campaign. Zit nu in een missie waarbij je moet kiezen tussen de Amerikanen en de Russen. Na een uurtje in de campaign krijg ik echter een 'freeze'. Spel hangt en ik kan alleen nog naar links en rechts scrollen. Iemand dit level al afgerond?

• Gammro
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 07-06 09:43
Jaah, nu ik de schaduwen uit heb en de waterkwaliteit op laag kan ik wel spelen, hoewle het wel vreemd is dat dit moet gezien mijn systeem...

Ik ben toch meer van de free play dingen wat dit soort games betreft, maar ik heb t aardig lastig een stabiele economie op te zetten :P

• spacemouse
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 13-06 23:47
quote:
Aurelium schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 16:55:
Zitten volgens mij nog wel wat bugs in. Kreeg in het level 'the great game', waar ik gekozen had om kapitalist te worden, de melding dat ik verloren had. Ik moest 500000 dollar aan goederen exporteren, maar ik kreeg op een gegeven moment al de melding dat ik een miljoen gexporteerd had. Helaas hield het spel het op de een of andere manier niet bij en had ik alsnog verloren :/
Ik heb dus precies hetzelfde probleem. Ben benieuwd wat er was gebeurd als ik de andere optie (250 inwoners) had gekozen.

• ZiSE
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 22:23
quote:
spacemouse schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 21:33:
[...]

Ik heb dus precies hetzelfde probleem. Ben benieuwd wat er was gebeurd als ik de andere optie (250 inwoners) had gekozen.
Dan zou je de campaign wel kunnen afronden. Op andere fora wordt dit probleem ook gemeld; is een bug mbt de US/Democratie variant.

• Aurelium
Wel een vreemde bug... Hoe kan die er nou niet uitgepikt worden tijdens het testen. Misschien hebben ze het betatesten naar Rusland geoutsourced ;-)

Gisteren nog viva tropico afgerond, was wel een stuk taaier dan de rest. Weet iemand wat je kan doen om je environment omhoog te krijgen? Tuurlijk, ik stel al mijn vervuilende gebouwen wel zo in dat ze minimaal vervuilen (powerplant op gas, fishingwarf op clean disposal, etc) maar de rating blijft rond de 30-34 hangen.

• Brons

Brons

Fail!

Anti litter ordinance en industry <nog iets> ordinance zouden moeten helpen. Maar volgens mij is het heel moeilijk omhoog te krijgen tenzij je alleen toerisme doet.

• Aurelium
quote:
Brons schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 13:24:
Anti litter ordinance en industry <nog iets> ordinance zouden moeten helpen. Maar volgens mij is het heel moeilijk omhoog te krijgen tenzij je alleen toerisme doet.
Mja, die ordinances had ik ook al gedaan, maar misschien is het dan inderdaad eigenlijk niet te doen zonder dat alleen voor tourisme gaat.

• Countess
quote:
Aurelium schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 11:50:
Wel een vreemde bug... Hoe kan die er nou niet uitgepikt worden tijdens het testen. Misschien hebben ze het betatesten naar Rusland geoutsourced ;-)
kleine verandering ergens die onbedoelde gevolgen had voor die campaign? het zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt.
gezien de kwaliteit van de rest van het spel denk ik dat toch een duidelijke uitzondering is.

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• Postius
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 28-11-2018
Helaas was een groot fan van tropico 1 maar dit spel draait gewoon niet goed op mijn pc :(. Blijkbaar is het zwaarder dan supreme commander want die kreeg ik nog wel draaiende.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Neusdoorn
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 02-05-2011
quote:
Aurelium schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:48:...zijn de veel te lange bouwtijden. Atthans, het bouwen zelf duurt niet zo lang, maar die lui van je construction offices zijn altijd met van alles bezig behalve werken. Vaak genoeg heb ik vijf, zes, zeven buildings sites open, en staan er bij de construction offices geen actieve opdrachten. En als ze er uiteindelijk naartoe rijden dan werken ze 10 seconden en vertrekken ze weer.
Als je hun loon verhoogd dan gaan ze iets meer werken.
Ik zet ook meestal een 2de building office.
Je kan ook uw avatar naar de constructie site sturen om de boel te versnellen.

AoC - Xantipe - HoX - Battlescar - guild [fear]

• daves2hd
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 12-05-2018

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Mijn avatar is lazy dus tenzij ik op elke hoek een garage zet hebben ze het toch al af voor hij er is :D

Mja afhankelijk van wat de uitdaging is en hoeveel ik moet bouwen maak ik een 2e office of niet. Meestal heb ik het niet nodig en echt sandboxen heb ik nog niet gedaan. Maar lui zijn ze altijd wel part of the game I guess. Al zou een optie voor een tijdelijke "force workers to work" met een "lower job quality" of iets anders geen kwaad kunnen :D

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

• GreatDictator
Ach, het zorgt sowieso voor extra werkgelegenheid.

• Boudewijn
  • Laatst online: 23:33

Boudewijn

omdat het kan

quote:
spacemouse schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 21:33:
[...]

Ja ik had ook zoiets, kreeg een reward voor >1m aan export.

Bedacht me toen dat dat niet helemaal klopt :P.

Nou ja, jammer dan.

Verder vind ik het qua bugs een stukken netter spel dan andere recente spellen.

• Neusdoorn
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 02-05-2011
Enkele vraagjes:

1- Hoe weet je of iemand productief genoeg is voor de job die hij heeft?
Maw hoe weet je wanneer je iemand moet ontslaan omdat hij niet genoeg werkt?

2- Wanneer moet je een weg aanleggen?
Deze zijn zo breed dat je niet op alle plaatsen van het eiland kan komen.
Gisteren had ik een toeristische uitkijkpost boven op een vulkaan gedeelte gezet, maar ik kon de baan niet aansluiten.

AoC - Xantipe - HoX - Battlescar - guild [fear]

• Aurelium
quote:
Neusdoorn schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:31:
Enkele vraagjes:

1- Hoe weet je of iemand productief genoeg is voor de job die hij heeft?
Maw hoe weet je wanneer je iemand moet ontslaan omdat hij niet genoeg werkt?

2- Wanneer moet je een weg aanleggen?
Deze zijn zo breed dat je niet op alle plaatsen van het eiland kan komen.
Gisteren had ik een toeristische uitkijkpost boven op een vulkaan gedeelte gezet, maar ik kon de baan niet aansluiten.
1- geen idee

2- ik zou altijd een weg aanleggen naar alle gebouwen die je hebt, anders kunnen je werknemers en teamsters er niet met de auto komen. Wat betreft zo'n uitkijkpost maakt dat wat minder uit, maar ik zou de uitkijkpost altijd dichtbij het toeristen gebied plaatsen. Het spel houdt verder geen rekening mee met hoe mooi het uitzicht werkelijk is, je kunt hem beter gewoon ergens op een groen vlak dichtbij de toeristen plaatsen waar het uitzicht volgens het spel mooi is.

• Achmedd
  • Laatst online: 24-05 21:20
Speel Tropico voor het eerst.
Ben ff bezig in het sandbox gedeelte, heb een vraagje:

Bevolkingsaantal keldert naar beneden en daardoor heb ik weinig werknemers, hierdoor vallen bedrijven stil.
Wat doe ik verkeerd??

Heb een ziekenhuis,kliniek,high school, college....lonen staan op 50. :?

• vinpower
quote:
Achmedd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 15:58:
Speel Tropico voor het eerst.
Ben ff bezig in het sandbox gedeelte, heb een vraagje:

Bevolkingsaantal keldert naar beneden en daardoor heb ik weinig werknemers, hierdoor vallen bedrijven stil.
Wat doe ik verkeerd??

Heb een ziekenhuis,kliniek,high school, college....lonen staan op 50. :?
http://forum.kalypsomedia.com/showthread.php?tid=2008

• Achmedd
Thanks ff lezen :+

Wat betekent eigenlijk zo een vuilniszak(?) icoon met een rode streep er doorheen boven een bedrijf...

Achmedd wijzigde deze reactie 29-09-2009 20:55 (73%)

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

quote:
Achmedd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 20:40:

Wat betekent eigenlijk zo een vuilniszak(?) icoon met een rode streep er doorheen boven een bedrijf...
Volgens mij dat ze iets produceren maar ze het niet kwijt kunnen.. maar dat is gewoon een wilde gok

HOI.

• heuveltje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23:24

heuveltje

KoelkastFilosoof

Kan iemand uitleggen hoe je een oilwel op zee bouwt ?
Bijna elk scenario zitten er wel 2 oil-plekken in de zee, maar het lukt me nooit er een oil-wel op te plakken :()

Tell me where is gandalf? for i much desire to speak with him!

• Brons

Brons

Fail!

Als je de raffinaderij in de buurt van de olieplekken in zee bouwt komt er automatisch een olieplatform.

• Achmedd
quote:
Dennizzz33 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 20:59:
[...]

Volgens mij dat ze iets produceren maar ze het niet kwijt kunnen.. maar dat is gewoon een wilde gok
Hmmm.....hoe los je dat op dan?

• LoneRanger
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
quote:
Achmedd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 01:38:
[...]

Hmmm.....hoe los je dat op dan?
Zorgen dat je genoeg teamster-offices hebt en nog belangrijker genoeg teamsters.
Het is mij al eens gebeurd dat ik her en der de lonen omhoog had gegooid behalve voor hun wat dus zorgde voor een leegloop.
Kortom, eerst even checken of je genoeg teamsters hebt en zo niet het loon aanpassen.
Heb je wel genoeg teamsters in de office die je al hebt dan wordt het tijd voor een 2e.
Teamsters zorgen voor het vervoer van goederen naar de haven.

Only fools are enslaved by time and space.

• Kaasplank
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

Kaasplank

Vake bu-j te bang!

Ik heb al een paar keer zo'n zak met rode streep gekregen bij een farm die strak tegen een weg aan lag. Even een stukje weg langs een andere kant van de farm plaatsen loste het probleem altijd op.

Ik ben tof want van meuk die ik gekocht heb maak ik een lijstje in mijn handtekening!

• daves2hd
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 12-05-2018

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Mja probleem is dat welk gebouw effectief gezien ook een deur hebt. Maar bij eht plaatsen let je daar meestal ook niet op. Dus heb je soms wel een gebouw aan de weg maar moet alles eerst omlopen om naar binnen te gaan... Meestal negeer ik zie zakken met streep. Had geen idee wat het inhield en na een tijdje loste het zichzelf meestal op. Kreeg het toch vaak op food farms dus als die vol zitten maakt het niet uit.

Vind het toch jammer dat het spel eigenlijk vrij weinig inhoud. Soms wel leuk om een spel aan te zetten en dingen zien gebeuren. Alleen gebeurd er zo weinig, meestal zit ik te tekenen, tv te kijken of een andere game op console te spelen en af en toe een beetje tropico3 er door en dat lukt prima. Maar als game zelf houd het vrij weinig meer in dan. Op max speed spelen heb ik ook al eens gedaan maar dan is er geen reet aan ben je ook snel klaar mee. Het is leuk als je wil stoppen en nog net even een gebouw wil afhebben voor je saved.

Tropico 1 en 2 nooit gespeeld geen idee wat je daar meer/minder kan tov hier. Voor een nieuwe game alleen verwacht je wat meer uitdaging of ver nieuwing. Nou ja ik dan I guess :+

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

• Brons

Brons

Fail!

quote:
Kaasplank schreef op woensdag 30 september 2009 @ 08:12:
Ik heb al een paar keer zo'n zak met rode streep gekregen bij een farm die strak tegen een weg aan lag. Even een stukje weg langs een andere kant van de farm plaatsen loste het probleem altijd op.
Dat wil zeggen dat de farm de afgelopen maand geen productie heeft gehad. Dat is logisch voor een nieuwe farm en gaat vanzelf over.

@daves2hd: probeer eens een sandbox met rebel yell en lage political stability :).

• aquila2
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 20-05 22:16

aquila2

ik ben niet gek ?! of wel ?

Ik was gisteren avond even bezig in de sandbox. mijn pc trekt de het spel bijna niet meet met een pop van 760 en meer dan 1330 gebouwen . gemiddelt heb ik een export van 120.000 en ruimt 1500.000 op me account staan. om nog niet te spreken van de inkomsten van de toeristen. Maar de boel lagt nu af en toe.
Spec. 1680x1050 E8400 @ 3,8Ghz 6GB DDR3 XFX 4870 XXX 1GB en een spinpiont F1
Wat ook leuk is om te proberen om op bergen een weg aan te legen wat je normaal bijna niet lukt en daar veel banaanen farms of andere farms neer te zetten,ik heb ruim 200 farmers.

• Brons

Brons

Fail!

Wat mij opvalt is dat farming eigenlijk super profitable is. Je kan wel nog industrie gebruiken om nog meer geld te verdienen maar het is eigenlijk onnodig. Ook vind ik toerisme tegenvallen. In tropico 1 was dat eigenlijk the holy grail maar in Tropico 3 is dat veel te veel gedoe.

• Geleihoofd
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 18:56
quote:
Brons schreef op woensdag 30 september 2009 @ 12:32:
...Ook vind ik toerisme tegenvallen. In tropico 1 was dat eigenlijk the holy grail...
Als ik mij niet vergis was dat een bug in Tropico 1 die er nooit uitgehaald is, inkomsten toerisme waren dubbel zoveel dan eigenlijk de bedoeling was...

• Aurelium
quote:
Geleihoofd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 19:57:
[...]

Als ik mij niet vergis was dat een bug in Tropico 1 die er nooit uitgehaald is, inkomsten toerisme waren dubbel zoveel dan eigenlijk de bedoeling was...
Kan zijn, maar ik heb het tourisme ook afgeschreven in tropico 3. Je zult altijd eerst moeten beginnen met wat farms om wat start kapitaal te bouwen, en daarna loont het eigenlijk veel meer om gewoon wat sigarettenfabrieken en rum brouwerijen erbij te bouwen dan een touristische industrie op te bouwen. Die paar keer dat ik het wel geprobeerd heb merkte ik vooral dat ik quite draaide, maar winst, ho maar.

• glennvho
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 16:12
Hoe kun je eigenlijk instellen hoeveel procent van je producten geëxporteerd mag worden. Nu heb ik altijd het probleem dat mijn mensen sterven van hongersnood en dan krijg ik van mijn adviseur de tip om minder voedsel te exporteren, alleen zegt hij er niet bij hoe dit te doen :S

• Countess
quote:
Achmedd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 20:40:

eigenlijk is het een zak met geld. het betekend alleen dat ze geen winst hebben gemaakt of een groot verlies leiden (weet niet precies waar de grens ligt)
bij een nieuwe farm is dat normaal omdat de crops nog moeten groeien.
quote:
de weg dicht bij de ingang van een gebouw leggen zodat de truck voor de 'deur' kan parkeren kan heel veel tijd schelen voor je teamsters.
maar als dat nodig is betekend het ook dat je teamers aan hun max zitten en het misschien slim is om er een kantoor bij te bouwen.
quote:
glennvho schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:11:
Hoe kun je eigenlijk instellen hoeveel procent van je producten geëxporteerd mag worden. Nu heb ik altijd het probleem dat mijn mensen sterven van hongersnood en dan krijg ik van mijn adviseur de tip om minder voedsel te exporteren, alleen zegt hij er niet bij hoe dit te doen :S
de gemakkelijkste manier is om te zorgen dat je mensen gemakkelijker bij hun eten komen door een market te bouwen (en met een weg aansluiting zodat teamsters er snel eten af kunnen droppen... teminste ik denk dat dat nodig is want ik zal er ook een truck heen reden en iemand uitstappen die vervolgens geen eten haalde bij de market)
ze zullen eerst de market van voedsel voorzien voor ze gaan exporteren, en zodoende heb je altijd voorraad eten.

edit : verdiend deze game eigenlijk niet een betere start topic?
ik kan ze zelf niet maken jammergenoeg maar deze game verdiend er toch wel een.

Countess wijzigde deze reactie 03-10-2009 11:38 (33%)

• Aurelium
Nou, over die markt, ik heb slechts een aantal keer meegemaakt dat die ook daadwerkelijk maaltijden uitdeelt, en vaak zat staat er bij lifetime supplied meals gewoon 0. Betekent dit dat al het eten al bij de farms enzo wordt opgegeten en dat ik dus meer farms moeten hebben? Of moet ik meer teamster offices bouwen? Beide al eens geprobeerd maar de markt blijft ongebruikt (en ja natuurlijk werkt er iemand en ligt alles aan wegen, etc)

Overall begin ik het spel wel een beetje beu te worden. Naar mijn idee is het toch wel erg veel tijd versnellen, wachten tot een schip weer een lekkere hoeveelheid export goods meeneemt. Geld uitgeven aan gebouwen tot ik weer -10000 sta ofzo en daarna weer de tijd versnellen tot het volgende pak geld weer binnenkomt. Ervaren jullie dit ook zo?

• roodhoedje
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 16-06 22:41
quote:
Aurelium schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 00:06:
Nou, over die markt, ik heb slechts een aantal keer meegemaakt dat die ook daadwerkelijk maaltijden uitdeelt, en vaak zat staat er bij lifetime supplied meals gewoon 0. Betekent dit dat al het eten al bij de farms enzo wordt opgegeten en dat ik dus meer farms moeten hebben? Of moet ik meer teamster offices bouwen? Beide al eens geprobeerd maar de markt blijft ongebruikt (en ja natuurlijk werkt er iemand en ligt alles aan wegen, etc)

Overall begin ik het spel wel een beetje beu te worden. Naar mijn idee is het toch wel erg veel tijd versnellen, wachten tot een schip weer een lekkere hoeveelheid export goods meeneemt. Geld uitgeven aan gebouwen tot ik weer -10000 sta ofzo en daarna weer de tijd versnellen tot het volgende pak geld weer binnenkomt. Ervaren jullie dit ook zo?
Zeker, ik had toch wat meer van verwacht van het spel. De oude heeft toch wat meer diepgang lijkt het. Waar ik nu tegen aanloop is dat het bijna onmogelijk is om meer dan 800 mensen op een eiland te hebben. Daarnaast is het inderdaad die sleur van bouwen en wachten.

• vinpower
quote:
Aurelium schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 00:06:

zekers! ik heb het spel al weer een paar dagen niet aangeraakt! Het begin is hartstikke leuk, maar als je een tijdje speelt mis je de diepgang van een goede city-builder game!

• Stef.NL
  • Laatst online: 16:37
quote:
vinpower schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 09:39:
[...]

zekers! ik heb het spel al weer een paar dagen niet aangeraakt! Het begin is hartstikke leuk, maar als je een tijdje speelt mis je de diepgang van een goede city-builder game!
Precies, de eerste keer in sandboxgame ging ik compleet de mist in (geen school gebouwd enzo :+) waarna ik door een revolutie al snel was afgezet. Daarna heb ik een sandboxeiland zeer succesvol opgezet, maar nu ik zo'n beetje alles heb gebouwd voel ik nog maar weinig motivatie om het spel te spelen. Het zal toch meer van hetzelfde zijn.

• Cis
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 22:26
Zo, eindelijk alle campaign-levels uitgespeeld. Het was soms ff balen, het spel crashte nogal vaak, maar op een gegeven moment raak je er aan gewend om elke 5 minuten even te saven :P

Mijn mening na al die levels: leuk spel, maar als je eenmaal een goede strategie hebt, zijn alle levels op high-speed te doorlopen. Vaak zijn de eerste 10 jaar lastig, maar na de 10 jaar heb je een goede economie en zijn de 30 jaren daarna saai en heel veel wachten.

Sandbox games: geen zin meer in. Ook losse scenario's lijken me niet meer leuk. Bouwvolgorde is constant hetzelfde (als je wil winnen tenminste).

Conclusie: voor korte tijd is het een leuk spel en kun je best 10 euro uitgeven. Meer dan 10 euro vind ik echter zonde; dan zou ik liever Simcity kopen / weer uit de kast halen.

• Loev
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20:11
quote:
Cis schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 21:46:
Zo, eindelijk alle campaign-levels uitgespeeld. Het was soms ff balen, het spel crashte nogal vaak, maar op een gegeven moment raak je er aan gewend om elke 5 minuten even te saven :P

Mijn mening na al die levels: leuk spel, maar als je eenmaal een goede strategie hebt, zijn alle levels op high-speed te doorlopen. Vaak zijn de eerste 10 jaar lastig, maar na de 10 jaar heb je een goede economie en zijn de 30 jaren daarna saai en heel veel wachten.

Sandbox games: geen zin meer in. Ook losse scenario's lijken me niet meer leuk. Bouwvolgorde is constant hetzelfde (als je wil winnen tenminste).

Conclusie: voor korte tijd is het een leuk spel en kun je best 10 euro uitgeven. Meer dan 10 euro vind ik echter zonde; dan zou ik liever Simcity kopen / weer uit de kast halen.
Welke bouw volgorde hou jij aan?
Ik vind trouwens olie (ruw en bewerkt) een slechte industrie, kost zoveel geld en opbrengsten zijn niet eens zo heel erg hoog. Ga ik liever in sigaren of rum handel.

• Cis
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 22:26
quote:
Loev schreef op woensdag 04 november 2009 @ 11:14:
[...]

Welke bouw volgorde hou jij aan?
Ik vind trouwens olie (ruw en bewerkt) een slechte industrie, kost zoveel geld en opbrengsten zijn niet eens zo heel erg hoog. Ga ik liever in sigaren of rum handel.
Olie is inderdaad erg slecht betaald en doe ik weinig mee. Eigenlijk niets. :)

Als er iron of goud of bauxiet te vinden is: direct 2 mines bouwen in het begin. Anders kijken naar goede farming-oplossingen (suiker, tabak) of logging. Ranches kunnen interessant zijn
Daarna in deze volgorde: 1 of 2 tenements, garage, church, clinic, immigration office, diplomatic gedinges :) en daarna een restaurant of pub
Ik speel altijd met Che, en omdat die erg bevriend is met de Russen, kun je je diplomatic ministery (ofzo :P ) op PRO-US zetten. Zo haal je het meeste geld uit de international aid.

Ik bouw alles erg compact, zodat mensen niet zoveel hoeven te lopen. Zo worden de garages minder belast.
Wel handig is ook om af en toe met je presidentje wat gebouwen te bezoeken (boosts production, en improves service quality)

• TommyGun
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 22:11

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
vinpower schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 09:39:
[...]

Mee eens, leuk spel, maar zodra je 'juiste' volgorde weet van bouwen en zo is het snel over met de fun...

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• outcast within
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 29-11-2014

outcast within

Nieuwe ondertitel

Niet zo'n heel bijzondere game lees ik zo.
Mijn eerste indruk is een beetje rommelig. De farms telen maar wat in de buurt. De service area van de kerk kreeg ik ook niet zo 123 gevonden.

MaxBurn schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 21:50: Volgens mij snap je de hele opzet van GoT niet helemaal. We zitten hier om elkaar te helpen, maar niet om het wiel opnieuw uit te vinden of om luie mensen te helpen

• AtleX
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex

Ik zet altijd maar 1 kerk neer en daar doet m'n hele eiland 't maar mee. Ik krijg geen gezeur meer van de religious faction dus ik vermoed dat 't dan wel goed zit.

AlexKamsteeg.nl - Automotive Photography

• outcast within

outcast within

Nieuwe ondertitel

Ok een sandbox game uitgespeeld.

Wegen bouwen dat gaat in sim city 1 nog wel beter.
Servicing population needs. Waarom zou je. Als je maar geen last hebt van rebels is het al prima. Een bonus voor 68% popularity, religion en health needs 80%, heeft eigenlijk geen effect.
A garage is full, dat bericht kreeg ik de hele tijd, geen idee welke garage dat word niet aangegeven en garages bijbouwen had ook geen nut.
Bij dit spel had ik eigenlijk wel wat meer variatie in de random events verwacht. Nu is het assasination attempt nummer zoveel, tell the people i am fine.
Swiss bank account. Aan het einde van de sandbox game had ik toch wel verwacht om mijn avatar te zien in een villa/op straat op basis van hoeveel hij heeft verdiend. Zelfs dat zat er niet in.
2 furniture factories bij elkaar. 1 had teveel lumber en de ander produceerde amper. Het hele productie systeem werkt ook maar meh.
Zelfde met de teamsters en construction. Van teamsters kan je niet zien of je er genoeg van hebt gebouwt. En construction dat zijn allemaal randebielen die van alles doen behalve bouwen. Ik had er nog 3 van die construction gebouwen gebouwd in de hoop dat het wat sneller ging, maar dat mocht niet baten.

MaxBurn schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 21:50: Volgens mij snap je de hele opzet van GoT niet helemaal. We zitten hier om elkaar te helpen, maar niet om het wiel opnieuw uit te vinden of om luie mensen te helpen

• Kimo
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 09-06 22:59
Nu 7,50 op steam ik vermaak me er prima mee!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martin684
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 15-10-2018
quote:
outcast within schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:03:
A garage is full, dat bericht kreeg ik de hele tijd, geen idee welke garage dat word niet aangegeven en garages bijbouwen had ook geen nut.
Even klikken op het bericht zelf.

Zaken als onevenredige productie en dergelijke kun je beïnvloeden door gebouwen verder uit elkaar te zetten.
Soms lijkt het wel een bananenrepubliek qua efficiency :P

www.omines.nl --> yes I'm working for the Amazing Curry684

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JapyDooge
  • Laatst online: 15-06 04:02

JapyDooge

NoxiousPluK

Laatst de hele pack gekocht op Steam met alle Tropico versies. Ik moet zeggen het is een erg leuke game :Y

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StijnBos

StijnBos

Topicstarter
Prima spel! Aan het begin twijfelde ik een beetje maar zit er nu echt in, alleen niet zo bevorderlijk voor mijn examens :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JapyDooge

JapyDooge

NoxiousPluK

Ik ga binnenkort met een vriend de multiplayer proberen. Al vind ik Tropico 2 ook erg fijn :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mvh
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 16-06 14:46

mvh

State Governor

Wat moeten die Tropicanen dit een prachtig spel vinden: maak je vooral niet druk. Even werken, dan je geld uitgeven tot het op is, en dan wachten tot je loon (de export) weer op je bankrekening staat.

Een tijd geleden (toen ik dit topic eens zag) geprobeerd nadat ik jaren geleden 1 heb gespeeld. Ik heb toen beide missies uit de demo achter elkaar uitgespeeld, maar verder lijkt het me niet echt interessant. Misschien koop ik 'm nog wel een keer, maar eerst nog maar een keer vaker naar de demo kijken.

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StijnBos

StijnBos

Topicstarter
Uitbreiding is echt leuk :)

• VeeGee
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 15:16
Jammer dat dit spel maar zo'n klein topic heeft. Net op steam Tropico 3 gekocht, en het is echt een leuk spel:)
Als ik door de scenario's heen ben misschien de uitbreiding maar kopen, bied deze veel nieuwe scenario's? Altijd leuk om een doel te hebben ipv gewoon sanbox :)

• Angeloonie
  • Laatst online: 20:12

Angeloonie

The Division 2 Addict

Heb hem ook via steam gehaald, hou altijd wel van city-builders, dus deze past er prima tussen :) Ben met de campaign bezig.

Hoe kan je pollution verlagen? Ik zie er geen speciaal gebouw oid voor :-(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• JapyDooge

JapyDooge

NoxiousPluK

Hmz kom er net achter dat er helemaal geen multiplayer is. Zal me er wel op verkeken hebben :P

• Boudewijn
  • Laatst online: 23:33

Boudewijn

omdat het kan

quote:
Angeloonie schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 22:47:
Hoe kan je pollution verlagen? Ik zie er geen speciaal gebouw oid voor :-(
Fabrieken upgraden :).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 20:12

Angeloonie

The Division 2 Addict

quote:
Ik heb alleen een Lumber Mill en farms :P Verder geen fabrieken, en de Lumber Mill zie ik nergens iets om te upgraden..

Never mind, zit dus op het kostentabblad :P

Angeloonie wijzigde deze reactie 21-05-2010 09:00 (9%)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bjorn89
  • Laatst online: 04-05 16:05
Ik heb het in de tutorial gehad, maar hoe zorg ik ervoor dat ik mijn president beloftes étc kan laten maken{(b.v i kbouw een kerk voor de volgende verkiezingen en dan bouw je er een voor b.v de religieuze factie)

Ik kan het echt even niet meer vinden :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gazelle
  • Laatst online: 29-08-2015
Als er verkiezingen zijn krijg je een bericht en dan kun je kiezen voor:
-verkiezingen met speech
-verkiezingen zonder speech

Als je dan kiest voor verkiezingen met speech kun je beloftes toevoegen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StijnBos

StijnBos

Topicstarter
Yes there are problems, there will always be problems, especially in the current economical situation. But they will all be resolved when the global economy stabilizes.
Oftewel, nee ik doe die speech niet meer begon een beetje vervelend te worden :P Overigens heb ik die radio boodschappen ook uitgezet je wordt er echt helemaal gek van :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• outcast within

outcast within

Nieuwe ondertitel

quote:
StijnBos schreef op zondag 30 mei 2010 @ 13:19:
Overigens heb ik die radio boodschappen ook uitgezet je wordt er echt helemaal gek van :P
Idd daar hadden ze wat mij betreft wel wat meer moeite in mogen stoppen. Je hoeft geen rainman te zijn om elke radio boodschap te herkennen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gazelle
  • Laatst online: 29-08-2015
quote:
StijnBos schreef op zondag 30 mei 2010 @ 13:19:
Yes there are problems, there will always be problems, especially in the current economical situation. But they will all be resolved when the global economy stabilizes.
Oftewel, nee ik doe die speech niet meer begon een beetje vervelend te worden :P Overigens heb ik die radio boodschappen ook uitgezet je wordt er echt helemaal gek van :P
Ik doe zelf die speech ook niet meer hoor, maar als je beloftes wilt doen, is dat wel de enige optie toch?

• anandus
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

anandus

анандус

Tropico 3 Gold (dus incl Absolute Power) is vandaag €7,50 op Steam :)

'); DROP TABLE users;--

Pagina: 1 2 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True