Toon posts:

OCZ 700W Voeding -genoeg voor i7-920, GTX295, 6gb ddr3 etc?

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een systeem aangeschaft welke ik morgen ga ophalen, alleen heb ik wat twijfels gekregen.

Het systeem:

Intel Core i7 920 4x2,66 GHz met 8MB cache + stille Intel koeler
Moederbord Asus P6T met Intel X58 chipset, DDR3, SATA2 en PCI-E 16x
6 GB DDR3 1600 MHz triple channel 3x2GB
DVD±RW Nec 7240S, 22x dual layer
1,5TB Samsung F1 SATA2 32MB cache
Videokaart: GTX295 1,8GB DDR3 PCI-E
8 kanaals audio on board
Gbit LAN on board
6 USB poorten (2 aan voorkant kast)
2 audioaansluitingen aan voor- en achterkant kast
OCZ 700W voeding
Antec 902 behuizing met 4 fans

Alleen nu vraag ik me af; is 700w wel voldoende voor wat hier in zit? Er zitten namelijk flink wat harde waren in die niet erg economisch zijn...

Alvorens bedankt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2009 17:36 ]

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Welke voeding heb ik nodig? Deel 22

Sowieso heb ik het gevoel dat je alles wat snel hebt bestelt en gewoon niet echt nagedacht over de alternatieven nofi trouwens. ;)

[ Voor 53% gewijzigd door -The_Mask- op 03-08-2009 17:44 ]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG ([BBG] Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.