Toon posts:

Western digital passport

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
GM. Allemaal,

Me computer ziet mijn WD passport niet meer als ik hem in de USB poort steek.Hij gaat dan lang laden en uiteindelijk reageert mijn computer niet meer.
Het vreemde is op mijn werk staan HP client netwerk modeles en dat zijn de enige computers waar mijn schijf wel word gezien.Heb al diverse computers geprobeert maar overal hetzelfde.

Hoor graag jullie reactie en alvast bedankt.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Klinkt als een dode harde schijf. Gebeurt het ook als je van een Live CD als Knoppix opstart? Zoja, heb je nog garantie, dan is het tijd om dat te claimen. Zie verder ook [DATArecovery] ervaringen, tips en trucs. en de OM FAQ.

[ Voor 31% gewijzigd door gambieter op 02-08-2009 14:37 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 20:32
je zou ook kunnen proberen om de schijf even uit zijn behuizing te slopen en direct op je pc aan te sluiten. Al weet ik niet of at heel eenvoudig is met een WD passport

Desktop | Server | Laptop

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Rupie schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 17:13:
je zou ook kunnen proberen om de schijf even uit zijn behuizing te slopen en direct op je pc aan te sluiten. Al weet ik niet of at heel eenvoudig is met een WD passport
Probleem daarmee is vaak dat je dan je garantie kwijt bent, als er nog garantie is.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.