Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Hoe verhouden deze dingen zich eigen tegenover de fluxx?

offtopic: 160 pagina's in een draadje... wow ;)

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
IRCfreAk schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 22:08:
[...]

je kunt de ac ryan wel overal de schuld van geven maar goede hardware + netwerk infrastructuur is toch het halve werk.
Ik had de playon mini op een wireless ethernet bridge ding van netgear aangesloten maar dit liep net niet helemaal lekker, na het dan toch maar aansluiten op ethernet met een gbit switch van hp heb ik nergens meer last van.
ik kan prima full hd streamen, >25gb blu rays allemaal geen probleem loopt als een trein.

[...]

Die netwerk gebruikers id moet toch een account zijn waarmee je inlogt op je windows xp of 7 systeem. als je die niet weet om wat voor reden dan ook kun je proberen een nieuwe account + wachtwoord aan te maken op dat systeem, als je dit gebruikt op je ac ryan moet je iets verder komen. Daarna moet je weer shares aanmaken op de pc's etc..
Ik heb hetzelfde probleem als ik hem via netwerk bij mijn bestanden wil komen... Voer gewoon mijn normale account in, werkt niet. Heb een nieuw account aangemaakt, werkt niet..
Toen maar onder UnP mijn bestanden proberen te krijgen, maar ook daar gaat het niet lekker. Maar dat komt volgens mij puur en alleen door het delen op de PC. Zie allerlei bestanden, maar niet wat ik gedeeld heb :+

Eff verder vogelen maar :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

Ganymedus schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 22:23:
[...]

Hoe verhouden deze dingen zich eigen tegenover de fluxx?

geen idee maar ik weet al dat ik hem niet hoef te weinig verbeteringen

geen 3D ondersteuning (HDMI 1.3)
geen ondersteuning voor schijven groter dan 2 Tb

en bijna dubbel zo duur neh ik wacht nog wel even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Zo, alles eindelijk goed en wel ingesteld in Windows :)
Werkt als een trein dat ding, alleen snap ik nu wat iedereen liep te meuten op de interface :')

Anyhow, iemand nog tips voor de aanschaf van een groene harde schijf voor mijn POHD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte8
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-11-2022
@LeeJon

Ik heb de deze er in geramd:

pricewatch: Western Digital Caviar GreenPower WD20EARS, 2TB

Van de ACRPHD zijn interne fan, noch van het spinnen van de hd heb ik geen last. Zalig stil. Maar er zullen natuurlijk ook mensen zijn die overgevoelig zijn en hier wel last van kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312857

eventjes een offtopic vraag maar misschien weet iemand hier het antwoord op.

ik heb een thuisnetwerk die uit het volgende bestaat, NAS (Netgear ReadyNAS Duo RND2000 met 2 TB), Router (Netgear WNDR3700), Laptop (Windows 7 Professional) en een PlayOnHD mini.

Mijn probleem is het volgende: wanneer ik recent de router heb ingesteld en zodoende recentelijk alle apparaten erop heb aangesloten werkt alles prima en naar behoren. op mijn laptop zie ik de NAS, USB-poort van de Router en verdere apparaten. Dan kan ik ook gewoon met mijn HD mini naar WORKGROUP en dan kan ik de NAS selecteren. maar na verloop van tijd (heb echt geen idee wanneer) dan krijg ik via mijn laptop niet meer links bij windows verkenner NAS, USB-poort van de router en andere apparaten te staan. op dit moment kan ik ook niet meer met de HD mini bij de NAS of laptop of whatever komen. wil ik het dan weer werkend krijgen moet ik opnieuw het hele netwerk aanmaken. dus een hard-reset van de router en dan het hele verhaal weer.

iemand die mij kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ganymedus schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 22:23:
Aan de drank? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

LeeJon schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 00:18:
Zo, alles eindelijk goed en wel ingesteld in Windows :)
Werkt als een trein dat ding, alleen snap ik nu wat iedereen liep te meuten op de interface :')
Als je in elke map een afbeelding zet in breedbeeldformaat (folder.jpg noemen) ziet het er gewoon strak uit. Enige wat ik lastig vind is dat je aan het begin (waar je bijv. usb moet selecteren en dan de juiste schrijf) niet heel duidelijk kan zien waar je zit te navigeren.

Maar nu ik die afbeeldingen erin heb ben ik eigenlijk dik tevreden en het apparaat werkt erg goed, ik ontdek na een week of 2 gebruiken nog steeds nieuwe handigheidjes (toch maar eens de gebruiksaanwijzing lezen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133692

Anoniem: 312857 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 08:17:
maar na verloop van tijd (heb echt geen idee wanneer) dan krijg ik via mijn laptop niet meer links bij windows verkenner NAS, USB-poort van de router en andere apparaten te staan. op dit moment kan ik ook niet meer met de HD mini bij de NAS of laptop of whatever komen. wil ik het dan weer werkend krijgen moet ik opnieuw het hele netwerk aanmaken. dus een hard-reset van de router en dan het hele verhaal weer.

iemand die mij kan helpen?
Als je het netwerk stabiel en werkend hebt, schrijf dan van alle apparaten het IP nummer op en geef ze in als vast IP nummer. ipv "automatisch IP adres toewijzen".
Bij mij werkt het al erg lang goed met vaste IP nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48
Anoniem: 133692 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 08:55:
Bij mij werkt het al erg lang goed met vaste IP nummers.
Is ook prettiger voor de web-interfaces van de div. apparaten (NAS, mediaspelers) ; hoef je niet elke keer eerst het IP-nummer op te zoeken als je http://<pohd-ip-nr>:1024 wilt doen ...

Met een vast IP-nr kun je ook je je devices een hostnaam geven door in de hosts-file (C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts) een regel als deze op te nemen :
192.168.1.15 MyPlayon
of zo. Je kunt dan http://MyPlayon:1024 gebruiken ...
LeeJon schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 00:18:
Werkt als een trein dat ding, alleen snap ik nu wat iedereen liep te meuten op de interface
Heb ik ook nooit zo begrepen ... blijkbaar zijn sommige onderdelen slecht zichtbaar op een aantal TV's ??

[ Voor 20% gewijzigd door Goner op 12-01-2011 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizl
  • Laatst online: 27-02-2023

wizl

hmmz

Goner schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 10:16:
[...]
[...]
Heb ik ook nooit zo begrepen ... blijkbaar zijn sommige onderdelen slecht zichtbaar op een aantal TV's ??
Hij begrijpt het volgens mij juist wel ;) Ik vind het daarentegen een prima interface. Sommige mensen hier hebben het al vergeleken met DOS :X Ik vind er helemaal niks mis mee. Bij mij ziet het er uit zoals op deze pagina vanaf het 4e plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wizl schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:42:
[...]

Hij begrijpt het volgens mij juist wel ;) Ik vind het daarentegen een prima interface. Sommige mensen hier hebben het al vergeleken met DOS :X Ik vind er helemaal niks mis mee. Bij mij ziet het er uit zoals op deze pagina vanaf het 4e plaatje.
Zo, dat is wel een verschil met mijn ouderwetse niet hdtv koelkast, op die ouderwetse tv's ziet het er wat minder helder uit en zie je lastiger wat gesecteerd is (in je eigen mapjes structuur). Maar een deel van mijn klachten kwam omdat ik bij het instellen van het apparaat een keer het contrast op 20 had gezet en daar kwam ik achter toen ik merkte dat in een donkere film de details wegwaren. Nu hij weer op 25 staat in de instellingen is het wel wat beter, maar bij lange na niet wat je op die foto's ziet.

Maar er komt ooit wel een hdtv, maar zolang de oude bak het nog doet kunnen mijn zakcentjes beter naar sparen voor een NAS dan voor een tv die ik al heb. Misschien dat alle mensen met klachten zo'n ouderwetse tv als ik hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 32279 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:58:
[...]

Zo, dat is wel een verschil met mijn ouderwetse niet hdtv koelkast, op die ouderwetse tv's ziet het er wat minder helder uit en zie je lastiger wat gesecteerd is (in je eigen mapjes structuur). Maar een deel van mijn klachten kwam omdat ik bij het instellen van het apparaat een keer het contrast op 20 had gezet en daar kwam ik achter toen ik merkte dat in een donkere film de details wegwaren. Nu hij weer op 25 staat in de instellingen is het wel wat beter, maar bij lange na niet wat je op die foto's ziet.

Maar er komt ooit wel een hdtv, maar zolang de oude bak het nog doet kunnen mijn zakcentjes beter naar sparen voor een NAS dan voor een tv die ik al heb. Misschien dat alle mensen met klachten zo'n ouderwetse tv als ik hebben?
En dan via composite aangesloten... Heel raar dat het er dan niet strak uitziet.
Die aansluiting kan het gewoon niet aan. Probeer RGB als je TV het ondersteund. (en die aansluiting nog over heb...)

* IJsbeer zit in hetzelfde schuitje... Composite zuigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IJsbeer schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:27:
En dan via composite aangesloten... Heel raar dat het er dan niet strak uitziet.
Die aansluiting kan het gewoon niet aan. Probeer RGB als je TV het ondersteund. (en die aansluiting nog over heb...)

* IJsbeer zit in hetzelfde schuitje... Composite zuigt.
RGB heb ik helaas niet, maar zou RGB naar SCART beter beeld geven? Er bestaan wel SCART connectoren waar je een RGB kabel in kan stoppen meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand wat dit betekend, het zegt me nks?
I love the feature where pressing an arrow key while playing a movie, I can select to any location and it plays ALMOST instantly and I'm stilling streaming a 1080i. ALL MEDIA PLAYERS should have this feature!!
Bedoelt die daar de vooruitspoeloptie mee? Die vind ik niet zo handig eigenlijk. Maar als hij iets anders bedoelt ben ik wel nieuwsgierig, het zegt me namelijk niks, ik krijg die optie to any location ook niet in het scherm?

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 12-01-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 32279 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:30:
[...]

RGB heb ik helaas niet, maar zou RGB naar SCART beter beeld geven? Er bestaan wel SCART connectoren waar je een RGB kabel in kan stoppen meen ik.
Ja, abosluut, zichtbaar beter. Verschil zit hem vooral in de helderheid/contract. Betere kleuren.
Maar dat moet je tv wel aankunnen. En dat is lastig uit te zoeken :(
En als je een kabel koopt, koop dan de goeie. (maak niet dezelfde fout als mij :))De kabel kan ook scart -> RGB zijn, ipv andersom....

[ Voor 3% gewijzigd door IJsbeer op 12-01-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
Maar als hij iets anders bedoelt ben ik wel nieuwsgierig, het zegt me namelijk niks, ik krijg die optie to any location ook niet in het scherm?
Waarschijnlijk bedoelt-ie de 'GoTo' knop ... als je die indrukt kun je bijv. een tijdstip intikken vanwaar gespeeld moet worden.

Ah, gevonden : http://www.acryan.com/dow.../Dutch_PV73100_Manual.pdf
op pagina 16

[ Voor 12% gewijzigd door Goner op 12-01-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zal gelijk die handeiding even uitprinten, meestal lees ik geen handleidingen, maar volgens mij mis ik nu wat handige dingetjes en vanavond dus even doornemen.
IJsbeer schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:59:
Ja, abosluut, zichtbaar beter. Verschil zit hem vooral in de helderheid/contract. Betere kleuren.
Maar dat moet je tv wel aankunnen. En dat is lastig uit te zoeken :(
hoeveel heb je voor die kabel betaald? Ik zie er wel eentje van 25 euro, maar dat lijkt me wat duur?
Ook wat zonde als het niet werkt.

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 12-01-2011 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379202

[...]

Bedoelt die daar de vooruitspoeloptie mee? Die vind ik niet zo handig eigenlijk. Maar als hij iets anders bedoelt ben ik wel nieuwsgierig, het zegt me namelijk niks, ik krijg die optie to any location ook niet in het scherm?
Als je tijdens het afspelen op de blauwe pijltjes naar links of rechts drukt zie je een tijdsbalk onderin. Als je op de knop naar rechts drukt en daarna op enter ga je meteen naar dat moment op de tijdsbalk. Dat is handig om "globaal" snel naar een deel van de film te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had deze: http://www.popelectronics...tes-c-145-p-1-pr-993.html
Die is dus niet goed. (achteraf ook logisch, staat er ook bij -> Scart -> 3xRCA, dat moet andersom)

Misschien dat deze wel werkt (richting staat er niet bij)
http://www.popelectronics...ld-c-153-p-1-pr-1666.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379202 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:35:
[...]

Als je tijdens het afspelen op de blauwe pijltjes naar links of rechts drukt zie je een tijdsbalk onderin. Als je op de knop naar rechts drukt en daarna op enter ga je meteen naar dat moment op de tijdsbalk. Dat is handig om "globaal" snel naar een deel van de film te gaan.
dat gebruik ik weleens, maar ik vind het altijd wat lang duren voordat hij sneller gaat spoelen. Maar misschien is dat mijn ervaring ermee, mijn andere mediaplayer heeft een knop om 10 minuten verder te gaan in een film en dan werkt iets fijner. Ik begreep die reactie niet omdat er stond dat het zo fantastisch is dat alle media players het moeten hebben en zo heel fijn vind ik het niet. Maar ik vind sowieso de vooruitspoelknop en de volgende videoknop wat irritant op die afstandsbediening. Goede reden om eens zo'n programmeerbare afstandsbediening te kopen natuurlijk :9
Ik zal een mail sturen naar die zaak, die wil ik wel hebben, maar de verzenkosten zijn 7 euro en dat vind ik wat teveel voor een blokje van amper 4 euro. Ik woon wel in de buurt van Den Helder, anders ga ik er wel een keer langs als ik ze hier in de buurt veel duurder zie.

Fijn om te weten dat dit beter beeld geeft, ik ga gewoon proberen of dit werkt op mijn tv.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 12-01-2011 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizl
  • Laatst online: 27-02-2023

wizl

hmmz

Dan gebruik je toch nog niet de goede optie :) Het gaat om de blauwe 'cursor'-toetsen op de afstand bediening (dus links/rechts) die om de OK knop zitten. Dus niet om fastforward of rewind knoppen. Hiermee spring je binnen enkele seconden naar elke 'gewenste' scene in een film, ahem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-06 21:19
Er is geen informatie meer naar buiten gekomen over de nieuwe firmware dat is wel jammer want nu heeft hij toch te veel gebreken de HD van mij..

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:54
Tweakers zei in het bericht van ces hd mini v2 deze maand nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

daarmee bedoeld hij/zij inderdaad de functie dat je met de pijltjes naar een bepaald gedeelte kan gaan. zelf gebruik ik het zelden maar het is wel handig soms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AC Ryan medewerkers blijven optitmistisch, dit is net gepost:
The new UI will be released soon ... ETA ? i dont have it as it is not ready yet for our products .
Released soon... klinkt toch nog hoopvol.
De mini 2 heeft toch al GUI 2? Volgens mij is het dan zo overgezet naar de Mini 1.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 13-01-2011 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06 17:22

TVL

Anoniem: 32279 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:13:

[...]
De mini 2 heeft toch al GUI 2? Volgens mij is het dan zo overgezet naar de Mini 1.
Ja gewoon copy / paste :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 32279 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:13:

[...]

HO! Dit is niet gezegd door een medewerker, maar door een vrijwilliger. Intern heeft ACRyan al moeite om medewerkers op de hoogte te houden, laat staan de vrijwilligers.
http://www.acryan.com/for...p?f=152&t=10077&start=180

Zobiezo vind ik het handig om de bron erbij te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn idee! sterker nog het zou me niet verbazen als het juist om die reden (uitkomen van de fluxx, POHD2 en mini2) is vertraagd!

* Anoniem: 66797 eerst zien dan geloven :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Laatst online: 24-05 13:20
quote: Reficul
The new UI will be released soon ... ETA ? i dont have it as it is not ready yet for our products .

Kind Regards,

Reficul
Dit kan dus niet.......volgens mij zijn dit de mogelijkheden.

Of
1) Je hebt een ETA, en die is ........
2) Je hebt geen ETA, en weet dus niet wanneer hij uitkomt.

HIj komt snel uit, maar ik heb geen ETA....is in tegenspraak met elkaar.

[ Voor 5% gewijzigd door TifKag op 13-01-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azaz3l
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-05 20:27
ETA is een schatting (geschatte tijd van aankomst), geen harde datum :)
TifKag schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:22:
[...]

Dit kan dus niet.......volgens mij zijn dit de mogelijkheden.

Of
1) Je hebt een ETA, en die is ........
2) Je hebt geen ETA, en weet dus niet wanneer hij uitkomt.

HIj komt snel uit, maar ik heb geen ETA....is in tegenspraak met elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Twitterbericht van AC Ryan ontvangen omstreeks 14:45 vandaag:
GUI 2.0 - Dec was initial estimate, but Jan more likely. We're working on it & making progress, but no ETA. It'll b released when 100% ready
Jan was helemaal niet more likely, althans niet in de meldingen die ik van Ryan heb gelezen, maar afijn. Het gaat nog wel even duren.

Vind het wel apart dat ze opeens voor 100% ready gaan terwijl ze tot op heden gewoon updates met bugs online gezet hebben.

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 13-01-2011 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Waarschijnlijk willen ze dit meteen de laatste update laten zijn en moet hij dus zo bug vrij mogelijk zijn.
Anoniem: 32279 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:00:

[...]

Jan was helemaal niet more likely, althans niet in de meldingen die ik van Ryan heb gelezen, maar afijn. Het gaat nog wel even duren.

Vind het wel apart dat ze opeens voor 100% ready gaan terwijl ze tot op heden gewoon updates met bugs online gezet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:32

[...]

Het begint langzaam op Blizzard te lijken "it's done when it's done". :+
Daar heb ik opzich geen problemen mee, maar geef dan geen release datums af, dit is al de hoeveelste keer.

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, en doe geen valse beloftes. Een firmware is nooit 100% af. (en kan ook niet bugvrij zijn).
Ik blijf voorlopig bij mijn voorspelling (maart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik vind een model als newsleecher gebruikt toch fijner. Een final versie voor diegene die het niet aandurven en beta versies zo vaak mogelijk voor de klanten die graag daarmee knoeien. En vanuit die beta versies goede input over de problemen zodat een nieuwere beta gemaakt kan worden die weer wat dichterbij een nieuwe final versie komt.

Maar misschien is dit model wat te riskant op een mediaplayer die je moet flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 20:29
Anoniem: 32279 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 20:38:
ik vind een model als newsleecher gebruikt toch fijner. Een final versie voor diegene die het niet aandurven en beta versies zo vaak mogelijk voor de klanten die graag daarmee knoeien. En vanuit die beta versies goede input over de problemen zodat een nieuwere beta gemaakt kan worden die weer wat dichterbij een nieuwe final versie komt.

Maar misschien is dit model wat te riskant op een mediaplayer die je moet flashen.
Doen ze bij AcRyan ook., maar dan net andersom. :+

Nah, liever geen ETA en een maand langer wachten + dat alle basis functionaliteit het vervolgens gewoonweg goed doet (en eens normaal getest is dus geen audio, subtitle, codec, upscaling of skipping issue) dan weer een halfbakken firmware om aan de collectie "die slaan we ff over"-firmwares toe te voegen. Want die hebben we al genoeg gehad zeg maar. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

dat is niet appart... ze hebben veel kritiek gehad op hun buggy releases en dat kunnen ze echt niet weer doen. dus release wanneer het af is. het is echter meerdere keren uitgesteld dus ik vermoed dat ze weer eens tegen problemen aanliepen :')

ik zou graag eens zien dat ze gewoon eerlijk zeggen waarom het vertraagd is! want dat heeft een reden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:53
Gisteren mijn POHD ontvangen! Werkt allemaal goed, maar 1 ding viel me meteen op wat ik nog nooit ergens anders gelezen / gezien had. Ook na gisteren specifiek zoeken hierop hier en op de forum bij ACRyan.
Als ik mijn POHD uit zet (via RC of knop aan de voorkant) gaat hij uit en wordt de LED aan de voorkant rood, echter flikkert deze een beetje. Als ik dan nog een keer op de knop druk (binnen xx seconden) wordt hij wel stabiel rood. Als ik later weer op de knop druk gaat hij gewoon normaal aan. Wel zie ik dan heel kort een overgang van rood naar blauw (beetje moeilijk uit te leggen, maar hij gaat niet bij aanzetten meteen van 100% rood naar 100% blauw).
Ook als ik de stroom eraf/erop gooi is hij gewoon normaal rood.

Ter info, heb gisteren ook de nieuwste firmware geïnstalleerd en het is nog steeds zo.

Mijn 2 vragen zijn dus:
1. Is het normaal dat als je hem uitzet (dmv 1x de off knop) dat de rode LED niet continue brandt maar een beetje flikkert, een soort heart beat. (het is heel weinig, maar wel te zien met het blote oog)
2. Wat kan deze stand zijn? Ik zag ergens een verhaal over 5 seconden indrukken. Heeft de ACRyan 3 standen ofzo? Aan / half uit (bv. bittorrent nog aan) / uit?

Als niemand dit ooit heeft gezien neem ik even contact op met AC Ryan, misschien is er dan iets mis met mijn model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-06 16:28
elpino.rv schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 09:57:

Mijn 2 vragen zijn dus:
1. Is het normaal dat als je hem uitzet (dmv 1x de off knop) dat de rode LED niet continue brandt maar een beetje flikkert, een soort heart beat. (het is heel weinig, maar wel te zien met het blote oog)
2. Wat kan deze stand zijn? Ik zag ergens een verhaal over 5 seconden indrukken. Heeft de ACRyan 3 standen ofzo? Aan / half uit (bv. bittorrent nog aan) / uit?

Als niemand dit ooit heeft gezien neem ik even contact op met AC Ryan, misschien is er dan iets mis met mijn model.
Ik heb nooit eerder gezien en ik heb 2 exemplaren, de mini en de "maxi". Het is wel zo als ze opstarten of afsluiten dat ze rood/blauw knipperen, maar daarna zijn ze stabiel rood (of blauw natuurlijk).

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
Unne Offerse schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 10:00:
[...]

Ik heb nooit eerder gezien en ik heb 2 exemplaren, de mini en de "maxi". Het is wel zo als ze opstarten of afsluiten dat ze rood/blauw knipperen, maar daarna zijn ze stabiel rood (of blauw natuurlijk).
ik heb de normale ('maxi'), maar ik heb bij het opstarten/afsluiten nog geen 1x gezien dat hij rood/blauw knippert. Bij opstarten gaat hij van rood -> beetje rood + blauw tegelijk (heel kort) -> stabiel blauw.
Bij uitzetten van blauw -> LED uit -> rood flikkeren
Bij nogmaals uit knop naar rood stabiel.

Moet er trouwens meteen bij vertellen dat er geen HDD inzit, die wordt vandaag bezorgd met de post. Misschien doet hij het daarom. Als hij straks binnen is zal ik hem eens inbouwen en kijken of het dan weg is. Anders AC Ryan eens bellen hoe het zit met service/garantie/retour etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

elpino.rv schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 09:57:
Gisteren mijn POHD ontvangen! Werkt allemaal goed, maar 1 ding viel me meteen op wat ik nog nooit ergens anders gelezen / gezien had. Ook na gisteren specifiek zoeken hierop hier en op de forum bij ACRyan.
Als ik mijn POHD uit zet (via RC of knop aan de voorkant) gaat hij uit en wordt de LED aan de voorkant rood, echter flikkert deze een beetje. Als ik dan nog een keer op de knop druk (binnen xx seconden) wordt hij wel stabiel rood. Als ik later weer op de knop druk gaat hij gewoon normaal aan. Wel zie ik dan heel kort een overgang van rood naar blauw (beetje moeilijk uit te leggen, maar hij gaat niet bij aanzetten meteen van 100% rood naar 100% blauw).
Ook als ik de stroom eraf/erop gooi is hij gewoon normaal rood.

Ter info, heb gisteren ook de nieuwste firmware geïnstalleerd en het is nog steeds zo.

Mijn 2 vragen zijn dus:

Als je de speler aan zet gaat de led van rood naar blauw met een kleine overgang. De powerknop ingedrukt houden is als je de speler op de safe methode flashed met nieuwe firmware. Brandt de led in twee kleuren (rood/blauw) dan is de speler defect. Dit is als de led dus permanent rood/blauw blijft branden.

Ik heb hier nog nooit van gehoord, zou het kunnen dat de led niet goed zit gesoldeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
Anoniem: 379202 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 10:15:
[...]

Als je de speler aan zet gaat de led van rood naar blauw met een kleine overgang. De powerknop ingedrukt houden is als je de speler op de safe methode flashed met nieuwe firmware. Brandt de led in twee kleuren (rood/blauw) dan is de speler defect. Dit is als de led dus permanent rood/blauw blijft branden.

Ik heb hier nog nooit van gehoord, zou het kunnen dat de led niet goed zit gesoldeerd?
Nee het heeft niks met soldering te maken. Als de LED aan het flikkeren is en ik druk nog een keer op de power knop gaat hij naar stabiel rood. Als ik er een zachte tik tegen aan geeft is dit niet. Het is echt alleen als ik op de power knop druk.

M.a.w. de speler gaat in deze stand (rood flikkeren) ook niet aan als je op de power knop drukt maar blijft hierna uit met een stabiele rode LED.
Oftewel, bij mij toggled de power knop niet tussen aan en uit, maar tussen aan -> uit (met flikkerende rode LED) -> uit (met stabiele rode LED) -> aan etc..

[edit]
net nog even met de remote control getest (power knop) en dit geeft hetzelfde resultaat als de power knop op de voorkant

[ Voor 5% gewijzigd door elpino.rv op 14-01-2011 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Anoniem: 379202 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 10:15:
[...]
Laat ik even voorop stellen dat ik tot op heden geen probleem heb met mijn POHD, maar een led die niet goed gesoldeerd is ?
Pardon wat zitten er dan voor prutsers in die fabriek 8)7

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:13

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Is toch niets over bekend of die led wel of niet goed vastgesoldeerd zit? Beetje overtrokken reactie imo

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matuna
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-06 13:22
Ik ben nu al een tijdje aan het nadenken om me de POHD te komen, nu twijfel ik of ik nog zou wachten op de POHD 2 of niet.. Is het de moeite of niet? Kwestie van het prijsverschil en extra features..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Matuna schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:50:
Ik ben nu al een tijdje aan het nadenken om me de POHD te komen, nu twijfel ik of ik nog zou wachten op de POHD 2 of niet.. Is het de moeite of niet? Kwestie van het prijsverschil en extra features..
prijsverschil is niet zo heel groot waaraschijnlijk, extra features vond ik niet de moeite van het wachten waard. Over pakweg 2 jaar koop ik wel een nieuwe die veel meer kan dan de huidige modellen. Ik zie het nut van de ryan 2 niet echt in om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Matuna schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:50:
Dat ligt eraan hoe je het ding wilt gebruiken. Wil je films vnl. via het netwerk kopieren of als NAS gebruiken, of vind je de torrent functionaliteit belangrijk -> dat zouden redenen kunnen zijn om te wachten.
Het blijft een gok, of de aparte netwerkchip ook daadwerkelijk zoden aan de dijk zet, reviews tzt zullen dat uit moeten wijzen.
En of je die 100 MHz extra van de CPU veel merkt, ook dat is onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matuna
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-06 13:22
IJsbeer schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:17:
[...]
Dat ligt eraan hoe je het ding wilt gebruiken. Wil je films vnl. via het netwerk kopieren of als NAS gebruiken, of vind je de torrent functionaliteit belangrijk -> dat zouden redenen kunnen zijn om te wachten.
Het blijft een gok, of de aparte netwerkchip ook daadwerkelijk zoden aan de dijk zet, reviews tzt zullen dat uit moeten wijzen.
En of je die 100 MHz extra van de CPU veel merkt, ook dat is onbekend.
Het netwerk ga ik niet gebruiken, films zal ik via de LAN aansluiting of een externe harde schijf kopiëren.
En torrents haal ik wel binnen op de pc en sluis ik vervolgens wel door naar de speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:50
Anoniem: 32279 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 19:30:

[...]

Ik zal een mail sturen naar die zaak, die wil ik wel hebben, maar de verzenkosten zijn 7 euro en dat vind ik wat teveel voor een blokje van amper 4 euro. Ik woon wel in de buurt van Den Helder, anders ga ik er wel een keer langs als ik ze hier in de buurt veel duurder zie.

Fijn om te weten dat dit beter beeld geeft, ik ga gewoon proberen of dit werkt op mijn tv.
Weet je al iets meer? ik zit namelijk in dezelfde situatie qua beeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
elpino.rv schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 10:29:
[...]

Nee het heeft niks met soldering te maken. Als de LED aan het flikkeren is en ik druk nog een keer op de power knop gaat hij naar stabiel rood. Als ik er een zachte tik tegen aan geeft is dit niet. Het is echt alleen als ik op de power knop druk.

M.a.w. de speler gaat in deze stand (rood flikkeren) ook niet aan als je op de power knop drukt maar blijft hierna uit met een stabiele rode LED.
Oftewel, bij mij toggled de power knop niet tussen aan en uit, maar tussen aan -> uit (met flikkerende rode LED) -> uit (met stabiele rode LED) -> aan etc..

[edit]
net nog even met de remote control getest (power knop) en dit geeft hetzelfde resultaat als de power knop op de voorkant
ter info voor jullie, heb net AC Ryan gebeld en ben tot conclusie gekomen dat dit toch niet hoort. Ook met HDD ingebouwd was het probleem er. Had op het forum van AC Ryan nog iemand gevonden met dit probleem, zie http://www.acryan.com/for...54&t=10613&hilit=rode+led en dan ongeveer midden van de pagina van 'birdiezz': 'En tevens flikkert het rode LEDje in standby stand. (Deed de vorige ook niet)'

Heb inmiddels contact gehad met de verkoper (sicomputers) en ik kan hem opsturen waarna ze een nieuwe zullen sturen. Goede service dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arjantje72 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 14:22:
Weet je al iets meer? ik zit namelijk in dezelfde situatie qua beeld :)
nee, helaas nog niet. Ik wil een goedkope kabel en ben wat zaken langsgeweest, maar hier kosten ze 90 euro :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj-scratch
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-04 19:42
Ac Ryan heeft over het algemeen een prima service

[ Voor 89% gewijzigd door dj-scratch op 14-01-2011 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129691

Beste peepz

Ik mocht met toestemming van Ac Ryan 2 teasers maken en uploaden van de nieuwe sdk 4,0 ACR-PV73100 Gui 2.0 firmware.

Hier te bekijken

YouTube: AC Ryan ACR-PV73100 Playon!hd Sdk 4.0 Gui 2.0 teaser part 1

YouTube: AC Ryan ACR-PV73100 playon!hd Sdk 4.0 Gui 2.0 teaser part 2

Enjoy

Er is momenteel nog geen release date maar ze zijn een heel end op weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
elpino.rv schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 10:14:
[...]

ik heb de normale ('maxi'), maar ik heb bij het opstarten/afsluiten nog geen 1x gezien dat hij rood/blauw knippert. Bij opstarten gaat hij van rood -> beetje rood + blauw tegelijk (heel kort) -> stabiel blauw.
Bij uitzetten van blauw -> LED uit -> rood flikkeren
Bij nogmaals uit knop naar rood stabiel.

Moet er trouwens meteen bij vertellen dat er geen HDD inzit, die wordt vandaag bezorgd met de post. Misschien doet hij het daarom. Als hij straks binnen is zal ik hem eens inbouwen en kijken of het dan weg is. Anders AC Ryan eens bellen hoe het zit met service/garantie/retour etc.
mijn verhaal wordt nog nog vervolgd op dit moment..
Voordat ik mijn AC Ryan op ga sturen wilde ik nog even mijn nieuwe HDD testen die vandaag binnen kwam. Dus boven even via USB wat file copies gedaan. Omdat ik toch zat stroomadapters heb had ik er even 1 van mezelf gepakt die past. Is wel een 12vdc/1,5A adapter ipv 12vdc/2A, maar voor file copies leek me dat wel genoeg. Ik zag ineens dat het nu niet was met uitzetten. Dus weer de originele stroomadapter erop en die had het weer wel (zelfde stopcontact etc).. Dit zonder USB kabel tussen PC en POHD.

Ook zag ik dat hij (bij mijn eigen adapter) net iets anders uitvalt qua LED gedrag dan bij de originele adapter. Zou iemand dus mij EXACT kunnen vertellen hoe zijn/haar POHD ('maxi') uitvalt? Als dat net is als mijn eigen stroom adapter denk ik dat de originele adapter gewoon dit gedrag qua flikkerende rode LED veroorzaakt en vraag in aan AC Ryan een nieuwe adapter ipv een hele hoop gedoe met retour via de winkel waar ik hem gekocht heb.

Hier mijn beschrijving met de ORIGINELE adapter bij uitzetten:
blauwe LED -> LED uit voor +- 2 sec -> rode LED flikkert
De power knop toggled de AC Ryan tussen aan/uit/uit/aan/uit/uit etc..

Hier mijn beschrijving met mijn EIGEN adapter bij uitzetten:
blauwe LED -> LED uit voor +- 2 sec -> rode LED -> rode LED valt heel even uit (dimt van aan naar uit) -> rode LED continue.
De power knop toggled de AC Ryan tussen aan/uit/aan/uit etc.. zoals het hoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129691 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 19:24:
Ik mocht met toestemming van Ac Ryan 2 teasers maken en uploaden van de nieuwe sdk 4,0 ACR-PV73100 Gui 2.0 firmware.
Top!

Vooral die episode keuze in de jukebox, erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 391832

Ik heb een vraag misschien is die al gesteld maar dit is mijn vraag, ik wil via mijn pc movies en muziek op de playon hdd 2tb plaatsen maar daarvoor moet ik een squarish connector hebben , kan iemand me in nederlands vertellen wat dit voor een kabel is en waar ik die kan kopen, ik kan hier nergens iets over vinden (ben wel een leek op dat gebied :$ )

grt Rien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 20:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Anoniem: 391832 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 23:18:
en muziek op de playon hdd 2tb plaatsen maar daarvoor moet ik een squarish connector
waarschijnlijk een USB A - B kabel? Afbeeldingslocatie: http://www.apdsl.com/shop/images/usb-ab.jpg

andere mogelijk heid is een CAT 5 utp kabel(netwerk kabel)

Afbeeldingslocatie: http://www.gameshoptwente.nl/gameshop/images/lib/Xbox360/accessoires/360-utp-kabel.jpg

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:13

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Ff googlen op squarish connector en dan klikken op afbeeldingen

Dan zie je dat je een USB-kabel nodig hebt met zo'n vierkante (squarish) aansluiting welke in je apparaat past
Afbeeldingslocatie: http://wiki.intropedro.com/images/0/00/Usb_B.jpg

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

usb kabeltje zat in de doos toen je hem kocht (althans bij die van mij, maar ik zie op google weleens een andere inhoud van de doos), die kan je er gewoon voor gebruiken om de ryan aan je pc te koppelen.

Waarom dat ding niet gewoon een usb cable heet is mij ook wat onduidelijk. Nooit geweten, dus micro usb, mini usb, usb en squarish. Apart.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 14-01-2011 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 17:15

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ik heb sinds kort een AC ryan HD mini.. werkt perfect, echter loop ik tegen 1 probleem aan. Als ik een iso blu ray bekijk met een DTS HD MA spoor, dan wil het wel eens voorkomen dat het geluid af en toe weg valt, soms 1 seconde dan weer 5 seconde. Het is ook random.. Kijk ik een film met een DTS spoor dan zijn er geen problemen.

De POHD is aangesloten via HDMI naar een Onkyo 508. Ik heb de nieuwste firmware erop zitten, ik speel alle films via een externe HDD, zijn er medetweakers die ook tegen dit probleem hebben aangelopen?

[ Voor 4% gewijzigd door Frank1973 op 15-01-2011 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Anoniem: 129691 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 19:24:
Beste peepz

Hier te bekijken

YouTube: AC Ryan ACR-PV73100 Playon!hd Sdk 4.0 Gui 2.0 teaser part 1

YouTube: AC Ryan ACR-PV73100 playon!hd Sdk 4.0 Gui 2.0 teaser part 2

Enjoy

Er is momenteel nog geen release date maar ze zijn een heel end op weg.
Pretty kewl. Ziet er goed uit, nu maar hopen dat het dev team het voor elkaar krijgt de boel inderdaad verder te tunen zodat de gui sneller wordt en de bugs eruit weet te werken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 22:15
xxxneoxxx schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 11:20:
[...]

Pretty kewl. Ziet er goed uit, nu maar hopen dat het dev team het voor elkaar krijgt de boel inderdaad verder te tunen zodat de gui sneller wordt en de bugs eruit weet te werken. ;)
Ziet er inderdaad goed uit. Alleen dat browsen naar een index file om YAMJ op te starten ziet er nog steeds erg knullig uit. Ik hoop dat ze daar nog iets voor verzinnen (ergens een instelling waar je de default lokatie van de index file in kunt stellen), want als je eenmaal in die nieuwe versie van YAMJ zit, ziet het er erg strak uit. Ik heb er een aantal maanden geleden mee lopen spelen, maar vond het allemaal zo bewerkelijk en het uiteindelijke resultaat grafisch zo teleurstellend, dat ik maar ben overgestapt op de moviesheets van Thumbgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
hostje schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 14:12:
[...]

Ziet er inderdaad goed uit. Alleen dat browsen naar een index file om YAMJ op te starten ziet er nog steeds erg knullig uit. Ik hoop dat ze daar nog iets voor verzinnen (ergens een instelling waar je de default lokatie van de index file in kunt stellen), want als je eenmaal in die nieuwe versie van YAMJ zit, ziet het er erg strak uit. Ik heb er een aantal maanden geleden mee lopen spelen, maar vond het allemaal zo bewerkelijk en het uiteindelijke resultaat grafisch zo teleurstellend, dat ik maar ben overgestapt op de moviesheets van Thumbgen.
Er zit in ieder geval een jukebox optie in het menu erbij, ik hoop in ieder geval wel dat ze iig een gedeelte van het filesystem niet read only maken en er voor zorgen dat er ergens een conf file aangepast kan worden met een padverwijzing er in of zo. Desnoods dat je aparte configuratie op SD card op kan slaan of zo. Aan de andere kant, men heeft dat met oudere firmwares ook niet gedaan. Maar goed, blijven hopen. :P

Zou sowieso leuk zijn als ze de community enigzins tegemoet komen door homebrew weer toe te staan of het in ieder geval weer mogelijk maken homebrew te gebruiken door niet heel het FS read only te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdvdvis
  • Laatst online: 11-07-2022
Beste allen,

Denk er over dit apparaat aan te schaffen, ook voor het streamen van muziek. Heb een NAS staan welke UPnP server mogelijkheden heeft. Deze zou benaderbaar moeten zijn via de AC Ryan. Echter, omdat het doel ook audio streaming is had ik de volgende vraag..

Doet de AC Ryan ook aan UPnP Media Rendering? Dit zou het gebruik een stuk makkelijker moeten maken, want dan zou je met een simpele app voor iphone / ipad / android tegen de AC Ryan kunnen zeggen welke muziek hij moet afspelen, dan hoeft je TV dus niet constant aan te staan...

Als de AC Ryan dit niet heeft, weten jullie welke media player dit wel heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
Ik heb een simpele vraag die voor iemand met een POHD in 30 seconden te beantwoorden is, wil iemand even iets controleren voor mij? Zou mij flink op weg helpen, want ik wil morgen beslissen of ik de AC Ryan geheel terug stuur naar de verkoper of dat ik AC Ryan bel voor een nieuwe stroom adapter. Ik heb namelijk een gek fenomeen bij het uitzetten van de POHD met de originele stroom adapter.

Heb hem net aan een prof. voeding 12vdc/6,3A gehangen en deze geeft bij het uitzetten ook gewoon een stabiele rode LED. Er kwam toen niet dat de rode LED heel even van aan naar uit dimt (zie mijn verhaal van de quote).
Wel nog steeds dat de gehele LED zo'n 2 a 3 seconden uit gaat.

Dus bij uitzetten:
blauwe LED -> LED uit voor +- 2 sec -> rode LED continue.
De power knop toggled de AC Ryan tussen aan/uit/aan/uit etc

Ter info, ik heb een POHD PV73100 P+, nieuwste firmware (r4824).

Zou mooi zijn als iemand vandaag nog dit kan controleren bij zijn POHD en het LED gedrag bij het uizetten even kan posten!!
elpino.rv schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 20:33:
[...]

mijn verhaal wordt nog nog vervolgd op dit moment..
Voordat ik mijn AC Ryan op ga sturen wilde ik nog even mijn nieuwe HDD testen die vandaag binnen kwam. Dus boven even via USB wat file copies gedaan. Omdat ik toch zat stroomadapters heb had ik er even 1 van mezelf gepakt die past. Is wel een 12vdc/1,5A adapter ipv 12vdc/2A, maar voor file copies leek me dat wel genoeg. Ik zag ineens dat het nu niet was met uitzetten. Dus weer de originele stroomadapter erop en die had het weer wel (zelfde stopcontact etc).. Dit zonder USB kabel tussen PC en POHD.

Ook zag ik dat hij (bij mijn eigen adapter) net iets anders uitvalt qua LED gedrag dan bij de originele adapter. Zou iemand dus mij EXACT kunnen vertellen hoe zijn/haar POHD ('maxi') uitvalt? Als dat net is als mijn eigen stroom adapter denk ik dat de originele adapter gewoon dit gedrag qua flikkerende rode LED veroorzaakt en vraag in aan AC Ryan een nieuwe adapter ipv een hele hoop gedoe met retour via de winkel waar ik hem gekocht heb.

Hier mijn beschrijving met de ORIGINELE adapter bij uitzetten:
blauwe LED -> LED uit voor +- 2 sec -> rode LED flikkert
De power knop toggled de AC Ryan tussen aan/uit/uit/aan/uit/uit etc..

Hier mijn beschrijving met mijn EIGEN adapter bij uitzetten:
blauwe LED -> LED uit voor +- 2 sec -> rode LED -> rode LED valt heel even uit (dimt van aan naar uit) -> rode LED continue.
De power knop toggled de AC Ryan tussen aan/uit/aan/uit etc.. zoals het hoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378462

Even een vraagje over de nieuwe Firmware r4824
Normaal kon ik het web managemant in.
Maar nu geeft deze geen gehoor op het ip adres waar deze op fixt staat.
Is dit bij meerdere?
FTP werkt nu wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:39

Vrijdag

De Zwarte

Poort :1024 er achter gezet?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110209

@elpino
Als ik 'm uitzet (via afstandbediening) knippert de led even, daarna gaat 'ie geheel uit voor 2 seconden en gaat dan weer aan, echter dan in rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Vrijdag
Ach stom van me |:( ThanX
Tja,. heb hem ook via een website staan,. daar ben ik nog niet helemaal uit waarom hij niet door wil.
Van buitenaf kan ik hem alleen nog niet bereiken.

* Sorry,. gelukt !
Moest ff router & Modem resetten.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 378462 op 16-01-2011 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262068

Hey jongens,

Misschien een stomme vraag, maar als ik de mini wil aanschaffen, moet ik dan ergens op letten bij het bestellen van een externe HD? Want ik ben bang dat de films met een externe HD gaan haperen. Of is hier geen sprake van?

Groet Jordy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
Anoniem: 262068 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 02:44:
Want ik ben bang dat de films met een externe HD gaan haperen. Of is hier geen sprake van?
Weet niet hoe het bij de mini zit, maar ik kan op een E7075 media-speler geen externe HD zonder eigen voeding gebruiken, omdat de USB niet genoeg power levert ...
Anoniem: 378462 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 22:23:
Tja,. heb hem ook via een website staan,. daar ben ik nog niet helemaal uit waarom hij niet door wil.
Van buitenaf kan ik hem alleen nog niet bereiken.
Is in de nieuwe firmware al geregeld dat je het password voor de web-interface kan wijzigen ?? In r3582 bijv. was dat nog niet, beetje link om met default password (dat iedereen kan opzoeken in handleiding) op het web te gaan.
(er was/is wel een ongedocumenteerde manier)

[ Voor 45% gewijzigd door Goner op 17-01-2011 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262068 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 02:44:
Hey jongens,

Misschien een stomme vraag, maar als ik de mini wil aanschaffen, moet ik dan ergens op letten bij het bestellen van een externe HD? Want ik ben bang dat de films met een externe HD gaan haperen. Of is hier geen sprake van?
is geen sprake van, alles gaat vlekkeloos met bijv. een samsung G2 eco of een WD passport op een mini, ook bestanden van 30 gig of meer. Deze beide schrijven heb ik en zijn nog te koop, dus als je het zeker wilt weten zou ik voor bijv. de samsung gaan.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 17-01-2011 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Login is te veranderen door de volgende stappen door te nemen.
Ik spreek dan over de Neighbor Web.

Eerste keer lukte het niet, maar 2e keer heb ik op de oude manier ingelogd & vervolgens op een andere tab het volgende ingetypt:
ip-address:1024/account_login.html

(Omdat je in Neighbor Web al via het oude wachtwoord: admin Pasw. 123 inlogt.
Kan je nu het nu veranderen)

Dan krijg je deze pagina
Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_1HYMwWnFf4o/TOwS1NX4mMI/AAAAAAAAAKI/yFO9w0GZHI0/s640/ChangeAdminPassword.jpg
Als je een nieuw wachtwoord 2x juist heb ingetypt is deze veranderd.

.
Mocht je je wachtwoord kwijt raken,.. euh, . tja Hardreset dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379258

Mn playon HD versie 3100 wil niet meer opstarten. Ik moest em updaten doordat ik sommige mkv files niet kon afspelen (lachwekkend natuurlijk). Dus ik naar de site met mn versie van 3875 staat er dat alles boven de 3582 goed is voor de huidige versie van 4824 om dat probleem op te lossen. Dus ik wil op de normale manier via system update kan updaten, loopt mn player vast. Player opnieuw opgestart met knop lang igedrukt houden, zegt ie dat ik naar een eerdere versie moet gaan. Ik had hier al zoiets gelezen dat je eerst naar de 3582 moest gaan om naar de 4824 te gaan, maar goed die nukkels zetten dat er ook niet even bij op hun site.

Dus ik die 3582 installeren via de normale weg, lukt niet, player loopt weer vast. Opnieuw opgestart met knop lang indrukken, begint te updaten, lijkt klaar te zijn, maar doet op het eind vervolgens niks meer. Toen heb ik de stroom er maar vanaf gehaald, opnieuw opgestart en nu blijft ie dus steken bij het opstartscherm.

Wat moet ik nu doen? Mn geld terug vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
Anoniem: 379258 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 23:16:
Ik had hier al zoiets gelezen dat je eerst naar de 3582 moest gaan om naar de 4824 te gaan, maar goed die nukkels zetten dat er ook niet even bij op hun site.
:?
[Release Candidate] ACR-PV73100 v7.3.x.r4824 Playon!HD
How to update this firmware:
It is the same as all SDK3.X platform based firmwares require; please update your Playon!HD to r3582 before proceeding to update with this firmware. Example; from r2901, you need to first update it to r3582 before proceeding to r4368. For those, already on r4368, r4090 or r3582, you could directly update to r4368. We strongly recommend users to perform System Update instead of Safe Mode Reflash. In case of problems when updating this firmware, please reflash the firmware again using Safe Mode Reflash instead

EDIT: ah, ik zie het probleem, je hebt : Version v7.0.6 r3875 dat is nog SDK 2. Maar v7.3.4 r3582 is SDK3. r3875 is dus niet hoger dan r3582. Die versies zijn knap verwarrend ...
Hee, bekend scherm .. oh wacht, da's mijn POHD :+
Tip werkt dus. Denk eraan dat je nieuwe password niet met 123 mag beginnen ...

[ Voor 18% gewijzigd door Goner op 18-01-2011 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
Zit er een Hdd in? Zoja dan zou ik gewoon even formateren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-06 21:09
Kw4kje schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 09:30:
Zit er een Hdd in? Zoja dan zou ik gewoon even formateren. ;)
Tegen wie heb je het nou? Als je het over de post van Leeuwarden122 hebt is formatteren geen oplossing voor een corrupte firmware.
Ik zou terug gaan naar een oude bekende firmware en dan de r3582 nog eens proberen zoals beschreven staat in de instructies (dus met een safe install niet vanuit het menu.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379258 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 23:16:
Mn playon HD versie 3100 wil niet meer opstarten. Ik moest em updaten doordat ik sommige mkv files niet kon afspelen (lachwekkend natuurlijk). Dus ik naar de site met mn versie van 3875 staat er dat alles boven de 3582 goed is voor de huidige versie van 4824 om dat probleem op te lossen. Dus ik wil op de normale manier via system update kan updaten, loopt mn player vast. Player opnieuw opgestart met knop lang igedrukt houden, zegt ie dat ik naar een eerdere versie moet gaan. Ik had hier al zoiets gelezen dat je eerst naar de 3582 moest gaan om naar de 4824 te gaan, maar goed die nukkels zetten dat er ook niet even bij op hun site.

Dus ik die 3582 installeren via de normale weg, lukt niet, player loopt weer vast. Opnieuw opgestart met knop lang indrukken, begint te updaten, lijkt klaar te zijn, maar doet op het eind vervolgens niks meer. Toen heb ik de stroom er maar vanaf gehaald, opnieuw opgestart en nu blijft ie dus steken bij het opstartscherm.

Wat moet ik nu doen? Mn geld terug vragen?
Als dat niet werkt, probeer de safe methode ipv het menu:

Installeer eerst versie 3582 en daarna versie 4824. Gebruik hiervoor een usb2.0 stick geformatteerd in FAT32 op de langzame manier, dus niet via quickformat.

Firmware versie 3582 voor de POHD:

http://www.acryan.com/dow...v7.3.4.r3582_European.zip

Om te installeren, volg deze stappen:

* 1. Download nieuwe firmware.
* 2. Uitpakken van het ZIP bestand op het bureaublad.
* 3. Kopieer de "Install.img" file op een USB stick.
* 4. Trek de stroom kabel uit de PlayOn.
* 5. Doe de USB stick in de PlayOn.
* 6. Stroom kabel weer erin steken.
* 7. Aan/uit knopje ingedrukt houden totdat het installatieproces op het tv scherm tezien is. Dan loslaten. (Dit duurt ongeveer 25 seconden)
* 8. Na installatie, gaat de PlayOn automatisch herstarten.

Het kan zijn dat de speler na deze update in de initiele setup vastloopt. Zet dan de speler uit door de stroom er af te halen en ga verder met firmware versie 4824.

Firmware versie 4824 voor de POHD:

http://www.acryan.com/dow...v7.3.4.r4824_European.zip

* 7. Aan/uit knopje ingedrukt houden totdat het installatieproces op het tv scherm te
zien is. Dan loslaten. (Dit duurt ongeveer 25 seconden)

Het mkv probleem heeft met de compressed headers te maken. Dat is niet zo heel erg belachelijk omdat de nieuwe manier van mkv's maken uitkwam nadat onze spelers op de markt kwamen. Met de laatste firmwares is dat probleem opgelost.
Zie ook dit topic: http://acryan.com/forums/...29002cd9c8432bc1b40720e13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346969

Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 23:28:
Waarom dat ding niet gewoon een usb cable heet is mij ook wat onduidelijk. Nooit geweten, dus micro usb, mini usb, usb en squarish. Apart.
Dat ding heet niet "squarish" (Amerikaanse term voor een vierkant dat geen vierkant is) maar gewoon usb type B... En die kun je bij elke willekeurige elektronicashop krijgen, probeer eens de Handyman of een site zoals kabeltje.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-06 21:09
Is er iemand die toevallig weet of er een apparaat is die kan opnemen en een netwerkfunctie heeft?
AC Ryan Playon!DVR HD die kan alleen opnemen maar heeft geen Netwerkfunctie.
AC Ryan Playon! HD dit is een Mediaspeler maar heeft geen Netwerkfunctie.

Is er iemand die mij begrijpt? ik zoek een apparaat dat kan streamen / opnemen en een Netwerkfunctie heeft, die je bijv kunt gebruiken als NAS.

Ik hoop dat iemand dit weet. Gr Slabbetje.

Ik Heb de AC Ryan PlayOn! HD DVR 1TB gevonden maar daar staat geen tv bij?
Ik heb UPC en wil dus rechts streeks via de televisie opnemen is dit mogelijk met deze?

[ Voor 15% gewijzigd door slabetje op 18-01-2011 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379258

Anoniem: 379202 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 10:00:
[...]

Als dat niet werkt, probeer de safe methode ipv het menu:

Installeer eerst versie 3582 en daarna versie 4824. Gebruik hiervoor een usb2.0 stick geformatteerd in FAT32 op de langzame manier, dus niet via quickformat.

Firmware versie 3582 voor de POHD:

http://www.acryan.com/dow...v7.3.4.r3582_European.zip

* 7. Aan/uit knopje ingedrukt houden totdat het installatieproces op het tv scherm tezien is. Dan loslaten. (Dit duurt ongeveer 25 seconden)

Het kan zijn dat de speler na deze update in de initiele setup vastloopt. Zet dan de speler uit door de stroom er af te halen en ga verder met firmware versie 4824.

Firmware versie 4824 voor de POHD:

http://www.acryan.com/dow...v7.3.4.r4824_European.zip

* 7. Aan/uit knopje ingedrukt houden totdat het installatieproces op het tv scherm te
zien is. Dan loslaten. (Dit duurt ongeveer 25 seconden)

Het mkv probleem heeft met de compressed headers te maken. Dat is niet zo heel erg belachelijk omdat de nieuwe manier van mkv's maken uitkwam nadat onze spelers op de markt kwamen. Met de laatste firmwares is dat probleem opgelost.
Zie ook dit topic: http://acryan.com/forums/...29002cd9c8432bc1b40720e13
Nou hij loopt dus inderdaad bij mij vast na het installeren van 3582. Ik haal dan de stroom dr af, zet 4824 op de stick, maar als ik em dan dr op wil zetten dmv die manier krijg ik 'incompatiate bootloader, please install the old firmware again'.

Hoe kan het trouwens dan als ik die nieuwe films via mn computer afspeel dat die geen problemen met de mkv's hebben?

Daarnaast vind ik dit met die firmwares maar een heel gedoe, loopt ook nog eens briek en dat je eerst een bepaalde firmware moet hebben voordat je een andere dr op kunt zetten is ook een beetje een omweg. Lijkt de omgebouwde psp wel, terwijl dit gewoon de legale weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb het idee dat een rotte USB stick hebt.
Had dit verhaal ook,. met een 2gb stick. Toen liep hij bij install iedere x vast.
Dusss,. toen een 8gb sticky gedaan dat werkte goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-06 19:19

Toff

FP ProMod
slabetje schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 17:26:
Ik heb UPC en wil dus rechts streeks via de televisie opnemen is dit mogelijk met deze?
AFAIK werkt UPC uitsluitend met hun eigen decoders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
Ik heb de AC Ryan PlayOn! DVR TV 500GB op het oog.
Draadloos netwerk optie is bij deze Beschikbaar!

Ik weet alleen niet zeker (volgens mij wel want het is analoog) of dat deze het doet bij mijn kabeltv met UPC.
Is er iemand die dit weet - wil na kijken voor mij?

Bedankt hiervoor! Gr Slabbetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110209

@slabetje: nee, gaat niet werken. Je zit vast aan de apparatuur die UPC levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-06 19:19

Toff

FP ProMod
slabetje schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 20:26:
Ik heb de AC Ryan PlayOn! DVR TV 500GB op het oog.
Draadloos netwerk optie is bij deze Beschikbaar!

Ik weet alleen niet zeker (volgens mij wel want het is analoog) of dat deze het doet bij mijn kabeltv met UPC.
Analoog zou het wel moeten "werken", maar weet je wel zeker dat je nog analoog wilt? Digitaal is echt een flink verschil, zowel in de beeldkwaliteit als in gebruiksgemak (EPG).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
slabetje schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 20:26:
Zo te lezen kan dat niet niet : http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=127&t=10628
Maar in dit topic heeft iemand het over een coax verbinding tussen een UPC box en een DVR-HD : http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=130&t=10666
(sorry, zelf geen ervaringen)

Overigens, de DVR-HD heeft gewoon een netwerk aansluiting : http://www.playondvr.com/en/#info

Network - Wired:
LAN Ethernet 10/100Mbps Auto-negotiation
Built-in DHCP for Auto IP or Manual Fixed IP
Anoniem: 379258 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:09:
Hoe kan het trouwens dan als ik die nieuwe films via mn computer afspeel dat die geen problemen met de mkv's hebben?
Omdat je software media-player al wel de nieuwste codecs heeft ??
Welke software gebruik je en wanneer ge-upgrade ?

[ Voor 54% gewijzigd door Goner op 19-01-2011 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Pff steeds meer m2ts bestanden waarvan ik de ondertitel selecteer maar vervolgens niet verschijnt. Any solution?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379258 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:09:
[...]

Nou hij loopt dus inderdaad bij mij vast na het installeren van 3582. Ik haal dan de stroom dr af, zet 4824 op de stick, maar als ik em dan dr op wil zetten dmv die manier krijg ik 'incompatiate bootloader, please install the old firmware again'.
Gebruik eventueel een andere usb stick en/of installeer eerst firmware versie 4318, dan 3582 en ten slotte 4824.
4318 kan je hier vinden: http://acryan.com/forums/...f9129f2b33aabaa29a2314f32
Zoals gezegd, zie het topic: http://acryan.com/forums/...f9129f2b33aabaa29a2314f32
Daarbij hebben de meeste software spelers bakken meer codecs of packs zoals CCCP of Klite codec pack, al dan niet aangevuld met gehackte codecs. Tevens een verklaring waarom op de pc altijd alles afgespeeld kan worden maar niet op onze speler. We zitten nu eenmaal vast aan de codecs die ondersteund worden door Realtek en zomaar even een codecje er tussen gooien kan gewoon niet, hoe graag we dat ook zouden willen. Een mediaspeler is immers geen pc.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 379202 op 19-01-2011 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
Wanneer je een Playon!HD mini2 aanschaft kan je dan een externe hardeschijf er aan hangen en dan films daarvan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jostefa schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:52:
Wanneer je een Playon!HD mini2 aanschaft kan je dan een externe hardeschijf er aan hangen en dan films daarvan afspelen?
Ja dat kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
Bedankt voor de snelle reactie! Nu een maand wachten.. :( :9~ .

[ Voor 4% gewijzigd door jostefa op 19-01-2011 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-06 00:50
Filmpjes van de nieuwe Interface net gezien;

ziet er goed uit! hopelijk word hij snel gereleased, maar heb liever dat ze er wat langer over doen om alle bugs en traagheid ( die ik nu in de filmpjes zie) eruit te halen..

verder wist ik niet dat er nu een officiële functie voor het bekijken van Youtube filmpjes werd geimplementeerd in de nieuwe firmware, dan hoef ik niet meer te stuntelen met het gebruik van PS3 media server of een andere dergelijk programma..

Ben Super benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
En waar heb jij die filmpjes gezien?

edit: al gevonden. Zie dat de uploader kraakie is die volgens mij ook actief is op ac ryan forum.

YouTube: AC Ryan ACR-PV73100 Playon!hd Sdk 4.0 Gui 2.0 teaser part 1 part 1

[ Voor 76% gewijzigd door Deef_K op 19-01-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Laatst online: 24-05 13:20
Downstar2 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:21:
Filmpjes van de nieuwe Interface net gezien;

ziet er goed uit! hopelijk word hij snel gereleased, maar heb liever dat ze er wat langer over doen om alle bugs en traagheid ( die ik nu in de filmpjes zie) eruit te halen..

verder wist ik niet dat er nu een officiële functie voor het bekijken van Youtube filmpjes werd geimplementeerd in de nieuwe firmware, dan hoef ik niet meer te stuntelen met het gebruik van PS3 media server of een andere dergelijk programma..

Ben Super benieuwd :)
Verheug jezelf maar niet al te veel, hetgene dat me het meest opviel aan die filmpjes, was dat alles erg langzaam reageert.

Ook staat er ergens op het ACryan forum een klacht van iemand met de nieuwe Essential player waar al 2.0 opzit, dat het allemaal erg traag gaat.

EDIT: Lees het aantal klachten maar eens die onder andere zijn gerelateerd aan GUI 2.0

[ Voor 7% gewijzigd door TifKag op 19-01-2011 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
Goner schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 09:01:
[...]

Zo te lezen kan dat niet niet : http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=127&t=10628
Maar in dit topic heeft iemand het over een coax verbinding tussen een UPC box en een DVR-HD : http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=130&t=10666
(sorry, zelf geen ervaringen)

Overigens, de DVR-HD heeft gewoon een netwerk aansluiting : http://www.playondvr.com/en/#info

Network - Wired:
LAN Ethernet 10/100Mbps Auto-negotiation
Built-in DHCP for Auto IP or Manual Fixed IP

[...]

Omdat je software media-player al wel de nieuwste codecs heeft ??
Welke software gebruik je en wanneer ge-upgrade ?
Bedankt voor je antwoord,
Ik ben toch van plan hem aan te schaffen.
Ik heb eerder zon Conceptronic 500GB mediaplayer gehad die kon ook opnemen!
die werkte hier wel via Analoog op UPC. dus denk ik ook dat die werk,

Zijn er anders nog andere apparaten die van de tv kunnen opnemen en een netwerkfunctie hebben die werken op UPC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moost01
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-08-2024
MankE NeliZ schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 05:50:
[...]

Hiernaast veroorzaakt het toevoegen van een POHD zelfs problemen bij mensen die momenteel meerdere HDMI apparaten via HDMI CEC met 1 afstandsbediening bedienen. Er zijn een aantal workarounds voor dit probleem. Het komt er op neer dat wanneer je PIN 13 (deze geeft het CEC signaal door) in de HDMI kabel van de POHD onklaar maakt, de POHD het CEC signaal niet meer verstoort.

[...]
zie ook: http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=39&t=1554
Niemand met een idee ??
Zit nog steeds met het probleem, en bij A.C. Ryan lijken ze het niet te kunnen oplossen omdat het probleem bij fabrikant REALTEK ligt ??

Weet iemand een adres waar je een HDMI kabel of een verloop kan laten maken zonder die pin 13 ??

(mini, v7.3.x.r4824)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een electronicawinkeltje kan dat zo voor je regelen. Althans die waar ik kom (Leeuwarden) wel, die maakt ook zelf kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-06 00:50
TifKag schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:01:
[...]

Verheug jezelf maar niet al te veel, hetgene dat me het meest opviel aan die filmpjes, was dat alles erg langzaam reageert.

Ook staat er ergens op het ACryan forum een klacht van iemand met de nieuwe Essential player waar al 2.0 opzit, dat het allemaal erg traag gaat.

EDIT: Lees het aantal klachten maar eens die onder andere zijn gerelateerd aan GUI 2.0
Daarom zeg ik toch ook, mag van mij best even duren als ze maar de bugs/traagheid eruit fixen :)
Pagina: 1 ... 41 ... 71 Laatste

Let op:
Dit topic is niet voor levertijden en bestellingen.<br><br>Vermeld bij vragen of problemen welk apparaat je hebt (POHD of mini) en het nummer van de firmware.