Zelf samengestelde computer. Goed genoeg?

Pagina: 1
Acties:
  • 342 views

• Wezelkrozum
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-12-2025
Ik heb vandaag geprobeerd een computer samen te stellen via azerty.nl.
Hier is de link naar de pc: Samengestelde computer
2 grote vragen zijn: Is deze computer geschikt voor photoshop en games? En levert de voeding genoeg watt voor dit systeem?

Gr. Wessel

• Killerbert
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-12-2025
zie o.a.
*LET OP* - Wat moet ik kopen
CSL Beleid
en natuurlijk naar de BBG:
edit:
voor de voeding:

[ Voor 20% gewijzigd door Killerbert op 28-07-2009 15:50 ]

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

Verwijderd

Je hebt al een voeding en een hdd?

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 31-12-2025

BHQ

Voeding zit schijnbaar in de case (500W) en moet echt wel voldoende zijn..

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:43
Ik vind de oplossing van je geheugen zonde. Je kiest DDR3 module pakketjes die per 2 zijn verpakt. In totaal doe je dat 2x dus je krijgt 4 geheugen modules. Je kan er maximaal 4 kwijt ofwel je kan hierna moeilijker upgraden. Ik prefereer vaak dan eerst 2 geheugenmodules en dan later weer twee.

• okkii
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-12-2025
Hij is inderdaad geschikt voor photoshoppen.

En voor games ook een beetje maar. Als je een andere videokaart neemt. GTS250 is een goede.

En als je even vermeld op welke resolutie je zult gaan gamen, werken.

*@ Wtf, €175 voor 8GB DDR3 geheugen. Zoals hierboven wordt gezegd. Neem 4GB. bespaart je bijna 84 euro.

[ Voor 20% gewijzigd door okkii op 28-07-2009 16:04 ]

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Waarom in wile je een antiek OS op een moderne computer? Nu zou ik echt voor het goedkoopste gaan wat je vinden kan, want DX10 kan je nu sowieso al niet gebruiken.

[ Voor 48% gewijzigd door AtleX op 28-07-2009 16:02 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• okkii
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-12-2025
http://www.azerty.nl/wink...2662]=1&product[217826]=1

Heb even een lijstje gemaakt. Vind dit wel veel beter ten opzichte van je eigen setup.

Voordelen. Je kan er op gamen. (9800GT+) Je hebt volle 4GB ter beschikking, Je hebt 1TB ( 1000GB ) voor opslag, Bijv van je Photoshop werk. Je hebt een voeding van 600w. Dus als je in de toekomst denkt van. Ik ben van plan om meer te gamen. Kun je 2x de zelfde Ati kaarten kopen en in Crossfire zetten.

Na delen mogen jullie opnoemen.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:37
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG ([BBG] Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.