Pardon?

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Uh.. high defence line?
In het ergste geval als PES 2010 een misser is blijf ik bij PES 2009.Harribo schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 11:18:
[...]
Wat je zegt: elke wedstrijd weer compleet anders.
Heb nu de FIFA 10 demo 10x gespeeld en ben er nu al zat van.
Het wordt denk ik weer PES voor mij dit jaar, of PES 2010 moet echt een misser zijn, maar daar ga ik niet vanuit.
HOI.
Ik ookDennizzz33 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:44:
In het ergste geval als PES 2010 een misser is blijf ik bij PES 2009.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ter land, ter zee en in de kroeg
PSN: Sluuz
Alleen daarvoor had ik dus al een Xbox moeten kopenWing_xD schreef op woensdag 16 september 2009 @ 12:49:
@Sluuz, je kan morgen ook via xbox.com alvast de PES 2010 demo op je download queue zetten. Hoef je vriendin je xbox alleen maar even aan te zetten dan.
HOI.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
PSN: Geengrenzuh
PSN ID: robhoeben
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Dit soort dingen had je allang kunnen weten/vinden op bv winningelevenblog.com. Je hoeft dus niet meer te hopen, het gaat zo zijn.Kez schreef op woensdag 16 september 2009 @ 18:10:
Ben ook benieuwd,PES2009 heb ik overgeslagen omdat sommige punten niet aangepast waren t.o.v. 2008,hopelijk is dit nu wel het geval.
Ik hoop ook dat de ML wat uitgebreider is en dat één en ander wat logischer is gemaakt.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Burp
Bij 2009 werd er ook gezegd dat de keepers verbeterd waren,had er niets van gemerkt.Sluuz schreef op woensdag 16 september 2009 @ 18:14:
[...]
Dit soort dingen had je allang kunnen weten/vinden op bv winningelevenblog.com. Je hoeft dus niet meer te hopen, het gaat zo zijn.
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Dat klopt, maar is wat anders. Er zijn al talloze screenshots voorhanden waarin duidelijk is dat de Master League echt anders is (jeugdteam, sponsorcontracten, scouts, valuta ipv PES points, geintegreerde CL en Euro League enz).Kez schreef op woensdag 16 september 2009 @ 20:36:
[...]
Bij 2009 werd er ook gezegd dat de keepers verbeterd waren,had er niets van gemerkt.
Dat was ook de hoofdreden dat ik 2009 overgeslagen heb.
Maar morgen weten we meer
Als ze de keepers niet beter maken, hebben ze niets geleerd bij Konami.Sluuz schreef op woensdag 16 september 2009 @ 23:42:
[...]
Dat keepers beter zijn is niet in een screenshot duidelijk te maken.
Ik dacht dat ik de enige was met dat dilemma.Morgoth schreef op woensdag 16 september 2009 @ 23:55:
Wordt moeilijke keuze, algemene beschouwen of pes2010... mmm..
Only fools are enslaved by time and space.
Zelfde irritaties idd. Maar als je naar dat laatst geposte filmpje kijkt, zie je wel dat de keeper er weer erg armoedig uitziet (laatste herhaling van de goal).Harribo schreef op woensdag 16 september 2009 @ 23:57:
[...]
Als ze de keepers niet beter maken, hebben ze niets geleerd bij Konami.
De keepers zijn een drama:
-ze laten bijna alle ballen los en geven ze netjes af bij de tegenstander
-de ballen die ze loslaten kan bijna altijd over de achterlijn (toch raar steeds dat effect?)
-als er bal op de grond voor ze ligt, lijken ze eerst erover na te denken hoe ze hem gaan oppakken...kortom, tegenstander reageert en weer een tegengoal
-keeper keept niet goed in 1 vs 1 situatie: tegenstanders lopen er zo omheen
Dat zijn zo snel even wat dingen die echt irriteren en ook zeker verholpen moeten worden.
En voordat een wijsneus gaat roepen dat je dat allemaal kan lezen.....eerst afwachten hoor. Ze beloven en zeggen tegenwoordig zoveel. Punktos.
Ik kijk toch erg uit naar de demo van morgen!
PSN: Mondaatje
Als je nou eerst even de post leest van die wijsneus dan zie je dat ik ook helemaal niet zeg dat we alles maar blind moeten aannemen. Lees anders ook vooral nog even wat je precies gequote hebt.Harribo schreef op woensdag 16 september 2009 @ 23:57:
[...]
Als ze de keepers niet beter maken, hebben ze niets geleerd bij Konami.
De keepers zijn een drama:
-ze laten bijna alle ballen los en geven ze netjes af bij de tegenstander
-de ballen die ze loslaten kan bijna altijd over de achterlijn (toch raar steeds dat effect?)
-als er bal op de grond voor ze ligt, lijken ze eerst erover na te denken hoe ze hem gaan oppakken...kortom, tegenstander reageert en weer een tegengoal
-keeper keept niet goed in 1 vs 1 situatie: tegenstanders lopen er zo omheen
Dat zijn zo snel even wat dingen die echt irriteren en ook zeker verholpen moeten worden.
En voordat een wijsneus gaat roepen dat je dat allemaal kan lezen.....eerst afwachten hoor. Ze beloven en zeggen tegenwoordig zoveel. Punktos.
Ik kijk toch erg uit naar de demo van morgen!
[ Voor 22% gewijzigd door frankdewildt op 17-09-2009 08:49 ]
Maak er maar 18:00 van of zelfs later.Morgoth schreef op woensdag 16 september 2009 @ 23:55:
Van winningeleven:
UPDATE 2: Further estimated details have emerged about timings of the demo’s availablility:
PS3 on PSN 5pm GMT
Dus rond 10:00 Nederlandse tijd zou die ongeveer beschikbaar moeten zijn.
Wordt moeilijke keuze, algemene beschouwen of pes2010... mmm..
Burp
[ Voor 81% gewijzigd door frankdewildt op 17-09-2009 09:33 ]
[ Voor 8% gewijzigd door AdnanKananda op 17-09-2009 09:37 ]
Er staat ook 5pm GMT dus Greenwich Mean Time wat dus bij ons in NL dus in de zomer 5pm + 2 uur is:)Wii4all schreef op donderdag 17 september 2009 @ 08:54:
[...]
Maak er maar 18:00 van of zelfs later.
Sony moet de demo namelijk nog in de psn store plaatsen. Als die bijgewerkt wordt is de demo pas beschikbaar.
Op Evo-web wordt dezelfde gemeld. Momenteel is hij best wel overbezet zo lijkt het. [Edit: Je moet gewoon een flinkt aantal keren proberenfrankdewildt schreef op donderdag 17 september 2009 @ 08:22:
Download gevonden van de demo op een forum, weet zelf niet of deze betrouwbaar is ben hem nu aan het downloaden: http://www.4players.de/4p...CDROM/Download/53093.html\
Ik krijg hem dus wel geïnstalleerd maar daarna niet opgestart omdat ik een bestand zou missen op de computer.
[ Voor 12% gewijzigd door Regeneration op 17-09-2009 10:10 ]
HOI.
[ Voor 42% gewijzigd door Dracul op 17-09-2009 11:44 ]
[ Voor 8% gewijzigd door ^^0nMe op 17-09-2009 11:50 ]
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
HOI.
De PS store word elke donderdag tussen 5 en 7 geupdate.. dan kan je hem dus pas verwachten.Monda schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:13:
Zit nu op mn werk, iemand PES al in de PS store gesignaleerd? Ik las ergens dat er verwacht werd, dat de demo er om 10 uur op zou staan.....
HOI.
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 17-09-2009 12:45 ]
PSN ID: robhoeben
D3-Monk
Inderdaad dat viel mij ook al op. In PES5 en PES6 gebruikte ik die beweging heel erg veel omdat het heel erg effectief was. In PES2008 en PES2009 was het al minder effectief en gebruikte ik het veel minder vaak maar nu in PES 2010 is het nog stukken minder effectief. Aangezien de verdeding in sommige situaties relatief veel ruimte weggeeft had je met die beweging redelijk vaak 1 op 1 situaties met de keeper kunnen krijgen. Over of dat iets positiefs zou zijn kun je natuurlijk discusieren.^^0nMe schreef op donderdag 17 september 2009 @ 13:29:
De kapbeweging met schieten en dan pass knop (cancel) is volgens mij een flink stuk minder effectief geworden, er zit een soort lag in en je kapt minder scherp.
Is dat iets positiefs?^^0nMe schreef op donderdag 17 september 2009 @ 13:29:
Het veld voelt echt aan als een biljart laken.
Ik zie hier toch veel dingen voor bij komen dat ik zeg: dit is toch voetbal? Ik heb ook wel eens gezien (op tv) dat een keeper systematisch te ver uit zijn goal komt. Ik wil niet zeggen dat het niet irritant is, maar realistisch is het wel. Bij een voetbalspel zijn er haast geen randvoorwaarden waaraan het spel moet voldoen (kwa tactiek en ongebruikelijke bewegingen) aangezien alles (misschien in mindere mate) in het echte voetbal ook voorkomt.Christiano007 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 13:57:
Keeper komt te ver uit bij diepe ballen , nu al 2 keer in 1 wedstrijddat moeten ze toch wel iets veranderen dat hij niet steeds buiten de 16 komt als dat niet nodig is.
Staat ie al op marketplace dan? En ook in de PS3 store?kazuka schreef op donderdag 17 september 2009 @ 13:43:
2 potjes gedaan nu op de 360. Het speelt duidelijk een stuk anders dan 2008 en 2009. Het spel ziet er zeker wat beter uit. Niet wereldschokkend maar de belichting is wel een stuk beter. Menus en muziek zijn eindelijk fatsoenlijk. Niet meer die typische japanse menuutjes en geluidjes. Het lijkt meer op een EA menu dan een Konami menu. De gameplay is wel ff wennen, het is allemaal een tikkeltje langzamer en elke speler heeft wat meer tijd nodig om de bal aan te nemen en goed te leggen. Wel realistischer vind ik. Irriteer me alleen wel aan het geluid van de bal. Bij elk balcontact, zelfs bij een langzame dribbel, hoor je een overdreven tik van elk balcontact.
Het ziet er best veelbelovend uit maar het blijft afwachten hoe online dadelijk gaat en of de ML inderdaad stukken verbeterd is zoals ze beloven.
Lees het topic nou eens door man.DJH schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:25:
[...]
Staat ie al op marketplace dan? En ook in de PS3 store?
Burp
Op zich vind ik het wel een positieve ontwikkeling, nu hebben die andere bewegingen een stuk meerwaarde. Voorlopig is het mij nog niet gelukt om langs 2-3 man te dribbelen, maar ik heb wel een verdediger heerlijk uit kunnen spelen met een Marseille roulette. Ik gebruik nu veel meer de ruimtes en de snelheid om wat te creeren, zeker met de heerlijke loopacties van je medespelers.Dracul schreef op donderdag 17 september 2009 @ 13:38:
[...]
Inderdaad dat viel mij ook al op. In PES5 en PES6 gebruikte ik die beweging heel erg veel omdat het heel erg effectief was. In PES2008 en PES2009 was het al minder effectief en gebruikte ik het veel minder vaak maar nu in PES 2010 is het nog stukken minder effectief. Aangezien de verdeding in sommige situaties relatief veel ruimte weggeeft had je met die beweging redelijk vaak 1 op 1 situaties met de keeper kunnen krijgen. Over of dat iets positiefs zou zijn kun je natuurlijk discusieren.
Ja, vind ik wel, in PES2009 ergerde ik me wel eens dat spelers de bal niet wat harder inspelen. Nu gebeurt het eens stuk vaker mede doordat het veld de bal niet zoveel af lijkt te remmen.
D3-Monk
Ik wil niet lullig doen maar 360 movement zit gewoon in PES10 hoor.^^0nMe schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:37:
[...]
Tenslotte moet ik bekennen dat ik Fifa 10 wel soepeler vind spelen (dankzij de 360 graden controls), het ligt dus maar net aan waar je voorkeuren liggen als je nu twijfelt tussen PES en Fifa. Ik zal vanmiddag nog de PS3 demo checken om te kijken of de besturing daar merkbaar anders is, het is nu voor mij iig niet merkbaar anders qua bewegen dan PES09.
Dat weet ik en is ook allang bekend gemaakt, maar vind jij dat dit erg merkbaar is tijdens het lopen en dribbelen ? Ik in ieder geval niet, zeker als je het vergelijkt met de Fifa 10 demo op de consoles waarin dit meteen opvalt. Het kan zijn dat dit niet in de PES demo zit of niet in de PC versie, dus ik wacht nog even de PS3 versie af.Christiano007 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:39:
[...]
Ik wil niet lullig doen maar 360 movement zit gewoon in PES10 hoor.
D3-Monk
[ Voor 38% gewijzigd door tiswat op 17-09-2009 15:11 ]
Ik merk het anders wel, maar ik gebruik veel liever de D-pad.^^0nMe schreef op donderdag 17 september 2009 @ 14:51:
[...]
Dat weet ik en is ook allang bekend gemaakt, maar vind jij dat dit erg merkbaar is tijdens het lopen en dribbelen ? Ik in ieder geval niet, zeker als je het vergelijkt met de Fifa 10 demo op de consoles waarin dit meteen opvalt. Het kan zijn dat dit niet in de PES demo zit of niet in de PC versie, dus ik wacht nog even de PS3 versie af.
Hebben Xbox 360 bezitters dezelfde ervaringen of merken jullie deze toevoeging wel ?
so kennen wir doch den valdez... ist doch ultra-realistischtiswat schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:06:
http://www.youtube.com/watch?v=DcutlKrJ7lA
Gehe. Ja da's niet zo handig.
Ow man,als dát het nivo is....tiswat schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:06:
http://www.youtube.com/watch?v=DcutlKrJ7lA
Gehe. Ja da's niet zo handig.
[ Voor 8% gewijzigd door Kez op 17-09-2009 15:14 ]
Ik zie de spelers een paar keer 'glijden' lijkt het wel. Ze lopen dan niet maar gaan wel voorruit. (op seconde 32 bijv.)tiswat schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:06:
http://www.youtube.com/watch?v=ccB2TBGgQdQ
Overigens zie ik hier geen 360 graden dribbel?
Burp
Tja.. hij is middenvelder. Misschien willen ze daarmee aangeven dat ie aanvoerder is ofzo?Regeneration schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:11:
.. maar wat is "H" zoals Xabi Alonso?Heb toch liever Engels...
Nee dat wordt aangegeven met een geel verticaal streepje voor een speler.Oakley schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:36:
[...]
Tja.. hij is middenvelder. Misschien willen ze daarmee aangeven dat ie aanvoerder is ofzo?
Ah ok, ik gebruik ook liever de D-pad, maar met de analogue stick merk ik ook weinig van de 360 graden movement.Christiano007 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:08:
[...]
Ik merk het anders wel, maar ik gebruik veel liever de D-pad.
D3-Monk
Je zal niet de enige zijn die hem vandaag wil hebbenSCIxX schreef op donderdag 17 september 2009 @ 17:13:
In het downloaden van de demo faalt PES iig al, sjee wat gaat dat sloom. (jaja ligt niet aan PES blabla)
Ben benieuwd of de demo fifa010 kan overtreffen, zie dat niemand hier de vergelijking nog heeft durven maken.
Idd man duurt &^%#*&_($&@ lang! Ze hebben nog tot 19.00 uur begreep ik (tussen 17.00 en 19.00)... Fifa stond er van de week toch eerder opDe.Schurk schreef op donderdag 17 september 2009 @ 18:25:
Waarom zie ik PES 2010 nog steeds niet in mn Playstation Store ?
Ik zit er ook op te wachten, meestal updaten ze zo rond 7 uur. Dus als je rond een uurtje of 8 gaat kijken zal hij er zeker zijnDe.Schurk schreef op donderdag 17 september 2009 @ 18:25:
Waarom zie ik PES 2010 nog steeds niet in mn Playstation Store ?
[ Voor 8% gewijzigd door PromoX op 17-09-2009 18:31 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Goede argumentatie. Selective distortion noemen ze dit.Christiano007 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 18:57:
PES is weer langzaam gewoon een fatsoenlijke voetbalsimulator geworden i.p.v dat simpele truukjes gedoe van FIFA.
Dit zal anders zijn in de full version.Christiano007 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 18:57:
Maar die penalty's nu....je krijgt een zijaanzicht ...sorry maar dat is echt not-done hoor je kan nu toch niet fatsoenlijk mikken? Jammer hoor
D3-Monk
Ik was me er niet bewust van dat het om een wedstrijd ging?tiswat schreef op donderdag 17 september 2009 @ 19:25:
Nou PES gaat echt verliezen van FIFA.
En hoe kom ik in de UK Playstation Store?CaptainCharisma schreef op donderdag 17 september 2009 @ 19:22:
De demo is beschikbaar in de UK PlayStation Store (er is daar een zoekfunctie, zoek op "PES" en je ziet hem staan)(even een bewuste dubbelpost)
Natuurlijk is het een wedstrijd, er kan maar 1 de beste zijn.LoneRanger schreef op donderdag 17 september 2009 @ 20:20:
[...]
Ik was me er niet bewust van dat het om een wedstrijd ging?
Burp
[ Voor 21% gewijzigd door AdnanKananda op 17-09-2009 22:26 ]
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Niet terecht om daar minpunten van te maken: hier op mijn PC geen haperingen en ik speel het spel op de hoogste settings in 1920x1200. Er is een config bestandje in de map waar je de demo hebt geïnstalleerd.Prutzer80 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 22:27:
- Haperingen op mijn pc
- Resolutie op pc is niet hoger te krijgen dan 1280 x 720
[ Voor 16% gewijzigd door Dr. Strangelove op 17-09-2009 22:58 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq