Vin87 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:45:
[...]
Ik heb het alleen bij tracks als:
A House is .. (staat dan onder de H)
The Monument (staat dan onder de M)
Maar dat is allemaal vrij logisch eigenlijk. Misschien denkt de X10 te slim te zijn en gaat daarom de fout in

Hahaha, nee bij mij is het totaal anders. "Drop..." staat bij de Z bijvoorbeeld. Maarja, misschien dat dit opgelost wordt met de .16 update.
Verder nog een vraagje. Ben nieuw met Android

, en vroeg me het volgende af. Ik gebruik een Hotmail-account, en ik heb sinds kort daarvan een Google-account van gemaakt (d.w.z. dit:
https://www.google.com/accounts/NewAccount ). Als ik nu met dat Hotmail-account, waarvan dus een Google-account is gekoppeld, wil inloggen, om bijvoorbeeld gebruik te maken van de Android Market, lukt het niet!

Ik krijg dan de melding dat het geen GMail-account is. Terwijl bij het inlogscherm toch duidelijk stond, log in met je Google-account, en ik heb het een en ander uitgezocht, er is toch een verschil tussen een Google-account en een GMail-account.
Zie ik iets over het hoofd, of kan je toch geen Google-account hebben met Hotmail, maar moet je een Google-account hebben met GMail? Dat eerste lijkt me mogelijk, omdat wanneer je je Hotmail koppelt aan Google-accounts, je dan gebruik kunt maken van bijv. Google Agenda, iGoogle enz. enz.