Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stinger_ schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:51:
[...]

Verrek! :D
Dat randje was me nog niet eens opgevallen :p
Thx.
Mij was dat ook niet opgevallen en zeker niet omdat er nog een bij zit. Maar gelukkig zag ik het op tijd voordat ik die 2e er ook probeerde op te doen ;) Nu heb ik er nog een in reserve en hopelijk heb ik die nooit nodig :+

EDIT: AmbientTime doet blijkbaar niet veel, maar is wel nice. Zou knap zijn moest dat te zien zijn als je je scherm aan laat gaan (ipv die boog om te ontgrendelen).

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stinger_ schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:51:
[...]

Verrek! :D
Dat randje was me nog niet eens opgevallen :p
Thx.
Crap haha merk het ook nu pas, ik vond het ook al zo gek dat ze het beeldscherm niet wat dieper in haar body hadden gelegd, maar de reden is nu dus bekent O-)

Wel zonde van de screen protectors though...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een vervelend dingetje gevonden! :D Hahaha, hebben jullie ook bij Mediascape, bij de lijst "Tracks", dat er enkele nummer niet op de juiste plek staan? D.w.z. niet op alfabetische volgorde. Bij mij staat er een nummer die begint met de "D" tussen nummers die beginnen met "Z".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-02-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:31:
Ik heb em van belnu.nl icm een t-mobile abbo. Maar lijkt mij dat alleen de software verschilt en als je er dan nl. Firmware op zet, je dus hyves integratie hebt? Iemand hier enig idee of moet ik hiervoor contact opnemen met belnu/sony ericsson.
ik heb em ook bestelt van belnu.nl, maar moet nog vet lang wachten voor de witte weer op voorraad is..
en ik heb ze een mail gestuurt over welk toestel ik krijg, NL, BE of DE
denk dat ik morgen bericht krijg...

[ Voor 3% gewijzigd door Wolfjerolfje op 13-04-2010 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:27:
Weer een vervelend dingetje gevonden! :D Hahaha, hebben jullie ook bij Mediascape, bij de lijst "Tracks", dat er enkele nummer niet op de juiste plek staan? D.w.z. niet op alfabetische volgorde. Bij mij staat er een nummer die begint met de "D" tussen nummers die beginnen met "Z".
Ik heb het alleen bij tracks als:

A House is .. (staat dan onder de H)
The Monument (staat dan onder de M)

Maar dat is allemaal vrij logisch eigenlijk. Misschien denkt de X10 te slim te zijn en gaat daarom de fout in :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook al 3 dagen in het bezit van een x10, er fijn toestel!
Maar nu kom ik op een probleempje.. Mijn toestel wil niet meer in landscape mode bij bijv. smsen of op het internet.
Weet iemand hoe ik dit moet herstellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:51:
Ben ook al 3 dagen in het bezit van een x10, er fijn toestel!
Maar nu kom ik op een probleempje.. Mijn toestel wil niet meer in landscape mode bij bijv. smsen of op het internet.
Weet iemand hoe ik dit moet herstellen ?
Instellingen > Geluid en Weergave > Stand , staat dat aangevinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahah je bent een held thx! _/-\o_ Nu werkt hij weer.. stom dat ik dat zelf niet heb gezien |:(
Maargoed nu kan ik iig weer lekker genieten van me phone :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 11:54
Heb vanmiddag mijn telefoon opnieuw opgestart nadat mijn telefoon klaar was met opladen, hij staat nu na 7 uur op 85%. Te mooi om waar te zijn? We'll find out.

Progressie tot nu toe, aantal uren op volle acu:
Cycle 1: 10 uur
Cycle 2: 12 uur
Cycle 3: 15 uur
Cycle 4: 20 uur
Cycle 5: 22 uur
Cycle 6: 24 uur

More to follow ofcourse, maar het tempo van vandaag gaat de accuduur eerder richting 2 dagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demandela
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-07-2019
loop nu al een dag ermee te kutten. hoe zet je het htc toetsenbord aan. heb het geinstalleerd en alles, maar ik weet niet hoe ik hem nu aan moet zetten.

vindt het SE toetsenbord niet heel goed, ben hier benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demandela schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:40:
loop nu al een dag ermee te kutten. hoe zet je het htc toetsenbord aan. heb het geinstalleerd en alles, maar ik weet niet hoe ik hem nu aan moet zetten.

Woow, dat is wel heel erg lang. Ik ben blij als ik de 12 uur haal.
Heb JuiceDefender er op gezet, Locale uit en Moxier mail uit. Nu lijkt hij het 12 uur vol te houden, terwijl hij eerst met 6 uurtjes toch echt wel leeg was :-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:18
Weet iemand hoe je de unlock screen kunt uitschakelen?
Ik wil deze graag vervangen door die andere unlock feature waarbij je een aantal punten met elkaar moet verbinden. Maar als ik hiervoor kies, dan krijg ik elke keer beide unlock screens voor mijn kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf het Smartkeyboard geinstalleerd, deze werkt wel heel erg lekker.
Kan je vinden in de Market. En kan je instellen mbv:
- Settings -> Locale and Text -> Smart Keyboard (vinkje zetten) :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:18

Selecteer een tekst invoerveld (bijv. ergens op een webpagina)
Je ziet dan vanzelf het toetsenbord te voorschijn komen. Druk lang op het invoerveld. Je ziet dan een menu verschijnen. Kies voor de optie om inputmethode te veranderen en kies vervolgens voor HTC keyboard.

EDIT: zie dat iemand mij voor is geweest, maar nu heb je in ieder geval 2 manieren om het aan te passen. :P

[ Voor 8% gewijzigd door avec_style op 14-04-2010 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-08 20:44
Ik heb een T-Mobile verlenging, maar ik heb nog een Orange Simkaart. In mijn contactenlijst geeft hij aan dat mijn sim kaart niet beschikbaar is.

Ook als ik naar Instellingen -> Draadloos -> Mobiel netwerk ga, dan werkt de optie "Auto internet instellingen" niet (Functie is niet beschikbaar met de momenteel geplaatste simkaart). Ik heb dus 3G moeten krijgen door in hetzelfde mobiele netwerk menu bij "Namen Toeganspunten" handmatig Tmobile in te stellen.

Geen idee of dit de goede manier is, maar nu werkt het wel :) Ik vraag me wel nog steeds af wat dat Sim probleem is.

Welke kalender gebruiken jullie trouwens (in sync met die van Google ?)

Ik heb nu zelf nog de standaard app, maar die widget ervan verschijnt zo klein op je startscherm :/

[Edit] nvm

[ Voor 4% gewijzigd door Dashinuke op 14-04-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avec_style schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:46:
[...]

Je ziet dan vanzelf het toetsenbord te voorschijn komen. Druk lang op het invoerveld. Je ziet dan een menu verschijnen. Kies voor de optie om inputmethode te veranderen en kies vervolgens voor HTC keyboard.

EDIT: zie dat iemand mij voor is geweest, maar nu heb je in ieder geval 2 manieren om het aan te passen. :P
Dit is inderdaad de juiste manier _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Un-X-PecteD schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:52:
Ik heb een T-Mobile verlenging, maar ik heb nog een Orange Simkaart. In mijn contactenlijst geeft hij aan dat mijn sim kaart niet beschikbaar is.

Ook als ik naar Instellingen -> Draadloos -> Mobiel netwerk ga, dan werkt de optie "Auto internet instellingen" niet (Functie is niet beschikbaar met de momenteel geplaatste simkaart). Ik heb dus 3G moeten krijgen door in hetzelfde mobiele netwerk menu bij "Namen Toeganspunten" handmatig Tmobile in te stellen.

Geen idee of dit de goede manier is, maar nu werkt het wel :) Ik vraag me wel nog steeds af wat dat Sim probleem is.

Welke kalender gebruiken jullie trouwens (in sync met die van Google ?)

Ik heb nu zelf nog de standaard app, maar die widget ervan verschijnt zo klein op je startscherm :/

[Edit] ik heb wel de .16 update al :)
Bij mij (Wit Hi.nl toestel) geeft die ook aan dat de Sim niet beschikbaar is bij telefoonboek ..

Over die .16 update, hoe kom je daaraan? Hier blijft het toestel zeggen dat die 'up-to-date' is met de .14 firmware. Heb je een Nederlands toestel (Hyves in Timescape??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
Vin87 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:48:
[...]

Bij mij (Wit Hi.nl toestel) geeft die ook aan dat de Sim niet beschikbaar is bij telefoonboek ..

Over die .16 update, hoe kom je daaraan? Hier blijft het toestel zeggen dat die 'up-to-date' is met de .14 firmware. Heb je een Nederlands toestel (Hyves in Timescape??)
Sorry, wrong info. Verkeerd gekeken. Mijn toestel heeft wel nog de 1.0.14 versie (Ik zou zweren dat ik gister iets heb geupdate :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Un-X-PecteD schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:59:
[...]

Sorry, wrong info. Verkeerd gekeken. Mijn toestel heeft wel nog de 1.0.14 versie (Ik zou zweren dat ik gister iets heb geupdate :P )
Misschien een app ergens geupdated ;) Anders zou ik ook wel zeggen kom maar hier met die info hoe je de update hebt kunnen verwezenlijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-10-2024
Wilt iemand Droidlive lite van de market kunnen uitproberen en kijken of je verbinding kan maken met welk stream dan ook ?

Op mijn X10 lukt dit niet, niet op 3G en ook niet op Wifi, ik krijg steeds connecting, buffering en dan gelijk connection droped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Inmiddels na 17 uur nog 75%, iemand anders dit soort enorme vooruitgangen meegemaakt?

Schrijf dit BTW ook vanaf mijn X10, dus het is niet dat ik hem niet gebruik;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje
heb bericht gehad van belnu.nl

De Sony Ericssons komen doorgaans uit Duitsland, soms uit de Benelux. Dit maakt voor de instellingen van taal en menu, en garantie, niets uit.
Met vriendelijke groet,

Belnu.nl

waarschijnlijk duitsland dus :s wel jammer van de hyves app hoewel ik niet echt veel op hyves zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 16:10
Rctworld schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:02:
Inmiddels na 17 uur nog 75%, iemand anders dit soort enorme vooruitgangen meegemaakt?

Schrijf dit BTW ook vanaf mijn X10, dus het is niet dat ik hem niet gebruik;-)
Als ik geen gebruik maak van WiFi/3g kan ik gemakkelijk 2 a 3 dagen halen. Echter, met 3g en WiFi aan is hij na een dag toch wel leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij gaat bij mij circa, 1 dag mee.. ik luister dan wel veel muziek en speel zo nu dan en een spelletje + ik sms veel.. hij is dan wel echt helemaal leeg aan de eind van de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Mijn collega komt net met het toestel aanzetten, ik heb zelf een Milestone met 2.1 en moet zeggen dat het toestel er mooi uit ziet. Wel iets wat te groot naar mijn mening, maar wat wil je met een 4" scherm. De software van SE ben ik helemaal geen fan van, en dat er nog 1.6 op draait vind ik ook erg vervelend. Als je nog nooit android hebt gebruikt zal je niet veel missen. Just mijn 2 cents!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
Als je je contactpersonen aan je hyves/facebook/twitter wilt linken, ga je naar timescape, klik je op een update, klik je op het infinite tekentje ∞ rechtsboven, en link je hem aan je contactpersoon. Is er ook een andere manier om dit te doen, omdat nog niet iedereen met een update in mijn timescape staat.

En is er ook een manier om je contactpersonen anders te sorteren ? Ze staan nu op voornaam, maar bij sommige mensen heb ik via google contacts een bijnaam toegevoegd, en ik sorteer ze liever daarop (en indien ze geen bijnaam hebben, dan gewoon op voornaam.

Overigens is de extra nickname regel gewoon aan te klikken via google contacts, maar ze verschijnen niet bij mijn contactpersonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knul schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:09:
[...]

Als ik geen gebruik maak van WiFi/3g kan ik gemakkelijk 2 a 3 dagen halen. Echter, met 3g en WiFi aan is hij na een dag toch wel leeg.
Ik haal als ik Wifi/3G uit heb net de 12 uur. En dan speel ik alleen heel af en toe een spelletje en sms ik wat.

Battery Graph:
07:45 uur - 93%
15:15 uur - 68%

Hij lijkt het nu wel iets beter te doen. maar 2 a 3 dagen zal ik echt niet halen.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
hm, ik kreeg bij mijn witte x10 2 screenprotectors, eentje was al mislukt (stomme stofdeeltjes, had het zelfs in de douche gedaan!)

dus andere maar bewaard, nu zit ik net buiten in het licht en het lijkt net alsof er al een screenprotector op zit? ik zie een randje maar weetniet zeker of het standaard een laagje glas is of een screenprotector, als het er wel een is had ik er in totaal dus 3 en zat er al 1 op 8)7

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tiduz schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:24:
dus andere maar bewaard, nu zit ik net buiten in het licht en het lijkt net alsof er al een screenprotector op zit? ik zie een randje maar weetniet zeker of het standaard een laagje glas is of een screenprotector, als het er wel een is had ik er in totaal dus 3 en zat er al 1 op 8)7
Ik denk ook dat er standaard al een op zit als ik heel goed kijk en ik heb er zeker ook nog 1 extra bij en kan misschien zelfs zijn nog een 2e, maar daar heb ik nog niet expliciet naar gekeken. Maar ik vind het allesinds wel een mooie actie van SE.
Alhoewel dat een hoesje ofzo toch nog net iets beter was geweest vind ik 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericq
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 09:46
Er zit standaard een screen protector op. Ook zijn er twee lossen geleverd en een leren hoesje met filt stof binnenkant.

Het batterij gebruik is in twee weken wel toegenomen. Eerst zat ik op een dag haal ik makkelijk twee dagen. Ik gebruik mail met imap die zo'n 25 mails per dag binnenhaalt en waaruit ik diverse internet applicaties open (hyves,faceboek, internetten) versturen van zo'n 25 sms berichten en 20 minuten bellen. Denk dat de baterij nu vol leert is wat zijn power is. Hoop niet dat hij bij een rom update dit opnieuw moet leren zoals bij wmo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YLL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-11-2020

YLL

ericq schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:40:
Er zit standaard een screen protector op. Ook zijn er twee lossen geleverd en een leren hoesje met filt stof binnenkant.

Het batterij gebruik is in twee weken wel toegenomen. Eerst zat ik op een dag haal ik makkelijk twee dagen. Ik gebruik mail met imap die zo'n 25 mails per dag binnenhaalt en waaruit ik diverse internet applicaties open (hyves,faceboek, internetten) versturen van zo'n 25 sms berichten en 20 minuten bellen. Denk dat de baterij nu vol leert is wat zijn power is. Hoop niet dat hij bij een rom update dit opnieuw moet leren zoals bij wmo.
Heb je twee lossen bij gekregen... Ik heb geen een.. alleen wat nu al op zit.
Ik heb een witte via HI, zal het daar aan liggen????? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
YLL schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:21:
[...]

Heb je twee lossen bij gekregen... Ik heb geen een.. alleen wat nu al op zit.
Ik heb een witte via HI, zal het daar aan liggen????? :?
Ja, bij Hi krijg je gewoon het standaardpakket. De X10 met headset, lader, en oordopjes dus. Is er al een releasedatum bekent voor de firmwareupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Reeds gepost in het Desire topic, maar ik ben ook erg benieuwd naar jullie ervaringen:

Ik volg dit topic nu al een tijdje want ik zit zelf nog steeds te dubben tussen de Desire en x10. Volgens mij heb ik inmiddels lang genoeg gewacht om van beide de negatieve kanten te zien (wat ik het belangrijkst vindt :P) Dus heb ik ze even samengevat:

Desire:
-Roze waas op het scherm
-Korte accuduur (korter dan de x10 volgens mij, correct me if i'm wrong)
-Weinig interne opslagruimte
-Softwarebugs
-Geluid is minder

X10:
-SE's interface werkt nog niet zoals het moet
-Geen multitouch
-Geen trackpad (de mensen in het x10 topic ergeren zich daar niet aan, maar ik kom van een X1 af, en gebruikte'm daar regelmatig, hoe vaak gebruiken jullie hem?)
-Eveneens korte accuduur
-Minder RAM (hoewel de x10 ook als een zonnetje schijnt te lopen, dit is gewoon puur op specs)

Iemand hier nog aanvullingen op? Of eigen ervaringen (wellicht zelfs tussen deze 2?)? En als iemand nog een topreden heeft om de één of de ander te kiezen is die ook altijd welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Un-X-PecteD schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:14:
Als je je contactpersonen aan je hyves/facebook/twitter wilt linken, ga je naar timescape, klik je op een update, klik je op het infinite tekentje ∞ rechtsboven, en link je hem aan je contactpersoon. Is er ook een andere manier om dit te doen, omdat nog niet iedereen met een update in mijn timescape staat.
Contact bewerken via telefoonboek en vervolgens onderin kiezen voor 'koppeling van contact'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vin87 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:45:
[...]

Ik heb het alleen bij tracks als:

A House is .. (staat dan onder de H)
The Monument (staat dan onder de M)

Maar dat is allemaal vrij logisch eigenlijk. Misschien denkt de X10 te slim te zijn en gaat daarom de fout in :X
Hahaha, nee bij mij is het totaal anders. "Drop..." staat bij de Z bijvoorbeeld. Maarja, misschien dat dit opgelost wordt met de .16 update. _/-\o_

Verder nog een vraagje. Ben nieuw met Android 8)7 , en vroeg me het volgende af. Ik gebruik een Hotmail-account, en ik heb sinds kort daarvan een Google-account van gemaakt (d.w.z. dit: https://www.google.com/accounts/NewAccount ). Als ik nu met dat Hotmail-account, waarvan dus een Google-account is gekoppeld, wil inloggen, om bijvoorbeeld gebruik te maken van de Android Market, lukt het niet! :? Ik krijg dan de melding dat het geen GMail-account is. Terwijl bij het inlogscherm toch duidelijk stond, log in met je Google-account, en ik heb het een en ander uitgezocht, er is toch een verschil tussen een Google-account en een GMail-account. :/

Zie ik iets over het hoofd, of kan je toch geen Google-account hebben met Hotmail, maar moet je een Google-account hebben met GMail? Dat eerste lijkt me mogelijk, omdat wanneer je je Hotmail koppelt aan Google-accounts, je dan gebruik kunt maken van bijv. Google Agenda, iGoogle enz. enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje
shadownetwork schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:12:
Desire:
-Roze waas op het scherm
-Korte accuduur (korter dan de x10 volgens mij, correct me if i'm wrong)
-Weinig interne opslagruimte
-Softwarebugs
-Geluid is minder

X10:
-SE's interface werkt nog niet zoals het moet
-Geen multitouch
-Geen trackpad (de mensen in het x10 topic ergeren zich daar niet aan, maar ik kom van een X1 af, en gebruikte'm daar regelmatig, hoe vaak gebruiken jullie hem?)
-Eveneens korte accuduur
-Minder RAM (hoewel de x10 ook als een zonnetje schijnt te lopen, dit is gewoon puur op specs
desire heeft ook slechteren camera
en de x10 is echt een knap staaltje design als je het mij vraag ;)
en de multi touch schijnt ook niet optimaal te werken op de desire

[ Voor 4% gewijzigd door Wolfjerolfje op 14-04-2010 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne is na de 1e x laden meegegaan van gisterenmiddag tot deze namiddag, zo'n 30 uur aan een stuk dus.
Best tevreden ben ik !

Vind het enkel enorm jammer dat ik niet automatisch de foto's van facebook als foto's voor de contacten kan gebruiken. Ik heb al mijn contacten handmatig aan fb gelinkt, maar de foto's dat lukt niet.

Heb het hier paar pagina's eerder gelezen dat het blijkbaar niet kan, zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En foto's van facebook halen om als foto van een contact in te stellen of op te slaan op je gsm lukt ook niet blijkbaar. Je kan ze enkel gebruiken als contactfoto als het uit je eigen foto albums komt, althans bij mij toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camembert1633
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:11
Ik twijfelde eerst ook tussen de x10 en de desire. Op een bepaald moment had ik gekozen voor de desire, maar daar ben ik van terug gekomen :P. Nu wil ik zeker een x10!

De bouw kwaliteit van de desire is ook niet erg goed als ik hoorde. En het scherm is niet zo scherp als een tft scherm, ik wil pdf bestanden kunnen lezen. Ook speelt het resolutie verhaal van de desire mee voor mij.

Ik had met de x10 een paar minpunten:
-Android 1.6 en hoe snel dit zou worden geupdate naar 2.x
-384mb ram, is de x10 evengoed snel hierdoor (ja dus)
-DT/MT dat vind ik nog steeds jammer, maar er valt mee te leven.
-Geen FM radio, kan ik absoluut missen dus vind ik ook geen probleem meer.

Nu geld voor mij alleen nog het android 1.6 verhaal, ik hoop dat dit snel wordt geupdate.

Wanneer ik mijn abbo kan vernieuwen wordt het een x10, jammer genoeg kan ik dit pas doen over 3 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Wolfjerolfje schreef op woensdag 14 april 2010 @ 22:37:
[...]

desire heeft ook slechteren camera
en de x10 is echt een knap staaltje design als je het mij vraag ;)
en de multi touch schijnt ook niet optimaal te werken op de desire
De Desire heeft geen echte Multitouch, maar dual touch. Je kunt dus "maar" met 2 vingers tegelijk acties invoeren.
Nog wel een voordeel voor de Desire: hij loopt op dit moment al op 2.1, waar je bij de X10 nog moet wachten.
Het gebrek aan werkgeheugen heb ik nog niet gemerkt hier, de X10 draait moeiteloos meerdere apps naast elkaar.
Ik heb JuiceDefender weer gedeinstalleerd. Die zat heel vervelend te doen met mijn 3g verbinding, die soms plots wegviel of maar niet aanging. Vandaag voor het eerst de volle 24 uur doorgekomen zonder op te moeten laden. Ik heb wel de hele dag 3g aan gehad, en een gedeelte van de dag WiFi, + nog zo'n 2 uur muziek luisteren. De accu lijkt dus beter te worden.

[ Voor 22% gewijzigd door Knul op 15-04-2010 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Die van mij heeft nu na 29 uur nog 41% over, heb vanmiddag toch een halfuur Replica Island gespeeld en nog 10 minuten een racegame erna. Toen ging het wel rap met de accu(6/7% in 40 minuten). Daarna nog even getwittert en al de hele dag met WiFi aan om TimeScape en mail te checken en te lezen. De accu heeft dus toch na 6-8 cycles ineens enorme vooruitgang! Hoop dat dat voor andere mensen ook zal gelden!

De vergelijking met de Desire blijft toch lastig te maken, omdat het gewoon heel persoonlijk is, alleen al op basis van het design zou ik voor de X10. Dit terwijl ik toch een echte spec hoer ben, wat in het voordeel van de Desire/Nexus One zou moeten zijn, maar ik heb hem al een paar keer naast de Nexus One gehad en ik zag het er niet aan af in het gebruik. Daartegenover staat dat de camera van de X10 wel echt een klap beter is :) Maar goed, het blijft iets waar je zelf goed over na moet denken, de Desire is in ieder geval wel goedkoper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontier
  • Laatst online: 18-05 16:31
Knul schreef op donderdag 15 april 2010 @ 00:21:
[...]
Vandaag voor het eerst de volle 24 uur doorgekomen zonder op te moeten laden. Ik heb wel de hele dag 3g aan gehad, en een gedeelte van de dag WiFi, + nog zo'n 2 uur muziek luisteren. De accu lijkt dus beter te worden.
er is dus hoop.. hoe lang heb je de X10 nu ?
ik nu bijna 2 weken en zit nu na 13 uur op 20 %

WIFI is een paar x aangeweest.. en 3G wat keren.
heb trouwens net Latitude op handmatig gezet (wist niet dat ie automatisch stond), dus dat zal ook zeker schelen..

laad m zo ff weer op en dan gaan we weer een nieuwe test doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik en mijn X10 zijn nog steeds geen vrienden!

hij is traag, loopt vaak vast en ga zo maar door

het ligt vast aan mij, maar het is wel enorm frustrerend!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreem, het leek bij mij wel de goede kant op te gaan, maar nu heb ik na 1,5 uur nog maar 84% van mijn accu over.. hopelijk is het maar tijdelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:22:
[...]

Contact bewerken via telefoonboek en vervolgens onderin kiezen voor 'koppeling van contact'.
Thnx, dat is inderdaad de manier die ik zocht. Alleen lijkt het bij Hyves er wel op dat daar alleen mensen instaan die een update hebben geplaatst (in tegenstelling tot twitter en facebook, dat zijn wel de complete lijsten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Edje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-07 19:25
Hebben jullie dit al gelezen ?

http://www.xperiax10.net/...your-xperia-x10-tutorial/

Hiermee kunnen wij alvast de R016 firmware krijgen, Maar voor ons eigenaars van "Belgische" X10's zou het op deze manier misschien ook mogelijk zijn om Hyves te krijgen (?). Het enige wat we nodig zouden hebben is een dump van de inhoud van de update app van iemand die wel Hyves en youtube op de telefoon heeft.

Wie maakt ons los ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik laat het nog even zitten, ben nog niet bekent met Android en heb er weinig behoefte aan om hem na 1 week al te bricken;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L_Edje schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:32:
Hebben jullie dit al gelezen ?

http://www.xperiax10.net/...your-xperia-x10-tutorial/

Hiermee kunnen wij alvast de R016 firmware krijgen, Maar voor ons eigenaars van "Belgische" X10's zou het op deze manier misschien ook mogelijk zijn om Hyves te krijgen (?). Het enige wat we nodig zouden hebben is een dump van de inhoud van de update app van iemand die wel Hyves en youtube op de telefoon heeft.

Wie maakt ons los ? ;)
Voor die youtube kan je misschien het volgende eens proberen http://www.androidworld.nl/4222/geen-youtube-op-de-belgische-magic-mogelijke-fix/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Edje
Die had ik gelukkig al ja.
Ben zelf eerder benieuwd naar de nieuwe firmware. die schijnt wat beter om te gaan met batterijverbruik.
Bovendien heb ik de indruk dat de overgang van wifi naar 3g niet altijd even soepel gaat.

Soms moet ik de phone rebooten om weer data te krijgen.

[Edit] Ik heb net het esato forum zitten lezen; dit moet wel de methode zijn om bijvoorbeeld de kpn firmware met hyves integratie te krijgen. Zijn er al mensen met een KPN-x10? Zo ja wat is jullie Firmware revisie?

[ Voor 14% gewijzigd door L_Edje op 15-04-2010 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb eens een vraagje, ik wil wat bestanden van op de computer naar mn telefoon kopieren.

Als ik de kabel insteek geeft de gsm wel aan dat ie verbonden is met de pc, maar ik vanop de pc zelf kan ik hem niet vinden en dus ook geen gegevens overzetten. Iemand een idee?
Het zal wss ontzettend simpel zijn ma bon, ik vind het niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, gevonden, sorry !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Dora

uit de handleiding

1 Verbind de telefoon met een computer via een USB-kabel.
2 Als u de geheugenkaart van de telefoon met de computer wilt koppelen, sleept u de
statusbalk omlaag en tikt u op "USB-verbinding" > "Koppelen".
De verbinding met de USB-kabel veilig verbreken
Verwijder de USB-kabel niet tijdens de overdracht van inhoud. De inhoud kan hierdoor
beschadigd raken.
1 Computer: zorg dat u de hardware veilig verwijdert.
2 Telefoon: sleep de statusbalk omlaag.
3 Tik op "USB-opslag uitschakelen".
4 Tik op "Uitschakelen".
5 Verwijder de USB-kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had het net gevonden, toch bedankt :) Was wat te vlug over de handleiding gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conradm
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 23:38:
De mijne is na de 1e x laden meegegaan van gisterenmiddag tot deze namiddag, zo'n 30 uur aan een stuk dus.
Best tevreden ben ik !

Vind het enkel enorm jammer dat ik niet automatisch de foto's van facebook als foto's voor de contacten kan gebruiken. Ik heb al mijn contacten handmatig aan fb gelinkt, maar de foto's dat lukt niet.

Heb het hier paar pagina's eerder gelezen dat het blijkbaar niet kan, zonde.
er zijn verschillende aps voor die dit voor je op kunnen lossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontier
antwoord van SE op mijn vraag wat ze aan t batterij probleem gaan doen (via Twitter) ;

"Wij zien het niet als een probleem. Met een smartphone verbruik je over het algemeen meer. Maar bij elke sw update wordt gekeken nr mogelijkheden om de prestaties te optimaliseren. Check het engerieverbruik bij instellingen miss kan je iets aanpassen in gebruik"

t probleem wordt dus enerzijds wel erkend, want er wordt toch rekening mee gehouden in de updates..
dat een smartphone meer stroom verbruikt lijkt me logisch..
ben nu opnieuw aan t testen hoe lang ie t volhoudt onder normaal gebruik en met enkele uren WiFi aan (zolang ik thuis ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:43
L_Edje schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:17:
[...]

[Edit] Ik heb net het esato forum zitten lezen; dit moet wel de methode zijn om bijvoorbeeld de kpn firmware met hyves integratie te krijgen. Zijn er al mensen met een KPN-x10? Zo ja wat is jullie Firmware revisie?
Heb sinds vorige week zaterdag een KPN X10i, met hyves zooi en al.
Firmware: 1.6
Smallband: 1.0.14
Kernel: 2.6.29-rel
Build: R1FA014

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

conradm schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:34:
[...]

er zijn verschillende aps voor die dit voor je op kunnen lossen
Een tip welke ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Frontier schreef op donderdag 15 april 2010 @ 08:04:
[...]

er is dus hoop.. hoe lang heb je de X10 nu ?
ik nu bijna 2 weken en zit nu na 13 uur op 20 %

WIFI is een paar x aangeweest.. en 3G wat keren.
heb trouwens net Latitude op handmatig gezet (wist niet dat ie automatisch stond), dus dat zal ook zeker schelen..

laad m zo ff weer op en dan gaan we weer een nieuwe test doen..
Ik heb hem vandaag 6 dagen. Accuduur wordt met de dag beter. Ik gebruik wel een task killer, en ik schakel 3g uit zodra ik op een WiFi netwerk zit. Verder laat ik niets automatisch updaten, behalve mijn mail (push)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demandela
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-07-2019
avec_style schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:46:
[...]

jou manier werkte bij mij... kon geen vinkjes zetten voor het toetsenbord in de instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Edje
Stinger_ schreef op donderdag 15 april 2010 @ 20:08:
[...]

Heb sinds vorige week zaterdag een KPN X10i, met hyves zooi en al.
Firmware: 1.6
Smallband: 1.0.14
Kernel: 2.6.29-rel
Build: R1FA014
Hmm ik had wel verwacht dat de kpn toestellen op r016 firmware zaten. We zouden dus de romfiles kunnen verzamelen zodat iedereen met belgische / duitse roms een nl ROM kunnen flashen. Ik stel voor een topic te openen op xda-developers.

Let wel dit flashen is op eigen risico... ik durf het eigenlijk ook nog niet aan. Maar die mensen op xda durven misschien wel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen7
  • Laatst online: 26-01-2024
Al m'n 3 panels staan nu vol met shortcuts. Weet iemand hoe je meer panels kunt krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, ik ben sinds vandaag ook de bezitter van de X10 !! Nou heb ik eigenlijk 2 vraagjes:
Onder mijn 3G logo zie ik een pijltje omhoog en omlaag staan, deze zijn gedoofd en branden dus niet. Als ik ga internetten gaan ze branden. Nu is mijn vraag,als ze gewoon gedoofd zijn zit ik toch niet de hele tijd online???
En mijn 2e vraag is: Kun je ook de icoontjes in je hoofd menu netjes sorteren ???
Alvast bedankt voor de antwoorden!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 21:55:
Hallo allemaal, ik ben sinds vandaag ook de bezitter van de X10 !! Nou heb ik eigenlijk 2 vraagjes:
Onder mijn 3G logo zie ik een pijltje omhoog en omlaag staan, deze zijn gedoofd en branden dus niet. Als ik ga internetten gaan ze branden. Nu is mijn vraag,als ze gewoon gedoofd zijn zit ik toch niet de hele tijd online???
En mijn 2e vraag is: Kun je ook de icoontjes in je hoofd menu netjes sorteren ???
Alvast bedankt voor de antwoorden!!!
De pijltjes zijn je actuele data verkeer.. Als ze niet branden heb je wel 3g maar geen dataverkeer..

Je verbruik kan je via een app goed in de gaten houden : netcounter.
Al m'n 3 panels staan nu vol met shortcuts. Weet iemand hoe je meer panels kunt krijgen?
Ik weet niet of dit op de X10 ook zo is, maar op de Hero kan je ook mappen aanmaken op je homescreen. Kan je eenvoudig al je software in zetten.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2010 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds maandag ook in bezit van de X10 van KPN.
Ben er erg blij mee en heb direct Sygic als Route planner er op gezet en wouw wat ziet dat er mooi uit.
Echt super snelle fix ,zelfs in huis.(met oude n82 was dat na 3 minuten,nu binnen 10 seconden).
En wat op mijn oude foon ook het standaard probleem was te laat aangeven dat je links of rechts af moet,dat gaat nu wel erg goed.
Oftwel de Gps in de X10 is geweldig. _/-\o_ _/-\o_
Moest dit even kwijt.
Verder de accu valt ook reuze mee zelfs met gps aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Joen7 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 21:44:
Niet... Android 1.6 is beperkt tot 3 homescreens. Android 2.1 ondersteund volgens mij 5 homescreens... Dus afwachten op een update en een beetje logisch indelen kan ook geen kwaad.

Als je namelijk eerst 5 schermen door moet voor je hebt wat je wilde hebben dan kun je net zo goed het hoofdmenu openen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Map maken op homescreen: lang drukken op lege plek, krijg je een menu, volgt zichzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joen7 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 21:44:
Zoek eens in de Market tussen de "Home" applicaties zoals aHome enzo, daar kan je soms wel meerdere panels aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:43
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:41:
Heb net de witte in mn bezit, om batterij te sparen vroeg ik af hoe je je internet voor je gaat slapen kan uitzetten, en weer aanzetten 's ochtends bijvoorbeeld. Ben nog héél nieuw met Android en dergelijke..
Gebruik hiervoor nu; http://www.latedroid.com/2010/01/juicedefender.html
Kan zowel WiFi als 3G uitzetten / schedulen.
_/-\o_

Bv;
Schedule - keep APN/WiFi enabled or disabled, or enable APN/WiFi for a short period of time on a regular interval (every 30 seconds per 5 minutes up to 5 minutes per 2 hours), to let background data sync occur (email, Twitter, Facebook, stock quotes...).

Als je voor 3 euro de add-on "UltimateJuice" koopt, dan kun je ook instellen dat je 3G/WiFi verbinding tussen bv 00:00 & 08:00 gewoon helemaal uit staat:
Night (requires UltimateJuice) - keep APN/WiFi disabled during night time.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ruim anderhalve week in bezit.

Accuduur:
Sinds gisterochtend 07:30 uur. Tot vandaag 08:00 uur -> 24% over.
- Vannacht nog een uurtje Robo Defense gedaan (dat koste aardig wat acuu :) )
Verder weinig spannende dingen, bellen, sms'en en af en toe een update.

Heb juicedefender draaien en Kill Moxier Mail na het opstarten ( m.b.v. TaskPanel app)

Volgende week weer even testen hoelang hij het volhoudt met Locale aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan toch nog maar een keer de vraag,Kun je ook de icoontjes in je hoofd menu netjes sorteren ,iemand???
En vanochtend toch wel iets vreemds,had mijn X10 vannacht aan laten staan, vanochtend druk ik op het toestel en er was geen 3G logo meer te zien,kon dus ook niet meer mailen,internetten ? Toestel uit gezet daarna weer aan en hop daar was de 3G weer! Heeft iemand anders dit ook al eens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje
je kunt alle icoontjes verplaatsen, verder kun je ze ordenen in mappen... das al meerdere keren vertelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:03

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:28:
Dan toch nog maar een keer de vraag,Kun je ook de icoontjes in je hoofd menu netjes sorteren ,iemand???
En vanochtend toch wel iets vreemds,had mijn X10 vannacht aan laten staan, vanochtend druk ik op het toestel en er was geen 3G logo meer te zien,kon dus ook niet meer mailen,internetten ? Toestel uit gezet daarna weer aan en hop daar was de 3G weer! Heeft iemand anders dit ook al eens gehad?
De icoontjes in je menu kun je niet sorteren. Ik heb een paar maanden met de X10i gespeeld en toen heb ik geen verloren dataverbinding gehad. Met z'n kleine broertje (Mini Pro) heb ik dat een paar dagen geleden wel gehad

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolfjerolfje schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:06:
je kunt alle icoontjes verplaatsen, verder kun je ze ordenen in mappen... das al meerdere keren vertelt
Eh hoe dan? De een zegt nu wel en de ander niet??? :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 23:03

Fitz

Vincent! We happy?

Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 10:16:
[...]

Eh hoe dan? De een zegt nu wel en de ander niet??? :? :X
De 3 homescreens wel. Het menu met applicaties welke omhoog schuift niet. (die staan op alfabetische volgorde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunster
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-06-2024
Sinds kort heb ik de Sony Xperia X10 Android --> pracht toestel!

Het valt mij op als ik in Telefoon een nummer intik, dat de naam niet tevoorschijn komt waarmee dat nummer begint. Is dat in te stellen?

Mijn vorige toestel Sony Xperia X1 kon dat wel.

cougar - dunster crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf de X10 niet maar is het geen tijd voor een mooie deel2 starpost ? Zoja dan wil ik me hierbij beschikbaar stellen!

edit,

Ik zal even een dm sturen!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2010 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stuur dan een DM naar de TS?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conradm
ik gebuik Grecorder voor het opnemen van mijn telefoongesprekken en dPod voor mijn podcasts. Als ik nu via Mediascape in random modus muziek luister komt er zo nu en dan de opname van een telefoongesprek of een podcast voorbij.
Iemand een idee hoe ik dit kan voorkomen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontier
ok, t schijnt te kunnen, maar hoe..??

Gmail zichtbaar maken in Timescape..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conradm
Frontier schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:37:
ok, t schijnt te kunnen, maar hoe..??

Gmail zichtbaar maken in Timescape..
Wia de standaard email-ap (dus via imap of pop) die dus veel te traag is, heb vaak m'n mail al gelezen en gearchiveerd voordat de imap of pop ook maar kans krijgt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, je kunt audio bestanden uitzonderen (bv. ringtones) door een .nomedia tekstdocument in de betreffende map te zetten.(document opslaan als alle bestanden)

Ik wil dit gebruiken zodat ze niet opduiken in mediascape. Enige probleem is dat je ze niet als ringtone kan instellen.. iemand een idee hoe je dat voor elkaar krijgt?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2010 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conradm
Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 14:14:
Vraagje, je kunt audio bestanden uitzonderen (bv. ringtones) door een .nomedia tekstdocument in de betreffende map te zetten. Ik wil dit gebruiken zodat ze niet opduiken in mediascape. Enige probleem is dat je hem dan niet als ringtone kan instellen.. iemand een idee hoe je dat voor elkaar krijgt?
Tnx voor de tip, werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

conradm schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:29:
[...]

Tnx voor de tip, werkt goed.
Weet je ook hoe je je ringtones kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:47
Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:40:
Weet je ook hoe je je ringtones kan vinden?
Die staan in system/media/audio.

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/ringtones2.png

[ Voor 15% gewijzigd door Brad Pitt op 17-04-2010 09:11 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks!
moest die mappen nog even aanmaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over gps.. Als je dat locatie zoeken aan hebt staan verbruikt de gps dan alleen stroom als je bijvoorbeels in google maps zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 16:59:
Vraagje over gps.. Als je dat locatie zoeken aan hebt staan verbruikt de gps dan alleen stroom als je bijvoorbeels in google maps zit?
Volgens mij wel.
Maar de gps gebruikt veel minder stroom dan die in m`n oude N82.
Daarmee was ik blij dat ik 70 km kon rijden met een route planner.
Nu zonder probleem 1 uur en in de avond weer 1 uur.
:( Moet nog een auto lader ,heb er 1 maar die werkt niet met de X10 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YLL

YLL

vanmorgen mijn telefoon opgeladen tot 100%, rond 18 uur had ik nog maar 28%?? Dit is binnen 9 uur :?
Boekt iedereen nou vooruitgang met hun accu zoals ik hier van velen lees? Zal er iets mis mijn accu?
Wat kan ik eraan doen? Wifi heb ik niet aan, alleen 3g.. moet ik die ook uitzetten?
Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Multitouch op de x10? Volgens een engelse website wel
bron cellphone-reviews.co.uk

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Interessant nieuws en al helemaal omdat ik rond die periode een nieuwe gsm mag kiezen :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
Vin87 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:33:
Een tip voor (ik denk wel) alle X10 gebruikers:

Ik stoorde mij enorm aan het standaard SE/Android keyboard. De woordvoorspelling werkte niet soepel, geen pijltjes toetsen etc etc. Heb je hier ook last van? Kijk dan eens hier:

[afbeelding]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=654179

Als je de X10 themed keyboard neemt zie je het verschil eigenlijk niet, maar het loopt wel een stuk beter! Veel sneller typen en typ je mis dan kom je uiteindelijk alsnog op het goede woord uit _/-\o_

[...]
Ik krijg die pijltjestoetsen op dat htc keyboard niet ingesteld hoor. En die woordverbetering vind ik ook maar minder. Als hij een suggestie doet voor een verbetering, kun je er niet omheen. :/

Waar ik last van heb bij het X10 toetsenboard is dat hij de A en de L vaak niet pakt (ookal komt de vergroting van de letter wél in beeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Edje
Succes :) ik heb zojuist mijn belgische x10 omgeflashed naar R1FA016 uk.

Op deze rom staat standaard youtube.
Volgens mij moet het dus mogelijk zijn om naar KPN om te flashen zodat je ook hyves hebt. Ik vind het persoonlijk geen gemis en eerder fijn om de nieuwste rom te hebben, dus ik ga niet terug naar rom 014 kpn. Ik merk hier en daar al verbeteringen.
Zo lijkt het wel alsof direct na het flashen mijn accu half leeg was, terwijl hij vol was bij het flashen. zou de batterij beter gecalibreerd zijn?
Verder lijkt het toestel sneller en staat er nu ook voice search op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YLL schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 20:20:
vanmorgen mijn telefoon opgeladen tot 100%, rond 18 uur had ik nog maar 28%?? Dit is binnen 9 uur :?
Boekt iedereen nou vooruitgang met hun accu zoals ik hier van velen lees? Zal er iets mis mijn accu?
Wat kan ik eraan doen? Wifi heb ik niet aan, alleen 3g.. moet ik die ook uitzetten?
Help!
Bij mij ging hij in het begin ook maar 8 uurtjes of minder mee.
Nu een week later haal ik de 32 uur.
Gebruik wel JuiceDefender en heb Moxier Mail uitgezet.
Van de week nog even proberen wat de accutijd is met JuiceDefender uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Un-X-PecteD schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 21:25:
[...]

Ik krijg die pijltjestoetsen op dat htc keyboard niet ingesteld hoor. En die woordverbetering vind ik ook maar minder. Als hij een suggestie doet voor een verbetering, kun je er niet omheen. :/

Waar ik last van heb bij het X10 toetsenboard is dat hij de A en de L vaak niet pakt (ookal komt de vergroting van de letter wél in beeld)
Pijltjestoetsen is een foutje van mijn kant, die heb ik ook niet kunnen vinden. Je zou wel door de tekst kunnen 'scrollen' door de volumetoetsen maar dat heb ik nog niet werkend gekregen. Ook kan je kan je wel om de suggestie heen, om een andere selectie dan de geselecteerde te kiezen hoef je alleen maar op die andere sugestie te 'klikken' (met je vinger dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
Vin87 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 22:54:
[...]

Pijltjestoetsen is een foutje van mijn kant, die heb ik ook niet kunnen vinden. Je zou wel door de tekst kunnen 'scrollen' door de volumetoetsen maar dat heb ik nog niet werkend gekregen. Ook kan je kan je wel om de suggestie heen, om een andere selectie dan de geselecteerde te kiezen hoef je alleen maar op die andere sugestie te 'klikken' (met je vinger dus).
Nouja, ik had dus gehoopt dat wanneer je op spatie duwt hij gewoon je eigen getypte woord zou pakken, en indien je je woord wél verbeterd wilt hebben, dat je dan op een van de suggesties kunt klikken, maar zo krijg ik het niet ingesteld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:47
Un-X-PecteD schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 11:02:
Nouja, ik had dus gehoopt dat wanneer je op spatie duwt hij gewoon je eigen getypte woord zou pakken, en indien je je woord wél verbeterd wilt hebben, dat je dan op een van de suggesties kunt klikken, maar zo krijg ik het niet ingesteld :(
Dit is inderdaad dé grootste bron van irritatie op het Android keyboard. Nu kan je na een spatie elke keer weer gaan backspacen om het alsnog "goed" (lees: zoals jij wilde) in te tikken }:|

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolfjerolfje schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 00:43:
[...]

:o :o :o _/-\o_ zou dat even mooi zijn O+ maar ik heb zo mijn twijfels :P
Ik niet, ik kan me namelijk niet voorstellen dat de Hardware géén multitouch zou aankunnen. Het principe van een Capacitive scherm is in bijna alle gevallen al multi touch gereed. Ik heb bijvoorbeeld een hele oude dell met een synaptics touchpad (=capacitive) en zelfs die kan met de juiste software multi touch detecteren.
Daarnaast is de Snapdragon chipset ook nog eens gereed om het aan te kunnen, kijk naar de andere android toestellen met exact dezelfde chipset.

Dus ik zou geen enkele reden zien waarom de X10 dan ineens níet multi touch zou zijn. Dan moeten ze deze functionaliteit er volgens mij bijna expliciet uit halen... Waarom zouden de dat gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YLL

YLL

Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 22:14:
[...]

Bij mij ging hij in het begin ook maar 8 uurtjes of minder mee.
Nu een week later haal ik de 32 uur.
Gebruik wel JuiceDefender en heb Moxier Mail uitgezet.
Van de week nog even proberen wat de accutijd is met JuiceDefender uit.
Ik heb mijn X10 al ruim 2 weken, nog steeds gaat mijn acuu niet lang mee. Gisteravond (21u) weer volledig opgeladen, nu nog maar 45%.... in 15 uur??? Waarom haal jij wel 32uur en wel na 1 week, hmmmm :? Ik ga JuiceDefender eens proberen, misschien help het wel. Moxier Mail heb ik in de killer-list staan met Taskpanel lite.
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen, levertijden en abonnementen graag in [ABO] SE Xperia X10 levertijden en abonnementen topic en niet hier.