Hee. Ik heb vanmorgen mijn Omnia II ontvangen en tot zover is het een prima telefoontje

Heb alleen ditzelfde probleem en heb op de 6e regel helemaal archiveren als staan??
Ik heb in de Samsung Studio mijn contacten geimporteerd van mijn oude telefoon en die wil ik nu gewoon met voornaam achternaam in mijn nieuwe tel hebben, maar ik krijg dat niet voor mekaar! Vreemd is vooral dat een aantal namen die ik in de studio heb aangepast wel op die manier worden weergegeven..? Als ik een nieuw contact toevoeg komt hij met achternaam, voornaam..
Iemand die mij kan helpen? BVD!
PS. Maakt het echt zoveel uit of je batt opgeladen is als je je firmware flashed?
EDIT:
Ok heb toch maar in outlook nu alles omgezet en dat scheelt al een boel. Dat probleem is opgelost dus! Nu wil ik updaten naar 6.5, maar mijn nieuwe PC studio die ik net gedownload hebt crashed steeds. Heb al vanalles geprobeerd met compatibiliteit dus ik ga nu maar eens een nieuwe clean install doen.. Wellicht dat dat lukt.
Je kan dus niet naar 6.5 updaten met de de windows app die bij de telefoon zit? Die werkt veel fijner
EDIT2:
Met de PC studio van samsung krijg ik de update niet voor mekaar. Hij loopt meerdere malen vast en geeft gewoon aan dat het programma wordt afgesloten wegens fouten. Nog meer mensen met dit probleem?
[
Voor 26% gewijzigd door
Maardiweb op 06-10-2009 18:34
]