• onderduikert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-10-2023
peepie1975 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 13:19:
Weet er iemand een oplossing om de vergrendelknop en het hangslotje uit te schakelen.
Eh.... settings (blauwe radartje)
Display and light (of in het Nederlands)
Lock Screen (of in het Nederlands)
Bovenste groene vinkje ff uitzetten.

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-09 22:26
eeyore98 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 08:01:
[...]

Ehm... als je goed hebt gelezen: ik had het over mijn HUIStelefoon waar het wel makkelijk in te stellen is ;)
Sorry, maar ik haalde de verkeerde quote aan, ik bedoelde:

Ergens anders gevonden:

Omnia II soft Ring for initial few seconds, solution!

In HKCU\ControlPanel\SoundCategories\Attenuation
Make DWORD value name: 5 value : 1
Than
In HKCU\ControlPanel\SoundCategories\Ring AttenuationCategory chnange to 5
Soft reset.

Hoe vind en doe je dat?

• peepie1975
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-04 17:51
onderduikert schreef op donderdag 24 september 2009 @ 17:41:
[...]

Eh.... settings (blauwe radartje)
Display and light (of in het Nederlands)
Lock Screen (of in het Nederlands)
Bovenste groene vinkje ff uitzetten.
Geweldig, dat ik daar overheen gekeken heb, ongelofelijk. O+

Bedankt :)

Verwijderd

Hoe vind en doe je dat?
Met een registry editor (ff googelen) maar één ding... weet wat je doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me alsjeblieft uitleggen hoe ik de optie uit kan zetten dat ik een melding krijg dat mijn sms is verzonden??

Heb al gekeken in dat linkje wat hier staat naar dat ander forum, maar daar kom ik niet echt uit!!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 14:12
Niemand een idee m.b.t. deze vraag?

• Diavolo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-05 16:53
Heej, ik heb de omnia nu ook sinds een paar dagen en het bevalt me goed. Kep al1 een probleem met mn telefoonboek, de achternamen laat ie eerst zien en dan pas de voornamen. Ik kan nergens vinden waar ik dit kan veranderen en vind het hoogt irri! Ideen iemand alvast bedankt

Rare jongens die Gamers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalb
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 23:45
Diavolo2000 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 21:19:
Heej, ik heb de omnia nu ook sinds een paar dagen en het bevalt me goed. Kep al1 een probleem met mn telefoonboek, de achternamen laat ie eerst zien en dan pas de voornamen. Ik kan nergens vinden waar ik dit kan veranderen en vind het hoogt irri! Ideen iemand alvast bedankt
Als je contacten invoert in je telefoon op de 6e regel: archiveren als
als je Outlook gebruikt op je pc bij : Opslaan als

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalb
Is het iemand gelukt om op de Samsung site te registreren voor de update voor WM 6.5 ?
Heb het al een paar keer geprobeerd met zowel Firefox als IE maar krijg steeds systeemfout als ik mijn registratie wil verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:52
Hoe zit het nou met de lag, waar in deze review over wordt gepraat? Hebben jullie daar geen last van?

Ik ga hem misschien bij een abbonement nemen, vodafone. Dus als iemand nog een leuke aanbieding weet van deze telefoon icm vodafone, laat t ff weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavolo
digitalb schreef op zondag 27 september 2009 @ 10:03:
[...]

Bedankt maar dit wist ik al. Tis al1 een beetje gaar om 50 namen zo te moeten aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08 19:50
http://www.techzine.nl/ni...alt-door-onze-schuld.html

fijn, daar zitten we dan met onze 'mooie' update.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavolo
Ik Heb trouwens zelf de Omnia II millionairs pack, maar wat mij opviel is dat de telefoon zelf gewoon 8 GB is en er een geheugenkaartje van nog eens 8 GB bij zit, hebben meer mensen dit of ben ik afgezet door Hi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 11:45
Diavolo2000 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 00:17:
Ik Heb trouwens zelf de Omnia II millionairs pack, maar wat mij opviel is dat de telefoon zelf gewoon 8 GB is en er een geheugenkaartje van nog eens 8 GB bij zit, hebben meer mensen dit of ben ik afgezet door Hi?
Als extra zit er in de Millionairs pack juist een *GB geheugenkaartje, normaal wordt hij zonder geleverd. De 16GB is niet als Millionairs pack te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supern0va
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 11:45
Hi all,

Intussen spreken mijn Omnia en ik bijna dezelfde taal en ik begin 't apparaat steeds meer te waarderen :)
Zit nog wel met een dingetje. Ik ga vandaag naar Duitsland en ik wil voorkomen dat die foon automatisch voor een klein vermogen aan dataverkeer genereert -> gmail checken, enzovoort.
Kan ik ergens aangeven dat ik alle dataverkeer gewoon 'off' wil zetten? Dus niet in elke applicatie afzonderlijk maar gewoon in de telefoon zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikCornelissen
  • Laatst online: 13-09 13:54
Nodata is een erg mooi programma daarvoor en doet precies wat je vraagt!
Doe er je voordeel mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asje62
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-04 23:16
peugeot206gt schreef op woensdag 23 september 2009 @ 20:53:
Iemand al de video out kabel op de kop weten te tikken? Ik heb er 1 van mijn canon geprobeerd, maar deze werkte niet. nu zag ik op e-bay ook microusb naar audio plus video voor de omnia2. Echter geloof ik niet dat dat gaat werken.
heb zojuist de (standaard) video-out kabel van m'n Nokia N82 en E71 geprobeerd en die doet het!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 09:17:
Inmiddels heb ik mijn originele Route66 Mobile8 eraf gegooid (iemand intresse?) en er iGO op draaien. Dat is pas een perfect navigatieprogramma en supersnel!
Ook bij mij werkt Route66 Mobile8 heel goed op de Omnia II.
De kaartversie is van 2008 Q3 maar desondanks kent hij in mijn buurt totaal de straten niet terwijl die er toch al een aantal jaren liggen (al dan niet bestraat).
En een weg die al jaren niet meer toegankelijk is voor auto's geeft ie dan wèl weer als advies om te nemen.
Hm...
Ik ga dat iGO maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
Iemand de portal van Vodafone (Vodafone Live! / Vodafone My Web) al kunnen bereiken via de Omnia II?
Laat maar, heb de instellingen al gevonden maar had over "kies 'Een nieuwe modemverbinding toevoegen'" heen gelezen. 7(8)7

[ Voor 55% gewijzigd door nobleone op 30-09-2009 09:03 ]

• Diavolo
nobleone schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 22:54:
[...]

Ook bij mij werkt Route66 Mobile8 heel goed op de Omnia II.
De kaartversie is van 2008 Q3 maar desondanks kent hij in mijn buurt totaal de straten niet terwijl die er toch al een aantal jaren liggen (al dan niet bestraat).
En een weg die al jaren niet meer toegankelijk is voor auto's geeft ie dan wèl weer als advies om te nemen.
Hm...
Ik ga dat iGO maar eens proberen.
Ik heb er nu gewoon TomTom navigator 7 op draaien (met GPSProxy en zonder kosten). Super snelle GPS fix en perfecte navigatie, al1 het toetsenbordje is een beetje aan de kleine kant.... Verder prima!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05:12
Ik heb een probleem met mijn omnia pro qwerty maar aangezien een stuk minder mensen die telefoon hebben tot nu toe en de pro erg veel gelijkenissen vertoond ivm de omnia II (ook softwarematig) vraag ik me af of dit jullie bekend voorkomt (heb het ook in het b7610 topic gepost maar nog geen reactie).

Het probleem is dat de verbinding met mijn bluetooth headset regelmatig verbroken wordt. Heb vandaag bijvoorbeeld 2 uur muziek opgehad en af en toe stopte het geluid opeens. De enige remedie was de headset opnieuw opstarten...

Bij mijn 2 eerdere telefoons icm deze headset geen problemen (Sony Ericsson P1i en HTC Touch Pro). Iemand anders iets dergelijks opgemerkt met bluetooth headsets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
Kan er nog iemand downloaden uit de app store? Vorige week kon ik nog wat dingen downloaden (door met de engelse versie bij de vraag om te updaten dit niet te doen), maar nu krijg ik de melding 'netwerk niet beschikbaar' als ik iets probeer te downloaden.....wachten op de officiële versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:18
weertenaar schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 06:50:
Kan er nog iemand downloaden uit de app store? Vorige week kon ik nog wat dingen downloaden (door met de engelse versie bij de vraag om te updaten dit niet te doen), maar nu krijg ik de melding 'netwerk niet beschikbaar' als ik iets probeer te downloaden.....wachten op de officiële versie?
Same here, denk dat we nu ff moeten wachten, maar vermoed dat er volgende week ook een marketplace van microsoft op de 6.5 rom te vinden zal zijn.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaff3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-07 14:09
digitalb schreef op zondag 27 september 2009 @ 10:05:
Is het iemand gelukt om op de Samsung site te registreren voor de update voor WM 6.5 ?
Heb het al een paar keer geprobeerd met zowel Firefox als IE maar krijg steeds systeemfout als ik mijn registratie wil verzenden.
iemand hier al een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:54
Ik heb zojuist deze telefoon bestelt, maar vroeg me nog iets af. Bij het Millionaire pack zit een lederen hoes, maar dit lijkt mij niet echt lekker zitten in m'n broekzak. En ik wil natuurlijk wel voorkomen dat er krassen op het scherm komen.

Ik heb van meerdere mensen gehoord dat een touchscreen met screenprotector minder goed reageerd, dus dan zou ik op zoek moeten naar een dun hoesje.

Wat is jullie ervaring met een screenprotector op de Samsung Omnia II i8000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Tankiej schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 15:41:
Ik heb zojuist deze telefoon bestelt, maar vroeg me nog iets af. Bij het Millionaire pack zit een lederen hoes, maar dit lijkt mij niet echt lekker zitten in m'n broekzak. En ik wil natuurlijk wel voorkomen dat er krassen op het scherm komen.

Ik heb van meerdere mensen gehoord dat een touchscreen met screenprotector minder goed reageerd, dus dan zou ik op zoek moeten naar een dun hoesje.

Wat is jullie ervaring met een screenprotector op de Samsung Omnia II i8000?
Bij de omnia 2 millionaire pack zitten 2 hoesjes, 1 lederen (waardeloos dik) en 1 dunne pouch met zachte voering aan de binnenkant. Met de pouch past deze makkelijk in je broek. Zelf heb ik een brando ultraclear eropzitten en dat werkt prima, geen verminderde touch in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ah, dat is helemaal mooi als er al één bij zit. En als de gevoeligheid van het touchscreen nagenoeg gelijk blijft bij een screenprotector, moet ik daar ook maar even naar opzoek gaan.

Bedankt voor de snelle reactie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds enkele weken ook de trotse bezitter van een Samsung omnia 2 :).
Sinds vandaag is mijn nieuwe abbonnement ingegaan, en daar zit een internet bundel bij.
Ik heb alles al ingesteld, maar nu vraag ik me af. Als ik verbinding maak met internet, en ik sluit later de webbrowser weer af, wordt de gprs verbinding niet automatisch uitgeschakeld. Dit gebeurt ook bij het automatisch controleren van de mail. Weten jullie hier een oplossing voor? Anders gaat mijn batterij een stuk minder lang mee als die constant verbinding heeft met GPRS(3G+) lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar ik heb het al gevonden.
Voor degene die het willen weten : Ga naar instellingen -> algemene instellingen -> Draadloos Beheer -> Klik dan op menu en dan op Verbindingsinstellingen. Daar kun je het instellen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalb
Olaff3 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 15:33:
[...]

iemand hier al een oplossing voor?
Na het weer eens geprobeerd te hebben kreeg ik een andere foutmelding: username al in gebruik!
bleek het toch op de een of andere manier gelukt te zijn om te registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
Bij het bekijken van foto's komt de volgende foto in beeld als ik het toestel een beetje naar links tilt (net niet ver genoeg om het beeld van landscape naar portrait te laten verspringen) en de vorige foto als ik hetzelfde doe naar rechts.
Grappig...

Verder wacht ik op mijn PDAir silicone thingy zodat ik straks geen last meer heb van de glibberige-stuk-zeep-eigenschap van de Omnia II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08 19:50
nobleone schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 20:44:
Verder wacht ik op mijn PDAir silicone thingy zodat ik straks geen last meer heb van de glibberige-stuk-zeep-eigenschap van de Omnia II.
heb je die ook besteld bij PDair.com zelf ? Wil je please laten weten wanneer hij aankomt en of hij bevalt ???

Thnx.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung Touchwiz wel of niet uitgeschakeld????

Omdat ik overal goede berichten hoorde over Spb Mobile Shell, heb ik deze ook maar eens geprobeerd.
Afgelopen week kwam er een nieuwe versie 3.5 uit en deze heb ik op mijn mobiel geïnstalleerd.
Onder Algemene instellingen heb ik Samsungs touchwiz uitgeschakeld.

Ik vind Mobile Shell heel mooi maar hij loopt steeds vast als ik b.v een email wil beantwoorden. Het vreemde is, dat het net lijkt of Samsungs touchwiz nog steeds actief is ook al hebt ik deze uitgeschakeld.

Kunnen jullie mij een voorbeeld geven van iets, een programma ofzo, dat anders is als Touchwiz uit of aan staat. Als Touchwiz uitstaat zou je toch ook de Windows interface moeten zien of begrijp ik het verkeerd?

Ik heb Mobile Shell er dus maar weer afgegooid, helaas want het zag er verder wel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 16:12
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 18:48:
Samsung Touchwiz wel of niet uitgeschakeld????

Omdat ik overal goede berichten hoorde over Spb Mobile Shell, heb ik deze ook maar eens geprobeerd.
Afgelopen week kwam er een nieuwe versie 3.5 uit en deze heb ik op mijn mobiel geïnstalleerd.
Onder Algemene instellingen heb ik Samsungs touchwiz uitgeschakeld.

Ik vind Mobile Shell heel mooi maar hij loopt steeds vast als ik b.v een email wil beantwoorden. Het vreemde is, dat het net lijkt of Samsungs touchwiz nog steeds actief is ook al hebt ik deze uitgeschakeld.

Kunnen jullie mij een voorbeeld geven van iets, een programma ofzo, dat anders is als Touchwiz uit of aan staat. Als Touchwiz uitstaat zou je toch ook de Windows interface moeten zien of begrijp ik het verkeerd?

Ik heb Mobile Shell er dus maar weer afgegooid, helaas want het zag er verder wel goed uit.
als je touchwiz uitschakeld dan krijg je je standaard winmo homescherm, en het speciale startscherm van samsung is ook weg. maar de meeste applicaties, zoals sms en email, blijven gewoon de samsungversies. Soms zie je even het oude windows schermpje, maar als je een berichtje aanklikt krijg je de samsung interface weer. Ook de overige winmo vensters hebben meestal nog de zwarte achtergrond die samsung heeft aangepast, zo steekt die rom gewoon in elkaar, kan je niet veranderen. Je kan de standaard sms en email programmas wel terugkrijgen met een registry aanpassing geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@glenner; bedankt voor je snelle reactie.

Het vreemde is, ik heb Mobile shell eraf gegooid en heb toch nog steeds het Samsung Homescreen enz. en geen Windows homescreen. En ja Touchwiz staat toch echt uit! Ik heb hem nadat ik Mobile shell verwijderd heb, niet eens aan hoeven zetten!! Als ik hem nu weer wel aanzet, zie ik dus geen verschil! Raar maar waar. Opnieuw opstarten als Touchwiz uitstaat maakt ook geen verschil.......

Snap jij het???? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

heb ook de omnia 2. Kei tevreden. Gaaf apparaatje!!
Zojuist Tom Tom Navigator gedownload en GPSproxy. Beide geinstalleerd. Werkt perfect!!!

Heb een vraagje: is er al een agenda functie waarmee je je afspraken in beeld krijgt zonder dat je de agenda hoeft te openen?

Cheers!

Bertjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 19:24:
@glenner; bedankt voor je snelle reactie.

Het vreemde is, ik heb Mobile shell eraf gegooid en heb toch nog steeds het Samsung Homescreen enz. en geen Windows homescreen. En ja Touchwiz staat toch echt uit! Ik heb hem nadat ik Mobile shell verwijderd heb, niet eens aan hoeven zetten!! Als ik hem nu weer wel aanzet, zie ik dus geen verschil! Raar maar waar. Opnieuw opstarten als Touchwiz uitstaat maakt ook geen verschil.......

Snap jij het???? |:(
als de touchwiz uitstaat dan kan je in principe in je bekende winmo settings gaan, via start, settings. Daar moet je bij today, items, samsung widgetplus uitvinken! en dan is het samsung homescreen echt weg... en dan maar mobile shell installeren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 19:33:
Hey,

heb ook de omnia 2. Kei tevreden. Gaaf apparaatje!!
Zojuist Tom Tom Navigator gedownload en GPSproxy. Beide geinstalleerd. Werkt perfect!!!

Heb een vraagje: is er al een agenda functie waarmee je je afspraken in beeld krijgt zonder dat je de agenda hoeft te openen?

Cheers!

Bertjuh
heb je al in je widget sidebar gekeken? ik had daar ergens een widget tussen staan today genaamd of zoiets. was eigenlijk een mini kalendertje dat ook je aankomende afspraken liet zien... Je kan in de sidebar meer widgets laten zien als je op het allerhoogste icoontje klikt, dan kan je in dat menuutje meer widgets aanklikken. moet er wel bij zeggen dat ik al een recentere rom (H9) geflashed heb. misschien heb jij dat bewuste widget nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glenner schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 19:37:
[...]

als de touchwiz uitstaat dan kan je in principe in je bekende winmo settings gaan, via start, settings. Daar moet je bij today, items, samsung widgetplus uitvinken! en dan is het samsung homescreen echt weg... en dan maar mobile shell installeren :-)
Oke, widgetplus uitgevinkt. en Mobile Shell weer opnieuw geïnstalleerd en ja hoor, hij liep gelijk weer vast........... Alleen door simpelweg de batterij eruit te halen kon ik hem weer opstarten. Oke Mobile Shell staat er nu weer op en ik hoop dat hij het nu goed blijft doen, anders weet ik het ook niet meer :?

Zoniet, dan ik weer bij je terug. ;) Super bedankt voor je snelle hulp. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalb
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 20:04:
[...]

Oke, widgetplus uitgevinkt. en Mobile Shell weer opnieuw geïnstalleerd en ja hoor, hij liep gelijk weer vast........... Alleen door simpelweg de batterij eruit te halen kon ik hem weer opstarten. Oke Mobile Shell staat er nu weer op en ik hoop dat hij het nu goed blijft doen, anders weet ik het ook niet meer :?

Zoniet, dan ik weer bij je terug. ;) Super bedankt voor je snelle hulp. _/-\o_
Heb ook de nieuwste Mobile Shell, maar geen enkel probleem, nog niet vastgelopen _/-\o_
en veel beter dan standaard Samsung scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalb
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 19:33:
Hey,

Cheers!

Bertjuh
In je Today scherm- items Agenda aanzetten toont alleen je komende afspraken.
Als je erop klikt opent het agenda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
eeyore98 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 13:08:
[...]
heb je die ook besteld bij PDair.com zelf ? Wil je please laten weten wanneer hij aankomt en of hij bevalt ???
Thnx.... ;)
Tuurlijk zal ik laten weten of hij bevalt.
Heb 'm overigens niet bij PDair zelf besteld maar via de elektronische haven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

digitalb schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 20:24:
[...]

Heb ook de nieuwste Mobile Shell, maar geen enkel probleem, nog niet vastgelopen _/-\o_
en veel beter dan standaard Samsung scherm.
Helaas maar waar. Mobile Shell wil bij mij niet werken. Weer last van vastlopers........... :'( Hij loopt tot nu toe eigenlijk alleen vast wanneer ik een email wil maken/beantwoorden.
Samsung Touchwiz en widgetplus uitgeschakeld maar het helpt allemaal niet. Het probleem zit waarschijnlijk in mijn touchwiz, het lijkt wel of die op de èèn of andere manier niet volledig uitgeschakeld wordt. Wat ik ook probeer, een windows homescreen krijg ik echt niet te zien. |:( |:(

Aan mobile shell zal het niet liggen maar voorlopig weet ik niet anders te verzinnen, dan wachten op een update van Samsung en hopen dat het daarna wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

digitalb schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 20:26:
[...]

In je Today scherm- items Agenda aanzetten toont alleen je komende afspraken.
Als je erop klikt opent het agenda
Ok thnx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan wachten op een update van Samsung en hopen dat het daarna wel werkt.
Ook ik wacht met spanning!

Heb dan ook enkele kleine, vervelende dingtjes gevonden die me inmiddels behoorlijk irriteren:
  • Naam bij gebruiksgegevens van Hotmail onthoud ie niet
  • Verzonden berichten worden niet in het postvak verzonden opgeslagen (wel via de PC te zien)
  • Account selectie weergeven is niet uit te vinken
  • Blijft nieuwe (email) berichten op het scherm weergeven (staat uitgevinkt)
  • Zinnen beginnen niet met een hoofletter (wel aangevinkt)
  • Lampje brandt niet bij gemiste oproepen / SMS
Dit is wat me even te binnen schiet, het zijn details, weet ik en als ik verder nadenk kom ik er nog op meer.

Heb Samsung gemaild betreffende mijn probleempjes en om een firmware update en dan krijg is dit terug:

U heeft ons een e-mail gestuurd omtrent de beschikbaarheid van de firmware update voor de OmniaII.
Op onze website kunt u uw toestel registreren en dan wordt u gelijk op de hoogte gebracht wanneer de firmware update beschikbaar is.
U geeft aan meerde softwareproblemen te ondervinden met uw toestel. Ik adviseer u dan om uw toestel naar ons reparatiecentrum op te sturen voor een softwareupdate.

Iemand ervaring hoe lang het duurt eer je het toestel weer terug hebt van een software update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
Opsturen voor een software update!?
Als die update er überhaupt is,waarom distribueren ze het dan niet via de Club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamsungPeetje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-06-2023
Allen, sinds vanmorgen is de update naar Windows Mobile 6.5 beschikbaar.

Draait als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaff3
SamsungPeetje schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 16:06:
Allen, sinds vanmorgen is de update naar Windows Mobile 6.5 beschikbaar.

Draait als een zonnetje.
waar vind ik die dan?
op samsungmobile.nl staat niks en als ik in log ook niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamsungPeetje
  • Laatst online: 29-06-2023
Ff naar samsungmobile.nl, support, Kies een mobiel : Omnia II 8000.

Bij software "SAMSUNG New PC Studio" downloaden, is versie New_PC_Studio_1.3.0.II4.

Installeren, en na opstarten geeft deze aan dat er nieuwe firmware beschikbaar is.

Onder Vista 64 bits werkte de update helaas niet, wel onder Xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Laatst online: 22:46
digitalb schreef op zondag 27 september 2009 @ 10:03:
[...]

Hee. Ik heb vanmorgen mijn Omnia II ontvangen en tot zover is het een prima telefoontje :) Heb alleen ditzelfde probleem en heb op de 6e regel helemaal archiveren als staan??

Ik heb in de Samsung Studio mijn contacten geimporteerd van mijn oude telefoon en die wil ik nu gewoon met voornaam achternaam in mijn nieuwe tel hebben, maar ik krijg dat niet voor mekaar! Vreemd is vooral dat een aantal namen die ik in de studio heb aangepast wel op die manier worden weergegeven..? Als ik een nieuw contact toevoeg komt hij met achternaam, voornaam..

Iemand die mij kan helpen? BVD!

PS. Maakt het echt zoveel uit of je batt opgeladen is als je je firmware flashed?

EDIT:

Ok heb toch maar in outlook nu alles omgezet en dat scheelt al een boel. Dat probleem is opgelost dus! Nu wil ik updaten naar 6.5, maar mijn nieuwe PC studio die ik net gedownload hebt crashed steeds. Heb al vanalles geprobeerd met compatibiliteit dus ik ga nu maar eens een nieuwe clean install doen.. Wellicht dat dat lukt.

Je kan dus niet naar 6.5 updaten met de de windows app die bij de telefoon zit? Die werkt veel fijner :)

EDIT2:

Met de PC studio van samsung krijg ik de update niet voor mekaar. Hij loopt meerdere malen vast en geeft gewoon aan dat het programma wordt afgesloten wegens fouten. Nog meer mensen met dit probleem? :(

[ Voor 26% gewijzigd door Maardiweb op 06-10-2009 18:34 ]

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b
[b]Maardiweb schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 17:09:[/
[...]
je moet gewoon op de samsung site de laaste nieuwe versie van samsung studio downloaden ,dan lukt het wel ,ik heb juist geupdate onder windows 7

Hee. Ik heb vanmorgen mijn Omnia II ontvangen en tot zover is het een prima telefoontje :) Heb alleen ditzelfde probleem en heb op de 6e regel helemaal archiveren als staan??

Ik heb in de Samsung Studio mijn contacten geimporteerd van mijn oude telefoon en die wil ik nu gewoon met voornaam achternaam in mijn nieuwe tel hebben, maar ik krijg dat niet voor mekaar! Vreemd is vooral dat een aantal namen die ik in de studio heb aangepast wel op die manier worden weergegeven..? Als ik een nieuw contact toevoeg komt hij met achternaam, voornaam..

Iemand die mij kan helpen? BVD!

PS. Maakt het echt zoveel uit of je batt opgeladen is als je je firmware flashed?

EDIT:

Ok heb toch maar in outlook nu alles omgezet en dat scheelt al een boel. Dat probleem is opgelost dus! Nu wil ik updaten naar 6.5, maar mijn nieuwe PC studio die ik net gedownload hebt crashed steeds. Heb al vanalles geprobeerd met compatibiliteit dus ik ga nu maar eens een nieuwe clean install doen.. Wellicht dat dat lukt.

Je kan dus niet naar 6.5 updaten met de de windows app die bij de telefoon zit? Die werkt veel fijner :)

EDIT2:

Met de PC studio van samsung krijg ik de update niet voor mekaar. Hij loopt meerdere malen vast en geeft gewoon aan dat het programma wordt afgesloten wegens fouten. Nog meer mensen met dit probleem? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Heb m sinds vandaag ook. Ben even alles aan het uitzoeken. Wat me wel opviel is dat als ik youtube open de filmpjes van wel erg slechte kwaliteit zijn. Ze worden geopend en dan zie ik ze in het heel klein, dan kan je 1x zoomen en thats it.
Is dit een instelling ofzo? Heb internet van kpn.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon naar de samsung site gaan en de laaste software versie van pc studio downloaden ,en dan de firmware update doen in de pc studio ,is mij zo gelukt zelfs op windows 7 grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaff3
Heb nu getest op vista en xp om 6.5 te installeren via new pc studio.
eerst krijg ik een handleiding ofzo;
dan doe ik kruisje en krijg het het overdrachtsscherm.
maar krijg nergens een melding om up te daten.
Ook niet als ik onderin op bijwerken klik -> daar vind hij geen apparaat.

Edit; hij vind rechts GT-I8000 maar bij contactpersonen-ding vind ie ook geen apparaat.

Help? :/

[ Voor 13% gewijzigd door Olaff3 op 06-10-2009 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Schraal alleen dat de software van Samsung niet echt werkt op een 64 bit systeem :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:54:
gewoon naar de samsung site gaan en de laaste software versie van pc studio downloaden ,en dan de firmware update doen in de pc studio ,is mij zo gelukt zelfs op windows 7 grtz
Ja hier dus niet. Heb em nu al 3x opnieuw geinstalleerd maar ik blijf foutmeldingen krijgen..

Nog meer tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaff3
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:54:
en dan de firmware update doen in de pc studio
waar precies krijg je dat meteen al pop-up?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Hebben jullie de nieuwe promo site al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk26
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:12
Olaff3 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:58:
Heb nu getest op vista en xp om 6.5 te installeren via new pc studio.
eerst krijg ik een handleiding ofzo;
dan doe ik kruisje en krijg het het overdrachtsscherm.
maar krijg nergens een melding om up te daten.
Ook niet als ik onderin op bijwerken klik -> daar vind hij geen apparaat.

Edit; hij vind rechts GT-I8000 maar bij contactpersonen-ding vind ie ook geen apparaat.

Help? :/
Heb je het toestel wel ingesteld als verbinden in ActiveSync modus? Ik had toestel eerst ook als schijf ingesteld, maar na active sync verbinden werkte het pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalb
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 10:14:
[...]
  • Lampje brandt niet bij gemiste oproepen / SMS
Lampje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Ik krijg bij de installatie van de nieuwe PC studio de foutmelding: FsbUsb_LoadDevice Error. Error code: 50
Downloaden van de update lukt, maar bij aanvang van het installeren van de update krijgt ie fouten. Had een screenie maar die is mislukt ofzo.. Het heeft iets met USB te maken iig

Ook als ik het op een andere PC probeer.. :/

Iemand een idee wat ik hiermee kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg het wel geinstalleerd onder vista 64-bits, alleen krijg nergens een melding van windows 6.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Met de PC Studio die is meegeleverd met de telefoon heb ik hetzelfde probleem (er is wel een update beschikbaar). Na het downloaden hoor ik mijn tel disconnecten van de PC en verdwijnt ie ook uit beeld. Hij schakelt uit en het programma sluit af met de volgende foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/kcbjph.jpg

Kan iemand mij helpen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaff3
Maardiweb schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 22:22:
Met de PC Studio die is meegeleverd met de telefoon heb ik hetzelfde probleem (er is wel een update beschikbaar). Na het downloaden hoor ik mijn tel disconnecten van de PC en verdwijnt ie ook uit beeld. Hij schakelt uit en het programma sluit af met de volgende foutmelding:

[afbeelding]

Kan iemand mij helpen? :)
had ook zon soort fout.
ik ga het morgen op xp proberen wat volgens een forumlid helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Olaff3 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 22:44:
[...]

had ook zon soort fout.
ik ga het morgen op xp proberen wat volgens een forumlid helpt.
Die fout had ik ook :S ik ben het nu opniew aan het proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavolo
Ik draai ook vista 64 bits, het installeren gaat goed maar ik zie ook geen update... morgen maar weer verder proberen op een andere pc wellicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een tijd geleden ook geprobeerd, wat niet lukte.
Google maar even en je ziet dat dit een niet erg makkelijk te installeren porgramma is. Samsung zelf geeft de tip om de firewall en virusscanner uit te zetten tijdens installatie.

Sterkte!

Ik wacht wel tot hij via de site de downloaden is

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2009 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scum
  • Laatst online: 06-07 13:45
Heb nu de Samsung ook al een aantal weken. Hij bevalt goed, het is nog even wennen als je nog nooit eerder een WM mobiel hebt gehad.

Ik heb dus het volgende probleem bij de update.. Bij 75% krijg ik de volgende melding:

MoviNAND Fail (op Google is hier niets over te vinden)

Dit is bagger, want ik krijg de telefoon ook niet meer normaal met de herstelmodus. Ben nu al meer dan 2 uur aan het kloten hiermee :(. Iemand tips? Kan nu dus helemaal niets meer met mijn telefoon.

[ Voor 4% gewijzigd door Scum op 07-10-2009 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
Thanx voor de tip, Windows 6.5 staat erop!

Samsung pcstudio op de pc gezet, op update geklikt en gaan.....Geen enkel probleem.(alles onder xp)

De eerste ervaringen zijn iig erg goed. Lijkt allemaal net iets beter en sneller te reageren, paar extra progjes erop (Asphalt 4 race game en Crayon physics)
Meteen ook Windows marketplace gedownload, maar daar staan 4 flut widgets in.

Weet iemand alleen hoe ik de backup terug erop kan zetten?

[ Voor 36% gewijzigd door weertenaar op 07-10-2009 06:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukutoshin
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:57
krijg het ook na 3 pogingen met xp niet voor elkaar. blijft hangen op 0 % bij installeren.
misschien komt het door mijn vm ware op mijn mac. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flodder11
  • Laatst online: 29-08 12:57
Bij mij geen probleem net als weertenaar

Eerst pcstudio er op gezet.
Update ging ook prima en installeren ook.

Dit op XPsp3 celeron 1.8gh, 4g intern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scum
fukutoshin schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 08:04:
krijg het ook na 3 pogingen met xp niet voor elkaar. blijft hangen op 0 % bij installeren.
misschien komt het door mijn vm ware op mijn mac. :(
Beter bij 0% dat je telefoon nog werkt, dan bij 75% en je telefoon kan niets meer. Ook niet terug naar de oude software dmv herstellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukutoshin
Scum schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 09:46:
[...]

Beter bij 0% dat je telefoon nog werkt, dan bij 75% en je telefoon kan niets meer. Ook niet terug naar de oude software dmv herstellen..
klopt inderdaad, heb nu op mijn werk met wat moeite en lang wachten op een vista machine de update erop gekregen en wat blijkt, nu zijn mijn oude internetintellingen van KPN onbruikbaar, ook bij het resetten, niks geen internet, krijg echt hoofdpijn nu :'( handmatig lukt ook niet, blijft toch een oude kwaal hoor op zo windows apparaat

oh het werkt al weer, vraag me niet hoe :P

[ Voor 3% gewijzigd door fukutoshin op 07-10-2009 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen op een vistamachine? Ik blijf elke keer die vervelende error krijgen die hierboven ook al is genoemd.

@beneden, mijn omnia wordt ook herkend als gt i-8000 (0000-0000-0000) ofzo, downloaden lukt ook, maar daarna gooit hij de usb verbinding eruit en dan krijg ik pas die error...

[ Voor 39% gewijzigd door Rene op 07-10-2009 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
Maardiweb schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 21:38:
Ik krijg bij de installatie van de nieuwe PC studio de foutmelding: FsbUsb_LoadDevice Error. Error code: 50
Downloaden van de update lukt, maar bij aanvang van het installeren van de update krijgt ie fouten. Had een screenie maar die is mislukt ofzo.. Het heeft iets met USB te maken iig

Ook als ik het op een andere PC probeer.. :/

Iemand een idee wat ik hiermee kan?
Ik heb de software ook op mijn vista 32bits laptop gezet (file die ik voor mijn xp machine gedownload had). Bij installatie kreeg ik ook bovenstaande foutmelding, maar na lang wachten heeft hij de installatie voltooid en werkte PCStudio prima. Omnia eraan gehangen en hij werd ook herkend.

Ik kan in PC Studio alleen nog steeds NERGENS de mogelijkheid vinden om de backup terug te zetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Heeft iemand anders al geprobeerd om de Uitzending Gemist app te installeren op de Omnia 2?
Bij mij wil hij de Java versie voor Blackberry installeren :/
Kan ook nergens een link vinden naar de Windows Mobile versie, iemand anders die dat wel heeft kunnen vinden?

Om de applicatie te installeren ga je op je mobiel naar http://m.omroep.nl/gemist en volg je de instructies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukutoshin
weertenaar schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 12:48:
[...]

Ik heb de software ook op mijn vista 32bits laptop gezet (file die ik voor mijn xp machine gedownload had). Bij installatie kreeg ik ook bovenstaande foutmelding, maar na lang wachten heeft hij de installatie voltooid en werkte PCStudio prima. Omnia eraan gehangen en hij werd ook herkend.

Ik kan in PC Studio alleen nog steeds NERGENS de mogelijkheid vinden om de backup terug te zetten :(
die mogenlijkheid krijg je vanzelf vlak voor het updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
fukutoshin schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 13:36:
[...]

die mogenlijkheid krijg je vanzelf vlak voor het updaten
Ik kreeg wel de vraag om van alles een backup te maken en dat heb ik gedaan, maar nu heb ik die file en weet niet hoe ik die weer terug kan zetten.

update: backup herstellen gevonden, zat 'natuurlijk'onder het knopje van widgets......

[ Voor 11% gewijzigd door weertenaar op 07-10-2009 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukutoshin
dat zou ik je niet kunnen vertellen omdat ik geen back up gemaakt had.
staat die niet ergens op je harde schijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scum
Is het herstelpunt van de i8000 ergens opgeslagen op de pc? Want mijn update is dus mislukt en op een andere pc (laptop met XP en pc met Vista 32bit) krijg ik mijn mobiel niet te zien. Kan dan dus geen update uitvoeren, omdat mijn mobiel niet wordt herkend.

Weet iemand dus of het herstelpunt in een bestand wordt opgeslagen en waar? Dan kan ik proberen deze te kopieren naar de laptop of pc en de update nogmaals uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Mijn update is gelukt! Ik heb het voor elkaar gekregen met XP sp2. Ik denk dat de vooralsnog kunnen concluderen dat updaten naar 6.5 alleen werkt via windows XP? Ook compatibiliteitsmodus op Vista werkt in ieder geval niet.

@ Scum

Ik snap jouw probleem niet helemaal? Je wil je omnia herstellen of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scum
Maardiweb schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 18:19:
@ Scum

Ik snap jouw probleem niet helemaal? Je wil je omnia herstellen of iets anders?
Als eerste wilde ik mijn telefoon net als iedereen updaten. De update ging bij mij mis bij 75% en ging ook niet meer verder. Mijn telefoon is hierbij onbruikbaar geworden. Kan em dus niet meer aanzetten en gebruiken.

Hierna wilde ik dus gebruik maken van het herstelpunt wat de telefoon voor het updaten heeft aangemaakt. Het herstelpunt zet de configuratie dus niet terug naar de vorige werkende situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
Hier nog een ander probleem :'( Win7 x64 wordt het apparaat niet herkend, al op 3 verschillende Pc's met XP geprobeert, op allemaal een runtime error door Visual C++ :|

Gekke is, gister lukte het 1 keer via XP Mode op win7, maar daar kwam het probleem dat zodra de telefoon herstarte, hij geen verbinding meer kreeg, en ook die heeft nu het bovengenoemde Visual C++ probleem

Edit: exacte foutmelding:
MS Visual C++ Runtime Library

Runtime Error!

Program C:\Program Files\Samsung\Samsung New PC Studio\NPSDM.exe

abnormal program termination

[ Voor 56% gewijzigd door Zeemon123 op 07-10-2009 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik sta op t punt op mijn contract te verlengen en zeer waarschijnlijk de omnia II aan te schaffen. Echter, ik twijfel nog over 1 belangrijke eigenschap.. namelijk de outlook 2007 synchronisatie. Wat is jullie ervaring hiermee?

Ik heb namelijk mn eigen domeinnaam waaraan mijn email gekoppeld is, deze haal ik binnen via outlook 2007. Ik weet nog niet of mijn provider IMAP aanbiedt, daarom de volgende vraag: in outlook (pop3 mail) gebruik ik de functie 'kopie op de server achterlaten', zodat ik via mn webmail ook access heb tot al mijn emails door een kopie daar achter te laten. Is die optie ook aanwezig op de omnia II?
Wordt dit probleem opgelost bij gebruikmaking van IMAP?
Verder zijn er geen problemen met synchronisatie van de agenda (limiet van max. 15 tekens die gesynct worden zoals bijv. bij de Jét)?

Laatste vraag, gebruikt de GPS functie de internet connectie? Dit ivm GPS/Google maps gebruik in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
dajuan schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 18:56:
Ik sta op t punt op mijn contract te verlengen en zeer waarschijnlijk de omnia II aan te schaffen. Echter, ik twijfel nog over 1 belangrijke eigenschap.. namelijk de outlook 2007 synchronisatie. Wat is jullie ervaring hiermee?

Ik heb namelijk mn eigen domeinnaam waaraan mijn email gekoppeld is, deze haal ik binnen via outlook 2007. Ik weet nog niet of mijn provider IMAP aanbiedt, daarom de volgende vraag: in outlook (pop3 mail) gebruik ik de functie 'kopie op de server achterlaten', zodat ik via mn webmail ook access heb tot al mijn emails door een kopie daar achter te laten. Is die optie ook aanwezig op de omnia II?
Wordt dit probleem opgelost bij gebruikmaking van IMAP?
Verder zijn er geen problemen met synchronisatie van de agenda (limiet van max. 15 tekens die gesynct worden zoals bijv. bij de Jét)?

Laatste vraag, gebruikt de GPS functie de internet connectie? Dit ivm GPS/Google maps gebruik in het buitenland.
Vraag1: de omnia maakt een outlook account aan, hier kan je echter niet op verzenden/ontvangen. Ikzelf heb dus ook mijn domeinmail ingevoerd adv. pop3 adressen. Deze haalt hij gewoon binnen en laat een kopie staan, zo heb je nadat je outlook sync je mail in beiden. (ikzelf heb het zo ingesteld dat outlook GEEN kopie achterlaat, en de telefoon wel, zo zit je niet met dubbele berichten.

Vraag2: Agenda synct alles, afspraak, locatie etc. etc. en zover ik weet niet beperkt tot 15 tekens. Als je zelfs mobile shell eropzet krijg je het weer er ook nog bij.

Vraag3: GPS gebruikt geen internet (hooguit als je zelf de quick gegevens download, maar dit is niet nodig). Googlemaps daarentegen heeft wel een connectie nodig. alternatief is natuurlijk tomtom ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12-2024
peugeot206gt schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 19:02:
[...]

Vraag1: de omnia maakt een outlook account aan, hier kan je echter niet op verzenden/ontvangen. Ikzelf heb dus ook mijn domeinmail ingevoerd adv. pop3 adressen. Deze haalt hij gewoon binnen en laat een kopie staan, zo heb je nadat je outlook sync je mail in beiden. (ikzelf heb het zo ingesteld dat outlook GEEN kopie achterlaat, en de telefoon wel, zo zit je niet met dubbele berichten.
IMAP zou dit probleem in principe toch moeten oplossen? Dan hoef je nergens de optie aan te geven 'kopie achterlaten op server'?

Btw, thanks voor je snelle, bruikbare reactie!

[ Voor 3% gewijzigd door dajuan op 07-10-2009 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scum
Mijn probleem is opgelost.

Oplossing:
Andere USB poort gebruikt :( Dus een beetje vaag dat ie hierop bleef steken..

Het volgende probleem:
Krijg mijn telefoon niet meer dmv een USB connectie geconnect aan me pc, terwijl in me telefoon ActiveSync aan staat.
Heb na het terugzetten van mijn backup het volgende probleem:
Er is een probleem opgetreden met jinbox.exe

iemand een idee?

[ Voor 20% gewijzigd door Scum op 07-10-2009 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weertenaar schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 14:16:
[...]

Ik kreeg wel de vraag om van alles een backup te maken en dat heb ik gedaan, maar nu heb ik die file en weet niet hoe ik die weer terug kan zetten.

update: backup herstellen gevonden, zat 'natuurlijk'onder het knopje van widgets......
Bedankt man, ik ben er zelf ook uren naar opzoek geweest |-)

Ik heb geprobeerd de update te installeren via Windows XP mode in Windows 7, maar dit gaat niet aangezien die op een gegeven moment de verbinding eruit gooit, en je hem daarna opnieuw moet koppelen. Dan loopt de installatie vast, en doet die verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaff3
@ zeemon
staat je telefoon ingesteld bij usb-connectie op activesyc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scum
heeft iemand voor mij het bestand jinbox.exe en kan deze misschien even sharen via een link naar rapidshare oid? kan mijn mailbox niet meer in na het terugzetten van de backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de BackUp teruggezet, maar ik zie dat niet al mijn smsjes en emails zijn teruggezet :S. Nu zijn de emails niet zo'n groot probleem, maar ik zou wel graag mijn smsjes terugwillen.
Ik heb al meerdere keren de Backup teruggezet, en de ene keer geeft die aan dat ik 40 smsjes heb, maar dan kan je ze niet zien in Postvak IN. De andere keer ziet hij helemaal niks staan. En nu krijg ik het berichten programma niet eens meer geopend :S.
Wie weet hier raad?

Laat maar zitten, het is al gelukt.
Ik heb gewoon NOG (5e keer) een keer de Backup terugzet.
Wat ik wel merk is dat de berichten worden samengevoegd onder 1 contactpersoon.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2009 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
Mijn probleem is opgelost :) eerst even een format gedaan, toen deed hij het weer.

Een nadeel op het moment; google ondersteund het nog niet, kan de youtube app en google maps niet installeren. Er komt te staan "uw telefoon wordt niet ondersteund"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeemon123 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 22:26:
Mijn probleem is opgelost :) eerst even een format gedaan, toen deed hij het weer.

Een nadeel op het moment; google ondersteund het nog niet, kan de youtube app en google maps niet installeren. Er komt te staan "uw telefoon wordt niet ondersteund"
Bij mij werkt het wel allemaal hoor?
Misschien even telefoon restarten o.i.d. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scum
Het volgende krijg ik dus bij een poging om mijn laatst gemaakte backup terug te zetten

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/jjbiba.jpg

De telefoon is hierbij al helemaal leeg. Ik moet wel zeggen dat het geheugen aardig vol zit, maar er staat bij gereserveerd. Geheugen wissen heb ik al geprobeerd. Mobiel is dus al helemaal standaard en leeg.

Waarom is er eigenlijk zoveel gereserveerd bij hoofdopslag? 409.39MB beschikbaar 102.61MB :(

[ Voor 53% gewijzigd door Scum op 07-10-2009 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
De hoofd opslag is ook waar Windows op staat :) vandaar dat deze zo vol zit. je hebt niet voor niets die extra 8/16GB erin zitten voor je apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scum
Toch nog even een bericht om mijn probleem af te sluiten. Na nogmaals en nogmaals te hebben geprobeerd me een na laatste backup terug te zetten is het dan eindelijk gelukt. Ik heb mijn smsjes ook weer terug en kan mijn mailbox dus weer benaderen.

Mijn problemen zijn voor zover opgelost. Behalve dat ik mijn laaste backup niet terug kon zetten, maar goed. Hiermee kan ik leven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 22:55:
[...]

Bij mij werkt het wel allemaal hoor?
Misschien even telefoon restarten o.i.d. ;)
Hmmm, heb hem nu gerestart, maar nog steeds niet. Download jij het gewoon via m.google.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeemon123 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 00:06:
[...]

Hmmm, heb hem nu gerestart, maar nog steeds niet. Download jij het gewoon via m.google.nl?
Jep, en de Youtube applicatie via http://m.youtube.com/app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

members,
ik heb sinds gister de I780 vervangen door de omnia 2.
de update werkt bij mij ook niet via vista 32.
Active sync en de PC studio zijn opnieuw geinstalleerd.
Bij de pc studio wordt er aangegevn dat deze de laatste update heeft. Echter wanneer ik de GT- I8000 wil updaten krijg ik alleen een andere foutmelding dan ik hier heb kunnen nalezen.
Nl:
Dit apparaat wordt niet ondersteund
Het geselecteerde apparaat ondersteunt deze software upgrade niet

herkent iemand dit en is er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Zo ik ben even bezig met wat appjes installeren :) Kan je een .cab bestand gewoon weer van je telefoon deleten als de installatie voltooid is?

Oh en ik heb gisteren in de kroeg 8)7 geen een keer mijn tel optijd op kunnen nemen omdat ik em steeds uit het hoesje moest halen haha. Ik druk bij het eruit halen vaak per ongeluk op 1 van de volumetoetsen, kan het zijn dat hij dan het gesprek weigert??

thnx in advance :)
Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:29:
members,
ik heb sinds gister de I780 vervangen door de omnia 2.
de update werkt bij mij ook niet via vista 32.
Active sync en de PC studio zijn opnieuw geinstalleerd.
Bij de pc studio wordt er aangegevn dat deze de laatste update heeft. Echter wanneer ik de GT- I8000 wil updaten krijg ik alleen een andere foutmelding dan ik hier heb kunnen nalezen.
Nl:
Dit apparaat wordt niet ondersteund
Het geselecteerde apparaat ondersteunt deze software upgrade niet

herkent iemand dit en is er een oplossing voor?
Ja. Gewoon updaten op een computer met winXP

[ Voor 44% gewijzigd door Maardiweb op 08-10-2009 11:32 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste

Let op:
Als je hier een vraag stelt, toon dan eigen initiatief en inzet. GoT is geen helpdesk. Mocht je een reactie zien die niet door de beugel kan, maak dan een topicreport en geef een linkje mee naar de reactie, in plaats van in dit topic te reageren. Hier gaat voortaan strenger op gemod worden.