Sony Ericsson G900 van de BelCompany

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Sommige forumleden hebben deze tekst misschien al gezien in het algemene G900 Topic, maar nu nogmaals hier.

Even een korte inleiding: Sinds eind december 2008 ben ik in het bezit van een SE G900 telefoon. De telefoon is nu 7 maanden van mij. In al deze tijd heb ik hem ong. 2 maanden kunnen gebruiken.

De aanschafprijs van de telefoon: €329

Hieronder staat mijn probleem stap voor stap:
  1. Ik ben twee maanden in het bezit van de telefoon en stuur hem op voor reparatie ivm stof onder het scherm.
  2. De telefoon komt terug van reparatie (na 4 weken), maar er zit nog steeds een beetje stof onder het scherm, aangezien ik niet mijn goede kassabon bij me heb kan ik de telefoon niet opnieuw terugsturen. Na de telefoon 1 week gebruikt te hebben zit er nu zoveel stof onder dat ik hem terug stuur.
  3. Al binnen één week is me telefoon terug, maar niet gerepareerd, het valt volgens het reparatiecentrum niet onder de garantie. De BelCompany medewerkers is het er ook niet mee eens en samen besluiten we hem nogmaals op te sturen
  4. Weer 4 weken later komt de telefoon terug, al het stof is deze keer verwijderd
  5. Thuis wil ik een foto maken, wat blijkt, de camera is gesloopt op het reparatiecentrum!, ik ga die dag erna weer naar de BelCompany om mijn telefoon op te sturen.
  6. 4 weken later komt mijn telefoon terug, het scherm is geheel stofvrij en de camera is volgens de bon gerepareerd. Als ik de telefoon wil aanzeten blijkt deze geblokkeerd te zijn, ik kan gewoon niet op mijn telefoon komen! BelCompany belt het reparatiecentrum om de code aan te vragen, deze zou ik binnen 24 uur horen.
  7. Die dag erna, geen BelCompany. Ik vraag waar de code blijft en ze bleken zich vergist te hebben, het duurt maximaal 5 werkdagen.
  8. nogmaals 5 werkdagen later, geen Unlock-code. Ik ben teruggegaan naar de winkel en heb nogmaals geklaagd dat ik de code niet heb. BelCompany heeft nogmaals het reparatiecentrum gebeld en ik zou hem nu toch echt snel krijgen!. Maar ondertussen zat er al stof onder mijn scherm, dus heb garantie geclaimd. Aangezien ik 3 reparatiebonnen heb is dit mogelijk. Het garantieclaimen duurt 5 werkdagen.
  9. 5 Werkdagen later, BelCompany belt mij op dat ze nu opeens de telefoon nodig hebben met garantie claimen. Wat blijkt, ze hebben garantie geclaimt bij BelCompany Hoofdkantoor en dit hoorde bij Sony Ericsson zelf te zijn (SE scheen volgens hun de uitzondering te zijn). De mede-werker wil het garantie-claim formulier uitprinten die hij van SE heeft gehad, maar kan niet op zijn mail komen. Of ik aub morgen terug wilde komen.
  10. De dag erna vullen we het garantieclaim formulier in en wordt de telefoon opgestuurd. Het zou 10 werkdagen duren.
  11. Inmiddels 13 werkdagen later, nog niks gehoord... Morgen maar weer langs gaan
  12. Ik ben langsgegaan, en het schijnt geen 10 werkdagen te zijn, maar het kan zeker wel 6 weken duren! SonyEricsson zou binnen 10 dagen doorgeven of ze de telefoon ontvangen hebben, daarna nemen ze nog ruim de tijd om te beslissen of je claim wordt goedgekeurd of niet. (En zo niet, dan komen er denk ik nog een paar weken bij voor reparatie)
  13. Na een totale wachttijd van 7 weken ben ik teruggegaan naar de BelCompany. De medewerker ging SE bellen om de status op te vragen. Bij SE konden ze de status niet zien omdat ze precies op dit moment het garantieclaim-systeem aan het overzetten waren naar een nieuw systeem. Vrijdag zou de BelCompany medewerker mij terugbellen met het antwoord.
  14. Zaterdag, er was helaas nog niks over mijn telefoon bekend dus ging de medewerker SE bellen om de status op te vragen. De aanvraag was zogenaamd nog niet ontvangen door SE... De medewerker had de claim een week geleden nog opgestuurd maar ook die hadden ze weer niet gekregen. We hebben afgesproken dat de BelCompany medewerker maandag de claim nogmaals ging opsturen en dan gelijk SE bellen om te vragen of deze was aangekomen.
  15. Dinsdag werd ik gebeld door de medewerker dat de claim bij SE binnen was gekomen. Een antwoord kon ik deze keer binnen 2-3 werkdagen verwachten. Volgens hem dus uiterlijk vrijdag.
  16. Maandag 20-07-'09 nog niks van de BelCompany gehoord. Ik ben dus wederom langs gegaan bij de BelCompany. De medewerker had het vandaag heel erg druk en had daarom nog niet gekeken of er wat was binnen gekomen... Na in zijn systeem te kijken was het antwoord inderdaad binnengekomen: De claim is afgewezen. De reden van afwijzing: De code die op de telefoon staat heeft de klant er zelf opgezet en hij is daarna de code vergeten. SE is bereid om tegen betaling de code te verwijderen.
  17. De BelCompany medewerker snapte sowieso niet waarom zijn collega garantie had geclaimd. Je moet 3x een reparatiebon hebben voor dezelfde klacht en ik had er maar 2 van stof en 1tje van een kapotte camera. Dus eigelijk hebben we deze 10 weken sowieso op niks zitten wachten.
  18. De telefoon is vandaag weer naar het reparatiecentrum gestuurd, dit maal om weer stof te verwijderen en de code van de telefoon af te halen.
  19. Na al deze weken heb ik dus ook nog geen code ontvangen van het reparatiecentrum. De code zouden ze ong. 12 weken geleden al doorbellen. (De BelCompany medewerker dacht nu zelfs dat er geen code op de telefoon stond, maar dat hij gesimlockt is teruggekomen en aangezien ik het abbonement van de telefoon niet meer gebruik maar een andere provider de telefoon dit zegt. De medewerker heeft wel nog een andere simkaart geprobeerd, maar deze deed het ook niet. Het abbonement was van Telfort maar vermoedelijk had hij niet zo'n simkaart liggen om te proberen)
Nu is de telefoon dus weer voor reparatie opgestuurd en als hij terug komt ga ik er vanuit dat er weer binnen korte tijd stof onder zit net als de zoveel andere mensen met klachten over de G900. En de man van BelCompany denkt nu zelfs dat 'stof' geeneens een gegronde klacht is om garantie te claimen 'want stof is zo klein en kan je toch nooit tegenhouden'.

Is er misschien iemand die nog een goede tip heeft? Mogelijk is er een SonyEricsson / BelCompany medewerker die dit leest?

Momenteel heb ik de telefoon dus al 7 maanden en heb ik er al 7 maanden last van, al tig keer bij BelCompany geweest en eigelijk elke keer weer voor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
#17 begrijp ik niet. Wat had die medewerker anders moeten claimen?

En een goede tip, wat denk je van SE links te laten liggen en een ander toestel te eisen? De vorige keer dat ik een probleem had met mijn gsm en het niet kon worden opgelost (binnen een redelijke termijn, die bij jou IMO verstreken is), heeft BC mij zelf gewoon een alternatief toestel aangeboden. Ik zie niet in waarom ze dat hier ook niet kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
Uitleg van punt #17: Er mag alleen garantie geclaimd worden bij SonyEricsson als je in het bezit ben van 3x een reparatiebon voor hetzelfde probleem/defect.

Ik was niet in het bezit van 3 bonnen voor hetzelfde probleem, het was eigelijk dus nieteens toegestaan garantie te claimen.

Volgens de medewerker is het niet mogelijk om SE erbuiten te laten. Hun moeten namelijk beslissen of ik hetzelfde toestel nieuw krijg, me geld terug (of een gedeeldte daarvan) of een ander SE model mag uitzoeken.
Hij zegt dan ook elke keer: 'ik vind het ook heel spijtig voor u, maar verder kunnen wij niks doen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:32
Persoonlijk zeg ik, gevalletje Kassa/Radar en in ieder geval bij je rechtsbijstand gaan claimen. Vanuit BelCompany is er (in mijn ogen) namelijk een echte wanprestatie geleverd, doordat jij jouw telefoon niet eens fatsoenlijk hebt kunnen gebruiken.

Goed van je overigens dat je niet naar SE zelf bent gegaan met de garantie, maar mooi volgens de wet naar de BelCompany bent blijven gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Raar verhaal, maar Belcompany is een tussenpersoon geen reparatieservice. Zij kunnen niet uit eigen voorraad een toestel leveren.

De garantievoorwaarden en dergelijke krijgt Belcompany doorgespeeld van het repaircenter of van de fabrikant. Dat de gehele gang van zaken waardeloos is kan ik snappen.

Hoe je dit verder oplost, geen idee. Wellicht is RobertWebbe bereid om in dit topic eens te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
Ik krijg een beetje het idee na je verhaal te hebben gelezen, dat ze je nogal van het kastje naar de muur sturen en dat je een beetje over je heen laat lopen. Ik zou na dit allemaal te hebben meegemaakt toch echt flink pissig worden als ik mijn telefoon weer een aantal weken moest opsturen. Los nog van het feit dat je continu terug moet naar die toko om garantie te claimen.

De tijd is nu wel gekomen om boos te worden en een nieuw/ander toestel te eisen. Hoe ze (BC) het gaan regelen met SE is jouw probleem niet, jij wil een nieuw toestel, klaar.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
Dat eisen wil niet echt lukken ,bij de BelCompany blijven ze roepen dat dit niet mogelijk is.

Ik ga denk ik maar afwachten hoe hij terug komt van reparatie, en als er dan weer wat is zijn ze echt aan de beurt. Sowieso heb ik dan 3x een reparatiebon voor stof en dit is naar ieders inzien volgens mij toch echt wel een 'productiefout' als het er binnen zo'n korte tijd onder zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Vluchtig doorgelezen maar je moet echt bij BC in mijn ogen: je hebt een overeenkomst met BC en met welke bedrijven hun afspraken hebben sta jij buiten. Als je rechtsbijstand hebt zou ik het daar afgeven (al is mijn eigen ervaring dat er snel een bedrag gegeven wordt als het een 'lichte' zaak is. Voordeel is dat je snel iets anders kunt zoeken, nadeel dat je geen gevoel van 'gerechtigheid' hebt.

Anders sowieso gaan bellen/mailen/schrijven met het hoofdkantoor van BC want je komt er met het filiaal niet uit schijnbaar. Wel lastig en vervelend maar recht hebben en krijgen ligt vaak ver van elkaar... succes!

(mijn langstlopende reparatie rel was met de C500. Heeft ook bloed, zweet en tranen gekost...)

[ Voor 11% gewijzigd door hemiparo op 21-07-2009 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
Vandaag ben ik gebeld door een andere medewerker van BelCompany (met hem heb ik de 'claim' ingevuld), die net terug kwam van vakantie.

Hij zag mijn formulier liggen en had het Hoofdkantoor gebeld om te vragen of het al opgelost was. Deze wisten het niet dus toen heeft hij mij gebeld. Ik heb hem verteld dat de claim was afgewezen en het toestel maandag weer is opgestuurd ter reperatie.

Het hoofdkantoor had hem de volgende (standaard)oplossing van BelCompany aangeboden: De klant kan de huidige dagwaade van de mobiele telefoon terug krijgen. Op dit moment is dat bij de BelCompany €199.99.

Naar mijn inzien is dit natuurlijk veel te laag en hoort dit gewoon het aankoopbedrag te zijn, aangezien ik hem al vanaf het begin niet heb kunnen gebruiken. Ik heb gezegd dat ik anders van plan was de Rechtsbijstandsverzekering in te schakelen, nog steeds bleeft zijn aanbod hetzelfde en hij raadde mij aan dit te doen aangezien hij verder ook niks kon doen...
Het nadeel is dat er bij de Rechtsbijstandsverzekering een eigen risico is van €100,- dus dan schiet het ook niet heel veel meer op..

Ik ga het BC Hoofdkantoor te Veenendaal maar eens mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Waarom bel je jouw rechtsbijstandsverzekering niet voor 'gratis' advies? Dat heb ik al vaak genoeg gedaan en vaak willen ze er bij een bedrag boven de 250 euro wel een briefje aan wagen hoor.

EDIT: Ik heb nog even zitten narekenen. Als jij ongeveer 2 maanden gebruik hebt kunnen maken van het toestel en een mobiele telefoon zou een verwachte levensduur van 2 jaar hebben, dan levert het mij het volgende sommetje op:

329 € / 24 maanden = 13.71 * 22 maanden (geen gebruik) = 301.58. Dit zou je theoretisch gezien in mijn oogpunt dan terug kunnen eisen. Echter is dit zo verwaarloosbaar klein verschil ten opzichte van de nieuwprijs dat ik persoonlijk de nieuwprijs al dan niet voor een nieuwe telefoon zou eisen.

Overigens moet ik er wel bij vermelden dat ik geen jurist ben, maar een soortgelijke zaak eerder heb gehad met een notebook, waarbij de betreffende webshop er zich ook met dagprijzen vanaf wilde maken. Mijn rechtsbijstandsverzekering heeft toen een brief gestuurd, waarna het aanbod het ineens verdriedubbeld werd. Leg ze anders ook maar eens dit sommetje voor.

[ Voor 70% gewijzigd door alex3305 op 22-07-2009 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Alex zo werkt het niet. Het hoofdkantoor heeft een oplossing geboden, dat die nu niet in de smaak valt, tja. Ik blijf dit volgen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
W00fer, ik weet niet uit welke ervaring jij praat, maar zo werkt het in mijn optiek wel. BelCompany heeft namelijk als bedrijf verplicht een goed en werkend product te leveren en als dit, blijkbaar, niet het geval is heeft de koper het recht tot ontbinding van de koop. Echter heeft de koper wel twee maanden gebruik kunnen maken van het toestel, vaak worden deze kosten (van de nieuwprijs) afgetrokken.

Overigens moet de koper, de BelCompany wel de kans geven om een goed werkend product te leveren, maar blijkbaar kunnen ze dit niet, althans dat blijkt uit bovenstaand verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
We zullen het zien, echter acht ik de kans dat een volledige nieuwprijs vergoed wordt klein doch niet onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou mijzelf niet richten op het verkrijgen van een korting of tegoed, maar juist gaan voor ontbinding van de koop. Voorwaarde hiervoor is dat zij jou een conform product leveren en het lijkt mij zeer duidelijk dat dit niet het geval is. Daarnaast heb je ze voldoende gelegenheid geboden het euvel te verhelpen. Voordeel van ontbinding van de koop is dat je al je geld terug krijgt en deze overal kunt besteden waar je maar wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ik denk niet dat dat 2 maanden na aankoop nog gaat. Denk dat TS gewoon een gloednieuwe G900 krijgt en wellicht een tegoedbon oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
W00fer schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 16:56:
Ik denk niet dat dat 2 maanden na aankoop nog gaat. Denk dat TS gewoon een gloednieuwe G900 krijgt en wellicht een tegoedbon oid.
Je hebt klaarblijkelijk het verhaal niet helemaal gelezen, aangezien de TS zijn telefoon al 7 maanden heeft, maar er nog maar 2 maanden gebruik van heeft kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
Vandaag heb ik een email verstuurd naar het hoofdkantoor van de BelCompany.

In de algemene voorwaarden staat:
3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de
datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt,
wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van
ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
Dus vanaf nu hebben ze 14 dagen de tijd :p
PS: De mail van 3 A4'tjes zal ik jullie besparen ;)

EDIT @Maciek: Om ze te bellen en alles uit te leggen is ook nogal veel werk, tevens kan ik bij mijn mail leesbevestiging aanvinken.
Ik had vandaag al een reactie van de BelCompany om 09:02 (vanmorgen dus al) of ik kon vermelden om welk filiaal het ging en wat mijn imei nummer was. Ze hebben daar dus geen systeem zodat ze op naam en gsm kunnen kijken.

[ Voor 23% gewijzigd door srdevil op 24-07-2009 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:36

Vuvuzela

My spire is forming

Kan je ze echt niet bellen? Die 14 dagen zegt imho al genoeg.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
Het zeer nutteloze antwoord van het BelCompany Hoofdkantoor
Geachte meneer,

De winkel heeft ons aangegeven, dat zij een claimverzoek zouden indienen, waar volgens hen een van de volgende 3 dingen uit konden komen: 1. Een nieuw toestel, 2. de klant krijgt de dagwaarde vrijgespeeld om die te besteden aan een nieuw toestel, 3. Het toestel wordt gerepareerd.

De claim was afgewezen, omdat er volgens het repaircenter niet 3 reparaties waren uitgevoerd. Op basis daarvan heeft de winkel uit coulance aangeboden voor optie 2 te gaan. Indien u het daar niet mee eens bent, zal er alsnog voor optie 3 gekozen kunnen worden.

Bij de bepaling van de waarde door het filiaal, wordt gekeken naar de huidige nieuwwaarde van het betreffende toestel. Indien u nu dus een nieuwe G900 zou willen aanschaffen, kan dat voor 199,98 euro. Indien u dit toestel niet meer wenst, kunt u deze dus ruilen voor een ander toestel, maar dan wordt er wel gekeken naar de huidige waarde van dit toestel, en niet naar de oorspronkelijke aanschafwaarde. Wij kunnen de waarde vanaf hier niet aanpassen.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Esmeralda van der Linden
Customer Service

BelCompany B.V.
Postbus 525
3900 AM Veenendaal
Nog ff en ze willen nog meer reparaties en sloom gedoe om de dagwaarde nog verder te laten kelderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

CLB zegt Deja Vu: SonyEricsson icm Belcompany

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
srdevil, zoals ik al eerder aangaf, spreek professioneel juridisch advies hierover aan zoals een rechtsbijstand of ga naar het juridisch loket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
Uit mijn laatste email met BelCompany Hoofdkantoor:
Zoals ook in onze voorgaande mail aangegeven, kunnen wij de hoogte van de waarde niet bepalen of beinvloeden vanaf hier. Indien u het niet eens bent met deze hoogte, moeten wij u helaas aangeven dat u dit in de winkel zelf kenbaar moet maken. Zij kunnen dit dan opnemen met hun contactpersoon repair of hun rayonmanager, die dan zullen bekijken of de winkel een redelijk aanbod h eeft gedaan of dat op basis van uw argumenten de waarde herbepaald dient te worden.
De winkel wees me naar het hoofdkantoor, maar blijkbaar moeten ze dit toch zelf regelen. Met een print van deze email ga ik morgen langs bij de BelCompany.

@alex3305: Mijn rechtsbijstandsverzekering heeft een eigen risico dat zo hoog is dat het voor dit bedrag niet de moeite is.
Naar het Juridisch loket kan ik niet gaan aangezien deze niet op de tijden open is dat ik vrij ben van mijn werk. Momenteel ben ik op mijn werk de baas aangezien de echte baas op vakantie is.

Indien ze op bovenstaande weer niet goed ingaan en niet bereid zijn mij verder te helpen ga ik 'proberen' de koop te ontbinden.
Ik hier hierover informatie gelezen op rechtsbehoud.nl en consuwijzer.nl
Mocht de verkoper uw klachten niet oplossen binnen deze redelijke termijn, dan heeft u een aantal keuzes. U kunt er voor kiezen om de verkoper het voordeel van de twijfel te geven en hem nog meer tijd geven om het probleem te herstellen. Heeft u het echter helemaal gehad, dan kunt u de overeenkomst ontbinden. Dit houdt in dat u het product teruggeeft en dat de verkoper verplicht is om u uw aankoopbedrag terug te geven.
Bron: http://www.rechtsbehoud.nl/index.php?hfst_id=38

Tevens de voorbeeldbrief gedownload van de consuwijzer welke ik dan kan invullen.

________________________________________________________________________________________

Vanmorgen werd ik gebeld door de BelCompany dat mijn telefoon binnen was en gerepareerd was, dus ik ben hem gaan ophalen.
De medewerker wist mij mede te delen dat hij helemaal werkte want hij had hem zelfs al even aan gehad. Nou ik trek het plakketje van het scherm en voila, er zit nog stof onder.

Ik heb hem verteld van de email en van het 'ontbinden overeenkomst'. Hij heeft toen geprobeerd zijn Rayonmanager en Costumer Repair service te bellen. Repairservice riep gelijk dat ze niks konden doen en de Rayonmanager nam de telefoon niet op (vermoedelijk van zijn weekend aan het genieten).

De medewerker vond ook wel dat het tijd was dat de Rayonmanager met een 'goed voorstel' kwam omdat het zo echt niet langer kon. Maandag belt de medewerker zijn manager.

Hij belt mij sowieso nog maandag om de stand van zaken door te geven, ook als hij geen nieuws heeft/zijn mangager niet te pakken kreeg.

[ Voor 21% gewijzigd door srdevil op 31-07-2009 19:42 . Reden: typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
Ik zou maandag teruggebeld worden door een medewerker van de BelCompany, helaas was dit niet gebeurt.
Dinsdag middag werd ik alsnog gebeld door een medewerker dat ze het gisteren extreem druk hadden en geen tijd hadden voor een belletje, de Rayonmanager hadden ze nog niet te pakken gekregen.

Vandaag Woensdag 5 augustus werd ik gebeld door de BelCompany dat ik een nieuwe telefoon mag uitzoeken ter waarde van €330,- (De nieuwprijs van mijn G900).
Ik vroeg of het ook mogelijk was gewoon mijn geld terug te krijgen, dit kon volgens hem dan weer niet aangezien de telefoon was aangeschaft met een abonnement en ik niet 'fysiek' de telefoon had betaalt.

Oftewel, opzoek naar een mooie nieuwe telefoon van €330, nu zou het zonde zijn om er 1tje te kopen die minder waard is, hoewel ik ook geen zin heb om bij te betalen :p
Iemand een tip? ;)

Tevens iedereen bedankt voor zijn tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:47
Gewoon even de prijslijst uitprinten en kijken! De Samsung M8800 Pixon misschien? Die is net in prijs gedaald naar 300 als ik me niet vergis. Als je goed aangeeft wat je wil hebben moet er vast wel wat uitkomen.

Uiteindelijk een nette oplossing volgens mij, hoewel je er wel wat moeite voor heb moeten doen begrijp ik (was het dan ook wel weer waard! :) ).

Alvast veel succes en vooral plezier met je nieuwe telefoon

[ Voor 10% gewijzigd door Arjan90 op 05-08-2009 20:05 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Het kan goed zijn dat dit onder "eigen voorraad reparatie" afgehandeld is. Of iets in die trant. Men geeft nu 330 euro weg, dat is wel een hoop geld. Je mag van geluk spreken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
Voor dat geld zou ik voor een Nokia E52 gaan denk ik, maar dat is eerder richting de zakelijke kant. Je zou er trouwens ook nog een weekje geduld op moeten hebben.

EDIT - Ah nee, hij is toch al uit. €299 bij Belcompany in België, het zal wel vergelijkbaar zijn in Nederland.

[ Voor 25% gewijzigd door Alfredo op 06-08-2009 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
Hoewel we nu een beetje offtopic gaan is het misschien ook wel nuttige informatie voor andere personen
De BelCompany mag geen prijslijst uitprinten, daarom hier een lijstje met de prijzen die ik van enkele modellen heb aangevraagd:

Model - BelCompany Prijs - Prijswatch prijs
Sony Ericsson
G705 - €200 - €236
W705 - niet beschikbaar - €230
W995 - €480 - €371
Xperia X1 - €530 - €352

Samsung
S8000 Jet - €460 - €341
S8300 Ultra Touch - €400 - €293

HTC
Hero - €500 - €420

Nokia E52 lijkt me ook zeker een mooi model, die was me nog niet opgevallen. Hoewel ik het niet zo op Nokia heb ga ik er toch eens even naar kijken :P Dat de telefoon nu nog niet leverbaar is maakt niet zoveel uit aangezien ik morgen, 7 augustus, op vakantie en als ik terug kom is ie er vast al in de winkels.

Gebruikerservaring met: Nokia 3410, Nokia 8800, Sony Ericsson K770i, Sony Ericsson G900
Pagina: 1