Een Core i5/i7 mobile CPU zou wel leuk zijn
.
Betaalbare SSD's, die was ik vergeten te noemen net
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Al wil je een "betaalbare" SSD voor je laptop, dan zou je die toch echt los moeten aanschaffen, in plaats een Apple-upgrade. Apple zal ze ten aller tijde niet goedkoper kunnen leveren vrees ik.
[ Voor 21% gewijzigd door Jolly_Jumper op 09-10-2009 20:31 ]
Heb je flink geluk gehad want officieel mocht er niet besteld worden voor klanten!Haazzz schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:28:
[...]
Denk inderdaad dat Apple tot een bepaald niveau de prijs handhaaft, maar toch is het best mogelijk om de huidige modellen voor minder te krijgen in de winkel. Ik heb via een actie bij Dixons ('Dixons betaald de btw') flink korting gehad op mijn MBP, dit komt neer op zo'n 16% korting. En dat ging dan niet om een oud model, gewoon het huidige model, moest zelfs nog besteld worden bij Apple omdat het niet op voorraad was.
Het is dus best mogelijk dat je gewoon de huidige modellen MBP voor een paar tientjes minder bij de Mediamarkt ziet staan
Geniaal, echt waarPixeltje schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 19:33:
Ik gok:
Er staan verschillende vensters open, 6pack15 opent expose, en wil vanuit daar programma's sluiten met cmd-Q.
Wat 6pack15 nu doet, is naar expose, het betreffende venster aanklikken, (dus Expose verdwijnt dan) en dan met cmd-Q dat programma sluiten.
(hij gaat dan terug naar expose, om het volgende scherm te selecteren)
Nee, het kan niet.
Ik heb het net even geprobeerd. Met verschillende vensters open expose aanroepen, cmd-Q werkt niet. Je kunt met TAB grote voorbeelden van de vensters voorbij laten komen (probeer maar eens) maar ook dan werkt cmd-Q niet.
Je zult dus de schermen aan moeten klikken, en dan sluiten.
Wat wel kan, maar dat is zonder Expose;
Als je een paar schermen open hebt, hou je de CMD toets ingedrukt, en druk je kort op de TAB toets. Je ziet dan een balkje met open applicaties verschijnen:

In dit scherm kun je door kort op TAB de drukken, schakelen tussen toepassingen. Als je de CMD toets ingedrukt houdt, kun je met TAB een andere toepassing selecteren. Als je dan cmd-Q doet, sluit de toepassing wel. (cmd heb je al ingedrukt, dus is lekker makkelijk
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Als je niet echt wilt afsluiten maar de andere vensters verbergen kan je cmd+alt+H gebruiken.6pack15 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 17:50:
Vraagje ? Kan je ook apps afsluiten ( Cmd Q ) terwijl je in expose zit ? Ik heb vaak nog veel venstertjes open staan ( text editor, download schermpje van firefox) en die wil ik dan afsluiten, maar dan moet ik eerst naar expose, dan het programma aanklikke en afsluite en dan weer terug naar expose.
Of is er een andere manier om dit snel te doen ? Ik ben nog nieuw met mac, heb hem nu 4 weekjes oid, maar ben er erg blij mee!
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Nice one! Die kende ik nog niet. Heb jaren met windows gewerkt, en daar had je de windows-D combinatie (brengt je naar bureaublad, met alle actieve vensters geminimaliseerd) dat miste ik nog een beetje bij mac.
Nu niet meer
Nu niet meer
Je kan een hot corner op "show desktop" instellen. Heb ik ook gedaanPixeltje schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 22:25:
Nice one! Die kende ik nog niet. Heb jaren met windows gewerkt, en daar had je de windows-D combinatie (brengt je naar bureaublad, met alle actieve vensters geminimaliseerd) dat miste ik nog een beetje bij mac.
Nu niet meer
Omdat deel 10 alweer over de 1000 posts is: [Macbook Pro] Ervaringen & Discussie - deel 11
Daar graag verder svp!
Daar graag verder svp!
Dan doen we dat
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.