Goudkoortsveiling perikelen

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 14.103 views

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 13:35:
[...]

Daarnaast maakt het niet uit WIE er achter zit: het is de combinatie van IP adres en gebruikersaccount, waar TS verantwoordelijk voor is :)
En dat is uiteindelijk waar het om gaat, lijkt me.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-10 12:56
r0b schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 13:46:
[...]

Wellicht, maar dan ben je nog steeds aan het zoeken naar smoesjes om er onderuit te komen.
Ja is dat ook niet de wens van de TS dan?
wat voor een nut heeft het benoemen van de eventuele incorrectheid van de AV?
Als een AV niet correct is, en tamelijk dubieus is kan een verkoper zich hier mee zelf in de vingers snijden omdat deze dan onrechtvaardig kan worden verklaard...

[ Voor 34% gewijzigd door LoBbY_1 op 15-07-2009 13:56 ]

Een echte golver is nooit uitgeput

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:54
Note to self: geen dronken vrienden op jouw account op dingen laten bieden voor 12x de waarde

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-12 14:37

r0b

LoBbY_1 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 13:49:
[...]

Ja is dat ook niet de wens van de TS dan?
Nee, als ik de TS lees, specifiek;
"Wat kan ik nu doen? Wat als hij echt een incasso bureau op me afstuurt? Ik heb niet zo even 400 euro liggen, zeker niet voor 2 producten die dat totaal niet waard zijn. Iemand hulp/suggesties?"
.. wil hij gewoon die 400 EUR niet hoeven te betalen. Het hoe maakt dan niet zoveel uit.
En met smoesjes je er onderuit proberen te lullen - en dan ook nog de juridische kant op - gaat je waarschijnlijk toch niet lukken.

Zoals gezegd; tough. suck it up en spreek die vriend aan.

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-12 13:14
Selectief quoten is ook een kunst. Zoals ik al aangaf is er een groot grijs gebied waar jij een uitstekend voorbeeld van geeft. Dit voorbeeld is wat mij betreft niet te vergelijken met de situatie van TS. Elk mens kan bedenken dat als je bewust jezelf registreert en gaat bieden op zo'n site dat het logisch is dat op het moment dat jij wat "wint" dat je gewoon moet betalen. Kunnen we een beroep gaan doen op bedrijfsvormen, internationale wetten etc, ik doe een beroep op het gezonde verstand van TS.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:00
Heb het advies van Rob.. opgevolgd en er nog één mailtje aan gewaagd:
Geachte Gerard,

Hier een laatste mail van mij waarop ik hoop op uw begrip. Ik zal de situatie zo duidelijk mogelijik proberen uit te leggen. Het klopt dat de biedingen gemaakt zijn vanaf mijn account met mijn IP adres. Dit is vrijdagavond gebeurt tijdens een gezellige avond met wat vrienden. Ik zat te vertellen over uw site dat er meestal voor weinig geld leuke dingen te koop zijn, mits je de veiling wint. Vervolgens heeft iemand vanaf mijn pc dan ook op allerlei dingen geboden. Pas na het weekend kwam ik erachter dat ik wat gewonnen had, terwijl dit helemaal niet mijn bedoeling was.

Ik hoop dat u begrijpt dat 400 euro voor mij heel veel geld is, en dat ik het gewoonweg niet kan missen voor iets als 100gram zilver. Ik bied voor deze hele situatie mijn gemeende excuses aan en uk vraag u dan ook vriendelijk deze koop alstublieft te ontbinden. Mocht u hiermee akkoord gaan is het geen probleem om eventueel gemaakte administratie kosten te vergoeden. Ook kunt u er vanuit gaan dat ik de verantwoordelijke persoon goed zal toespreken over deze situatie, zodat het niet meer voor zal komen. Zo kunt u de producten opnieuw aanbieden wat voor meer SMS inkomsten zorgt, en hoef ik me niet in de schulden te werken voor iets wat ik helemaal niet wil.

Hopend up uw begrip,
Als hier niks uitkomt is het jammer maar helaas. Iedereen in ieder geval bedankt voor zijn/haar hulp.

Verwijderd

Slurpgeit: je vergeet denk ik dat iedereen die op dat product heeft geboden al betaald heeft vanwege de credits. Als hij dus akkoord zou gaan met jouw verzoek om het te laten vervallen en opnieuw aan te bieden is dit een behoorlijke vorm van oplichting voor alle andere bieders die hebben verloren.

• Slurpgeit
Ik denk persoonlijk niet dat de heer Gerard er zoveel moeite mee zou hebben. Dat blok zilver word elke dag wel een keer aangeboden.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:02:
Slurpgeit: je vergeet denk ik dat iedereen die op dat product heeft geboden al betaald heeft vanwege de credits. Als hij dus accoord zou gaan met jouw verzoek om het te laten vervallen en opnieuw aan te bieden is dit een behoorlijke vorm van oplichting voor alle andere bieders die hebben verloren.
Alsof die website an sich al geen oplichting is? Als hij er dubbel geld mee binnenhaalt zou die het nog denk ik doen ook.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Noordvogel
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-07-2024

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Slurpgeit schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 13:59:
Heb het advies van Rob.. opgevolgd en er nog één mailtje aan gewaagd:

[...]

Als hier niks uitkomt is het jammer maar helaas. Iedereen in ieder geval bedankt voor zijn/haar hulp.
Wat denk je dat Gerard hiermee kan? Het is toch niet zijn probleem dat je (vrienden) in een dronken bui rare dingen doen?

Heb je je vriend er al op aangesproken? Hij is degene die z'n verantwoordelijkheid moet nemen in deze zaak...

[ Voor 38% gewijzigd door Noordvogel op 15-07-2009 14:06 ]

Verwijderd

Slurpgeit schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:03:
Ik denk persoonlijk niet dat de heer Gerard er zoveel moeite mee zou hebben. Dat blok zilver word elke dag wel een keer aangeboden.
Mwah, dan is hij bewijsbaar strafbaar bezig en ik denk dat hij zich dat kan permiteren :P

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-12 14:56
Blijft het feit dat die site (zeker met veilingen die "toevallig" op tien keer de marktprijs eindigen) gewoon een bende oplichters is. Dat soort lulhannessen is wel af te schrikken door "lastig" te doen en voet bij stuk te houden. Voor elke wibo die "neen" zegt, hebben ze tien slachtoffers die wel betalen.

Zijn "gibraltar recht" clausule, samen met wsl 90% van zijn algemene voorwaarden zijn tegen NL recht, en gaat hij niet kunnen inroepen voor een beetje weldenkende rechter. Als je een rechter kan overtuigen om bewijzen te laten aandragen dat de overige biedingen niet van bij hem kwamen (voldoende aannemelijk maken dat het om oplichting gaat (wat, gezien de prijs, niet eens zo moeilijk hoeft te zijn)), is hij de sjaak.

Gewoon keihard tegenin gaan: consumentenorganisatie erbij, rechtsbijstandverzekering. En de brave man laten weten dat mócht je winnen, hij zijn hele handel kan opdoeken in NL.

Normaal ben ik ook van het principe "gevolgen nemen van wat je gedaan hebt", maar dit is gewoon een oplichter, en ik vind niet dat je je aan je commitments tegen een oplichter moet houden.

EDIT: zie nu je mailtje: mocht het om een serieus bedrijf gaan, zeer goed. Dit gaat echter om een zuiverste water oplichter, en hiermee geef je wel héél duidelijk het signaal "als het niks is betaal ik wel hoor". Ik ben er zéker van dat als je deze zaak wat daglicht geeft, dit insect terugkruipt onder zijn steen.

[ Voor 12% gewijzigd door DexterBelgium op 15-07-2009 14:08 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Mooi eppo die Gerard van de helpdesk trouwens:
Je smoesjes houden geen stand.
Komt zeker ook van Gibraltar.

Verwijderd

DexterBelgium schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:06:
EDIT: zie nu je mailtje: mocht het om een serieus bedrijf gaan, zeer goed. Dit gaat echter om een zuiverste water oplichter, en hiermee geef je wel héél duidelijk het signaal "als het niks is betaal ik wel hoor". Ik ben er zéker van dat als je deze zaak wat daglicht geeft, dit insect terugkruipt onder zijn steen.
Dit bedrijf is al bij consumentenprogramma's geweest en de Consumentenbond... Waarom zou hij nu ineens terugkruipen onder een steen? :P

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49

Bosmonster

*zucht*

Nofi, maar uit de gang van dit topic krijg ik het vermoeden dat er helemaal geen 'vriend' in het spel is, maar je het gewoon zelf hebt gedaan.

Het is nogal ongeloofwaardig dat een 'vriend' zomaar met jouw account in jouw huis op een voor hem willekeurige veilingsite op iets onzinnigs gaat lopen bieden. Het feit dat je zelf verder geen enkel detail over deze gang van zake geeft en voornamelijk gefocust bent op het aanpakken van die veilingsite en het ongedaanmaken van de koop, ipv het aanpakken van die 'vriend', maakt het er niet geloofwaardiger op.

[ Voor 59% gewijzigd door Bosmonster op 15-07-2009 14:19 ]

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:06:
[...]

Mwah, dan is hij bewijsbaar strafbaar bezig en ik denk dat hij zich dat kan permiteren :P
Volgens mij klets je juridisch gezien maar een eind raak als leerkracht in opdracht zijnde. Misschien moet je een slag om de arm houden bij dit soort stellige uitspraken. ;)

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-12 14:56
Er is een verschil tussen het op een consumentenprogramma komen en het zélf voor de rechter laten vaststellen van de al dan niet afdwingbaarheid van je hele zaakje.

Mijn idee, mailtje sturen met volgende inhoud:

"Het is ter mijner attentie gekomen dat de Minister van Justitie uw site als een gokspel heeft geïdentificeerd. Zoals u weet is daar een vergunning voor nodig, en is die vergunning tot nader order niet in uw bezit. Ik ga er dan ook van uit dat mijn verplichting tot betalen (mocht die al bestaan) niet meer is dan een louter natuurlijke verbintenis, die ik dan ook niet ga honoreren.

Mocht u dit door de rechter wensen te laten toetsen, is dit uw goed recht, en kijk ik ernaar uit te zien of uw business model inderdaad onder het Nederlandse recht het daglicht verdraagt. In dat verband ben ik dan ook zeer benieuwd naar de vraag of deze zogezegde biedprijs inderdaad wel door een eerlijke veiling werd bekomen. Ik vermoed dat de verschillende consumentenorganisaties waar u reeds zeer kwalijk werd belicht (cc op deze e-mail) eveneens uitkijken naar de precedentswaarde die een dergelijke zaak zou bieden.

Bij gebreke daaraan, verzoek ik u vriendelijk mij niet verder te storen, en een andere goedgelovige ziel lastig te vallen."

BELANGRIJK PUNT: I AM NOT YOUR LAWYER. dit is géén juridisch advies, maar ik raad je ten stelligste aan om dat te zoeken (via rechtsbijstandverzekering of verzekering van je kameraad). Dit soort zever moet stoppen.

[ Voor 7% gewijzigd door DexterBelgium op 15-07-2009 14:20 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• MindWarp
  • Laatst online: 18-12 14:33
Bosmonster schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:14:
Nofi, maar uit de gang van dit topic krijg ik het vermoeden dat er helemaal geen 'vriend' in het spel is, maar je het gewoon zelf hebt gedaan.
Naja, het zal wel aan mij liggen, maar ik hing bij zo'n rekening binnen 10sec met die "vriend" (wtf, zit een vriend jouw geld uit te geven ofzo) aan de telefoon om op zn minst ff samen naar de zaak te kijken en met een plan/oplossing te komen. Maar goed, TS geeft aan dat hij dat gaat doen, maar misschien dat hij dat nog iets kan verduidelijken?

Uiteraard wel succes aan de TS. Lastig parket waar je in zit, maar ik denk dat je de oplossing eerder bij je vriend vindt dan bij Gerard.

[ Voor 10% gewijzigd door MindWarp op 15-07-2009 14:21 ]

If it ain't broke, you're not trying! - Red Green

• LoBbY_1
Selectieve quote Zijn "gibraltar recht" clausule, samen met wsl 90% van zijn algemene voorwaarden zijn tegen NL recht, en gaat hij niet kunnen inroepen voor een beetje weldenkende rechter. Als je een rechter kan overtuigen om bewijzen te laten aandragen dat de overige biedingen niet van bij hem kwamen (voldoende aannemelijk maken dat het om oplichting gaat (wat, gezien de prijs, niet eens zo moeilijk hoeft te zijn)), is hij de sjaak.
Dat is ook ongeveer wat ik bedoelde aan te geven. Zijn AV klopt niet, zijn LTD staat (voor zover ik kon zien geregistreerd in londen) Dus Gibraltar is al lichtelijk vreemd. Daarnaast wordt het de website op fysiek gehost op een NL server waardoor NL recht geld. Mocht je hier echt wat mee willen doen zou ik eens bij een rechtswinkel langsgaan...

Oké dat een bieding niet onder de wet 'koop op afstand' valt is jammer..Maar desalniettemin denk ik dat je op grond van de AV nog een eind kan komen als je het spelletje doorspeelt. Uiteindelijk weet ik niet wat voor jou duurder is (uren en eventueel jur. Kosten) , betalen of doorspelen, dat is iets wat je zelf zou moeten bekijken.

• Bosmonster
  • Laatst online: 19-11 09:49

Bosmonster

*zucht*

LoBbY_1 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:21:
[...]

zijn LTD staat (voor zover ik kon zien geregistreerd in londen) Dus Gibraltar is al lichtelijk vreemd.
Gibraltar valt onder het Verenigd Koninkrijk :)

• LoBbY_1
Bosmonster schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:23:
[...]

Gibraltar valt onder het Verenigd Koninkrijk :)
:X oeps.....(nog) verder kijken dan mn neus lang is! Dankje haha!

• j-a-s-p-e-r
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-11 17:50
Bosmonster schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:14:

Het is nogal ongeloofwaardig dat een 'vriend' zomaar met jouw account in jouw huis op een voor hem willekeurige veilingsite op iets onzinnigs gaat lopen bieden. Het feit dat je zelf verder geen enkel detail over deze gang van zake geeft en voornamelijk gefocust bent op het aanpakken van die veilingsite en het ongedaanmaken van de koop, ipv het aanpakken van die 'vriend', maakt het er niet geloofwaardiger op.
Inderdaad.

En het advies over naar een rechtswinkel of rechtsbijstand te gaan heeft TS ook niet opgevolgd. Niet erg verstandig als je het mij vraagt, maar het is natuurlijk ook vervelend om daar het 'vriend' verhaal uit te moeten leggen en dan niet de vriend in kwestie aan te kunnen wijzen.
Sorry dat ik een beetje bot overkom, maar de hoek waarop je het nu probeert is gewoon kansloos. Die eigenaar is willen en wetens de boel aan 'op het randje' aan het spelen. Dat hij onder Gibraltars recht valt bevestigt dat ook wel aardig. Met zo'n excuus email doet hij natuurlijk niets.
De ervaring leert dat je bij dit soort personen gewoon hard terug moet spelen, het lijkt alleen alsof jij daar geen ervaring mee hebt, dus zoek hulp daarbij. Laat hem maar komen met z'n incassobureau. Dat zijn mensen met de zelfde rechten als jij en ik en daar moet je dus ook niet bang voor zijn. Een gerechtsdeurwaarder is een ander verhaal maar zover is het nog niet.

Nouja, succes met de afhandeling. Ohja..en mocht die vriend toch bestaan, waarom heb je hem niet geconfronteerd met het hele verhaal?

[ Voor 23% gewijzigd door j-a-s-p-e-r op 15-07-2009 14:26 ]

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

Ik vond overigens ook dat jij behoorlijk veen energie steekt in iets wat volgens jou eigen zeggen door een andere is veroorzaakt, laat je zogenaamde vriend het lekker uitzoeken?

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• Wortelsoep
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 13:47:
wat voor een nut heeft het benoemen van de eventuele incorrectheid van de AV?
LoBbY_1 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 13:49:
Als een AV niet correct is, en tamelijk dubieus is kan een verkoper zich hier mee zelf in de vingers snijden omdat deze dan onrechtvaardig kan worden verklaard...
De gehele algemene voorwaarden worden niet ongeldig verklaard. Een beding (dus een specifieke bepaling) kan worden vernietigd indien deze onredelijk bezwarend is. Zie de grijze en zwarte lijst (6:237 resp. 6:236 BW) voor bedingen die (vermoed) onredelijk bezwarend zijn en dus vernietigd kunnen worden.
Zolang een beding niet onredelijk bezwarend is, is deze in principe geldig, aangenomen dat de aanvaarding van de AV op de correcte manier is gebeurd (daarmee bedoel ik 6:234).

Met die algemene voorwaarden ga je niet ver komen denk ik...

P.S. waarom hou je je überhaupt bezig met dit soort overduidelijk grijze sites :/

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

Wilko schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:29:
[...]

[...]

P.S. waarom hou je je überhaupt bezig met dit soort overduidelijk grijze sites :/
Ik zou het niet zeggen, maar idd, onsje zilver kunnen kopen voor een paar cent, geloof je het zelf??

• Taigu
FirePuma142 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:16:
[...]
Volgens mij klets je juridisch gezien maar een eind raak als leerkracht in opdracht zijnde. Misschien moet je een slag om de arm houden bij dit soort stellige uitspraken. ;)
Gelukkig is hij de enige ;)

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• Slurpgeit
Ik geef je hierbij de mogelijkheid om een 100x Biedbundel te nemen, als alternatief.

De prijs hiervoor is EUR 33,0 + handling & btw.

Dit aanbod is enkel geldig als je vandaag je akkoord bevestigt, en uiterlijk binnen 48 uur de factuur voldoet.

Als je dit accepteert, dan is hiermee de zaak geregeld.

Mvg

Gerard
helpdesk
Ik ga dus even 35 euro ophalen een paar straten verder op, en dan is het afgehandeld.

• anandus
  • Niet online
Slurpgeit schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:34:
[...]

Ik ga dus even 35 euro ophalen een paar straten verder op, en dan is het afgehandeld.
Mazzelaar :D

• Slurpgeit
..iemand een 100x biedbundel kopen? :+ Haha, god, pak van m'n hart, heb helemaal geen zin in al dit gezeur.

Verwijderd

Hoe zit het met de mensen die op het zilver hebben geboden en hun credits kwijt zijn voor achteraf een onverkocht product? :o

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Die zijn genaaid.
Zijn ze toch al toen ze begonnen met hun deelname aan die site.

Verwijderd

Boudewijn schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:38:
Die zijn genaaid.
Zijn ze toch al toen ze begonnen met hun deelname aan die site.
^^ :D

O geit: ga nou niet die bundel verkopen.. Verander je wachtwoord naar iets willekeurigs en zet de site in je hostlist :P

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2009 14:41 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Nette oplossing voor iemand die overkomt als een complete hork, had ik totaal niet verwacht toen ik dit doorlas.

En hou je voortaan niet meer bezig met dit soort louche bedrijfjes..

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:49
Wie grappig wil zijn, stuurt nu een mailtje naar Gerard en verteld, dat ie zojuist heeft gehoord dat zijn biedingen voor niks waren. Of Gerard even zijn biedingen wil terugsturen.

Do what you love, do it often

Verwijderd

macciez schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:41:
Wie grappig wil zijn, stuurt nu een mailtje naar Gerard en verteld, dat ie zojuist heeft gehoord dat zijn biedingen voor niks waren. Of Gerard even zijn biedingen wil terugsturen.
Daar dacht ik nog aan :D Heb er alleen geen account en nooit met IP adres op iets geboden :(

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-12 14:06

@r!k

It is I, Leclerq

[...]

Ik zou nu juist naar een advocaat of iets dergelijks stappen. Indien hij het product dan niet aan de bieder voor jou geeft is ie bezig met oplichting.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Slurpgeit
Haha, ik ga ook dit soort sites maar blacklisten in m'n router denk ik. Ontzettend bedankt iedereen!

@ @r!k, ik ben allang blij dat het afgehandeld is.

[ Voor 21% gewijzigd door Slurpgeit op 15-07-2009 14:43 ]

• MindWarp
Slurpgeit schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:36:
..iemand een 100x biedbundel kopen? :+ Haha, god, pak van m'n hart, heb helemaal geen zin in al dit gezeur.
Misschien is het mijn overdreven voorzichtigheid maar weet je wat die 100x biedbundel precies inhoudt..
voor t zelfde geld is t een of ander abonnement waar je een jaar aan vast zit voor 35 euro per maand ofzo.. :+

zo niet, gefeliciteerd jij vieze mazzelaar :P

• Slurpgeit
Met 100 biedcredits kan je, tumtumtum, 100 keer bieden op de site! Net wat ik zocht :o

• LoBbY_1
Oke een vraag van mij, de LTD claimt onder de rechtsvorm van Gibraltar te varen (ondanks dat de fysieke locatie van de server in NL zit, wat volgens mij betekend dat het onder NL recht valt) Kan deze dan zomaar een juridische strijd beginnen? Of zal hij daarvoor zijn NL B.V'tje gaan gebruiken zelfs als daar geen directe zaken mee zijn gedaan met de kans dat hij zelf in de problemen komt?

Daarnaast ben ik het er wel mee eens dat het een vaag verhaal is over de 'vriend' of hij nu wel bestaat of niet, ik zou gewoon eens even langs de rechtswinkel gaan.
Dubieuze site of niet....ik wou dat ik op het idee gekomen was :P Er zijn zoveel mensen die daar intrappen.

Edit: Oké mooi dat het opgelost is! Bieden maar :P

[ Voor 3% gewijzigd door LoBbY_1 op 15-07-2009 14:56 ]

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:15

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Exorcist schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:41:
Nette oplossing voor iemand die overkomt als een complete hork, had ik totaal niet verwacht toen ik dit doorlas.
Misschien voor TS wel, maar zoals eerder gezegd heeft hij nog steeds de inkomsten van de andere bieders, het product kan hij ook houden, en TS koopt nog eens voor 35 euro bij hem, wat als ik het goed zie de werkelijke waarde van het product is. Kortom, hij maakt nog steeds winst en voorkomt een hoop gedoe met TS. Ik vind er weinig 'net' aan, net als aan de hele site overigens.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Verwijderd

[...]

En dan niet meer met een dronken kop klik-happy worden op een veilingsite he?!

:P wat een pik die gerard, nu betaal je dus nog meer dan dat dat silver waard is (35 euro) en je gaat er nog mee akkoord ook, volgens mij ben je er zo snel mee akkoord gegaan omdat er denk ik idd geen vriend was :)
Afijn eind goed al goed.

• Slurpgeit
Ik ben gewoon opgelucht dat dit gezeur van mijn naam af is. :o Maar voor de rest, wie dat dus nog niet doorhad, blijf weg van dit soort sites.

Oke, misschien heb ik het wel zelf gedaan, maar schuld toegeven is moeilijk!

[ Voor 58% gewijzigd door Slurpgeit op 15-07-2009 14:48 ]

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hertog schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:45:
[...]

Misschien voor TS wel, maar zoals eerder gezegd heeft hij nog steeds de inkomsten van de andere bieders, het product kan hij ook houden, en TS koopt nog eens voor 35 euro bij hem, wat als ik het goed zie de werkelijke waarde van het product is. Kortom, hij maakt nog steeds winst en voorkomt een hoop gedoe met TS. Ik vind er weinig 'net' aan, net als aan de hele site overigens.
Het is maar hoe je het bekijkt.

Hij had ook vast kunnen houden aan die 400 Euro, TS zijn laatste mailtje was pure wanhoop.
Ik vind het coulant in ieder geval.

• MindWarp
De (flauwe) vraag is nog wat er nou een paar straten verderop zit..
vriend of pinautomaat :+

edit: W000t :D
Slurpgeit schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:47:

[ Voor 54% gewijzigd door MindWarp op 15-07-2009 14:51 ]

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:50

mrsar

waar een sar is,is een wodka

pinautomaat :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Slurpgeit
Door al die mailtjes over deurwaarders staat nu m'n gmail inbox vol met deurwaarders reclames 8)7

• Niox
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

Niox

I'm sorry, who?

MindWarp schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:42:
[...]

Misschien is het mijn overdreven voorzichtigheid maar weet je wat die 100x biedbundel precies inhoudt..
voor t zelfde geld is t een of ander abonnement waar je een jaar aan vast zit voor 35 euro per maand ofzo.. :+

zo niet, gefeliciteerd jij vieze mazzelaar :P
Mazzelaar? Gewoon genaaid zul je bedoelen. Het feit dat die kerel een vordering van 400 euro laat vallen in ruil voor een aankoop van 35 euro zegt genoeg. Hij wist dat hij zwak stond en probeert er zo alsnog maar iets uit te halen. Dat hij in zijn eerste mail al over een incassobureau begon wijst daar ook op. TS is gewoon afgebluft.

Nou is 35 euro ook weer niet zoveel geld, maar het blijft zonde.

Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.

• Slurpgeit
35 euro is in mijn ogen goedkoop voor een waardevolle les als deze :)

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-12 14:06

@r!k

It is I, Leclerq

in mijn ogen ben je hoe dan ook genaaid en ik zou pertinent weigeren te betalen en meteen even aangifte van oplichting gaan doen (of er ook echt wat mee gedaan wordt is een 2e maar dat deze site geen zuivere koffie is is wel heel erg duidelijk)

Een hele rij microsoft certificeringen.

• vinnie1908
  • Laatst online: 19-12 16:07

vinnie1908

Appel != peer

Tenzij hij weer 100x gaat bieden dan natuurlijk ;-)

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• Jukebox126
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-11-2023
Juistem. Beste gerard kan hoog en laag springen, in Gibraltar zitten of op de maan, hij biedt zijn diensten hier aan, en dan krijg je gewoon lekker de EU-verordening over je heen die besluit dat de Nederlandse rechter EN het Nederlandse recht van toepassing is. Algemene voorwaarde staat ook op de zwarte (verboden) lijst en is dus nietig. Dag Gerard!

Komt wel bij dat ik het TS gewoon gun: Liegebeest!

[ Voor 19% gewijzigd door Jukebox126 op 15-07-2009 14:54 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Exorcist schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:47:
[...]

Het is maar hoe je het bekijkt.

Hij had ook vast kunnen houden aan die 400 Euro, TS zijn laatste mailtje was pure wanhoop.
Ik vind het coulant in ieder geval.
Tuurlijk, oplichter is in eerste instantie boeman, smijt met facturen van 400 euro.

Maar hij 'matst' hem om voor 35 euro 'zakje lucht' te kopen en opeens is hij de 'coulante aardige man'?

Ja, zo werken oplichters. Juist doordat achteraf zo gedacht wordt, kunnen ze rustig hun werk doen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Slurpgeit
Nouja, laat mijn geval in ieder geval een wijze les zijn, die nu toegevoegd is aan het grote GoT archief.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

SinergyX schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:52:
[...]

Tuurlijk, oplichter is in eerste instantie boeman, smijt met facturen van 400 euro.

Maar hij 'matst' hem om voor 35 euro 'zakje lucht' te kopen en opeens is hij de 'coulante aardige man'?

Ja, zo werken oplichters. Juist doordat achteraf zo gedacht wordt, kunnen ze rustig hun werk doen.
Denk dat ik me te voorzichtig uitdruk.

Ik plaats mezelf in de TS zijn schoenen. Zelf had ik geen cent betaald en hard gelachen.

TS komt echter over (met alle respect) als een mak, verlegen schaap. In dat geval kan hij blij zijn met 35 Euro, want er viel voor gekke Gerard absoluut meer te verdienen.

• pkopf
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-04 12:53
Weet je zeker dat die bundel geen abonnement is? dat je dus straks alsnog die 400 euro zit te betalen, maar dan verdeeld over x maanden?

heel toevallig is 12 x 35 = 420€, wat precies het bedrag is in de TS werd vermeld: 400 euro plus een paar tientjes

wild mutant space hamsters

• r0b

r0b

:N
Zitten wij hier voor Jan met de korte achternaam te helpen ofzo? Dan had de helft van de replies die over "leg het bij je vriend neer" niet eens gepost te hoeven worden. Maar Geit vindt het te moeilijk om de schuld bij zichzelf neer te leggen en komt met "een avondje met vrienden" aanzetten?

Anyway, verhaal is al afgehandeld dus. Succes met je credits :/

Verwijderd

ik vind het wel slim van Gerard, aan die biedbundels verdient hij alleen maar meer geld
ze drijven de prijs op en lokken meer biedingen uit

• Slurpgeit
Naja, het avondje met vrienden was waar, maar ik zat zelf mee te klikken. Maargoed, done is done.

• r0b

r0b

True. Stom, geit ezel, steen, enzo. :+

• MindWarp
@SinergyX en Niox
Hmm, ik zal het wel verkeerd begrepen hebben dat Slurpgeit eigenlijk aan de aankoop vast zat, hoe duister de site eigenlijk ook is. Maar dat kan ook door mijn beeld van de site komen. is dit niet ongeveer hetzelfde als wat sarbid doet? En waarom is dat dan wel legaal? Of is dat ook duister?
Ik voel me wel een beetje dom zo :P

• Slurpgeit
En om het compleet af te sluiten:
Afbeeldingslocatie: http://slurpgeit.gotdns.org/slurpgeit/public/goudkoortsblock.png

Iemand nog toevoegingen voor het lijsjte?

[ Voor 16% gewijzigd door Slurpgeit op 15-07-2009 15:07 ]

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik snap dat blokkeren niet zo..je hebt toch zelf in de hand wat je doet?

• LoBbY_1
Je weet maar nooit, misschien heeft die beste kere...oplichter wel mee gelezen in deze thread..Jammer eigenlijk dat er geen zaak van is gemaakt. Mensen zijn nogal snel bang en geïntimideerd en dat weten dat soort mensen. Veel mensen betalen dan ook maar de rekening, houden het stil en vertellen niemand wat er is gebeurt...

Het is gewoon echt een beetje jammer dat hij je op deze manier nog steeds geld afhandig maakt en je op deze manier dwingt om alsnog een transactie aan te gaan. Hierdoor stel je hem in het gelijk... Maargoed als jij tevreden bent is dat ook wat waard... Wist je trowens zelf dat je had gewonnen aan het einde van de bieding? Of moest je dat echt uit het mailtje lezen? Voor het zelfde geld stuurt die kerel gewoon wat...Kan je je precieze bied historie nalezen?

edit; Ik zie dat je het op die manier afsluit...Ik zou gewoon niet meer naar dat soort sites gaan. Hoe moeilijk is het na deze ervaring om jezelf in bedwang te houden?

[ Voor 9% gewijzigd door LoBbY_1 op 15-07-2009 15:10 ]

• Slurpgeit
Ja, ik heb er wel echt op geboden, alleen dat wist ik pas toen ik een factuur in m'n mail gevonden had. En die blokkering is vooral zodat ook andere gezinsleden er niet per ongeluk in kunnen trappen.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MindWarp schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:59:
@SinergyX en Niox
Hmm, ik zal het wel verkeerd begrepen hebben dat Slurpgeit eigenlijk aan de aankoop vast zat, hoe duister de site eigenlijk ook is. Maar dat kan ook door mijn beeld van de site komen. is dit niet ongeveer hetzelfde als wat sarbid doet? En waarom is dat dan wel legaal? Of is dat ook duister?
Ik voel me wel een beetje dom zo :P
Het is een grijs gebied, mensen 'dom' genoeg om voor zulke regeltjes te vallen maar wel er aan gebonden zijn, zulke bedrijven 'slim' genoeg om het enorm rendabel te maken en met wat dreig werk en buiten nederland zitten dit ook lange tijd te kunnen doen.

Al die quasi-veiling zut op het internet werkt waarschijnlijk zo, je ziet de andere kant niet, je ziet niet wat er precies gebeurd en je hebt niet in de gaten waar je je allemaal aan bind. Nagenoeg niemand durft de 'strijd' aan te gaan, weinig tot geen instellingen controlleren deze zut en bij gebrek aan een 'up to date' wet hierover kunne ze vrolijk doorgaan. Ze gebruiken de 'gaten' in de wet en vormen deze zo dat deze voor de koper/bezoeker 'echt' lijken, daarnaast maken ze het lekker moeilijk om ze aan te klagen.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 15-07-2009 15:17 ]

• Slurpgeit
SinergyX schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:16:
[...]

Het is een grijs gebied, mensen 'dom' genoeg om voor zulke regeltjes te vallen maar wel er aan gebonden zijn, zulke bedrijven 'slim' genoeg om het enorm rendabel te maken en met wat dreig werk en buiten nederland zitten dit ook lange tijd te kunnen doen.

Al die quasi-veiling zut op het internet werkt waarschijnlijk zo, je ziet de andere kant niet, je ziet niet wat er precies gebeurd en je hebt niet in de gaten waar je je allemaal aan bind. Nagenoeg niemand durft de 'strijd' aan te gaan, weinig tot geen instellingen controlleren deze zut en bij gebrek aan een 'up to date' wet hierover kunne ze vrolijk doorgaan. Ze gebruiken de 'gaten' in de wet en vormen deze zo dat deze voor de koper/bezoeker 'echt' lijken, daarnaast maken ze het lekker moeilijk om ze aan te klagen.
Gewoon uit nieuwsgierigheid, heb je er soms ervaring mee? Je praat er zo vol passie over :o .

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

SinergyX schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:16:
[...]

Zeker een grijs gebied, maar net zoals Nigeriaanse scam is het zo doorzichtig als wat.

Mensen die erin trappen zijn veelal erg naïef en verwachten voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten.

/edit

Precies zoals je het hieronder zelf beschrijft _/-\o_

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Slurpgeit schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:24:
Gewoon uit nieuwsgierigheid, heb je er soms ervaring mee? Je praat er zo vol passie over :o .
Ikzelf zeker niet, maar ik kan gewoon niet begrijpen dat vandaag de dag mensen nog ZO dom zijn steeds in deze ongein te trappen. 1 stukje gezond verstand, 1 keer even logisch nadenken, maar nee.. wat 'het klinkt zo goed!' of 'zie hoe goedkoop man! dat moet ik hebben!'.

Ik heb genoeg mensen om me heen gezien met torenhoge rekeningen, belspellen, veilingcrap, jambazut en sms-chat. Veelal kan ik niet meer dan gewoon hard lachen.

Tuurlijk, ik heb ook wel eens een missertje gelopen van spul uit china of amerika, maar dan is het mischien 5-10 euro.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 15-07-2009 15:35 ]

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Exorcist schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:28:
Mensen die erin trappen zijn veelal erg naïef en verwachten voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten.
Niet per se naïef, hebzucht maakt nu eenmaal blind.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

warp schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:40:
[...]

Niet per se naïef, hebzucht maakt nu eenmaal blind.
Vind ik nog steeds getuigen van naïviteit :+

• LoBbY_1
Hihi klik

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Toevallig, exact hetzelfde verhaal :+

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

Slurpgeit schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:10:
Ja, ik heb er wel echt op geboden, alleen dat wist ik pas toen ik een factuur in m'n mail gevonden had. En die blokkering is vooral zodat ook andere gezinsleden er niet per ongeluk in kunnen trappen.
Dus om een lang verhaal kort te maken je hebt het zelf gedaan? :N
Wees een vent en geef dat dan ook gewoon toe, ga niet onzin verhalen ophangen over "vrienden"....

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Francis schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 16:15:
Wees een vent en geef dat dan ook gewoon toe, ga niet onzin verhalen ophangen over "vrienden"....
Hmm.. interessant :) Dat zinnetje had ik nog niet gezien.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Francis schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 16:15:
[...]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Naja.. in dat geval terug naar mijn eerdere post:
Veelal kan ik niet meer dan gewoon hard lachen.
Zal je zien, juist door zo'n 'afkoopmazzeltje' denk je even ruim 350euro winst te hebben gemaakt, dus doodleuk doorgaan en de volgende keer gewoon weer proberen om zo'n afkopertje krijgen. Want op een dag haal ik echt die superprijs binnen voor maar een paar euro!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-12 22:33

Ardana

Mens

Eensch wat betreft dat "liegen" of je beter voor doen dan je bent.

Maar ik kan TS wel snappen dat hij liever € 35 betaalt, dan dat hij de strijd aan gaat, hoe graag ik (en met mij alle gedupeerden, Consumentenbond, Kassa etc) dat ook zouden zien. Hij weet nu dat hij voor € 35 klaar is, een les geleerd heeft, en beschouwd dat als lesgeld.

Alternatief is een gok, een onzekerheid, zowel wat betreft kosten, als wat betreft tijd. In de ogen van de meeste mensen zijn rechtszaken eng, en kunnen heeeeeeel lang duren (wel jaaaaaren) en zijn heeeeeeeel erg duur (wel duizenden euri's).
En aangezien TS' laatste gok niet zo goed bevallen is, kan ik snappen dat hij niet staat te springen om nog 'n gok.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Verwijderd

de prijzen op die site zijn ook nog es ex. btw.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2009 16:55 ]

• Wouter
  • Niet online
Wat ik me nou nog steeds afvraag; hoe kan het dat er 37.000 keer boven de marktwaarde van dat zilver is geboden?

• LoBbY_1
Volgens mij is dat gewoon een startbedrag zonder eerdere bedingen om mensen te lokken om een koopje te slaan.Iedereen weet dat je bij een bedrag als 3.40 nog lang niet aan het einde bent van een bieding.

• Wouter
  • Niet online
Ja maar hoe kan het doorgaan tot 12 keer de marktwaarde? En waarom heeft zijn vriend in godsnaam zoveel geboden; dat is me niet duidelijk geworden...

• anandus
  • Niet online
Wouter schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 16:59:
Ja maar hoe kan het doorgaan tot 12 keer de marktwaarde?
Bier ;)
En waarom heeft zijn vriend in godsnaam zoveel geboden; dat is me niet duidelijk geworden...
Z'n 'vriend' blijkt imaginary te zijn :)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wouter schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 16:59:
Ja maar hoe kan het doorgaan tot 12 keer de marktwaarde? En waarom heeft zijn vriend in godsnaam zoveel geboden; dat is me niet duidelijk geworden...
De TS heeft geen vrienden, alleen meerdere persoonlijkheden die hij vrienden noemt :+ .

Het zal wel een dronken biedspelletje zijn geweest.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

of begonnen met bieden en dan met een waas voor je ogen weigeren te verliezen
dan de volgende dag opzoeken wat het eindelijk waard is en dan uit wanhoop een topic openen :P

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik betwijfel het uberhaubt of het wel hier om 100gr zilver gaat, daar hij tot 2x 'artikelen' noemt.

• Slurpgeit
SinergyX schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 17:09:
Ik betwijfel het uberhaubt of het wel hier om 100gr zilver gaat, daar hij tot 2x 'artikelen' noemt.
De factuur:

Afbeeldingslocatie: http://slurpgeit.gotdns.org/slurpgeit/public/factuur.png

[ Voor 7% gewijzigd door Slurpgeit op 15-07-2009 17:25 ]

• Wouter
  • Niet online
404 Not Found

Oh nu wel

Dat is een kilo zilver dude.
1000g

[ Voor 75% gewijzigd door Wouter op 15-07-2009 17:25 ]

• anandus
  • Niet online
Ook €19,96 handling voor 100gr. zilver :D :X
Wouter schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 17:25:
Dat is een kilo zilver dude.
1000g
Verhip!
Nog bizarder 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door anandus op 15-07-2009 17:26 ]

Verwijderd

ah... 1000g zilver
da's nog flink duur dan incl. BTW, 425 euro + 25 euro handling
altijd prettig die kleine lettertjes

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2009 17:31 ]

• anandus
  • Niet online
Wat bezielt je in godesnaam om een kilo zilver te kopen?

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Je naam/adres staan er dude, misschien ff blurren.

• Slurpgeit
Oeps, ik dacht dat ik alles gehad had, danku.

• Taigu
Opvallend... 1kg zilver is ongeveer $459,- waard volgens de eerdere berichten. Toeval?

[ Voor 11% gewijzigd door Taigu op 15-07-2009 17:48 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ah, 1KG, dat is wel wat anders dan 100gr :P

Mag je eigelijk wel BTW heffen op zo'n factuur? Dacht dat ze nu internationale regels hadden hierover? (btwnummer vermelden etc).

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 15-07-2009 17:47 ]

• ebia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-11 13:15
anandus schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 17:27:
Wat bezielt je in godesnaam om een kilo zilver te kopen?
Edelmetalen 'vergaan' niet, iets wat nog wel eens zou kunnen gebeuren met monetaire stelsels. Je ziet dan ook vaak wanneer het 'hommeles' in de wereld is dat de prijs van goud stijgt, zie de afgelopen 5 jaar de prijs van goud bijvoorbeeld (explosief gestegen). Alhoewel zilver al jaren geen ene reet meer waard is, dat verschil kan ik je niet helemaal vertellen, zal wel met het aanbod te maken hebben.

Je ziet vaak dat mensen die veel geld hebben dit ten dele beleggen, zodat ze -ook al vergaat de hele wereldeconomie- altijd nog wat goud achter de hand hebben. Een klein goudbaartje hoeft niet zoveel te kosten, dus ook geschikt voor de kleine portemonnee. Niet echt geschikt om mee te speculeren, meer als een soort reserve.

[ Voor 22% gewijzigd door ebia op 15-07-2009 18:00 ]

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:24
offtopic:
titelfix + move SG->SF

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 00:49
Slurpgeit, je bent een sjaak. Eerst liegen over hoe je aan die zooi gekomen bent. Dan blijkt het ineens om een KG te gaan in plaats van 100 gr. (ligt al veel dichter bij de marktwaarde). imho is het echt coulance van die Gerard dat je nu maar 35 euro kwijt bent. Je mag van geluk spreken want volgens mij staat hij helemaal in zijn recht.

Snap niet dat mensen dingen op internet niet serieus nemen. Als je biedt op iets dan ben je gewoon verplicht het te kopen.

• Slurpgeit
Jaja, boehoe, laten we allemaal nog even 2 pagina's schelden over hoe in en in slecht ik wel niet ben. Ik zat vanochtend gewoon ontzettend in de stress, en dan doe je gekke dingen. Als ik niks gezegd had was er ook niemand die er over doorgegaan was, dus houd daar alsjeblieft mee op.

Overigens zag ik net pas dat het inderdaad om een kilo ging, maargoed. Wat mij betreft is het nu afgehandeld, en kan dit ook op slot, aangezien er nu toch niks van waarde meer toegevoegd gaat worden.

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
Slurpgeit schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 18:11:
Overigens zag ik net pas dat het inderdaad om een kilo ging, maargoed.
Drank nu pas uitgewerkt?

PS:
Lijkt me handig dat je in de topicstart even uitlegd hoe de vork in de steel zit en dat de site blijkbaar niet zo louche is als aanvankelijk is aangenomen. Scheelt mensen een heel topic doorlezen.

[ Voor 33% gewijzigd door Xiliath op 15-07-2009 18:21 ]

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mocht je je bericht kwijt zijn, er is een flink stuk recente discussie afgesplitst naar: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1379759