En dan niet meer met een dronken kop klik-happy worden op een veilingsite he?!Slurpgeit schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:34:
[...]
Ik ga dus even 35 euro ophalen een paar straten verder op, en dan is het afgehandeld.
Afijn eind goed al goed.
Verwijderd
En dan niet meer met een dronken kop klik-happy worden op een veilingsite he?!Slurpgeit schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:34:
[...]
Ik ga dus even 35 euro ophalen een paar straten verder op, en dan is het afgehandeld.
[ Voor 58% gewijzigd door Slurpgeit op 15-07-2009 14:48 ]
Het is maar hoe je het bekijkt.Hertog schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:45:
[...]
Misschien voor TS wel, maar zoals eerder gezegd heeft hij nog steeds de inkomsten van de andere bieders, het product kan hij ook houden, en TS koopt nog eens voor 35 euro bij hem, wat als ik het goed zie de werkelijke waarde van het product is. Kortom, hij maakt nog steeds winst en voorkomt een hoop gedoe met TS. Ik vind er weinig 'net' aan, net als aan de hele site overigens.
Slurpgeit schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:47:
Oke, misschien heb ik het wel zelf gedaan, maar schuld toegeven is moeilijk!
[ Voor 54% gewijzigd door MindWarp op 15-07-2009 14:51 ]
If it ain't broke, you're not trying! - Red Green
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Mazzelaar? Gewoon genaaid zul je bedoelen. Het feit dat die kerel een vordering van 400 euro laat vallen in ruil voor een aankoop van 35 euro zegt genoeg. Hij wist dat hij zwak stond en probeert er zo alsnog maar iets uit te halen. Dat hij in zijn eerste mail al over een incassobureau begon wijst daar ook op. TS is gewoon afgebluft.MindWarp schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:42:
[...]
Misschien is het mijn overdreven voorzichtigheid maar weet je wat die 100x biedbundel precies inhoudt..
voor t zelfde geld is t een of ander abonnement waar je een jaar aan vast zit voor 35 euro per maand ofzo..
zo niet, gefeliciteerd jij vieze mazzelaar
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
Een hele rij microsoft certificeringen.
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
[ Voor 19% gewijzigd door Jukebox126 op 15-07-2009 14:54 ]
Tuurlijk, oplichter is in eerste instantie boeman, smijt met facturen van 400 euro.Exorcist schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:47:
[...]
Het is maar hoe je het bekijkt.
Hij had ook vast kunnen houden aan die 400 Euro, TS zijn laatste mailtje was pure wanhoop.
Ik vind het coulant in ieder geval.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Denk dat ik me te voorzichtig uitdruk.SinergyX schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:52:
[...]
Tuurlijk, oplichter is in eerste instantie boeman, smijt met facturen van 400 euro.
Maar hij 'matst' hem om voor 35 euro 'zakje lucht' te kopen en opeens is hij de 'coulante aardige man'?
Ja, zo werken oplichters. Juist doordat achteraf zo gedacht wordt, kunnen ze rustig hun werk doen.
wild mutant space hamsters
Verwijderd
If it ain't broke, you're not trying! - Red Green

[ Voor 16% gewijzigd door Slurpgeit op 15-07-2009 15:07 ]
[ Voor 9% gewijzigd door LoBbY_1 op 15-07-2009 15:10 ]
Een echte golver is nooit uitgeput
Het is een grijs gebied, mensen 'dom' genoeg om voor zulke regeltjes te vallen maar wel er aan gebonden zijn, zulke bedrijven 'slim' genoeg om het enorm rendabel te maken en met wat dreig werk en buiten nederland zitten dit ook lange tijd te kunnen doen.MindWarp schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:59:
@SinergyX en Niox
Hmm, ik zal het wel verkeerd begrepen hebben dat Slurpgeit eigenlijk aan de aankoop vast zat, hoe duister de site eigenlijk ook is. Maar dat kan ook door mijn beeld van de site komen. is dit niet ongeveer hetzelfde als wat sarbid doet? En waarom is dat dan wel legaal? Of is dat ook duister?
Ik voel me wel een beetje dom zo
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 15-07-2009 15:17 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Gewoon uit nieuwsgierigheid, heb je er soms ervaring mee? Je praat er zo vol passie overSinergyX schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:16:
[...]
Het is een grijs gebied, mensen 'dom' genoeg om voor zulke regeltjes te vallen maar wel er aan gebonden zijn, zulke bedrijven 'slim' genoeg om het enorm rendabel te maken en met wat dreig werk en buiten nederland zitten dit ook lange tijd te kunnen doen.
Al die quasi-veiling zut op het internet werkt waarschijnlijk zo, je ziet de andere kant niet, je ziet niet wat er precies gebeurd en je hebt niet in de gaten waar je je allemaal aan bind. Nagenoeg niemand durft de 'strijd' aan te gaan, weinig tot geen instellingen controlleren deze zut en bij gebrek aan een 'up to date' wet hierover kunne ze vrolijk doorgaan. Ze gebruiken de 'gaten' in de wet en vormen deze zo dat deze voor de koper/bezoeker 'echt' lijken, daarnaast maken ze het lekker moeilijk om ze aan te klagen.
Zeker een grijs gebied, maar net zoals Nigeriaanse scam is het zo doorzichtig als wat.SinergyX schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:16:
[...]
Het is een grijs gebied, mensen 'dom' genoeg om voor zulke regeltjes te vallen maar wel er aan gebonden zijn, zulke bedrijven 'slim' genoeg om het enorm rendabel te maken en met wat dreig werk en buiten nederland zitten dit ook lange tijd te kunnen doen.
Al die quasi-veiling zut op het internet werkt waarschijnlijk zo, je ziet de andere kant niet, je ziet niet wat er precies gebeurd en je hebt niet in de gaten waar je je allemaal aan bind. Nagenoeg niemand durft de 'strijd' aan te gaan, weinig tot geen instellingen controlleren deze zut en bij gebrek aan een 'up to date' wet hierover kunne ze vrolijk doorgaan. Ze gebruiken de 'gaten' in de wet en vormen deze zo dat deze voor de koper/bezoeker 'echt' lijken, daarnaast maken ze het lekker moeilijk om ze aan te klagen.
Ikzelf zeker niet, maar ik kan gewoon niet begrijpen dat vandaag de dag mensen nog ZO dom zijn steeds in deze ongein te trappen. 1 stukje gezond verstand, 1 keer even logisch nadenken, maar nee.. wat 'het klinkt zo goed!' of 'zie hoe goedkoop man! dat moet ik hebben!'.Slurpgeit schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:24:
Gewoon uit nieuwsgierigheid, heb je er soms ervaring mee? Je praat er zo vol passie over.
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 15-07-2009 15:35 ]
Niet per se naïef, hebzucht maakt nu eenmaal blind.Exorcist schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:28:
Mensen die erin trappen zijn veelal erg naïef en verwachten voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten.
Vind ik nog steeds getuigen van naïviteitwarp schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:40:
[...]
Niet per se naïef, hebzucht maakt nu eenmaal blind.
Dus om een lang verhaal kort te maken je hebt het zelf gedaan?Slurpgeit schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:10:
Ja, ik heb er wel echt op geboden, alleen dat wist ik pas toen ik een factuur in m'n mail gevonden had. En die blokkering is vooral zodat ook andere gezinsleden er niet per ongeluk in kunnen trappen.
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Hmm.. interessantFrancis schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 16:15:
Dus om een lang verhaal kort te maken je hebt het zelf gedaan?
Wees een vent en geef dat dan ook gewoon toe, ga niet onzin verhalen ophangen over "vrienden"....
Francis schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 16:15:
[...]
Dus om een lang verhaal kort te maken je hebt het zelf gedaan?
Wees een vent en geef dat dan ook gewoon toe, ga niet onzin verhalen ophangen over "vrienden"....
Zal je zien, juist door zo'n 'afkoopmazzeltje' denk je even ruim 350euro winst te hebben gemaakt, dus doodleuk doorgaan en de volgende keer gewoon weer proberen om zo'n afkopertje krijgen. Want op een dag haal ik echt die superprijs binnen voor maar een paar euro!Veelal kan ik niet meer dan gewoon hard lachen.
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Verwijderd
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2009 16:55 ]
BierWouter schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 16:59:
Ja maar hoe kan het doorgaan tot 12 keer de marktwaarde?
Z'n 'vriend' blijkt imaginary te zijnEn waarom heeft zijn vriend in godsnaam zoveel geboden; dat is me niet duidelijk geworden...
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
De TS heeft geen vrienden, alleen meerdere persoonlijkheden die hij vrienden noemtWouter schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 16:59:
Ja maar hoe kan het doorgaan tot 12 keer de marktwaarde? En waarom heeft zijn vriend in godsnaam zoveel geboden; dat is me niet duidelijk geworden...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
De factuur:SinergyX schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 17:09:
Ik betwijfel het uberhaubt of het wel hier om 100gr zilver gaat, daar hij tot 2x 'artikelen' noemt.
[ Voor 7% gewijzigd door Slurpgeit op 15-07-2009 17:25 ]
[ Voor 75% gewijzigd door Wouter op 15-07-2009 17:25 ]
Ook €19,96 handling voor 100gr. zilver
Verhip!
[ Voor 25% gewijzigd door anandus op 15-07-2009 17:26 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2009 17:31 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Taigu op 15-07-2009 17:48 ]
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 15-07-2009 17:47 ]
Edelmetalen 'vergaan' niet, iets wat nog wel eens zou kunnen gebeuren met monetaire stelsels. Je ziet dan ook vaak wanneer het 'hommeles' in de wereld is dat de prijs van goud stijgt, zie de afgelopen 5 jaar de prijs van goud bijvoorbeeld (explosief gestegen). Alhoewel zilver al jaren geen ene reet meer waard is, dat verschil kan ik je niet helemaal vertellen, zal wel met het aanbod te maken hebben.anandus schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 17:27:
Wat bezielt je in godesnaam om een kilo zilver te kopen?
[ Voor 22% gewijzigd door ebia op 15-07-2009 18:00 ]
Drank nu pas uitgewerkt?Slurpgeit schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 18:11:
Overigens zag ik net pas dat het inderdaad om een kilo ging, maargoed.
[ Voor 33% gewijzigd door Xiliath op 15-07-2009 18:21 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq