Toon posts:

vragen over mijn videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst 2 XfX 9600gt gekocht en toen in sli gezet.

en bij deze videokaarten zat een key voor 3dmarkvantage nja leuk dacht ik even testen hoe mijn videokaarten het doen

dus ik doe die test krijg ik maar 19 fps en best laggy beeld nou is mijn vraag hoort die wel met 9600gt in SLI ?

leek mij dat ik toch wel iets hoger kon scoren.

Groeten

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-04 17:20

Wiethoofd

Broadcast TOM

Wat is je score, je zegt dat ie laag is maar als je hem op de Extreme preset hebt gedaan en een hoge score krijgt is dat toch netjes.

Het is ook afhankelijk van je processor, geheugen, de snelheden van de onderdelen, driverversies, directX-updates etc.

Zie ook: VB FAQ - Help! Mijn 3DMark score is laag man!

[ Voor 20% gewijzigd door Wiethoofd op 10-07-2009 01:05 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet mijn score maar ik zal hem nog is draaien en ik deed op perfomance mode

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-04 17:20

Wiethoofd

Broadcast TOM

En als je je score weet krijg je als het goed is ook een 'compare-linkje' naar de Futuremark site en kan je daar al online vergelijken met andere systemen.

Weet dat 3DMark je systeem zwaar belast en dat elke nieuwe versie nog zwaarder is dan de vorige.

Als je een hoge 3DM-score boven een soepel lopend spel verkiest zal je aan de vloeibare stikstof moeten om die extra punten te halen >:)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
nja ik dacht alleen dat je wel iets hoger dan 20 fps kon halen haha :P

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
vantage is best zwaar, je moet daar niet teveel waarde aan hechten, doe anders even een potje cod4 ofzo, dan merk je wel dat het goed loopt.

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
VB Beleid

Het is wel de bedoeling dat je wat moeite doet voordat je een topic opent. Test eens met drivers, en vergelijk of je score wel echt zo laag is :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.