Toon posts:

Systeem samenbouw

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views

Verwijderd

Topicstarter
Hello mensen,

Ik ben nieuwe op het forum! Erwin 24 jaar woonachtig in Zeeland!
Ik ben een eigen systeem an het bouwen en zou graag willen weten welke videokaart ik het beste kan nemen.

Asus P5k EPU Moederbord
E8400 dual core processor
Welke videokaart kan ik t beste neme? Eentje die compatible is met het meoderobrd uiteraard.

De pc ga ik gebruiken voor WOW.

Alvast bedankt!

• Plakjekaas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Hoeveel wil je er ongeveer aan uitgeven? € 100?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

**LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?
Daar staat een mooi stappenplan waar je op moet letten bij het aanschaffen van een kaart zodat je de voor jou goede keuze maakt :)

Verwijderd

Topicstarter
Tnx! Terw voro het stappenplan.

Videokaart : max € 170

Verwijderd

Voor WoW heb je nu niet echt een zware grafische kaart nodig niet?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG (te vinden op tweakers.net) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.