[T-mobile] onderhoudswerk uitgelopen

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 31-08 19:13
Dit is echt schandalig. T-Mobile is al meer dan 2 jaar bezig om die kloterige belstatus van ze correct te krijgen. Toen ik 2 jaar geleden mijn nieuwe abbo afsloot merkte ik al dat de helft van de tijd de belstatus of niet klopte, of zelfs totaal defect was. Het lukt ze dus nog steeds niet om dit fatsoenlijk voor elkaar te krijgen. Wat een ongelooflijke prutsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
ik begin me af te vragen of dat ik ook tot oktober moet wachten op een antwoord op me vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:45

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Bij mij (relax sim only) doet de telefonische belstatus het iig wel weer, eindelijk! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
benchMarc schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 21:06:
Dit is echt schandalig. T-Mobile is al meer dan 2 jaar bezig om die kloterige belstatus van ze correct te krijgen. Toen ik 2 jaar geleden mijn nieuwe abbo afsloot merkte ik al dat de helft van de tijd de belstatus of niet klopte, of zelfs totaal defect was. Het lukt ze dus nog steeds niet om dit fatsoenlijk voor elkaar te krijgen. Wat een ongelooflijke prutsers.
Troost je, Vodafone heeft precies hetzelfde. En veel providers doen niet eens aan iets van een belstatus. Hi/Telfort/Simyo om er maar een paar te noemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-10-2024
Satch schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 00:53:
[...]

Troost je, Vodafone heeft precies hetzelfde. En veel providers doen niet eens aan iets van een belstatus. Hi/Telfort/Simyo om er maar een paar te noemen. :)
Tja, maar hoeveel aanbieders zijn er die SMSjes alleen meteen bezorgen als je 3G dekking hebt, en pas ettelijke uren later in gebieden waar je alleen GPRS/GSM dekking hebt?

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

[...]

bij Hi heb je geen belstatus, maar m'n online facturen werken wel gewoon. Tevens heb je de optie om 'saldo' naar 1244 te smsen, waarna je gratis een smsje terugkrijgt met je resterende saldo.

Ik ga binnenkort met een 3GS over naar T-Mobile, maar dit baart me toch wel zorgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
Vyo schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 02:20:
[...]

bij Hi heb je geen belstatus, maar m'n online facturen werken wel gewoon. Tevens heb je de optie om 'saldo' naar 1244 te smsen, waarna je gratis een smsje terugkrijgt met je resterende saldo.

Ik ga binnenkort met een 3GS over naar T-Mobile, maar dit baart me toch wel zorgen :/
Ik zou me meer druk maken om brak bereik ;-)

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-09 10:42

ijskonijn

Now MOVE!

foppe-jan schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 09:35:
[...]

Ik zou me meer druk maken om brak bereik ;-)
Ligt eraan waar je zit, ik zit in Zuid-Limburg (Maastricht) en niks te klagen, overal vol 3G bereik 8)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 12:56
Ik vind die gebruikersomgeving van die site ook echt hopeloos langzaam, ligt dat aan mijn verbinding (denk het niet, 100 mbps) of is hij echt langzaam.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
ijskonijn schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 09:40:
[...]

Ligt eraan waar je zit, ik zit in Zuid-Limburg (Maastricht) en niks te klagen, overal vol 3G bereik 8)
Dan hoop ik maar voor je dat je nooit in de trein wilt internetten (en nooit buiten de stad komt) ofzo :p
Als je met de klantenservice correspondeert zullen die je namelijk vertellen dat ze alleen "vanuit huis" willen garanderen dat er goed bereik is, vreemd genoeg.
Het ontgaat ze schijnbaar dat het woord "mobiel" in "mobiele telefoon" mobiliteit impliceert.. Maar in de trein (waar je gemiddeld toch zou verwachten dat je beter bereik hebt dan in een vol met beton en stenen zittende binnenstad) weigeren ze te garanderen.

[ Voor 40% gewijzigd door foppe-jan op 24-08-2009 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kebabkever
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-05-2024
Kunnen we niet met een paar mensen hier op het forum naar een gerecht stappen? Ik ben de afgelopen maanden redelijk wat over mijn bundel gegaan en dat had ik de 6 maand daarvoor nauwelijks! Ik sta ook met verbijstering te kijken dat men nu in gebreke blijft om het systeem draaiende te hebben!

Ik heb de voorwaarden nog doorgekeken, en er staat mij bij dat T-mobile garandeerd dat de gebruiker altijd actueel zijn verbruikskosten kan inzien. Ik zou graag mijn abbo stop willen zetten door dit gedoe van ze!

Live by the drop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-09 10:42

ijskonijn

Now MOVE!

foppe-jan schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 10:42:
[...]

Dan hoop ik maar voor je dat je nooit in de trein wilt internetten (en nooit buiten de stad komt) ofzo :p
Kom vaak genoeg buiten de stad hoor, ik woon zelfs net buiten de stad.
Ik hoor inderdaad van meerderen dat het in de trein niet zo lekker loopt, dat is natuurlijk wel een groot nadeel als je veel met de trein reist.Gelukkig pak ik de trein nooit :P

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
Tja. Ik zou toch graag zien dat T-Mobile eens wordt aangesproken op de leugen die hun dekkingskaart is. Weet iemand of dat via een klachtenpetite bij de consumentenbond oid te doen is? Wat meer media-aandacht hiervoor doet vast wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 11:46
foppe-jan schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 15:25:
Tja. Ik zou toch graag zien dat T-Mobile eens wordt aangesproken op de leugen die hun dekkingskaart is. Weet iemand of dat via een klachtenpetite bij de consumentenbond oid te doen is? Wat meer media-aandacht hiervoor doet vast wonderen.
probeer kassa en idd consumentenbond en eventueel de OPTA eens hiervoor.

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Ja dit duurt zo wel erg lang! Kun je op deze manier niet vroegtijdig van je abonnement af komen? Heb echt geen zin in nog 2 maanden geen belstatus te kunnen zien, en dus niet weten wanneer je teveel verbelt.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtpeters
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-08 18:43
Volgens het nieuwsbericht hier op Tweakers staat:
"Daarnaast zouden eerdere facturen een indicatie kunnen geven hoeveel belminuten iemand gemiddeld maandelijks verbruikt."
en verderop
"De achterstand die T-Mobile had met het versturen en incasseren van facturen is volgens de woordvoerder wel grotendeels ingelopen."

Dan denk ik:
Als je mij een 'correcte' factuur in rekening kunt brengen, kun je me dus ook vertellen wat mij belstatus is en hoeveel belminuten/sms'jes ik verbreuikt cq. tegoed heb. Of klopt de rekening (en overeenkomstige incasso) ook niet?

Is hier niet een juridische grond of geldige reden om je abo bij T-Mobile op te zeggen, ook al is je abonnementsperiode nog lang niet voorbij? Zoiets als "in gebreke blijven", omdat hun klanten in het duister houden omtrend hun bel/sms tegoed...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij, of is ook de mogelijkheid om je op het T-Mobile forum te registreren defect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En veel providers doen niet eens aan iets van een belstatus. Hi/Telfort/Simyo om er maar een paar te noemen. :)
Met die anderen heb ik geen ervaring, maar bij Simyo kan ik op hun site precies opvragen hoeveel tegoed ik nog heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Wil je op de hoogte blijven van de Belstatus? Sms dan ‘belstatus aan’ naar 4422 (eenmalig € 0,07). We informeren je daarna kosteloos wanneer er nieuws over de Belstatus is.
Uitgekookt hoor :z

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-09 11:58
vtpeters schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 15:52:

Als je mij een 'correcte' factuur in rekening kunt brengen, kun je me dus ook vertellen wat mij belstatus is en hoeveel belminuten/sms'jes ik verbreuikt cq. tegoed heb. Of klopt de rekening (en overeenkomstige incasso) ook niet?
De factuur klopt wel. Ik denk dat T-Mobile achter de schermen wel je belstatus kan zien (anders kunnen ze ook geen factuur sturen) maar dat de website gewoon niet werkt. Dus dat het niet aan de belstatus zelf ligt maar aan de webapplicatie ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mijn factuur klopte deze maand ook niet... 6x zo hoog. Bleek dat ze de korting hadden opgeteld i.p.v. afgetrokken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 21:52:
Bleek dat ze de korting hadden opgeteld i.p.v. afgetrokken...
Slordig maar vraag me af of het met de belstatus te maken heeft ;) (Niet dat je dat zegt overigens maar om aan te geven dat niet alles belstatus gerelateerd is)

[ Voor 16% gewijzigd door chim0 op 24-08-2009 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik belde zeiden ze dat het een zooitje was met belstatus/rekeningsysteem. Zaten 3 fouten in mijn factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook erg irritant worden, ik zou mijn contract ook wel willen ontbinden, ga sowieso wel weg bij T-mobile, het bereik is tergend slecht. Op het strand heb ik geen bereik, bij het uitgaan niet en tijdens het winkelen in winkels zelf ook niet.

Jammer dat er niks tegen te doen valt, behalve weggaan na je contractperiode of weet iemand beter? Zou het namelijk erg op prijs stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:21:
Ik vind het ook erg irritant worden, ik zou mijn contract ook wel willen ontbinden, ga sowieso wel weg bij T-mobile, het bereik is tergend slecht. Op het strand heb ik geen bereik, bij het uitgaan niet en tijdens het winkelen in winkels zelf ook niet.

Jammer dat er niks tegen te doen valt, behalve weggaan na je contractperiode of weet iemand beter? Zou het namelijk erg op prijs stellen.
Begin er eens mee om contact op te nemen met de klantenservice, dat is gratis en je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
pven schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:22:
[...]

Begin er eens mee om contact op te nemen met de klantenservice, dat is gratis en je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan.
Uhuh. Krijg je behulpzame mailtjes als deze:
Geachte heer X,

Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.

U ervaart dat de dekking van T-Mobile niet goed is. Wij vinden dit erg vervelend voor u en bieden ongeacht de precieze oorzaak onze excuses aan voor het ongemak. Wij sturen uw bevindingen door naar onze technische dienst, die een onderzoek instelt. Een medewerker van T-Mobile neemt hierover zo spoedig mogelijk contact met u op.

Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV
Waarna iemand van de TD je een week later opbelt (zodat het niet op papier staat? ik weet het niet..) om je vrolijk te vertellen dat ze bereik alleen binnenshuis willen garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
foppe-jan schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:00:
[...]

Waarna iemand van de TD je een week later opbelt (zodat het niet op papier staat? ik weet het niet..) om je vrolijk te vertellen dat ze bereik alleen binnenshuis willen garanderen.
Was het maar waar. 8)7 :D

Na mijn klacht, begin dit jaar, werd de prijs van mijn abonnement voor drie maanden gehalveerd. Net voor het einde van die drie maanden werd ik keurig gebeld met de vraag of ik mijn abonnement stop wilde zetten of dat het probleem verholpen is. Bellen vind ik persoonlijk bij T-mobile sowieso beter werken dan mailen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 12:56
Op het t-mobile forum werd gezegd dat er al mailtjes naar radar, kassa etc. waren gestuurd, maar daar heb ik ook nix over gehoord. Dat ging trouwens over de "uitgebreide" agenda functie van de T-mobile Vairy Touch (12 afspraken ;)

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:40

Royz

Kleurenblind!!

Ondanks dat dit gaat over belstatus, ik kreeg een factuur van 88e maar het is onmogelik dat die klopt, maar zonder belstatus kan ik die niet controleren. het is wel geind maar heb nog geen factuur

wel vervelend trouwens dat het niet werkt. heb toch ook voor de app betaald :(

[ Voor 17% gewijzigd door Royz op 26-08-2009 18:29 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leekah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-08 18:26
Als je het over de betaalde iPhone-app hebt, die is officieel niet van T-Mobile dus daar hebben zij geen invloed op, die keuze heb je zelf gemaakt.

Je hebt trouwens toch niet de belstatus nodig om je factuur te controleren? Loop de specificatie door, vergelijk deze met de gebelde nummers in de geschiedenis van je telefoon/je contactenlijst en kijk of het kan kloppen.

Ik vind het overigens ook wel naar dat de belstatus niet werkt. Ik gebruikte 'm om te kijken hoeveel tegoed ik heb (één van mijn abonnementen loopt bijna af) zodat ik dit op kan maken. En ik ben gelukkig wel in staat om mijn belgedrag zelf in de gaten te houden, dat is niet zo moeilijk, maar bijvoorbeeld mijn zusje (die meervoudig gehandicapt is) is hier niet toe in staat. Ik hoop dat ze 't snel fixen, het duurt nu wel heel erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 10:46

Pogostokje

* twiet *

In dit soort gevallen is het wel aardig om het geheel eens vanuit een IT standpunt te bekijken.
Het probleem van alle grote bedrijven waar de facturering (berekenen en versturen van facturen) er even mee gestopt is, is dat het heel moeilijk is die opgelopen achterstand weer in te halen. Stel dat je met continu rekenen in 1 dag tijd voor 2 dagen facturen kan berekenen dan betekent dat ook dat je als er door onderhoud 3 weken niks gebeuren kan, je pas na 6 weken weer "op schema ligt", enz. En dat is dus als er geen andere problemen zijn, wat hier duidelijk wel het geval is (geweest?). Voor een belstatus is achterstand nog vervelender: die moet realtime berekend worden maar dat kan alleen als je echt helemaal geen achterstand hebt natuurlijk anders kun je niks berekenen.
Deze problemen ben ik wel vaker tegengekomen bij bedrijven. En vergis je niet, er zal bij een bedrijf als T-Mobile heus geen afgedankt 80286 uit 1991 op de facturen staan te stampen, daar ga ik toch niet van uit. Ik praat het niet goed hoor, maar als "mede IT'er" kan ik me wel iets voorstellen wat er bij komt kijken om ettelijke miljoenen facturen per maand te moeten versturen.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Pogostokje schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 01:44:
In dit soort gevallen is het wel aardig om het geheel eens vanuit een IT standpunt te bekijken.
Het probleem van alle grote bedrijven waar de facturering (berekenen en versturen van facturen) er even mee gestopt is, is dat het heel moeilijk is die opgelopen achterstand weer in te halen. Stel dat je met continu rekenen in 1 dag tijd voor 2 dagen facturen kan berekenen dan betekent dat ook dat je als er door onderhoud 3 weken niks gebeuren kan, je pas na 6 weken weer "op schema ligt", enz. En dat is dus als er geen andere problemen zijn, wat hier duidelijk wel het geval is (geweest?). Voor een belstatus is achterstand nog vervelender: die moet realtime berekend worden maar dat kan alleen als je echt helemaal geen achterstand hebt natuurlijk anders kun je niks berekenen.
Deze problemen ben ik wel vaker tegengekomen bij bedrijven. En vergis je niet, er zal bij een bedrijf als T-Mobile heus geen afgedankt 80286 uit 1991 op de facturen staan te stampen, daar ga ik toch niet van uit. Ik praat het niet goed hoor, maar als "mede IT'er" kan ik me wel iets voorstellen wat er bij komt kijken om ettelijke miljoenen facturen per maand te moeten versturen.
Ik ben eerder bang dat we hier met een typisch Nederlandse houding van "als het hele team terug is van vakantie gaan we er eens goed naar kijken" te maken hebben. Je zult eens een sleutelpersoon terug laten vliegen (of God verhoede een paar weekends door laten werken, als we het hebben over het inhalen van facturering).

En ondertussen komt het T-Mob financieel niet slecht uit natuurlijk, klanten die niet weten hoeveel ze verbellen leveren meer geld op.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
Pogostokje schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 01:44:
Mja. En daarom test je nieuwe omgevingen dus eerst. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixelJunkie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 12:53
Ik heb nu dus ook een rekening van EUR 75,45 gehad, waar ik normaal nooit meer dan EUR 36,90 betaalde!

Ik ben het echt beu, is er echt niets wat we kunnen doen? Mijn rekening is 2x zo hoog omdat ik die klote belstatus niet kan controleren, ik ben er 122 minuten overheen geweest o.i.d?! Kan me het moeilijk voorstellen maar okee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Rik.Reinink schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 11:49:
Ik heb nu dus ook een rekening van EUR 75,45 gehad, waar ik normaal nooit meer dan EUR 36,90 betaalde!

Ik ben het echt beu, is er echt niets wat we kunnen doen? Mijn rekening is 2x zo hoog omdat ik die klote belstatus niet kan controleren, ik ben er 122 minuten overheen geweest o.i.d?! Kan me het moeilijk voorstellen maar okee...
Preices hetzelfde hier, maar wonderbaarlijk genoeg is er maar 38 geincasseerd. Snap er de ballen niet meer van

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:53

AMDFreak

Intel is zo..

Ze geven bepaalde kortingen niet goed door.. Ik heb een sim-only abbo. Maar op de 1 of andere manier, mis ik toch echt een extra korting. Maargoed, zodra het allemaal weer werkt, ga ik daar nog wel een belletje aan wagen.

maar je zou zoiets niet van T-mobile verwachten, zo'n groot bedrijf en zo'n slechte voorbereiding?

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-08 16:17
Ik wil even opkomen voor T-Mobile. Ik heb eind juli een contractsovername ingezet, zodat het op mijn naam staat ipv die van mijn vader. Nu was het echter zo dat ik een factuur op internet ontving en er ook 1 op mijn vader's naam binnenkwam voor mijn aansluiting. Beide zijn afgeschreven, maar heb van de week (2 weken nadat de 2 facturen binnen zijn gekomen, 1 week nadat het is afgeschreven) een factuur ontvangen die de afschrijving van mijn vader's rekening corrigeerde (hij krijgt dus het volledige bedrag terug).

Let wel, ik heb hier niet eens voor hoeven bellen! Ze hebben de fout zelf al opgemerkt en dit vind ik toch zeker een positieve notitie waard. Hiermee wil ik niet goed praten hoe ze aan het prutsen zijn met de belstatus, maar wel laten zien dat ze het dus wel goed kunnen doen (op internet lees je immers alleen maar de negatieve verhalen). Mijn SimOnly kortingen gaan ook prima hoor, ook na de contractsovername nog zonder problemen..

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
AMDFreak schreef op zondag 06 september 2009 @ 16:43:
Ze geven bepaalde kortingen niet goed door..
Welke korting? Want ik heb ook SIM only en krijg sinds dat ik m'n abo heb afgesloten (november vorig jaar), gewoon elke maand korting.
Korting 5.25 Euro Relax SO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Rik.Reinink schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 11:49:

Er is inmiddels een coulance- regeling, beter dan niets :)
Vanaf juli dit jaar is het voor T-mobile klanten niet meer mogelijk om hun belstatus te controleren. T-mobile geeft aan er met man en macht aan te werken om deze gratis service weer online te krijgen.

Veel klanten van T-mobile hebben juist een contract bij T-mobile afgesloten, omdat ze dan op ieder gewenst moment inzicht hadden in hun belbundel. Zij zeggen dan ook ruim buiten hun bundel te bellen nu ze dit overzicht kwijt zijn.

T-mobile geeft aan dat deze service begin oktober weer online beschikbaar komt. Tot die tijd kan de klant op de hoogte gehouden worden door 'belstatus aan' te sms'en naar 4422 (eenmalig 7 cent, dit wordt gecrediteerd). Zij worden vanaf dat moment kosteloos geïnformeerd wat de status is.

Verbeterde communicatie vindt nu al plaats via My T-Mobile/Forum, T-Mobile.nl, de reguliere klantenservice en 1202.

Coulance
De klant die kan aantonen buiten zijn of haar bundel te hebben gebeld, kan een e-mail sturen naar belstatus [at] t-mobile [dot] nl. Een intern team van T-mobile zal deze e-mails met voorrang afhandelen. Klanten worden individueel benaderd of ze in aanmerking komen voor de coulance. Als dat zo is krijgen zij een bedrag van 10 euro terug.

T-mobile zal daartoe de maandelijkse belkosten van juli, augustus en september (maanden waarin de Belstatus niet beschikbaar is) vergelijken met de maanden daarvoor.

Kosten voor Bellen in het buitenland zullen niet meegenomen worden in de afweging. Deze kunnen namelijk niet 'real time' mee in de belstatus.
code:
1
http://www.trosradar.nl/index.php?id=nieuws_detail&tx_ttnews[tt_news]=28186&cHash=28186142

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hoe wil je nu kunnen aantonen buiten je bundel gebeld te hebben als hetgeen waaraan je dat kunt ontlenen niet beschikbaar is?! Ja toch of hoe denken ze bij t-mobile dat je als klant het kunt aantonen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Je kunt via t-mobile.nl wel na afloop van de maand je factuur met daarop je gebruikskosten zien. Als daaruit blijkt dat de betreffende maanden opeens hoger uitvallen dan de maanden ervoor kom je in aanmerking voor de regeling. Dat maak ik eruit op in iedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
oeps foutje.

[ Voor 92% gewijzigd door Wii4all op 11-09-2009 08:30 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Jeej, het is weer betaaldag, valt weer mee deze maand.

Openstaand bedrag staat er al op, alleen de factuur nog niet, zal wel vandaag of morgen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Ik heb zelf overigens een "5 euro compensatie" op mijn factuur staan, maar heb niet geklaagd hierover, zijn er meerderen die deze op hun factuur hebben staan? Geen idee waar het anders mee te maken kan hebben..

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Geen compensatie hier, alles is normaal, de gewoonlijke bundel kosten, wat SMS'jes en wat 0900 servicenummers.

[ Voor 3% gewijzigd door chim0 op 13-09-2009 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
Wat is het toch een aparte ervaring om, zonder dat je ooit gebeld bent, een smsje te krijgen met daarin de melding dat 'wij u hebben proberen te bereiken', maar dat dit niet gelukt is, en dat u, als u wilt weten waarom wij u wilden spreken, zelf maar terug moet bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ik heb ineens een factuur voor de komende 2 maanden gekregen...

Aardig gek..ik denk wtf waarom zon hoge rekening.
Normaal zit ik rond de 20 en nu ronde de 50...
Blijkt dat ze het abbo van september en oktober al gerekend hebben.

Burp

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-09 11:53

yassine

Nothing to it but to do it!

Ik zie gisteren tot mijn schrik dat er 89€ van mij rek. is gehaald door tmbile. Ik ben sinds de 19de van augustus klant en dit is ook tevens mij eerste factuur. Wat blijkt, ik heb vanaf de 19de tot eind v/d maand niet de volle 200min toegekend gekregen (waar ik van uitging, dat was vorig jaar bij vodafone wel het geval), maar 8,13 - omgerekend `80belmiuten.

Dat heeft ervoor gezorgd dat ik 38euro buiten mijn bundel ben getreden :( Na met de klanteservice de factuur gecontroleerd te hebben, heeft de collega mij een korting van 15€ op de volgende factuur toegezegd. Het is beter dan niets, maar ik wel hoor ;(

• Joosie200
  • Niet online
Ik zal mijn factuur pas volgende week binnen krijgen. Is altijd de 25ste van de maand dat mijn bundel in gaat. Dus dan komt ook altijd de factuur in het overzicht te staan. Zal eens zien of er iets van compensatie op komt te staan. Hoop wel dat het met de vorige factuur klaar is, met die hoge bedragen. Nuja, nog een weekje afwachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Belstatus doet het weer! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 10:43

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Say whut?

* Ultraman gaat snel koekeloeren

[Edit]
Snel even 1202 gebeld. Daar geeft men aan dat het is bijgewerkt tot ongeveer 2 dagen geleden. Ze zijn er mee bezig de boel nog actueler te maken.
Ik heb nog 92 cent, 2 dagen geleden dan. Dus nu maar even stoppen met bellen :)

Eindelijk weer iets van indicatie. Stats O+

[ Voor 41% gewijzigd door Ultraman op 28-09-2009 09:54 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Kan hem niet vinden in de appstore :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Ik heb via de website gekeken. Heb je prepaid?
Royz schreef op maandag 28 september 2009 @ 09:54:
Kan hem niet vinden in de appstore :(
En gewoon via t-mobile.nl?

[ Voor 31% gewijzigd door chim0 op 28-09-2009 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

chimo schreef op maandag 28 september 2009 @ 09:55:
[...]

[...]

En gewoon via t-mobile.nl?
Ja dat wel, maar de app belstatus zelf is toen verwijderd uit de Appstore omdat hij het niet deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Laatst online: 21:45

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Bij mij zegt de belstatus eerst dat hij weer werkt om vervolgens weer opnieuw te beginnen en zeggen dat hij niet werkt :( wat is dit nou..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mr_gadget schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:31:
Bij mij zegt de belstatus eerst dat hij weer werkt om vervolgens weer opnieuw te beginnen en zeggen dat hij niet werkt :( wat is dit nou..
Hier doet hij het wel weer.
Alleen geeft dat klote ding nogsteeds aan dat ik een FLEX abbo heb :X En dat heb ik al 2 jaar niet meer.
Maar alsnog, ik vindt dit echt vreselijk slecht van t-mobile.
Hoelang dit wel niet geduurd heeft! Ik ben daar weg over een maand ;)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bij mij doet ie het ook weer. Kreeg net een sms van T-Mobile. Dus ik kijken, hij staat er idd weer op. Bijgewerkt tot 2 dagen terug deze tijd. Net zoals voor heen. Ben iig blij weer op zijn minst iets te kunnen zien hoe ik er voor sta. Dat is en blijft beter dan niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:19

GVR

Hier werkt ie ook weer (via Igoogle gadget), alleen staat alles op nul, handig!! :X

• Ultraman
  • Laatst online: 02-09 10:43

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

chimo schreef op maandag 28 september 2009 @ 09:55:
[...]

Nope, MyFaves abo. :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
waar staat je belstatus tegenwoordig bij tmobile?

ik kom uit op een pagina met overzicht beschikbare services, maar kan de bel status niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Mr. Noodle schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 07:40:
waar staat je belstatus tegenwoordig bij tmobile?
Onder de roze balk met T-Mobile zie je 4 tabbladen, het laatste tabblad My T-Mobile en dan inloggen.

Edit: Het is helemaal veranderd, zie ik, en de belstatus doet het nu niet.
[quote]Er is een onverwachte fout opgetreden tijdens het genereren van de opgevraagde pagina.[/quote]

Nou ziet het er weer normaal uit... :S

[ Voor 30% gewijzigd door chim0 op 02-10-2009 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

En nu ziet het er weer anders uit. Je kan blijkbaar geen sms meer versturen via de site. Belstatus is verdwenen, vaag.

Trouwens; klopt het dat als je smsjes verstuurd naar iemand in de "familie" (met een bijbehorende bundel uiteraard), je sms saldo in het overzicht ook minder wordt? Ik ga hier vanmiddag even voor bellen want ben nu wel benieuwd waarom mijn saldo minder en minder wordt terwijl ik alleen naar mensen in de familiebundel sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Mr.Nash, hebben ze een andere provider? Misschien valt het dan buiten de bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Nah, van T-Mobile naar T-Mobile dus gewoon volgens de regels van de Familiebundel.

Ik zie net dat de site weer normaal werkt, vaag hoor. Ik vond die nieuwe versie ook helemaal niks, je moet te veel klikken om te komen waar je wilt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
En nu wordt er deze maand een smsje dat ik in maart 2009 (naar duitsland) heb verstuurd gefactureerd.. wonderbaarlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

tmobile verstuurd een sms dat de belstatus weer werkt, maar hij werkt helemaal niet. Afwachten maar weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:07

Coldcat

HODL

Alles werkt weer bij mij. Kan ik nog twee maanden kijken of ik niet over mijn belbundel heen kom, dan nog een keer een factuur betalen en dan is het dag dag tegen T-mobile.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Coldcat schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 10:14:
en dan is het dag dag tegen T-mobile.
Jammer, ik heb juist net verlengd voor nog een jaartje SIM Only maar met lagere minuten omdat ik niet meer zoveel bel. T-Mobile is een goede provider, ik heb een abo gehad, prepaid en nu SIM Only en alles werkte altijd perfect. Dat dit een keer gebeurt is niet leuk natuurlijk maar dat kan iedere provider overkomen. Of heb je andere redenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
chimo schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 10:44:
[...]

Jammer, ik heb juist net verlengd voor nog een jaartje SIM Only maar met lagere minuten omdat ik niet meer zoveel bel. T-Mobile is een goede provider, ik heb een abo gehad, prepaid en nu SIM Only en alles werkte altijd perfect. Dat dit een keer gebeurt is niet leuk natuurlijk maar dat kan iedere provider overkomen. Of heb je andere redenen?
tja, m.i. is 4 maanden doen over de problemen die ontstaan na het ondoordacht migreren van je klantenbestanden vrij prutserig, hoor.
Maar goed, ik zou eigenlijk liefst ook bij ze weggaan ivm die nog-steeds-prut-zijnde 3G dekking (waarvan ik kan zien dat hij nauwelijks uitgebreid wordt elke keer dat ik de grote stad verlaat om naar mijn ouders etc te gaan).

PS. Waarom vallen 088-nummers niet binnen belbundels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

088 heeft geen standaard tarief toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:07

Coldcat

HODL

[...]

Omdat ik het niet vind kunnen dat ze hun diensten zo lang buiten werking houden. Oke dat kan gebeuren en de provider is niet verplicht dit aan te bieden, toch vind ik dat ze dat horen te doen. Ik verwacht dat als ik een abonnement afsluit. Daarnaast hebben ze tot een half jaar terug elke maand een bedrag op de rekening gezet waar ik niet wist waar het vandaan kwam, telkens een paar euro. Terwijl ik volgens mij echt niets vreemds gedaan had, maar goed voor die paar euro is het niet rendabel erachteraan te bellen. En daarnaast ga ik over tot een goedkopere aanbieder.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Net als Traguardo vind ik dat het niet kan dat ze "diensten zo lang buiten werking houden".
En ik vind het slechte bereik van mobiel internet van T-mobile reden om mijn abonnement niet te verlengen. Als dit wel goed had gewerkt, zou ik hebben verlengd met de G2, maar nu eindigt mijn abonnement bij T-mobile over enkele dagen en stap ik over naar Vodafone...

Zolang je het maar bij bellen houdt, heb je met T-mobile geen problemen. In elk geval niet meer dan met Vodafone of KPN...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2009 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

ik zit nu weer boven mijn beldbundel van Myfaves20, met een bedrag van 16€. Nou heb ik dus vorige maand gesproken met een medew. die mij de 15€ restitutie beloofde (is ook eraf gegaan) die mij toezegging heeft gedaan dat ik met een Myfaves 20 200min/sms per maand heb. Op gronde hiervan heb ik ook mijn abo afgesloten, maar vandaag krijg ik tot mijn schrik te horen dat ik gewoon beltegoed inkoop en dat ik 0.20cent per min/sms betaal. Dit is totaal niet met wat ik veronderstelde en wat ik van de medew. heb gehoord.

Mijn vraag is, kan ik op gronde hiervan mijn abo opzeggen bij deze k*t provider? Ik kan wel een klachtenbrief schrijven, zegt die mevr. maar ik wil gewoon van ze af.

1 jaar bij vodafone gezeten, nooit prob. zit ik een 1.5 maand bij tmobile - aan de lopen band extra kosten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Je hebt inderdaad 200min/sms naar je Faves. Je hebt 100min/sms naar de andere personen. Je smst en belt naar je faves (5 ingestelde personen) met 50% korting. Dat is het hele principe van MyFaves. In principe heb je dus een soort Flex, zonder het voordeel van onbeperkt meenemen, maar met het voordeel dat je goedkoper belt naar 5 personen waarmee je veel belt of smst.

Ik denk dat je niet meer dan een klachtenbrief kan schrijven waarin je ze vertelt hoe het jou is verteld en dat dit niet volgens de gemaakte afspraken is. Maar, dan ga ik er vanuit dat er niets is verteld over de Faves en dat kan ik me gewoon niet voorstellen (zelfs bij een telefonisch verkoopbedrijf).. Je kan ze hiermee wel in gebreke stellen als dit daadwerkelijk niet is gedaan waarop ze jou waarschijnlijk een voorstel zullen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

Dank je wel voor je uitleg :)

Het is voor mij duidelijk zo, ik heb idd wel vernomen dat ik naar 5 favorieten contacten goedkoper bel maar was in de veronderstelling (en dat is ook wat de Tmobile mij vertelde - heb zijn naam) dat ik per maand de volle 200min/smsjes heb.

Ik ga hier zeker een klacht over schrijven en jah hoop zo bij de takke provider te vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07 15:52
Ik zoek al 'n hele tijd een geschikt forum om dit te melden en te informeren naar de mening van anderen. Op het T-Mobile forum wil ik niks posten omdat daar toch alleen maar nutteloos geschreeuw en beledigingen worden gepost.
Dit bericht gaat dus over de belstatus, ik erger me namelijk aan de werkwijze van T-Mobile op dat gebied. Het begon allemaal toen ik net m'n iPhone + i-300 abonnement genomen had afgelopen juli. De belstatus ging al vrij snel offline en bleef toen ook een goede 2,5 - 3 maanden offline. Okee, ik heb begrip voor werkzaamheden (waarom die zo lang moeten duren is mij 'n raadsel) dus ik wachtte het lekker af en toen kwam het bericht dat de belstatus begin oktober weer gewoon zou werken.

Ik weet niet wat T-Mobile verstaat onder 'gewoon werken' maar ik erger me groen en geel aan die 48 uur achterstand van de belstatus. Dit zijn gewoon valse beloften die ze gemaakt hebben, want de belstatus werkt nog steeds niet goed. 48 uur is gewoon een net te grote achterstand voor een belstatus.
Wat ik dus wil zeggen (en vragen of mensen het hiermee eens zijn) is dat T-Mobile de belstatus nog steeds niet werkend af heeft geleverd. De belstatus van 2 dagen geleden is op te vragen, maar ik had wel verwacht nu de maand op 1/3e is dat de achterstand terug zou zijn gedrongen naar maximaal 24 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-09 16:14

Bjorker

Cadillacs rule!

Ik ben ook overgemoeten naar t-mobile flex20 (had voorheen orange). Nou is het al verwarrend dat het resterende beltegoed bij t-mobile excl.btw wordt weergegeven op mijn factuur, maar ik zie nu dat de bel en sms kosten van dat ex bedrag wordt afgeschreven als ware het een incl btw bedrag?
In het tarief overzicht staat onderaan dat alle bedragen incl btw zijn.
In mijn geval wordt bv 10 minuten bellen als 1,70 van het excl bedrag afgeschreven wat betekend dat ik eigenlijk 2,02 euro betaal voor die 10 minuten.
Is dat bij iedereen zo of wordt ik hier genaaid door t-mobile?

Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Haha, het ligt er gewoon weer uit? :D

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
MensionXL schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 13:47:
Haha, het ligt er gewoon weer uit? :D
Ja hier ook :|

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ze doen het weer, ben benieuwd voor hoe lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook zo bij jullie dat hij gewoon 5 dagen achterloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 14:28:
Bel 1202 eens? ;)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Belstatus app gaf vanochtend 5 dagen oude info, en geeft nu weer een foutmelding omdat T-Mob de site veranderd heeft (beide niet de schuld van P-Edge uiteraard). T-mob site heeft "geplanned onderhoud". Het is weer helemaal geweldig.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:43
Bjorker schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 13:02:
Ik ben ook overgemoeten naar t-mobile flex20 (had voorheen orange). Nou is het al verwarrend dat het resterende beltegoed bij t-mobile excl.btw wordt weergegeven op mijn factuur, maar ik zie nu dat de bel en sms kosten van dat ex bedrag wordt afgeschreven als ware het een incl btw bedrag?
In het tarief overzicht staat onderaan dat alle bedragen incl btw zijn.
In mijn geval wordt bv 10 minuten bellen als 1,70 van het excl bedrag afgeschreven wat betekend dat ik eigenlijk 2,02 euro betaal voor die 10 minuten.
Is dat bij iedereen zo of wordt ik hier genaaid door t-mobile?
Resterende beltegoed bedoel je de weergave op de website of op de factuur? Voor zover ik weet zijn beide exclusief btw.

Op de factuur word er volgens mij maar 1 bedrag inclusief btw genoemd, en dat is het bedrag wat achter "Totaal" staat. Dat is ook het bedrag wat T-mobile van jouw rekening af wil halen / krijgen. Onderaan het eerste blad van de factuur staat ook net boven het stukje "bundelinformatie" de volgende tekst "bundelinfortie exclusief BTW".

Flauw is inderdaad dat in het tarrief overzicht alles inclusief BTW vermeld staat. (vast gedaan om het leuk te houden) Als je echter op de factuur kijkt zie je dat bij een flex 20 je 0.15euro per sms betaald zonder sms verdubbelaar. 0.17/1.19 -> ongeveer 0,15euro. Dus 10 minuten bellen kost jouw 10*0.15=1.50 exclusief btw en inclusief 1.70
Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 14:28:
Ja is bij mij sinds een week of twee nadat die weer werkte. Achja voor mezelf is die belstatus niet interessant (ik houd toch over) maar kan me voorstellen dat het irritant is.

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ow ze hebben het nu verbouwd..... Naar een handig overzicht waar je niet alles in 1x kan zien! Handig.....

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Het is nou weer de oude..

Toch nog steeds jammer dat het geen real-time status is en dat je pas achteraf op je factuur kan zien wat al die kosten daadwerkelijk zijn. Alleen "overige kosten 3,11" heb je geen flikker aan als je niet weet wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Rond 1 oktober lieten ze eindelijk weer iets zien bij de belstatus, maar liep ie 2 dagen achter. Ik ga op 14 oktober met vakantie voor tien dagen, kom terug en zie dat ie 5 dagen achterloopt. Het is altijd nog beter dan helemaal geen belstatus. Maarja, in hoeverre heb je nu wat aan deze belstatus? Leuk dat je kunt zien dat je van je belbundel 5 dagen geleden nog zoveel over had, maar je wilt juist weten wat je nu nog over het. En met flex zoals chim0 al zegt: bel je buiten je bundel, dan komen die kosten als overige kosten erbij te staan. Maar niet hoe die zijn opgebouwd. Daarvoor moet je weer wachten tot je de factuur binnen krijgt.

En dan denk ik ook van: hoe kan T-Mobile nu claimen dat de factuur die je telkens elke maand krijgt nu correct weergeeft wat je kosten zijn, maar dat ze het zo ongelooflijk moeilijk hebben met het correct weergeven van de belstatus. De verbruikte kosten moeten ze voor de factuur dus ergens bijhouden en die wordt aldus T-Mobile goed bijgehouden. Welnu, die verbruikte kosten kunnen ze minus je maandelijkse belbundel doen en tada de belstatus hou je over. Maar zo simpel ligt het kennelijk niet aldus de reactie van T-Mobile op wat ik op hun forum schreef.

Enfin, mijn flex 20 sim only loopt 18 november af en ik ben nog steeds in dubio. Opzeggen of niet. Bedoel, welke provider heeft wel een correcte belstatus op het moment? Vodafone heeft het er ook nog steeds moeilijk mee niet? KPN is te duur, Hi is enkel handig als je veel smst (maar ik bel juist veel en sms weinig) Het fijne aan flex en de reden waarom ik zo twijfel om bij T-Mobile weg te gaan is dat je alles uit 1 ding betaald en wat je overhoudt zolang je abonnement geldig is mee kan nemen. Dat zijn punten die ik fijn vind om te hebben. Hence, de reden waarom ik bij Orange zat, ondanks het mindere bereik. Dus tja, waar moet je naar toe en überhaupt heeft het wel zin om over te stappen naar een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Joh, lekker boeien die belstatus, laat gaan. Ben allang blij dat ik m'n factuur en minuten kan zien. Tuurlijk, het zou fijn zijn als je real-time de kosten kon volgen, dat wilde ik eerst maar dat heb ik nu ook niet meer. Ik kijk nu alleen maar rond de 12de of er al een nieuwe factuur is en that's it. Ik weet zelf altijd wel een beetje hoeveel ik bel en SMS.

Dus ja, in het begin maakte ik me ook druk om die belstatus maar nu niet meer, af en toe kijken naar de factuur en minuten en verder laten voor wat het is. Ik zou dus gewoon lekker bij T-Mobile blijven want het is een prima provider, ik heb zojuist m'n abo verlengd en verlaagd (SIM Only 400 > 200 voor 1 jaar).

• vriesdude
  • Laatst online: 21:34
Vandaag een brief gehad betreffende de coulance regeling.
Ik krijg 30 euro verrekend op mijn eerstvolgende factuur 8)

/dev/null

• TommyGun
  • Laatst online: 19:03

TommyGun

Stik er maar in!

Ik 150 van die punten of zo :P

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Joosie200
  • Niet online
Ik 250 punten. Toen ik vroeg wat zij verstaan onder: "Zeer groot verschil in kosten" kreeg ik als antwoord:

"Geachte joosie200,

Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie. Om te bepalen of u in aanmerking kwam voor de compensatieregeling hebben we uw factuurbedrag tijdens de storing van de belstatus vergeleken met het gemiddelde factuurbedrag van de overige maanden. Hierbij hebben we gekeken naar de reguliere belkosten (dus geen 0900 nummers, bellen naar het buitenland etc.) Indien uw factuurbedrag meer dan € 20,- afweek kwam u in aanmerking voor compensatie. Dit is bij u niet het geval. Wel willen we graag een gebaar maken en daarom ontvangt u 250 Extra Punten waarmee u voor iets leuks kunt sparen. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,T-Mobile Klantenservice BV"

Laat ik nu juist met regelmaat bellen met mijn ouders in het buitenland en een SO bundel van 6,25 euro te hebben standaard wat opliep tot 22 euro. Net geen 20 euro verschil dus, vandaar 250 puntjes erbij i.p.v. 10 euro compensatie. Mja, tis fijn dat ze het iig uitleggen als je erom vraagt. Want die brief die ik dus kreeg thuis was daarin helemaal niet duidelijk.

Verwijderd

Ik krijg 20 euro terug, wel netjes vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kishan4uall
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-08 23:01

kishan4uall

kiesjan mag ook

Same here, 20 euro wordt verrekend met m'n volgende factuur. Goed geregeld.

desktop, laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 19:03

TommyGun

Stik er maar in!

Joosie200 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 22:55:
Ik 250 punten. Toen ik vroeg wat zij verstaan onder: "Zeer groot verschil in kosten" kreeg ik als antwoord:
...
Och het kan ook 250 zijn geweest, zo goed heb ik die brief niet gelezen :P. Ik heb er amper last van gehad, dus ik ben tevreden.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

wel 10 hele euro's retour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op zondag 01 november 2009 @ 15:20:Bedoel, welke provider heeft wel een correcte belstatus op het moment? Vodafone heeft het er ook nog steeds moeilijk mee niet?
Ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent, maar toen ik jong was en we nog met telefoons belden met een draadje kon je nooit zien hoeveel je belde. Je kreeg elke 2 maanden een mooie rekening, en daar moest je het maar mee doen.

Dus eigenlijk is het een luxe, als alternatief zou je zelf ook iets bij kunnen houden (tellers resetten bv). Dat is misschien niet ideaal, maar geeft je wel een houvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 20:48:
[...]

Ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent, maar toen ik jong was en we nog met telefoons belden met een draadje kon je nooit zien hoeveel je belde. Je kreeg elke 2 maanden een mooie rekening, en daar moest je het maar mee doen.

Dus eigenlijk is het een luxe, als alternatief zou je zelf ook iets bij kunnen houden (tellers resetten bv). Dat is misschien niet ideaal, maar geeft je wel een houvast.
Die tijd heb ik zelf ook mee gemaakt. Maar sindsdien is er zoveel veranderd qua telefonie en wat er mogelijk is dankzij de opkomst van de computer. Ik zit ook niet continue elke dag bij te houden via de belstatus van T-Mobile hoeveel ik nog over heb. Ik gebruik het meer als richtlijn van: "Ik kan verwachten dat mijn rekening deze maand [x] euro is" Want ik vind dat gewoon fijn om van te voren een beetje te weten welk bedrag T-Mobile gaat afschrijven. En als dus dan blijkt dat ik nog maar weinig over heb, weet ik ook meteen dat ik minder moet bellen. Want buiten de bundel bellen blijft nog altijd het duurste.

En jij bent niet de enige die zegt, hou je verbruik dan via je tellers bij. Ik zal je dit zeggen: dit lukt niet. Voor sms en internet wel. Maar rara, telefonie niet. Waarom? Zo wat alle bekende providers ronden je gesprek onder <1 minuut af als ware het 1 minuut is. Maar weet je wat mijn telefoon doet met de teller? Die pakt gewoon de letterlijke gesprekstijd. Dus als dat 38 secondes is, komt dat bovenop de teller. Terwijl T-Mobile 1 minuut in dat geval rekent. En wat krijg je dus? Juist, scheve tellers. Dàt is de reden waarom die oplossing dus mank gaat voor zo ver ik het heb over belminuten. Want aan smsjes of verstookte aantal Kb's heb je geen probleem, want dat gaat wel gewoon goed. Ik bel juist meer dan ik sms en dus is mijn teller (van de W995) dus een brakke optelmethode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp je volkomen, en wat je zegt klopt ook voor 100%. Lastig.

Is er niet een tooltje beschikbaar waarmee het te doen is? Wat voor een telefoon heb je precies? Welk OS en dat soort dingen? Misschien een kleine speurtocht waar jij, ikzelf (want mij boeit het ook) en anderen geholpen kunnen worden?

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:48
Beltegoed kijken werkt ook nog niet echt op de site zeg...
Inloggen kan ik momenteel zelfs niet eens meer 8)7

Handig, aangezien je enkel facturen online kunt zien...

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 11:32

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

vandevorst schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:37:
Beltegoed kijken werkt ook nog niet echt op de site zeg...
Inloggen kan ik momenteel zelfs niet eens meer 8)7

Handig, aangezien je enkel facturen online kunt zien...
Hier geen problemen, log zonet moeiteloos in en mn huidige beltegoed (flex abbo) wordt gewoon weergegeven. Heb je misschien een ander wachtwoord / inlognaam gekozen laatst?

www.youtube.com/DerOllie

Pagina: 1 2 3 Laatste