Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Dat ik meer minuten in mijn bundel heb dan er uberhaubt in zouden kunnen is raar, en ik weet zeker dat ik al minimaal 50 smsjes heb verstuurd.
Vaaaag
Ik heb nu bijna een jaar T-Mobile en volgens mij is het elke maand zo geweest dat de overige kosten een aantal Euro's waren die uiteindelijk niet of niet geheel op de factuur terecht kwamen. Bij mij kl;opt daar dus niets van.chimo schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 10:19:
Kan van alles zijn, 0900, SMS etc. Klopt echt wel hoor
Nu staat er weer €9,nogwat, en ik wed dat dat straks op de factuur (als we die ooit krijgen) veranderd is in een paar dubbeltjes zoals gewoonlijk.
Brak, brak, brak systeem. Geef het dan gewoon niet aan.
Zoef
Het vervelende is alleen, dat de belbundel status, onderaan op de factuur vreem van opzet is:
- Onder periode staat normaliter een maand, nu twee maanden, minus 1 dag
De eind datum van periode ligt in de toekomst, normaliter in het verleden. - Onder vorig tegoed staat nu een hoger bedrag, dan dat onder "Nieuw tegoed" op mijn vorige factuur stond.
Dit bedrag is meer dan één bundelgrote hoger. - Onder verbruikt staat het verbelde bedrag tot de laatste maand van vorige periode. Net als normaal.
- Onder nieuwe periode staat de laatste maand, die eerder ook onder "Periode" stond.
- Onder ingekocht staat 0,- . Nou dat is normaal wel anders
- Onder nieuw tegoed staat de som van "vorig tegoed" minus "verbruikt"
Nu ineens 230 belminuten, gister 170 (beide meer dan de 150 die ik als abbo heb). en mn extra kosten gingen van 20.50 naar 5.1 (prima vooruitgang hoor, daar niet van, maar wat een BRAK systeem)
Edit: En nu is het 150 min met 5 euro extra kosten, kortom, je hebt er weinig aan als je je belgedrag wil dturen door deze 'belstatus'
[ Voor 22% gewijzigd door Kortfragje op 29-07-2009 12:37 ]
Helaas zijn werkzaamheden aan onze systemen uitgelopen. Op dit moment kunnen we je belstatus niet correct weergeven. Daarom is deze dienst voorlopig niet beschikbaar.
We werken momenteel hard aan een oplossing om de belstatus voor je beschikbaar te maken. We kunnen helaas niet zeggen hoelang dit duurt. Onze excuses voor het ongemak.
Duss, het is weer zover?
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Wat een incompetente zooi is het daar zeg.jdiezrequejo schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 13:30:
Let op
Helaas zijn werkzaamheden aan onze systemen uitgelopen. Op dit moment kunnen we je belstatus niet correct weergeven. Daarom is deze dienst voorlopig niet beschikbaar.
We werken momenteel hard aan een oplossing om de belstatus voor je beschikbaar te maken. We kunnen helaas niet zeggen hoelang dit duurt. Onze excuses voor het ongemak.
Duss, het is weer zover?
Zoef
Ben benieuwd of ze dat halen, en of het dan ook eindelijk defenitief is afgelopen...
Helaas loopt mijn abonnement op 3 augustus af. Wilde eigenlijk mijn hele tegoed nog (precies) opmaken.
Er is geen enkel, duidelijk, bericht van T-Mobile wat er nu echt aan de hand is. Alleen maar zo'n standaard marketing-excuus-tekstje...
Ik weet nu al een dikke maand niet wat mijn status is. Heb nogsteeds geen rekening gezien, die er al dik een halve maand had moeten zijn...
Heel leuk zo net in de vakantietijd. Heb allemaal vrienden die in het buitenland zitten, dus heb geen idee hoeveel ik nu al verbeld of gesmst heb.

Is er al aandacht aan besteed in Radar, Kassa of een ander consumentenprogramma? Ik snap dat die website een extra service is, maar rekeningen horen gewoon per maand te komen en weten hoeveel je tegoed is door te bellen naar 1202 lijkt me ook gewoon een noodzakelijke service voor een telecombedrijf?
[ Voor 31% gewijzigd door chim0 op 30-07-2009 14:59 ]
Verwijderd
Het is namelijk de enige manier om je belstatus te controleren en alles lag eruit?
T-mobile doet overigens net of dit de normaalste zaak van de wereld is!!
Ik ben net overgegaan naar t-mobile.
Kom van KPN (hi) af, was daar heel tevreden over. Maar wilde eens een keer verder kijken dan mijn neus lang is(was).
Anyways, na een maand of 2 gebruik te hebben gemaakt van de service van t-mobile wil ik eigenlijk niets anders dan weer terug naar een competente telecom provider.
Waarom zijn dingen, die bij kpn zo vanzelfsprekend waren, bij t-mobile praktisch onmogelijk...

(overigens heb ik mijn rekening(en???) ook nog niet binnen. En dat terwijl ik een maand in keulen verblijf... Zou tog wel graag weten wat ik al heb verbruikt)
Ja, eerste dag of paar dagen.Vanx schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 20:11:
Ze geven niet eens meer een ETA... Klopt het dat je voor je allereerste dag los betaald en dan voor de volgende maand? Dat staat namelijk zo op mijn factuur. 9 juli geactiveerd en dan van 10 juli tot 10 augustus rekenen ze eerste maand.
Zoef
Voel me in ieder geval nogsteeds flink genaaid, heb geen idee hoeveel ik nu aan moet denken.

@Hieronder
Ah oke. Maar daar waren we eigenlijk al achter. Als die prutsers daar dik een maand nodig hebben om iets te updaten wat nu nogsteeds niet werkt.
[ Voor 24% gewijzigd door Drawer op 31-07-2009 23:49 ]
NaN is Not a Number en dat betekent dat ergens in de backend van de belstatus tool een ernstige fout zitDrawer schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 22:36:
Fijn, nu staat er wel een rekening, die in de toekomst gaat komen, namelijk 3 augustus. En als bedrag staat er 'NaN'. Zal wel nader te noemen oid zijn?
Voel me in ieder geval nogsteeds flink genaaid, heb geen idee hoeveel ik nu aan moet denken.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
Lijkt misschien zo maar is echt niet waar hoor, dat kun je ook niet maken. Ik heb mijn factuur al gehad en ook betaald en het klopte precies met wat ik verbruikt had, 31 euri in buitenland en op de specificatie klopte alles, alle nummers en tijden, SMS etc.Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 01:01:
en kunnen zij weer lekker cashen.
Life is not about specs, it is about joy!
Weet niet of het juiste informatie is.
Daarnaast zijn er weer (enkele?) facturen geupload. Deze kon ik momenteel niet bereiken van de homepage, dus doorklikken naar FactuurOnline en dan downloaden. (direct openen in window is nog niet mogelijk)
Ik zou zeggen sla je slag, want misschien ligt alles binnen enkele uren, dagen weer down.
Ook alle foutmeldingen zijn nog niet weggehaald.
Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
Sterker nog, nu staat er bij mij tariefplan een totaal verkeerd abbo.
Er staat Myfaves 25, terwijl ik toch echt Relax 200 heb.
Meer mensen die hier last van hebben?
Dit duurt nu al veel te lang?
Wanneer gaat dit ophouden? Ik ga morgen bellen en dan mogen ze me wel eens duidelijk gaan maken wanneer ze dit allemaal gefixed denken te hebben. Dit pik ik gewoon niet meer. Of ik wil dat mijn contract opgezegd wordt of ik wil weten hoeveel sms berichten ik nog kan versturen. Dit is te zot voor woorden.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Hier anders nog niet, facturen staan wel normaal online alleen de belstatus kan ik al lange tijd niet zien.MHz schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 11:48:
Inmiddels is hier alles OK. Kan inmiddels iets van een week alweer bij de belstatus. Jammer dat het zo lang heeft moeten duren...
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik snap echt wel dat het heel vervelend is, ik heb er zelf ook last van. Persoonlijk heb ik een abonnement waar ik gewoon weet dat ik voldoende ruimte heb mocht ik meer bellen of sms'en (als je daadwerkelijk op de minuut moet kijken of je wel goed zit qua beltegoed heb je m.i. echt een verkeerd abonnement, tenzij het incidenteel is natuurlijk).
Het vervelendste vind ik persoonlijk dat die factuur niet komt, gelukkig heb ik hem gewoon op 22 juli ontvangen, maar mijn vriendin heeft hem ook nog niet. Ik vind zelf ook dat het allemaal veels te lang duurt, maar denken jullie écht dat T-Mobile dit moedwillig doet? Dit is nl. helemaal niet slim, voor geen enkel bedrijf, aangezien het je heel veel klanten kan kosten. Hoewel dit dan niet eens zo 'erg' is (ik noem een Vodafone die begin dit jaar meermaals rekeningen van 130 euro verstuurde naar klanten).
EDIT: Ze zitten gewoon midden in een test-fase momenteel. Ik heb nl. nergens inzicht in (geen factuur en geen belstatus), terwijl sommige dus wel een deel of alles kunnen zien. Wellicht voeren ze het momenteel gefaseerd in.
Ze kunnen de oude situatie simpelweg niet herstellen, de reden hiervoor is dat de hele migratie die ze hebben uitgevoerd verregaande gevolgen heeft, T-Mobile en Orange zijn intern namelijk ook samengevoegd qua netwerk en nummers e.d. Die systemen draaien allemaal naast elkaar en hebben elkaar ook vaak nodig..
[ Voor 16% gewijzigd door Arjan90 op 04-08-2009 21:12 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
SuccesColdcat schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 20:57:
Gv#%#!#%
Dit duurt nu al veel te lang?
Wanneer gaat dit ophouden? Ik ga morgen bellen en dan mogen ze me wel eens duidelijk gaan maken wanneer ze dit allemaal gefixed denken te hebben. Dit pik ik gewoon niet meer. Of ik wil dat mijn contract opgezegd wordt of ik wil weten hoeveel sms berichten ik nog kan versturen. Dit is te zot voor woorden.
Zoef
- al sinds 1 juli geen factuur meer
- belstatus heeft het bij mij vorige week eventjes gedaan, maar daarna kreeg ik snel te lezen dat deze status niet correct was, en kon ik weer niets zien.
Ben benieuwd wanneer het nu wel goed komt...
www.youtube.com/DerOllie
Zojuist T-Mobile gebeld om te vragen of we niet iets kunnen regelen, maar natuurlijk niet. De belstatus is een extra dienst en ze zijn niet wettelijk verplicht om die te leveren, lekker klantvriendelijk weer.
Ik ga ze in ieder geval een brief sturen met een mooie klacht erin.
Nou ik vind het ook niet kunnen hoor. In zekere zin ben je akkoord gegaan met een bundel en als je deze overschrijdt dan betaal je meer maar dit kan je zelf nagaan. Op het moment dat je dat niet meer kan is de service toch anders en reden tot opzegging? (geen idee of het idd in je contract is gedefineerd..).Sp!tF!re schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 21:09:
@Traguardo: Met al het respect, maar volgens mij lees je het topic niet goed door. Hoe vervelend het ook is, het is een aangeboden dienst die op geen manier reden tot opzegging biedt omdat het niet werkt. Sterker nog, als ze de hele dienst offline gooien heb je nog geen poot om op te staan. Hetzelfde als de spaarpunten die je op bouwt door je rekening, dat is een dienst waarbij je ook geen poot hebt om op te staan. Als zij beslissen dat het voorbij is, so be it..
In het verleden heeft KPN volgens mij ook 0900 nummers vergoed (het inbeltijdperk waar een kind een verbinding naar een ' dubieuze' site had laten opstaan) omdat het te zien was dat de teller doorliep. Natuurlijk was het geen rechtzaak maar een gift maar het gaat wel een beetje op toch?
edit: idd geen poot om op te staan
T-Mobile is niet aansprakelijk voor directe of indirecte schade
aan zaken van de Klant, aan derden of aan zaken van derden die
ontstaat bij werkzaamheden ter uitvoering van de Overeenkomst.
[ Voor 18% gewijzigd door Mr_gadget op 10-08-2009 17:18 ]
Verwijderd
Hier houden ze zich ook maar gedeeltelijk aan, ik heb in 2 maanden 1 rekening ontvangen, die notabene weer niet afgeschreven word. Ik begrijp dat het een gratis dienst is, maar dit slaat echt alles.T-Mobile zal alle door de Klant verschuldigde bedragen periodiek
factureren op het door de Klant aangegeven adres. In het
geval van bijzondere omstandigheden (waaronder vermoed oneigenlijk
gebruik) is T-Mobile gerechtigd tussentijds te factureren.
De Klant is gehouden de factuur te betalen binnen de termijn als
op de factuur vermeld, op de wijze zoals overeengekomen.
OMG...tukkerpaddy schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 08:53:
Fijn om hier te lezen dat er al vanaf begin juli problemen zijn met nummerbehoud. Ik heb 10 dagen geleden een abonnement afgesloten in de T-Mobile shop en mijn nummer zou op 7 augustus (afgelopen vrijdag) worden overgezet. Toen ik hier vrijdag bij de klantenservice naar informeerde werd bevestigd dat het inderdaad voor die dag ingepland stond. Maar mooi niet dus... gisteren nog eens gebeld en toen kwam na doorvragen ineens hun nummerbehoudprobleem aan het licht. En ze konden totaal geen indicatie geven wanneer dit probleem verholpen gaat worden.
Vrijdag hebben ze ook mijn nummer geporteerd......
Als in.... als ik bel ziet men mijn nummer, als men mij probeert te bellen krijgen ze een bandje dat het nummer niet in gebruik is.....

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Zal mij benieuwen eind augustus of ik beide facturen in 1 keer krijg. Zal mij niet verbazen als het lekker doorgeschoven wordt tot september. Dan vind ik het toch wel genoeg worden. Dat ze onderhoud plegen aan het systeem waardoor de belstatus het niet doet, dat is tot daar aan toe. Maar dat ze gewoon niet op tijd hun facturen tonen en incasseren, dat pik ik niet. Je moet namelijk eerst inzage krijgen in je factuur alvorens je hem betaalt of zij het bedrag van je rekening afhalen.
Terwijl dat toch echt Relax 200 + SMS 1000 moet zijn
Gaat goed daar...
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ik had hem 29 juli binnen en meteen betaald. Verwacht de nieuwe deze week, het is al de 12de.
Ongeloofelijk. Als het dan weer aan de praat is zorg dan dat het goed werkt.
Burp
Ach, we kunnen nog steeds bellen en SMS'en, toch?Joosie200 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 12:06:
Maar het blijft jammer dat dit zolang blijft voort duren.
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
ik ook.netblade schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 14:51:
Ah en nu moet ik mijn simkaart activeren volgens my t-mobile. Jaja.
Zeker iets wat ze net online hebben gezet:
Je simkaart is op dit moment geblokkeerd of niet geactiveerd. Activeer de simkaart via T-Mobile om volledig gebruik te maken van My T-Mobile.
Activeer simkaart
Als je daarna op activeer je simkaart klikt dan gaat er weer iets fout op de site.
Kunnen ze dat niet offline eerst testen voordat het 'live' gezet wordt?
Burp
ik heb hier ook last van ja.. en wil je het activeren krijg je een fout..Wii4all schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 14:57:
[...]
ik ook.
Zeker iets wat ze net online hebben gezet:
Je simkaart is op dit moment geblokkeerd of niet geactiveerd. Activeer de simkaart via T-Mobile om volledig gebruik te maken van My T-Mobile.
Activeer simkaart
Als je daarna op activeer je simkaart klikt dan gaat er weer iets fout op de site.
Kunnen ze dat niet offline eerst testen voordat het 'live' gezet wordt?
[ Voor 11% gewijzigd door TommyGun op 12-08-2009 15:07 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Nu nog gebeld en geSMSt worden....chimo schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 14:29:
[...]
Ach, we kunnen nog steeds bellen en SMS'en, toch?

Net weer gebeld, het is aan een 2e afdeling doorgegeven en nu zou het uiterlijk overmorgen moeten werken...
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Ze zeiden toevallig niet hoe laat zeker? Aangezien het nu overmorgen is maar ik nog geen belstatus kan ophalen.Coach4All schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 15:07:
[...]
Nu nog gebeld en geSMSt worden....![]()
Net weer gebeld, het is aan een 2e afdeling doorgegeven en nu zou het uiterlijk overmorgen moeten werken...
Canon EOS60D | Canon 100mm f/2.8 USM | Canon 100-400mm f/4.5-5-6L | Canon 10-22mm f/3.5-4.5 USM | Canon 430EX II
Rekening is binnen! en het klopt zowaar ook nog voor zover ik kan inschatten. Vreemde is dat hier wel weer gewoon mn huidige saldo en verbruik op staat. De informatie is blijkbaar wel gewoon beschikbaar, maar ze kunnen het niet tonen...Cybpraetorian schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 10:03:
- Nog steeds geen belstatus
- al sinds 1 juli geen factuur meer
- belstatus heeft het bij mij vorige week eventjes gedaan, maar daarna kreeg ik snel te lezen dat deze status niet correct was, en kon ik weer niets zien.
Ben benieuwd wanneer het nu wel goed komt...
www.youtube.com/DerOllie
Nu mag ik van T-Mobile 300 SMSjes per maand gaan tellen / bijhouden met de hand
[ Voor 18% gewijzigd door the_tWiStEr op 14-08-2009 19:25 ]
daar is vast wel weer iPhone app voor...the_tWiStEr schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:23:
Rekening is hier ook binnen, voor het eerst sinds ik m'n iPhone heb buiten m'n bundel gesms't. Heb ik normaal nooit last van, omdat ik via belstatus wel een beetje in de gaten houdt hoeveel SMSjes ik nog over heb. Nu mag ik van T-Mobile 300 SMSjes per maand gaan tellen / bijhouden met de hand

www.youtube.com/DerOllie
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Gelukkig ben ik hier weer vandaan over enkele dagen, want mijn contract mocht worden ontbroken door de gebrekkige 3G dekking hier thuis.

Zou ik hiervoor mij abo kunnen opzeggen? @ BDHTagger: Heb jij hier een schriftelijk brief over geschreven?
[ Voor 8% gewijzigd door yassine op 20-08-2009 22:35 ]

Dit is echt te kansloos voor woorden.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
KloptJimster schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 01:06:
OMG.. er staat nu dat ze verwachten dat de belstatus weer in oktober beschikbaar is. Het begint wel erg lachwekkend te worden.
De Belstatus is op dit moment via www.t-mobile.nl, de T-Mobile Klantenservice en 1202 niet beschikbaar. We vinden dit erg vervelend en werken daarom hard aan een oplossing. We verwachten dat de Belstatus in oktober weer beschikbaar is.
Wil je op de hoogte blijven van de Belstatus? Sms dan ‘belstatus aan’ naar 4422. Je krijgt dan automatisch bericht wanneer de Belstatus weer beschikbaar is.
Je kan wel een sms berichtje sturen zodat je iig weet wanneer hij het wel weer doet!
Van het T-Mobile forum:jdiezrequejo schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 18:55:
[...]
Klopt
De Belstatus is op dit moment via www.t-mobile.nl, de T-Mobile Klantenservice en 1202 niet beschikbaar. We vinden dit erg vervelend en werken daarom hard aan een oplossing. We verwachten dat de Belstatus in oktober weer beschikbaar is.
Wil je op de hoogte blijven van de Belstatus? Sms dan ‘belstatus aan’ naar 4422. Je krijgt dan automatisch bericht wanneer de Belstatus weer beschikbaar is.
Je kan wel een sms berichtje sturen zodat je iig weet wanneer hij het wel weer doet!
Gaat dus eind oktober of begin november worden. Hoe lang zijn ze er al mee bezig. Waarom laten ze niet wat technisch personeel van dochters uit Duitsland, Polen of Engeland overkomen?De verwachting is dat de Belstatus op zijn vroegst begin oktober weer beschikbaar is. Indien je de Belstatus weer kunt bekijken, of als de verwachte oplostijd wijzigt, kunnen we je hiervan op de hoogte stellen per sms.
zo onregelmatig als ik weet niet wat.
Normaal kreeg ik zo rond de 8 van de maan een factuur.
Afgelopen 4 maanden ging het zo
9 april een factuur,
10 mei een factuur
16 juni een factuur
3 augustus een factuur
Daarna gaven ze aan dat de volgende factuur snel zou volgen, maar die is er ook nog niet.
Beetje tegenstrijdig ook die opmerking:
Als je hard aan een oplossing werkt is tie volgende week klaar en niet in oktober.
Burp
Denk overigens niet dat ik n.a.v. dit mijn sim only in november stop zet. Geen andere provider heeft de equavilent voor het flex abbo. Orange had het, maar die is opgegaan in T-Mobile. En ik vind het persoonlijk sneu geld om na 2 maand te zien dat je onverbruikte belminuten verdwijnen. Daarom kies ik voor sim only flex en blijf ik bij T-Mobile. Kan toch naar geen enkele andere provider overstappen en mijn beltegoed behouden.
Andries
Het antwoord op die vraag staat volgens mij 3 posts boven je?andries.t.net schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 02:30:
ik zie veel mensen het hebben over belstatus die het niet doet, bedoelen jullie dan telefonsich of via my t-mobile, kan het namelijk niet opzoeken omdat ik via het buitenland niet naar belstatus kan bellen.
Andries
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
inderdaad, dankje, heb vaak de gewoonte om qoutes niet te lezenUltraman schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 02:38:
[...]
Het antwoord op die vraag staat volgens mij 3 posts boven je?

Ik snap hier ook niets van, hoelang moet zoiets durenDrawer schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 14:39:
Mijn god zeg. Hoe durven ze dit zonder schaamte te zeggen? Oktober? Zet verdomme gewoon dat oude systeem terug, dat werkte. Maar daar zijn ze misschien te dom voor daar. Ik ga heeeeel hard overwegen of ik hier nog wel blijf als ik in maart een nieuwe phone mag uitzoeken...

ik zie ik zie wat jij niet ziet
wat zijn jullie ervaringen met het ontbinden van contracten bij t-mobile?
[ Voor 13% gewijzigd door andries.t.net op 23-08-2009 17:15 ]
andries.t.net schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 17:08:
net een e-mail gestuurd en gevraagd om de mogelijkheid om mijn contract te ontbinden, ben alleen wel benieuwd of ze dat toelaten of moeten toelaten. Volgens mij is de update allang voltooid en hebben ze gewoon wat problemen met GrayHatHacks.
wat zijn jullie ervaringen met het ontbinden van contracten bij t-mobile?

En dat denk je waarom?
de service van t-mobile kennende willen ze vast een site die overal tegen op gewassen is en de nieuwste technieken ondersteunt(waaronder saldo informatie). Het zou toch zo niet t-mobile zijn als de site er een paar maanden uit zou liggen door bijv. een hakker(of een update). En zo'n site moet nou eenmaal getest worden door de beste ''goedaardige'' hakkers(medewerkers)..
ON: toch echt jammer dat t-mobile zou ''afzakt'' na 3,5 jaar klant te zijn.

Troost je, Vodafone heeft precies hetzelfde. En veel providers doen niet eens aan iets van een belstatus. Hi/Telfort/Simyo om er maar een paar te noemen.benchMarc schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 21:06:
Dit is echt schandalig. T-Mobile is al meer dan 2 jaar bezig om die kloterige belstatus van ze correct te krijgen. Toen ik 2 jaar geleden mijn nieuwe abbo afsloot merkte ik al dat de helft van de tijd de belstatus of niet klopte, of zelfs totaal defect was. Het lukt ze dus nog steeds niet om dit fatsoenlijk voor elkaar te krijgen. Wat een ongelooflijke prutsers.
Tja, maar hoeveel aanbieders zijn er die SMSjes alleen meteen bezorgen als je 3G dekking hebt, en pas ettelijke uren later in gebieden waar je alleen GPRS/GSM dekking hebt?Satch schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 00:53:
[...]
Troost je, Vodafone heeft precies hetzelfde. En veel providers doen niet eens aan iets van een belstatus. Hi/Telfort/Simyo om er maar een paar te noemen.
The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years
bij Hi heb je geen belstatus, maar m'n online facturen werken wel gewoon. Tevens heb je de optie om 'saldo' naar 1244 te smsen, waarna je gratis een smsje terugkrijgt met je resterende saldo.Satch schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 00:53:
[...]
Troost je, Vodafone heeft precies hetzelfde. En veel providers doen niet eens aan iets van een belstatus. Hi/Telfort/Simyo om er maar een paar te noemen.
Ik ga binnenkort met een 3GS over naar T-Mobile, maar dit baart me toch wel zorgen

Ik zou me meer druk maken om brak bereik ;-)Vyo schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 02:20:
[...]
bij Hi heb je geen belstatus, maar m'n online facturen werken wel gewoon. Tevens heb je de optie om 'saldo' naar 1244 te smsen, waarna je gratis een smsje terugkrijgt met je resterende saldo.
Ik ga binnenkort met een 3GS over naar T-Mobile, maar dit baart me toch wel zorgen
The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years
Ligt eraan waar je zit, ik zit in Zuid-Limburg (Maastricht) en niks te klagen, overal vol 3G bereikfoppe-jan schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 09:35:
[...]
Ik zou me meer druk maken om brak bereik ;-)
Ik heb geen leuke ondertitel.
Dan hoop ik maar voor je dat je nooit in de trein wilt internetten (en nooit buiten de stad komt) ofzoijskonijn schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 09:40:
[...]
Ligt eraan waar je zit, ik zit in Zuid-Limburg (Maastricht) en niks te klagen, overal vol 3G bereik
Als je met de klantenservice correspondeert zullen die je namelijk vertellen dat ze alleen "vanuit huis" willen garanderen dat er goed bereik is, vreemd genoeg.
Het ontgaat ze schijnbaar dat het woord "mobiel" in "mobiele telefoon" mobiliteit impliceert.. Maar in de trein (waar je gemiddeld toch zou verwachten dat je beter bereik hebt dan in een vol met beton en stenen zittende binnenstad) weigeren ze te garanderen.
[ Voor 40% gewijzigd door foppe-jan op 24-08-2009 10:47 ]
Ik heb de voorwaarden nog doorgekeken, en er staat mij bij dat T-mobile garandeerd dat de gebruiker altijd actueel zijn verbruikskosten kan inzien. Ik zou graag mijn abbo stop willen zetten door dit gedoe van ze!
Live by the drop
Kom vaak genoeg buiten de stad hoor, ik woon zelfs net buiten de stad.foppe-jan schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 10:42:
[...]
Dan hoop ik maar voor je dat je nooit in de trein wilt internetten (en nooit buiten de stad komt) ofzo
Ik hoor inderdaad van meerderen dat het in de trein niet zo lekker loopt, dat is natuurlijk wel een groot nadeel als je veel met de trein reist.Gelukkig pak ik de trein nooit
probeer kassa en idd consumentenbond en eventueel de OPTA eens hiervoor.foppe-jan schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 15:25:
Tja. Ik zou toch graag zien dat T-Mobile eens wordt aangesproken op de leugen die hun dekkingskaart is. Weet iemand of dat via een klachtenpetite bij de consumentenbond oid te doen is? Wat meer media-aandacht hiervoor doet vast wonderen.
Wèh zedde gij??
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
"Daarnaast zouden eerdere facturen een indicatie kunnen geven hoeveel belminuten iemand gemiddeld maandelijks verbruikt."
en verderop
"De achterstand die T-Mobile had met het versturen en incasseren van facturen is volgens de woordvoerder wel grotendeels ingelopen."
Dan denk ik:
Als je mij een 'correcte' factuur in rekening kunt brengen, kun je me dus ook vertellen wat mij belstatus is en hoeveel belminuten/sms'jes ik verbreuikt cq. tegoed heb. Of klopt de rekening (en overeenkomstige incasso) ook niet?
Is hier niet een juridische grond of geldige reden om je abo bij T-Mobile op te zeggen, ook al is je abonnementsperiode nog lang niet voorbij? Zoiets als "in gebreke blijven", omdat hun klanten in het duister houden omtrend hun bel/sms tegoed...?
Verwijderd
Verwijderd
Met die anderen heb ik geen ervaring, maar bij Simyo kan ik op hun site precies opvragen hoeveel tegoed ik nog heb staan.Satch schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 00:53:
En veel providers doen niet eens aan iets van een belstatus. Hi/Telfort/Simyo om er maar een paar te noemen.
Uitgekookt hoorWil je op de hoogte blijven van de Belstatus? Sms dan ‘belstatus aan’ naar 4422 (eenmalig € 0,07). We informeren je daarna kosteloos wanneer er nieuws over de Belstatus is.

De factuur klopt wel. Ik denk dat T-Mobile achter de schermen wel je belstatus kan zien (anders kunnen ze ook geen factuur sturen) maar dat de website gewoon niet werkt. Dus dat het niet aan de belstatus zelf ligt maar aan de webapplicatie ofzo.vtpeters schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 15:52:
Als je mij een 'correcte' factuur in rekening kunt brengen, kun je me dus ook vertellen wat mij belstatus is en hoeveel belminuten/sms'jes ik verbreuikt cq. tegoed heb. Of klopt de rekening (en overeenkomstige incasso) ook niet?
Verwijderd
Slordig maar vraag me af of het met de belstatus te maken heeftVerwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 21:52:
Bleek dat ze de korting hadden opgeteld i.p.v. afgetrokken...
[ Voor 16% gewijzigd door chim0 op 24-08-2009 23:24 ]
Verwijderd
Verwijderd
Jammer dat er niks tegen te doen valt, behalve weggaan na je contractperiode of weet iemand beter? Zou het namelijk erg op prijs stellen.
Begin er eens mee om contact op te nemen met de klantenservice, dat is gratis en je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan.Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:21:
Ik vind het ook erg irritant worden, ik zou mijn contract ook wel willen ontbinden, ga sowieso wel weg bij T-mobile, het bereik is tergend slecht. Op het strand heb ik geen bereik, bij het uitgaan niet en tijdens het winkelen in winkels zelf ook niet.
Jammer dat er niks tegen te doen valt, behalve weggaan na je contractperiode of weet iemand beter? Zou het namelijk erg op prijs stellen.
Uhuh. Krijg je behulpzame mailtjes als deze:pven schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:22:
[...]
Begin er eens mee om contact op te nemen met de klantenservice, dat is gratis en je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan.
Waarna iemand van de TD je een week later opbelt (zodat het niet op papier staat? ik weet het niet..) om je vrolijk te vertellen dat ze bereik alleen binnenshuis willen garanderen.Geachte heer X,
Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.
U ervaart dat de dekking van T-Mobile niet goed is. Wij vinden dit erg vervelend voor u en bieden ongeacht de precieze oorzaak onze excuses aan voor het ongemak. Wij sturen uw bevindingen door naar onze technische dienst, die een onderzoek instelt. Een medewerker van T-Mobile neemt hierover zo spoedig mogelijk contact met u op.
Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV
Was het maar waar.foppe-jan schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:00:
[...]
Waarna iemand van de TD je een week later opbelt (zodat het niet op papier staat? ik weet het niet..) om je vrolijk te vertellen dat ze bereik alleen binnenshuis willen garanderen.

Na mijn klacht, begin dit jaar, werd de prijs van mijn abonnement voor drie maanden gehalveerd. Net voor het einde van die drie maanden werd ik keurig gebeld met de vraag of ik mijn abonnement stop wilde zetten of dat het probleem verholpen is. Bellen vind ik persoonlijk bij T-mobile sowieso beter werken dan mailen.