Zie je het niet, kun je het niet zien, durf je het niet te zien of wil je het niet zien?Jumpman schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 12:05:
[...]
Logisch stap okay, maar wel voor Sony alleen.
Ik wil de PSP Go echt niet bashen (heb zelf ook tal van Sony producten), maar ik zie echt geen voordelen van deze revisie
Lichter, compacter en bluetooth (etc. etc.) zijn toch wel enkele voordelen, nietwaar?
Door al het gejat van games wordt een grote groep echte liefhebbers/gamers genaaid door "een kleine groep".Als het als een nieuwe generatie console met betere gameplay (misschien dual analoge sticks bijvorobeeld) en betere graphics hadden gepresenteerd begreep ik nog, dat ze het helemaal anders zouden aanpakken zoals nu.
Hetzelfde gebeurde destijds met voetbal, waardoor iedereen lekker mee mocht doen met de combi-regelingen wat ook het einde betekende voor mij als seizoenskaarthouder aangezien ik (en velen met mij) er de dupe van was geworden.
Ook daar verpestte een klein(er) gedeelte het voor de rest.
Ik juich de PSP GO juist toe, het is gewoon een reactie op asociaal gedrag!
Door minder illegale versies mogelijk te maken is de kans groter dat het voor de eerlijke consument uiteindelijk beter (lees goedkoper en kwalitatief beter) gaat worden.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght