prijzen concurreren vrij weinig qua prijzen, aanbiedingen komen er voornamelijk pas wanneer ze van old stock af willen is mijn ervaring. Het komt maar zelden voor dat er echt aanbiedingen zijn om te concurreren.Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 12:11:
[...]
Dat kan wel zo zijn maar dan nog is er een schakel uitgehaalde, de winkels. Hier bepaalt de uitgever ook zelf de leverprijs maar doordat winkels met elkaar concurreren (met dezelfde producten) krijgen we regelmatig aanbiedingen.
Verwijderd
als je er 1 koopt koop dan een 3000 aub , dit gewoon pure geldklopperij. En om ze nog eens even flink te zieken: +8 of 16 gigs stik en even een costum firmpie erop zetten, dan even een bezoekje brengen aan je favo torrent site en ff alle spellen downen 5.50 gen-d is wel voldoende nu. en btw downen op je pc is veel sneller als op je psp en het is nog voorr graties ook !!!
Sony is de enige in deze markt drm kunnen ze dit...
microsoft moet ff komen met de xplorer (xbox portable)
dan is er tenimste concurentie
ds maakt zoiezo geen schijn van kans
Sony is de enige in deze markt drm kunnen ze dit...
microsoft moet ff komen met de xplorer (xbox portable)
dan is er tenimste concurentie
ds maakt zoiezo geen schijn van kans
Bovenstaande post mag ook meteen de prullenbak in.
Buiten alle grammaticafouten (niet één zin foutloos ...) ook nog eens mensen aanzetten tot stelen.
-1 voor jouw eerste post wtrtje!
Buiten alle grammaticafouten (niet één zin foutloos ...) ook nog eens mensen aanzetten tot stelen.
-1 voor jouw eerste post wtrtje!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Verwijderd
Ik heb ook een PSP (releasedatum) gehad... nu een PSP GO, fijn toestelletje moet ik zeggen.... maar in godsnaam waar nu die analog stick staat.... die niet steeds prettig geplaatst is... hadden ze evengoed een rechter stick kunnen plaatsen..... versta het echt niet.... had echt wel veel goed kunnen maken.... alternatief.... PS3 controller gebruiken.....
Verwijderd
Vraagje ... ik had die Final Fantasy VII op de PSN aangeschaft ... op de PS3 werkt 'ie goed ... ik heb zelf een "oude" PSP ... kan je die daar ook voor downloaden ? Dezelfde dus ? Of heb je dan een PSP Go nodig ?
Ik heb 'm zelf ook op de PSP staan net als Final Fantasy VIII en over een tijdje (hopelijk) Final Fantasy IX.
Sluit jouw PSP aan met het bijgeleverde USB-kabeltje zet jouw PSP op "USB-modus" (helemaal links in het menu) en je kunt het spel zo overzetten.
Sluit jouw PSP aan met het bijgeleverde USB-kabeltje zet jouw PSP op "USB-modus" (helemaal links in het menu) en je kunt het spel zo overzetten.
[ Voor 38% gewijzigd door OPSLAGHOND op 06-04-2010 20:58 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Verwijderd
Ah thanks voor je antwoordOPSLAGHOND schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:55:
Ik heb 'm zelf ook op de PSP staan net as Final Fantasy VIII en over een tijdje (hopelijk) Final Fantasy IX.
Verwijderd
Een gekend nadeel PsP go is dat je geen UMD's (die je waarschijnlijk thuis al op de plank hebt liggen) kan converteren naar de PsP go. In mijn ogen is er een eenvoudige oplossing: je koopt de UMD in de winkel, dan moet sony daarbij een unieke code meegeven die toestaat dat je met het kopen van de UMD de online versie gratis kan binnen halen. Dat betekent dat een spel op UMD 1malig en dus uniek aan 1 network account kan worden gekoppeld. Probleem opgelost zou ik zo zeggen.
Als sony daar eens mee gaat komen
Als sony daar eens mee gaat komen
Ik zoek hier op Tweakers op PSP Go en vindt mijn eigen topic van bijna twee jaar geleden terug. Sinds vandaag zelf de eigenaar van een zwarte PSP Go (FRS € 65,95 inclusief verzenden).Jumpman schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 21:22:
Na een introductie van de PSP Go te gezien te hebben moet ik toch echt even iets kwijt, ik zie helemaal geen voordelen, ligt dit aan mij? Om het standaard PSP Topic niet te vervuilen plaats ik dit hier in een nieuw topic.
[afbeelding]
PSP GO introductie o.a. op:
http://www.gamekings.tv/i...de-week-donderdag-psp-go/
De Nadelen:
- Alle oude UMD's worden waardeloos (niet meer af te spelen). En ik vraag me af: Hoe doet Sony dit voor de gebruiker van de oude PSP die over wil stappen, alles opnieuw online kopen? Sony gaat dus de UMD's uitfaseren, wederom fijn voor de oude PSP gebruiker dus, die straks persé een grote Sony MemoryStick moet kopen om zijn games op te zetten, omdat de oude PSP geen (grote) opslag ruimte heeft.
- Alleen nog maar games aanschaffen via de PSP Shop. Dus Internet, Creditcard (misschien later PSN Prepaid Cards) nodig.
- Geen games meer in de retail dus geen concurrentie, dus Sony bepaald de prijs. Je zou denken misschien goedkoper geen retail er tussen en geen 'hardware' meer, maar dit kan ook de andere kant op werken, Sony bepaald dus de prijs van hun games tot aan de 'business to consumer', dus games duurder, of langer duurder.
- Je kan je game niet meer tweedehands verkopen als je er klaar mee bent. Zeker vervelend voor mensen die zo hun hobby betaalbaar houden (dus mensen die oude games verkopen en er nieuwe van kopen, of mensen die alleen tweedehands games kopen).
- Het scherm is kleiner geworden (misschien hogere resolutie?), maar toch.
- De standaard USB connector is vervangen, door een door Sony gepatendeerde connector.
- Schuifsysteem en vuil en zand anyone?
- Waarom geen analogesticks? (Okay misschien niet eerlijk tegenover de standaard gebruiker)
- Zwakker argument: Geen boxart, leuke extra's (tastbare zaken, digitale zaken zijn nog mogelijk) meer bij 'Special Editions' (niet dat de PSP er zoveel had).

Ik ga eens ervaren hoe het is om hierop 'digitaal' te gamen, echter blijf ik bij mijn standpunten van twee jaar geleden als ik deze nog eens lees.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ben het wel eens met een aantal van die standpunten. De meeste zijn ook gewoon een feit natuurlijk (geen UMD's, geen tweedehands games, geen toffe doosjes, etc).
Maar vuil en zand? Komop, je bent toch wel een beetje zuinig?
Maar vuil en zand? Komop, je bent toch wel een beetje zuinig?
Vanaf daar begin je wel erg te zeiken imo, sowieso is het 'no boxart' argument onderdeel van het feit dat er geen UMD's meer verschijnen.De standaard USB connector is vervangen, door een door Sony gepatendeerde connector.
Schuifsysteem en vuil en zand anyone?
Waarom geen analogesticks? (Okay misschien niet eerlijk tegenover de standaard gebruiker)
Zwakker argument: Geen boxart, leuke extra's (tastbare zaken, digitale zaken zijn nog mogelijk) meer bij 'Special Editions' (niet dat de PSP er zoveel had).
Ertegenover staat dat je nooit meer games hoeft te wisselen, hoogstens van M2-kaartje maar je zal genoeg games op je Go hebben voordat het nodig wordt om uit te wijken naar een memory card.
Geen tweede analogestick slaat ook nergens op, de Go is een PSP, dus één analogestick.
Op die manier kan je ook als argument vóór stellen dat er al een hele hoop games beschikbaar zijn, omdat het een PSP is.
Het is natuurlijk wel zo dat het feit dat je de PSN Store moet gebruiken om games te downloaden nu wel heel pijnlijk het minpunt oont als het hele PSN netwerk eruit ligt en je dus nagenoeg niks voor je nieuwe PSP Go kan downloaden, op wat louche sites kan je een handvol demo's vinden, of je moet natuurlijk uitwijken naar custom firmwares.
Verwijderd
En daarnaast komen sommige topgames niet voor de Go uit. Ik bedoel, Kingdom Hearts was mij een reden om een PSP te kopen en ik denk dat ik niet de enige daar in ben. Alle Go-gebruikers kunnen die game niet legaal spelen.