Na een introductie van de PSP Go te gezien te hebben moet ik toch echt even iets kwijt, ik zie helemaal geen voordelen, ligt dit aan mij? Om het standaard PSP Topic niet te vervuilen plaats ik dit hier in een nieuw topic.

PSP GO introductie o.a. op:
http://www.gamekings.tv/i...de-week-donderdag-psp-go/
De Nadelen:

PSP GO introductie o.a. op:
http://www.gamekings.tv/i...de-week-donderdag-psp-go/
De Nadelen:
- Alle oude UMD's worden waardeloos (niet meer af te spelen). En ik vraag me af: Hoe doet Sony dit voor de gebruiker van de oude PSP die over wil stappen, alles opnieuw online kopen? Sony gaat dus de UMD's uitfaseren, wederom fijn voor de oude PSP gebruiker dus, die straks persé een grote Sony MemoryStick moet kopen om zijn games op te zetten, omdat de oude PSP geen (grote) opslag ruimte heeft.
- Alleen nog maar games aanschaffen via de PSP Shop. Dus Internet, Creditcard (misschien later PSN Prepaid Cards) nodig.
- Geen games meer in de retail dus geen concurrentie, dus Sony bepaald de prijs. Je zou denken misschien goedkoper geen retail er tussen en geen 'hardware' meer, maar dit kan ook de andere kant op werken, Sony bepaald dus de prijs van hun games tot aan de 'business to consumer', dus games duurder, of langer duurder.
- Je kan je game niet meer tweedehands verkopen als je er klaar mee bent. Zeker vervelend voor mensen die zo hun hobby betaalbaar houden (dus mensen die oude games verkopen en er nieuwe van kopen, of mensen die alleen tweedehands games kopen).
- Het scherm is kleiner geworden (misschien hogere resolutie?), maar toch.
- De standaard USB connector is vervangen, door een door Sony gepatendeerde connector.
- Schuifsysteem en vuil en zand anyone?
- Waarom geen analogesticks? (Okay misschien niet eerlijk tegenover de standaard gebruiker)
- Zwakker argument: Geen boxart, leuke extra's (tastbare zaken, digitale zaken zijn nog mogelijk) meer bij 'Special Editions' (niet dat de PSP er zoveel had).
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 04-07-2009 12:01 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.