Ik ben al een tijdje op zoek naar een degelijke mediacenter (of NMT zoals het tegenwoordig heet). Echter, de apparaten volgen elkaar nu zo snel op dat het moeilijk kiezen is. Mijn vereisten zijn:
Daarom heb ik alle mogelijke overige kandidaten op een rijte gezet:

Van de AC Ryan en Xtreamer zijn nog geen reviews beschikbaar - de PlayOn! HD is pas eind juli verkrijgbaar en de Xtreamer is begin juli gelanceerd en wordt nog verscheept. Op diverse fora zoals MPC Club en AVS Forum zijn zowat alle topics over de 2 apparaten lovend
De HDX-1000 daarentegen is al een flinke poos op de markt, heeft enkele updates gehad en is er een gevestigde community die allerlei aangepaste menus en applicaties levert. Dit zou overigens ook mogelijk moeten zijn met de de andere 2 NMTs.
Samengevat:
AC Ryan PlayOn!:
+ Redelijk geprijs
+ Verschillende edities met of zonder schijf
- Nog niet beschikbaar
HDX-1000
+ Veel goede ervaringen
+ Gevestigde community
- Duurste NMT
- Oudste NMT
Xtreamer
+ Goedkoop en toch alle opties
+ Goedkoop (Tja, we blijven hollanders he)
- Beperkte schijfgrootte
- Geen reviews beschikbaar
Mijn vraag is - kijk ik naar de correcte kriteria? Zie ik iets belangrijks over het hoofd? Ik heb geen ervaring met mediacenters als deze en wil simpelweg waar voor mijn geld
- Netwerkaansluiting
- Mogelijk voor een interne HDD
- Redelijke prijs
Daarom heb ik alle mogelijke overige kandidaten op een rijte gezet:

Van de AC Ryan en Xtreamer zijn nog geen reviews beschikbaar - de PlayOn! HD is pas eind juli verkrijgbaar en de Xtreamer is begin juli gelanceerd en wordt nog verscheept. Op diverse fora zoals MPC Club en AVS Forum zijn zowat alle topics over de 2 apparaten lovend
De HDX-1000 daarentegen is al een flinke poos op de markt, heeft enkele updates gehad en is er een gevestigde community die allerlei aangepaste menus en applicaties levert. Dit zou overigens ook mogelijk moeten zijn met de de andere 2 NMTs.
Samengevat:
AC Ryan PlayOn!:
+ Redelijk geprijs
+ Verschillende edities met of zonder schijf
- Nog niet beschikbaar
HDX-1000
+ Veel goede ervaringen
+ Gevestigde community
- Duurste NMT
- Oudste NMT
Xtreamer
+ Goedkoop en toch alle opties
+ Goedkoop (Tja, we blijven hollanders he)
- Beperkte schijfgrootte
- Geen reviews beschikbaar
Mijn vraag is - kijk ik naar de correcte kriteria? Zie ik iets belangrijks over het hoofd? Ik heb geen ervaring met mediacenters als deze en wil simpelweg waar voor mijn geld