Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:45

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

dafmay schreef op maandag 22 juni 2009 @ 15:42:
Nog even ter info. De nieuwe Radio versie lijkt een stuk beter en stabieler te zijn qua ontvangst, in mijn geval 3G in de Randstad.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=528040

Kan geinstalleerd worden zonder de huidige ROM te overschrijven...lees : al je gegevens blijven behouden (geen hard-reset dus).
Ik kom er in die thread niet helemaal wijs uit, maar moet je dan eerst dit uitvoeren? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=520312

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-05 13:53

Meneer iCy

swarma

Heeft iemand de mda compact hier al en wat is zijn ervaring qua snelheid? Maakt het de toestel veel trager of niet, want dat was met de compact 3 wel het geval.

Heb vandaag wel even gespeeld bij de t-mobile winkel maar door een vage montage om het toestel was het spelen wat lastiger. Viel me wel op dat de qwerty toetsenbord goed te bedienen is met de vingers.

[ Voor 7% gewijzigd door Meneer iCy op 24-06-2009 00:59 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 23:53:
[...]

Ik kom er in die thread niet helemaal wijs uit, maar moet je dan eerst dit uitvoeren? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=520312
jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
Ik ben ongeveer 1 maand in het bezit van de MDA Compact V, Het is een fijn toestel maar ik heb een klein probleem. Van sommige contacten kan ik niet zien wie het is als ze mij bellen of sms'en. Ik zie dan alleen het nummer en niet de naam. Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 17:44

backupdevice

Boeh!

Ik heb hem nu een paar dagen, en ben er zeer tevreden over. Nog geen rare dingen gehad, touchscreen reageert perfect, snelheid van de software is ook goed. Gewoon een heerlijke telefoon. Ik heb alleen 1 schoonheidsfoutje. Ik maak gebruik van G-Config om Navigon in landcape te draaien, echter als ik ik de telefoon draai in landscape, dan draait alleen maar het helft van navigon... iemand een idee?

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-01 13:03

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

moca schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 08:02:
Ik ben ongeveer 1 maand in het bezit van de MDA Compact V, Het is een fijn toestel maar ik heb een klein probleem. Van sommige contacten kan ik niet zien wie het is als ze mij bellen of sms'en. Ik zie dan alleen het nummer en niet de naam. Weet iemand hier een oplossing voor?
Ik had dit in het begin ook, maar ik heb dan de nieuwe ROM van de HTC site er op gezet en toen was het wel goed.
Eigenlijk denk ik niet dat het de nieuwe ROM was die het deed, maar dat een gewone hard reset (die gepaard gaat met de ROM upgrade) al genoeg was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-05 13:02

Flipm0de

geen

Ik heb de smsjes uit mn oude telefoon per contactpersoon gebackuped naar text files. Is het mogelijk deze te 'importeren' naar de HTC? Zodat de hele geschiedenis zichtbaar wordt? Kan alleen maar dingen vinden die andersom werken :S

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsjoe123
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-04 21:38
FRD schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:41:
Wat hebben we hier?
HTC heeft een hotfix voor de SMS notificatie in Standby uitgegeven! _/-\o_

http://www.htc.com/nl/sup...?p_id=249&cat=0&dl_id=592
Hm, mooi.

Ik had er van de week al een gekregen via support, die nog niet online stond.

Maar als dit werkt zou t goed moeten zijn

Ben trouwens erg tevreden met de support van htc. Lekker snel en doeltreffend

[ Voor 8% gewijzigd door hatsjoe123 op 24-06-2009 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Iemand vroeg om voicedailing.

Ik gebruik altijd Voice Speed Dial van Cyberon.
Ik heb 'm geupload: -link-

Het vreemde is dat het 'Button 1 (hold)' hernoemd naar 'Button 6', maar het doet het.
Dus opneemtoets lang inhouden òf het knopje van je carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Flipm0de schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:08:
Ik heb de smsjes uit mn oude telefoon per contactpersoon gebackuped naar text files. Is het mogelijk deze te 'importeren' naar de HTC? Zodat de hele geschiedenis zichtbaar wordt? Kan alleen maar dingen vinden die andersom werken :S
Ik weet 't niet, lijkt mij ook erg omslachtig.
Snap zowiezo niet wat mensen toch met die short messages moeten... :X
Zo interessant om maanden later nog te lezen dat het eten klaar is of in welke kroeg je buurman zit?

[ Voor 9% gewijzigd door Mini Poeper op 24-06-2009 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 17:45

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

En met die methode raak ik geen gegevens kwijt dus?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 12:34:
[...]

En met die methode raak ik geen gegevens kwijt dus?
Nope

Wel moet je eerst die Hard-SPL doen anders brick je je toestel; wordt het niet veel anders dan een "baksteen"
Verder wijzig je alleen je RadioROM, deze doet niks met je (System)ROM.

Mini Poeper heeft het zweet al eens op z'n rug gehad net tussen de bilspleet toen z'n tyTN II leek te bricken. De nacht voor vakantie...

Iemand hier trouwens handig /creatiefmet ico's?

Ben nu bezig een ROM te koken en daarbij wil de progjes in mapjes verdelen zoals ik dat ook in m'n TyTN Rom's had. Echter de ico's die ik heb zijn QVGA en ze moeten (W)VGA gemaakt worden.
Zie hieronder wat ik bedoel:
Afbeeldingslocatie: http://img40.imageshack.us/img40/1103/screen01m.png

-Link naar zip-

[ Voor 29% gewijzigd door Mini Poeper op 24-06-2009 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Vreemd probleem; soms als ik word gebeld en ik neem niet op (werk) dan zie ik wel dat ik een gemist gesprek heb middels het knipperende ledje en de notificatie in het scherm. Maar als ik dan de gesprekslijst open om te kijken wie het was zie ik het gemiste gesprek niet terug! Heel raar. Heb dit inmiddels een paar keer al gehad en het is vervelend omdat je dus niet weet wie je gebeld heeft. Ik gebruik overigens Mobile Shell.

[ Voor 4% gewijzigd door P.E.No.1 op 24-06-2009 14:55 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosto
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-05 19:38
Eventjes om mede te delen.. Ik had een 8GB (mini)SD-kaartje in mijn diamond2 zitten... Na installeren van Advanced Config Tool 3.3 en het aanzetten van SD-card powermanagement, deed nadat ik even iets wilde starten van SD-card, de gehele SD-card het niet meer. Ook plaatsen in computer, of camera, etc... niks noppes nada......

Een ander SD-kaartje wordt, gelukkig!!, wel netjes gezien door de telefoon..

Of het is heel toevallig dat het SD-kaartje net stuk is gegaan ... of SD-powermanagement van Advanced Config heeft dit veroorzaakt.....

'k dacht laat ik deze ervaring even delen voor het geval iemand anders hier ook mee wilde experimenteren..

Stay young forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik heb nu al een paar keer tijdens het gebruik van iGo op mijn TD2 de 'waarschuwing' gekregen van Windows Mobile dat er te weinig geheugen vrij is en dan wordt me gevraagd of ik bepaalde programma's wil sluiten. Ik klik dan netjes op annuleren / nee en iGo draait gewoon verder. Er is, als ik iGo draai, zo'n 30% geheugen vrij (55 MB), dat lijkt me toch ruim voldoende. Iemand bekend met dit probleem en/of de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosto
VanRoyal schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:49:
Ik heb nu al een paar keer tijdens het gebruik van iGo op mijn TD2 de 'waarschuwing' gekregen van Windows Mobile dat er te weinig geheugen vrij is en dan wordt me gevraagd of ik bepaalde programma's wil sluiten. Ik klik dan netjes op annuleren / nee en iGo draait gewoon verder. Er is, als ik iGo draai, zo'n 30% geheugen vrij (55 MB), dat lijkt me toch ruim voldoende. Iemand bekend met dit probleem en/of de oplossing?
Heb hetzelfde probleem.. Oplossing echter niet. Igo draait wel gewoon door trouwens. Misschien net een piek in het geheugengebruik??

Stay young forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tfoei mooie HTC Touch Diamond2 concurrent, notabene van HTC zelf: HTC kondigt Android-toestel Hero aan

Ben nu ook bezig met 'n TS, die zal een dezer dagen online verschijnen :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-05 02:03
Rosto schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:55:
[...]

Heb hetzelfde probleem.. Oplossing echter niet. Igo draait wel gewoon door trouwens. Misschien net een piek in het geheugengebruik??
Had hier alleen last van toen ik touchflo3d en mobile shell tesamen draaide. Igo wilde helemaal niet opstarten, ondanks dat het geheugen gebruik maar rond de 55 tot 60 % lag. Ik heb nu Mobile shell verwijderd, en zelfs met 60% start igo nu op.
Misschien heb je hier iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die hier al meer over weet:
CLB schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 11:11:
  • Komt er een HTC Touch Diamond2 aan met 3,5mm aansluiting ipv extUSB...

Geruchten spreken er wel van. Er is nog geen officieel persbericht van HTC zelf over uit gegaan.

Heb er niks meer van vernomen namelijk...

(en als iemand 'n goed en mooi plaatje heeft van de Vodafone branded HTC Touch Diamond2 kun je hem doorsturen via DM, zodat ik hem in de TS kan verwerken... Vind nu 1 crappy plaatje op de Vodafone site)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204645

Weet er iemand hoe je een stad of dorp bij het weer kan toevoegen dat niet bij in de lijst staat? Als ik het weer online bekijk(dus op de website waar htc de gegevens haalt) vind ik mijn dorp wel terug. Ik zou men dorp dus rechtstreeks in mijn menu willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even zoeken in de vorige delen is namelijk vaker aangehaald en opgelost!
Zal 't morgen even in de FAQ van de TopicStart verwerken, nu ga ik heerlijk slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-05 23:30
Misschien een rare vraag, maar hoe backup ik m'n tel? Wil de upgrade op de site downloaden maar deze wist alles. Nu bestaat er Sprite, maar ik kan deze van de site niet downloaden. Als ik mn serienummer invul zegt hij dat Sprite niet geschikt is voor m'n tel.

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 22:44:
Even zoeken in de vorige delen is namelijk vaker aangehaald en opgelost!
Zal 't morgen even in de FAQ van de TopicStart verwerken, nu ga ik heerlijk slapen.
Ik heb het ondertussen al gevonden en werkend gekregen. Dank je voor de info. Het is misschien idd handig dit bij de FAQ te zetten.
sn0x0r schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 15:55:
Voor de mensen die niet in de grote steden wonen en hun WeatherTab willen aanpassen zodat hier meer steden in staan. (Ik kom uit Heinkenszand en heb Goes, Borsele, Middelburg en Vlissingen al toegevoegd aan me WeatherTab :D)

Hier een kleine guide.

1. Install .NET CF 3.5;

2. Install WeatherDatabaseEditor 1.2 (Props gaan naar andreas.falke, maker van het programmatje);

3. Browse naar http://www.accuweather.com en typ daar bij "Enter an International Location" je dorp/gehucht/stad naam + ", the netherlands" en druk op Enter;

4. Selecteer eventueel het juiste dorp/gehucht/stad als er meerdere opties zijn;

5. De pagina zelf is niet nodig, maar de URL bevat aan het einde een stukje als: "EUR|NL|NL011|Borsele", dat moet je onthouden, opschrijven, kopieren, whatever;

6. Nu ga je eerst naar Instellingen -> Meer -> Persoonlijk -> Vandaag en zet je TouchFLO 3D uit;

7. Start nu WeatherDatabaseEditor, en klik Nederland aan;

8. Druk nu rechtsonder op Edit en klik op "Cities...";

9. Druk wederom rechtsonder op Edit en klik op Add City;

10. Vul City en Accu Weather Code in (State hoeft niet) en druk op Ok.

11. Start TouchFLO 3D op bij Instellingen -> Meer -> Persoonlijk -> Vandaag en ga naar je WeatherTab.

12. Voeg je stad/gehucht/dorp toe en druk op Nu bijwerken.

Veel plezier!

P.s. voor mensen die de melding krijgen dat het bestand "2330fc3c_manila" protected is, haal ff met een verkenner (Total commander of whatever) het bestand: "2330fc3c_manila" uit je \Windows folder en Copy het naar je PC, vink bij Eigenschappen Read-only uit en kopieer het weer terug, nu kun je WeatherDatabaseEditor gewoon starten)
Dit heb ik uitgevoerd en het werkte. Het enige wat nog niet werkt is dat mijn dorp niet in de agende geplaatst word. Hier blijft het oude staan wat wel jammer is. Iemand een oplossing daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:30

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Anoniem: 204645 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 02:00:
[...]

Ik heb het ondertussen al gevonden en werkend gekregen. Dank je voor de info. Het is misschien idd handig dit bij de FAQ te zetten.

[...]

Dit heb ik uitgevoerd en het werkte. Het enige wat nog niet werkt is dat mijn dorp niet in de agende geplaatst word. Hier blijft het oude staan wat wel jammer is. Iemand een oplossing daarvoor?
Daar is een oplossing voor inderdaad (staat ook op XDA). Wat je moet doen is in het beginscherm op de klok tikken. Daar kun je vervolgens voor "add city" klikken, en je durp toevoegen.

MAAR LET OP. Nu gaat het mis. De tijd is namelijk NIET goed, en verstiert al je afspraken in je agenda als je die tijd weer op de juiste instelt. Er zit in deze methode een fout in de tijdzone. Wat je moet doen, is het volgen van DIT DRAADJE. Voor de echte tweakert moet dat geen probleem zijn, en vervolgens is je tijdzone nu wel goed. Kies dan je city in het scherm bij de klok, en voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307672

Sinds gisteren heb ik ook een Diamond2. Nou staat er in de handleiding dat je de luidspreker van de telefoon kunt activeren in het touchschermpje door die functie aan te vinken en dat werkt prima. Maar je zou ook door op de Spreken/Verzenden knop de luidspreker in moeten kunnen schakelen volgens de handleiding. Mijn telefoon springt dan echter in de Wachtstand. Iemand een idee of ik dit ergens kan instellen of zo?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 307672 op 25-06-2009 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
stp_4 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 22:50:
Misschien een rare vraag, maar hoe backup ik m'n tel? Wil de upgrade op de site downloaden maar deze wist alles. Nu bestaat er Sprite, maar ik kan deze van de site niet downloaden. Als ik mn serienummer invul zegt hij dat Sprite niet geschikt is voor m'n tel.
PIM Backup werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-05 13:02

Flipm0de

geen

Ik heb g - config geinstalleerd om het touchflo menu in landscape te krijgen maar dit werkt nog niet helemaal soepel. Er staat dat start is toegevoegd, doe een softreset. En als ik het toestel dan kantel zie je heel even de menubalken in landscape komen en daarna springen ze weer terug... Ben ik iets vergeten of lijkt het niet te werken?

De andere methode, via het toevoegen van strings in het register kom ik niet uit. Kan de 'map' vinden waar ik moet zijn maar het toevoegen van strings zie ik nergens staan :S

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K4F
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:03

K4F

Ook nu een week de diamond2 en het bevalt prima. Toch ben ik benieuwd wat jullie mening is over het upgraden naar de stroom roms met wm6.5.

Zal eerdaags ook eens een review schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Vanochtend om 06.30 van oplader gehaald/aangezet; accustatus 100%
Na wat internet/bellen/mail/sms en navigeer (laatste 20 min) viel device uit rond 16.30.

Dit was volgens mij de derde oplaadcyclus, maar valt dit mee of tegen qua accuduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-05 13:53
K4F schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 15:43:
Ook nu een week de diamond2 en het bevalt prima. Toch ben ik benieuwd wat jullie mening is over het upgraden naar de stroom roms met wm6.5.

Zal eerdaags ook eens een review schrijven.
Ik kan er geen super-voordeel aan vinden. Heb nu 2 verschillende zelfgebakken WM6.5 ROM's uitgeprobeerd via XDA, maar voor mij persoonlijk vind ik WM6.1 prima. Vooral omdat je op de D2 met TF3D voor 95% uit de voeten kunt, ik heb vrijwel nooit WM nodig. Wat dan wel handig is in WM6.5 is het opzij kunnen scrollen mbv finger-swipes ipv op de verschillende tabbladen te moeten drukken.

Overigens heb ik onderhand ook nog 3 verschillende zelfgebakken WM6.1 ROM's uitgeprobeerd, maar ben toch weer terug naar de originele HTC ROM, maar dan wel incl nieuwste Radio versie 3.44.25. Deze heeft m.i. een stabielere en snellere HSDPA verbinding.

De accuduur van de originele HTC ROM is toch veruit het beste, vooral omdat de zelfgebakken ROM's vaak zo snel zijn gemaakt (ihb filesystem) dat het de accuduur negatief beinvloedt. Ik vind de originele HTC ROM snel zat, geen enkele lag oid. En de accu haalt bij mij makkelijk 4 dagen bij gematigd gebruik (bellen, email, sms, weer ophalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-05 11:43
dafmay schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 18:13:
[...]

Ik kan er geen super-voordeel aan vinden. Heb nu 2 verschillende zelfgebakken WM6.5 ROM's uitgeprobeerd via XDA, maar voor mij persoonlijk vind ik WM6.1 prima. Vooral omdat je op de D2 met TF3D voor 95% uit de voeten kunt, ik heb vrijwel nooit WM nodig. Wat dan wel handig is in WM6.5 is het opzij kunnen scrollen mbv finger-swipes ipv op de verschillende tabbladen te moeten drukken.

Overigens heb ik onderhand ook nog 3 verschillende zelfgebakken WM6.1 ROM's uitgeprobeerd, maar ben toch weer terug naar de originele HTC ROM, maar dan wel incl nieuwste Radio versie 3.44.25. Deze heeft m.i. een stabielere en snellere HSDPA verbinding.

De accuduur van de originele HTC ROM is toch veruit het beste, vooral omdat de zelfgebakken ROM's vaak zo snel zijn gemaakt (ihb filesystem) dat het de accuduur negatief beinvloedt. Ik vind de originele HTC ROM snel zat, geen enkele lag oid. En de accu haalt bij mij makkelijk 4 dagen bij gematigd gebruik (bellen, email, sms, weer ophalen).
Toch blijft de R1 Rom van UDK de snelste rom imo. Draait als een speer en het touchen op t scherm reageert ook veel beter. Toppertje! Maar dat waren ze al met de Touch Cruise bij UDK.

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110235

ik vind het kut maar de mijne die doet het precies 1 dag en dan is de batterij leeg.
stuur wel redelijk veel sms'jes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
tzeunis schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 20:31:
[...]

Toch blijft de R1 Rom van UDK de snelste rom imo. Draait als een speer en het touchen op t scherm reageert ook veel beter. Toppertje! Maar dat waren ze al met de Touch Cruise bij UDK.
Helemaal met je eens, het is algemeen bekend dat de udk rom razendsnel is. Ik heb 'm een weekje gebruikt, echter de batterij indicator bleef steeds maar weer hangen...zeer vreemd. Na soft reset schoot ie naar het juiste %, en bleef vervolgens vaak weer hangen....tja dat is niet handig. Udk heeft zelfs een extra cab gemaakt als oplossing, maar heeft helaas niet geholpen. Jammer, want de file system (wat ik in mijn originele post al aangaf) is 4x (!) zo snel als welke andere rom dan ook, met als gevolg dat alles giga-snel opstart.

Btw de schermreactie kun je ook erg goed instellen met Advanced Config.

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 26-06-2009 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• attack
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-01 16:49
Merk net dat bij het doorsturen van SMS'jes er ook een bug zit in het scherm. Ik zie dan alleen de eerste 115 karakters van het sms'je . Was oorspronkelijk ongeveer 120 karakters lang. Laatste woord moest weer op een nieuwe regel beginnen, maar is onzichtbaar. Alleen aan het karaktertellertje zie je dat er meer moet zijn.

Als je met de cursor de tekst helemaal tot aan het eind volgt dan zie je slechts een miniscuul pixeltje van het bovenste deel van de cursor.

Was dit al bekend? Kon het niet vinden in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
dafmay schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:20:
[...]

Helemaal met je eens, het is algemeen bekend dat de udk rom razendsnel is. Ik heb 'm een weekje gebruikt, echter de batterij indicator bleef steeds maar weer hangen...zeer vreemd. Na soft reset schoot ie naar het juiste %, en bleef vervolgens vaak weer hangen....tja dat is niet handig. Udk heeft zelfs een extra cab gemaakt als oplossing, maar heeft helaas niet geholpen. Jammer, want de file system (wat ik in mijn originele post al aangaf) is 4x (!) zo snel als welke andere rom dan ook, met als gevolg dat alles giga-snel opstart.

Btw de schermreactie kun je ook erg goed instellen met Advanced Config.
Je moet niet de fix van UDK gebruiken, maar de gewone battery cover. Die staat ook op XDA. Die werkt wel; bij mij althans. Hij is een pagina of 2 terug genoemd en ik heb um ook in topic 1 met plaatjes gepost.

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
tzeunis schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 14:59:
[...]

Je moet niet de fix van UDK gebruiken, maar de gewone battery cover. Die staat ook op XDA. Die werkt wel; bij mij althans. Hij is een pagina of 2 terug genoemd en ik heb um ook in topic 1 met plaatjes gepost.
Is de drain dan ook minder of reageer je op het vastlopen van de batterij indicator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
tzeunis schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 14:59:
[...]

Oh nee joh, die FInixNOverBatteryIconsOnly.cab gebruik al sinds ik mijn D2 heb dus een maand of 2-3. Dat is geen fix, maar gewoon een ander soort batterij indicator. En het lost helaas het probleem met udk rom niet op, althans niet bij mij en dit geldt ook voor andere gebruikers op xda. Anyway...de originele rom loopt ook als een trein...ik kan daarover echt niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132790

Ik heb nu mij TF3D in landscape mode staan, maar ik merkte net op dat hij weer terug springt als ik gebeld word. Kun je de 'telefoon tab' ook in landscape mode zetten dat iemand weet? Heb al wat rond gezocht maar kon er nog niets over vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 204645 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 02:00:
Het is misschien idd handig dit bij de FAQ te zetten.
Done, vandaag druk geweest op Tweakers.net, pimpen van deze TS, en afmaken van HTC Hero
Anoniem: 132790 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 18:29:
Ik heb nu mij TF3D in landscape mode staan, maar ik merkte net op dat hij weer terug springt als ik gebeld word. Kun je de 'telefoon tab' ook in landscape mode zetten dat iemand weet? Heb al wat rond gezocht maar kon er nog niets over vinden...
Denk niet dat dat kan.. Zou wat zijn om horizontaal te bellen met je Touch Diamond2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:18
Ik wil in plaats van Outlook een andere mailclient gebruiken (profimail). Is het mogelijk die ergens als default in te stellen? Als ik in TF3D naar de mailtab ga en ik klik op 'meer', dan wil ik dus Profimail opgestart zien. Enige wat ik met Google heb gevonden is iemand die dezelfde vraag had - zonder antwoorden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132790

CLB schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 18:32:
[...]

Done, vandaag druk geweest op Tweakers.net, pimpen van deze TS, en afmaken van HTC Hero

[...]

Denk niet dat dat kan.. Zou wat zijn om horizontaal te bellen met je Touch Diamond2 :+
Nouwja, aangezien ik vaak in de auto zit en ik mijn tomtom graag landscape gebruik leek het mee ook wel makkelijk om zo te bellen in plaats van steeds scheef in de auto te zitten ;)

ben niet zo handig met dat gedoe in het register, vooral niet als ik het zelf uit moet zoeken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
Die hotfix voor het geluid bij binnenkomende berichten heeft bij mij helaas niet geholpen. Kreeg net een email, zag het lampje aangaan, maar geen geluid. Zet 30 seconden later telefoon aan: geluid. Vraag me af of deze fix ook rekening heeft gehouden met geluid bij email en niet alleen SMS....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vishengel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-01 09:57
mensen ook last avn moby shell dat de klok soms stil blijft staan?
dit is best lastig dat dit probleem dit soms voordoet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-05 10:24
vishengel schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 23:16:
mensen ook last avn moby shell dat de klok soms stil blijft staan?
dit is best lastig dat dit probleem dit soms voordoet!
Nee, wel dat wanneer mijn telefoon via bluetooth aan de carkit (Pioneer BTB-200) is verbonden, dat de klok dan ineens een heel andere tijd aangeeft, bijvoorbeeld 1 uur en 23 minuten eerder. Zelfs de klok van de autoradio/bluetooth module staat niet eens ingesteld op die tijd... Na disconnecten van carkit is de tijd binnen 10 minuten weer op de juiste waarde. Echt weird...

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert323
  • Laatst online: 26-12-2024
Ik mag volgende maand mijn abonnement gaan verlengen en ga waarschijnlijk voor de MDA Compact V. Ik vind deze er wat mooier uitzien dan de Diamond 2. Ik zag dat er voor de Diamond 2 regelmatig hotfixes worden uitgebracht. Kun je deze ook gebruiken voor de MDA? Op de T-Mobile site zie je bijna nooit updates voor MDA toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:30
Anoniem: 164388 schreef op zondag 21 juni 2009 @ 11:58:
Beste tweakers,
Ik heb sinds een paar dagen een "moded"rom van xda geinstalleerd en ik moet zeggen dat ik er heel erg tevreden over ben. het enige nadeel is dat het een WWE rom is waar geen Nederlandse T9 op zit.
Nu heb ik via xda wel een cab gevonden en geinstalleerd om 14 verschillende talen T9 te kunnen gebruiken, maar na de installatie kan ik typen wat ik wil maar er verschijnt niks op mijn scherm.
Heeft iemand een idee of oplossing voor dit probleem?
Alvast bedankt
Weet iemand hier inmiddels een oplossing voor? Mijn vrouw heeft weliswaar de orginele WWE rom, maar ook daar heeft het installeren van dat T9 cabje hetzelfde effect: je kan van alles invoeren met het toetsenbord, maar er wordt niets getoond op het scherm... :?

(dit cabje doet het overigens prima op mijn eigen Touch HD; vreemd, vreemd, vreemd).

[ Voor 4% gewijzigd door upje op 27-06-2009 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy
  • Laatst online: 22-05 09:40

ppFreddy

gewoon Frederik

sinds gisteren mijn SE K750i (waar ik bijna 4 jaar heel tevreden van was) ingeruild voor een HTC Touch Diamond 2.
Even wennen, maar tot nu toe weinig op aan te merken...
Contacten overzetten ging als vanzelf, al m'n contacten van de SE stonden al in Outlook dus dat was direct ok.
Alleen wat zoeken om em gesyncht (bestaat dat woord in het Nederlands? :9) te krijgen met m'n Parrot... Maar is na 5 minuten proberen toch gelukt.
Nu alleen nog vinden hoe ik kan voorkomen dat ie vanzelf 3G connectie gaat maken zonder dat te vragen wanneer z'n wifi wegvalt... In Comm manager staat gegevensverbinding uit, maar dat zet ie vanzelf ongevraagd aan dan... En wifi ontvangst is trouwens niet echt super... de laptop geeft sterk signaal aan, de htc zwak signaal...

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gyedema schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 07:31:
[...]

Daar is een oplossing voor inderdaad (staat ook op XDA). Wat je moet doen is in het beginscherm op de klok tikken. Daar kun je vervolgens voor "add city" klikken, en je durp toevoegen.

MAAR LET OP. Nu gaat het mis. De tijd is namelijk NIET goed, en verstiert al je afspraken in je agenda als je die tijd weer op de juiste instelt. Er zit in deze methode een fout in de tijdzone. Wat je moet doen, is het volgen van DIT DRAADJE. Voor de echte tweakert moet dat geen probleem zijn, en vervolgens is je tijdzone nu wel goed. Kies dan je city in het scherm bij de klok, en voila.
Zalig bedankt. Het werkt nu wel nu zowel in de weer tab als in de agenda/kalender. Dit is iets om in de thread op te nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161572

hallo allemaal,

heb sinds kort een diamond 2, ik vind het echt een top telefoon!
voorheen had ik een nokia 6680 dus een hele vooruitgang in alle opzichten.

nu heb ik alleen 1 klein 'probleem'

telkens als ik de telefoon neerleg lijkt er in de telefoon wat te rammelen (aan de bovenkant bij de camera). Ik dacht eerst dat het misschien de stylus was, de back cover of dat er wat tegen de batterij kwam. Dus heb ik deze dingen verwijderd.

Nog steeds was dit aanwezig, ook als je op de achterkant tikt.

Ik vroeg me gewoon even af of meer mensen dit herkennen en of dit een probleem kan zijn?
misschien hoort het er gewoon bij ;)

verder werkt alles uitstekend.

ik ben benieuwd naar de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In deel 1 is dit 'probleem' ook genoemd, volgens mij is er geen oplossing gemeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt in deel 1 heeft ook 1 persoon het gemeld, en die was niet echt te spreken over de kwaliteit van de telefoon. daar ben ik het verder niet mee eens, het is een super telefoon.

verder vind ik het ook niet echt een probleem. vandaar 'probleem'

was puur even benieuwd of het misschien bij veel telefoons voorkomt. Misschien wel alle, maar dan in mindere mate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosto
Anoniem: 161572 schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 19:45:
hallo allemaal,

telkens als ik de telefoon neerleg lijkt er in de telefoon wat te rammelen (aan de bovenkant bij de camera). Ik dacht eerst dat het misschien de stylus was, de back cover of dat er wat tegen de batterij kwam. Dus heb ik deze dingen verwijderd.

Ik vroeg me gewoon even af of meer mensen dit herkennen en of dit een probleem kan zijn?

Hmm.. heb even beetje zitten tikken en doen met mijn D2 ... Dacht eerst de powerknop .. maar dat is het niet.. Lijkt wel bij de camera te zitten, misschien dat deze er een beetje 'los' in ligt?? In ieder geval de mijne rammelt ook iets.

Stay young forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
dafmay schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 15:59:
[...]

Oh nee joh, die FInixNOverBatteryIconsOnly.cab gebruik al sinds ik mijn D2 heb dus een maand of 2-3. Dat is geen fix, maar gewoon een ander soort batterij indicator. En het lost helaas het probleem met udk rom niet op, althans niet bij mij en dit geldt ook voor andere gebruikers op xda. Anyway...de originele rom loopt ook als een trein...ik kan daarover echt niet klagen.
Werkt bij mij anders super. Draait gewoon en percentage wordt goed weergegeven. Achja, ik zweer bij de UDK rom. Daarnaast is de Energy op 6.5 ook erg snel en stabiel

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-03-2024
Het valt me opeens op dat de gprs/3g verbinding niet automatisch uitgaat als je de browser sluit (echt sluit).

Als ik in de comm-manager kijk staat het schuifje wel op uit, maar als ik vervolgens op de G (of H) boven in het scherm klik, zie je dat de teller nog steeds loopt. Als ik hem dan in comm manager aan, en vervolgens weer uit zet staat hij pas echt uit. Dit heeft een ongelooflijk effect op het energiegebruik. Nu ik handmatig de dataverbinding heb uitgeschakeld na gebruik, heb ik na bijna een dag nog 88% in de batterij zitten (in tegenstelling tot de gebruikelijke 50% voorheen)

Dit lijkt dus een bug, want hij zou automatisch de dataverbinding moeten sluiten na gebruik. Is hier iets over bekend, of heeft iemand anders dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
tzeunis schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 23:41:
[...]

Werkt bij mij anders super. Draait gewoon en percentage wordt goed weergegeven. Achja, ik zweer bij de UDK rom. Daarnaast is de Energy op 6.5 ook erg snel en stabiel
Inderdaad vreemd dat het bij de een wel en bij de ander weer niet goed werkt. Overigens voor de duidelijkheid, ik had na de udk rom flash als eerste de finix cab geinstalleerd. Dit om eventele conflicten met andere apps uit te sluiten.

Edit : maar weer eens een andere ROM geprobeerd...
*knip* niet linken naar custom ROMs

Deze komt uit de benchmarks nog sneller dan die van udk.

En in ieder geval heb ik nu het batterij indicator probleem niet meer. De rom is ook inderdaad razendsnel :)

[ Voor 26% gewijzigd door pven op 29-06-2009 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Laatst online: 17-09-2020
hallo allemaal,

zilverkleurig plaatje om de camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-05 17:48
Ik heb sinds vandaag het probleem dat de gps geen vaste fix kan krijgen. Tot nu toe had ik redelijk snel een fix en heb al meerder keren met de telefoon en navigatei (IGO en TomTom) gereden. Werkte perfect maar nu kan het toestel zit niet instellen ofzo. Ik zie dat dat bijvoorbeeld binnen TomTom 6 satellieten worden gezien maar ze worden geen van allen blauw zodat de fix definitief is. Ik had vanmorgen op een gegeven moment 3 satellieten die 'boven' de grijze streep stonden voor een definitieve fix maar toen ook niets..

Ik heb al een soft reset gedaan, gps niet meer automatisch laten beheren door windows,andere com-poort ingesteld maar helaas. Heeft iemand hier nog een idee wat ik nog meer kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Retir schreef op zondag 28 juni 2009 @ 14:22:
Ik heb sinds vandaag het probleem dat de gps geen vaste fix kan krijgen. Tot nu toe had ik redelijk snel een fix en heb al meerder keren met de telefoon en navigatei (IGO en TomTom) gereden. Werkte perfect maar nu kan het toestel zit niet instellen ofzo. Ik zie dat dat bijvoorbeeld binnen TomTom 6 satellieten worden gezien maar ze worden geen van allen blauw zodat de fix definitief is. Ik had vanmorgen op een gegeven moment 3 satellieten die 'boven' de grijze streep stonden voor een definitieve fix maar toen ook niets..

Ik heb al een soft reset gedaan, gps niet meer automatisch laten beheren door windows,andere com-poort ingesteld maar helaas. Heeft iemand hier nog een idee wat ik nog meer kan proberen?
Klinkt niet best. Heb je met Quick GPS ook nog even nieuwe data opgehaald en daarna getest? Grappig, de combi Igo8 en TT7 heb ik ook al een tijd op mijn D2...ideaal!

Helaas heb ik geen oplossing voor je. In het uiterste geval kun je (uiteraard) een hard reset uitvoeren. Kijken of het probleem dan blijft bestaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

ppFreddy schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 18:52:
Nu alleen nog vinden hoe ik kan voorkomen dat ie vanzelf 3G connectie gaat maken zonder dat te vragen wanneer z'n wifi wegvalt... In Comm manager staat gegevensverbinding uit, maar dat zet ie vanzelf ongevraagd aan dan... En wifi ontvangst is trouwens niet echt super... de laptop geeft sterk signaal aan, de htc zwak signaal...
Gevonden door wat te zoeken in het forum hier. NoData does the trick :p

Nu nog uitzoeken waarom mijn wifi ontvangst zo zwak is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Er is weer een nieuwe Radio versie van HTC uit :

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=528040

Ik moet zeggen dit is weer een verbetering tov de vorige. 3G/HSDPA connectie wordt razendsnel tot stand gebracht, en ook weer afgesloten indien niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46
Vraagje waar ik niet achter kan komen, kan ik volgende week bellen in Canada met de Diamond II? :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

vannacht tijdens m'n foto opdracht even snel de telefoon boven gehaald om de camera te testen in een party omgeving (waar ik meestal vertoef dus :p)

http://www.youtube.com/watch?v=T01zK8u0b8c

valt goed mee voor een telefoon vind ik. Ik heb (oudere) digicams gezien die het veel minder deden. Ook het geluid blijft redelijk goed, ondanks het feit dat ik naast de dj stond met 4 monitor speakers op mij gericht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
ephymerous schreef op zondag 28 juni 2009 @ 18:59:
Vraagje waar ik niet achter kan komen, kan ik volgende week bellen in Canada met de Diamond II? :)
Van de HTC website geplukt. Dit zijn de netwerken die de D2 aan kan...Europa/Asie: 850/900/1800/1900 MHz

Dit vond ik verder nog op Google : http://www.justlanded.com...nternet/Mobiele-telefoons

Lijkt mij dus dat het zou moeten kunnen werken, mits het een GSM aanbieder is! Sla je provider er eens op na zou ik zeggen...

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 28-06-2009 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken Wood
  • Laatst online: 02-04 20:45
Ik heb sinds kort ook de HTC D2 in mijn bezit maar ik heb één probleempje: als ik verbinding heb met mijn draadloze thuisnetwerk kan ik in zowel Opera als IE geen pagina's laden. Er gebeurt gewoon niets, of hij geeft aan dat hij de server niet kan vinden. Ik heb dus wel verbinding, maar ik kan niet internetten. Als ik de beveiliging van mijn draadloze router weghaal kan ik wel surfen. Maar dat is natuurlijk geen optie. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Ik heb al geprobeerd om met andere beveiligingsmethoden te werken (WPA, WPA2, WEP), maar zonder resultaat. Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Ik ben 2 dagen weg geweest en er is toch veel gebeurd in TD2-land ;)

HTC heeft alweer een nieuwe hotfix gereleased, HTC luistert wel degelijk naar de bugs van de gebruikers (want de hotfix is toch een fix voor een bug die ik hier wel verschillende keren hoorde passeren):
Hotfix for resolving the inability to call a contact from the call history screen for HTC Touch Diamond2
http://www.htc.com/nl/sup...?p_id=249&cat=0&dl_id=593

Verder heb ik ook screenshots en filmpje van de volgende versie van TouchFLO3D, namelijk de 2.5
Deze zal samen met de officiele release van Windows Mobile 6.5 uitkomen en het ziet er echt veelbelovend uit!! (zoals een week en jaar view in calender, diepere integratie van instellingen in instellingentab, betere customisatie van homescreen met app's, nieuwe people tab, tab voor footprints (fotos met gps data) en waarschijnlijk nog veel beter goeds!
Zeker de volgende link checken!!
http://pocketnow.com/inde...tal_detail&t=news&id=7672

Verder is er ook een nieuwe versie van Fennec (Firefox mobile) voor windows mobile, voor de geinteresseerden :)
http://blog.mozilla.com/b...pha-2-for-windows-mobile/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Laatst online: 28-05 14:08
Iemand die wat tips kan geven voor een goeie "Twitter client"?

Edit: Mmmmm, die nieuwe TouchFlo ziet er erg veelbelovend uit...HTC _0_

[ Voor 37% gewijzigd door Pedr0 op 29-06-2009 08:56 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-05 23:30
Hmm, heb helaas ook een fucked batterij. Kan hem gelukkig wel opsturen. Hopelijk krijg ik een goeie terug. Wat betreft de bugs: vind er nog wel een hoop inzitten. Die hotfixen vind ik nog het minst interessant. Meest irritante waar ik last van heb, is dat bij m'n gemiste oproepen geen naam getoond wordt van bekende mensen. Hij lijkt de namen enkel te zien om mensen die in m'n favorieten staan.

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winDOS
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-05 10:26

winDOS

6.22

firefighter2 schreef op zondag 28 juni 2009 @ 12:54:
[...]

zilverkleurig plaatje om de camera
Nee, dat is het niet, Als ik de cover er af haal en dan naast de camera tik hoor ik het nog steeds. Ik heb dus ook een rammelend geluid.

C:\>Signature.bat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quepee
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:38
Denk dat de oplossing is dat je niet tegen je toestel gaat tikken .....

Ik heb net die fennec erop gezet om te kijken of er toevallig greasemonkey bij kon als plugin dat ging helaas niet , Hij staat wel traag op maar als je hem aan laat staan is tie best wel fijn om te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ppFreddy schreef op zondag 28 juni 2009 @ 19:16:
vannacht tijdens m'n foto opdracht even snel de telefoon boven gehaald om de camera te testen in een party omgeving (waar ik meestal vertoef dus :p)

http://www.youtube.com/watch?v=T01zK8u0b8c

valt goed mee voor een telefoon vind ik. Ik heb (oudere) digicams gezien die het veel minder deden. Ook het geluid blijft redelijk goed, ondanks het feit dat ik naast de dj stond met 4 monitor speakers op mij gericht :p
Zalig dat je het getest hebt. De kwaliteit ziet er goed uit :)
Moet ik dringend ook eens gaan doen.
Offtopic: club reflex in westerlo belgië? of is er nog een andere discotheek die reflex noemt :p
Ken Wood schreef op zondag 28 juni 2009 @ 23:23:
Ik heb sinds kort ook de HTC D2 in mijn bezit maar ik heb één probleempje: als ik verbinding heb met mijn draadloze thuisnetwerk kan ik in zowel Opera als IE geen pagina's laden. Er gebeurt gewoon niets, of hij geeft aan dat hij de server niet kan vinden. Ik heb dus wel verbinding, maar ik kan niet internetten. Als ik de beveiliging van mijn draadloze router weghaal kan ik wel surfen. Maar dat is natuurlijk geen optie. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Ik heb al geprobeerd om met andere beveiligingsmethoden te werken (WPA, WPA2, WEP), maar zonder resultaat. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Heb ik ook voorgehad. Ik kon het weer wel updaten maar met opera kon ik niet surfen. Hopelijk komt er een fix voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308162

Hotfix for resolving new SMS notifications not sounding while in standby mode for HTC Touch Diamond2 -->

Zijn er meer mensen die deze fix hebben geinstalleerd maar nog steeds geen verbetering zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87604

Bij mij wertke de fix ook niet.. De tip die ik op xda zag werkt bij mij prima:

Hi

Try using the Advanced Config program and under power management options change the 'Battery resume frm suspend timeout' to 10 seconds, that should resolve the problem where the SMS sound doesn't play.

Regards

Phil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01-2024
Anoniem: 308162 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 11:32:
Hotfix for resolving new SMS notifications not sounding while in standby mode for HTC Touch Diamond2 -->

Zijn er meer mensen die deze fix hebben geinstalleerd maar nog steeds geen verbetering zien?
Ja typisch, lijst opgeschoond en juist nu wordt ik niet gebeld lol
Als ik gebeld ben laat ik het weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
Anoniem: 87604 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 11:59:
Try using the Advanced Config program and under power management options change the 'Battery resume frm suspend timeout' to 10 seconds, that should resolve the problem where the SMS sound doesn't play.
Deze heb ik ook gezien, alleen heeft dit geen andere (nadelige) gevolgen? Ben een beetje huiverig om zo'n instelling zomaar te veranderen zonder dat ik weet wat de gevolgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:46

reaL_G

G

hallo allemaal,

dat is de autofocus van de camera. het is normaal

zoek ff op xda daar staat meer info.

[ Voor 61% gewijzigd door reaL_G op 29-06-2009 13:22 . Reden: verkeerde quote gepakt ]

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:09

Ja, ik kreeg gisteren een SMS binnen waarbij het ledje ging knipperen, maar ik het geluid pas kreeg toen ik de telefoon uit standby haalde.
En daarna kreeg ik nog een SMS waarbij het geluid wel werkte, maar toen ging het ledje weer niet knipperen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

Anoniem: 204645 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 11:30:
[...]

Zalig dat je het getest hebt. De kwaliteit ziet er goed uit :)
Moet ik dringend ook eens gaan doen.
Offtopic: club reflex in westerlo belgië? of is er nog een andere discotheek die reflex noemt :p
die Club Reflex ja :)
Ik werk als partyfotograaf en afgelopen zaterdag was ik geboekt voor daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken Wood

Ik heb hetzelfde. Fix werkt blijkbaar niet.

Het werkt in die zin dat hij wel aangeeft dat ik een bericht heb, ook als hij op stand-by staat, maar pas na een lange tijd. Ik kreeg om 16:02 uur een bericht. Om 16:19 maakte de telefoon pas geluid en trilde hij.

[ Voor 23% gewijzigd door Ken Wood op 29-06-2009 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-05 10:09

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Heb sinds vandaag ook een Diamond2 en ben maar meteen begonnen alles in te stellen. Nu zit ik alleen met een probleem. Toen ik voor het eerst probeerde mijn e-mail account in te stellen ging er blijkbaar iets mis waardoor het account niet werkt. Daarna lukte het mijn wel door via Live Messenger mijn account te openen. Nu wil ik eigenlijk mijn oude account verwijderen maar ik kan die optie nergens vinden :S.

EDIT: Laat maar zitten, het is al gelukt! Alleen zie ik nog een Outlook account wat er blijkbaar automatisch verschijnt dat ik niet kan weghalen (de optie is gewoon grijs). Dat stoort al minder dan een dubbel account maar ook deze zou ik graag weg hebben.

EDIT2: Ook dat is gelukt. De truck zit 'm in het feit dat Outlook accounts alleen via ActiveSync te verwijderen zijn. Gewoon even op je PC installeren en verwijderen dus. :)

[ Voor 35% gewijzigd door i7x op 29-06-2009 17:03 ]

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Laatst online: 17-09-2020
winDOS schreef op maandag 29 juni 2009 @ 10:13:
[...]

Nee, dat is het niet, Als ik de cover er af haal en dan naast de camera tik hoor ik het nog steeds. Ik heb dus ook een rammelend geluid.
balletje van teeter? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heejjoh:
CLB schreef op maandag 20 april 2009 @ 19:37:
offtopic:
Is het balletje van Teeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-05 17:48
De gps doet het weer, ik heb met de baudsnelheden 'liggen spelen'. Deze staat nu op 2400 baud en alles gaat weer goed, blijft wel vreemd dat de gps het opeens niet meer deed. Nou ja gelukkig gaat het weer goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De sms hotfix werkt hier ook niet echt degelijk. Soms krijg ik een sms endan werkt het ledje en geluid wel maar bij een 2de bericht daarna, moet ik eerst op standby duwen voordat het geluidje pas afspeelt.

Ik heb ook het gevoel dat mijn wificonnectie verbroken word als hij in standby gaat? Is dat normaal(om batterij te bespraren) of moet dit nog opgelost worden bij een volgende rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Laatst online: 05-04 15:16
Zijn er toevallig nog meer mensen die problemen hebben met herinneringen (reminders) van agenda items (events) die een hele dag duren?

Als ik een normaal item in de agenda zet met een reminder 5 minuten van te voren (of welke periode dan ook), dan krijg ik netjes een geluidje als bij de reminder. Maar als ik een event aanmaak die een hele dag duurt en ook daaraan weer een reminder hang van 5 minuten van te voren, dan krijg ik 5 minuten van te voren (23.55) wel een popup, maar geen geluid??

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-11-2024
winDOS schreef op maandag 29 juni 2009 @ 10:13:
Dat "rammelende" geluid is het gewichtje dat er voor zorgt dat je telefoon een "trilfunctie" heeft. Iedereen heeft het dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat "rammelende" geluid is het gewichtje dat er voor zorgt dat je telefoon een "trilfunctie" heeft. Iedereen heeft het dus
dat lijkt me inderdaad het meest logische.

en natuurlijk allemaal bedankt voor het checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Laatst online: 05-04 15:16
FRD schreef op zondag 28 juni 2009 @ 23:40:
Ik ben 2 dagen weg geweest en er is toch veel gebeurd in TD2-land ;)

HTC heeft alweer een nieuwe hotfix gereleased, HTC luistert wel degelijk naar de bugs van de gebruikers (want de hotfix is toch een fix voor een bug die ik hier wel verschillende keren hoorde passeren):
Hotfix for resolving the inability to call a contact from the call history screen for HTC Touch Diamond2
http://www.htc.com/nl/sup...?p_id=249&cat=0&dl_id=593
Ik heb zelf de UK versie van TD2, enig idee of ik deze fix ook daarop werkend krijg? Als ik hem probeer te installeren krijg ik de melding dat ie niet geschikt is voor mijn versie...

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

GroteBozewolf schreef op maandag 29 juni 2009 @ 22:24:
[...]

Ik heb zelf de UK versie van TD2, enig idee of ik deze fix ook daarop werkend krijg? Als ik hem probeer te installeren krijg ik de melding dat ie niet geschikt is voor mijn versie...
Inderdaad, ik had ook al gezien dat het enkel de Nederlandse versie is die de fix gekregen heeft,
ofwel is het dus niet nodig voor de Engelse ofwel is deze nog op komst :)

maar ik denk dus inderdaad niet dat je een Nederlandse versie van een hotfix op een Engelse rom kan zetten, de Engelse hotfixes vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302432

Heb ook een TD2 besteld, can't wait.
Maar nu vraag ik me af: hoe weet ik welke hotfixes er al op staan en welke ik er nog op moet zetten? En er staat een ROM ter download beschikbaar, moet ik die eerst er op zetten voor ik ook maar iets anders er op zet of staat die er al op? Sorry voor het vragenvuur, couldn't find it..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kwestie van eerst even checken welke ROM-versie je er op hebt staan zodra je hem binnen hebt, en dan op de site van HTC kijken of er iets nieuws beschikbaar is. Wellicht wil je nog met custom ROM's knutselen, maar dat is aan jou. Wat betreft dat laatste kun je de zoekfunctie gebruiken, of even Googlen, want links naar custom ROM's mogen niet gepost worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy

ppFreddy

gewoon Frederik

ik heb zelf nog geen enkele van die bugs tegengekomen...
Toestel is afgelopen vrijdag gekocht
ROM versie: 1.39.404.1 (47382) NLD
ROM datum: 04/07/09

als ik geen bugs tegenkom installeer ik ook geen hotfixes... If it ain't broken... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Maakt het trouwens nog uit wel merk geheugenkaartje je gebruikt?
Zijn er slechte ervaringen met 'goedkope geheugenkaartjes'?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-05 16:40
Ik heb inmiddels al redelijk wat reviews gelezen waarin de slechte accuduur vaak genoemd wordt. Hoe ervaren de mensen die de TD2 al wat langer in bezit hebben dit?

[ Voor 33% gewijzigd door SaphuA op 30-06-2009 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Laatst online: 28-05 14:08
Eerlijk gezegd kijk ik er niet meer naar....ik ben nu gewend hem gewoon elke avond onder de lader te leggen.
Het lukt mij niet langer als anderhalve dag met de accu te doen bij normaal gebruik!!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-05 22:07
Hangt er een beetje van af hoeveel je internet, en hoe fel jeje schermpje zet, maar de accu is inderdaad niet om over naar huis te schrijven. 3 dagen max.

Ik heb hier trouwens net een GadgetShield besteld, met de code PPCSG15 krijg je 15% korting. Dan wordt het €4,32 inclusief verzenden voor een full-body protector 8)7

[ Voor 48% gewijzigd door RedPixel op 30-06-2009 14:48 ]

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken Wood
wwwhizz schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 14:45:
Hangt er een beetje van af hoeveel je internet, en hoe fel jeje schermpje zet, maar de accu is inderdaad niet om over naar huis te schrijven. 3 dagen max.

Ik heb hier trouwens net een GadgetShield besteld, met de code PPCSG15 krijg je 15% korting. Dan wordt het €4,32 inclusief verzenden voor een full-body protector 8)7
En heb je hem al binnen? Laat anders even horen hoe hij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Jammer...
De Citrix client voor windows mobile geinstalleerd - succes;
Inloggen via internet op het netwerk van m'n werk - lukt ook;
Via die website een Citrix remote desktop sessie opstarten naar m'n werk - helaas, certificaat problemen.
Met speurwerk de nodige certificaten geinstalleerd - jawel, een remote desktop sessie!
... maar daar kan ik nog niet veel mee, behalve een Exceed-on-Demand opstarten en zo op een Linux machine inloggen - yes!

... dus wilde ik even wat op een linux terminal zien op te starten - reageert dat kreng niet op het toetsenbord, behalve de return toets... :-(

Niet dat ik er serieus gebruik van wilde maken, maar leek mij leuk om te proberen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-05 15:18

r_kluft

Hmmmmmm

vanaalten schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 21:51:
Jammer...
De Citrix client voor windows mobile geinstalleerd - succes;
Inloggen via internet op het netwerk van m'n werk - lukt ook;
Via die website een Citrix remote desktop sessie opstarten naar m'n werk - helaas, certificaat problemen.
Met speurwerk de nodige certificaten geinstalleerd - jawel, een remote desktop sessie!
... maar daar kan ik nog niet veel mee, behalve een Exceed-on-Demand opstarten en zo op een Linux machine inloggen - yes!

... dus wilde ik even wat op een linux terminal zien op te starten - reageert dat kreng niet op het toetsenbord, behalve de return toets... :-(

Niet dat ik er serieus gebruik van wilde maken, maar leek mij leuk om te proberen... :P
Ik ben ooit tegen hetzelfde aangelopen.
Kan je mij/ons vertellen hoe je de certificaten hebt kunnen installeren?
Zeker met de resolutie van de Diamond2 is het misschien wel werkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
De Citrix client zelf kan je bij Citrix vinden. Googlen naar iets als 'citrix windows mobile' levert wel een bruikbare link op. Ik heb de 'exe' gepakt voor alle mogelijke platformen (dus niet een ARM platform of zo gekozen). Uitvoeren en installeren vanaf PC naar de telefoon.

Ik kreeg met Citrix bij de eerste keer opstarten een certificaat-error (weet niet meer exact welke, ik meen iets met SSL error 61). Als eerste heb ik toen de certificaten die in de program-dir van Citrix staan geinstalleerd. Moest eerst de extensie hernoemen van .crt naar .cer (of andersom), dubbelklikken installeerde automatisch.

Daarna had ik een andere certificaat error - geen idee wat precies (zou ik thuis nog wel kunnen terugvinden), maar daarop googlen leverde een workaround: nieuwe certificate file aanmaken met een inhoud (die ik dus met Google vond) en installeren.

Excuses voor de vage omschrijvingen - hopelijk kan je er iets mee!
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.