Asus m2n-CM dvi sata drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views

• prekz
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-05 09:49
Hallo

ik heb een hele tijd terug een mobo overgekocht, hier heb ik een 1TB samsung spinpoint gekocht, ik heb heel lang gewacht met het installeren van windows op deze hdd. Dit komt vooral door tijd gebrek enz.

Nu ben ik 2 weken terug begonnen met het installeren maar ik krijg telkens de zelfde error. Ik heb toen gebeld met azerty waar het mobo van af komt ( en het is mijn vaste leverancier :P ) en zij zeiden dat ik de sata drivers moest installeren bijv. doorr een usb stick te gebruiken tijdens de installatie van windows xp

maar nu is het probleem : sata drivers ?? waar ik kan nerges sata drivers vinden voor de asus m2n-CM dvi :S

kan iemand mij verder helpen?

alvast bedankt

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-05 08:44
Even op de Nvidia website de drivers opzoeken van een Nforce 630a / Geforce 7025 en je hebt een package met alle drivers voor het hele moederbord, inclusief je SATA drivers.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:41
Mogelijk kun je in de bios je S-ATA controller ook instellen op IDE of Legacy mode, heb je geen extra drivers nodig tijdens de setup. Overigens werkt bij XP alleen de F6 methode via diskette of door de drivers te slipstreamen in de cd goed. Zie ook de volgende FAQ's:
WOS FAQ: Windows Setup ziet mijn harde schijven niet?
OM FAQ:Hoe installeer ik Windows op een schijf aan een externe controller?

[ Voor 15% gewijzigd door Nielson op 16-06-2009 23:42 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk inderdaad naar de FAQs die Nielson aanhaalt.
Daarbij zie ik in je topicstart niets terug van waar je al wel gekeken hebt voor drivers. Dit topic gaat dan ook dicht wegens gebrek aan eigen inzet.

Dit topic is gesloten.