Games om de zomer mee door te komen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-07 22:11
De zomer komt er weer aan, wat voor sommigen weken van pure verveling kan betekenen (daar val ik dus ook onder). Om het wat makkelijker te maken bestaan -natuurlijk- de computergames :D alleen... met welke games houd je je makkelijk een week of 6 (tot 10) bezig?
Vorige zomer was ik niet bij World of Warcraft weg te slaan, maar dat is niet voor herhaling vatbaar. Een zomer daarvoor hield ik me vooral bezig met Transport Tycoon - een oude klassieker - gecombineerd met De Sims 2.

Ik zie ondertussen door de bomen het bos niet meer. Er zijn ondertussen al zoveel games, de een bekender dan de ander, betere en slechtere en verslavende of juist vervelende. Wat zijn, volgens jou, de aanraders voor zomer 2009?

En had ik al gezegd dat mijn pc niet zo up-to-date is?

[ Voor 3% gewijzigd door ShitHappens op 12-06-2009 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

En had ik al gezegd dat mijn pc niet zo up-to-date is?
Console? Ps3/Xbox360 halen, een graai doen in het uitstekende aanbod van downloadable games en spelen maar :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:57
Buiten spelen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:43

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Fallout 3 of (iets ouder) Oblivion?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
In startpost zit linkje naar systeemspecs, gaat om een pc van een jaar of 4 oud.

Met een beetje mazzel heb ik binnen een maandje een PS3, als mn ouders een beetje meewerken :p

-Edit: Oblivion: The Elder Scrolls (nieuwste) wel gespeeld, maar nadat ik die riolering uit kwam (de "buitenlucht") in, trok mn videokaart het niet meer.

[ Voor 30% gewijzigd door ShitHappens op 12-06-2009 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

Tetris op een ouwe GameBoy blijft goed vermaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:43

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

ShitHappens schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 15:00:
Met een beetje mazzel heb ik binnen een maandje een PS3, als mn ouders een beetje meewerken :p

-Edit: Oblivion: The Elder Scrolls (nieuwste) wel gespeeld, maar nadat ik die riolering uit kwam (de "buitenlucht") in, trok mn videokaart het niet meer.
Dan toch een PS3 kopen :P

Oblivion en Fallout 3 zijn er beide ook voor de PS3 namelijk.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:38

SaN

Tweedehands xbox360 kopen met Oblivion, daar red je het wel een tijdje mee. Crackdown is ook een goeie. Of een PS3 inderdaad, maar die is dan weer wat duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Is Guild Wars een beetje aan te raden? Dat leek me namelijk wel wat, komt vanmiddag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:00

Nemesizz

Untouchable

Bij ons is het echt iedere zomer Transport Tycoon Deluxe (nu Open TTD vanwege betere netwerk functie).
Over LAN spelen is het leukst, computer players is niet veel aan :P
Dit jaar waarschijnlijk weer.

Een of andere manier speel ik meestal retro games tijdens de zomervakantie (Doom, Descent, One Must Fall dat soort dingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Buiten Spelen 2? :P

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169551

Tsja, ikzelf heb ontiegelijk veel uren gespeeld met Railroad tycoon 3. Heeft een erg hoge verslavingsfactor.
Laatste tijd heb ik ook battlefield 2 weer afgestoft. (Blijft een kikke spel)

Ook Fallout 3 is erg goed!

Veel speelplezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-07 14:49

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

nee CoD 6, real warfare

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Edmin

Crew Council

get on my horse!

ShitHappens schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 15:07:
Is Guild Wars een beetje aan te raden? Dat leek me namelijk wel wat, komt vanmiddag binnen.
Erg leuke game, maar heb geen idee hoe druk de servers tegenwoordig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:51
The Ur-Qu'an Masters (sc2.sourceforge.net, IIRC)

Kan je weken mee zoet zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:04
Ik zeg Fallout 3 of Mass Effect op de xbox360 of pc, 2 geweldige games met een fantastisch verhaal en een setting en je kent het rpg genre wel een beetje door WoW. (overigens absoluut geen saaie games, veel actie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300404

Wat dacht je van lekker naar buiten te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295814

Anoniem: 300404 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 16:40:
Dat is op GoT toch een soort van godslastering? Of gaan we met zn allen beweren dat het grootste deel van de tweakers hier netjes de gemiddelde 2uur per dag achter het scherm zitten? Yeah, sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-07 09:33

Zyppora

155/50 Warlock

Oh mijn god die speelden we op de hogeschool tegen elkaar! Button mashing FTW :9

Als je echt gewoon een zwik goeie gouwe ouwe wilt hebben, doe eens een blik in de richting van MAME en/of diverse console emulators (voor SNES bijvoorbeeld zijn er gigantische aantallen roms beschikbaar, waar juweeltjes tussen zitten).
Anoniem: 295814 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 16:44:
[...]

Dat is op GoT toch een soort van godslastering? Of gaan we met zn allen beweren dat het grootste deel van de tweakers hier netjes de gemiddelde 2uur per dag achter het scherm zitten? Yeah, sure.
Ik denk dattie zoiets als Campzone bedoelt :P

[ Voor 28% gewijzigd door Zyppora op 12-06-2009 16:46 ]

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303104

Anoniem: 300404 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 16:40:
Lekker orgineel, ga ergens anders vervelend doen?
Edmin schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 16:00:
[...]

Dat is nou net het punt. De missions zijn zo rustig dat je tegewoordig bijna alleen nog met randombuild of hench;s kan. (door enorme uitbreiding wereld en minder spelers)
Verder voor mij altijd een top game geweest, kan je inderdaad heeel wat uurtjes mee doorbrengen (aangezien pvp ook aantrekkelijk kan zijn).

Ik heb begrepen dat er een nieuw spel aankomt (Aion http://eu.aiononline.com/en/ )
Maar dat trekt je pc denk ik niet + het is nog niet uit (weet de release datum etc. niet)
Mischien geen ps3 maar pc upgrade?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 303104 op 12-06-2009 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:51
Zyppora schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 16:45:
(voor SNES bijvoorbeeld zijn er gigantische aantallen roms beschikbaar, waar juweeltjes tussen zitten).
Chrono Trigger FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-07 15:24
ShitHappens schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 15:00:
Wat zeg je van een vakantie baantje zoeken en je eigen PS3 daarvan kopen? :?
Misschien ben ik een oude lul maar dat is iets wat wij vroeger deden... :z

En 's avonds en in het weekend heb je dan ook nog alle tijd voor Team Fortress 2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295814

werken voor je geld? dat is toch zoooo 2004?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayb
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-01-2024
Risk jawel heerlijk met een stel maten in de zon, biertje erbij en maar risk spelen. Kan ik me echt iedere zomer mee vermaken.

Tip: zet je vriendin zo snel mogelijk de deur uit want als spelers op dreef zijn en potjes erg lang duren (+5 uur) dan begint de mijne altijd te zeiken en da wil je niet :) lol

ff ontopic zat mezelf een soort gelijke vraag te stellen maar ik blijf altijd hangen bij the good oldies een paar potjes rollercoaster tycoon 2 ofzow zijn altijd tof maar nog veel cooler is echt de oude colonization (dos versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-06 14:02

Zuurstok

Passionately curious

mass effect, fallout 3, prototype ( ? ), bioshock, ratchet and clank, resident evil 5.

Met het oog op playstation 3 dan hé ;)

er zijn de laatste tijd heel veel spellen voor 20-30 euro voor de playstation 3, maar echt top titels. ( rachter and clank ed. ) metal gear solid 4 ;)

Loop eens je plaatselijke game-store/bart-smit in of zoek gewoon wat rond op internet voor goedkope games voor de ps3, want als je nog geen ps3 hebt, heb je nog een hoop titels in te halen;)

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ga de hele fallout serie spelen (1+2+3) 1 en 2 zijn voor 10 euro samen te kopen en Fallout 3 is ook niet duur meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazybest
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-01-2023
gta 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-07 12:15
Ik heb afgelopen week Half life en half life 2 uitgespeeld... best leuke games en kosten ook niks meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:45

Vrijdag

De Zwarte

Als je Guild Wars hebt, kom dan even langs in het GW topic: Het Grote Guild Wars Topic deel 15 :)

Gezien je specs zou je de Warhammer serie kunnen proberen (de rts), Titan Quest (kost met uitbreiding geen ruk meer), Silent Hill 2, Need for Speed Most Wanted, Max Payne 2, Oblivion.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Of, aangezien je WoW nog hebt gespeeld, kun je Warcraft (de RTS) spelen. Zeker te doen op je PC, een opslokkende campagne en nog steeds veel mensen online op Bnet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Wii
Klonoa
Indiana Jones: And the Staff of Kings
Virtua Tennis 2009
Let's Tap
The Conduit
One Piece: Unlimited Cruise 1
Another Code R: A Journey into Lost Memories
Overlord: Dark Legend
Rune Factory: Frontier
Tiger Woods: PGA Tour '10
Wii Sports Resort

Xbox 360
Tales of Vesperia
Overlord II
Call of Juarez: Bound in Blood
Fight Night Round 4

PS3
Ghostbusters: The Video Game
Overlord II
Call of Juarez: Bound in Blood
Fight Night Round 4

PC
Overlord II
Street Fighter IV
FUEL

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 12-06-2009 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amst3l
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-06 16:16
Skate 2 - voor zowel xbox 360 als ps3, het is dan wel mijn mening maar je kan hier echt uren en dagen plezier aan beleven als je tony hawk goed vondt ( of de demo van 1/2 ) dan is dit denk ik wel een must - have :)

teminste dat is ie voormij want dit wordt game nummer 2 voor de ps3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
M@NIC schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 17:06:
[...]

Wat zeg je van een vakantie baantje zoeken en je eigen PS3 daarvan kopen? :?
Misschien ben ik een oude lul maar dat is iets wat wij vroeger deden... :z

En 's avonds en in het weekend heb je dan ook nog alle tijd voor Team Fortress 2. :)
Wat ik hiermee eigenlijk bedoelde, is dat onze enige FullHD tv beneden in de woonkamer staat :o Heb zelf nog een klein prutdingetje staan.
(en tussen 2 haakjes, ga in de vakantie wel wat extra werk doen wat ik toch al had)

Buiten spelen is zooooo basisschool, doen pubers/jongvolwassenen niet meer he :p
Nemesizz schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 15:43:
Bij ons is het echt iedere zomer Transport Tycoon Deluxe (nu Open TTD vanwege betere netwerk functie).
<knip>
OpenTTD heb ik hier ook, speel je ook via internet? Zo ja, waar?

Ga nog wel ff in de Meuktracker/GoT snuffelen of daar leuke games in/op staan. Maar gamen zal ik =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

ShitHappens schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 21:56:
[...]

Buiten spelen is zooooo basisschool, doen pubers/jongvolwassenen niet meer he :p
Ik ga in de zomer/voorjaar/najaar altijd wel paintballen met een groep vrienden hoor :9. En we zijn allemaal toch wel 25+ :P

Aan die graphics kan zelfs Crysis niet komen, om over de force feedback maar niet te spreken :P

[ Voor 13% gewijzigd door Vrijdag op 12-06-2009 22:07 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
T is maar wat je met spelen bedoelt he :p
/me denkt terug aan een topic in EL over home-made lasergames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

ShitHappens schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 22:07:
T is maar wat je met spelen bedoelt he :p
/me denkt terug aan een topic in EL over home-made lasergames
Ja, ik weet het wel, zie mijn eerdere post ;)

Maar paintballen is serieus een leuke afwisseling als je dagen achter elkaar shooters hebt gespeeld. Voor je het weet loop je te schreeuwen "CAMPEEEERSSSS!!!!", "Headshot" en "Multikill" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:25

Umbrah

The Incredible MapMan

26 juni (op het moment van schrijven) komt Tales of Vesperia uit voor de x360, met tales of Symphonia voor de Cube ZIEK veel tijd doorgebracht, goede hoop dat vesperia me ook gaat vermaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
TroonStaal schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 22:09:
[...]

Ja, ik weet het wel, zie mijn eerdere post ;)

Maar paintballen is serieus een leuke afwisseling als je dagen achter elkaar shooters hebt gespeeld. Voor je het weet loop je te schreeuwen "CAMPEEEERSSSS!!!!", "Headshot" en "Multikill" :+
Ok, das wel bruut ja.
En uit je eerdere post: NFS:MW heb k al eerder bijna uitgespeeld tot 'ie continu crashte XD
Oblivion bleek te veel van t goede te zijn, kijken of een eerder deel t wel doet want gameplay is wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:28
Wat mijn vakantie altijd als sneeuw voor de zon deed verdwijnen was good old Diablo 2 - Lord of Destruction...
Nieuw charactertje maken en gewoon lekker levelen naar 90+
Ondanks dat deze game al behoorlijk oud is wordt het onder tweakers nog behoorlijk veel gespeeld (gezien de goed lopende D2 topics).

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFKboy
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-02 13:37
Fable: The Lost Chapters
Freelancer
Puzzlequest

Daar kom je de zomer wel mee door ;)
Als je nog een RTS wil spelen tussendoor moet je Red Alert 2 of Dungeon Keeper 2 spelen.
Race games: Flatout 2 en Trackmania Nations Forever (gratis)
Ook nog een gratis shooter in de aanbieding: Nexuiz.

Maar de allerbeste gratis zomertip voor iedereen is: Doukutsu ook wel Cavestory genoemd.
De allerbeste gratis game ooit.

Als je niet de wereld verbetert, waarom woon je hier dan nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:29

Patriot

Fulltime #whatpulsert

OpenTTD. Serieus, je gaat me haten als je merkt hoeveel tijd je daaraan kwijt kunt raken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-07 16:40

PromWarMachine

Forsaken Archer

Starcraft. Wedden dat jouw PC dat kan draaien? :P

Het meest briljante en best gebalanceerde spel ooit gemaakt imo. Welk ander spel is immers een nationale sport geworden?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-07 11:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Titan Quest heb ik weer opgegraven en daarnaast krijgt ook OpenTTD processortijd. Ik ben het met Patriot eens, daar verdwijnen letterlijk uren in... :X

Maar verder zal de zomer ook zeker een periode worden van werken, leuke/spannende dingen doen, zwemmen en mogelijk ook een weekje gaan kamperen of een weekendje Barcelona.
Ik red me wel. :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazybest
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-01-2023
larry, monkey island

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-01 04:26
Ik heb van horen zeggen dat het strand wel fijn rond die tijd van het jaar!!

[ Voor 17% gewijzigd door honmashinsei op 13-06-2009 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Simcity 3000 is ook wel een aanrader voor een oude computer. En als je het echte spelen beu bent, kan je nog altijd een stad ontwerpen door zelf gebouwen te kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:17
GBA/SNES games spelen! Heerlijk, kan je heel veel klassiekers spelen.
GBA: De gehele pokemon serie, alle Zelda games, de FFIV, FFV, FFVI remakes, FF:Tactics Advance, Metroid Fusion en Zero Mission, Advance Wars 1/2, supertof.
SNES: Alle FF's op het originele platform, Chrono Trigger, Bahamut Lagoon, Super Metroid, Legend of Zelda games!

Verder nog mooie oudjes op de PC:
  • Baldur's Gate 1 + 2 + uitbreidingen (geweldig om te doen met de mod BGTuTu, dan kan je het allemaal achter elkaar in 1 engine spelen met alle mogelijkheden van BG2!) GoT topic met tips en linkjes hier!
  • Fallout 1 en 2 (download zeker de widescreen mod zodat je op fatsoenlijke resoluties kan spelen)
  • Heroes of Might and Magic 3 (en 4 en 5, alleen 3 is het vetst)
  • Little Big Adventure 2 (1 is echt te oud om lekker te spelen, maar ook tof)
  • Starcraft is ook erg tof, ga dan vooral de briljantste user-made content ooit downloaden, op www.campaigncreations.com staan een bult campaigns die echt geweldig zijn.
  • Unreal Tournament (uit 1999 dus), beste online shooter aller tijden
  • Cavestory inderdaad ook!
  • Een andere vette freeware game in dezelfde trant is Iji, metroid-achtige game.
  • Half Life saga!
  • Simcity 4, bril-jant spel met user made content. Zie ook het topic op GoT hierover.
  • Prince of Persia: Sands of Time is een supergoed designed spel, sfeervol en leuk.
  • Painkiller, zeer goede "hersenloze shooter"
  • Star Wars: KotOR 1 en 2, klassiekers!
  • An Untitled Story, freeware game, ook zeer cool.
  • Dwarf Fortress, zeer uitgebreide sandbox game, ook freeware, lees ook hettopic op GoT voor veel tips!
  • GTA3, GTA Vice City, GTA San Andreas!
Met deze games kan je minstens 2 jaar fulltime gamen, dus veel succes :+

[ Voor 7% gewijzigd door Samopsa op 13-06-2009 16:37 . Reden: links toegevoegd + GTA ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmertjuh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-10-2021

Remmertjuh

CSS: [Got] Remmertjuh

kthxbye schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 16:15:
Ik heb van horen zeggen dat het strand wel fijn rond die tijd van het jaar!!
Wat, buiten :S , waar is dat nou weer

XBL: Warheadheadshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Remmertjuh schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 19:08:
[...]

Wat, buiten :S , waar is dat nou weer
Afbeeldingslocatie: http://tech.nocr.at/images/story_imgs/Gaming/outside.jpg

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp7amrkr
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-04 13:30

xp7amrkr

De enige echte!

Toy StoryHome Alone op mijn oude Game Boy!
OMG ik ben Toy Story kwijt, nu moet ik het maar met Home Alone doen :'(

[ Voor 62% gewijzigd door xp7amrkr op 13-06-2009 19:34 ]

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-07 00:55
Wow - ziet er goed uit. Draait dat een beetje op de PC? Anders blijf ik lekker aan de EVE. Of openTTD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:43
Ik kan me niet voorstellen dat je werkelijk 6 weken lang niet gaat werken. Zo te zien ben je bijna 17(!), dan moet je toch wel wat kunnen gaan bijverdienen ipv computerspelletjes spelen.

Moet je eens opletten hoe snel de tijd dan gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

wheez50 schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 19:34:
Wow - ziet er goed uit. Draait dat een beetje op de PC? Anders blijf ik lekker aan de EVE. Of openTTD.
Draait als een trein hierzo 8)

Je hoeft het maar éénmaal te activeren middels het Geboorte-scherm en dan heb je een Lifetime Membership. Gratis!
Bevat talloze quests, zoals "Naar school", "Naar het voortgezet onderwijs" "Krijg een baan" en "Vindt een vriendin". Daarbij zijn er nog vele minigames, zoals "Hou de vriendin tevreden", "Kantoor oorlogvoering" en "Strijken en eten koken".

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
8)7 8)7

Ontopic : Ga de hele C&C serie spelen. Koop de First Decade (25 euro) Tiberian wars +Kane wraths (40 euro) en Red alert 3 (20euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290112

Edmin schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 16:00:
[...]

Helemaal mee eens, Guild Wars heeft mij en een maat toch echt 2 maanden helemaal opgeslokt. En dat voor 15euro :)

En wees niet bang, de servers zijn nog steeds goed bevolkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperrr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-06 01:55
[...]

Wat ik hiermee eigenlijk bedoelde, is dat onze enige FullHD tv beneden in de woonkamer staat :o Heb zelf nog een klein prutdingetje staan.
(en tussen 2 haakjes, ga in de vakantie wel wat extra werk doen wat ik toch al had)

Heb jij geen vrienden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144583

Lekker sporten? Uitgaan? Een beetje IT'er moet wel in vorm blijven.
Ik verspilde ooit mn hele zomer aan WoW.
Wat een bullshit was dat zeg..

Lekker naar het strand, lekker liggen bakken.
Ik was ook een hardcore gamer, maar nu kan ik me niet meer voorstellen hoe ik het ooit 80 uur per week uithield :+ Nu game ik max 10 uur per week, en meer zin heb ik niet. Ben er zo hard op vooruit gegaan..
Uiteindelijk wordt je er moe van :P

Beach 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Laatst online: 27-05-2024
me 4-5 uurtjes per avond wow doe ik tot me gametime begin juli expired dan is het zomerstop. 2-3x per dag me mail checken en even een paar forums bezoeken maar 4-5 uur lang gamen terwijl ik 32 graden is op me kamer. no thnx. dat doe ik niet meer. ik ga of een baantje zoeken. of lekker van de zon genieten wanneer het kan. 8)

en als ik me echt verveel dan pak ik wel weer een klassieker uit de kast als fifa 09, of lekker relaxed rondjes rijden met need for speed.(uiteraard op easy mode want het moet niet te veel inspanning opleveren) :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

fifa09 een klassieker?

Openttd is idd erg cool.
Stalker kun je ook veel tijd in kwijt, trouwens.

Ik zou nog eens alle klassieke spelletjes a la commander keen, sam and max etc willen spelen.
doe het niet omdat ik nog wat te doen heb in mijn leven, helaas.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-06 22:42

SECURITEH

Man of legend.

Van de zomer wanneer ik niet aan het feesten ben of in het buitenland zit zal ik voornamelijk TF2 spelen... nou ja in Engeland ga ik ook TF2 spelen (i37 LAN) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144583

Boudewijn schreef op maandag 15 juni 2009 @ 03:04:
fifa09 een klassieker?

Openttd is idd erg cool.
Stalker kun je ook veel tijd in kwijt, trouwens.

Ik zou nog eens alle klassieke spelletjes a la commander keen, sam and max etc willen spelen.
doe het niet omdat ik nog wat te doen heb in mijn leven, helaas.
Dat dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRASH_LORD
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 23:45
anno 1404 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Meh... had em op een weekje uit (story line) en ik werk dan nog ook :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:37

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ga naar mmorpg.com, pak de top 25 (incl p2p als je geld teveel hebt - maar er zijn trials) en ga ze allemaal proberen :+

Best bizar hoeveel tijd daar in zit, sommig games blijf je aardig tijdje in plakken en ben je zo door je zomer heen, heel wat f2p MMO's draaien namelijk nog best goed op de wat oudere PC's.

(ik zit nu ergens rond de 60 MMO's - welke ik me kan herinneren, mogelijk meer).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-01 20:55

Icyzer

Goudvis

Koop de orange box als die draait verveel je je de hele vakantie niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-01 04:26
[...]

Geboortedatum 19 juli 1992
:') _!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42323

Precies, als dit soort jeugd onze toekomst moet worden zie ik een sombere toekomst tegemoet.

Zoek een vakantie baantje en ga leuke dingen doen met je vrienden kroeg/strand/sport/etc, hoef je later als je volwassen bent ook niet te zeggen dat je je hele jeugd achter een beeldscherm hebt door gebracht.

Voel me wel oude lul dat ik dit soort dingen begin te zeggen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:55
Idd, deze game komt er zker in bij mij en aangezien mijn geschiedenis met anno games (de tijd vergeten als je lekker aant spelen bent en het is ineens in de nacht) zal het verslavend worden.

Maar verder natuurlijk gewoon wat andere games, wat lan-party's deze zomer en vakantie.

Oja ook nog wat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taartvarken
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:50
Anoniem: 42323 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 21:03:
[...]

Precies, als dit soort jeugd onze toekomst moet worden zie ik een sombere toekomst tegemoet.

Zoek een vakantie baantje en ga leuke dingen doen met je vrienden kroeg/strand/sport/etc, hoef je later als je volwassen bent ook niet te zeggen dat je je hele jeugd achter een beeldscherm hebt door gebracht.

Voel me wel oude lul dat ik dit soort dingen begin te zeggen. :')
een oude lul? :? je hebt gewoon gelijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284904

jayb schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 17:43:
Risk jawel heerlijk met een stel maten in de zon, biertje erbij en maar risk spelen. Kan ik me echt iedere zomer mee vermaken.

Tip: zet je vriendin zo snel mogelijk de deur uit want als spelers op dreef zijn en potjes erg lang duren (+5 uur) dan begint de mijne altijd te zeiken en da wil je niet :) lol
Heet je Hugo, Arnoud of Maarten en ben je 1 van mijn beste vrienden? Dit doen wij namelijk ook standaard. Zelfs als we op vakantie gaan moet Risk mee :)

Verder ga ik mezelf trakteren op een tweede ronde Bioshock om me klaar te maken voor de sequel en ga ik Mass Effect voor de 4e keer spelen. Misschien nog een nieuw gamepje aanschaffen voor de zomervakantie, maar de toppers beginnen pas in september te verschijnen. Ehm...dan heb ik het eigenlijk alleen over Halo: ODST, maar misschien dat Batman Arkhym Asylum ook een toppertje wordt?

Edit: en inderdaad...gewoon werken voor je console. Als ik nog kinderen ga opvoeden is dat voor mij zeker een speerpunt in de opvoeding.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 284904 op 15-06-2009 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247730

Ik ga ook sowieso nog wat titels meepakken voor Wii/PS3

Die new play control games zijn toch wel toppertjes en voor de PS3 moet ik R&C en AC sowieso nog een keer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296487

Beter; Ga gewoon lekker werken

Verdien je tenminste geld, en leer je hoe het echte leven is. I.p.v. mama en papa alles betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-07 09:50
Ga casemodden, met een mooi projectje ben je vast een hele zomer bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Anoniem: 284904 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 22:20:
[...]

Heet je Hugo, Arnoud of Maarten en ben je 1 van mijn beste vrienden? Dit doen wij namelijk ook standaard. Zelfs als we op vakantie gaan moet Risk mee :)
Munchkin, da's ook altijd leuk :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:55
Nou nou ,,,je zou je maar een hele zomer moeten vervelen...damn wou dat ik dat nog kon zeggen ;)
Ff serieus nou ...in de zomer ga je lekker naar buiten of met je vrienden weg. Als je echt een leuk spel zoekt dan zoek je een vriendin. Heb die van mij nog steeds niet uitgespeeld. Mooiere graphics dan de beste Pc en hele afwisselende gameplay.

Zorg dat je een baantje hebt wat je de halve week bezig houdt zodat je lekker kan sparen en kies wat luchtige games op voor de late avonduurtjes.

Niks beter dan een lekker strandfeestje of ff mn vliegers uit gooien op het strand, Gamen is leuk en schitterend om de saaie winterdagen door te komen, maar als je echt niet weet wat je moet gaan doen deze zomer heb je wat mij betreft wel een probleem.

Have fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Waarom moet iedereen hem de les lezen? Als je scholier bent en een paar weken vakantie hebt, dan heb je zeeën van tijd! Kun je dus prima naast een bijbaantje en wat dagjes weg met vrienden een paar games (uit)spelen. Hij zegt toch nergens dat ie 24-7 gaat gamen en verder niks. En al zou ie dat doen, dat moet ie dat zelf weten.

Toen ik op school zat en zomervakantie had (zes of zeven weken?) had ik ook genoeg tijd om flink te gamen. Sleepte vaak zat m'n pc naar vriendjes toe om daar dagenlang Duke Nukem 3D te spelen via een coax netwerkje over IPX ;) Weet wel dat dat geweldige tijden waren, veel lol mee gehad. Dus laat zo'n jongen lekker gamen. Doet ie toch geen vlieg mee kwaad. Hij had ook op straat kunnen rondhangen.

Verder heb ik weinig suggesties. Ik game op m'n pc sowieso niet meer. Spellen als Duke Nukem 3D, Command & Conquer 1 en GTA1 heb ik ontzettend veel gespeeld (via netwerkje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-01 20:55

Icyzer

Goudvis

Tom, helemaal mee eens. Het kan ook bevoorbeeld zijn, spreek uit eigen ervaring, dat al zijn vrienden de hele vakantie weg zijn? Ik weet dat een gros van mijn vrienden 70% van de vakantie aan de andere kant van de wereld zitten, in die tijd wil ik ook nog wat kunnen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-06 12:31
Aan het begin van de zomer werk ik een blik in de rommelbak (of alles-voor-20-bak) in de lokale cd-winkel en dit zal dan de lege gaatjes opvullen in mijn zomertijden.
Ik leg mijn prioriteit niet bij de games, vinden de vrienden niet zo aangenaam :D , ik moet ze wel gelijk geven ;) .
Ook, er zit een nieuwe laptop aan te komen hier, die zal de verdere aanschaf van games bepalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Laatst online: 02-07 06:31
Gamen in de zomer???
Dan hoor je andere dingen dan je beeldscherm te bekijken. Dan moet je op het strand zijn ofzo... mafkezen!

Ga lekker zwemmen, terrasje pakken, werken, enz...

Het enige wat ik van de zomer ga doen is een mooi geluidssetje kopen, goed 5.1 setje waarmee mijn geluidskaart goed tot zijn recht komt! Meer ga ik niet doen hoor, de balle, gamen doen we wer als het slecht weer is.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

stevens20 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 08:08:
gamen doen ik wer als het slecht weer is.
Ik geloof niet dat wij hem de les hoeven te lezen hoe zijn vrije tijd moet doorbrengen. Hij kiest voor gamen, so be it.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Laatst online: 02-07 06:31
SinergyX schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 09:35:
[...]

Ik geloof niet dat wij hem de les hoeven te lezen hoe zijn vrije tijd moet doorbrengen. Hij kiest voor gamen, so be it.
Ik praat niet persoonlijk.
De JE die ik gebruik is voor de gene die zich aangesproken voelen.
De WE die ik gebruikt heb is ook algemeen bedoeld.

(voel je niet gelijk op je teentjes getrapt, of op die van een mede gamer)

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

De ts heeft toch echt niet naar tips gevraagd over "hoe buiten te spelen" hoor. Volgens mij vraagt hij toch duidelijk naar GAMES :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Zit te wachten op de ladder reset van D2, kan ik in HC weer lekker helemaal opnieuw beginnen, gaan zeeen van tijd in zitten ;)

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-07 12:15
/me kijkt naar buiten... wie gaat nou in deze keiharde regen naar de strand toe :/

En ben helemaal mee eens met Tom, hij vraagt om paar games om de zomer door te komen... betekent niet dat hij gelijk 24/7 gaat spelen... budgetbak kan ik ook aanraden, zitten meestal nog hele leuke games tussen voor een spotprijs ;) laatst nog Tomb Raider legend / anniversary voor 2,50 kunnen oppikken !

[ Voor 10% gewijzigd door FireBladeX op 16-06-2009 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

stevens20 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 09:51:
Ik praat niet persoonlijk.
De JE die ik gebruik is voor de gene die zich aangesproken voelen.
De WE die ik gebruikt heb is ook algemeen bedoeld.

(voel je niet gelijk op je teentjes getrapt, of op die van een mede gamer)
Helemaal niets met teentjes trappen, TS vraagt hier over games, niet over hoe hij in de ogen van een ander zijn eigen vrije tijd beter zou moeten benutten.

Ik heb genoeg zomers gehad waar zo'n beetje iedereen op vakantie ging (naja, kamperen noem ik geen vakantie) en ik moest werken, andere keren hadden vrienden ed ook overige sociale verplichtingen. Dan hou je toch echt de avonduurtjes over waar je makkelijk wat games kan mee pikken.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 16-06-2009 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

@ beakzz, +1 _/-\o_ vind echt dat je de spijker op z'n kop slaat. :Y

off-topic; hoe spreek je jou naam eigenlijk uit ? bieks, be-aks, ? :+

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290112

Ghenzi schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 19:42:
@ beakzz, +1 _/-\o_ vind echt dat je de spijker op z'n kop slaat. :Y

off-topic; hoe spreek je jou naam eigenlijk uit ? bieks, be-aks, ? :+
Waarom? Die jonge vraagt om games voor de zomer, niet om een stel tweakers dat hem wilt opvoeden.

ontopic: heb je dungeon siege al gespeeld? Die campaign houd je wel ff bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

Anoniem: 290112 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 20:08:
[...]

Waarom? Die jonge vraagt om games voor de zomer, niet om een stel tweakers dat hem wilt opvoeden.

ontopic: heb je dungeon siege al gespeeld? Die campaign houd je wel ff bezig :)
okee okee, sorry, beetje lullig gedaan. :X

Zal nu wel weer even wat games opnoemen, wat handiger dan m'n andere post te editten;

BiaHH is imo echt een aanrader als je hem nog niet gespeeld hebt ! ( brothers in arms hells highway voor als je hem niet snapte _

Ik heb de demo van infamous gespeeld, erg vette game demo. d:)b
als je je ps3 binnen hebt dan zal ik zeker even die demo downen om te kijken of het wat voor jou is. ( imo is dat namelijk echt zo een game die je haat, of er van houdt. |:( )

mirror's edge is ook echt een aanrader, ondanks dat je hem zo hebt uitgespeeld, maar voor de pc is hij al te vinden voor 20 pleuro. ( weet niet of dat ook zo voor de ps3 is dus excuseer mij als je nog steeds de volle mep betaald. 8)7 )

F.E.A.R deel 1 + uitbreidingen is zeker een aanrader ! mits je geen graphics hoer bent je door de wat matige graphics heen kunt kijken, er van uitgaande dat dit geld, want er worden een hoop nostaligsche games hier aanbevolen.
En als je dat tof vond meteen F.E.A.R 2 erachter aan spelen.
Met die 2 alleen al ben je wel een hoop uurtjes zoet.. d:)b

laat je 't ons wel even weten als je een beetje een keuze hebt kunnen maken ? Want met al die titels die nu inmiddels opgenoemd zijn ben ik wel benieuwd wat je uiteindelijk kiest :>

Pagina: 1