Ik heb eergisteren een voeding gekocht van 70 euro bij More4Less (niet al te serieus nemen). 750 Watt. En een Ati 4890 videokaart van ~180 euro. Eerste voeding was op de dag van de aankoop kaduuk. Gister nieuwe gehaalt en die doet het nog steeds goed. Gister kreeg ik ook de video-kaart binnen en gelijk geinstalleerd. En het werkt perfect!
Maar nu wil ik een nog nieuwe behuizing: NZXT Tempest Blauw/Zwart
Lijkt me in ieder geval een zeer leuke kast! Alleen de fans die erop zitten hebben ook Stroom nodig en aangezien het er 6 zijn heb ik dus 6 'easy plugs' nodig. Alleen mijn voeding heeft er hier maar 3 van waarbij er al 2 worden gebruikt voor de video-kaart(Easy pluy > Dual PCI E). En ik er nog 1 over hou. Ik kom er dus totaal 5 tekort en mischien zelfs nog wel meer? Heeft iemand een goede oplossing voor mij?
Verder zijn er nog de volgende aansluitingen:
Maar nu wil ik een nog nieuwe behuizing: NZXT Tempest Blauw/Zwart
Lijkt me in ieder geval een zeer leuke kast! Alleen de fans die erop zitten hebben ook Stroom nodig en aangezien het er 6 zijn heb ik dus 6 'easy plugs' nodig. Alleen mijn voeding heeft er hier maar 3 van waarbij er al 2 worden gebruikt voor de video-kaart(Easy pluy > Dual PCI E). En ik er nog 1 over hou. Ik kom er dus totaal 5 tekort en mischien zelfs nog wel meer? Heeft iemand een goede oplossing voor mij?
Verder zijn er nog de volgende aansluitingen:
- 20+4
- 4+4 power connector alleen is de verhouding zo: 6-2
- 6 sata drive power
- floppy drive power
[ Voor 11% gewijzigd door Mebus op 11-06-2009 16:21 ]