dan heb je waarschijnlijk nog niet vaak aan een kampvuur met vers gesprokkeld gezeten. Dat knetterd, spat en rookt behoorlijk.
W817, stallone van 3dstudio?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
CorrectD-rez schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 23:04:
dan heb je waarschijnlijk nog niet vaak aan een kampvuur met vers gesprokkeld gezeten. Dat knetterd, spat en rookt behoorlijk.
[ Voor 8% gewijzigd door Dutchie! op 16-06-2009 23:31 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
[ Voor 9% gewijzigd door DemoniCEVL op 17-06-2009 06:37 ]
"There is no good, only less evil."
Anoniem: 123349
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 123349 op 18-06-2009 19:13 ]
[ Voor 31% gewijzigd door DemoniCEVL op 21-06-2009 03:26 ]
[ Voor 39% gewijzigd door D-rez op 21-06-2009 11:38 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Dutchie! op 22-06-2009 12:21 ]
Daar heb ik dus al 17 dingen op een lijst staanDemoniCEVL schreef op maandag 22 juni 2009 @ 21:35:
Groot tegen klein (david vs. Goliath) Licht tegen donker, water tegen vuur, etc. er is zat te bedenken met tegenpolen
[ Voor 26% gewijzigd door Dutchie! op 22-06-2009 22:32 ]
BcMe schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 01:16:
@BcMe: Allemaal leuk en aardig, maar kan je iets minder smileys in je commentaar gebruiken? Je lijkt wel een geestelijk minder bedeeld iemand
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 29% gewijzigd door D-rez op 23-06-2009 09:20 . Reden: typo + aanvulling ]
[ Voor 18% gewijzigd door naam op 23-06-2009 11:00 ]
marabunta2048 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:59:
@bcme, heb je nou in de texture op je hand ook bcme staan? waarbij de e dus verborgen is achter de ketting?
[ Voor 73% gewijzigd door DemoniCEVL op 24-06-2009 05:14 ]
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
Stoel vooraan doe ik waarschijnlijk nog wel. Thnxxp7amrkr schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 17:20:
Leg er een schapenvacht of andere vloerbedekking neer, dat breekt het een beetje. En mischien nog een stoel aan de tafel vooraan?
Klopt. Er staat een omni ongeveer op het stuk waar het licht (van buiten naar binnen) op de grond valt. Ben nog aan het proberen hoe en watAnoniem: 280269 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 17:54:
@Stalllone Zie er al mooi uit! Misschien gaat die kaalheid wel weg wanneer je het getextureerd hebt. ik denk dat dat een stuk scheelt in ieder geval.
De schaduwen van de stoel / lamp / blok op tafel lijken ook niet te kloppen. Alsof er een lamp op de grond ligt. Ik weet niet of je hier nog mee bezig was.
ThnxD-rez schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 18:20:
Stallaone, je hebt precies flink kunnen doorwerken. chappau!
[ Voor 43% gewijzigd door .Sjoerd op 25-06-2009 20:31 ]
[ Voor 5% gewijzigd door D-rez op 02-07-2009 20:47 ]
[ Voor 41% gewijzigd door DemoniCEVL op 03-07-2009 05:49 ]
[ Voor 60% gewijzigd door DemoniCEVL op 05-07-2009 22:48 ]
[smilie-alert]BcMe schreef op zondag 05 juli 2009 @ 23:28:
Ik moet toegeven dat het mooie weer mij een beetje van 3d af heeft gehouden.
Is het heel erg als ik mijn final een paar uurtjes later inlever? Hij is aan het renderen
Thnxnatasdiamon schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:45:
@demion: je idee is heel goed, maar dat lieve zachte engeltje is nu meer een hoertje geworden, het contrast is dus een beetje weg.
stallone, echt heel mooi, geen commentaar.
bcme: erg mooi, alleen jammer dat die huid een beetje plastiekerig is.
Klopt, maar ik had er ook veel te weinig tijd in gestoken. Het lekkere weer was mij te kostbaar gok iknatasdiamon schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:45:
@demion: je idee is heel goed, maar dat lieve zachte engeltje is nu meer een hoertje geworden, het contrast is dus een beetje weg.
stallone, echt heel mooi, geen commentaar.
bcme: erg mooi, alleen jammer dat die huid een beetje plastiekerig is.
Ik vind alles bestStalllone schreef op maandag 06 juli 2009 @ 20:41:toon volledige bericht
Gratz DemoniCEVL! (jammer dat er maar 4 finals waren...)
Hier nog wat ideeen uit de vorige delen:
- Lost and Found (maar dat komt omdat ik pas de DVD heb gezien, masterlijk!).
- Character Design (mens, dier, verzonnen mens-dier-achtig-iets).
- Sprookjes en Fabels.
- Ik zat zelf meer aan iets meer open te denken. Tijd oid, dat is leuk vind ik. Of (pre)historie.
- Spoken op zolder.
- Urban
- (Extreme) Sports
- Streetlife
- Op de maan / Leven op de maan
- Leven in Hemel/Hel
- Romeinen
- Armoede en Rijkdom
- Muziek
- Transport
- Technologie
- Inside the human body
- Cartoon Render in Comic Styl.
De laatste is idee van DemonicEVL en ik vind dat wel een goede. Graag zou ik nu wel een keer een langere contest zien.
Bijv. 6~8 weken. Why?
- Vakantie periode.
- (verplichten) tot het maken van (minimaal 1) Character.
- Omdat het comic is, proberen om een ministrip te maken van 3 plaatjes bijv. Daarvoor (moet) je dan ook je character riggen/bones/animeren/positioneren wat ook tijd kost.
Zomaar wat suggesties om de contest net wat anders te laten zijn deze zomer
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Anoniem: 260596
Dat dacht ik dus ook jaAnoniem: 260596 schreef op maandag 06 juli 2009 @ 23:51:
Is het maken van characters niet wat moeilijk voor beginners? en is het niet de bedoeling dat iedereen mee kan doen?![]()
Ochja, eerste keer dat ik hier post, maar als ik bij het volgende contest een leuk idee krijg ga ik ook eens een poging wagen.(na eerst te leren hoe het moet
)
Je kan al een simpele Character maken met standard objecten. (bollen, vierkanten, rechthoeken, cilinders). Dus beginnelingen kunnen ook hun gang.Anoniem: 260596 schreef op maandag 06 juli 2009 @ 23:51:
Is het maken van characters niet wat moeilijk voor beginners? en is het niet de bedoeling dat iedereen mee kan doen?![]()
Ochja, eerste keer dat ik hier post, maar als ik bij het volgende contest een leuk idee krijg ga ik ook eens een poging wagen.(na eerst te leren hoe het moet
)
Gewoon proberen
Ik neem aan dat het ook een hoop om de inhoud van de animatie gaat. Dus je kan inderdaad al een hoop met primitives doen.Anoniem: 260596 schreef op maandag 06 juli 2009 @ 23:51:
)
Anoniem: 302681
[ Voor 30% gewijzigd door DemoniCEVL op 07-07-2009 19:56 ]
Lijkt me echt _heel_ tofDemoniCEVL schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 19:45:
Okay okay, maar ff opnieuw, je hebt niet persé een cartoonshader/renderer nodig om iets er cartoony uit te laten zien.
En normaliter is een contest hier nooit met animaties, en daar doelde ik ook niet op. Zoals D-rez als zei, een cartoon kan ook gewoon een still zijn.
@BcMe, ik doelde meer op een geheel bestaande uit 3 afzonderlijke plaatjes, dus als een stripboek bladzijde.
beetje zoiets: [afbeelding]
alleen dan 3 plaatjes, en omdat het 3d is mag een karakter of net wat je maakt ook best buiten zijn borders treden zoals 2D ook wel eens gedaan word. En natuurlijk zijn er verschillende composities mogelijk van de borders en groottes van de plaatjes.
edit: btw, wie wil er de startpost voor de volgende contest van me overnemen? Want ik ben daar heel slecht in, hell, ik kon niet eens het DM knopje vinden op dit forum, haha.
8 weken lijkt mij het best. Ook ivm vakantie e.d.Stalllone schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 22:59:
@DemonicEVL: Ik wil het wel overnemen om het Topic te openen. (als de rest daar geen probleem mee heeft).
Wel wil ik nog weten:
- Hoeveel weken: 4/6/8? (mijn voorkeur: 8, lekker vakantie en wat chillen etc).
- Minimaal 1 - maximaal 9 plaatjes (alles in elkaar toevoegen tot 1 plaatje).
- Omdat het een cartoon/strip is: minimaal 1 character maximaal 99. (mens/dier/alien/whatever).
Nog aanpassingen/uitbreidingen hierop?
* BcMe heeft hier erg veel zin in
Moet het dan niet jaap-doet-mee aan zijn?JapyDooge schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 09:44:
Ga ik deze keer wel meedoen?gok nu allen, sms jaap-doet-mee naar 4433 en win die TV
Finaltoon.. (finalrender)Dark Blue schreef op maandag 06 juli 2009 @ 23:29:
Gefeliciteerd Demoni!
Ik ga komende contest weer meedoen, aangezien ik vrees dat ik veel tijd over heb deze zomer.![]()
Alleen nog geen cartoonrenderplugin
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq