Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:43
Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de Nokia N86 8MP en dan met de nadruk op de daarbij horende levertijden en abonnementen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.

Wat we wel in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussie over mooie aanbiedingen voor de N86.
• Discussie en meldingen over wanneer we de N86 kunnen verwachten in de winkels.
• Vragen over aanbiedingen die bij de N86 horen.

Wat we niet in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
• Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het N86 tech topic.
• Offtopic geblaat zoals: ik heb hem, ik heb hem besteld, hier is hij goedkoop!!, etc. etc.
Post inhoudelijk!
• Ook hier gelden de regels van GoT.

Verwachte beschikbaarheid van officiële Nederlandse versies: eind juni 2009 (1e levering)
Verwachte losprijs van officiële Nederlandse versies: € 499

[ Voor 15% gewijzigd door robertwebbe op 14-06-2009 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob323
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-07-2024
Iemand een goede tip om een toestel uit de eerste levering te bemachtigen? Bepaald niet elke shop waar je kan preorderen krijgt 'm ook daadwerkelijk.

* rob323 greep ooit behoorlijk naast de eerste batch N95's :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:54
moet je dat willen?

Ik wacht ffies af, tegenwoordig worden telefoons te vaak te snel op de markt gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_Tyre
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:40
Ik heb dit toestel al een tijdje op het oog. Aangezien mn abbo eind juli afloopt, hoop ik eigenlijk daarvoor te kunnen verlengen en dit toestel daarbij te kunnen krijgen...

iemand enig idee over de levertijd?

12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Blijkbaar is het weer nodig om dit onder de aandacht te brengen:
Modbreak:Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Burning_Tyre schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 21:39:
Ik heb dit toestel al een tijdje op het oog. Aangezien mn abbo eind juli afloopt, hoop ik eigenlijk daarvoor te kunnen verlengen en dit toestel daarbij te kunnen krijgen...

iemand enig idee over de levertijd?
ik kreeg net te horen dat ik mijn toestel wss op 15juli krijg. maarjah er zijn vast wel betere webshop's die ietjes eerder kunnen verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 11:56
Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten

[ Voor 144% gewijzigd door pven op 30-06-2009 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob323
pegagus schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:51:
Heeft iemand een idee hoe snel de prijzen zakken?
...
Ik denk dat het een liefhebberstoestel wordt, waarvoor in eerste instantie de early adopters een flinke prijs betalen, maar vlak daarna zal de prijs moeten dalen omdat normale mensen 'm anders niet kopen.

De N85 was ook (wel minder) een liefhebberstoestel en de losse toestelprijs is na introductie zo'n 50 euro gedaald. Ik schat dat de N86 over een maand ook voor 50 euro minder te vinden is.

En waarom werd die vraag van pegasus nou precies weggemod? Leek me toch niet zo offtopic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
rob323 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 14:59:
[...]

En waarom werd die vraag van pegasus nou precies weggemod? Leek me toch niet zo offtopic...
Voldoet het aan Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten ?

Graag weer ontopic; feedback mag in Telecomproviders Feedback Topic

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debroei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-07 18:16
Nu te krijgen bij Studentmobiel , voor 410 euro.
Betreft wel een duits toestel maar wel met de NL taal instelling.

Als ik op website's als Marktplaats kijk, zijn er nog mensen die hier gewoon 500 euro voor willen hebben.
En dit moeten haast ook wel buitenlandse toestellen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDHM
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11-2023
Heb hem bij GSMWEB in bestelling staan voor 74 euro bij een telfort 300 abbo 1 jaar verlenging.
Die prijs valt mij behoorlijk mee voor zo'n compleet toestel.
Vandaag bevestiging gekregen dat ze m'n aanvraag binnen hebben. Ben benieuwd hoe snel ze hem nu daadwerkelijk leveren want heb hem nog niet in de winkel zien liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 12:33
Ik heb een flink aantal webshops vergeleken en GSMweb.nl komt er voor mij het gunstigste uit.

€155 voor een 1jarig T-Mobile Flex25 abbo.

Dat vind ik nog wel goed te doen.

Ik zit nog erg te twijfelen tussen de n86 en n97, maar aangezien de n97 met hetzelfde abbo op €277 komt, is het voor mij wel redelijk duidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia store (internet) geeft aan dat het toestel leverbaar is vanaf media augustus.
Hij is te reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* ontopic aub.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 15-07-2009 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet hoe ik 'm online bij de Phonehouse kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas, ik krijg overal alleen maar witte pagina's zonder inhoud, zonder HTML code. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob323
Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 20:50:
Helaas, ik krijg overal alleen maar witte pagina's zonder inhoud, zonder HTML code. :?
Tijdelijk storinkje? Proxy of firewall met foute settings? Ik kan er vanaf verschillende machines/netwerken gewoon bij.

Anyway, ze hebben 'm daar nog niet... Op de site staat 'ie bij de nog verwachte phones op 1 augustus. In de fysieke winkel (Dronten) verwachten ze 'm volgende week.

Ik kon er niet meer op wachten en heb 'm zojuist voor een kleine 400 euro besteld bij TelecomLink :) . Ik heb nog geen ervaring met die webshop, maar zag veel positieve beoordelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Als het goed is komt de N86 aankomende week beschikbaar in Nederland en zullen alle grote winkelketens hem in de vitrine hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rob323 schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 23:56:
[...]

Tijdelijk storinkje? Proxy of firewall met foute settings? Ik kan er vanaf verschillende machines/netwerken gewoon bij.
Ben er inmiddels achter dat de oorzaak bij mij moet liggen, al heb ik geen flauw idee hoe het kan. Er is niets ge-blocked in de firewall oid. Cache van de browser geleegd etc. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Ik denk dat je computer dan niet van die zaak houdt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Weet er hier soms iemand wanneer de nokia N86,te verkrijgen zal zijn in België?

alvast bedankt voor de reactie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Mensen, die topicwaarschuwing staat er niet voor niets. Hou je aub aan de regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stimp!
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-09 11:22
Is er al iets bekend wanneer de N86 in het wit beschikbaar zal zijn? Op 2call staat ie als "op voorraad" dit is ook de enige shop waar dit staat. Verder vind ik er nergens info over, is ie in geen enkele shop te bestellen en ook op de Nokia shop staat dat alleen Indego Black beschikbaar is.

Heeft iemand deze al in huis (via 2call)? En is het een Europese versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:34
robertwebbe schreef op zondag 19 juli 2009 @ 20:11:
Ik denk dat je computer dan niet van die zaak houdt ;)
Je kunt inderdaad beter even langs één van de winkels lopen om de geweldige service mee te maken die je via internet moet missen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Sinds afgelopen vrijdag ligt de N86 in de Nederlandse telecomwinkels zoals bijvoorbeeld BelCompany.
Voorlopig is alleen de zwarte beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met de (ingebouwde) ondersteuning om foto's te uploaden naar websites? Met name Facebook en Flickr? Ik lees daar wat minder positieve dingen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
@Proenski;
Dit topic gaat alleen over de levertijd en beschikbaarheid (zie openingspost).
De vraag die jij stelt kun je het beste stellen in het tech topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1337652

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps, verkeerde topic :(

Ik vind het ook maar niks, de "verplichte" gesplits hier op Tweakers van zaken over hetzelfde onderwerp 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:27

mr_petit

opperprutser

Misschien interessant het kpn flexibel abonnement (icm elke telefoon):
Voorzover ik kan zien kan je een flexibel abonnement na 3 maanden kostenloos downgraden (bij nieuwe klant), en na 1 maand bij verlenging. Dat houdt voor zover ik kan begrijpen in dat je een 2 jarig Flexibel Online 265 abonnement kan afsluiten (27,50/maand) incl. gratis toestel en na 3 maanden kan downgraden naar Flexibel Online 100 (17,00/maand). Rare constructie (je krijgt natuurlijk wel minder belminuten, maar bellen en sms zitten in dezelfde bundel), maar volgens mij wel goedkoop.
Hij is iig weer beschikbaar bij kpn. Je kon je emailadres opgeven dat je een berichtje zou krijgen, maar dat heb ik dus niet gehad..:/

[ Voor 10% gewijzigd door mr_petit op 13-10-2009 18:09 ]

"man is not truly one, but truly two,"

Pagina: 1