Wat heb je zelf uitgezocht?Google?.al in het fritz modem topic gekeken?in de gebruiksaanwijzing gekeken?op de site van de fritz gekeken?Even een vraag op tweakers neerknallen word niet gewaardeerd.Eerst zelf eens wat dingen uitzoeken voordat je hier wat neerzet
Ik snap de vraag niet zo erg. De Frizbox is een router/adsl-modem, geen mediacenter. Je kan wel een USB device met sommige modellen delen.
Zie verder, Fritz!Box Fon
Zie verder, Fritz!Box Fon
Ik denk dat hij het anders bedoelt.
@zerdust76: Mediaserver kun je op allerlij manieren opvatten.
Noork denkt dat je je 7170 op je tv wilt aansluiten en dan beeld verwacht. Dat kan zeer zeker niet.
Zelf denk ik meer dat je eigenlijk je 7170 wilt gebruiken als netwerk hardeschijf. Dat kan zeker weer wel. Maar dan moet je dus nog een computer aan het netwerk hebben om de media erop te zetten en eraf te halen.
Of wil je juist dat je 7170 zelf de media download? Een download server?
Kortom, ik denk dat je even wat duidelijker moet gaan zijn. En inderdaad, wat vincedd al melde, op Tweakers.net verwachten we eigenlijk wel iets meer dan een vraag van 1 regel.
Zoals je al merkt kunnen we hier dan ook niet gek veel mee. Als je echter duidelijk had gemaakt welke apparatuur je hebt die er in dit geval toe doen (7170, maar wat nog meer? pc's? tv?) wat je daarmee wilt (iets meer dan "mediaserver", want zeker in IT land heeft iedereen van dergelijke termen een eigen opvatting) en hoe je dat denkt voor elkaar te kunnen krijgen (ja, je zult zelf ff moeten gaan zoeken), dan komen we er vast wel uit.
@zerdust76: Mediaserver kun je op allerlij manieren opvatten.
Noork denkt dat je je 7170 op je tv wilt aansluiten en dan beeld verwacht. Dat kan zeer zeker niet.
Zelf denk ik meer dat je eigenlijk je 7170 wilt gebruiken als netwerk hardeschijf. Dat kan zeker weer wel. Maar dan moet je dus nog een computer aan het netwerk hebben om de media erop te zetten en eraf te halen.
Of wil je juist dat je 7170 zelf de media download? Een download server?
Kortom, ik denk dat je even wat duidelijker moet gaan zijn. En inderdaad, wat vincedd al melde, op Tweakers.net verwachten we eigenlijk wel iets meer dan een vraag van 1 regel.
Zoals je al merkt kunnen we hier dan ook niet gek veel mee. Als je echter duidelijk had gemaakt welke apparatuur je hebt die er in dit geval toe doen (7170, maar wat nog meer? pc's? tv?) wat je daarmee wilt (iets meer dan "mediaserver", want zeker in IT land heeft iedereen van dergelijke termen een eigen opvatting) en hoe je dat denkt voor elkaar te kunnen krijgen (ja, je zult zelf ff moeten gaan zoeken), dan komen we er vast wel uit.
Sorry voor de onduidelijkheid.
Wat heb ik
Ik heb PS3 en modem Fritz box 7170.
Wat kan ik,
0.usb-stick aangesloten op de Fritz!Box
1.op Ps3 search for Media Servers
2. find FritzboxMusic
3. Muzik op mij usb-stick kan ik afspelen op mijn ps3
Wat wil ik.
Ik heb ook een film op mijn usb stick-gezet,
en de film zie ik niet op mijn ps3.
mijn vraag is het mogelijk om DiVX en XViD af te spelen?
Wat heb ik
Ik heb PS3 en modem Fritz box 7170.
Wat kan ik,
0.usb-stick aangesloten op de Fritz!Box
1.op Ps3 search for Media Servers
2. find FritzboxMusic
3. Muzik op mij usb-stick kan ik afspelen op mijn ps3
Wat wil ik.
Ik heb ook een film op mijn usb stick-gezet,
en de film zie ik niet op mijn ps3.
mijn vraag is het mogelijk om DiVX en XViD af te spelen?
Zie het PS3 topic: Playstation 3 als mediacenter, en: http://ps3.ign.com/articles/742/742009p1.html
Zie: pieter87 in "Playstation 3 als mediacenter"
Staat iets over de firmware versie. Heb je een recente versie? Wellicht kun je proberen even wat verschillende divx en xvid's te maken. Probeer eens een mpeg2 o.i.d.
Zie: pieter87 in "Playstation 3 als mediacenter"
Staat iets over de firmware versie. Heb je een recente versie? Wellicht kun je proberen even wat verschillende divx en xvid's te maken. Probeer eens een mpeg2 o.i.d.
Ik heb TVersity op mijn pc
Met TVersity kan ik wel DiVX en XViD af spelen op mijn ps3.
ik heb ook recente versie op ps3.
Met TVersity kan ik wel DiVX en XViD af spelen op mijn ps3.
ik heb ook recente versie op ps3.
Pagina: 1