Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Ik heb gewoon een Pro mee gekregen voor die prijs, ze hadden de arcade hier zelfs extra afgeprijsd naar 119euro. Zijn allemaal al op intussen.

[ Voor 11% gewijzigd door SD5k op 20-06-2009 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

dangerpaki schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 10:34:
[...]
EULA isoverigens geen wet... vind dat ze de EULA eruit moeten kicken vind het waardeloos dat ik ergens geld voor neerleg en koop en dan nog voorwaarden opgelegd krijg. is mijn box, of ik hem nou van de tiende verdieping naar beneden gooi of iets anders mee doe dat is mijn zaak vind ik.
Natuurlijk kan je met je xbox doen wat je wil, maar als je hem bijvoorbeeld van de tiende verdieping naar beneden gooit moet je ook niet verontwaardigd reageren wanneer microsoft je xbox niet gratis wil repareren...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
SD5k schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 11:44:
Ik heb gewoon een Pro mee gekregen voor die prijs, ze hadden de arcade hier zelfs extra afgeprijsd naar 119euro. Zijn allemaal al op intussen.
Wat voor Pro? Jasper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:56
Doet er toch niet toe ? ze zijn toch op nu ;) en ik snap hoe dan ook niet dat mensen erop letten welke revisie het is ..Falcons sterven maar jaspers ook nog steeds. De garantie is goed dus op een weekje balen na hoef je je nergens zorgen om te maken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:14
Beakzz schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 12:32:
[...]

Doet er toch niet toe ? ze zijn toch op nu ;) en ik snap hoe dan ook niet dat mensen erop letten welke revisie het is ..Falcons sterven maar jaspers ook nog steeds. De garantie is goed dus op een weekje balen na hoef je je nergens zorgen om te maken 8)
Precies, ik snap dat gedoe om de verschillende versies ook niet helemaal. Het is misschien vervelend dat er net "een nieuwe" uitkomt nadat je er een gekocht hebt maar de garantie is inderdaad prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Beakzz schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 12:32:
[...]

Tja heb liever de beste chipset, zuiniger en minder kans op RROD. Vooral al je dat ding gaan modden is het belangrijk dat ie lang meegaat want dan heb je geen garantie meer ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

De mijne is een Jasper, maar maakt verder niet uit inderdaad, pas na het weekend vullen ze de voorraad weer aan, en dan is de aanbieding voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
SD5k schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 14:10:
De mijne is een Jasper, maar maakt verder niet uit inderdaad, pas na het weekend vullen ze de voorraad weer aan, en dan is de aanbieding voorbij.
nee maar vroeg het me af, ik dacht met 195 al goedkoop een pro gekocht te hebben bij de Saturn ;-(
40e kunnen besparen ;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Het lijkt wel of er in elke post moet staan welk model Xbox je hebt en welke versie :P of een verschijnsel van een RROD.

Ben zelf weer bezig met Assasins Creed. Had die nog niet uitgespeeld dus dat gaan we maar eens proberen. :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 16:06

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

DaMarcus schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 22:44:
Is deze fan nog stiller dan van een Falcon of heb je een launch Xbox? En hoe heb je hem trouwens geopend? ;)

Goed om te horen dat ik niet de enige ben die positief is over deze fan :)
Stukken stiller, de oude fan bromde meer.
Heb een Xbox uit 2006. Dus al wat ouder idd.

Heb gewoon een unlock tool gebruikt, ging best makkelijk, viel me reuze mee.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand anders ook al de arcarde game duel of the planes walker? (magic the gathering)
Ik vind hem leuk, mist alleen wel wat customizability

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 10:53:
Iemand anders ook al de arcarde game duel of the planes walker? (magic the gathering)
Ik vind hem leuk, mist alleen wel wat customizability
Ik heb hem nog niet gehaald en dat komt eigenlijk omdat ik behoorlijk verslaafd was aan Magic Online. Ik ben bang dat ik hier ook verslaaf aan kan raken, maar het scheelt al wel dat er geen drafts en sealed tournaments in zitten...toch?

En wat bedoel je precies met 'customizability'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 12:41:
[...]

Ik heb hem nog niet gehaald en dat komt eigenlijk omdat ik behoorlijk verslaafd was aan Magic Online. Ik ben bang dat ik hier ook verslaaf aan kan raken, maar het scheelt al wel dat er geen drafts en sealed tournaments in zitten...toch?

En wat bedoel je precies met 'customizability'?
Je kunt decks unlocken, maar je speelt met die decks je kunt er niet een vogel uithalen bijvoorbeeld.
Je kunt wel 17 kaarten unlocken die je er dan wel in kunt doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:20

Bjk

Ik zit nu al een tijdje te zoeken naar de 360 VGA switch (360/pc op mijn monitor). Heeft iemand dit product toevallig gespot in een Nederlandse (web)winkel? http://www.mayflash.com/vgabox/vga002/vga002.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:37

Vrijdag

De Zwarte

Bjk schreef op zondag 21 juni 2009 @ 20:47:
Ik zit nu al een tijdje te zoeken naar de 360 VGA switch (360/pc op mijn monitor). Heeft iemand dit product toevallig gespot in een Nederlandse (web)winkel? http://www.mayflash.com/vgabox/vga002/vga002.htm
Da's toch gewoon een willekeurige switch? Zoiets als dit dus?

[ Voor 5% gewijzigd door Vrijdag op 22-06-2009 06:46 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het verschil met die ene Pc kabel van Microsoft dan? Kan je hiermee ook geluid van Xbox direct op je speaker aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 02:50:
En het verschil met die ene Pc kabel van Microsoft dan? Kan je hiermee ook geluid van Xbox direct op je speaker aansluiten?
ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:37

Vrijdag

De Zwarte

Ding heeft gewoon een minijack en tulp aansluitingen :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:20

Bjk

Heb een shop (buitenlandse) gevonden die hem verkoopt voor 16 euro. Dus dat scheelt nogal op deze switch van Alternate. Vraag me alleen af of dat een beetje een 'goede' shop is.
(http://www.consoleshop.com/product.php?productid=17174)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 07:17
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 12:52:
[...]
Je kunt decks unlocken, maar je speelt met die decks je kunt er niet een vogel uithalen bijvoorbeeld.
Je kunt wel 17 kaarten unlocken die je er dan wel in kunt doen
Het gebrek aan variatie in de decks stoort me ondertussen wel. Het spel is precies zoals Wizards magic al voor ogen had toen ik nog speelde; beestjes casten en mekaar daarmee te lijf gaan met ondersteunende spreuken specifiek op die kleur gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Consoleshop is een hartstikke goede shop, ik heb daar zelf ook mijn spullen besteld en kreeg het de volgende dag netjes en onbeschadigd in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sh0ckTr00per schreef op maandag 22 juni 2009 @ 11:43:
[...]

Het gebrek aan variatie in de decks stoort me ondertussen wel. Het spel is precies zoals Wizards magic al voor ogen had toen ik nog speelde; beestjes casten en mekaar daarmee te lijf gaan met ondersteunende spreuken specifiek op die kleur gericht.
Hmmm, jammer...ik denk dat ik het maar laat liggen dan. Ik denk dat je de beste ervaring hebt met Magic als je Magic Online speelt. Tegen echt spelers met gevarieerde decks. Daarnaast speel je ook nog eens tegen profs. Zo speelde ik eens tegen Jeroen Remie en gaf hij me nog online complimenten voor de winst tijdens een sealed deck-tournament. Dat zijn leuke dingen. Ik denk ook niet dat de profs dit spel gaan spelen omdat je dus totaal niet je strategie verder kunt uitbouwen/aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Rockvee2 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 11:44:
Consoleshop is een hartstikke goede shop, ik heb daar zelf ook mijn spullen besteld en kreeg het de volgende dag netjes en onbeschadigd in huis :)
Jij bedoelt waarschijnlijk consoleshop.nl ?

Die link hierboven is consoleshop.com, totaal een andere winkel.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Zijn hier ook mensen die op Fight Night 4 zitten te wachten? Ik heb het gevoel dat dit spel niet zo populair is hier.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ik heb mijn xbox nu sinds december 2008 en ben er vandaag achter dat ik intussen al bijna 25 spellen heb gedaan. Ik koop vaak een spel, speel het uit (op minimaal hard-niveau als dat van toepassing is) en verkoop het spel meteen weer. Opnieuw spelen hou ik niet van, ik ken het verhaal dan toch al en ik ben niet zo'n achievement-whore.

Een spel als Oblivion heb ik best veel tijd in gestopt, maar zodra het klaar was ging hij meteen op internet. Omdat ik toch iets van een verzameling op wil bouwen ben ik dus op zoek naar spellen die ofwel: 1) Goed opnieuw gespeeld kunnen worden (nieuwe verhaallijn oid), of 2) Niet aan een verhaallijn vastzitten. Sportspellen vind ik niets, racespellen wel aardig (heb me ooit enorm vermaakt met Gran Turismo 2 op de PSX).

Ik zit dus te denken om iets als PGR4 aan te schaffen, maar veel verder kom ik niet. Herkennen mensen dit en wat doen ze eraan? Ik zou wel eens willen dat ik een spel, na het uitspelen, gewoon weer lekker opnieuw opstart, maar om een of andere reden wil dit maar niet lukken :/

[ Voor 8% gewijzigd door EcoR op 22-06-2009 14:09 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Persoonlijk zou ik dan eerder voor forza 2 gaan oid, komt het meeste in de buurt van Gran Turismo (heb ik ook heel veel gespeeld). En is best leuk om af en toe weer op te pakken. :)

Andere spellen zoals Oblivion and Fable hebben dit naar mijn idee ook wel, dan verander je van klasse oid.

[ Voor 23% gewijzigd door Spitie op 22-06-2009 14:13 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Forza Motorsport 2 :)

Ondanks dat Forza Motorsport 3 er aan komt (Q4 '09) vermaak ik me hier prima mee. Het is niet een 13-in-een-dozijn-racegame, mogelijkheden tot het afstellen van je auto bestaat ook.

En voordat je de Endurance-races hebt uitgereden - ~ 50 min. per race - ben je ook wel even verder. De kick voor mij in de Endurance-serie blijft het uitbouwen van een voorsprong en er op letten wanneer je rondetijden gaan stijgen wegens slijtage van de banden. Pitstop en weer verder :)

/Edit: fuck it, I'm to late :+

Fable II dacht ik ook aan, moet je wel van houden.

[ Voor 9% gewijzigd door DaMarcus op 22-06-2009 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corné
  • Laatst online: 14-11-2024
Mijn vriendin heeft afgelopen weekend Fable 2 uitgespeeld en ik vroeg me af welk xbox360 spel hier nu het dichtst bij in buurt bij komt qua gameplay. Ik zat zelf te denken aan Sacred 2 (zelf niet gespeeld), maar ik lees overal dat dat spel vol met bugs zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 20:18

SaN

Ik ben overal aan het zoeken, maar ik kan het echt niet vinden. Gaat netflix nou gratis worden in Nederland zo lang je maar een Live Gold abonnement hebt, of moet je ook nog een extra netflix abonnement nemen?

Ik meen me te herinneren van de e3 keynote van Microsoft dat het gratis zou worden, maar ik kan er dus echt helemaal niks meer over vinden. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

NetFlix, zoals met dvd-huren. Er staat ook dat je de DVD zolang als je wilt mag houden, zal wel ergens in de voorwaarden staan dat ie nog een keer terug moet neem ik aan. Wel relaxt dat hun alle porto betalen, anders was het meteen kansloos. Wil wel gratis abbo op die service, voor alles wat je normaal niet meer kunt vinden en ook leuk om serie's te kijken !

Misschien apart topic voor openen ?

[ Voor 5% gewijzigd door NeoMe op 22-06-2009 17:39 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
sander-sp schreef op maandag 22 juni 2009 @ 17:21:
Ik ben overal aan het zoeken, maar ik kan het echt niet vinden. Gaat netflix nou gratis worden in Nederland zo lang je maar een Live Gold abonnement hebt, of moet je ook nog een extra netflix abonnement nemen?
We krijgen hier in NL helemaal geen Netflix.
In de UK krijgen ze SKY, maar wij moeten het gewoon doen met de marketplace.

En je moet gewoon betalen voor de films die je huurt.

[ Voor 13% gewijzigd door yzf1kr op 22-06-2009 18:27 ]

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sander-sp schreef op maandag 22 juni 2009 @ 17:21:

Ik meen me te herinneren van de e3 keynote van Microsoft dat het gratis zou worden, maar ik kan er dus echt helemaal niks meer over vinden. Iemand?
"Wij" krijgen de Movie Marketplace, en dat is deze: http://marketplace.xbox.com/en-US/videos/default.htm

De meeste grote maatschappijen doen er aan mee, het is een hele flinke database. Je betaald een bedrag per film of serie, SD of HD.

LastFM komt ook naar de Xbox, en die is gratis voor Gold member.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Betalen doe ik sowieso niet aan, en naar radio luisteren op een xbox 360 gaat in mijn situatie mij iets te ver. Dus weer geen nieuws voor mij, vondt het aanbod altijd zeer beperkt bij video's. Altijd die ene serie, blue vs red ofiets. Nooit gekeken maar meer stond er ook niet echt op, wel soms trailer van film of spel de laatste tijd in een soort van 720p HD kwaliteit.

Damn, als je all South Park op je XBOX360 wilt dan heb je sowieso een 120GB Harde Schijf nodig en een hele hoop punten pfff...

[ Voor 14% gewijzigd door NeoMe op 22-06-2009 18:37 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Spitie schreef op maandag 22 juni 2009 @ 14:12:
Persoonlijk zou ik dan eerder voor forza 2 gaan oid, komt het meeste in de buurt van Gran Turismo (heb ik ook heel veel gespeeld). En is best leuk om af en toe weer op te pakken. :)

Andere spellen zoals Oblivion and Fable hebben dit naar mijn idee ook wel, dan verander je van klasse oid.
Zoals gezegd had ik het verhaal van Oblivion na 1 keer ook wel weer gezien. Fable 2 ook gehad en na 2 weken uitgespeeld --> mocht ook weer weg. Maar ik ga Forza 2 op de kop tikken, die is niet duur meer (zeker niet 2e hands) en wordt inderdaad hier en daar genoemd als: 'Microsofts version of Gran Turismo, and it's not a bad thing to be'.

Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

FM2 is zeker geen miskoop! Vind het echt een superleuk spel!
Speel het nu ook nog vaak, echt een geweldige game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:56
Vandaag Fable 2 hier gekocht: http://www.zavvi.co.uk/zavvi/9996331.product
Toch een keer z'n spel uitproberen.

Zit trouwens ook te wachten op de film streaming. Vraag me alleen af of er ook NL ondertiteling voor komt, dan zouden me ouders ook kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

EcoR schreef op maandag 22 juni 2009 @ 18:58:
[...]

Zoals gezegd had ik het verhaal van Oblivion na 1 keer ook wel weer gezien. Fable 2 ook gehad en na 2 weken uitgespeeld --> mocht ook weer weg. Maar ik ga Forza 2 op de kop tikken, die is niet duur meer (zeker niet 2e hands) en wordt inderdaad hier en daar genoemd als: 'Microsofts version of Gran Turismo, and it's not a bad thing to be'.

Ben benieuwd :)
Assassins Creed, ook een suggestie? Met FM2 doe je in ieder geval geen miskoop totdat je de trailer van FM3 ziet. Ik verlang er nu al naar :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
DaMarcus schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 00:19:
[...]

Assassins Creed, ook een suggestie? Met FM2 doe je in ieder geval geen miskoop totdat je de trailer van FM3 ziet. Ik verlang er nu al naar :>
Zeker een suggestie, maar ook al gespeeld :) Ik zit wel te wachten op deel 2, die haal ik direct.

Maar goed, FM2 wordt het dus zeker (gisteren even de demo gespeeld, bevalt goed). Wellicht ga ik ook nog Morrowind (voor de oude xbox) oppakken, die is compatible met de 360 en Oblivion bleef me in ieder geval lekker lang boeien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:02

BM

Moderator Spielerij
NeoMe schreef op maandag 22 juni 2009 @ 18:36:
Betalen doe ik sowieso niet aan, en naar radio luisteren op een xbox 360 gaat in mijn situatie mij iets te ver. Dus weer geen nieuws voor mij, vondt het aanbod altijd zeer beperkt bij video's. Altijd die ene serie, blue vs red ofiets. Nooit gekeken maar meer stond er ook niet echt op, wel soms trailer van film of spel de laatste tijd in een soort van 720p HD kwaliteit.
De huidige videomarketplace in NL is idd gewoon r*k, maar dat word dus nog beter ;)
Damn, als je all South Park op je XBOX360 wilt dan heb je sowieso een 120GB Harde Schijf nodig en een hele hoop punten pfff...
Al wat je gedownload hebt kun je zonder problemen later nog eens downloaden. En die punten, tja.... je had verwacht dat alle videocontent gratis zou zijn? Niet meer dan logisch dat je daar voor betaald imho.

Last.fm aan tijdens het gamen zou nog wel leuk kunnen worden, om het gewoon aan te zetten en verder niks te doen lijkt me niet alles, maar we zien wel hoe dat uitpakt :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolterRF
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:31
EcoR schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 08:11:
[...]

Zeker een suggestie, maar ook al gespeeld :) Ik zit wel te wachten op deel 2, die haal ik direct.

Maar goed, FM2 wordt het dus zeker (gisteren even de demo gespeeld, bevalt goed). Wellicht ga ik ook nog Morrowind (voor de oude xbox) oppakken, die is compatible met de 360 en Oblivion bleef me in ieder geval lekker lang boeien...
Als Oblivion je bevalt, wat dacht je dan van Fallout 3 (incl. expansions), een van de betere RPG's die ik de afgelopen maanden heb gespeeld, en losjes gebouwd op de Oblivion Engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Is er al een topic voor overlord 2? Ik heb gister de demo gespeeld en vond het verassend leuk wegspelen. Lekker babyseals en yeties neerknuppelenen :). Ik dacht eraan om prototype of red faction te gaan halen maar wacht nu liever op overlord (als ik het goed begrepen heb sponsor ik dan meteen ook de nederlandse game industrie).

EDIT: het spel wordt inderdaad door de Delftse ontwikkelaar Triumph Studios ontwikkeld. Heb age of wonders 1 en 2 ook met veel plezier gespeeld

[ Voor 18% gewijzigd door ebborazor op 23-06-2009 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 20:18

SaN

Ik wil je niet afhouden van het kopen van Overlord, maar Red faction is ook wel heel erg goed vind ik zelf, al aardig wat plezier aan gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
sander-sp schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:27:
Ik wil je niet afhouden van het kopen van Overlord, maar Red faction is ook wel heel erg goed vind ik zelf, al aardig wat plezier aan gehad.
Ik heb gister de demo gespeeld. Het damage model is inderdaad wel heel erg heftig. Leuk om alleen met je hamer de fundamenten van een gebouw weg te slaan en het dan heeeeeel langzaam vanzelf in elkaar zien zakken. Maar ik heb denk ik even genoeg van free roaming games alla het beproefde GTA concept. Kan het spel altijd nog halen als het wat in prijs gezakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-08 17:10
Volgens Kotaku gaat er nieuwe DLC uitkomen voor Mass Effect. Het is alleen een soort van gerucht op dit moment, aangezien er volop naar gehint wordt, maar nergens is bevestig :/. Vrijdag komt er een bevestiging ofzoiets.

Reden genoeg voor mij om weer opnieuw te beginnen met Mass Effect :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Heb zelf redelijk wat ervaring met de xbox 360. Een erg leuke console en dankzij de HDMI kabel doet hij m.i. niet veel onder qua graphics voor de PS3. Heb gisteren nog Map Pack 2 voor Call of Duty 5 (WaW) geinstalleerd. Zijn erg leuke mappen, is weer eens wat anders. Mijn interesses liggen vooral bij shooters, rpg's en actie/adventure spellen. Mocht iemand vragen hebben of ervaringen willen delen dan hoor ik dat graag!

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cv8x schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:48:
Heb zelf redelijk wat ervaring met de xbox 360. Een erg leuke console en dankzij de HDMI kabel doet hij m.i. niet veel onder qua graphics voor de PS3.
Weet iemand of multi console games er op de xbox nog steeds ietsjes beter uitzien dan op de ps3? (dat was toch een tijd lang zo in reviews))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 11:46
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 16:27:
[...]

Weet iemand of multi console games er op de xbox nog steeds ietsjes beter uitzien dan op de ps3? (dat was toch een tijd lang zo in reviews))
nog steeds wel vaak zo, maar niet altijd. Vaak moet je overigens wel met een loep voor het scherm gaan zitten om de verschillen te zien. Niet echt heel boeiend dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
Snowdog schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 16:45:
[...]

nog steeds wel vaak zo, maar niet altijd. Vaak moet je overigens wel met een loep voor het scherm gaan zitten om de verschillen te zien. Niet echt heel boeiend dus.
precies over het algemeen kun je zeggen dat qua graphics echt geen verschil is te ZIEN tijdens het gamen. als je daar op gaat letten ben je allang niet meer aan het gamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 16:27:
[...]

Was laatst een bericht over een gigantisch grafisch verschil in de game Ghostbusters. Het blijkt dat de resolutie op de PS3 een flink stuk lager lag. Even een plaatje zoeken...
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/TempletonPeck/200906/1245330248_0_3.jpg

Links=PS3
Rechts=Xbox360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en toch hoor ik nog steeds veel mensen zeggen dat de ps3 betere graphics heeft.
Toch jammer dat zo'n vooroordeel bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit gewoon een hoop verschil in of de games door 3rd party ontwikkelaars gemaakt worden of door Sony zelf. Het blijft gewoon lastig om te programmeren voor het tosti-ijzer van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 21:50:
Deels veroorzaakt door de hype die sony gecreerd heeft rond de cell processor. Ze hebben identiek hetzelfde gedaan met de emotion processor voor de ps2 destijds die "graphics gelijk aan Toy Story" claimde te kunnen produceren (de "playstation 3 = supercomputer" marketingtalk is zeker niet nieuw). Als je ziet wat zowel MS als Sony qua grafisch geweld in de pijplijn hebben zitten kan je gerust zeggen dat ze grafisch aan elkaar gewaagd zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door boe2 op 24-06-2009 00:17 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 21:50:
ze lopen allebei ongeveer gelijk op. het is natuurlijk niet alleen hardware waarin ze verschillen. sommige game-makers zijn nou gewoon gewoon lui en pakken problemen op de makkelijke manier aan waardoor games die crossplatform verschijnen verschillen hebben in graphics. soms een groot verschil zoals in dit voorbeeld. maar kijk je naar exclusives dan zie je pas wat de capaciteit van de machines is, en dat is eigenlijk allebei wel gelijk. maar ik denk dat er zeker niet gezegd kan worden dat de ene overduidelijk betere graphics zou hebben dan de andere.

zou wel een PS3 willen hebben, maar ik zou eigenlijk neit weten voor welke game, misschien voor killzone2 maar das dan ook de enige exclusive waarvoor ik het zou doen. en meer als hebbe dingetje. maar vind de xbox toch praktischer... en goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

dangerpaki schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 08:23:
[...]

ze lopen allebei ongeveer gelijk op. het is natuurlijk niet alleen hardware waarin ze verschillen. sommige game-makers zijn nou gewoon gewoon lui en pakken problemen op de makkelijke manier aan waardoor games die crossplatform verschijnen verschillen hebben in graphics. soms een groot verschil zoals in dit voorbeeld. maar kijk je naar exclusives dan zie je pas wat de capaciteit van de machines is, en dat is eigenlijk allebei wel gelijk. maar ik denk dat er zeker niet gezegd kan worden dat de ene overduidelijk betere graphics zou hebben dan de andere.

zou wel een PS3 willen hebben, maar ik zou eigenlijk neit weten voor welke game, misschien voor killzone2 maar das dan ook de enige exclusive waarvoor ik het zou doen. en meer als hebbe dingetje. maar vind de xbox toch praktischer... en goedkoper.
Helemaal met jou eens. Heb ook erg lang getwijfeld om een PS3 aan te schaffen, maar dat zou puur zijn voor het spel "Killzone2".

Ik vind het alleen zonde dat er betaald moet worden (dmv xbox live) en dat PSN volledig gratis is bij mijn weten.

Verder super tevreden over de xbox!

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Het is echt allemaal persoonlijk. Vorige week een PS3 gekocht voor naast mijn 360. Puur en alleen omdat de exclusives op de PS3 mij meer aanspreken. Killzone 2, Uncharted 1 & 2, Little Big Planet, Metal Gear Solid 4, God of War III, The Last Guardian, Heavy Rain, inFamous, Gran Turismo 5. Allemaal titels die mij erg aanspreken. Op de 360 kijk ik momenteel eigenlijk alleen uit naar Mass Effect 2 als exclusive.

Grafisch doen ze inderdaad nauwelijks voor elkaar onder, hoewel ik Killzone 2 er wel bijzonder goed uit vind zien. Uncharted 2 beloooft ook echt prachtig geworden. Dat soort juweeltjes moet ik op de 360 nog zien verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
cv8x schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:37:
[...]

Helemaal met jou eens. Heb ook erg lang getwijfeld om een PS3 aan te schaffen, maar dat zou puur zijn voor het spel "Killzone2".

Ik vind het alleen zonde dat er betaald moet worden (smv xbox live) en dat PSN volledig gratis is bij mijn weten.

Verder super tevreden over de xbox!
ja vond het ook zonde dat je moet betalen voor box live. maar goed heb laatst voor 33 euro een jaar xbl gold gekocht. en eigenlijk bevalt dat prima. zoveel geld is dat nou ook weer niet, en omdat je ervoor betaalt mag je toch verwachten dat je bepaalde service krijgt. heb toch een aantal keer vernomen dat bij psn de servers niet altijd goed zijn qua connecties.
ben ook super tevreden met de xbox.
kazuka schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:41:
Het is echt allemaal persoonlijk. Vorige week een PS3 gekocht voor naast mijn 360. Puur en alleen omdat de exclusives op de PS3 mij meer aanspreken. Killzone 2, Uncharted 1 & 2, Little Big Planet, Metal Gear Solid 4, God of War III, The Last Guardian, Heavy Rain, inFamous, Gran Turismo 5. Allemaal titels die mij erg aanspreken. Op de 360 kijk ik momenteel eigenlijk alleen uit naar Mass Effect 2 als exclusive.

Grafisch doen ze inderdaad nauwelijks voor elkaar onder, hoewel ik Killzone 2 er wel bijzonder goed uit vind zien. Uncharted 2 beloooft ook echt prachtig geworden. Dat soort juweeltjes moet ik op de 360 nog zien verschijnen.
kz2, mgs4 en gow2 zou ik inderdaad willen spelen. maar goed. hopelijk tegen die tijd dat de ps3 veel betaalbaarder is. maar alleen voor 3 games zoveel geld neertellen doe ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
kazuka schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:41:

Die trailer van Uncharted 2 zag er inderdaad likkebaardend lekker uit :9~. Daarnaast zou ik er ook een godsvermogen voor over hebben om GoW III en the Last Guardian op de xbox te zien verschijnen.

Weet iemand trouwens hoe het nu zit met Beyond Good and Evil 2? Ik had net voor e3 een erg leuke trailer van gezien maar was blijkbaar op e3 zelf de grote afwezige.

Ik heb trouwens even snel een topic voor Overlord 2 gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Net een DX harde schijf aan m'n 360 gehangen, maar daar lukt het dus niet mee om spellen op de schijf op te slaan (die nieuwe feature in het nieuwe dashboard). Is er iemand die nog een originele harde schijf heeft liggen? Grootte maakt me niet zoveel uit.. PM maar..

Baal er wel flink van, want heb nu dus voor Jan *** een 120gb DX gekocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

nl.mark schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:17:
Net een DX harde schijf aan m'n 360 gehangen, maar daar lukt het dus niet mee om spellen op de schijf op te slaan (die nieuwe feature in het nieuwe dashboard). Is er iemand die nog een originele harde schijf heeft liggen? Grootte maakt me niet zoveel uit.. PM maar..

Baal er wel flink van, want heb nu dus voor Jan *** een 120gb DX gekocht..
Gewoon terugsturen naar DX, krijg je gewoon een nieuwe. Wat gebeurt er precies als je probeert te installeren?

[ Voor 5% gewijzigd door Blaat op 24-06-2009 15:09 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Niet online
R420R schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:08:
[...]

Gewoon terugsturen naar DX, krijg je gewoon een nieuwe. Wat gebeurt er precies als je probeert te installeren?
Niets, behalve een foutmelding dat de schijf niet gevonden kan worden. Heb al contact gehad met DX. Is dan wel een originele behuizing, maar de schijf zelf blijkt 'gehacked' te zijn.. Fijn dat ze dat gelijk hebben verteld! Daarom doen zich deze foutmeldingen voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik dacht dat het algemeen bekend was dat DX vaak neppe troep verkoopt?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 15:57

Nitai

Live the life you love.

mjah ik was er ook bijna ingetrapt maar dankzij dit topic m'n order maar gecancelled.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:45
Nou ik heb laatste toch even 2 (orginele) Xbox 360 wireless controllers bij DX besteld voor maar 22euro!
Kan geen winkel hier tegenop ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Onno_Devine op 24-06-2009 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
Onno_Devine schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:27:
Nou ik heb laatste toch even 2 (orginele) Xbox 360 wireless controllers bij DX besteld voor maar 22euro!
Kan geen winkel hier tegenop ;)
Wij hebben er hier ook zo een liggen, maar die had na een dag al een lamme schouderknop :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Kheldar schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:33:
[...]

Wij hebben er hier ook zo een liggen, maar die had na een dag al een lamme schouderknop :/
Ik heb ook 3 dingen besteld bij DX, allemaal al kapot!
Verkopen vaak dingen als nieuw en origineel maar zijn of refurbished of nepartikelen!
Ik bestel daar dus niks meer en raad jullie aan hetzelfde te doen, wel jammer dat ze de markt verzieken zodat ik voor mijn wireless controller allemaal mensen krijg, ja maar bij DX issie maar 22 incl verzenden.

Ach ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:27
wimpie007 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:37:
[...]

Ik heb ook 3 dingen besteld bij DX, allemaal al kapot!
Verkopen vaak dingen als nieuw en origineel maar zijn of refurbished of nepartikelen!
Ik bestel daar dus niks meer en raad jullie aan hetzelfde te doen, wel jammer dat ze de markt verzieken zodat ik voor mijn wireless controller allemaal mensen krijg, ja maar bij DX issie maar 22 incl verzenden.

Ach ja
Aha dus doordat jij het hebt moet niemand er meer iets kopen..

Ik zou gewoon even contact met ze opnemen, over het algemeen zijn ze daar heel erg coulant.

Verder is het natuurlijk ook even je verstand gebruiken.. kom op zeg als het origineel 50 is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:55

Player1S

Probably out in the dark

la_fusion schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:40:
[...]

Aha dus doordat jij het hebt moet niemand er meer iets kopen..

Ik zou gewoon even contact met ze opnemen, over het algemeen zijn ze daar heel erg coulant.

Verder is het natuurlijk ook even je verstand gebruiken.. kom op zeg als het origineel 50 is..
Nou, ik lees hier al snel 4 mensen die slechte ervaring hebben met DX.
1 die zegt dat ze de reputatie hebben van de verkoop van nepartikelen en slechts 1 die geen problemen had.

Dus ja, lijkt me handige tip van hem om er niks meer te kopen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
nl.mark schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:20:
[...]

Niets, behalve een foutmelding dat de schijf niet gevonden kan worden. Heb al contact gehad met DX. Is dan wel een originele behuizing, maar de schijf zelf blijkt 'gehacked' te zijn.. Fijn dat ze dat gelijk hebben verteld! Daarom doen zich deze foutmeldingen voor.
als de schijf niet gevonden wordt is ie dus gewoon kapot lijkt me. moet je hem niet eerst formatteren ofzo bij je settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

L1nt schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:46:
[...]
1 die zegt dat ze de reputatie hebben van de verkoop van nepartikelen en slechts 1 die geen problemen had.

Ik ben er wel tevreden mee hoor (staat het 2-4). Je moet gewoon incalculeren dat je de kans loopt dat het een Chinees prul is. De prijs is daar ook naar. Ik heb er 4 keer wat besteld ofzo en een ding daarvan is kapot. Over DOA's doen ze ook niet moeilijk is mijn ervaring, ze vragen wat foto's en bieden aan een nieuwe op te sturen.

Dat sommige artikelen nepartikelen zijn dat is ook vrij duidelijk. In de webwinkel wordt dan ook niet de echte naam gebruikt maar iets wat er op lijkt. Op het product dat je krijgt staat dan weer vaak wel de merknaam.

[ Voor 13% gewijzigd door Marzman op 24-06-2009 16:05 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

even terugkomend op he Ps3 VS 360 verhaal.

als je COD WAW op beiden speelt zal je zien dat op de PS3 alles een beetje toony is ipv het scherpe op de 360. het is een beetje wazig gemaakt.

is dat met meerdere games het geval?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik geloof in ieder geval wel met CoD: MW, daarvan heb ik ook gehoord dat het er op de 360 net iets beter uit ziet. Maarja dat is natuurlijk dezelfde engine, dus dat verbaast niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
L1nt schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:46:
[...]

Voor prullaria is het nog steeds ideaal, maar voor de rest geldt: ieder extra bewegend onderdeel verdubbelt de kans dat het stuk gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Niet online
dangerpaki schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:54:
[...]

als de schijf niet gevonden wordt is ie dus gewoon kapot lijkt me. moet je hem niet eerst formatteren ofzo bij je settings?
Harde schijf is verder prima, want kan wel downloaden, etc. Heb al wat andere topics doorgespit en komt gewoon doordat-ie gehacked is. Jammer alleen dat DX dat er niet bij verteld op hun site.. Hij gaat dus terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ben blij dat de FIA zijn probleem heeft opgelost met de race teams. Kortom Codemasters gooi de next geen formule 1 game er maar in :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Even een vluggertje tussendoor:

id Software is overgenomen door ZeniMax Media:

ZeniMax Media Acquires id Software

[ Voor 9% gewijzigd door ironx op 24-06-2009 18:34 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
De naam ZeniMax zegt me weinig, maar het is gewoon Bethesda volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Herkend iemand hier het volgende probleem:

Ik heb hier Project Gotham 4 en als ik met bepaalde auto's of motor's een hoge snelheid bereik klinkt het geluid van het voertuig alsof het te hard gaat voor de microfoon om het zuiver op te nemen.

[ Voor 56% gewijzigd door Ronwiel op 24-06-2009 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
ronwiel schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 19:50:

Ik heb hier Project Gotham 4 en als ik met bepaalde auto's of motor's een hoge snelheid bereik klinkt het geluid van het voertuig alsof het te hard gaat voor de microfoon om het zuiver op te nemen.
Heb je dit alleen bij PGR4 of ook bij andere spellen? Het geluid dat hier uit de xbox komt is ook te hard voor de versterker, waardoor het standaard altijd flink beroerd klinkt. Aangezien de xbox zelf geen master volumeregeling heeft, moet ik het volume per spel flink terugdraaien (halveren) om het aanhoorbaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Nee, niet echt opgevallen. Wellicht dat PG4 gewoon brak geprogrammeerd heb, heb namelijk ook flinke frame drops als ik in de regen door een plas slip. Jammer dat ik me Xbox niet op internet heb hangen, wellicht dat er een patch voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Laatst online: 29-12-2024

Ja ik heb dit zelfde ook weleens gehoord, ik dacht eerst dat het aan mijn tv lag maar later hoorde ik ook iemand op xbox live die hetzelfde had. En nu heb jij het ook, dus waarschijnlijk ligt het aan PGR4.
Is er eigenlijk al iets bekend over Project Gotham Racing 5? Ik las laatst iets dat de makers van Forza Motorsport het volgende deel zouden maken.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Laatst online: 10-09 21:27
Mijn Xbox360 is voor de tweede keer kapot aan het gaan. DVD speler hapert af en toe, textures die tijdens het spelen verdwijnen, geluid dat wegvalt, vastlopers. Met elke willekeurige game. Ik heb de console al eens opgestuurd voor precies hetzelfde probleem (toen deed de dvd speler helemaal niks meer). Nu is de console nog niet echt kapot maar geeft wel problemen. Ik vraag me ook af of ik de vorige keer wel een nieuwe dvd speler heb gehad, want twee keer hetzelfde probleem vind ik wel vreemd.

Kan ik mijn Xbox denken jullie preventief laten repareren? Ik doe er liever nu direct iets aan, ook al komen de problemen om de paar uur voor, in plaats van dat ik games beschadig of mijn garantie verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
RichardvdD schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 23:57:
Mijn Xbox360 is voor de tweede keer kapot aan het gaan. DVD speler hapert af en toe, textures die tijdens het spelen verdwijnen, geluid dat wegvalt, vastlopers. Met elke willekeurige game. Ik heb de console al eens opgestuurd voor precies hetzelfde probleem (toen deed de dvd speler helemaal niks meer). Nu is de console nog niet echt kapot maar geeft wel problemen. Ik vraag me ook af of ik de vorige keer wel een nieuwe dvd speler heb gehad, want twee keer hetzelfde probleem vind ik wel vreemd.

Kan ik mijn Xbox denken jullie preventief laten repareren? Ik doe er liever nu direct iets aan, ook al komen de problemen om de paar uur voor, in plaats van dat ik games beschadig of mijn garantie verloopt.
Bel ze even op. Had zelf ook problemen met de drive (20x een spel invoeren voor het eindelijk eens gestart werd) en kon hem zo opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Kheldar schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:33:
[...]

Dan zijn het dus geen originele, zoals Onno_Devine beweerd, lijkt me ook niet kunnen voor die prijs

DX staat nou niet echt bekend om zijn originele waar, en als je voor 11 euro denkt een originele controller te kopen

[ Voor 32% gewijzigd door Slasher op 25-06-2009 08:13 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -bolio-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 08:27

-bolio-

Gamertag: BolioDraak

Laat me raden: je hebt het spel op de harddisk geinstalleerd! Dit is een bekende bug van PGR4. Indien je het spel van disc speelt heb je het geluidsprobleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Denon
  • Laatst online: 18:06
-bolio- schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 08:43:
[...]

Laat me raden: je hebt het spel op de harddisk geinstalleerd! Dit is een bekende bug van PGR4. Indien je het spel van disc speelt heb je het geluidsprobleem niet.
Klopt! probleem heb ik ook gehad. Vanaf de disc draait hij perfect.

PV; 4.050kW op Z-W, 1.215kW Z-O, douchen met Auer Edel Eau 200L , verwarming met Vaillant VWL 55/6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Slasher schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 08:12:
[...]

Dan zijn het dus geen originele, zoals Onno_Devine beweerd, lijkt me ook niet kunnen voor die prijs

DX staat nou niet echt bekend om zijn originele waar, en als je voor 11 euro denkt een originele controller te kopen
Het is wel een originele controller, maar niet nieuw, dat staat idd ook in de omschrijving. Het schijnt dat ze gerepareerd zijn, maar blijkbaar zijn de onderdelen om ze te repareren niet echt origineel als je ziet hoe snel ze de geest geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:50
mindcre8r schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:14:
even terugkomend op he Ps3 VS 360 verhaal.

als je COD WAW op beiden speelt zal je zien dat op de PS3 alles een beetje toony is ipv het scherpe op de 360. het is een beetje wazig gemaakt.

is dat met meerdere games het geval?
http://www.gametrailers.com/video/ps3-vs-call-of-duty/27570? Verder heb ik CoD:WaW op beide systemen gespeeld en ik zag amper verschil :o

Gametrailers heeft meer comparison videos zoals Battlefield:BC,Ghostbusters,SF IV etc.
http://www.gametrailers.c...ison&str_type=movies&ac=1

[ Voor 15% gewijzigd door FireBladeX op 25-06-2009 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, Fight Night Round 4 is regiovrij.

Ik vond de demo best vermakelijk. Vooral de replays als je iemand een paar flinke meppen had gegeven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
-bolio- schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 08:43:
[...]

Yup, inderdaad :). Naja op zich vindt ik het nog niet heel storend, maar ik weet in ieder geval nu waar het aan ligt. Overigens vroeg iemand wanneer PG5 uitkomt. Ik denk zelf dat het volgend jaar wordt, Turn 10 levert immers dit jaar Forza af, misschien volgend jaar PG. Ik hoop alleen wel dat het kwalitatief niet gaat leiden onder zulke tijdsdruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 10:46:
Hmm, Fight Night Round 4 is regiovrij.

Ik vond de demo best vermakelijk. Vooral de replays als je iemand een paar flinke meppen had gegeven :9
Demo deed het bij mij niet.. spel bleeft hange bij beginscherm, wat uiteindelijk betekende dat mn xbox freezde waardoor ik hem alleen de aan/uit knop op de xbox kon uitzetten. Heb demo verwijderd en opnieuw gedownload maar probleem blijft zich voordoen.

Ik lees op diverse forums dat dit probleem ook voorkomt bij het echte(retail) spel. sommige beweren zelfs dat het spel RROD veroorzaakt...
Ben benieuwd... :/ :|
.. morgen komt die toch hier uit?

[ Voor 4% gewijzigd door ind0mi op 25-06-2009 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 20:15

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Iemand hier trouwens Ghostbusters gespeeld? Overal staan erg goede cijfers, maar ik vind de game toch wel matig hoor. Had er erg hoge verwachtigen van, maar helaas...

Game ziet er nl. niet zo mooi uit vind ik en de missies zijn langdradig. Heb het 2-3 uur geprobeerd, maar ligt nu alweer een laagje stof op. Ben weer terug naar Prototype gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Floris-K schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:12:
Iemand hier trouwens Ghostbusters gespeeld? Overal staan erg goede cijfers, maar ik vind de game toch wel matig hoor. Had er erg hoge verwachtigen van, maar helaas...

Game ziet er nl. niet zo mooi uit vind ik en de missies zijn langdradig. Heb het 2-3 uur geprobeerd, maar ligt nu alweer een laagje stof op. Ben weer terug naar Prototype gegaan.
Kheb hem nu ook 2-3 uur gespeeld.. ik vind het wel vermakelijk..
Het online gedeelte, ( ik had een soort horde(GoW2) style gespeeld..) maar dat was nie zo boeiend..
Maar "gewoon" story-mode kon toch co-op gespeeld worden of nie?

toch geen co-op :(
http://www.xboxonly.nl/ni...we_Ghostbusters_campaign/

[ Voor 8% gewijzigd door ind0mi op 25-06-2009 11:34 . Reden: linkje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 20:15

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Oh zo ver ben ik niet eens gekomen. Moest steeds die zeemanspook vangen en dan kwamen die robotspinnen van alle kanten. Besturing is te sloom tov die snelle beestjes vind ik..

Zal de online modus anders keer proberen. Zit toch de komende 6 weken thuis dus dan op een totaal van 12 lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Laatst online: 18:33
Floris-K schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:26:
Moest steeds die zeemanspook vangen en dan kwamen die robotspinnen van alle kanten.
En daar zit ik dus vast :'( vond het tot nu toe wel erg vermakelijk. Alleen daar zijn die net effe te snel, je draait de hoek om en er komen er meteen 6 op je afgerend...

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Floris-K schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:12:

Heb je de US versie? De originele? If yes en je wilt er vanaf... DM mij!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Gisteravond Star Ocean uitgespeeld, zeer nipt op tijd voor Tales of Vesperia :). Er zijn wel nog een zooi waanzinnig moeilijke optionele bazen, maar die zullen moeten wachten voor een andere keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Na het diverse malen uitspelen van RE5 wilde ik nu wel weer eens wat anders. Ik heb nu BF:BC besteld zonder de demo te spelen :P. Ben benieuwd...

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:02

BM

Moderator Spielerij
R420R schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 14:04:
Na het diverse malen uitspelen van RE5 wilde ik nu wel weer eens wat anders. Ik heb nu BF:BC besteld zonder de demo te spelen :P. Ben benieuwd...
Gewoon een tof spel :) Zowel single- als multiplayer :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
BF:BC spelen we hier nog regelmatig. SP is leuk maar stelt niet zo heel veel voor. Dit spel is echt gemaakt voor MP imo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Goede keus (BF:BC). Van de week Godfather 2 uitgespeeld. Leuk spel, heb me wel enige uurtjes vermaakt met de game. Verder richt ik mijn pijlers op de nieuwe Call of Duty en Maffia2.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.