Ik heb mijn xbox nu sinds december 2008 en ben er vandaag achter dat ik intussen al bijna 25 spellen heb gedaan. Ik koop vaak een spel, speel het uit (op minimaal hard-niveau als dat van toepassing is) en verkoop het spel meteen weer. Opnieuw spelen hou ik niet van, ik ken het verhaal dan toch al en ik ben niet zo'n achievement-whore.
Een spel als Oblivion heb ik best veel tijd in gestopt, maar zodra het klaar was ging hij meteen op internet. Omdat ik toch iets van een verzameling op wil bouwen ben ik dus op zoek naar spellen die ofwel: 1) Goed opnieuw gespeeld kunnen worden (nieuwe verhaallijn oid), of 2) Niet aan een verhaallijn vastzitten. Sportspellen vind ik niets, racespellen wel aardig (heb me ooit enorm vermaakt met Gran Turismo 2 op de PSX).
Ik zit dus te denken om iets als PGR4 aan te schaffen, maar veel verder kom ik niet. Herkennen mensen dit en wat doen ze eraan? Ik zou wel eens willen dat ik een spel, na het uitspelen, gewoon weer lekker opnieuw opstart, maar om een of andere reden wil dit maar niet lukken
[
Voor 8% gewijzigd door
EcoR op 22-06-2009 14:09
. Reden: typo's ]