Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb ook vorige week BF Bad Company gekocht. Na door de singleplayer heen gespeeld te hebben op hard ging ik multiplayeren.
Ik vind het allemaal zo stroef en langzaam gaan met de multiplayer. Ik kom dan ook van CoD MW af, dus mijn eisen liggen ook erg hoog. Denk dat ik binnenkort weer terug ga naar CoD MW. Alleen het verwoesten van gebouwen is wel echt vet bij Bad Company.

Ik ben echt veel te veel verwend door Infinity Ward. Geen enkele andere online multiplayer shooter weet me meer te boeien.

Kan echt nier wachten op Modern Warfare 2 !!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

monnick schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 16:37:
Ik heb ook vorige week BF Bad Company gekocht. Na door de singleplayer heen gespeeld te hebben op hard ging ik multiplayeren.
Ik vind het allemaal zo stroef en langzaam gaan met de multiplayer. Ik kom dan ook van CoD MW af, dus mijn eisen liggen ook erg hoog. Denk dat ik binnenkort weer terug ga naar CoD MW. Alleen het verwoesten van gebouwen is wel echt vet bij Bad Company.

Ik ben echt veel te veel verwend door Infinity Ward. Geen enkele andere online multiplayer shooter weet me meer te boeien.

Kan echt nier wachten op Modern Warfare 2 !!! :D
Helemaal mee eens, ook het mikken valt in het niet. Je hebt niet het gevoel dat je wapens iets uitmaken tegenover je vijand. Je wordt om de haverklap dood geschoten en je weet niet door wie of wat. Verder allemaal vrij rommelig en het speelt als een houten klaas in een zandbak. Uiteraard ook leuke dingen, maar vondt de singleplayer stuk leuker dan online.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:25

Vrijdag

De Zwarte

Weet er iemand waar ik kan uitvinken dat ik mezelf automatisch aanmeld bij MSN? Ik heb het een tijdje terug aangevinkt maar ik vind het toch irritant. Echter, ik kan die optie nu nergens meer vinden :? Of kijk ik gewoon eroverheen?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

-

[ Voor 100% gewijzigd door Marzman op 25-06-2009 17:14 . Reden: wel goed kijken in welk topic ik zit :) ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Net toch maar even de demo gespeeld va BF. Ik hoop dat die view/weapon-bob een beetje went want ik word er nu redelijk snel misselijk van...

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
TroonStaal schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 17:12:
Weet er iemand waar ik kan uitvinken dat ik mezelf automatisch aanmeld bij MSN? Ik heb het een tijdje terug aangevinkt maar ik vind het toch irritant. Echter, ik kan die optie nu nergens meer vinden :? Of kijk ik gewoon eroverheen?
Kijk is even bij My Xbox -> Je profiel bij je gamertag -> Preferences

Anders even Xbox Guide knop -> zoeken naar je preferences.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:25

Vrijdag

De Zwarte

Kn4kw0r5t schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 17:16:
[...]

Kijk is even bij My Xbox -> Je profiel bij je gamertag -> Preferences

Anders even Xbox Guide knop -> zoeken naar je preferences.
Ah gevonden, daar zat het dus :D Dankje! :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het heeft een tijdje geduurd, maar ik heb vanochtend een achievement gehaald waar ik best een beetje trots op ben. Jullie mogen me vanaf heden ook Peggle Profressor noemen, want die achievement heb ik EINDELIJK gehaald. Pheww...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Zo.. na vroeger een 360 te hebben gehad die overleden is heb ik gisteren een nieuwe aangeschaft om toch zo af en toe een spel te kunnen spelen :)

Het is een 360 met 60gb schijf met kungu fu panda, sonic tennis en indiano jones ? Ik kwam deze bij de bart smit voor 190 euro tegen :) Leek mij wel een leuke aanbieding :)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel plezier van je Xbox. Een goed moment om er 1 aan te schaffen, want er is een hoop leuks en er komt een hoop leuks aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Heeft iemand al Tales of Vesperia gehaald/binnen gekregen? Ik heb hem besteld bij gcshop maar zal hem pas na het weekend binnen krijgen hoop ik.. Kan ik nog net ff Eternal Sonata uitspelen.. Was vergeten dat ik die ook nog had liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Vandeweek begonnen aan prototype. Echt cool, dat spel. Tweede zinloze destructiespel in een sandbox in korte tijd (Red faction eerst gedaan) en wel een aanradertje. De stad is niet echt mooi maar daar let je toch niet op met al die actie om je heen.

Uiteraard wel wat nadelen, naast de niet zo heel mooie stad...De controls zijn raar, en indoor had ik wel wat camera issues.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

* Darkstar meldt zich ook terug als Xbox360 eigenaar
Een half jaartje geleden mijn Xbox360 omgeruild voor een PS3, nu doen we dezelfde operatie maar dan in de andere richting :Y Ik miste XBL te erg :9
Pakket gekocht met de Pro editie (ik had vroeger de 'premium'), met dus 60GB schijf en 5 games:
- Burnout Paradise Ultimate Box
- Trivial Pursuit
- Lego Indiana Jones
- Kung Fu Panda
- Soort van vier-op-een-rij XBL game

Die Lego en Kung Fu Panda moet ik wel aanvragen, dus die zaten niet in de box, maar die krijg ik dus nog. Prijs van het pakketje: € 225 bij Game Mania. Toch wel netjes. Ook ineens terug 'n play-n-charge en een VGA kabel aangeschaft, en uiteraard CoD:WaW om te multiplayeren :+

Ik ben echt tevreden dat ik terug de overstap gemaakt heb. Controller is een stuk fijner (en trilt! d:)b ) en XBL is toch heel wat eenvoudiger ten opzichte van PSN (imo)

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

bechown schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 12:17:
Heeft iemand al Tales of Vesperia gehaald/binnen gekregen? Ik heb hem besteld bij gcshop maar zal hem pas na het weekend binnen krijgen hoop ik.. Kan ik nog net ff Eternal Sonata uitspelen.. Was vergeten dat ik die ook nog had liggen
Tijdens men middagpauze in de mediamarkt en dreamland gaan kijken: Niets :(. Ik ga morgen op jacht moeten gaan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R420R schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 17:16:
Net toch maar even de demo gespeeld va BF. Ik hoop dat die view/weapon-bob een beetje went want ik word er nu redelijk snel misselijk van...
Welke game bedoel je? Laatste keer dat ik keek had Bad Company alleen een multiplayer demo en waren de servers daarvoor offline gehaald. Of bedoel je Battlefield: Modern Combat? Zou ik knap vinden als die demo nog steeds gesupport wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
BF:BC heeft toch gewoon een singleplayer demo :? Die heb ik een hele tijd terug iig wel gespeeld :)

Edit: Dit is toch gewoon de goeie demo?

[ Voor 41% gewijzigd door BM op 26-06-2009 14:30 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

BM schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 14:29:
BF:BC heeft toch gewoon een singleplayer demo :? Die heb ik een hele tijd terug iig wel gespeeld :)

Edit: Dit is toch gewoon de goeie demo?
Dat is hem. Heb de volle game net even gespeeld maar het is verschrikkelijk. Ik kan het geen vijf minuten spelen zonder misselijk te worden. Ga het inruilen.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 20:55

Player1S

Probably out in the dark

Heb vandaag ook The Ghostbusters gekocht.

Moet zeggen dat ie toch best vermakelijk is hoor. Vol typische Ghostbusters humor.
Alleen rolden de achievements binnen in het begin.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
R420R schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 16:28:
[...]

Dat is hem. Heb de volle game net even gespeeld maar het is verschrikkelijk. Ik kan het geen vijf minuten spelen zonder misselijk te worden. Ga het inruilen.
Niet iet wat overdreven, ik vindt COD 4 veel drukker. Maar goed ieder z'n smaak natuurlijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

ronwiel schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 16:49:
[...]

Niet iet wat overdreven, ik vindt COD 4 veel drukker. Maar goed ieder z'n smaak natuurlijk ;).
Het is geen kwestie van smaak en heeft niks met de drukte te maken, alswel met de weapon en view bob van het spel. Daarmee bedoel ik dat tijdens het lopen het beeld heen en weer draait en je gun ook op een irritante manier. Daar word ik wagenziek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

L1nt schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 16:42:
Heb vandaag ook The Ghostbusters gekocht.

Moet zeggen dat ie toch best vermakelijk is hoor. Vol typische Ghostbusters humor.
Alleen rolden de achievements binnen in het begin.
Waar gehaald? Ligt de US versie echt in de winkel ergens dan?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
*O* Jeuh, vanavond eindelijk de Aperture Science achievement ingekopt *O*

Afbeeldingslocatie: http://tiles.xbox.com/tiles/kL/uo/1Gdsb2JhbC9HDxsFG1lTWTBGL2FjaC8wLzUzAAAAAAAAAPuHu4w=.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:55

S2S

Willybubba schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 00:43:
[...]

Ik zou zeggen gewoon bestellen bij gamehubs, voor 40 euro met UPS express (3 dagen en je hebt hem in huis)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

[...]

http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=781717

Ze hebben hem niet op voorraad maar ik heb me laten vertellen dat dat niet lang meer duurt. En bij gamehubs hebben ze hem alleen ook niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 15:57

Nitai

Live the life you love.

Als je niet pre-ordered bij Gamehubs is meestal alles uitverkocht... :X

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Iemand al tales of vesperia in de winkels gezien? Hij zou gisteren uit moeten komen, maar ik heb 'm niet gezien bij de FRS, intertoys en dixons :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 08:07
brambest schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 09:29:
Iemand al tales of vesperia in de winkels gezien? Hij zou gisteren uit moeten komen, maar ik heb 'm niet gezien bij de FRS, intertoys en dixons :(
ik dacht al dat ik iets miste dat ik gisteren bij de MediaMarkt was.... achja moet toch eerst Star Ocean nog uitspelen :P

Ik ben net in Disc 3 aangekomen, speel atm in een team met Edge/Reimi/Arumat/Sarah. Schommelen qua levels nu tussen de 50-52. Moet zeggen dat het een team is wat wel erg lekker speelt, helemaal nadat ik Lymle met Sarah geruild heb. Begin nu ook wel de Manual battle mode te gebruiken :P gisteren die boss aan het eind van disc 2 duurde een half uur en de losse mobs zaten constant op Sarah :X

Ik heb Edge trouwens ook een HP Boost gegeven en die heeft nu 23K HP =D Reimi & Arumat zitten rond de 11K en Sarah rond de 8 oid.

Hoe doen jullie het trouwens met de BEAT settings? Edge had lvl 20 B dus ik ben naar S geswitched om die te levelen (nu @ 12) en als het bossfight tijd is switch ik naar N. Reimi zelfde verhaal alleen is zij nu lvl 12 B & lvl 20S.

Verder bevalt het spel me echt prima! onwijs mooie omgevingen en de battles vind ik nog niet saai geworden. Er zijn welgeteld 2 voices in game waar ik me aan stoor. Het slome van Lymle en Sarah en dan Lymle helemaal door dat "'Kay" constant, Sometimes I just want to stab my ears :X

welverdiende 9 wat mij betreft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:49

nFo

Uitgebreid interview: :)
Carmack on ZeniMax, Apple, and new 'triple-A' game

Q&A: id Software's technical guru explains shock buyout by Bethesda parent, talks about new project, and doubts the Mac-maker will enter the console wars; new wave of iPhone games explained in detail.

Kwam dit ook nog tegen:

A Visit to id Software 1993 8)
http://vimeo.com/4022128?pg=embed&sec=

In 1993, Dan Linton, owner of a hugely successful BBS called Software Creations, visited Texas and made his way to id Software. This is the footage he recorded one night in November 1993.

Shown are several of id's employees at the time: Jay Wilbur, Shawn Green, John Romero, Dave Taylor, Sandy Petersen and Adrian Carmack. Bobby Prince was visiting to finish the music and create the sound effects.

This video has 21 minutes of me playing DOOM before the sound effects were put in as well as some early deathmatching with Shawn Green.

[ Voor 50% gewijzigd door nFo op 27-06-2009 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie op marketplace xbox live gold, nu 1 maand voor 1 euro?

dat is wel vet goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 11:37:
ik zie op marketplace xbox live gold, nu 1 maand voor 1 euro?

dat is wel vet goedkoop
link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ik zie het net, via het xbox dahsboard , net aangeschaft , voor 1 euro ,

dat is nog eens een stunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 12:01:

Volgens mij wordt het na deze maand automagisch omgezet naar een normaal maandabo, waarbij je uiteraard de hoofdprijs betaalt. Dus optijd weer opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:49

nFo

Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 12:01:

Ik zie niks ?
Bij mijn account staat: € 6,99 voor een maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huh? bij jouw 6,99? bij mij stond er 1 euro

dus je moet tijdig opzeggen anders wordt het automatisch verlengd ?

Beste xps 720 h2c,

U ontvangt deze e-mail omdat u 1 maand voor € 1 heeft aangeschaft op zaterdag 27 juni 2009. Hier volgt een beschrijving van uw aanschaf:

Exclusieve en tijdelijke aanbieding: voer vandaag nog een upgrade uit naar een 1 maand durend Gold-lidmaatschap voor slechts € 1. Met je 1 maand durende Xbox LIVE Gold-lidmaatschap kun je maximaal plezier halen uit je Xbox en dit voor slechts € 1 inclusief BTW tijdens de eerste maand. Je lidmaatschap wordt automatisch vernieuwd naar een jaarlijks lidmaatschap voor de op dat moment geldende prijs tenzij je deze verlenging wijzigt of annuleert voordat je lidmaatschap afloopt. Meer informatie over de prijs vind je in het gebied Account Management (Accountbeheer) van je gamerprofiel. Ga naar www.xbox.com/live/accounts voor meer informatie over het wijzigen of annuleren van je lidmaatschap en het terugbetalingsbeleid

goed op passen dus , als je niet tijdig erbij bent, zit je er een jaar aan vast

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2009 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheldar schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 00:54:
*O* Jeuh, vanavond eindelijk de Aperture Science achievement ingekopt *O*

[afbeelding]
Wauw, daar ben je vast wel even mee bezig geweest. Ik was al trots op m'n Peggle-achievement voor het halen van alle challenges, mar deze achievement is toch net wat pittiger geloof ik. Gefeliciteerd in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 20:55

Player1S

Probably out in the dark

[...]

Mediamarkt in Hengelo had hem niet, hoewel het volgens het frontpage bericht wel zou kunnen. Ben toen doorgereden naar Gameshop Twente (http://www.gameshoptwente.nl). Daar hadden ze er nog een paar.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rimostiq
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-09 17:56
Weet niet of dit de juiste plaats is om deze vraag te stellen. Maar als je zo'n xbox360 controller koopt die met de PC en Xbox360 compatibel is, zijn die controllers helemaal indentiek? Je krijgt er dan toch zo een wireless gaming receiver bij? Kan je met 1 receiver met meerdere xbox360 controllers op je PC spelen of moet je per controller een nieuwe receiver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 13:40:
[...]

Wauw, daar ben je vast wel even mee bezig geweest. Ik was al trots op m'n Peggle-achievement voor het halen van alle challenges, mar deze achievement is toch net wat pittiger geloof ik. Gefeliciteerd in ieder geval!
Achteraf gezien was het best goed te doen. Als je de trucjes en controls een beetje doorhebt kan het heel snel gaan (laatste 9 gouden medailles in zo'n vier uur gehaald), maar daarvoor lijkt het bijna onmogelijk (minimaal alle bronzen medailles heeft me vier dagen gekost).

Peggle is volgens mij flink random en dus misschien nog wel lastiger (iig frustrerender denk ik zo).
Kheldar schreef op maandag 15 juni 2009 @ 23:58:
Heb zojuist voor een huisgenoot Red Faction bij TheHut besteld voor 43,-. Maar eens kijken of het wat is.
Vandaag binnengekomen, dus heeft wederom zo'n twee weken geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij een nieuwsartikel op de frontpage zegt iemand dat je de HD van een Xbox 360 nodig hebt om de spellen op te installeren aangezien de drive te veel geluid zou maken oid.
Als ik nu een nieuwe Xbox 360 zou kopen, is het geluid van de drive dan echt zo hard dat je ze moet installeren op de HD. Ik kan me er eigenlijk weinig bij voorstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 18:55:
Bij een nieuwsartikel op de frontpage zegt iemand dat je de HD van een Xbox 360 nodig hebt om de spellen op te installeren aangezien de drive te veel geluid zou maken oid.
Als ik nu een nieuwe Xbox 360 zou kopen, is het geluid van de drive dan echt zo hard dat je ze moet installeren op de HD. Ik kan me er eigenlijk weinig bij voorstellen...
onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08 22:12
Nou, ik vind het wel erg lawaaierig. Vooral 's avonds met het geluid wat zachter vind ik het extreem storend als de disc draait. Installeren is dan echt een uitkomst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Weet iemand hoe het zit met het wijzigen van de betaalwijze van een Xbox Live-account?
Ik heb al heel lang een abonnement waarvoor ik via mijn creditcard betaal. Elke maand wordt daarvoor 6,99 euro in rekening gebracht. Nu heb ik bij Gamehubs een code voor 12 maanden Live gekocht en die code heb ik vandaag ingevuld. Ik kreeg de bevestiging dat mijn abo tot en met 24 juli 2010 geldig is (13 maanden voor de prijs van 12?) en daarna wilde ik mijn creditcard uit de lijst met betaalwijzen verwijderen, maar dat lukt niet.

Gaat dat wel goed? Of moet ik mijn creditcardafschriften goed in de gaten houden, zodat de betalingen niet ongemerkt door blijven lopen?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:31
Canaria schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 19:18:
Weet iemand hoe het zit met het wijzigen van de betaalwijze van een Xbox Live-account?
Ik heb al heel lang een abonnement waarvoor ik via mijn creditcard betaal. Elke maand wordt daarvoor 6,99 euro in rekening gebracht. Nu heb ik bij Gamehubs een code voor 12 maanden Live gekocht en die code heb ik vandaag ingevuld. Ik kreeg de bevestiging dat mijn abo tot en met 24 juli 2010 geldig is (13 maanden voor de prijs van 12?) en daarna wilde ik mijn creditcard uit de lijst met betaalwijzen verwijderen, maar dat lukt niet.

Gaat dat wel goed? Of moet ik mijn creditcardafschriften goed in de gaten houden, zodat de betalingen niet ongemerkt door blijven lopen?
Je moet dat abonnement telefonisch opzeggen anders gaat het niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

:? Ik wil het abo niet opzeggen, het moet gewoon door blijven lopen. Ik wil alleen de betaalwijze veranderen, of eigenlijk, dat heb ik al gedaan door de code van Gamehubs in te voeren. Als ik nu telefonisch opzeg, ben ik bang dat ik mijn 12 maanden via de prepaidcode ook kwijtraak.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Samopsa schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 19:03:
Nou, ik vind het wel erg lawaaierig. Vooral 's avonds met het geluid wat zachter vind ik het extreem storend als de disc draait. Installeren is dan echt een uitkomst!
Toch draaien spellen vaak beter (vooral kortere laadtijden) vanaf de disc. Bij sommige games krijg je zelfs een melding waarop ze afraden om het op de HDD te installeren.

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speek schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 19:34:
[...]

Toch draaien spellen vaak beter (vooral kortere laadtijden) vanaf de disc. Bij sommige games krijg je zelfs een melding waarop ze afraden om het op de HDD te installeren.
Dat is alleen bij de oudere spellen zo hoor (Halo 3 en zo). Ontwikkelaars wisten al een tijdje dat het installeren van games eraan zat te komen en hebben daar dus rekening mee kunnen houden.

Ik vind het bijvoorbeeld bij Fallout 3 heerlijk om in zo'n stille gamewereld rond te struinen. Met een draaiende disc had ik me minder in die wereld gewaand.

@Thorgrem: De nieuwe generatie Xbox 360's zijn al een heel stuk stiller in vergelijking met de Xbox 360's van pakweg 1,5 jaar gelden. Maar de beste ervaring krijg je wat mij betreft ook door de spellen te installeren op de harde schijf.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2009 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Canaria schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 19:29:
:? Ik wil het abo niet opzeggen, het moet gewoon door blijven lopen. Ik wil alleen de betaalwijze veranderen, of eigenlijk, dat heb ik al gedaan door de code van Gamehubs in te voeren. Als ik nu telefonisch opzeg, ben ik bang dat ik mijn 12 maanden via de prepaidcode ook kwijtraak.
Dat gaat ook goed hoor :) Als je prepaid kaarten invult, word er niks meer van je CC gehaald, totdat de periode verlopen is. Ik heb zelf ook de CC ingevuld, maar mijn abo loopt door tot 2013 (door Xbox 1 Live kaartjes die voor dumpprijzen weggingen, terwijl ze gewoon op de 360 werken :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 19:52:
[...]

@Thorgrem: De nieuwe generatie Xbox 360's zijn al een heel stuk stiller in vergelijking met de Xbox 360's van pakweg 1,5 jaar gelden. Maar de beste ervaring krijg je wat mij betreft ook door de spellen te installeren op de harde schijf.
Ok, goed om te horen. En anders vraag ik wanneer het zo ver is wel of ik een draaiend exemplaar kan aanhoren in de gameshop. Nu word mij verteld (wederom op de frontpage) dat de games wel op de HD moeten om de laadtijden acceptabel te houden. In vergelijking met de PS3 aangezien de blu-ray speler daarvan een snellere gegevensoverdracht zou hebben....
Is dit allemaal wat uit de lucht gegrepen praat van een playstation eigenaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 19:52:
[...]

Dat is alleen bij de oudere spellen zo hoor (Halo 3 en zo). Ontwikkelaars wisten al een tijdje dat het installeren van games eraan zat te komen en hebben daar dus rekening mee kunnen houden.
Ik heb bij halo 3 geen enkel probleem ondervonden tijdens het gamen vanaf HDD. Tuurlijk, tijdens sommige scenes zag je even een hapering wellicht, maar dat valt nauwelijks op (itt tot de tenenkrommend slechte muziek die niet uit te zetten is :X)
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 20:35:
[...]
Ok, goed om te horen. En anders vraag ik wanneer het zo ver is wel of ik een draaiend exemplaar kan aanhoren in de gameshop. Nu word mij verteld (wederom op de frontpage) dat de games wel op de HD moeten om de laadtijden acceptabel te houden. In vergelijking met de PS3 aangezien de blu-ray speler daarvan een snellere gegevensoverdracht zou hebben....
Ik heb beide, en de ps3 (ik heb een 60 gig launch ps3) is wel stiller maar mn falcon 360 is ook niet echt lawaaiig (elite). Wat wel opvalt is het wat ratelende geluid van de fans, alsof ze middels tandraderen worden aangedreven, maar het is niet zo hard dat je je eraan gaat ergeren. wat wel veel herrie maakt is de dvd drive, een game spelen vanaf disc is dan IMHO ook onacceptabel.

De dvd drive van de 360 is overigens sneller met gegevensoverdracht dan een bluray drive die veel langzamer draait. Laadtijden zijn veelal een gevolg van het niet kunnen gebruiken van een HDD, en krapte op de disc zodat je de kop moet 'steppen' wat veel tijd kost.

[ Voor 51% gewijzigd door EfBe op 27-06-2009 21:13 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
Canaria schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 19:18:

Ik heb ook een tijdje 6,99 per maand betaald, daarna 12+1 kaart ingevoerd en de creditcard afboekingen stopte automatisch.

Mij lijkt het geen probleem, maar ik zou het toch even in de gaten blijven houden.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
yzf1kr schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 21:56:
[...]

Ik heb ook een tijdje 6,99 per maand betaald, daarna 12+1 kaart ingevoerd en de creditcard afboekingen stopte automatisch.

Mij lijkt het geen probleem, maar ik zou het toch even in de gaten blijven houden.
Wel ff opletten :)
Die betalingen gaan weer lopen op het moment dat je kaart (dus je abo) verlopen is. Doordat je met die kaarten net wat eerder verlengd, word de CC incasso niet gestart.

Als ik het goed heb kun je via xbox.com de CC incasso stopzetten :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 20:35:
[...]
Hou het daar maar op ja.

Want het verhaal zit een stuk complexer in elkaar.

Als de PS3 alles vanaf de Blu-ray speler zou moeten doen dan zou hij niet voorruit te branden zijn, dit is de hoofdreden waarom de PS3 soms enorme verplichte installs heeft. (voor de beveiliging hoef je echt niet meerdere GB te installeren)

Met de komst van de optie op de 360 om games op de HD te kopieren (dus NIET installeren), zijn bij veel games de laadtijden iets korter geworden (maar 9 van de 10 keer is de winst minimaal), de het voordeel zit hem voornamelijk in de geluidsreductie.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 22:05:
[...]

Hou het daar maar op ja.

Want het verhaal zit een stuk complexer in elkaar.

Als de PS3 alles vanaf de Blu-ray speler zou moeten doen dan zou hij niet voorruit te branden zijn, dit is de hoofdreden waarom de PS3 soms enorme verplichte installs heeft. (voor de beveiliging hoef je echt niet meerdere GB te installeren)

Met de komst van de optie op de 360 om games op de HD te kopieren (dus NIET installeren), zijn bij veel games de laadtijden iets korter geworden (maar 9 van de 10 keer is de winst minimaal), de het voordeel zit hem voornamelijk in de geluidsreductie.
Begrijp ik hieruit goed dat het voor de PS3 verplicht is om (bij enkele/vele) games te installeren? Net zoals bij een pc zeg maar? Dat zou een van de voordelen van een console wel teniet doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 22:10:
[...]
Begrijp ik hieruit goed dat het voor de PS3 verplicht is om (bij enkele/vele) games te installeren? Net zoals bij een pc zeg maar? Dat zou een van de voordelen van een console wel teniet doen...
Het wordt zoals vaker door yzf1kr wat verkeerd uitgelegd: omdat een ps3 een HDD heeft, kun je snelheidswinst halen uit het feit dat een HDD nu eenmaal sneller is dan een disc (of dat nu dvd of bluray is). Sommige games doen het copieren naar disk zonder dat je het merkt (de meeste 1st party studios doen dit, zoals de games killzone 2, uncharted, waarbij je dus tijdens het gamen de disk even hoort maar de gameplay er niets van merkt. Sommige games willen wel uitvoerig dingen installeren voordat je bezig wilt, wat eigenlijk dus brak programmeerwerk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:55

S2S

EfBe schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 22:46:
[...]

Het wordt zoals vaker door yzf1kr wat verkeerd uitgelegd: omdat een ps3 een HDD heeft, kun je snelheidswinst halen uit het feit dat een HDD nu eenmaal sneller is dan een disc (of dat nu dvd of bluray is). Sommige games doen het copieren naar disk zonder dat je het merkt (de meeste 1st party studios doen dit, zoals de games killzone 2, uncharted, waarbij je dus tijdens het gamen de disk even hoort maar de gameplay er niets van merkt. Sommige games willen wel uitvoerig dingen installeren voordat je bezig wilt, wat eigenlijk dus brak programmeerwerk is.
Ja lijkt me echt het geval bij MGS4 ;) NOT!

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
S2S schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 23:01:
[...]
Ja lijkt me echt het geval bij MGS4 ;) NOT!
Errr... in het kader van asset caching op disk, dus wel. Heeft weinig met graphics te maken, maar soit, wat weet ik van programmeren, eh ? ;)

(edit). Ik bedoelde: als game X het wel kan en game Y niet, dan is er OF geen aandacht aan besteed in game Y of de mensen kregen het niet voor elkaar. Dat kan gewoon hoor, het zijn gewoon mensen. ;)

Overigens is op een 360 door de herrie het veelal ook noodzakelijk om te installeren op HDD, dus zoveel verschil is er niet.

[ Voor 35% gewijzigd door EfBe op 28-06-2009 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27
EfBe schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 23:09:
[...]
Overigens is op een 360 door de herrie het veelal ook noodzakelijk om te installeren op HDD, dus zoveel verschil is er niet.
Ja inderdaad want met die herrie kun je absoluut niet gamen..

Ben zelf eens gestopt met het kopieeren naar de HDD maar kan nou niet zeggen dat het geluid mij zo direct stoort. Je hoort het natuurlijk wel maar om nou te zeggen dat het zo overduidelijk aanwezig is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
la_fusion schreef op zondag 28 juni 2009 @ 11:30:
[...]

Ja inderdaad want met die herrie kun je absoluut niet gamen..

Ben zelf eens gestopt met het kopieeren naar de HDD maar kan nou niet zeggen dat het geluid mij zo direct stoort. Je hoort het natuurlijk wel maar om nou te zeggen dat het zo overduidelijk aanwezig is..
Mwah, hangt er vanaf wat je 1) gewend bent en 2) hoe ver je er vanaf zit denk ik. Ik zit ong. een meter van de 360 af en ik vind het echt veel te veel lawaai. Anderen horen het niet omdat de 360 3 meter bij hen vandaan staat, in een kast of omdat ze een koptelefoon op hebben of ipod-doof zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hmm..kan met moeite op Xbox Live komen, en vervolgens niks spelen. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Exorcist schreef op zondag 28 juni 2009 @ 13:05:
Hmm..kan met moeite op Xbox Live komen, en vervolgens niks spelen. Meer mensen hier last van?
Nope. Ik kan gewoon CoDden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

monnick schreef op zondag 28 juni 2009 @ 13:38:
[...]

Nope. Ik kan gewoon CoDden :)
Just me dan..nou goed, dan maar BBQ-en :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Ik heb via Ebay een 12 + 1 maand Live verlenging gekocht, maar krijg een vage foutmelding bij het activeren hier van via xbox.com: "Er is een fout opgetreden tijdens de transactie. Probeer het later opnieuw."

Als ik het op de xbox zelf probeer, krijg ik ik de volgende melding: "Can't retrieve information from Xbox Live. Please try again later." gevolgd door foutcode 8016a04b

Komt dit nu door mogelijke issues met Live of heb ik een code gekocht die niet met een EU Live account werkt? Heb MicroSoft gebeld, maar die kwamen er helaas ook niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
Shit wat ik nu weer heb, altijd pech!

Nieuwe XBOX Pro (jasper) bij de Saturn gekocht, seal nog op de doos, alles nog in plastic.

Staan er al game demo's en gamerpictures op de harde schijf!
Ook een Full Xbox Arcade game HEXIC HD en nog 10 trial games

Ik denk dat MS er een gebruikte HDD op gedaan heeft?

[ Voor 83% gewijzigd door PromoX op 28-06-2009 14:17 . Reden: omdat het MS is ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
wimpie007 schreef op zondag 28 juni 2009 @ 14:06:
Shit wat ik nu weer heb, altijd pech!

Nieuwe XBOX Pro (jasper) bij de Saturn gekocht, seal nog op de doos, alles nog in plastic.

Staan er al game demo's en gamerpictures op de harde schijf!
Ook een Full Xbox Arcade game HEXIC HD en nog 10 trial games

Ik denk dat MS er een gebruikte HDD op gedaan heeft?
Ik denk dat die standaard gewoon meegeleverd worden ;)

Hexic HD is sowieso standaard bij een xbox met HD, en die trial games zitten er volgens mij tegenwoordig bij. Je hoeft niet bang te zijn dat MS gebruikte HD's op nieuwe xbox'en gaat zetten. En als ze dat wel doen, krijgen ze echt wel een goeie format ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mashayungi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 23:00
BM schreef op zondag 28 juni 2009 @ 14:32:
[...]

Ik denk dat die standaard gewoon meegeleverd worden ;)

Hexic HD is sowieso standaard bij een xbox met HD, en die trial games zitten er volgens mij tegenwoordig bij. Je hoeft niet bang te zijn dat MS gebruikte HD's op nieuwe xbox'en gaat zetten. En als ze dat wel doen, krijgen ze echt wel een goeie format ;)
Maak daar maar ''ik weet'' van, want het is gewoon zo :P. Hexic HD is een standaard bijgeleverde minigame en die demo's, zoals Frogger, moet je gewoon deleten als je schijfruimte wilt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
Mashayungi schreef op zondag 28 juni 2009 @ 14:36:
[...]

Maak daar maar ''ik weet'' van, want het is gewoon zo :P. Hexic HD is een standaard bijgeleverde minigame en die demo's, zoals Frogger, moet je gewoon deleten als je schijfruimte wilt. :+
Ok en die Themes en gamespictures horen dus ook?

Want stonden ook Viva Pinata en PGR Demo op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Dat is allemaal gewoon normaal hoor :)

MS zet er echt geen tweedehands / gebruikte HDD op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27
EfBe schreef op zondag 28 juni 2009 @ 11:34:
[...]

Mwah, hangt er vanaf wat je 1) gewend bent en 2) hoe ver je er vanaf zit denk ik. Ik zit ong. een meter van de 360 af en ik vind het echt veel te veel lawaai. Anderen horen het niet omdat de 360 3 meter bij hen vandaan staat, in een kast of omdat ze een koptelefoon op hebben of ipod-doof zijn ;)
Klopt daar heb je gelijk in maar zelf heb ik er met bijv Dirt totaal geen last van en zit er ook op ongeveer 1 meter vanaf. Niet dat ik nu het geluid zo gruwelijk hard heb maar je gaat er natuurlijk ook in mee. Denk dat zodra je er aan stoort dat je ook niet echt into de game bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
wimpie007 schreef op zondag 28 juni 2009 @ 14:58:
[...]

Ok en die Themes en gamespictures horen dus ook?

Want stonden ook Viva Pinata en PGR Demo op!
Is 100% normaal

Ik had ook met xbox 360 pro gekocht en daarbij zaten dus ook die spellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Tales of Vesperia is dik goedgekeurd. Als je een rpg zoekt en je kan niet kiezen tussen Star Ocean en Tales of Vesperia: Ga voor het tweede :Y. Heel overtuigende graphics, goede voice-acting en de personages gaven me direct die "klik" die je in weinig andere games tegenkomt :)
ign video review

[ Voor 18% gewijzigd door boe2 op 28-06-2009 20:01 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Heeft iemand ghostbusters al ergens gezien in de winkels? Ik las vrijdag op de frontpage dat sommige mediamarkten hem hadden geimporteerd vanuit Amerika maar eerlijk gezegd heb ik nergens ghostbusters gezien... ook niet voor de ps3, pc of ds? Is ie al uit of ben ik nou zo gek? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dimension Plus en Nedgame hebben 'm hier in Groningen al wel gehad in ieder geval, DimPlus is er voor de 360 alleen alweer doorheen dacht ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Mediamarkt eindhoven had ze voor zowel PS3 als X360 liggen.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 10:00

buggienuk

lekker buggie

Ik wilde vesperia vrijdag bij de mediamarkt (arena) halen, toen ik er rond 7en kwam was hij alweer uitverkocht. ;( Ik heb hem nu maar online bij dimension plus besteld. De demo vond ik weer heel erg tales of, beetje jammer dat er een of andere rare wolf in zit.. die komt zeker niet in m'n party.

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 15:57

Nitai

Live the life you love.

Schweino schreef op zondag 28 juni 2009 @ 13:54:
Ik heb via Ebay een 12 + 1 maand Live verlenging gekocht, maar krijg een vage foutmelding bij het activeren hier van via xbox.com: "Er is een fout opgetreden tijdens de transactie. Probeer het later opnieuw."

Als ik het op de xbox zelf probeer, krijg ik ik de volgende melding: "Can't retrieve information from Xbox Live. Please try again later." gevolgd door foutcode 8016a04b

Komt dit nu door mogelijke issues met Live of heb ik een code gekocht die niet met een EU Live account werkt? Heb MicroSoft gebeld, maar die kwamen er helaas ook niet uit.
Dat had ik ook Schweino, de code deed het niet op de Live pagina bij het verlengen van m'n Gold abo, en ook niet op de Xbox zelf, maar wel bij het 'inwisselen van Prepaid codes' (https://live.xbox.com/en-US/accounts/RedeemToken.aspx) Probeer het daar even.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Dank voor de tip, maar dat is ook de pagina waar ik het eerder had geprobeerd. Ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding. Ik heb de foutcode gegoogled en het lijkt op een regio-probleem (USA code ipv EU of wereldwijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Laatst online: 22-08 17:10
'k was deze vrijdag nog langs de Saturn in Rotterdam geweest. Heb Street Fighter IV opgepikt voor slechts 20 euro :o. RE5 was daar ook 20 euro :o. Alleen die had ik voor de volle prijs gekocht toen die uitkwam :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 10:00

buggienuk

lekker buggie

... RE5 voor 20 euro? :o Weet iemand of hij nog steeds zo geprijst is? Dan ga ik er binnekort even langs, nu m'n OV nog geldig is.

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Laatst online: 11-09 19:55

Neoz

Neoz & Hobbes

Heb sinds vrijdag een Xbox360. Hij bevalt me erg goed, maar zit wel met een vraagje. Hij is al zo'n 4 keer vastgelopem. Ik krijg dan een totale freeze en niks werkt dan. Ik moet hem dan aan en uit drukken. Hebben hier meer mensen last van ? En nog belangrijker kan ik hier iets tegen doen. Ik heb de console horizontaal in een tv kastje staan. Op en het moment dat ik ga spelen trek ik hem naar voren zodat ik genoeg frisse lucht heeft.

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
Neoz schreef op maandag 29 juni 2009 @ 09:51:
Heb sinds vrijdag een Xbox360. Hij bevalt me erg goed, maar zit wel met een vraagje. Hij is al zo'n 4 keer vastgelopem. Ik krijg dan een totale freeze en niks werkt dan. Ik moet hem dan aan en uit drukken. Hebben hier meer mensen last van ? En nog belangrijker kan ik hier iets tegen doen. Ik heb de console horizontaal in een tv kastje staan. Op en het moment dat ik ga spelen trek ik hem naar voren zodat ik genoeg frisse lucht heeft.
het mijn xbox nu al maanden, en op een enkele keer na geen freeze gehad... als het vaker gebeurt zou ik je aanraden om meteen om te ruilen bij de winkel. de mijne ligt ook in een kast en heeft verder eigenlijk nergens last van. heb er wel voor gezorgd dat er genoeg ruimte om heen zit.

[ Voor 8% gewijzigd door dangerpaki op 29-06-2009 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Wat is naar voren? :) Hij blaast de warme lucht aan de achterkant naar buiten. Als daar geen ruimte is word dat na een tijdje natuurlijk 'vrij' warm. Als ie echt vrij genoeg staat zou ik gewoon terug naar de winkel gaan, of MS bellen, word het allemaal vast netjes opgelost :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ik heb in de kast waar mn xbox staat aan de achterkant een gat gemaakt zodat hij zijn warme lucht goed kwijt kan. Ik merkte in het begin dat de temperatuur in het kastje echt enorm opliep, dus het is vooral zaak dat hij zijn warmte aan de achterkant goed kwijtkan, anders heb je inderaad kans op vastlopers (heb ik zelf eigenlijk nog nooit gehad).

Test het eens door hem gewoon op de grond te zetten en als hij dan nog vastloop --> terugbrengen en een nieuwe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Ik wil ghostbusters kopen maar geen enkele winkel heeft hem en ik zie hem nergens liggen (ook niet voor ps3). Nu wil ik hem dan maar via internet kopen omdat er toch geen regio protectie opzit maar is playasia.com een betrouwbare site hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Laatst online: 22-08 17:10
Kaasje123 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 18:35:
Ik wil ghostbusters kopen maar geen enkele winkel heeft hem en ik zie hem nergens liggen (ook niet voor ps3). Nu wil ik hem dan maar via internet kopen omdat er toch geen regio protectie opzit maar is playasia.com een betrouwbare site hiervoor?
Ik koop vrijwel al mijn games bij Play-Asia. Nog nooit problemen mee gehad. Het gaat redelijk snel (1.5 week voordat et binnen is). Voor als het misgaat dan is het nog steeds mogelijk om een claim in te dienen bij PayPal :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
SoundWave729 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 18:38:
[...]

Ik koop vrijwel al mijn games bij Play-Asia. Nog nooit problemen mee gehad. Het gaat redelijk snel (1.5 week voordat et binnen is). Voor als het misgaat dan is het nog steeds mogelijk om een claim in te dienen bij PayPal :).
Dank zojuist besteld. Even afwachten maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Mee terug gaan, moet niet gebeuren. Ik heb ongeveer 2 keer een vastloper gehad in de 2 jaar dat ik hem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Als ik een mooie ronde kras op mijn DVD (COD WAW) heb, wat overduidelijk van de xbox komt.Wat kan ik dan doen?
Kan ik ergens klagen/ bellen en een nieuwe ontvangen?

mvg
~Daan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Eindelijk Fight Night 4 binnen, heb hier heel lang al op zitten wachten. Prachtig spel, speelt heerlijk en je eigen karakter maken is ook erg leuk. Ik heb mijn eigen fotos gebruikt'en het zag er meteen goed uit. Een aanrader!

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Vandaag een X360 Pro gekocht en net de boel aangesloten. Werkt allemaal prima. Heb ook gelijk een gamertag aangemaakt en zo. Bij gebrek aan inspiratie even tijdelijk een van de suggesties gekozen als naam. Nu bedacht ik me net een leuke naam, maar het kost 800 punten om deze te wijzigen? :? :?

/edit: ik heb overigens verder nog niet bijster veel gedaan, dus m'n hele account resetten is geen probleem. Iemand enig idee of je dan wel die maand gratis Live behoud en het dan wel gratis is? Vind het maar een raar verhaal dat je daarvoor moet betalen...

[ Voor 30% gewijzigd door Captain N op 30-06-2009 00:25 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Captain N schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 00:24:
Vandaag een X360 Pro gekocht en net de boel aangesloten. Werkt allemaal prima. Heb ook gelijk een gamertag aangemaakt en zo. Bij gebrek aan inspiratie even tijdelijk een van de suggesties gekozen als naam. Nu bedacht ik me net een leuke naam, maar het kost 800 punten om deze te wijzigen? :? :?

/edit: ik heb overigens verder nog niet bijster veel gedaan, dus m'n hele account resetten is geen probleem. Iemand enig idee of je dan wel die maand gratis Live behoud en het dan wel gratis is? Vind het maar een raar verhaal dat je daarvoor moet betalen...
Ik zou een jaar xbox live kopen en dat straks koppelen aan een nieuw account. Dus nu met dit account gebruiken voor je maand gratis live en daarna deleten. :P

Want anders ben je maand xbox live kwijt, of je betaalt 800punten. Uiteindelijk zit er niet zoveel verschil in. Maar als je het doet zoals ik het zeg, ben je het voordeligst uit. En bij bijv. Gamehubs.com heb je goedkope xboxlive accounts.

Nice je hier weer eens te zien. Ik ben al super lang niet meer in het Nintendo topic geweest (tentijde van de gamecube enzo :D !

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Je krijgt volgens mij ook nog die maand gratis Live als je een andere account aanmaakt. Er zit wel een maximum aan het aantal keren dat je dat kunt doen.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Stalllone schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 00:36:
[...]

Ik zou een jaar xbox live kopen en dat straks koppelen aan een nieuw account. Dus nu met dit account gebruiken voor je maand gratis live en daarna deleten. :P

Want anders ben je maand xbox live kwijt, of je betaalt 800punten. Uiteindelijk zit er niet zoveel verschil in. Maar als je het doet zoals ik het zeg, ben je het voordeligst uit. En bij bijv. Gamehubs.com heb je goedkope xboxlive accounts.

Nice je hier weer eens te zien. Ik ben al super lang niet meer in het Nintendo topic geweest (tentijde van de gamecube enzo :D !
Of hij maakt na een maand Live weer een nieuwe account aan, aangezien je 3 account kan aanmaken met 1 maand Live eraan gekoppeld :P

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Aan je plaatje te zien ben jij Aap? ;)

Moet ik als ik m'n account delete m'n nieuwe gamertag ook koppelen aan een ander Windows Live Id? Wel een beetje karig dat je hiervoor moet betalen.

Ook gelijk even zo'n jaartje Live ingeslagen bij die site, thanks voor de tip. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Stalllone schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 00:36:
[...]

[...]
Meende ergens gelezen te hebben dat je per xbox met drie verschillende accounts gratis een maand Live kon proberen... Geen idee of het met NXE ook nog werkt: http://ablestmage.wordpre...th-xbox-live-gold-trials/

edit:
Volgende keer sneller naar linkje zoeken ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Kheldar op 30-06-2009 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NAIHT
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-10-2024
Captain N schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 00:24:

Het is mij gelukt kosteloos je gamertag te veranderen, maar zonder behoud van punten enzo.
  1. Je moet een dummy windows live account maken.
  2. Daarmee maak je een xbox live account met de gamertag die je wilt hebben.
  3. Nu wil je de gamertag overzetten naar je echte windows live account. Je moet dan nog een dummy windows live account maken.
  4. Dan ingelogd op je echte windows live account (oude gamertag), switch je de gekoppelde windows live id naar de tweede dummy.
  5. Nu is je echte windows live account 'vrij' en moet je inloggen met je nieuwe gamertag en dan de windows live account switchen naar je echte windows live account.
Het switchen gaat (op de xbox) bij je my xbox -> je profiel -> manage account -> windows live id -> change windows live id

Je bent dus wel je gegevens kwijt van je oude profiel, maar wel een maandje gratis xbox live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Het enige wat je met bovenstaande methode kwijt bent is dan dingen als achievements en save games? Ik heb afgezien van het maandje gratis Xbox Live niks dat belangrijk om te behouden is iig. En het is natuurlijk wel zo prettig als ik gewoon m'n normale Live Id kan blijven gebruiken voor m'n account.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NAIHT
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-10-2024
Mijn situatie was eigenlijk hetzelfde. Ik had heel lang geleden al een xbox live account gemaakt, ik weet niet eens meer waarvoor. Dat was dus met een gamertag die ik zonder erbij na te denken had gemaakt. Ik heb nu sinds 2 maandjes een xbox en heb toen natuurlijk een 'echte' gamertag willen maken. Maar kwam erachter dat ik al een gamertag aan mijn windows live account had gekoppeld. Dus via bovenstaande methode heb ik toen mijn windows live account die ik ook voor msn gebruik (wat jij je normale Live Id noemt) enzo kunnen koppelen aan een nieuwe gamertag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Ik heb sinds ik mijn nieuwe tv heb een soort van probleempje. Als ik op mijn xbox muziek luister, games speel of films kijk op dvd, dat er soms een hapering in het geluid komt. Het beeld blijft gewoon lopen maar soms valt het geluid even uit. De ene keer is het 1/10 van een seconde, soms 1/2 van een seconde. Gewoon tv kijken gaat goed, dus ik ben bang dat het iets met de 360 is. Iemand een idee wat? Zou het misschien de HDMI kabel kunnen zijn of niet? Wij hebben hier niet allemaal kabels liggen, dus ik kan ook niet 1,2,3 een andere kabel om te testen gebruiken.

Want ik gebruik nu dan een HDMI kabel, aangezien ik dacht dat dat wel goed zou zijn, hehe. Als iemand weet wat het is, bij voorbaat dank op reactie!

(De tv is een Samsung 32" LCD TV - LE32B450, HD-Ready)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aanstaande donderdag dikke aanbiedingen bij TheHut.com:

Xbox 360 (2 juli)
Fuzion Frenzy 2: 6,88
World Superbike 2008: 8,08
Blitz: The League 2: 9,28
Legendary: 9,28
TNA Impact: 9,28
Baja: 10,48
Beijing 2008: 10,48